[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fiole schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:42:
Het lijkt me persoonlijk namelijk wel een hele leuke item op Renekton; maar waarom zou ik het dan niet doen? Dat is dus de vraag!
Als het gaat om die CDR boots dan is dat niet nodig omdat Ninja Tabi vs een physical champion i.c.m. met dodge runes en nimbleness masteries je veel meer brengen. Vs CC heavy of AP damage wil je de mercury threads. Zowel dodge als tenacity zijn moeilijker te itemizen en je rushed al brutalizer en later Randuin's / Youmuu's voor de CDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:49:
[...]

Als het gaat om die CDR boots dan is dat niet nodig omdat Ninja Tabi vs een physical champion i.c.m. met dodge runes en nimbleness masteries je veel meer brengen. Vs CC heavy of AP damage wil je de mercury threads. Zowel dodge als tenacity zijn moeilijker te itemizen en je rushed al brutalizer en later Randuin's / Youmuu's voor de CDR.
en hij had er al runes voor ! Let op dat je de max CDR-cap niet overschrijdt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
SaintVicious op de nieuwe hero. Atmogs schijnt redelijk te werken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FM1y6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaco is nu #1 voor mij :P

Voelt nu superfijn als jungler. Is niet meer zo super squishy als eerst. Zoveel mobility voelt gewoon supernice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:14

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Lifesteal werkt inderdaad niet op Renekton zijn Q, alleen spellvamp werkt daarmee.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:53:
In jouw tier heb je Pantheon als Tier 5 jungle, als ik hem ergens zou plaatsen dan zou dit minstens 3 zijn. Wat doen Soraka, Kayle en Graves uberhaupt in die lijst? Waarom staat Cho'Gath in Tier 1? Wat doen Gangplank en Warwick in Tier 2? Riven Tier 2? 3 op z'n hoogst. Yorick? Die gast moet farmen of hij is waardeloos.
Wat doet Gangplank in een jungle lijst? Je maakt een grapje zeker? Ingebouwde red buff, movespeed + AD aura buff en cleanse. Pantheon hoort helemaal niet thuis in de jungle. In wat voor zelfbedachte "tier" dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:52:
[...]

Wat doet Gangplank in een jungle lijst? Je maakt een grapje zeker? Ingebouwde red buff, movespeed + AD aura buff en cleanse. Pantheon hoort helemaal niet thuis in de jungle. In wat voor zelfbedachte "tier" dan ook.
Ik zei dat GP niet in Tier 2 thuis hoort, niet dat hij niet in de jungle hoort. Herlees m'n tekst nog maar eens. Gangplank is voor mij een solid Tier 1.

Pantheon is een sterke jungler, ik heb er alleen nog maar goeie resultaten mee gezien.

@Rest: Elke jungler KAN werken, daarom moet je nog geen soraka oid erin zetten. Waardeloze ganks t.o.v. een andere champion. (daarbij worden dan nog een hele hoop uit de lijst weggelaten). Twitch jungle schijnt ook goed te gaan, waarom staat hij hier dan niet?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het gewoon zonde dat je ook nog andere mensen uit je team carried op ranked :').

Een rammus jungle en een Gragas top die mij uit beginnen te schelden nadat ze geganked worden door de mid (ik was brand tegen sion), terwijl ik daarvoor duidelijk SS heb gezegd en 3x gepingt. Maargoed, wel weer 50 elo erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:59:
[...]

Ik zei dat GP niet in Tier 2 thuis hoort, niet dat hij niet in de jungle hoort. Herlees m'n tekst nog maar eens. Gangplank is voor mij een solid Tier 1.

Pantheon is een sterke jungler, ik heb er alleen nog maar goeie resultaten mee gezien.

@Rest: Elke jungler KAN werken, daarom moet je nog geen soraka oid erin zetten. Waardeloze ganks t.o.v. een andere champion. (daarbij worden dan nog een hele hoop uit de lijst weggelaten). Twitch jungle schijnt ook goed te gaan, waarom staat hij hier dan niet?
Zoals ik al zei: dat heeft met zijn sustain te maken op de early levels. Hij heeft geen ingebouwde lifesteal en is relatief squishy met weinig items (niet zo hoge base HP en armor) waardoor je niet zoals bijv. een Udyr oneindig in de jungle kan blijven hangen. Dat kan pas na je wriggles. Vergeet niet: tier 2 is ook nog steeds gewoon heel goed.

Verder snap ik het best da tje het niet eens bent met enkele plaatsingen, maar dat maakt niet de gehele lijst waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Gangplank heeft daarintegen wel weer hoge movespeed en een stackable slow die hij met zijn ranged skill kan toepassen.

De tier 1 junglers zijn als ik kijk naar de keuzes van Saintvicious: Lee Sin, Nocturne en Gangplank.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:58:
Gangplank heeft daarintegen wel weer hoge movespeed en een stackable slow die hij met zijn ranged skill kan toepassen.

De tier 1 junglers zijn als ik kijk naar de keuzes van Saintvicious: Lee Sin, Nocturne en Gangplank.
voor mij hoort Udyr daar bijv. ook weer bij vanwege zijn stun, sustain en ongeevenaarde jungle speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:00:
[...]

voor mij hoort Udyr daar bijv. ook weer bij vanwege zijn stun, sustain en ongeevenaarde jungle speed.
Ok geef ik je gelijk in, ben Udyr vergeten, hij heeft gewoon een hele snelle cleartime met phoenix stance en ubersustain.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Skarner hoort daar nu ook zeker weten bij. Na zijn buffs is het echt een goddelijke jungler geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:58:

Amumu moet hier sowieso bij, in de US vinden ze hem niks omdat hij makkelijk te counter junglen is. Maar dat geld denkik alleen voor de top spelers want ik heb na 30 potjes ranked amumu 80% winrate en ben misschien 1x goed gecountered. Hij heeft ook zeker weten de beste ult van alle junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dat afhankelijk zijn van blue maakt hem juist geen tier 1, daarnaast heeft amumu geen lvl 2 gank zoals lee sin/noct/gangplank.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:07:
Dat afhankelijk zijn van blue maakt hem juist geen tier 1, daarnaast heeft amumu geen lvl 2 gank zoals lee sin/noct/gangplank.
Ik doe anders altijd een level 2 gank als ik het blue team ben. Met je Bandage toss top ganken en daarna de vijandelijke golems doen gaat perfect

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:07:
Welk afhankelijk zijn van blue? Als je die eerste blue niet hebt kan je niet ganken nee. Maar voor je jungle maakt het naast exp niet uit. En de tweede blue geef ik bijna altijd weg dan heb ik toch een philo stone.
Vind dit echt een fabeltje dat door slechte mumus de wereld in is geholpen

Hebben trouwens meer mensen van extreem veel trolls in ranked vandaag?
Was gisteren eindelijk voor het eerst in dit season over de 1500 maar heb vandaag van de 8 9 rankeds er denk ik 4 5 verloren in minder dan 20 minuten. Omdat mensen 4x doodgaan in 10 minuten of direct afk gaan nadat ze gefirstblood zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders. Ik speel al een tijdje (Niet super goed maar ok) Maar wat ik me dus af aan het vragen ben, is hoe het zit met dat reporten.
Heeft iemand enig idee of daar uberhaubt iets mee gedaan wordt?? Ik report me scheel (Leavers/ragequiters enz.) Maar of dat enig nut heeft betwijfel ik.

Zie ik dit fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Net 17/10/12 gespeeld met Gragas, verloren door 3 feeders, malzahar had 800 AP en zat de hele tijd te junglen. heeft niet gevochten of wat.
De enemy caitlyn kon makkelijk 1v5. de overpoweredste carry van het spel.
Early game zoveel damage, long range en lategame, 600 critten met 2.5 attack speed. wtf, ik hoop echt dat ze wat aan haar range gaan doen.

Wat vinden jullie trouwens van gragas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:30:
Even iets anders. Ik speel al een tijdje (Niet super goed maar ok) Maar wat ik me dus af aan het vragen ben, is hoe het zit met dat reporten.
Heeft iemand enig idee of daar uberhaubt iets mee gedaan wordt?? Ik report me scheel (Leavers/ragequiters enz.) Maar of dat enig nut heeft betwijfel ik.

Zie ik dit fout?
Die worden naar het tribunal gestuurd (https://euw.leagueoflegends.com/tribunal).

Elke keer dat ik wat cases doe, dan krijg ik enkele dagen later een mail van Riot dat ik op al m'n cases (of toch zo goed als, echt zeker ben ik het niet) overeenstem met de rest van de community. Ik vermoed dat dit betekend dat er een waarschuwing/Ban is uitgegeven aan de betreffende overtreder.

Dus ja, er wordt wat mee gedaan :)

Edit: Gragas is epic, m'n meest gespeelde ranked champion in S2 tot nu toe.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 01-11-2011 21:54 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Lategame Caitlyn is niets vergeleken met lategame Vayne of Kog.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eens een nieuwe jungler opgepakt: Shen :)
Mijn main was al een hele tijd Lee Sin, en dat werd te makkelijk. Teams waar ik tegen speelde begonnen ook te ragen dat ik alleen maar won omdat Lee Sin op is. Het zal niet de enige reden zijn, maar absurd sterk is hij wel ja.
Mijn Lee Sin Build was er op berekend dat ik met een dorans blade de enemy wraiths kon jatten, en dan mijn wolves, wraiths en golems kon doen. De wraiths moesten daarbij dood in 1 E en 2 auto attacks per stuk, anders zit je te lang bij de vijand. Het duurde even maar uiteindelijk heb ik een build waarmee me dat ook lukt op shen :)
21/0/9 , begin met dorans blade, extra AD en ARP in marks en quints. kleine wraiths gaan dood met 2 hits en 1 Q, en de hele route is te doorlopen met op het eind nog een 250 hp over. Q E Q (schild is nutteloos) als skillorder.
Eerste recall, boots + pots. Dan zo snel mogelijk 6 worden dmv ganken/counterjunglen en je eigen buffs clearen. Ganks komen hard aan, spammen van q + taunt geeft meestal wel first blood.
Dan nog een HoG+dorans en verder tanky. Echt tanky wordt je niet, maar aangezien ik niet initate is dit niet nodig. Split pushen totdat het team initiate en dan alles disrupten + damage doen, werkt goed zolang het team in positie blijft.
En ook nog tegen de "overpowered" Lee Sin gespeelt, die verloor het fijn in een 1v1, mensen verwachten niet dat een Shen op lvl 5 2 doran blades heeft en 21/0/9 :)

Tevens ook bijna een mijlpaaltje behaalt, met 355 normal wins en 306 losses moet ik nog 1 win voor ik op +50 zit. Stelt niet veel voor maar je moet een streven hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Elke dinsdagavond is voor mij een dominion avondje om alle rotation champions te spelen die ik nog nooit heb gespeeld:

1ste potje: Vladimir ste geeindingd met iets in de 1300 punten. Leuke champ om mee te spelen, maar had een beetje moeite met het toepassen vand ie skill dat die de grond in zakt.
2de potje: Jax, goed begonnen, stond eersste 7 minuten bovenaan, maar zakte toen gigantisch terug. Weer nog niet echt wat ik van hem moet vinden.
3de potje Gangplank: 1ste geeindingd met iets van 1200 punten, best sterke champion, ik weet alleen nog niet of ik hem echt een leuke champion vind om mee te spelen.

Daarna nog 2 potjes SR met mijn nieuwe regular Rammus, het ging aardig, weet nu ook een beetje hoe ik die defensive curl moet toepassen, komt ook omdat een emdespeler zei: Rammus youve got a skill which returns magic attacks, use it! aiiiii niet goed gelezen dacht alleen dat ik daarmee wat meer klappen kon incasseren...

Vanavond Malzahar en Graves nog even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:49:
Vandaag eens een nieuwe jungler opgepakt: Shen :)
Mijn main was al een hele tijd Lee Sin, en dat werd te makkelijk. Teams waar ik tegen speelde begonnen ook te ragen dat ik alleen maar won omdat Lee Sin op is. Het zal niet de enige reden zijn, maar absurd sterk is hij wel ja.
Mijn Lee Sin Build was er op berekend dat ik met een dorans blade de enemy wraiths kon jatten, en dan mijn wolves, wraiths en golems kon doen. De wraiths moesten daarbij dood in 1 E en 2 auto attacks per stuk, anders zit je te lang bij de vijand. Het duurde even maar uiteindelijk heb ik een build waarmee me dat ook lukt op shen :)
21/0/9 , begin met dorans blade, extra AD en ARP in marks en quints. kleine wraiths gaan dood met 2 hits en 1 Q, en de hele route is te doorlopen met op het eind nog een 250 hp over. Q E Q (schild is nutteloos) als skillorder.
Eerste recall, boots + pots. Dan zo snel mogelijk 6 worden dmv ganken/counterjunglen en je eigen buffs clearen. Ganks komen hard aan, spammen van q + taunt geeft meestal wel first blood.
Dan nog een HoG+dorans en verder tanky. Echt tanky wordt je niet, maar aangezien ik niet initate is dit niet nodig. Split pushen totdat het team initiate en dan alles disrupten + damage doen, werkt goed zolang het team in positie blijft.
En ook nog tegen de "overpowered" Lee Sin gespeelt, die verloor het fijn in een 1v1, mensen verwachten niet dat een Shen op lvl 5 2 doran blades heeft en 21/0/9 :)

Tevens ook bijna een mijlpaaltje behaalt, met 355 normal wins en 306 losses moet ik nog 1 win voor ik op +50 zit. Stelt niet veel voor maar je moet een streven hebben.
Shen jungle is idd leuk, zoieso als je je ulti hebt dat je als er een teamfight op lane uitbreekt er zo in kan springen, taunten en het gevecht in no time om kan keren. Daarnaast had ik Shen nog niet bedacht met een "dmg build". Hoe goed werkt dat overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:35:
[...]

Shen jungle is idd leuk, zoieso als je je ulti hebt dat je als er een teamfight op lane uitbreekt er zo in kan springen, taunten en het gevecht in no time om kan keren. Daarnaast had ik Shen nog niet bedacht met een "dmg build". Hoe goed werkt dat overigens?
Triforce op shen is echt heerlijk. Ik ga voor sunfirecape, Merc shoes, triforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyvana speelt wel lekker. Zoveel Shyvanas gezien die absoluut niet kunnen skillshotten. Voorderest het meest effectief met vooral tank items rushen aangezien haar base damage+passive en skills vrij spambaar zijn. Jungle is ook heerlijk met gratis sunfire. Red op lv1 en first blood pakken op mid/top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
wildcardxl schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:33:
Elke dinsdagavond is voor mij een dominion avondje om alle rotation champions te spelen die ik nog nooit heb gespeeld:

1ste potje: Vladimir ste geeindingd met iets in de 1300 punten. Leuke champ om mee te spelen, maar had een beetje moeite met het toepassen vand ie skill dat die de grond in zakt.
2de potje: Jax, goed begonnen, stond eersste 7 minuten bovenaan, maar zakte toen gigantisch terug. Weer nog niet echt wat ik van hem moet vinden.
3de potje Gangplank: 1ste geeindingd met iets van 1200 punten, best sterke champion, ik weet alleen nog niet of ik hem echt een leuke champion vind om mee te spelen.

Daarna nog 2 potjes SR met mijn nieuwe regular Rammus, het ging aardig, weet nu ook een beetje hoe ik die defensive curl moet toepassen, komt ook omdat een emdespeler zei: Rammus youve got a skill which returns magic attacks, use it! aiiiii niet goed gelezen dacht alleen dat ik daarmee wat meer klappen kon incasseren...

Wat raar dat je mid game bij jax terug zakt. Zelf namelijk nog nooit gehad :S. Gebruik je wel een goede dominion build voor jax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rammus reflecteert alleen auto-attacks naar magic damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ja, een soort ingebouwde Thornmail.

Verder vergroot het ook zijn damage omdat het zijn armour and MR tijdelijk verhoogt (wat door zijn passive weer attack damage wordt). De magic damage die zijn W levert schaalt weer met Armour.
Tenslotte proct het spellvamp (dit bouw ik zelf nooit op Rammus maar heb het wel soms gezien op jungle Rammus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
rubjo99 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:27:
[...]

Wat raar dat je mid game bij jax terug zakt. Zelf namelijk nog nooit gehad :S. Gebruik je wel een goede dominion build voor jax?
Wanneer ik een character voor het eerst speel gebruik ik altijd de pre-made builds.
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:02:
[...]

Rammus reflecteert alleen auto-attacks naar magic damage.
Klopt, en dat werkte heerlijk tegen Ashe, waar ik me daarvoor nog wel eens in de luren liet leggen...

Als ik wat eerder deze skill nuttig had gebruikt had ik Rammus veel beter als tower-crusher gebruikt. Nja bie perspectief. Ik vind opbouwende kritiek fijn tijdens een potje dat genoob dit en genoob dat word ik niks beters van. Ik werd nu duidelijk gewezen op het feit dat ik mijn skills niet nuttig gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
wildcardxl schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:54:
[...]

Wanneer ik een character voor het eerst speel gebruik ik altijd de pre-made builds.

[...]

Klopt, en dat werkte heerlijk tegen Ashe, waar ik me daarvoor nog wel eens in de luren liet leggen...

Als ik wat eerder deze skill nuttig had gebruikt had ik Rammus veel beter als tower-crusher gebruikt. Nja bie perspectief. Ik vind opbouwende kritiek fijn tijdens een potje dat genoob dit en genoob dat word ik niks beters van. Ik werd nu duidelijk gewezen op het feit dat ik mijn skills niet nuttig gebruikte.
Bij auto-attacks geef je inderdaad een percentage van de schade van AUTO-attacks terug. Het is niet zo, zoals je in je eerste post zei, dat je spells terug kan kaatsen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje opbouwende kritiek, als je wil serieus genomen worden dan lees je op zn minst de skills van de champ waarmee je speelt tot je verstaat wat het doet

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met de draak gejungled.

Arp+AS+Armor runes
16/0/14, cloth & health pots en begin met je W spell.

Denk niet dat ze volledig tot haar recht komt als jungler,maar meer in lane, het lukt wel aardig, dat zeker, maar ganken gaat moeilijk aangezien niet echt cc heeft (ulti niet meegerekend). Speedboost kan wel helpen maar dan moet je al een vrij overextende lane hebben om er veel voordeel uit te halen.

Los daarvan enorm stevige champ, ratios zullen volgens mij wel iets moeten aangepast worden, maar het is high risk high reward dus misschien is het wel de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De champ ziet er gaaf uit. Ik vond graves en vooral xerath namelijk heel lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:20:
[...]

een beetje opbouwende kritiek, als je wil serieus genomen worden dan lees je op zn minst de skills van de champ waarmee je speelt tot je verstaat wat het doet

>:)
Het rare is dat ik zonder die skill het ook gewoon aller aardigst deed, het probleem was dat we dat laatste zetje maar niet gaven en dat ik er daarom op gewezen werd :)

Over het lezen vand e skills, je hebt helemaal gelijk... maar als ik al defensive curl lees staat het mij niet aan en word ik laks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik ken het gevoel maar soms om iets iets beters onder de knie te krijgen moet je opofferingen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een tip voor een leuke champion? Ik heb al Singed, Nasus, Ryze, Warwick en Annie gespeeld. Als je ook een champion zoekt raad ik Nasus aan voor lage levels. Je hebt de Q farm snel door en hij is sterk. Bovendien zijn je tegenstanders vaak zwak. Ik had zelf zo net in mijn eentje de middle lane voor me zelf omdat zij daar niemand neer hadden gezet terwijl ze wel een jungler hadden, maar dit is de eerste keer dat dit ooit is gebeurd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:36:
Heeft iemand nog een tip voor een leuke champion? Ik heb al Singed, Nasus, Ryze, Warwick en Annie gespeeld. Als je ook een champion zoekt raad ik Nasus aan voor lage levels. Je hebt de Q farm snel door en hij is sterk. Bovendien zijn je tegenstanders vaak zwak. Ik had zelf zo net in mijn eentje de middle lane voor me zelf omdat zij daar niemand neer hadden gezet terwijl ze wel een jungler hadden, maar dit is de eerste keer dat dit ooit is gebeurd bij mij.
Teemo, leuker krijg je ze niet.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:36:
Aangezien je veel tankie bruisers speelt: Lee sin, Udyr, Irelia, Talon, Cho Gath iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:44:
[...]

Teemo, leuker krijg je ze niet.
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:44:
[...]

Aangezien je veel tankie bruisers speelt: Lee sin, Udyr, Irelia, Talon, Cho Gath iets in die richting.
Dank jullie wel! Ik heb Teemo en Cho Gath gekocht ik ga morgen maar eens spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* *O* *O* *O* Speedzor gefeliciteerd met je verjaardag!!! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:03:
Net met de draak gejungled.

Arp+AS+Armor runes
16/0/14, cloth & health pots en begin met je W spell.

Denk niet dat ze volledig tot haar recht komt als jungler,maar meer in lane, het lukt wel aardig, dat zeker, maar ganken gaat moeilijk aangezien niet echt cc heeft (ulti niet meegerekend). Speedboost kan wel helpen maar dan moet je al een vrij overextende lane hebben om er veel voordeel uit te halen.

Los daarvan enorm stevige champ, ratios zullen volgens mij wel iets moeten aangepast worden, maar het is high risk high reward dus misschien is het wel de bedoeling.
Ik heb net tegen Shyvana gespeeld, als je het mij vraagt moet ze nog duidelijk gebalanceerd worden. We hadden uiteindelijk 3 champions nodig om haar te verslaan (ze was niet gefeed). Gelukkig waren de andere tegenstanders niet goed en konden we nog winnen :)

Gisteren toen de servers offline gingen was ik bezig met een potje, de tegenstanders hadden net surrender gedaan en toen ging het offline xD Als het 10 seconden langer duurde had ik wel de win gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Shyvana is echt belachelijk lastig neer te krijgen zonder veel bijzondere items. Ik heb het idee dat ze veel meer damage kan hebben dan de gemiddelde tanky dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
arcanis schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:41:
Shyvana is echt belachelijk lastig neer te krijgen zonder veel bijzondere items. Ik heb het idee dat ze veel meer damage kan hebben dan de gemiddelde tanky dps.
Haar ult heeft een passive die haar 15/20/25 Armour en Magic Resistance geeft, dubbel zoveel in dragon form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:35
Die nieuwe Cho'Gath skin is ook errug gaaf!
Jurrasic Cho'Gath xD

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/November_2011/2011_11_01_shyvana_bundles/Chogath_Splash_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond een trolpotje welke toch nog spannend werd! Ons team: Sion (ik), Master Yi, Twitch, Zilian en Graves, AD-heavy dus. Tegenstander was juist AP-heavy, met een Fiddlesticks, Lux, Sona, Singed en nog niet. Wij begonnen wel erg lekker en tot de 40e minuut waren we aan het winnen, totdat de tegenstanders allemaal opeens een Thornmail kochten :( Daarna nog tot de 70e minuut kunnen rekken maar uiteindelijk wel verloren. Was wel een prachtig potje, onze Twitch onzichtbaar bommetjes van Zilian naar de tegenstander brengen, YAYAYAYAYAYA *BOEM* _O-

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:28
bloodyus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:42:
Die nieuwe Cho'Gath skin is ook errug gaaf!
Jurrasic Cho'Gath xD

[afbeelding]
Is al lang een keer gepost lees het topic eerst even door voordat je ineens grote plaatjes gaat posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Hoe vinden jullie sion? Ik vind hem behoorlijk OP. Ik heb gister een ranked tegen gespeeld en zijn schade was gewoon gigantisch wanneer hij deathcap heeft. Zijn build was gewoon pure AP en dan nog heeft hij veel heath(+shield). Tegen een FoN had hij duidelijk geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekwaus21 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:58:
Hoe vinden jullie sion? Ik vind hem behoorlijk OP. Ik heb gister een ranked tegen gespeeld en zijn schade was gewoon gigantisch wanneer hij deathcap heeft. Zijn build was gewoon pure AP en dan nog heeft hij veel heath(+shield). Tegen een FoN had hij duidelijk geen moeite mee.
Omdat je 1 game lekker ging is hij OP? Valt reuze mee hoor, AP Sion kan best goed zijn maar je bent wel sterk afhankelijk van een goede early game. Bovendien ben je lategame meestal ook niet zo sterk meer omdat tegenstanders dan magicres hebben gekocht en in general gewoon meer health hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik me zo aan irriteren. Mensen die OP schreeuwen zonder uitgebreide onderbouwing.
1. Welke elo
2. 1 game van jezelf ipv meerdere games van goede spelers
3. Game verloop. Was hij gefeed. Wat was de CS in de lane phase van degene die tegenover hem stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:02:
[...]

Omdat je 1 game lekker ging is hij OP? Valt reuze mee hoor, AP Sion kan best goed zijn maar je bent wel sterk afhankelijk van een goede early game. Bovendien ben je lategame meestal ook niet zo sterk meer omdat tegenstanders dan magicres hebben gekocht en in general gewoon meer health hebben.
IDD, LoL is zo gemaakt dat elke hero een counter hero heeft. Heb je ne nou net sion laten farmen op top dan is het logisch dat hij later op word. Zelfde geld voro nasus irelia en elke top hero eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:06:
[...]

IDD, LoL is zo gemaakt dat elke hero een counter hero heeft. Heb je ne nou net sion laten farmen op top dan is het logisch dat hij later op word. Zelfde geld voro nasus irelia en elke top hero eigenlijk.
De grap is dat lategame een AP sion juist helemaal niet OP is, farm of niet. Je kan 1x voor circa 1000 damage nuken (na aftrek van magicresist) als je mazzel hebt, en dan kost het een paar seconden voor alles weer van cooldown af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:07:
[...]

De grap is dat lategame een AP sion juist helemaal niet OP is, farm of niet. Je kan 1x voor circa 1000 damage nuken (na aftrek van magicresist) als je mazzel hebt, en dan kost het een paar seconden voor alles weer van cooldown af is.
IDD, en meestal kan je nix doen, want hij meot close range komen, shield eraf shieten en hij doet nix meer op ze stun na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik word zowieso moet van die statements: kijk ik heb 1 potje gespeedl met X champion dus stelling Y is goed/fout en ik kan lekker Z doen omdat het werkt.

Of omdat je 1 potje compleet ingemaakt bent door champ X, betekend ook niet dat hij OP is. Je had misschien een slechte game, slechte start, zat niet lekker in je vel, etc.

OP is een buzzwoordje geworden, de werkelijk betekenis lijkt mensen een beetje ontgaan te zijn.

OP betekend letterlijk: Overpowered, gamebreakingly strong. Er bestaat geen natuurlijke counter, en er is geen enkele andere champ die ook maar in de buurt komt. Denk aan release Xin of LeBlanc bijvoorbeeld. LeBlanc kon met Mimic op level 6 al een kleine 1200 damage doen, ze kon letterlijk alles en iedereen met 1 combo gibben. Vanaf dat moment werd het ook nagenoeg onmogelijk haar te stoppen. Zelfde was voor Xin, zijn ult deed 25% max HP damage + een vast getal in een AoE. Zijn knock up en gap closer waren veel sterker (range/damage/aoe/etc), en niemand kon zowieso het gevecht 1vs1 aan met hem. Als hij dan eenmaal een beetje kills had, was hij late game niet te stoppen.

Als je dan naar Graves kijkt, was/is hij inderdaad erg sterk, maar er zitten ook nadelen aan. Om zoveel mogelijk damage te doen, moet je ook dichte bij je tegenstander zijn. Hij kent genoeg counters en is niet zo sterk dat hij games in zijn voordeel kan beslechten, in tegenstelling tot release Xin of LB.

Er is niets mis met aangeven dat je iets (item, skill, champ) sterk vindt, dat zit in de natuur van het spel. Maar echt OP is iets al lange tijd niet meer geweest.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:16:

Als je dan naar Graves kijkt, was/is hij inderdaad erg sterk, maar er zitten ook nadelen aan. Om zoveel mogelijk damage te doen, moet je ook dichte bij je tegenstander zijn. Hij kent genoeg counters en is niet zo sterk dat hij games in zijn voordeel kan beslechten, in tegenstelling tot release Xin of LB.

Er is niets mis met aangeven dat je iets (item, skill, champ) sterk vindt, dat zit in de natuur van het spel. Maar echt OP is iets al lange tijd niet meer geweest.
Maar dat risico is klein omdat Graves van nature ook vrij tanky was. Nu is hij wat generft en zal het allemaal wel meevallen, maar Graves is wel een champ die ik op zijn minst tegen OP aan vond zitten. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Vicarious schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:02:
[...]

Ik was hem zelf niet aan het spelen, zelf was ik lee sin. Ik had een volle warmogs, atma en force of nature (en nog wat andere dingen). Het ding is dat hij zelf heel lastig is om neer te krijgen is. Een AP sion heeft een grote shield, en wanneer je die weg is dmv je dmg die je doet, kan hij je inmiddels stunnen en zijn shield al weer opladen. Ik snap dat de farm veel uitmaakt, maar de hoeveelheid health hij heeft (late game) zonder een health item te hebben vind ik toch best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekwaus21 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:34:
[...]

Ik was hem zelf niet aan het spelen, zelf was ik lee sin. Ik had een volle warmogs, atma en force of nature (en nog wat andere dingen). Het ding is dat hij zelf heel lastig is om neer te krijgen is. Een AP sion heeft een grote shield, en wanneer je die weg is dmv je dmg die je doet, kan hij je inmiddels stunnen en zijn shield al weer opladen. Ik snap dat de farm veel uitmaakt, maar de hoeveelheid health hij heeft (late game) zonder een health item te hebben vind ik toch best veel.
Sion heeft 403 base health en krijgt 104 health/lvl. Op lvl 18 heeft hij dus 403+1872=2275 health. Dat is niet extreem veel. Verder krijgt hij health door met zijn E-skill creeps te laten farmen. Als je hem onbeperkt hebt laten farmen kan dat best aantikken, maar normaal gesproken maxt een AP sion zijn E-skill als laatste en haalt hij hoogstens zo'n 500 health daaruit. ~2700 health met weinig armor en MR moet toch geen probleem zijn? Verder moet je hem natuurlijk pas aanvallen nadat je zijn shield gebait hebt en die op cooldown is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
dragon3016 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:33:
[...]

Is al lang een keer gepost lees het topic eerst even door voordat je ineens grote plaatjes gaat posten :+
Oeps, sorry, prolly overheen gelezen..
Het spijt mij zeer, meneer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:39
hmm wie vinden we dan nu op het lijstje OP?
Bij mij is dat namelijk de halve hero base :P de andere helft is gewoon normaal.

Als je het bekijkt zijn er altijd wel heroes die eigenlijk gewoon even stiekem wat beter zijn dan hun maatjes en daarom eigenlijk OP zijn in een perfecte wereld zouden ze namelijk allemaal even sterk zijn.

Bijvoorbeeld casters:

Orriana vs Brand na alle nerves is Orriana gewoon net het wat slechtere kleine zusje van brand geworden en brand in mijn ogen nog steeds 1 van de sterkste casters die zelfs prima kan lanen tegen counters zoals kassadin. Ik zelf speel brand dus zou hem nooit op noemen behalve als iemand anders er mee speelt dan wel op stink unit :P

Nee maar voor mij is het nog steeds iets in de richting van:
Akali / Kog Maw / Maybe dragon chick leek best sterk maar daar ga ik nog geen uitspraak over doen :)
En uhm ja de andere 60-70 champs die op zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
De vergelijking tussen Orianna en Brand slaat als een tang op een varken, je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. In dat opzichte is LeBlanc ook OP vergeleken bij Soraka.

Je vergelijkt een champion met veel utility/support skills, met een champion die maar 1 doel heeft: damage doen. Alle skills en zelfs de passive van Brand doen damage. Orianna heeft displacement, shield, armor/mr, slow/speed. Om deze reden zal zij minder burst hebben, maar wel een grote support rol in een team spelen.

Kan ook zijn dat mijn trolldar uitstaat, maar je opmerking raakt kant nog wal.

Geen 2 champions zijn hetzelfde, ze vullen andere rollen binnen een team en hebben verschillende manieren om hun ding te doen. Een support AP caster is niet te vergelijken met een AP Carry.

Zeggen dat Rammus zwak is in vergelijking met een andere tank, gaat dan ook totaal niet op, want dat is wel de redenering die je hanteerd.

Er is geen enkele OP champion in het spel (anders zou IEDEREEN die kiezen in blind pick). Er zijn wel sterke champs en een aantal die bepaalde rollen gewoon heel goed vullen (Skarner is een uitstekende jungler, maar Lee Sin bijv ook), en sommige zijn wat meer niché, maar dat betekend niet met het juiste team dat ze zwak zijn.

Beetje verdiepen in de materie zou geen kwaad kunnen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:39
hehe trolldar staat niet geweldig aan nee., :) Maar nee het is maar een voorbeeld ik geloof wel dat er daadwerkelijk units zijn die hun rol beter spelen dan andere met een vergelijkbare champ. Op is een sterk woord maar is maar net wat je in het woord ziet.

OP is voor mij meer dat iets anders beter is zelf veel starcraft 2 gespeeld en daar is dat best duidelijk. Dat spel is 10 x beter gebalanceerd dan leagues of legends maar zelfs daar is het nog niet recht. Dus dat jij zegt dat het niet zo is klinkt een beetje dom in mijn oren tbh. Zelf weet je ook wel dat nieuwe champs vaak aan de OP kant zitten.

De vergelijking met orriana brand en leblanc hebben allemaal een andere rol toch is brand als mid hero veel viabler. Leblanc burst leuk maar is late game gewoon niet echt relevant. Orriana vind ik zelf nogsteeds heel leuk om te spelen omdat ik ben van de skillshots etc maar als je haar moet vergelijken als carry rol is ze minder. Support rol is ze natuurlijk een stuk sterker dan brand daar ga ik je geen ongelijk geven.

Los daarvan is het wel duidelijk dat sommige units iets te graag gepicked worden en ook dat ze iets te hard kunnen scalen. Zelf ben ik van mening dat late game champs met een beetje een redelijke early game te sterk kunnen zijn. Nasus is een leuk voorbeeld van een champ die eerst balanced was maar daarna buffs kreeg en toch iets te sterk is geworden. Wither plus zijn Q is meeste heroes toch wel kapot. Wither maakt een AD compleet useless en wegblijven van nasus kan lastig zijn. Nasus kan maar door een paar units gestopt worden in mijn ogen lukt dat niet goed dan moet je echt goede teamplay hebben om hem nog te kunnen pakken want een gefarmde Q is gewoon te pijnlijk. Zo ook kogmaw etc.

Maarja thats just my 2 cents ik speel nu rond 1600 elo als ik het goed heb dus zal nog even moeten wachten tot ik hoger kom om daar echt zekerheid over te geven.

Edit: en de blind pick opmerking is ook een beetje silly komop man wie speelt nou serieus in normals ... Daar ga je lekker trollen met noob champs of gewoon eentje testen

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper 99 op 03-11-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

@ AP Sion OP verhaal, ik vind AP Sion juist één van de slechtste picks in 't spel. Je hebt slechts twee abilities die pijn doen. Early en midgame doe je zeker nette damage, maar lategame ben je in mijn optiek waardeloos. AD Sion is veel gevaarlijker en als je 'm jungled zijn zijn ganks ijzersterk. Gisteravond een mooie gank op Nasus solotop, stond al redelijk dicht bij z'n toren, onze top (Cho) was al vrij laag in health, flash + stun, shield kapot op 'm (~100 damage) en een paar snelle autoattacks en een dooie Nasus.

Nee, als ik een AP Sion tegenkom speel ik wat terughoudender op 't begin, maar op 't moment dat ik m'n core items heb en 't spel zich richting teamfights focused, vind ik hem niet zo gevaarlijk meer.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:02:
@ AP Sion OP verhaal, ik vind AP Sion juist één van de slechtste picks in 't spel. Je hebt slechts twee abilities die pijn doen. Early en midgame doe je zeker nette damage, maar lategame ben je in mijn optiek waardeloos. AD Sion is veel gevaarlijker en als je 'm jungled zijn zijn ganks ijzersterk. Gisteravond een mooie gank op Nasus solotop, stond al redelijk dicht bij z'n toren, onze top (Cho) was al vrij laag in health, flash + stun, shield kapot op 'm (~100 damage) en een paar snelle autoattacks en een dooie Nasus.

Nee, als ik een AP Sion tegenkom speel ik wat terughoudender op 't begin, maar op 't moment dat ik m'n core items heb en 't spel zich richting teamfights focused, vind ik hem niet zo gevaarlijk meer.
Sion is voor sommige midlaners heel vervelend om tegen te spelen, dus het hoeft zeker geen slechte pick te zijn. Maar OP is echt absoluut onzin in mijn ogen. Anders zou iedereen hem toch spelen/bannen? Meest voorkomende bans zijn nog altijd Morgana, Amumu, Lee Sin

@Jungle Sion: bevalt de build een beetje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik ben vooralsnog er erg over te spreken. Gisteravond met een aantal vrienden gespeeld die ook regelmatig online zijn, ze hadden nog niet eerder een jungle Sion gezien. Maar ook zij vonden dat 't goed werkt. Ben op dit moment wat IP aan het sparen voor de juiste runes (wou toch al attackspeed runes halen), om 't geheel wat sneller te maken. Wel een eigen draai eraan gegeven, ik ga uiteindelijk voor 't volgende denk ik (hoewel de online guide die ik erbij heb gepakt Reds Attackspeed en Quints Attackdamage pakt):
Reds >> Armor penetration
Blue >> Attackspeed
Yellow >> Armor
Quints >> Movement speed
Heb verder eigenlijk niet naar jungle route gekeken, pak nu op dit moment dezelfde route als ik met Lee Sin pak (Wraiths > Wolves > Golems > Recall > Wraiths > Wolves > Blue > Gank) en dat gaat mij vooralsnog prima af. Wat mij vooral bevalt zijn de sterke ganks waardoor je dus vrij snel al je Wriggle's hebt, en een vrij goedkope core (Wriggle's, Berserker's Greaves, Zeal), en de mogelijkheid om dus vrij snel aan te passen aan de situatie. Meer damage? Bouw je Zeal uit of ga voor IE. Veel AD, Atma's + Hamer. Veel AP, FoN. Door de core loop je lekker snel rond, wat erg handig is voor Sion z'n ganks en mapcontrole. Laatste potje gisteravond ben ik geeindigd met Trinity, Hamer, IE, FoN, Phantom Dancer, Atma's. Veel damage, en toch redelijk tanky.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:15:
Ik ben vooralsnog er erg over te spreken. Gisteravond met een aantal vrienden gespeeld die ook regelmatig online zijn, ze hadden nog niet eerder een jungle Sion gezien. Maar ook zij vonden dat 't goed werkt. Ben op dit moment wat IP aan het sparen voor de juiste runes (wou toch al attackspeed runes halen), om 't geheel wat sneller te maken. Wel een eigen draai eraan gegeven, ik ga uiteindelijk voor 't volgende denk ik (hoewel de online guide die ik erbij heb gepakt Reds Attackspeed en Quints Attackdamage pakt):
Reds >> Armor penetration
Blue >> Attackspeed
Yellow >> Armor
Quints >> Movement speed
Heb verder eigenlijk niet naar jungle route gekeken, pak nu op dit moment dezelfde route als ik met Lee Sin pak (Wraiths > Wolves > Golems > Recall > Wraiths > Wolves > Blue > Gank) en dat gaat mij vooralsnog prima af. Wat mij vooral bevalt zijn de sterke ganks waardoor je dus vrij snel al je Wriggle's hebt, en een vrij goedkope core (Wriggle's, Berserker's Greaves, Zeal), en de mogelijkheid om dus vrij snel aan te passen aan de situatie. Meer damage? Bouw je Zeal uit of ga voor IE. Veel AD, Atma's + Hamer. Veel AP, FoN. Door de core loop je lekker snel rond, wat erg handig is voor Sion z'n ganks en mapcontrole. Laatste potje gisteravond ben ik geeindigd met Trinity, Hamer, IE, FoN, Phantom Dancer, Atma's. Veel damage, en toch redelijk tanky.
Tipjes:
- Ga inderdaad voor attack speed. Je damage is met je E-skill al vrij hoog. Met meer AS kun je die hoge damage vaker uitdelen.
- Ik doe zelf magicres op blue omdat ik ervan hou om ook een beetje tanky te zijn. Mijn runes: AS reds, armor yellow, magicres blue, movement quints
- Begin bij small golems. Dan ben je snel lvl 2 en heb je al snel je shield om 1. damage te negaten van creeps en 2. aoe-damage op creeps te doen waardoor volgende camps weer sneller dood zijn. Bovendien is wraiths > wolves > golems een vrij omslachtige route imo.

Core build heb ik hetzelfde, dus dat lijkt me dik in orde. De items die je haalt zijn verder inderdaad situationeel, je bent eigenlijk vrij flexibel. Wel zou ik flink voor crits gaan. Je base damage is door je E al vrij hoog dus als je dan crit is het helemaal bizar. Ook de lifesteal na een crit is echt insane. Lategame win je ook elke teamfight met je ult omdat je je hele team bijna full health houdt door jouw lifesteal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:02
welke Masteries en begin item pakken jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:06:
[...]

Sion is voor sommige midlaners heel vervelend om tegen te spelen, dus het hoeft zeker geen slechte pick te zijn. Maar OP is echt absoluut onzin in mijn ogen. Anders zou iedereen hem toch spelen/bannen? Meest voorkomende bans zijn nog altijd Morgana, Amumu, Lee Sin
Waar ik zit wordt Amumu veel minder vaak gebanned en Sion steeds meer. Uiteraard is dit omdat Sion onlangs tot FOTM is uitgegroeid, maar van zodra je die in je team hebt dan ben je toch al een stuk geruster op de uitslag. Wanneer je mij als Sion mid laat spelen, dan mag je je ook voorbereiden op een slachting hoor, je schild zorgt ervoor dat je een minionwave in 3 seconden kunt clearen waarna je de sidelanes kunt roamen. Met je combo haal je 50 à 75% van het HP van een botlaner af en wordt hij dus een makkelijke kill.

In het midden heb je maar enkele echt goeie counters voor hem, volgens een topic op reddit waren dit Talon, Gragas en Zilean. Dit werd blijkbaar besproken door Salce (http://www.reddit.com/r/l...rg/shutting_down_ap_sion/)

Ikzelf zou er nog Brand aan toevoegen, je DoT gaat hem irriteren en als je wat skills hebt dan kun je je E + Q combo doen voordat hij je stunned (Brand zijn stun heeft een veel grotere range).

Zeker early game ga je hier goed tegen kunnen vechten aangezien zijn schild zijn main damage is, de damage van de stun zelf is verwaarloosbaar omdat die pas later gelevelled wordt.

Ja, Sion is heel sterk, maar zorg dat je er goed tegen speelt en het is zeker te doen. Als je team goed ward en jij gaat niet passief lasthitten in het midden maar zelf ook terugpushen, dan is het zeker te doen. Daarom wordt er ook aangeraden om een champion te pakken die snel minions kan clearen.

Karthus lijkt me bijvoorbeeld ook goed tegen sion, met je bommetjes en wall kun je zijn schild kapot maken voor hij tot bij jou komt (zijn stun heeft een korte range) waarna hij praktisch weerloos is. Karthus is niet bepaald iemand waar je vlak bij wilt staan.

Uiteraard pak je boots tegen hem zodat je uit de buurt van zijn stun kunt blijven, en een ranged champion lijkt me ook aan te raden. Anders ga je mogelijks problemen krijgen met het lasthitten.

Sion heeft me overigens laten twijfelen of ik niet mobility boots op meerdere mid champions zou nemen. De makkelijke ganks op sidelanes/jungle zijn toch echt wel handig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:27:
In het midden heb je maar enkele echt goeie counters voor hem, volgens een topic op reddit waren dit Talon, Gragas en Zilean. Dit werd blijkbaar besproken door Salce (http://www.reddit.com/r/l...rg/shutting_down_ap_sion/)

Ikzelf zou er nog Brand aan toevoegen, je DoT gaat hem irriteren en als je wat skills hebt dan kun je je E + Q combo doen voordat hij je stunned (Brand zijn stun heeft een veel grotere range).
....

Karthus lijkt me bijvoorbeeld ook goed tegen sion, met je bommetjes en wall kun je zijn schild kapot maken voor hij tot bij jou komt (zijn stun heeft een korte range) waarna hij praktisch weerloos is. Karthus is niet bepaald iemand waar je vlak bij wilt staan.
Galio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Galio zijn skills zijn relatief makkelijk te dodgen en hij heeft te weinig damage om je schild kapot te maken.
Je zult niet weggespeeld worden, maar je gaat Sion niet kunnen beletten van veel te roamen vermoed ik.

Anderzijds zal zijn tankiness hem wel wat klappen kunnen laten pakken, maar of het genoeg zal zijn? Probeer het een paar keer uit en laat het weten zou ik zo zeggen ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ga ik doen, lijkt me wel een mogelijke counter maar ik heb het nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Over jungle sion, en alle anders AS junglers. (yi, noc en tryn)

Neem full as page + armor yellow 21/0/9 masteries

Begin met vampire scepter

Wolves, wraith(smite), gollems

Blu pill, cloth armor en een pot je hebt 335 gol^^

Doe de jungle helemaal je je bent hoogste lvl op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baristo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:30:
Over jungle sion, en alle anders AS junglers. (yi, noc en tryn)

Neem full as page + armor yellow 21/0/9 masteries

Begin met vampire scepter

Wolves, wraith(smite), gollems

Blu pill, cloth armor en een pot je hebt 335 gol^^

Doe de jungle helemaal je je bent hoogste lvl op de map.
Ik ben hier geen fan van eerlijk gezegd. De blauwe AS runes voegen relatief weinig AS toe, dan heb ik echt veel liever die magic resist die je ook kan helpen om niet dood te gaan. Snel junglen is belangrijk, maar niet zaligmakend. Ik ben van mening dat het kleine beetje snelheid wat je in junglen wint niet voldoende is om zonder magicres rond te lopen waardoor je vrij snel kapotgenuked kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:27:
[...]

Waar ik zit wordt Amumu veel minder vaak gebanned en Sion steeds meer. Uiteraard is dit omdat Sion onlangs tot FOTM is uitgegroeid, maar van zodra je die in je team hebt dan ben je toch al een stuk geruster op de uitslag. Wanneer je mij als Sion mid laat spelen, dan mag je je ook voorbereiden op een slachting hoor, je schild zorgt ervoor dat je een minionwave in 3 seconden kunt clearen waarna je de sidelanes kunt roamen. Met je combo haal je 50 à 75% van het HP van een botlaner af en wordt hij dus een makkelijke kill.

Zeker early game ga je hier goed tegen kunnen vechten aangezien zijn schild zijn main damage is, de damage van de stun zelf is verwaarloosbaar omdat die pas later gelevelled wordt.

Ja, Sion is heel sterk, maar zorg dat je er goed tegen speelt en het is zeker te doen. Als je team goed ward en jij gaat niet passief lasthitten in het midden maar zelf ook terugpushen, dan is het zeker te doen. Daarom wordt er ook aangeraden om een champion te pakken die snel minions kan clearen.

Uiteraard pak je boots tegen hem zodat je uit de buurt van zijn stun kunt blijven, en een ranged champion lijkt me ook aan te raden. Anders ga je mogelijks problemen krijgen met het lasthitten.

Sion heeft me overigens laten twijfelen of ik niet mobility boots op meerdere mid champions zou nemen. De makkelijke ganks op sidelanes/jungle zijn toch echt wel handig.
Wat je denk ik goed in de gaten moet houden is wanneer zijn shield ontploft. Op dat moment is hij kwetsbaar omdat hij je dan alleen kan nuken met zijn stun, en die kun je wel opvangen. Zodra zijn shield is ontploft moet je dus gelijk een zo hard mogelijke combo op hem droppen. Begin hier wel heel snel mee, dan kun je zijn farm denyen en zorgen dat hij niet teveel HP krijgt. Bovendien gaat hij wat later in het spel steeds met zijn ult lifestealen waardoor hij jouw nukes vrolijk weer terughealt. Als je flink op hem voorloopt is dat niet zo'n probleem want dan doe jij toch meer damage dan hij ooit bij kan healen met zijn zwakke autoattack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Als noc/tryn en mischien wel yi, is het heel fijn om lvl 6 als eerste te zijn. (bij sion heb ik geen idee)

Die 13 mr is nice, maar lvl advantage ook. + op deze champs ga ik meestal, wriggles, merc, warmogs en atma.
Warmogs zorgd voor een grote hp pool waardoor je je alle mag dmg wel kan nemen.

wat noobs wel soms doen is mid ganken zonder mr runes en dan een instagib vangen. Maar met gezond verstand kan je gewoon lekker ownen, omdat +lvl zoveel nice stats geven.

Ap sion, ik speel sinds 2 weken zilean en hij is een counter voor Sion.
2x bombs byebye shield. en jou range is groter dan zijne. Met alle andere AP moet je gewoon rutig spelen en hem mid/lategame ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frustratie: zo een hekel aan slechte junglers die je betrekken bij hun halfbakken gank pogingen.
ryze vs malz. Beide full health. Hij komt 3 keer langs doet niks of raakt malz 1 keer in de buurt van zijn turret. En ondertussen neem ik onnodige schade of gebruik een flash. Van die gankers die je liever niet ziet langskomen.
En ondertussen vraag top om ganks als een malle en komt hij pas als de turret down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:12:
Als noc/tryn en mischien wel yi, is het heel fijn om lvl 6 als eerste te zijn. (bij sion heb ik geen idee)

Die 13 mr is nice, maar lvl advantage ook. + op deze champs ga ik meestal, wriggles, merc, warmogs en atma.
Warmogs zorgd voor een grote hp pool waardoor je je alle mag dmg wel kan nemen.

wat noobs wel soms doen is mid ganken zonder mr runes en dan een instagib vangen. Maar met gezond verstand kan je gewoon lekker ownen, omdat +lvl zoveel nice stats geven.

Ap sion, ik speel sinds 2 weken zilean en hij is een counter voor Sion.
2x bombs byebye shield. en jou range is groter dan zijne. Met alle andere AP moet je gewoon rutig spelen en hem mid/lategame ownen.
Noc en Tryn hebben beide prima pre-6 ganks. Yi heeft het iets moeilijker, maar met red buff kan je met Yi ook prima voor lvl 6 ganken. En zeker als je atmogs gaat, is de Arpen van je reds en de mr van je blues erg lekker. Indien je full as gaat met runes, moet je veel arpen uit items gaan halen wil je goede damage doen. Hoe wil je veel damage doen als je build mercs+wriggle's+atmogs is? Dat is ~8k aan gold voor je uberhaupt enige arpen uit items krijgt. Indien je brutalizer na wriggle's gaat vertraag je je atmogs gigantisch veel.

Gewoon de standaard bruiser jungle runes zijn prima imho: AD quints, arpen reds, armor yellows (dodge voor Shaco en Udyr) en mr/lvl blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:56:
[...]

Wat je denk ik goed in de gaten moet houden is wanneer zijn shield ontploft. Op dat moment is hij kwetsbaar omdat hij je dan alleen kan nuken met zijn stun, en die kun je wel opvangen. Zodra zijn shield is ontploft moet je dus gelijk een zo hard mogelijke combo op hem droppen. Begin hier wel heel snel mee, dan kun je zijn farm denyen en zorgen dat hij niet teveel HP krijgt. Bovendien gaat hij wat later in het spel steeds met zijn ult lifestealen waardoor hij jouw nukes vrolijk weer terughealt. Als je flink op hem voorloopt is dat niet zo'n probleem want dan doe jij toch meer damage dan hij ooit bij kan healen met zijn zwakke autoattack.
Inderdaad, na dat schild is hij best weerloos. Daarnet stond ik Brand mid (ranked, 1550 elo) tegen een Sion, hij heeft bijna niet naar de sidelanes kunnen wandelen. Zeker als je blue buff hebt dan kan je Sion vastpinnen in het midden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja.. atmogs. Iedereen bouwt het op zo'n beetje elke champion (zie hem nu ook zelfs vaak op Nidalee), maar ik blijf erbij dat het op veel champs helemaal niet zo'n goede build is. Het duurt zo bizar lang voordat je enige damage gaat doen. JE zorgt ervoor dat je team pre-25 minuten eigenlijk 4v5 vecht omdat ze jou gerust kunnen negeren (je doet toch veel minder damage dan de rest). Ik ga op bruisers veel liever voor OF offensive items met defensive stats als bonus (denk aan frozen mallet etc.) OF voor tankitems die wat utility of een andere bonus geven (denk aan Frozen heart voor de slow effect en de CDR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Apen is overrated, je krijgt 6 van masteries en als je armor problemen krijgt neem je een lw. Ranged AD, mages en support hebben toch 80% van de game <100 armor. ik gebruik deze champs deels als soak deels voor damage en om hard te pushen. as werkt goed vs minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Atmogs is <6000 gold. Dat is voor de stats die het geeft vrij imba. Gp/tryn/yi/sion/mundo/nasus hebben allemaal AD steriods, waardoor survibilty > dmg word. Hoeft geen atmogs te zijn maar als je jezelf tanky bouwd ga je meer dmg doen dan glass canon in de praktijk.

Omdat in deze meta de AP en AD carry al vol dmg gaan, moet je gewoon soaks hebben.

Edit: dbl post, oops...

Edit2: in de tijd dat jij atmogs hebt, hebben de carries een IE/deatchcap en nog wat kleine itempjes, door je gigantische hp pool kunnen ze je gwoon niet bursten, totdat je echt.1v5 focused word. Ik heb ooit een post gelezen met calculaties over warmogs, en het is gewoon een imba item. 920 hp geeft het en je kan het nemen op de 15de minuut (<ezy 10 is mogelijk). Waardoor je daarna kan doen wat je wil, je steeds meer hp krijgt en atma's opeens super efficient is om te kopen. Een volle warmogs + fon is ook retarded imba als je berekend hoeveel hp regen het geeft.

[ Voor 46% gewijzigd door Baristo op 03-11-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baristo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:11:
Atmogs is <6000 gold. Dat is voor de stats die het geeft vrij imba. Gp/tryn/yi/sion/mundo/nasus hebben allemaal AD steriods, waardoor survibilty > dmg word. Hoeft geen atmogs te zijn maar als je jezelf tanky bouwd ga je meer dmg doen dan glass canon in de praktijk.

Omdat in deze meta de AP en AD carry al vol dmg gaan, moet je gewoon soaks hebben.

Edit: dbl post, oops...
Toch heb ik sinds ik op GP niet meer voor Atmogs ging maar voor triforce na mijn merc treads en wriggles VEEL betere resultaten gehaald. Op Mundo is Atmogs wel goed omdat die met zijn skillset baat heeft bij veel HP. Voor Nasus vind ik Atmogs echt een slecht idee. Je kan veel beter voor tanky items gaan die ook CDR geven (zoals frozen heart) zodat je je Q veel sneller kan opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
klopt, gp heeft heeft het makelijk in de lane met een sheen, en nasus wil ook een frozenH voor ezy Q stacks, maar na je trini bouw jij toch ook atmogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nasus en ryze in een team hebt. Is het dan zonde om 2 frozen hearts te bouwen? Ik ben maar gestopt bij het cdr gedeelte van het recept en verder gegaan met de rest van mijn build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Frozen heart heeft wel een range he, dus je covered tot maximaal 2 keer zoveel gebied, en de item is best goed zonder de passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baristo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:29:
klopt, gp heeft heeft het makelijk in de lane met een sheen, en nasus wil ook een frozenH voor ezy Q stacks, maar na je trini bouw jij toch ook atmogs?
Ik jungle GP meestal dus dan kun je sowieso met iets minder defensive items af. Maar na triforce bouw ik vaak infinity edge, dan kun je echt ziek critten met sheenproc erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een beest is die shyvanna toch. Met vier man erop af en omsingelen bij haar turret en ze overleeft het. Team helemaal ingemaakt maar die shyvana was 4/0/4. Die kregen we gewoon niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:20:
Wat een beest is die shyvanna toch. Met vier man erop af en omsingelen bij haar turret en ze overleeft het. Team helemaal ingemaakt maar die shyvana was 4/0/4. Die kregen we gewoon niet dood.
Ik had gisteravond nog een paar leuke potjes, tweede tegen een Nederlandse Shyvana. Ik (Graves) en Lux bot tegen een Nasus en Shyvana bot _O- Kreeg na de eerste minion wave een 'rot toch op met je kanker attacks' naar m'n kop. Toen was 't aan >:) Puur op Shyvana gegaan, kapot geharrassed, en lekker toren diven om haar kapot te maken. Eigenlijk roeleerde 't hele team de pan uit, hun Kog'Maw ragequite al na 15 minuten, Nasus geen farm en alleen hun top had eigenlijk een kansje (al was 't alleen maar omdat 't 2 vs 1 was op top). Desalniettemin geeindigd met een erg mooie score, en Shyvana mooi gereport.

Eerste potje was helemaal drama trouwens, duurde 1,5 uur!! Tijd geleden dat er zo'n lang potje was. Ik met Vladimir, team Shaco, Graves, Nidalee en nog iets. Hun team Vladimir, Veigar, Udyr en nog wat meuk. We waren an sich aan het winnen, en ik had op 't begin wat mooie ganks vanuit het midden (4/1/1 zonder kill op 't midden), maar Veigar was gewoon ontzettend goed bezig. Kreeg ook wat mooie kills (weinig CS echter, had 'm mooi kunnen denyen). Maar ja, endgame Veigar is naar voren, stun en instagib een champion...Ondertussen een Shaco die beweerd dat we Udyr moeten focussen (huh?) en een feedende Graves, terwijl hun Vladimir ook belachelijk slecht was. Uiteindelijk met flink wat mazzel Veigar neer kunnen krijgen waardoor we eindelijk konden pushen en wonnen.

Overigens vraag ik mij af waarom niemand meer met Vladimir speelt :? Gisteravond dus drie potjes totaal met hem gespeeld, en eigenlijk de eerste keer dat ik hem aanraak. Maar gewoon een erg solide champion met een erg goede lane sustainability. Eerste potje moest ik gedwongen top spelen, maar hun Shyvana letterlijk van de kaart gespeeld. Potje tegen Veigar mid, same story. Derde partij weet ik niet meer zeker wat ik tegenover mij had, maar ook daar weinig moeite. Eerst begonnen met Flash + Teleport, wat ook wel z'n nut had, maar potjes mid vervolgens Flash + Ghost gekozen, voornamelijk om de andere twee lanes snel te kunnen ganken. Heerlijke ganks overigens met hem! Zit erover na te denken hem aan te schaffen :Y

Edit: Sorry voor de wall of text :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Vladimir is alleen goed tegen passieve tegenstanders, zodra een tegenstander terug gaat poken dan gaat die 50 hp die je bijhealed je echt niet helpen, en veel AP mids hebben een veel sterkere poke dan Vlad. Zo lang je 1 hit erin krijgt en weer veilig terug kan trekken is het prima, maar een brand die voor elke tranfusion zn combo op je loslaat gaat je helemaal wegspelen ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Airdack schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:16:
Vladimir is alleen goed tegen passieve tegenstanders, zodra een tegenstander terug gaat poken dan gaat die 50 hp die je bijhealed je echt niet helpen, en veel AP mids hebben een veel sterkere poke dan Vlad. Zo lang je 1 hit erin krijgt en weer veilig terug kan trekken is het prima, maar een brand die voor elke tranfusion zn combo op je loslaat gaat je helemaal wegspelen ;)
Dit dus. Iemand die vanaf het begin aggressief speelt, maakt je helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik speel nu elke champion (ja elke champion) met alle abilitys als smarcast. Ontzettend handig als je het eenmaal gewend bent. Behalve bij kassadin, dan vind ik het onhandig op een 1 of andere manier? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
OOK RUMBLE?! :P zelf speel ik ook alles met smartcast en vind het zelfs heerlijk op kassadin. Gragas was even wennen met zijn ulti maar dat gaat nu ook redelijk. Maar rumble zn ultimate? is niet te doen met smartcast xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Rumble heb ik niet. Door Gragas ben ik juist gaan smartcasten. is hij een viable ap carry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:19:
OOK RUMBLE?! :P zelf speel ik ook alles met smartcast en vind het zelfs heerlijk op kassadin. Gragas was even wennen met zijn ulti maar dat gaat nu ook redelijk. Maar rumble zn ultimate? is niet te doen met smartcast xD
Heb persoonlijke geen enkele ultimate op smartcast omdat ik ranges niet van iedere champ van buiten ken hiervan.

Ondertussen nu een week of 2 overgeschakeld op smartcast en beklaag het me dat ik er niet eerder mee begonnen was. Soms wel schrikken zoals bvb gisteren toen ik met amumu ging junglen in mijn eerste potje en vergeten was dat zijn Q op smartcast stond, maar went heel snel.

Gister ook potje met irelia gespeeld en die smartcast werkt prachtig op haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:46:
[...]

(...) Ondertussen nu een week of 2 overgeschakeld op smartcast en beklaag het me dat ik er niet eerder mee begonnen was. Soms wel schrikken zoals bvb gisteren toen ik met amumu ging junglen in mijn eerste potje en vergeten was dat zijn Q op smartcast stond, maar went heel snel. (...)
Smartcast is toch gewoon dat elke spel wordt, zoals Karthus' Q werkt?!
Wat is daar dan het voordeel van? Dat je een tiende van een seconde sneller bent dan je tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

bloodyus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:55:
[...]

Smartcast is toch gewoon dat elke spel wordt, zoals Karthus' Q werkt?!
Wat is daar dan het voordeel van? Dat je een tiende van een seconde sneller bent dan je tegenstander?
Die tiende van een seconde kan het verschil zijn tussen een 1v1 winnen en een 1v1 verliezen. Daarnaast heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat in the heat of battle ik mijn sequenties (eerst spell keystroken, dan pas klikken op enemy, en dat voor elke spel) door elkaar haal. Klinkt stom, maar ik heb mezelf toch een aantal keren voor mijn kop geslagen omdat ik op die manier of een kill weggeef, of een enemy laat lopen. Smartcast is daarvoor de oplossing.

[ Voor 9% gewijzigd door Zyppora op 04-11-2011 11:01 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:00:
[...]

Die tiende van een seconde kan het verschil zijn tussen een 1v1 winnen en een 1v1 verliezen. Daarnaast heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat in the heat of battle ik mijn sequenties (eerst spell keystroken, dan pas klikken op enemy, en dat voor elke spel) door elkaar haal. Klinkt stom, maar ik heb mezelf toch een aantal keren voor mijn kop geslagen omdat ik op die manier of een kill weggeef, of een enemy laat lopen. Smartcast is daarvoor de oplossing.
Oke, interessant, vanavond maar eens uitproberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op ultimates doe ik nooit smartcast, vind ik gewoon niet lekker werken. Zeker bij snipes zoals Ashe Arrow wil je hem gewoon even goed kunnen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik een macro nodig voor ss en re. Iedere keer mijn muis loslaten duurt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:09:
Ik heb denk ik een macro nodig voor ss en re. Iedere keer mijn muis loslaten duurt te lang.
Wat ik over het algemeen doe is pingen wat jouw miss mogelijk doet. Sta ik bot en mis ik iemand, dan geef ik 3 pings (G, klik, G, klik, G, klik) vanaf bot, over de river, naar mid. Dit vind ik zelf ook veel prettiger dan wanneer in chat iets gezegd wordt. Wanneer je mid staat, ben je vaak continu geconcentreerd op wat je tegenstander doet en wil je een miss in de chat nog wel eens over het hoofd zien.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:37:
[...]

Wat ik over het algemeen doe is pingen wat jouw miss mogelijk doet. Sta ik bot en mis ik iemand, dan geef ik 3 pings (G, klik, G, klik, G, klik) vanaf bot, over de river, naar mid. Dit vind ik zelf ook veel prettiger dan wanneer in chat iets gezegd wordt. Wanneer je mid staat, ben je vaak continu geconcentreerd op wat je tegenstander doet en wil je een miss in de chat nog wel eens over het hoofd zien.
Ja die ken ik pingen dat je iemand mist op mid. Why didn't you SS noob.
Pagina: 1 ... 14 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!