steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nee maar RIM heeft wel geld nodig om de enorme hoeveelheid servers te kunnen onderhouden en dus vragen ze via de provider geld voor het afnemen van Blackberry Internet.Nibulez schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:
[...]
Ik snap eigenlijk het hele blackberry internet gedoe niet en dat je er extra voor moet betalen.
Het enigste wat nodig is, is een werkende data verbinding. Want via wifi werkt het hele BIS gebeuren ook gewoon. Het kost niks extra's voor de providers.
'nu de storing is uitgebreid naar de Verenigde Staten en Canada lijkt het erop dat de core-switch niet het probleem vormt, de grote vraag is nu wat dan wel'
over wi-fi kan ik wel whatsappen en internetten!
Nu vooral steeds meer landen "offline" gaan door de storing ga ik toch twijfelen of hier niet meer achter zit...
zullen ze de encryptie, waardoor blackberry zo moeilijk te traceren is, toch eraf halen? en dat we daarom zo'n wereldwijde storing hebben?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bron.To All BlackBerry Customers:
I want to first apologize for the service interruptions and delays many of you have been experiencing this week. I also wanted to connect with you directly, give you an update on the service issues we are trying to solve, and answer some of the questions and concerns you’ve expressed.
You’ve depended on us for reliable, real-time communications, and right now we’re letting you down. We are taking this very seriously and have people around the world working around the clock to address this situation. We believe we understand why this happened and we are working to restore normal service levels in all markets as quickly as we can.
Here is the current status of service and issues for the various regions that were impacted:
For Europe, Middle East, India and Africa (EMEIA):
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers.
BBM traffic is online and traffic is passing successfully
Browsing is temporarily unavailable as the Support teams monitor service stability and continue to assess when this service can be safely brought online
Support teams have added capacity to help with message delivery between regions and continents
For Canada and Latin America:
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers
BBM and browsing services are online and traffic is passing successfully (except for three carrier networks in Latin America that are serviced by the EMEIA infrastructure – browsing is temporarily unavailable for those three carrier networks)
Support teams are investigating reports of BBM delays
For the U.S.:
Email systems are operating and we are continuing to clear any backlogged messages. Support teams are working to minimize the impact on our customers.
Support teams have added capacity to help with message delivery between regions and continents
BBM and browsing services are online and traffic is passing successfully
Support teams are investigating reports of BBM delays
We will provide regular updates on BlackBerry.com, RIM.com and via our social channels. We are doing everything in our power to restore regular service everywhere and to restore your trust in us.
Yours sincerely,
Robin Bienfait
Chief Information Officer, RIM
1u vanacht lijken WhatsApp, SocialScope en BerryWeather weer door te komen. Laten we hopen dat het Definitief is.
[ Voor 9% gewijzigd door JunkieXP op 13-10-2011 02:32 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
- WhatsApp werkt niet meer, waar het eerst wel werkte
- BBM werkte nog steeds niet, maar sinds zojuist wel
- Mail werkte en werkt nog steeds
- Facebook werkt nog steeds niet
- Internet werkt nog steeds niet
Toch stiekem hopen dat bedrijf nu over gaat stappen op iets anders dan BB
stel je had een iphone, je hebt dat niks werkt, door storing. ga je dan ook meuten dat je naar een andere mobiel wil dan een iphone? elk bedrijf heeft wel eens storing, om nu overte stappen om dat ze 1x storing hebben... (rim heeft al lang geen storing gehad, tot 10 otk.)Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 03:55:
Gister ook een harde reset gedaan, gevolg:
- WhatsApp werkt niet meer, waar het eerst wel werkte
- BBM werkte nog steeds niet, maar sinds zojuist wel
- Mail werkte en werkt nog steeds
- Facebook werkt nog steeds niet
- Internet werkt nog steeds niet
Toch stiekem hopen dat bedrijf nu over gaat stappen op iets anders dan BB
Van een complete storing dat alle telefoons van Apple, Samsung of weet ik veel wie niet meer werken, heb ik nog nooit gehoord. Maar goed, je zag de smiley denk ik? Ik wil los van deze storing gewoon een andere telefoon. Ik mis appsLuukje01 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:59:
stel je had een iphone, je hebt dat niks werkt, door storing. ga je dan ook meuten dat je naar een andere mobiel wil dan een iphone? elk bedrijf heeft wel eens storing, om nu overte stappen om dat ze 1x storing hebben... (rim heeft al lang geen storing gehad, tot 10 otk.)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De meeste pingérs hebben in de afgelopen maanden al hun tegoed nauwelijks opgemaakt aan bellen/smsén dat ze dat makkelijk uit de bundel kunnen betalenraadjeniet schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:49:
Hier ook gelukkig. Scheelt aardig wat sms kosten
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja klopt alleen heb ik een bundel waarin smsen en bellen samen gaan. En ik bel regelmatig dus ik zal wat extra kosten hebben komende maandNeoMe schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:54:
[...]
De meeste pingérs hebben in de afgelopen maanden al hun tegoed nauwelijks opgemaakt aan bellen/smsén dat ze dat makkelijk uit de bundel kunnen betalenLigt natuurlijk wel aan je soort abonnement. Maar ik ben blij dat alles weer werkt voor de BB'ers, is voor mij ook stuk gezelliger
[ Voor 52% gewijzigd door CarbonCopy op 13-10-2011 16:33 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Toch netjesTeam BlackBerry: Thanks for your support during the service interruption last week. To show our appreciation, BlackBerry subscribers will receive a selection of premium apps (worth a total value of more than US $100) free of charge from BlackBerry App World. More details to come this week! See the FAQs: http://bbry.lv/FBFAQs See Official Announcement: http://bbry.lv/FBPR17 Info for Business Customers: http://bbry.lv/BBENT Connect with the BlackBerry Facebook page in your area: http://bbry.lv/FBWW17
Ik had de afgelopen maanden steeds sneller een lege accu, steeds vaker even geen internet, email kwam vaak laat aan op mijn Blackberry. Ik dacht dat de accu slechter werd na ongeveer 1,5 jaar mishandeling maar ik merk nu na de storing dat mijn accu weer makkelijk 1,5 a 2 dagen mee gaat op 1 lading. Ook had ik vaak problemen met web browsen.Ik dacht dat Opera het probleem was. Ik moest hem elke dag wel even opnieuw opstarten om weer te kunnen surfen, soms werkte ook dat niet en kon ik alleen weer online komen na het rebooten van mijn telefoon.
Zijn er nog meer mensen die zich hierin herkennen?
[edit]
Hij lijkt 't toch weer te doen.
[ Voor 28% gewijzigd door havana op 28-10-2011 09:08 ]
Ik heb er ook last van..havana schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:07:
De mijne loopt weer de klootzakken, meer mensen last van?
[edit]
Hij lijkt 't toch weer te doen.
Welke provider zit je? Hi hierzo.
BES Nationaal Abbo
Eerste melding van een van onze gebruikers omstreeks 08:15 dat alle internet diensten eruit liggen.
BES rapporteert na 07:55 geen contact meer te hebben gehad met BBs hier.
YES Telecom bevestigd problemen vanaf 08:00 maar die zouden om 09:15 zijn opgelost.
Vodafone.Guusjee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:16:
[...]
Ik heb er ook last van..
Welke provider zit je? Hi hierzo.
Verwijderd
2 gebruikers die op hun prive toestellen bij Vodafone en MTV Mobile wél internet maar geen BBM / Whatsapp etc
1 gebruiker met zijn privé toestel op Vodafone die helemaal niks kan.
Dit blijft nog steeds hetzelfde, voor nieuwe problemen een nieuw topic openen.RoD schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:03:
Voor problemen graag een apart topic openen, dit gaat alleen over de storing
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mogen we nou wel of niet hier verder?janvanduschoten schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:23:
[...]
Dit blijft nog steeds hetzelfde, voor nieuwe problemen een nieuw topic openen.
Valt wel mee. Het zijn apps die je toch NOOIT zou kopen of trials, aldus mijn vrouw.
ik heb vanochtend weer flink lopen vloeken.. onderweg naar werk geen internet meer.. in 1e instantie dacht ik dat het aan mijn eigen blackberry lag maar ook m'n vriendin had geen internet meer.GenjiBlade schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:29:
YES Telecom en KPN bevestigen BB problemen, geen ETA voor een fix.
beide zitten we bij KPN.. het gaat weer lekker dus
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
It's not always BlackBerry 2 Blamesjorremans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:
[...]
ik heb vanochtend weer flink lopen vloeken.. onderweg naar werk geen internet meer.. in 1e instantie dacht ik dat het aan mijn eigen blackberry lag maar ook m'n vriendin had geen internet meer.
beide zitten we bij KPN.. het gaat weer lekker dus
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Begintijd: 2011-10-28 08:00
Storing: Mogelijk heeft u met uw BlackBerry geen toegang tot internet en e-mail. Ook wordt de agenda op uw BlackBerry gedurende de storing mogelijk niet gesynchroniseerd met uw kantooragenda.
Oorzaak
De toegang naar de BlackBerry-server is verminderd beschikbaar.
Verwacht eindtijdstip
onbekend.
Onze excuses voor het ongemak.
Starttijd: 2011-10-28 08:00 Eindtijd: onbekend
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw