Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Gelukkig hebben die idd. Alleen internet nodig en geen BIS, ik ben alleen bang dat als ik van zendmast wissel ik wel alles kwijt ben. Hopelijk komt RIM vandaag met een echte oplossing en dat we niet weer morgen met het zelfde zitten.JunkieXP schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:13:
Here we go again? WhatsApp en de Browser lijken nog te werken, maar SocialScope lijkt wel degelijk Issues te hebben.
maar op 19:18 kon ik weer whatsappen met me vriendin, ubersocial is atm nog plat. evenals bbm.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Interessant dat ook resellers problemen hebben
Wireless service providers and device resellers may experience delays in using BlackBerry administration web sites, creating subscriber accounts, or provisioning services for subscribers.
The messaging and browsing delays being experienced by BlackBerry users in Europe, the Middle East, Africa, India, Brazil, Chile and Argentina were caused by a core switch failure within RIM’s infrastructure. Although the system is designed to failover to a back-up switch, the failover did not function as previously tested. As a result, a large backlog of data was generated, and we are now working to clear that backlog and restore normal service as quickly as possible. We apologize for any inconvenience, and we will continue to keep you informed
word juist de core hardware niet vervangen, ook al is die nog goed?
naja, weer een rotte appel (hehe... flauw) uit het systeem
Ik dacht dat het al weer werkte ondertussen ?CarbonCopy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:00:
Dag 3 inmiddels en nog steeds alles plat.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Nog steeds niet helaas. Soms komt er een mailtje van 6 uur geleden binnen of een heel oud BBM berichtje maar meer ook niet.DennusB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:01:
[...]
Ik dacht dat het al weer werkte ondertussen ?
Canada / Mexico / US and more are now starting to report slow / delayed BBM messages.
*UPDATE 2* – Users in North America are beginning to report BBM delays among other BlackBerry data outage. Here is the latest update we’ve received from our source on what RIM is doing to resolve the issue in EMEA and South America:
BlackBerry support teams continue to work on resolving this issue.
Some customers in Europe, Middle East, Africa, India, Argentina, Chile, and Brazil may be experiencing delays in sending or receiving messages, or delays with instant messaging or browsing.
- The BlackBerry Support teams have successfully transitioned over to a backup database.
- This database has double the processing power and this will assist in processing queued messages and database queries more quickly.
- BlackBerry services are being reintroduced in a slow and controlled manner. Service recovery is progressing well.
[ Voor 78% gewijzigd door CarbonCopy op 12-10-2011 09:13 ]
Verzenden lukt sinds gisteravond weer maar duurt +/- 15 minuten voor ze aankomen bij de andere kant.
Dit is op een BES.
Al een behoorlijke vooruitgang met gister, toen werkte niks meer.
iemand enig idee of je met een zakelijk abonnement vodafone/kpn/t-mob aansprakelijk kunt stellen voor gemiste service's ?
Wel netwerk dus heb gprs ipv GPRS.
Heb je een nieuw toestel, kun je er nog niks mee
Verwijderd
Als ze eerder melden en het duurt toch langer dan die eerder genoemde datum dan heb je een groot probleem....Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:01:
Hi verwacht dat het probleem op 22-10-2011 opgelost is, haha menen ze toch hopelijk echt niet bij de klantenservice!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat zijn toch HOAX berichten!?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:01:
Hi verwacht dat het probleem op 22-10-2011 opgelost is, haha menen ze toch hopelijk echt niet bij de klantenservice!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Lijkt wel erg op een photoshop
kan op de support site van BB die tekst niet vinden
http://nl.blackberry.com/support/
Dat mensen hierin trappenr.pellemans schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:21:
[...]
Lijkt wel erg op een photoshop![]()

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
ik kreeg deze van een normaal gesproken betrouwbare bron binnen via twitter, maar niet alles wat we lezen op internet is idd waar. laten we het hopen van niet iigr.pellemans schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:21:
[...]
Lijkt wel erg op een photoshop![]()
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
(zijn dezelfde mensen die naar me toe kwamen om te zeggen dat internet down was toen facebook 5 min niet bereikbaar was)
PSN & XBL: Denkoyugo
We wachten af.
[ Voor 19% gewijzigd door XoReP op 12-10-2011 11:52 ]
Lijkt me niet. Want voor zover ik het begrijp ligt het aan de systemen van RIM, niet van je provider.angel00008 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:43:
iemand enig idee of je met een zakelijk abonnement vodafone/kpn/t-mob aansprakelijk kunt stellen voor gemiste service's ?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dan kun je alsnog kijken wat de mogelijkheden zijn om RIM aan te klagen. Aangezien veel mensen die zakelijk een BB hebben op deze manier geld mislopen doordat ze bepaalde zaken niet meer kunnen regelen.Nnoitra schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:26:
[...]
Lijkt me niet. Want voor zover ik het begrijp ligt het aan de systemen van RIM, niet van je provider.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Rim zou een mogelijkheid zijn, maar dat was niet zijn vraagTouchdomex schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:30:
Dan kun je alsnog kijken wat de mogelijkheden zijn om RIM aan te klagen. Aangezien veel mensen die zakelijk een BB hebben op deze manier geld mislopen doordat ze bepaalde zaken niet meer kunnen regelen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Wij gebruiken BES en hebben nu ook al 2 dagen geen data.beunhaasbaas schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:47:
Waait wel over.. wel jammer voor bedrijven die BIS gebruiken
Maarre, coreswitch die eruit klapt en dan wereldwijde outage?? Geloof er geen klap van, er is veel meer aan de hand. Rim is daar te groot voor.
Maar Rim is terrein aan het verliezen en met een storing die ervoor zorgt dat ik de hele werkweek nog geen enkele ping heb kunnen afleveren is best gevaarlijk. Ik denk dat de storing ook direct te maken heeft met de positie waarin Rim zich nu bevindt. Nog 1 jaartje en niemand kent het bedrijf nog. Ik zou het als consument eng vinden om nu een 2 jarig bb abonnement aan te gaan

Vind het raar dat telecom providers niet meteen op dit soort zaken inspringen, ik zou meteen persbericht de deur uit doen "tijdens de rim storing kunt u bij ons smssen voor de helft van de prijs". Zullen die pingsletjes toch wel waarderen.
Dat klopt maar ik begin nu te twijfelen. Je neemt namelijk wel een contract op bij de betreffende provider. Die provider bied de diensten van RIM aan via het netwerk van de provider.Nnoitra schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:36:
[...]
Rim zou een mogelijkheid zijn, maar dat was niet zijn vraag
Ik zou denk ik toch maar eens het contract wat je bij je BB hebt afgesloten nalezen op dit soort problemen. Ik denk namelijk dat het hetzelfde is als met je laptop van Samsung die je hebt gekocht bij de Mediamarkt. Je gaat naar de Mediamarkt toe als er iets mis mee is en niet naar Samsung. De fabrikant levert bijna nooit direct naar de klant toe.
Ik heb zelf geen blackberry anders had ik dat allang bekeken maar ik zou toch eens het contract doorsnuffelen en kijken naar wat er mogelijk is.
Als NLer heb je niemand waar je je beklag kunt doen of wel?
Je provider wijst je door naar RIM....
Op het nieuws hoorde je gisteren ook de tekst: Ook BB gebruikers kunnen nu niet meer pingen, de service die gratis wordt aangeboden'. Je moet toch een speciaal BB abbo afsluiten bij je provider om te kunnen pingen of niet?
[ Voor 33% gewijzigd door Wii4all op 12-10-2011 12:43 ]
Burp
zonder bb abbo kun je gebruik maken van ping via wifi...Wii4all schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:42:
Dalijk is het hetzelfde als bij psn een tijd terug na een aanval zijn er gegevens weg ed, waardoor de hele boel eruit ligt.
Op het nieuws hoorde je gisteren ook de tekst: Ook BB gebruikers kunnen nu niet meer pingen, de service die gratis wordt aangeboden'. Je moet toch een speciaal BB abbo afsluiten bij je provider om te kunnen pingen of niet?
no animals were harmed during the production of this message
Sinds vanochtend heb ik het vervelenden probleem dat me batterij het niet langer uithoudt dan max 4 uur. Telefoon van de lader gehaald, en na een kwartier was de batterij al van 100 naar 80 %
Whatsapp leek de boosdoener, die kon namelijk niet connecten, dus heb hem tijdelijk verwijderd. Maarhet probleem doet zich nog steeds voor. Heb ook al de nodige battery pulls gedaan, helaas zonder succes.
Kan dit een verband houden met de BIS server en me bold 9780 die steeds proberen te communiceren?
Mvg
Je zou bij geheugen en cpu gebruik kunnen kijken wat voor apps er nog meer actief zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Pixal op 12-10-2011 12:57 ]
Zo is het. Je neemt je dienst af van je provider. Dat de provider de dienst weer van een leverancier afneemt, doet voor de eindgebruiker niet ter zake.Touchdomex schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
Ik denk namelijk dat het hetzelfde is als met je laptop van Samsung die je hebt gekocht bij de Mediamarkt. Je gaat naar de Mediamarkt toe als er iets mis mee is en niet naar Samsung. De fabrikant levert bijna nooit direct naar de klant toe.
Maar ik mag aannemen dat de provider iets in het contract heeft staan over overmacht-situaties. Maar ik ben wel van mening dat als dit nog erger gaat worden, de provider moet compenseren. Of die het weer op RIM kan verhalen is hun zorg.
Ze zouden er wellicht voor kunnen kiezen om hun beklag te doen bij RIM om de gemaakte kosten op hen te verhalen, maar volgens mij mag het niet zo zijn dat ze zeggen dat zij niet aansprakelijk zijn.
Verwijderd
Oftewel er wordt gefaseerd alle data die er is verstuurd en daarna als alle achterstand weg is komt alles online!
Journalistiek stelt niks meer voor tegenwoordig...Wii4all schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:42:
Dalijk is het hetzelfde als bij psn een tijd terug na een aanval zijn er gegevens weg ed, waardoor de hele boel eruit ligt.
maar via wi-fi werkt alles weer, kan gewoon twitteren, facebook gebruiken, browsen. whatsapp werkt dan weer niet, en ping weet ik niet want daar doe ik niet aan.
Zodra je BB geen verbinding heeft, zal hij proberen te connecten wat meer stroom vraagt. Omdat het connecten niet werkt, blijft ie het maar proberen.
Normaal doe ik ruim 2 dagen met mijn Torch 9800 maar als ik hem nu zijn gang laat gaan, dan is de batterij binnen een uur of 12 leeg. Ik heb de gegevens-services maar uitgezet dus heb nu een veredelde dumb-phone en zie vanzelf via Twitter wel weer berichten wanneer dit opgelost is.
Ik heb ook de vraag uitstaan bij Vodafone klantenservice om te vragen of we compensatie kunnen verwachten voor deze problemen. Zometeen zal ik die vraag ook nog even via de zakelijke weg stellen bij de Corporate Services waar mijn werkgever zaken mee doet... De antwoorden zal ik hier later wel even samen vatten.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
ben benieuwd wat vodafone zegt zit hier ook met een zakelijk account.cdoens schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:39:
Voor iedereen die nu batterij problemen heeft, dit komt door de outage.
Zodra je BB geen verbinding heeft, zal hij proberen te connecten wat meer stroom vraagt. Omdat het connecten niet werkt, blijft ie het maar proberen.
Normaal doe ik ruim 2 dagen met mijn Torch 9800 maar als ik hem nu zijn gang laat gaan, dan is de batterij binnen een uur of 12 leeg. Ik heb de gegevens-services maar uitgezet dus heb nu een veredelde dumb-phone en zie vanzelf via Twitter wel weer berichten wanneer dit opgelost is.
Ik heb ook de vraag uitstaan bij Vodafone klantenservice om te vragen of we compensatie kunnen verwachten voor deze problemen. Zometeen zal ik die vraag ook nog even via de zakelijke weg stellen bij de Corporate Services waar mijn werkgever zaken mee doet... De antwoorden zal ik hier later wel even samen vatten.
wel moet ik zeggen zolang ik wifi aan heb staan valt het reuze mee kwa batterijverbruik en de meeste service's werken dan gelukkig.
Dit is niet waar aangezien BBM via de RIM servers gaan.n0fragger schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:45:
[...]
zonder bb abbo kun je gebruik maken van ping via wifi...
Overigens had ik het extra stroom verbruik ook al opgemerkt, iets wat ik eigenlijk nog irritanter vind als de storing omdat ik op het moment net een werkdag door kom (als ik thuis weg ga van de stroom af en als ik thuis kom uit werk moet direct de stroom er weer op, als ik dat wilde had ik wel een HTC Sensation of iPhone
Dat is waar, er is 1 bron waar haast alle websites hun info ctrl c en dan control v doen. RTL nieuws/nos op 3 / nu.nl/NOS journaal hebben haast allemaal dezelfde tekst over de blackberry uitval maar dan net iets anders verwoord. Maar tweakers doet ook precies hetzelfdemangahuisman schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:10:
[...]
Journalistiek stelt niks meer voor tegenwoordig...
edit: en een nieuwe update,weinig toevoegend
Update 6: We are definitely seeing our servers located in Europe and the United States still being affected by this. This issue can also affect new device activations.
Update 5: US based servers might also begin to experience the effects of the current EMEA issue.
Update 4: RIM support teams are actively engaged in prioritizing and protecting Enterprise email services at this moment. Also, for regions affected Canada, Latin America might see some of the effects of this issue.
Update 3: Recovery activities indicate all services have been restored for RIM’s EMEA data centers and traffic for all services is flowing at normal rates. They will be continuing to monitor traffic as it ramps up for the beginning of the business day in the EMEA region.
Update 2: RIM is working on a process to completely resolve the issue. They are anticipating full data load/traffic working for all systems by 6am GMT.
Update 1: BlackBerry support teams continue to perform controlled restarts of affected components. The estimated time till resolution is unknown
Regions affected: Europe
Service(s) impacted: Research in Motion: BlackBerry devices
[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 12-10-2011 16:26 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik vind voor RIM het een bijzonder slechte zaak dat ze de back-up-connectivity slecht hebben geregeld. Ik voel ook meer voor het eens-in-de-zoveel-tijd om wisselen van je back-up verbinding naar je hoofdverbinding (dit doet tweakers.net toch ook?).
Naja hier werkt het een en anderweer: whatsapp werkt. opera mini ook.
Zit je dan op je stage en trilt je BB. Ik verrast van; "Gelukkig, er komen weer berichten/notificaties binnen!"
Kijk ik op me telefoon, batterij leeg. Heb vanwege de storing gister helemaal niet aan me telefoon gedacht, maar zodra ik thuis ben gelijk even controleren of de storing verlopen is. Zie al wat berichten tevoorschijn komen dat (sommige) connecties met verschillende apps het alweer doen.
Ben het hier niet mee eens, als mijn Databundel nu Gratis zou zijn, oke, maar bovenop die niet gratis Databundel betaal ik een X bedrag aan Vodafone puur en alleen voor het gebruik van de BlackBerry Diensten, een deel van deze Kosten besteed Vodafone aan BlackBerry of aan Onderhoud op hun eigen Servers aangaande BlackBerry Diensten en dus heb ik wel degelijk recht dat ik krijg waarvoor ik betaal.Luukje01 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:
ik verwacht dat vodafone (je telco) niks gaat compenseren. miscchien de zakelijke klanten wel (die dan in hun contract iets hebben staan over dit soort gevallen). Je telco deed namelijk wel een werkende verbinding leveren (je kon bellen en sms'en).
Alsof een Benzinepomp kan zeggen, ja het was geen Euro 95, maar Water wat we in uw auto gooide, want onze Leverancier heeft geen Euro 95 aangeleverd, nee, dat gaat er bij mij niet in.
in de policy staat vast dat je geen geld terug krijg als de service down is (toevallig iemand die gelezen?)JunkieXP schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:19:
[...]
Ben het hier niet mee eens, als mijn Databundel nu Gratis zou zijn, oke, maar bovenop die niet gratis Databundel betaal ik een X bedrag aan Vodafone puur en alleen voor het gebruik van de BlackBerry Diensten, een deel van deze Kosten besteed Vodafone aan BlackBerry of aan Onderhoud op hun eigen Servers aangaande BlackBerry Diensten en dus heb ik wel degelijk recht dat ik krijg waarvoor ik betaal.
Alsof een Benzinepomp kan zeggen, ja het was geen Euro 95, maar Water wat we in uw auto gooide, want onze Leverancier heeft geen Euro 95 aangeleverd, nee, dat gaat er bij mij niet in.
Ik probeer 3g bij mijn vrouw uit te zetten in de hoop dat het wat sneller werkt.
Ik snap eigenlijk het hele blackberry internet gedoe niet en dat je er extra voor moet betalen.JunkieXP schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:19:
[...]
Ben het hier niet mee eens, als mijn Databundel nu Gratis zou zijn, oke, maar bovenop die niet gratis Databundel betaal ik een X bedrag aan Vodafone puur en alleen voor het gebruik van de BlackBerry Diensten, een deel van deze Kosten besteed Vodafone aan BlackBerry of aan Onderhoud op hun eigen Servers aangaande BlackBerry Diensten en dus heb ik wel degelijk recht dat ik krijg waarvoor ik betaal.
Het enigste wat nodig is, is een werkende data verbinding. Want via wifi werkt het hele BIS gebeuren ook gewoon. Het kost niks extra's voor de providers.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nee maar RIM heeft wel geld nodig om de enorme hoeveelheid servers te kunnen onderhouden en dus vragen ze via de provider geld voor het afnemen van Blackberry Internet.Nibulez schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:
[...]
Ik snap eigenlijk het hele blackberry internet gedoe niet en dat je er extra voor moet betalen.
Het enigste wat nodig is, is een werkende data verbinding. Want via wifi werkt het hele BIS gebeuren ook gewoon. Het kost niks extra's voor de providers.
'nu de storing is uitgebreid naar de Verenigde Staten en Canada lijkt het erop dat de core-switch niet het probleem vormt, de grote vraag is nu wat dan wel'
over wi-fi kan ik wel whatsappen en internetten!
Nu vooral steeds meer landen "offline" gaan door de storing ga ik toch twijfelen of hier niet meer achter zit...
zullen ze de encryptie, waardoor blackberry zo moeilijk te traceren is, toch eraf halen? en dat we daarom zo'n wereldwijde storing hebben?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bron.To All BlackBerry Customers:
I want to first apologize for the service interruptions and delays many of you have been experiencing this week. I also wanted to connect with you directly, give you an update on the service issues we are trying to solve, and answer some of the questions and concerns you’ve expressed.
You’ve depended on us for reliable, real-time communications, and right now we’re letting you down. We are taking this very seriously and have people around the world working around the clock to address this situation. We believe we understand why this happened and we are working to restore normal service levels in all markets as quickly as we can.
Here is the current status of service and issues for the various regions that were impacted:
For Europe, Middle East, India and Africa (EMEIA):
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers.
BBM traffic is online and traffic is passing successfully
Browsing is temporarily unavailable as the Support teams monitor service stability and continue to assess when this service can be safely brought online
Support teams have added capacity to help with message delivery between regions and continents
For Canada and Latin America:
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers
BBM and browsing services are online and traffic is passing successfully (except for three carrier networks in Latin America that are serviced by the EMEIA infrastructure – browsing is temporarily unavailable for those three carrier networks)
Support teams are investigating reports of BBM delays
For the U.S.:
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers.
Support teams have added capacity to help with message delivery between regions and continents
BBM and browsing services are online and traffic is passing successfully
Support teams are investigating reports of BBM delays
We will provide regular updates on BlackBerry.com, RIM.com and via our social channels. We are doing everything in our power to restore regular service everywhere and to restore your trust in us.
Yours sincerely,
Robin Bienfait
Chief Information Officer, RIM
1u vanacht lijken WhatsApp, SocialScope en BerryWeather weer door te komen. Laten we hopen dat het Definitief is.
[ Voor 9% gewijzigd door JunkieXP op 13-10-2011 02:32 ]
- WhatsApp werkt niet meer, waar het eerst wel werkte
- BBM werkte nog steeds niet, maar sinds zojuist wel
- Mail werkte en werkt nog steeds
- Facebook werkt nog steeds niet
- Internet werkt nog steeds niet
Toch stiekem hopen dat bedrijf nu over gaat stappen op iets anders dan BB
stel je had een iphone, je hebt dat niks werkt, door storing. ga je dan ook meuten dat je naar een andere mobiel wil dan een iphone? elk bedrijf heeft wel eens storing, om nu overte stappen om dat ze 1x storing hebben... (rim heeft al lang geen storing gehad, tot 10 otk.)Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 03:55:
Gister ook een harde reset gedaan, gevolg:
- WhatsApp werkt niet meer, waar het eerst wel werkte
- BBM werkte nog steeds niet, maar sinds zojuist wel
- Mail werkte en werkt nog steeds
- Facebook werkt nog steeds niet
- Internet werkt nog steeds niet
Toch stiekem hopen dat bedrijf nu over gaat stappen op iets anders dan BB
Van een complete storing dat alle telefoons van Apple, Samsung of weet ik veel wie niet meer werken, heb ik nog nooit gehoord. Maar goed, je zag de smiley denk ik? Ik wil los van deze storing gewoon een andere telefoon. Ik mis appsLuukje01 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:59:
stel je had een iphone, je hebt dat niks werkt, door storing. ga je dan ook meuten dat je naar een andere mobiel wil dan een iphone? elk bedrijf heeft wel eens storing, om nu overte stappen om dat ze 1x storing hebben... (rim heeft al lang geen storing gehad, tot 10 otk.)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De meeste pingérs hebben in de afgelopen maanden al hun tegoed nauwelijks opgemaakt aan bellen/smsén dat ze dat makkelijk uit de bundel kunnen betalenraadjeniet schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:49:
Hier ook gelukkig. Scheelt aardig wat sms kosten
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja klopt alleen heb ik een bundel waarin smsen en bellen samen gaan. En ik bel regelmatig dus ik zal wat extra kosten hebben komende maandNeoMe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:54:
[...]
De meeste pingérs hebben in de afgelopen maanden al hun tegoed nauwelijks opgemaakt aan bellen/smsén dat ze dat makkelijk uit de bundel kunnen betalenLigt natuurlijk wel aan je soort abonnement. Maar ik ben blij dat alles weer werkt voor de BB'ers, is voor mij ook stuk gezelliger
[ Voor 52% gewijzigd door CarbonCopy op 13-10-2011 16:33 ]

Toch netjesTeam BlackBerry: Thanks for your support during the service interruption last week. To show our appreciation, BlackBerry subscribers will receive a selection of premium apps (worth a total value of more than US $100) free of charge from BlackBerry App World. More details to come this week! See the FAQs: http://bbry.lv/FBFAQs See Official Announcement: http://bbry.lv/FBPR17 Info for Business Customers: http://bbry.lv/BBENT Connect with the BlackBerry Facebook page in your area: http://bbry.lv/FBWW17
Ik had de afgelopen maanden steeds sneller een lege accu, steeds vaker even geen internet, email kwam vaak laat aan op mijn Blackberry. Ik dacht dat de accu slechter werd na ongeveer 1,5 jaar mishandeling maar ik merk nu na de storing dat mijn accu weer makkelijk 1,5 a 2 dagen mee gaat op 1 lading. Ook had ik vaak problemen met web browsen.Ik dacht dat Opera het probleem was. Ik moest hem elke dag wel even opnieuw opstarten om weer te kunnen surfen, soms werkte ook dat niet en kon ik alleen weer online komen na het rebooten van mijn telefoon.
Zijn er nog meer mensen die zich hierin herkennen?
[edit]
Hij lijkt 't toch weer te doen.
[ Voor 28% gewijzigd door havana op 28-10-2011 09:08 ]
Ik heb er ook last van..havana schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:07:
De mijne loopt weer de klootzakken, meer mensen last van?
[edit]
Hij lijkt 't toch weer te doen.
Welke provider zit je? Hi hierzo.
BES Nationaal Abbo
Eerste melding van een van onze gebruikers omstreeks 08:15 dat alle internet diensten eruit liggen.
BES rapporteert na 07:55 geen contact meer te hebben gehad met BBs hier.
YES Telecom bevestigd problemen vanaf 08:00 maar die zouden om 09:15 zijn opgelost.
Vodafone.Guusjee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:16:
[...]
Ik heb er ook last van..
Welke provider zit je? Hi hierzo.
Verwijderd
2 gebruikers die op hun prive toestellen bij Vodafone en MTV Mobile wél internet maar geen BBM / Whatsapp etc
1 gebruiker met zijn privé toestel op Vodafone die helemaal niks kan.
Dit blijft nog steeds hetzelfde, voor nieuwe problemen een nieuw topic openen.RoD schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:03:
Voor problemen graag een apart topic openen, dit gaat alleen over de storing
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mogen we nou wel of niet hier verder?janvanduschoten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:23:
[...]
Dit blijft nog steeds hetzelfde, voor nieuwe problemen een nieuw topic openen.
Valt wel mee. Het zijn apps die je toch NOOIT zou kopen of trials, aldus mijn vrouw.
ik heb vanochtend weer flink lopen vloeken.. onderweg naar werk geen internet meer.. in 1e instantie dacht ik dat het aan mijn eigen blackberry lag maar ook m'n vriendin had geen internet meer.GenjiBlade schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:29:
YES Telecom en KPN bevestigen BB problemen, geen ETA voor een fix.
beide zitten we bij KPN.. het gaat weer lekker dus
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
It's not always BlackBerry 2 Blamesjorremans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:
[...]
ik heb vanochtend weer flink lopen vloeken.. onderweg naar werk geen internet meer.. in 1e instantie dacht ik dat het aan mijn eigen blackberry lag maar ook m'n vriendin had geen internet meer.
beide zitten we bij KPN.. het gaat weer lekker dus
Begintijd: 2011-10-28 08:00
Storing: Mogelijk heeft u met uw BlackBerry geen toegang tot internet en e-mail. Ook wordt de agenda op uw BlackBerry gedurende de storing mogelijk niet gesynchroniseerd met uw kantooragenda.
Oorzaak
De toegang naar de BlackBerry-server is verminderd beschikbaar.
Verwacht eindtijdstip
onbekend.
Onze excuses voor het ongemak.
Starttijd: 2011-10-28 08:00 Eindtijd: onbekend
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw