[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
bloodyus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Waarom wil je dit niet verklappen?! Moeten we dit zelf gaan Googlen?!
Gezien de reacties op Solomid.net heeft team CDE die laatste verloren, want er is een flinke heisa ontstaan op hun blogs en forum..
En die heisa is er niet als je alsnog de reis naar Korea hebt gewonnen, lijkt mij..

Dan denk je, "#care, I got a free trip!" :+

Maar CDE is dus eigenlijk een soort American All-Stars team.. Nice
En team Dignitas, is die (naast die semi Canadees) wel uit zichzelf volledig Amerikaans? Ik had overigens nog nooit hiervoor van Dignitas gehoord..
Ken alleen de bekende namen als Solomid, CL Gaming enzo..
Leek me wel handig voor de mensen die liever een vod bekijken zonder de uitslag al te weten :)

Dignitas is het voormalige Rock Solid, ze waren in de voorgrond gekomen dankzij een uitzonderlijke prestatie in IPL 3 (geloof ik). Ze spelen vaak champions/compositions die niet als viable worden gezien in de hoogste elo range. Dingen zoals Katarina, Ryze of Renekton zag je haast nooit in de hoogste elo range en toernooien. Verder kwamen ze ook met een support Gangplank in een van de games tegen TSM of CLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:26
Cool! Wel een team dat enig respect heeft afweten te dwingen dus.. Niet een team dat wint, simpelweg omdat het de meeste sponsoring, geld en beste spelers heeft.

Zou je toevallig een link van die VOD willen en kunnen posten (van Own3d oid) want ik vind de zoekfunctie van own3d.tv zo bagger. Ik zit altijd oude en verkeerde videos te kijken terwijl ik denk 3 op een volgende matches te zien xD
Zal wel aan mij liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:18
bloodyus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:00:
Cool! Wel een team dat enig respect heeft afweten te dwingen dus.. Niet een team dat wint, simpelweg omdat het de meeste sponsoring, geld en beste spelers heeft.
Dignitas betaald ook gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Lapeno schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Dignitas betaald ook gewoon....
Ja dat snap ik. Maar ik maak op uit de eerdere post dat Dignitas wel door hard werken eerlijk naar de top is geklommen. Dus gewoon een Arsenal ipv een Chelsea zeg maar.
Niet de winst gekocht, maar de winst verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Je zou ook voor een team van Tweakers verschillende groepen/klasses kunnen maken, of sub-clans. Maar dan krijg je wel verdeling goed-slecht wat misschien niet zo bevordelijk is.

BV:
A-groep: ~7 spelers, worden standaard in belangrijke matches opgesteld.
B-groep: x spelers, als vervanging voor A-spelers als ze mensen tekort komen, spelen misschien zelf onder een andere naam zelf ook matches.
C-groep: recruites, nieuwe spelers en/of <30 spelers. Mensen die zichzelf moeten bewijzen en/of nog level 30 moeten worden.

Hoewel er waarschijnlijk genoeg mensen zijn hier om de clan te vullen vinden andere mensen het ook leuk om met non-tweakers te spelen, misschien zelfs in clan-verband. Voor diegenen is het 'lullig' als mensen niet mee mogen spelen omdat ze niet tot een bepaalde groep behoren, dat is mijn nr1 punt TEGEN gelimiteerde groepen, zoals non-official national clans ("Nee je mag niet meedoen want je hebt geen blauwe ogen" etc).

Ik hou mij niet zoveel bezig met de cups/ladders van LoL, maar volgens mij hebben we voor de EU(W/E) geen beperking van landen, alleen dat we in europa moeten wonen. Dus voor grote cups/ladders zou het geen probleem zijn er meer dan alleen tweakers in het team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Lapeno schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:49:
wat vinden jullie eigenlijk dat wickd weg is bij sk? gisteren met zijn nieuwe team AL wel een paar mooie matches vooral tegen LLL
Wickd weg bij SK zat er eigenlijk al wel aan te komen. SK rommelt sowieso al tijden.
AL blijft voor mijn gevoel toch altijd het nadeel behouden van WetDream IMO. Niet dat hij enorm slecht is. (al vind ik hem echt niet geniaal) maar meer omdat hij niet voor niks bij twee teams weg "gegaan" is in korte tijd.

We zullen zien hoe dat gaat lopen. Zou wel fijn zijn om in europa eens af te zijn van het eeuwige fnatic vs SK vs Millenium te hebben. Een wat diverser aanbod aan teams is alleen maar goed voor de competitie. LLL is toch steeds "net niet". Te wisselvallig. Geniale games afwisselen met roflstomps.

En over de eenzijdigheid van de NA teams maar niet te spreken. Dat is eigenlijk al tijden alleen nog maar TSM + CLG met zo nu en dan andere teams die het eventjes lekker doen.

EDIT:
Om in te gaan op het "spelers kopen" verhaal. De recente faalacties van SK geven wel aan hoe goed het werkt om je spelers op te kopen en daarna de deur uit te doen als de resultaten niet bevallen. Een team dat fouten maakt omdat het niet goed op elkaar ingespeeld is.

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 31-10-2011 13:51 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodyus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

Ja dat snap ik. Maar ik maak op uit de eerdere post dat Dignitas wel door hard werken eerlijk naar de top is geklommen. Dus gewoon een Arsenal ipv een Chelsea zeg maar.
Niet de winst gekocht, maar de winst verdient.
Als je kijkt naar de andere grote teams (EG, CLG, TSM) dan is de comp van die teams bijna constant hetzelfde geweest (met uitzondering van enkele subs door visum problemen enzo). Er is geen enkel team dat bij elkaar geschraapt is door een rijke sponsor die goede spelers opkoopt van andere teams.

Verder heeft Dignitas een redelijk vies spelletje gespeeld door via Riot en WCG admins te onderhandelen en uiteindelijk de regels veranderen. Jatt had uberhaupt niet mee mogen spelen met Dignitas in WCG (hij had al eerder meegespeeld voor de Canada qualifier, hij heeft 2 paspoorten. USA en CA citizenship. Volgens WCG regels hoort hij DQ'd te worden.) Verder heeft Voyboy dus met admins zitten praten en zo de regels kunnen verdraaien in hun voordeel. Volgens de regels van WCG op de website zou CDE al gekwalificeerd zijn (1 win advantage voor winner's bracket team).

Ik ben nu zeker geen fan van Dignitas, ook door hun slechte sportiviteit. Qtpie die na de games waar uiteindelijk CDE hun tickets voor Korea verloor zei:

<+imaqtpie> : Was an easy win for us from the point we went tryhard mode

<+imaqtpie> : we deserve to go to WCG

Dyrus die uiteindelijk Dignitas nog feliciteert met hun win verdient applaus.

Dit is uiteindelijk gewoon keiharde faal van Marcou en WCG. Beiden moeten verantwoordelijkheid nemen en diep door het stof gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
Kan iemand een link plaatsen van die laatste match..
Kan het nergens (op Own3d) vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeMouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Wickd weg bij SK zat er eigenlijk al wel aan te komen. SK rommelt sowieso al tijden.
AL blijft voor mijn gevoel toch altijd het nadeel behouden van WetDream IMO. Niet dat hij enorm slecht is. (al vind ik hem echt niet geniaal) maar meer omdat hij niet voor niks bij twee teams weg "gegaan" is in korte tijd.
Wetdream is een onwijze stoker die in elk team problemen veroorzaakt. Misschien dat dat nu wat minder is omdat hij het team in feite geheel zelf gevormd heeft en er niet later bij gekomen is, maar ik betwijfel het. Ik vind het gewoon een misselijkmakend mannetje.

Als jungler vond ik hem ronduit waardeloos. Ik heb serieus 1500 ELO junglers gezien die beter waren. Ben benieuwd hoe hij het als support doet :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die het leuk vinden, voeg mij maar toe, ben meestal wel in voor een potje:

nickname: vehjt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Man man giosteren getroll door een support team.

DIT WIL IK OOK IS PROBEREN!!!!!!

Zij hadden top Soraka, mid karma, jungle janna, bot taric en sona.

Wij hadden WW, brand, corki, alistar en noct.

Ze wouden gewoon maar niet sterven, echt zielig ....

Sona uber heals, taric heals, soraka heals, karma heals ..... soraka armor buff, taric shield, janan shield, .... Sona stun, taric stun, karma slow, janna slow ..... CC steroids met heals

Serieus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
IK weet de oplossing
...
.....
......
.........
*O* 5 AKALI'S *O*

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knupoltor schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:26:
Man man giosteren getroll door een support team.

DIT WIL IK OOK IS PROBEREN!!!!!!

Zij hadden top Soraka, mid karma, jungle janna, bot taric en sona.

Wij hadden WW, brand, corki, alistar en noct.

Ze wouden gewoon maar niet sterven, echt zielig ....

Sona uber heals, taric heals, soraka heals, karma heals ..... soraka armor buff, taric shield, janan shield, .... Sona stun, taric stun, karma slow, janna slow ..... CC steroids met heals

Serieus ...
Koop allemaal een Executioners calling (met grievous wounds dus), problem solved :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 x singed

OMG .. OMG .. OMG
the poison is everywhere and i keep getting flinged

zo kan ik het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Laatst online: 03-04-2015
of 5 shaco's en dan allemaal de ULTI
10 SHACO'S YAAAAAY :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Wetdream is een onwijze stoker die in elk team problemen veroorzaakt. Misschien dat dat nu wat minder is omdat hij het team in feite geheel zelf gevormd heeft en er niet later bij gekomen is, maar ik betwijfel het. Ik vind het gewoon een misselijkmakend mannetje.

Als jungler vond ik hem ronduit waardeloos. Ik heb serieus 1500 ELO junglers gezien die beter waren. Ben benieuwd hoe hij het als support doet :D
WetDream is een oplichter maar ik denk dat dat bekend is. en niet alleen dat zoals iedereen weet is Wetdream ook nog is een gigantische opstoker.

verder is zijn ''jungle'' zeker slecht.
k zou bijna zeggen ik ben beter als wetdream. maar da kan ik nie maken want hierro zegt iedereen altijd blamauci is instaloss

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:14

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Denk eerlijk gezegd dat het leaven van Wickd niet slecht voor SK is.
Persoonlijk vond ik Wickd namelijk de zwakste speler van de 5. Nyph en Candy zijn echt super op elkaar ingespeeld en hebben een hoog niveau, Oce kun je niet verzwakken door bans, omdat hij gewoon goed is met iedere AP. Snoopeh ben ik wat minder bekend mee, maar wat ik zo zag is hij geen slechte jungler.

Wickd verzwak je enorm good Irelia te bannen, met andere champs is hij gewoon een stuk minder goed en de gasten waar je als solotop tegen staat zijn een flink stuk beter dan hem (hotshot, rainman, shushei/xpeke)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Weet iemand misschien wat er gebeurt als je zhonya's hourglass gebruikt tijdens nunu ult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Probeer het uit in een custom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nukidin247 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:55:
Weet iemand misschien wat er gebeurt als je zhonya's hourglass gebruikt tijdens nunu ult?
Dan stopt je ult... helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Vicarious schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Dan stopt je ult... helaas :P
En daarom ben ik voor een ult a la die van fiddle op nunu, karthus en katarina =D

@Dignitas verhaal:
Naar aanleiding van bovenstaande posts heb ik eens gekeken naar de Dignitas vs. TSM en Dignitas vs. CLG matches. Afgezien van het hele organisatorische drama wat gaande is, spelen die gasten wel uitzonderlijk verfrissend zeg. Beide games wordt early game hun jungle leeggevreten en ze laten zich daardoor absoluut niet van de wijs brengen. Teamfights doen ze ook verrassend goed. Renekton die solotop tegenover HSGG (Chogath) staat en hem gewoon compleet de lane uitjaagt, Janna die flasht om de ult van Caitlyn op te vangen voor een bijna-dode Kogmaw, dat soort dingen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Waar kijken jullie eigenlijk die games na van bv. Dignitas vs. TSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Ziet er ind wel gaaf uit die nieuwe champ, maar kwa skills weet ik het nog niet, weinig cc lijkt me zo, maarja, we zien wel morgen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

-kardo- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:28:
Waar kijken jullie eigenlijk die games na van bv. Dignitas vs. TSM
Gewoon 'Dignitas vs TSM' in Google Video invullen en de Youtube link openklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Hmmm beetje stom van me dat ik daarniet aan dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Full patchnotes:
New Skins in the Store
•Ironscale Shyvana
•Boneclaw Shyvana
•Mafia Miss Fortune
•Jurassic Cho’Gath

PVP.net v1.47
•You will now receive a message if your stats are going to be delayed
•Custom Games will now sort properly

League of Legends v1.0.0.128
Shyvana, the Half-Dragon
•Twin Bite ◦Shyvana strikes twice on her next attack. Both attacks trigger On-Hit effects and Fury of the Dragonborn effects.
◦Dragon Form: Twin Bite cleaves all units in front of Shyvana.

•Burnout ◦Shyvana deals magic damage per second to nearby enemies and her Movement Speed is greatly increased for 3 seconds. Shyvana's Movement Speed bonus is reduced over time.
◦Dragon Form: Burnout scorches the earth, continuing to damage enemies that stand on it.

•Flame Breath ◦Shyvana unleashes a fireball that deals magic damage and melts the target's Armor for 4 seconds.
◦Dragon Form: Flame Breath engulfs all units in a cone in front of Shyvana.

•Dragon's Descent (Ultimate) ◦Active: Shyvana transforms into a dragon and takes flight to a target location. Enemies along her path take magic damage and are knocked toward her target location.
◦Passive: Shyvana reinforces her scales, increasing her Armor and Magic Resist. Defensive bonuses are doubled in Dragon Form.

•Fury of the Dragonborn (Passive) ◦Shyvana's melee attacks enhance her abilities.
◦Twin Bite - Reduces the cooldown by 0.5 seconds.
◦Burnout - Extends the duration by 1 second to a maximum of 6 seconds.
◦Flame Breath - Deals 20% of the ability's damage to debuffed targets.
◦Dragon's Descent - Attacks generate 2 Fury and Shyvana passively gains Fury over time while in human form.

Amumu
•Attack range increased to 125 from 100

Caitlyn
•Piltover Peacemaker base damage reduced to 20/60/100/140/180 from 20/65/110/155/200
•Yordle Snap Trap activation radius reduced to 135 from 150

Graves
•True Grit ◦Buff duration reduced to 3 seconds from 4
◦Armor and magic resistance per stack reduced to 3 from 4 at max level

•Buckshot damage per additional missile reduced to 30% from 35%

Olaf
•Undertow missile speed increased to 1600 from 1500
•Ragnarok ◦Now breaks crowd control effects upon activation
◦Duration adjusted to 6 seconds at all ranks from 5/6.5/8

Riven
•Fixed a bug that caused Riven to stop moving after certain commands.
•Fixed a bug that caused Ki Shout and Broken Wings to temporarily leave dead unpathable minions behind.
•Fixed a bug that caused Riven's collision radius to be improperly calculated.

Shaco
•Rewrote his Deceive, Hallucinate, and Champion tips for more clarity
•Deceive will now still critically strike even if you break stealth (ie: to cast Jack in the Box)
•Jack in the Box ◦Base damage reduced to 35/50/65/80/95 from 35/55/75/95/115
◦Ability power ratio reduced to 0.2 from 0.25
◦Activation range reduced to 300 from 350
◦Cast range increased to 425 from 400

•Hallucinate ◦Fixed a bug where Shaco's clone wouldn't trigger Two-Shiv Poison's passive

Talon
•Rake mana cost increased to 60/65/70/75/80 from 45/50/55/60/65
•Shadow Assault cooldown increased to 75/65/55 seconds from 60/50/40

Wukong
•Crushing Blow ◦Total attack damage ratio increased to 1.1 from 1.0
◦Fixed a bug where Crushing Blow did not display critical strikes or benefit from life steal

•Decoy ◦Casting Decoy no longer instantly shows a reduction in Wukong's mana bar to enemies
◦Fixed a bug where Wukong's stealth state did not ignore unit collision
◦Improved general Decoy behavior and placement - the Decoy should now more accurately mimic Wukong's previous position and behavior
◦Wukong is now pushed forward slightly when using Decoy, rather than the Decoy being pushed back from Wukong's position

•Nimbus Strike ◦Attack speed bonus increased to 30/35/40/45/50% from 20/25/30/35/40%
◦Attack speed duration increased to 4 seconds from 3

Dominion
•Respawn time adjustments are now +2/-2 seconds regardless of the size in score difference
•Crystal Scar's Aura armor penetration reduced to 12% from 15%
•Personal Score reward for assisting in capturing or neutralizing a point increased to 25 from 10
•Garrison has been changed to be an untargeted spell, similar to Promote. It will only become castable when in range of an eligible Capture Point.
•Fixed the channel time display for capturing the central runes to match the actual capture time. The actual time to capture is unchanged.
•Fixed a bug where capture points could be moved off of their platforms
•Fixed a crash when audio was disabled

Items
•Hextech Sweeper ◦Updated tooltip to be more clear that its Passive ability grants vision of stealthed units
◦Updated the targeting cursor, particle, and vision debuff
IMO weinig grote dingen. Olaf wordt nu niet ineens viable door deze vrij minimale buff en Graves blijft denk ik nog steeds OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg laffe graves nerfs weer. Zo krijg je je heroes wel verkocht. OP uitbrengen en dan stapje per stapje over een periode van maanden normaal maken.
Niet dat ze dat altijd doen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Wat een magere draak :(
Ik had me een gigantische vuurspuwer à la 6 stacks Cho'Gath voorgesteld. Niet dus...

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damn die Talon nerfs >_<
Graves nerfs veranderen niets aan het probleem: Hoge base dmg en hoge health/mana

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:07:
Erg laffe graves nerfs weer. Zo krijg je je heroes wel verkocht. OP uitbrengen en dan stapje per stapje over een periode van maanden normaal maken.
Niet dat ze dat altijd doen, maar toch.
Tja, een underpowered champion levert niet veel op. Daarnaast is het nu eenmaal zo dat voor de meeste champs vaardigheid nodig is, terwijl Graves op het moment een roll-your-face-over-the-keyboard champ is. Hij is ook na deze nerfs nog steeds redelijk taai, je moet alleen wat meer moeite doen om hetzelfde te bereiken.

Ik vind het dan weer heel vervelend dat nieuwe champs OP in de markt gezet worden, waardoor iedereen zonder skill, maar met RP, mij kan facerollen, terwijl ik wel weet hoe met mijn champ om te gaan. Geloof me, ik weet ongeveer hoe met Graves om te gaan, maar ik krijg hem gewoon niet kapot. Ik juich deze aanpassingen daarom ook gewoon toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:50:
Damn die Talon nerfs >_<
Graves nerfs veranderen niets aan het probleem: Hoge base dmg en hoge health/mana
Waarom die talon nerfs inderdaad. Doe eerder wat aan Akali, zij heeft een burst die ze 24/7 kan spammen. Talon = out of combo? out of burst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik ben gisteren voor het eerst een redelijk dodelijke bug tegengekomen bij Rumble.
Ergens gedurende mid-game werd m'n health bar niet meer geüpdatet. Dit had ik eerst niet door, dus ging ik een aantal keer dood terwijl ik dacht nog op full health te zitten.

Toen ik nog een giant's belt kocht en ik er geen health bij kreeg (totaal bleef op 1250) begon er een belletje te rinkelen. Toen heb ik moeten reconnecten en was de bug weer gefixt (opeens wel 2850 health en health dat weer terugliep).

Toch zonde om zo je kill/death ratio te verknoeien (gelukkig wel positief geeindigd en gewonnen uiteindelijk).

Ik heb lopen zoeken en nog een melding gevonden op het LoL forum, dus ik hoop dat Riot dit snel kan fixen, want het is wel echt dodelijk.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Azaruc schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:37:
Ik ben gisteren voor het eerst een redelijk dodelijke bug tegengekomen bij Rumble.
Ergens gedurende mid-game werd m'n health bar niet meer geüpdatet. Dit had ik eerst niet door, dus ging ik een aantal keer dood terwijl ik dacht nog op full health te zitten.

Toen ik nog een giant's belt kocht en ik er geen health bij kreeg (totaal bleef op 1250) begon er een belletje te rinkelen. Toen heb ik moeten reconnecten en was de bug weer gefixt (opeens wel 2850 health en health dat weer terugliep).

Toch zonde om zo je kill/death ratio te verknoeien (gelukkig wel positief geeindigd en gewonnen uiteindelijk).

Ik heb lopen zoeken en nog een melding gevonden op het LoL forum, dus ik hoop dat Riot dit snel kan fixen, want het is wel echt dodelijk.
Heb ik ook al 3x gehad.
Die bug zit er al langer dan een maand in. :P geloof 2 maand zelfs al bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Hmmm...zit me te bedenken welke champ ik als volgende wil halen. Heb nog wat IP staan dus tja. Speel zelf veel jungle; maar vind af en toe dominion ook leuk. Zat daarom aan Ganplank of Renekton te denken (eventueel Karthus voor de grap.) Renekton is wat duurder maar lijkt me ook zo leuk om te spelen als top solo. En hoe zit het verder met GP? Ik zie andere hem wel is jungle maar ik vindt dat ie verder niet zo goed is in ganken / late game als ander (zoals...Nocturne; bijvoorbeeld.) Ulti is leuk: daarom je zo uit en dan de slow...buff is ook leuk, maar dat is verder nog geen kill. Keuzes keuzes...Wat raden jullie me aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Anvesi op 01-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Fiole schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:46:
Hmmm...zit me te bedenken welke champ ik als volgende wil halen. Geef op het moment geen IP uit, dus zat te kijken. Speel zelf veel jungle; maar vind af en toe dominion ook leuk. Zat daarom aan Ganplank of Renekton te denken (eventueel Karthus voor de grap.) Renekton is wat duurder maar lijkt me ook zo leuk om te spelen als top solo. En hoe zit het verder met GP? Ik zie andere hem wel is jungle maar ik vindt dat ie verder niet zo goed is in ganken / late game als ander (zoals...Nocturne; bijvoorbeeld.) Ulti is leuk: daarom je zo uit en dan de slow...buff is ook leuk, maar dat is verder nog geen kill. Keuzes keuzes...Wat raden jullie me aan?
Tier 1 – Udyr, Lee Sin, Trundle, Nocturne, Fiddlesticks, Cho Gath, Skarner
Tier 2 – Warwick, Riven, Shaco, Jarvan, Nunu, Xin Zhao, Amumu, Gangplank, Maokai,
Tier 3 – Master Yi, Olaf, Malphite, Tryndamere, Shen, Yorick, Rammus, Gragas
Tier 4 – Alistar, Akali, Graves, Sion, Galio, Irelia, Kayle, Renekton, Soraka, Nasus
Tier 5 – Mordekaiser, Karthus, Pantheon, Taric, Wukong, Jax, Evelynn, Orianna, Talon

Ik raad je Udyr/Lee Sin/Nocturne aan.
Karthus is een baas, hij een erg goede soloqueue carry met teleport+revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

LikeAKing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:54:
[...]

Tier 2 – Warwick, Riven, Shaco, Jarvan, Nunu, Xin Zhao, Amumu, Gangplank, Maokai,
Tier 4 – Alistar, Akali, Graves, Sion, Galio, Irelia, Kayle, Renekton, Soraka, Nasus
Tier 5 – Mordekaiser, Karthus, Pantheon, Taric, Wukong, Jax, Evelynn, Orianna, Talon

Hmmm...Ik speel zelf al heel veel Udyr / Nocturne jungle, dus die heb ik al. (En tevens WW / Shaco / Jarvan / Xin / Amumu / Tryn / Alistar / Akali / Kayle / Soraka / Yi als ik het rijtje af ga).

Lee Sin is op zich wel een leuke keuze, maar ik heb hem wel is eerder gespeeld en vond hem persoonlijk niet zo mijn ding. Daarom dat ik dus eigenlijk zat te kijken naar GP en Renekton. Is Renekton daarom toch wel aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Renekton is gewoon een solid solo top champion. Erg tanky met alsnog goede damage en teamfight presence. Gp is ook gewoon een strong pick, maar vind ik een stuk minder leuk om te spelen vanwege zijn relatief "saaie" skillset. Geen 1 van zijn skills is echt full actie of dat je in de rondte kunt jumpen, want renekton wel kan met zn slash and dash.

Qua viability zou ik voor GP gaan maar is Renekton zeker niet slap
Qua gameplay kan ik je Renekton aan bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
http://www.own3d.tv/live/127757/TxS_Mybones

livestream "shyvana" btw

@Fiole: Gangplank is vergelijkbaar met Lee Sin qua build. Atma's + Warmogs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Alle bruisers worden tegenwoordig met atmogs gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lee Sin is de baas van alle bruiser :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Denk dat ik toch voor Renekton ga, GP kan daarna altijd nog wel komen en ik heb toch genoeg viable jungle champs op het moment, of misschien dat ik hem nog eerst uittest op een account van een vriend! haha (altijd handig). Doe ik vaak voordat ik champs haal (behalve met Vlad...die vond ik tegenvallen nadat ik hem gekocht had, wat een miskoop.. :( )

Is Renekton te junglen overigens? Anders wil ik dat wel is proberen :p Maar hoe goed werkt het?

[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 01-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gangplank is volgens mij gratis deze week. Kan je dus naar hartelust uitproberen :D.

Verder word ik een beetje moe van het OP gezeur van een champion die nog geen eens twee weken uit is. Hij is natuurlijk niet meteen balanced, daar is tijd voor nodig. Zijn ook zat champions die underpowered zijn gereleased, daar hoor je dan niemand over.

Shyvana ziet er erg leuk uit moet ik zeggen, heb er niet genoeg ip voor maar ga daar wel wat rp voor aanschaffen. Kan ik meteen die awesome fiddle skin halen :P.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Echt waar? Ik zit op werk en ben al blij dat Tweakers niet is geblokkert...maar verder kan ik niet zien welke champs er allemaal beschikbaar zijn (kan iemand ze aub opnoemen voor me? :p)
En nieuwe champs zijn altijd OP. Puur voor marketing volgens mij (Riot heeft dit wel door). Je wordt dan bijna gedwongen RP te gebruiken om de champs te halen voor het voordeel omdat het bijna niet bij te houden is....maar goed: wel slim gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Dat probeerde ik juist te zeggen, dat is onzin.

Was Riven OP? Was Xerath OP? Wukong, Skarner etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Forn op 01-11-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Absoluut niet mee eens btw. Nieuwe champions zijn gewoon relatief moeilijk te balancen omdat nog niet alle builds zijn geprobeerd en niet alle playstyles. Ze hebben ook wel veel weak champions uitgebracht paar voorbeeldjes.

Swain
Cassiopeia
Lee sin (bij release erg slecht)
Skarner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Dat is waar: maar als je kijkt naar de afgelopen X champs is het eigenlijk wel gebeurt. En persoonlijk denk ik wel dat ze hier dus op in spelen. Riven en Xerath waren niet per se 'OP', wel relatief goed (imo).

@Intruder: Verder is het lijstje wat je opnoemde redelijk accuraat, maar je moet nu wel kijken naar de afgelopen uitgebrachte champs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 16-09 20:21
Fiole schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:22:
Dat is waar: maar als je kijkt naar de afgelopen X champs is het eigenlijk wel gebeurt. En persoonlijk denk ik wel dat ze hier dus op in spelen. Riven en Xerath waren niet per se 'OP', wel relatief goed (imo).

@Intruder: Verder is het lijstje wat je opnoemde redelijk accuraat, maar je moet nu wel kijken naar de afgelopen uitgebrachte champs ;)
Maakt ze alsnog niet OP en hoeft dus ook niet naar verwezen te worden. Doen gewoon hun taak goed maar kunnen ook weer goed gecounterd worden zoals elk andere champion. Het is vooral dat mensen in het begin niet weten hoe ze ertegen moet spelen waardoor ze al snel als OP bestempeld worden.

Echter zit er wel enige waarheid in jou stelling. Als men een OP champion uitbrengt verkopen ze gegarandeerd meer dit is al bij een paar champions voorgekomen die in het begin een te hoge scaling hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
True. Maar ze maken die champs niet speciaal OP om ze goed te verkopen als je het mij vraagt. Wat ik alleen eerder al aan gaf, het is moeilijk om champions goed te balancen voordat pro's er mee hebben gespeeld. Zo werd irelia naar release ook als "useless" neergezet, tot mensen uit achter kwamen hoe ze werkt.

En ik zie eigenlijk alleen maar Graves die OP was na release en als je dan naar de vorige gaat kijken
Xerath (gewoon sterk, mensen vonden hem de eerste week een troll pick)
Riven (niet voor niks 3 dagen na release al een HUGE buff gehad, weak dus)
Talon (Erg sterk, maar niet OP)
Skarner (Weak op release)
Wukon (Ok, op release, maar zeker niet OP. eerder richting de Weak kant)
Leona (Viable op release)
Yorick (Zoooo zwak, was na de release de slechste champ uit het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:50:
Damn die Talon nerfs >_<
Daarentegenover legt zijn range het wel af tegen Kog/Cait. Voor wat hoort wat.
LikeAKing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:29:
[...]

Waarom die talon nerfs inderdaad. Doe eerder wat aan Akali, zij heeft een burst die ze 24/7 kan spammen. Talon = out of combo? out of burst
Toch zit er 20 seconden tussen dash charges tenzij je iemand killed. Dus 24/7 dat valt wel mee.
Geen idee waarom zoveel mensen zo huilie over Akali doen.
LikeAKing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:09:
Lee Sin is de baas van alle bruiser :7
Irelia*
Forn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:18:
Dat probeerde ik juist te zeggen, dat is onzin.

Was Riven OP? Was Xerath OP? Wukong, Skarner etc.
Wilde ook al zeggen, Riven en Skarner best UP @ release. Karma nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zou iemand overigens de lijst van F2P champs op kunnen noemen? Kan op werk dit niet nakijken! Please? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DrkhPbmLFTmCk93cADkBK7iM/medium.jpg

Was me dat even een noob-game. (Nog meer noob-game dan dat ik zelf nog ben)... Quasi geen communicatie en 4 man die loopt te klagen dat de rest noobs zijn en aan het feeden zijn.

F2P:
Singed
Tryndamere
Malzahar
Vladimir
Galio
Miss Fortune
Sona
Graves
Gangplank
Jax

[ Voor 13% gewijzigd door PietrKempy op 01-11-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:30:
[...]

Wilde ook al zeggen, Riven en Skarner best UP @ release. Karma nog steeds.
Karma doet volgens mij gewoon wat ze moet doen. Je gaat met haar inderdaad geen super k/d rate halen, maar verder is ze goed volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:38:
[...]

Karma doet volgens mij gewoon wat ze moet doen. Je gaat met haar inderdaad geen super k/d rate halen, maar verder is ze goed volgens mij hoor.
Als we "goed" meten als een relatief begrip moeten we andere supports pakken. In relatie tot andere supports is ze slecht. Niet genoeg damage om mage te zijn, support skills niet goed genoeg om een goede support te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

PietrKempy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:32:
F2P:
Singed
Tryndamere
Malzahar
Vladimir
Galio
Miss Fortune
Sona
Graves
Gangplank
Jax
Hmm nice Galio! Die wil ik vanavnod wel eens even uitproberen. Heb hem een aantal keren zien spelen. Zijn ulti in een teamfight.. crazy!

Wel leuke champions deze week!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Zyppora schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:38:
[...]

Karma vind ik heel leuk om te spelen, maar door haar skillset is ze gewoon moeilijk in een team te plaatsen. Mensen zien haar als een support, echter heeft ze farm nodig in tegenstelling tot veel andere supports. Dus haar bot plaatsen met een AD carry werkt niet. Ze doet te weinig burst om echt als een AP mid te zien, ze brengt wel een goede heal en het sterktste schild van het spel met zich mee.

Beste optie vind ik om haar solo top te stoppen, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen in ranked matches. Denk dat ze daar echt wel op haar plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:14:
Verder word ik een beetje moe van het OP gezeur van een champion die nog geen eens twee weken uit is. Hij is natuurlijk niet meteen balanced, daar is tijd voor nodig. Zijn ook zat champions die underpowered zijn gereleased, daar hoor je dan niemand over.
Volgens mij is Graves de enige die de laatste tijd OP is bij uitkomst, daar hoor je mij dan ook over. Maar dat is wel de enige waar ik de afgelopen periode enigszins over heb geklaagd. Verder op tweakers vind ik het OP-gezeur ook redelijk meevallen. Hoogstens op de leagueoflegends.com fora maar daar kijk ik nooit want daar zitten toch alleen maar kutkiddies die overal wat op aan te merken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:09:
Alle bruisers worden tegenwoordig met atmogs gespeeld :P
Mjah en ik vind het op een heleboel champs echt een kutbuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is Graves de enige die de laatste tijd OP is bij uitkomst, daar hoor je mij dan ook over. Maar dat is wel de enige waar ik de afgelopen periode enigszins over heb geklaagd. Verder op tweakers vind ik het OP-gezeur ook redelijk meevallen. Hoogstens op de leagueoflegends.com fora maar daar kijk ik nooit want daar zitten toch alleen maar kutkiddies die overal wat op aan te merken hebben.
Oh, dat mensen zeggen dat Graves aan de sterke kant is maakt mij niet uit. Mooi punt van discussie, ik kan mij in die mening ook wel vinden. Alleen dat ze zeggen dat elke champion te sterk wordt uitgebracht vind ik onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Nibbz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:47:
[...]

Hmm nice Galio! Die wil ik vanavnod wel eens even uitproberen. Heb hem een aantal keren zien spelen. Zijn ulti in een teamfight.. crazy!

Wel leuke champions deze week!
Moet je kijken bij: YouTube: TRXII: LoL Replay Cast: Devotion vs Android loser finals by LLL Sneaky , ergens mid game hele mooie Baron fight geforceerd met Galio flash + ult waarop Kennen ook gelijk ulti'd en een penta kill krijgt, verder mooie Galio Kennen combo's, dus als je daar fan van bent is het misschien waar om te kijken :)
(Schameloze zelf reclame maar goed; jammer dan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:19:
Absoluut niet mee eens btw. Nieuwe champions zijn gewoon relatief moeilijk te balancen omdat nog niet alle builds zijn geprobeerd en niet alle playstyles. Ze hebben ook wel veel weak champions uitgebracht paar voorbeeldjes.

Swain
Cassiopeia
Lee sin (bij release erg slecht)
Skarner
Cassiopeia... SLECHT?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Cassio is early game roflolwtfnoobstomp; mid-game doet ze nog steeds wel damage, maar late-game is ze vaak zinloos en wordt snel geowned (mijn ervaring ermee als ik er tegen speel / met speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:06:
[...]

Alleen dat ze zeggen dat elke champion te sterk wordt uitgebracht vind ik onzin.
Oh daar ben ik het zeker mee eens ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Fiole schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:11:
Cassio is early game roflolwtfnoobstomp; mid-game doet ze nog steeds wel damage, maar late-game is ze vaak zinloos en wordt snel geowned (mijn ervaring ermee als ik er tegen speel / met speel).
Grappig, lategame pakte ik iemand 1v1 keihard (Olaf) hij was dood voordat ie wat dood had. rond de 45 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ze net uit was kon ik altijd gratis op haar feeden inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik had het over na de release he, cassio was echt ontzettend useless nadat ze uit was gekomen, haar ratio's waren slecht en haar base damage was niet genoeg. Ze was alleen een beetje goed als je ONTZETTEND hard werd gefeed. Ondertussen is ze viable. Maar mijn argument was na de discussie over dat de meeste champions OP waren na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:15:
Ik had het over na de release he, cassio was echt ontzettend useless nadat ze uit was gekomen, haar ratio's waren slecht en haar base damage was niet genoeg. Ze was alleen een beetje goed als je ONTZETTEND hard werd gefeed. Ondertussen is ze viable. Maar mijn argument was na de discussie over dat de meeste champions OP waren na de release.
Wukong is ook redelijk "underpowered"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:54:
[...]

Is er ergens een site die die tiers bijhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stonewall008 heeft een jungle tier list op rog.clgaming.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Laatst online: 22-07 14:18
Hier de nieuwe skins, die van cho is echt vet!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uyoiih.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8KbK2h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AFyxph.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RKKQph.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WQItUh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PUcl6h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Mooie art zeg. Maar van wie is die 2de? Ezreal ofzo? Ook is die cho'gath super vet :D

(Ezalor = mage van DotA, dôh)

[ Voor 18% gewijzigd door Anvesi op 01-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Wie is Ezalor? En ik vind het een beetje Riven achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
2e is Ezreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno IV
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 16:57
van wie was de vraag :P

misschien in het thema van megaman ofzo?
die van cho is best nice, maar hoe zit het dan met zijn feast? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
@ shadowhurricane ik dacht dat Fiole vroeg van welke champ die skin was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
ohja ezreal ofc... XD

En waarom vind ik hem riven achtig, hij lijkt er niet eens op :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
mogen ze ezreal eerst een kleine buff geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Sorry miscommunicatie van mij kant...weet niet of iemand hier toevallig veel dota / dota 2 speelt maar ik verwar Ezreal echt teveel met Ezalor (mage van DotA)
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_PvNE9xUmHBQ/SLjSEndTRuI/AAAAAAAAARA/EjpTdigbqKI/s400/new+ezalor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/galio.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/gangplank.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/jax.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/malzahar.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/missfortune.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/singed.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/sona.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/tryndamere.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/vladimir.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/graves.jpg
Generated door de f2pgen tool made by Bananenspin

Nieuwe champ rotation. Graves moet er nog aan toegevoegd worden, Bananenspin.

@Alles hierboven:
Karma is slecht.
Cassiopeia is heel sterk op dit moment, tijdens de release blijkbaar niet.
Ezreal heeft geen buff nodig.
Graves was te sterk en zijn nadelen (aka: range) woog niet op tegen al z'n voordelen.
Galio is enorm sterk als je weet hoe ermee te spelen.
Verscheidene champion komen UP uit, stop met klagen, dit heeft niets met geld te maken. Er moet nog uitgezocht worden wat de beste builds en playstyles zijn.
Tiers zijn dwaas.
Wukong is redelijk gebalanced, een beetje meer damage en hij zal wel goed zitten.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:42:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Generated door de f2pgen tool made by Bananenspin

Nieuwe champ rotation. Graves moet er nog aan toegevoegd worden, Bananenspin.

@Alles hierboven:
Karma is slecht.
Cassiopeia is heel sterk op dit moment, tijdens de release blijkbaar niet.
Ezreal heeft geen buff nodig.
Graves was te sterk en zijn nadelen (aka: range) woog niet op tegen al z'n voordelen.
Galio is enorm sterk als je weet hoe ermee te spelen.
Verscheidene champion komen UP uit, stop met klagen, dit heeft niets met geld te maken. Er moet nog uitgezocht worden wat de beste builds en playstyles zijn.
Tiers zijn dwaas.
Wukong is redelijk gebalanced, een beetje meer damage en hij zal wel goed zitten.
Tiers zijn niet dwaas,
Ezreal is geen carry. :') die lategame van hem is zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
In jouw tier heb je Pantheon als Tier 5 jungle, als ik hem ergens zou plaatsen dan zou dit minstens 3 zijn. Wat doen Soraka, Kayle en Graves uberhaupt in die lijst? Waarom staat Cho'Gath in Tier 1? Wat doen Gangplank en Warwick in Tier 2? Riven Tier 2? 3 op z'n hoogst. Yorick? Die gast moet farmen of hij is waardeloos.

Zo zijn er zoveel dingen. Jouw argument 'Tiers zijn niet dwaas' ga je mogen toelichten.

Ezreal is een sterke carry als je wat kunt spelen, dat jij hem slecht vindt heb ik geen boodschap aan. Toegegeven, lategame zwakt hij wat af, maar door z'n sterke early game kun je al een voordeel opgebouwd hebben om dat goed te maken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:30:
Daarentegenover legt zijn range het wel af tegen Kog/Cait. Voor wat hoort wat.
Morello heeft zelf al gezegd dat Graves zijn stats zo hoog waren omdat zijn range eigenlijk korter was, maar ze waren hem aan het testen met de range die hij nu heeft en zijn vergeten de range te verlagen toen hij uitkwam.

Dus eigenlijk zou Graves of minder damage hebben, of lagere range.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:53:
In jouw tier heb je Pantheon als Tier 5 jungle, als ik hem ergens zou plaatsen dan zou dit minstens 3 zijn. Wat doen Soraka, Kayle en Graves uberhaupt in die lijst? Waarom staat Cho'Gath in Tier 1? Wat doen Gangplank en Warwick in Tier 2? Riven Tier 2? 3 op z'n hoogst. Yorick? Die gast moet farmen of hij is waardeloos.

Zo zijn er zoveel dingen. Jouw argument 'Tiers zijn niet dwaas' ga je mogen toelichten.

Ezreal is een sterke carry als je wat kunt spelen, dat jij hem slecht vindt heb ik geen boodschap aan. Toegegeven, lategame zwakt hij wat af, maar door z'n sterke early game kun je al een voordeel opgebouwd hebben om dat goed te maken.
Het "stonewall008's mening, hij heeft volgens mij al met elke champ gejungled. Chogath is ook wel een redelijke jungler trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:53:

Huhwut? Je roppt zelf Tiers zijn dwaas zonder toelichting, maar als hij het tegenovergestelde doet moet hij het toelichten? Opzich kun je over het nut van tier lists best discussieren, maar volgens mij moeten er dan argumenten van beide kanten komen.

Over die tier list: ja, veel champs zul je niet snel mee junglen. Maar het KAN wel. Out of the box thinking heet dat. Voor Shushei speelde ook niemand AP Alistar. Jungle Kayle kan best werken imo. AoE damage met die E-skill en een slow voor ganks, klinkt mij goed in de oren. Soraka zal met haar manaheal, heal + armor buff goede sustain hebben en heeft een AoE-skill om snel kleine camps te killen. Ganks lijken me minder sterk, maar het KAN. Bovendien is het best handig om steeds even langs een lane te hoppen om een healtje uit te delen. Zal het competitief veel gebruikt worden? Nee, maar het KAN wel en het kan nog werken ook. Ze staan niet voor niets laag in de tier list ook.

Warwick in Tier 2 is terecht. Hij zit niet in tier 1 omdat hij traag is in het begin en ook nog eens vrij matige ganks heeft tot lvl 6. GP heeft in het begin voordat hij zijn wriggles heeft een matige sustain in de jungle, dus vandaar tier 2. Riven heeft met de juiste build een vrij hoge sustain, gelijk goede damage en kan heel goed lvl 2 ganken. Yorick in de jungle KAN ook werken, maar dan ben je afhankelijk van kills op ganks voor extra gold. Op zich kun je aardig ganken met je ulti, een slow en behoorlijke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ach, vaak zijn tier lists ook best dwaas. Elementz had bijvoorbeeld toen Rumble net uitkwam hem op tier 3 of 4 gezet, terwijl het mij duidelijk was dat hij veel hoger thuishoorde. Zelfde als met een Eve die zonder enige buffs en zelfs een nerf toendertijd van tier 3/4 naar tier 1 ging etc.

Er zit best wel een kern van waarheid in die lijsten hoor, maar ze kunnen er compleet naast zitten. Zo ook in die tier list van jungle. Warwick vind ik echt een waardeloze jungler, Cho'Gath een hele goede (knockup is een hele goede manier van initiatien). Terwijl ik GP een van de betere vindt en deze in tier 2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijsten zorgen iig voor een leidraad en discussie.

Hoe laag staat ryze in de ap mid tiers?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
"OMGOMG LUX IS TIER 5 DONT PLAY HER" hoe vaak ik die al wel niet heb gehoord xD, en dan staan ze met hun bek vol tanden als je 15/1/10 eindigt -.-'. 1 van de redenen dat ik niet naar tier lijsten kijk maar gewoon de champ zelf uitpobeer om te kijken wat ik er van vind en te kijken of de playstyle mij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
"OMGOMG LUX IS TIER 5 DONT PLAY HER" hoe vaak ik die al wel niet heb gehoord xD, en dan staan ze met hun bek vol tanden als je 15/1/10 eindigt -.-'. 1 van de redenen dat ik niet naar tier lijsten kijk maar gewoon de champ zelf uitpobeer om te kijken wat ik er van vind en te kijken of de playstyle mij past.
Njah ik moet toegeven dat ik het met ryze heel lang heel moeilijk heb tegen goede: Brand's, Morgana's, Anivia's, Leblanc's, Malzahars.
En het zonder TP bijna ondoenlijk is.

Pas na mijn tear, sorcboots en mag res mantle begin ik me een beetje comfertabel te voelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
Heb ik eigenlijk pas een keer last van gehad, en dat was niet eens met Katarina (die volgens mij tot in de eeuwigheid in Tier5 zit), maar met Teemo nota bene. Diegene moest ook zijn eigen woorden inslikken toen ik eventjes de eerste twee kills van de match opstreek. "You play Teemo differently". Sommige mensen weten hoe met een champ om te gaan, welke tier deze champ volgens bepaalde players ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:54:
Die lijsten zorgen iig voor een leidraad en discussie.
Juist. En vaak zit er echt wel een kern van waarheid in. Sommige champs zijn toch echt overduidelijk sterker dan andere champions. Betekent niet dat je die andere champs niet moet spelen, maar wel dat je er een stuk meer moeite mee gaat krijgen om consistent resultaten te behalen.

Verder houdt Elementz zelf 2 tier lists bij: eentje voor soloQ (ofwel, hoe goed kan ik hiermee in soloq mijn team carryen) en eentje voor competetive play (hoe goed past deze champ in een teamcomp en hoe makkelijk is hij te counteren?). Ik vind ze over het algemeen vrij zinnig in elkaar zitten. Tuurlijk ben ik het er niet 100% mee eens, maar dat is ook onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:14
Het is dan sowieso lastig om het voor jezelf toe te passen. Aangezien iemand niet constant hetzelfde speelt. Dit is te afhankelijk van teveel factoren. Met denk ik als belangrijkste je tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vicarious schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:20:
[...]

Juist. En vaak zit er echt wel een kern van waarheid in. Sommige champs zijn toch echt overduidelijk sterker dan andere champions. Betekent niet dat je die andere champs niet moet spelen, maar wel dat je er een stuk meer moeite mee gaat krijgen om consistent resultaten te behalen.

Verder houdt Elementz zelf 2 tier lists bij: eentje voor soloQ (ofwel, hoe goed kan ik hiermee in soloq mijn team carryen) en eentje voor competetive play (hoe goed past deze champ in een teamcomp en hoe makkelijk is hij te counteren?). Ik vind ze over het algemeen vrij zinnig in elkaar zitten. Tuurlijk ben ik het er niet 100% mee eens, maar dat is ook onmogelijk.
Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Heb het bijna elke ranked game gehoord die ik met lux heb gespeeld ^^ terwijl ik na 30 games een winrate van 74% en een kda van 8.4 had. In normals hoor ik het ook niet bijzonder veel hoor.

@Vicarious
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in en is een champ met veel CC vaak automatisch hogere tier. MAAR dat wil niet zeggen dat die low tier champions slecht zijn. Mensen moeten elkaar gewoon een kans tegen om zich te bewijzen met een champion in plaats van meteen te ragen om de pick. Dat is het probleem van die lijsten, dat mensen vergeten dat hij wel goed kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:22:
@Vicarious
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in en is een champ met veel CC vaak automatisch hogere tier. MAAR dat wil niet zeggen dat die low tier champions slecht zijn. Mensen moeten elkaar gewoon een kans tegen om zich te bewijzen met een champion in plaats van meteen te ragen om de pick. Dat is het probleem van die lijsten, dat mensen vergeten dat hij wel goed kan zijn.
Dat zeg ik toch ook? :D Sowieso speelt ook mee hoe goed je met een bepaalde champ om kan gaan. Ik heb liever iemand die met een tier 4 champ speelt maar die door en door kent dan iemand die vrij noob met een champ uit tier 1 is maar hem gewoon pakt 'omdat hij op is'.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 01-11-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tihi :D Nou ter bevesteging van jouw verhaal dan! :P soz :( :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Vraagje: hoe zouden jullie Renekton bouwen? (wil er toch nog op terugkomen :p)
Zou zelf denk ik 21-9-0 masterys gaan en standaard ArP rood/quints, geel Armor en blauw CD reduction
Daarna boot + 3x potion -> brutalizer + cd reduction boots en ik zat te denken aan een Starts Fervor (Lifesteal voor alle skills, -armor vs tegenstands is ook handig en tja; lekkere regen). Black Cleaver dan en uiteindelijk iets tanky';s, Randuins...vanaf daar zie ik het wel weer! Meningen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Beetje oud, maar deze is geschreven door de beste renekton spelers dit moment
http://www.solomid.net/guides.php?g=300 cdr boots zijn niet nodig imho en meestal speel je hem full tank + youmuu's ghostblade. Starks Fervor lijkt me niet nodig. Black cleaver kan leuk zijn omdat je meteen 2 of 3 keer aanvalt onder je stun, maar het hoeft denk ik niet. Zou kunnen werken tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Het lijkt me persoonlijk namelijk wel een hele leuke item op Renekton; maar waarom zou ik het dan niet doen? Dat is dus de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Omdat je als bruiser middenin het gevecht zit en nogal wat cc gaat vangen, waardoor je graag merc threads wil.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Omdat je vrij weinig met je auto atacks doet in lane, Meestal ga je solo top met renekton, je jumpt er in, stunt iemand, gebruikt je Q, en dasht er weer uit. dat zijn in totaal 2 auto atacks (stun = double auto atack) het enige waar je op dat moment dus echt profeit van hebt aan starks is de armor reduction en een minimaal klein beetje lifesteal (je Q healt meer). En volgens mij werkt de lifesteal niet op zn Q (not sure, dus correct me if im wrong).

Black cleaver heb ik zo nog mijn twijfels over maar zou ik theorie kunnen werken. omdat je Q meer damage doet door die armor reduction en BC geeft 75 AD. Maar dat zou je zelf moeten proberen ;) ik heb het iig nog nooit gebouwd op renekton.

Edit:
OO en als je het over cdt boots had dan heeft fanatic idd gelijk. er zijn betere manieren om CDR te krijgen, maar je main taak is toch om damage op te sponsen en zal je veel CC om je oren krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Intruder op 01-11-2011 15:48 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!