@vnc95
Ik waardeer echt jouw inzet.
We hebben echter echt de source ( leesbare listing ) van de kernel nodig.
Ik waardeer echt jouw inzet.
We hebben echter echt de source ( leesbare listing ) van de kernel nodig.
Beter leven is geven!
Verwijderd
boot.imgVNC95 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:31:
ja ik had het al gelezen probeer zoveel mogelijk te zoeken
http://forum.archosfans.c...php?f=59&t=34307&start=20
hier is misschien iets wat bruikbaar is lees mrFOO reactie (Het is de 6de reactie van de boven afgeteld)
Verwijderd
Dit is useful! Kga vanavond kijken! ThnxVNC95 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:31:
ja ik had het al gelezen probeer zoveel mogelijk te zoeken
http://forum.archosfans.c...php?f=59&t=34307&start=20
hier is misschien iets wat bruikbaar is lees mrFOO reactie (Het is de 6de reactie van de boven afgeteld)
KIJK, met vereende krachtVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:39:
[...]
Dit is useful! Kga vanavond kijken! Thnx
Verwijderd
Al geprobeerd maar helaas geen resultaat...Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:46:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1328515
Ik denk dat je hier ook wel wat mee bent
Ik heb in het resulterende bestand gezocht op een gzipte ramdisk, maar niet kunnen vinden. Alle 1F 8B voorkomens geprobeerd, zonder resultaat.birdiebnl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:17:
Het bestand wat daar dan uit komt is voor zover ik kan zien geen zipped cpio, ext of cramfs formaat. Aangezien Jan Rinze bezig was met het compileren van de kernel kan die misschien meer info geven.
Alle recente met LED en USB waarschijnlijk wel.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:00:
ik wil graag de ics beta uitproberen, maar werken alle muizen hierop ??
@ Janrinze, reageer a.u.b.birdiebnl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:31:
[...]
Ik heb in het resulterende bestand gezocht op een gzipte ramdisk, maar niet kunnen vinden. Alle 1F 8B voorkomens geprobeerd, zonder resultaat.
[ Voor 21% gewijzigd door rtunru op 29-12-2011 22:24 ]
Welke boot.img? Kijk even hier, je kunt hem niet mounten, het is een gezipt cpio bestand.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:48:
Die boot.img laat zich niet mounten bij mij?!
[ Voor 5% gewijzigd door birdiebnl op 29-12-2011 22:15 ]
Zou het kunnen zijn dat hij probeert om zijn tablet te reanimeren??birdiebnl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:14:
[...]
Welke boot.img? Kijk even hier, je kunt hem niet mounten, het is een gezipt cpio bestand.
Er zijn ondertussen ook nieuwere boot.img formaten waarbij de kernel.img in de boot.img zit. Maar ik neem aan dat je een boot.img uit één van onze rom's bedoeld? Daarvoor geldt het verhaal waar de link naar verwijst.
Beter leven is geven!
Beter leven is geven!
Dat denk ik niet, het mounten van de boot.img staat in de links genoemd in deze thread.rtunru schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:42:
[...]
Zou het kunnen zijn dat hij probeert om zijn tablet te reanimeren??
[ Voor 7% gewijzigd door birdiebnl op 30-12-2011 00:27 ]
Gaat over het uitpakken van de verschillende images in de update.img, waarbij het hier om rk28xx gaat, die de boot.img en recovery.img ook als cramfs hebben. Dat gaat niet op voor de rk29xx images.VNC95 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:52:
ik heb hier weer iets gevonden
ik kan even er niet uithalen of het voor boot.img of kernel.img is
maar de tool kwam ook al voor in het forum wat in mijn vorige post had geplaast
http://www.androidtablets...ares-rockchip-rk28xx.html
Laten we hopen dat Janrinze inderdaad van zich laat horen.birdiebnl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:27:
[...]
De kernel is voor zover ik kan zien gewoon de kernel binary, daar valt verder niets aan uit te pakken. Misschien dat Jan Rinze dit nog kan bevestigen.
[ Voor 16% gewijzigd door anoniem-hier op 30-12-2011 02:11 ]
Alle mogelijke bijdrage is welkomanoniem-hier schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 02:03:
Kwam dit tegen, wellicht is het iets ( of niets ) om bij te kunnen dragen...
Android v4.0.3.
(bestemd voor de Cube U9GT 2)
[ Voor 50% gewijzigd door FreshMaker op 30-12-2011 07:34 ]
Kijk op pagina 1FreshMaker schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 07:33:
Zijn er ook mensen bezig met de Game7 ?
De image van de Xiron8 werkt, maar de touchscreen driver is niet de juiste
Nou, de Xiron 10 inch kernel maakt een Tomtec 10 inch in elk geval betrouwbaarderDaBuzzzzz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:27:
Ik verdenk de U9GT 2 ervan dezelfde te zijn. (geen fysieke HDMI aansluiting en een betere behuizing)
Welke versie flash player heb je??piotr123 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:37:
Goede morgen jullie zijn lekker bezig, maar ik heb een probleempje met mijn originele, als ik naar een website ga keert deze onmiddellijk terug naar waar je vandaan komt. ff een voorbeeld je zoekt iets met google, mijn dochter tikte spangas en dan klik je de link aan en dan flitst het een paar keer en dan sta je weer bij de zoek resultaten.
Weet iemand hoe dit komt?
Verwijderd
Verwijderd
Zoals ik eerder voorspeld had, is dit tablet een beetje aan de zwakke kant om vlot ICS te draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:51:
heb 4.0 eens uitgeprobeerd(met de muis uiteraard)
maar ik vindt dat de tablet een stuk slomer is
ik weet niet of het aan mij ligt hebben jullie dit ook ?
Welke versie heb je met RKDeviceManage geflashed??Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:22:
Dag heren,
Vraagje, ik heb nu de 23_04 ROM (met RKDeviceManager) van Rtunru draaien.
Als ik terug zou willen naar een eerdere ROM bv CorrTt8RootedV2.img.
Hoe zou ik die dan kunnen installeren? Ik heb alles geprobeerd...
via SD kaart, via RKDeviceManager met upgrade en met restore,
ook system recovery/restore vanuit de recovery zelf...
Ik krijg alleen maar een steeds herhalen bootlogo te zien...
Ik kan wel elke x de 23_04 weer installeren... Dat wel gelukkig.
... Doe ik iets compleet fout? Ik heb geprobeerd te zoeken in het topic, maar niks gezien
of er overheen gelezen...
Ik wil graag weten of ik meer geheugen overhoud bij een eerdere ROM.
**Tevens, TIP: Met GEMINI kun je applicaties tegenhouden om automatisch op te starten (onder diverse omstandigheden) en eventueel zelfs helemaal te blokkeren (zonder deze te verwijderen! --> ongeveer als het "bevriezen" van apps)
Verwijderd
De Xiron versie.....rtunru schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:33:
[...]
Welke versie heb je met RKDeviceManage geflashed??
Om terug te gaan moet je weer dezelfde versie gegruiken.
Dus met RKDeviceManage generatie 3 Xiron versie geflashed, dan moet je weer met de Xiron versie terug naar de tweede generatie met de SD methode.
11.1.111.5 zegt het systeem bij my apps
Dan adviseer ik je om terug te gaan naar 10.3.x bij mij helpt het
dank je wel, maar die vind ik niet in de market?rtunru schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:39:
[...]
Dan adviseer ik je om terug te gaan naar 10.3.x bij mij helpt het
[ Voor 12% gewijzigd door piotr123 op 30-12-2011 14:49 ]
google flash player 10.3 apkpiotr123 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:46:
[...]
dank je wel, maar die vind ik niet in de market?
als ik deze bij adobe download en eerst 11. verwijder werkt dat ?
De ROM van Xiron is beter.ztrezz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:21:
Ik heb dit topic gelezen en ook het topic 'bij de buren', maar ik vraag me toch nog af hoe de Xiron 10" zich verhoudt tegenover de Tomtec 10", want blijkbaar is het toch niet helemaal hetzelfde. Tomtec is meer Newsmy K97 en de Xiron meer H700? Zijn er meer verschillen dan wat ik hierboven vermeld?
[ Voor 4% gewijzigd door rtunru op 30-12-2011 15:09 ]
Ja ben ik mee bezig, heb eerst de oude/nieuwe versie verwijderd de 11.
Je hoefde eigenlijk niet te verwijderen. Wordt gewoon vervangenpiotr123 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:10:
[...]
Ja ben ik mee bezig, heb eerst de oude/nieuwe versie verwijderd de 11.
dank je wel
Ok nou ja zo werkte het ook, kan nu gewoon weer overal heen, niet vergeten dat als er een update komt voor flash deze te negeren.rtunru schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:11:
[...]
Je hoefde eigenlijk niet te verwijderen. Wordt gewoon vervangen
OK, duidelijkrtunru schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:02:
[...]
De ROM van Xiron is beter.
De buren hebben van de door ons beschikbaar gestelde Xiron ROM hun eigen logo en wat kleine wijzigingen een Gingerbread custom ROM voor Tomtec gemaakt
Ze zijn dus weer teruggekomen van hun beta ICS.
Ja, dat is normaal, daar wordt de system.img gemount.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:07:
@berdiebnl
Is het normaal dat de "system" dir leeg is in de boot.img?
Google heeft die vast welVerwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:40:
Heeft er iemand de source van de libinput.so van ICS?
Verwijderd
Ik zou normaal de source downloaden maar ik werk momenteel op 3g-verbinding...birdiebnl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:57:
[...]
Google heeft die vast wel![]()
Hier heb ik er een zipje van gemaakt.
Hoezo, doet jouw breedband ook al niet ??Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:36:
[...]
Ik zou normaal de source downloaden maar ik werk momenteel op 3g-verbinding...
Ik begin handig te worden met ICS bedienen met de muisVerwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:40:
[...]
Middelkerke ben al een aantal dage bezig met de touchscreen maar ik kom nergens...
Verwijderd
Wen er maar vast aan! Ik ben 8uur bezig geweest om dat touchscreen te doorgronden maar geen enkel resultaat geboekt...rtunru schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:43:
[...]
Ik begin handig te worden met ICS bedienen met de muis
Beter leven is geven!
Verwijderd
Neen sorry niets gevondenVNC95 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:04:
biohax had je nog wat aan mijn link?
Beter leven is geven!
Beter leven is geven!
Verwijderd
Had dit vandaag proefondervindelijk gevonde maar toch bedankt!VNC95 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:39:
hij zegt dat de boot.img en de kernel.img hetzelfde zijn
en dat hij moet kijken bij de 24ste comment kan je er wat mee?
Verwijderd
Verwijderd
ik *vind !!Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:10:
ik ben de android 2.3 met ics look er terug op aan hety zetten ik vindt andorid 4.0 iets te sloom op de tablet
Fiine jaarwisseling iedereenVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:16:
berdiebnl: Misschien moeten we een build maken van de source want nu zitten we muurvast?
Ik heb maar 100Mb over op mijn 3g dus moet ik wachten tot maandag...
Buy a Mac or install Linux
Verwijderd
Verwijderd
neen, ben niet zo voor voetbal, de malinwa komt ewoon van de stad mechelen voor mij ni voor de voetbal
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 18:53 ]
Beter leven is geven!
palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10
Die had ik gisteren ook gevonden. In de rar staat: Newspad K97. Volgens google, is die gelijk aan de Tomtec Ultimate 10.VNC95 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:12:
he iedereen hebben we hier misschien iets aan?
http://android.modaco.com...a-android-40-rk2918-leak/
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Dat vind ik nu eens een schone nieuwjaarswenscatr schreef op zondag 01 januari 2012 @ 09:42:
Iedereen een goed nieuw tabletjaar toegewenst en dat we binnenkort een volledig werkende ICS mogen hebben![]()
Verwijderd
Wat bedoel je met "mijn applicaties NIET van mijn ram afgaan"Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:28:
nog iemand hier die weet of ik het in kan stellen dat mijn applicaties NIET van mijn ram afgaan?
Verwijderd
Installeren op de sd-kaart?Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:28:
nog iemand hier die weet of ik het in kan stellen dat mijn applicaties NIET van mijn ram afgaan?
Verwijderd
Beter leven is geven!
Beter leven is geven!
Beter leven is geven!
@biohaxVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:04:
Ik ga vandaag een build maken van ICS,alleen weet ik niet hoe ik aan de sources van Rockchip raak.
Kan iemand mij helpen?
Ik neem aan dat je niet de kernel bedoeld, maar een android build. (de links genoemd door VNC zijn voor Kernel sources). Een Android build moet je linken tegen rockchip librarys. Je kunt daarvoor de librarys gebruiken uit de bestaande ICS build, die zijn voor Rockchip.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:04:
Ik ga vandaag een build maken van ICS,alleen weet ik niet hoe ik aan de sources van Rockchip raak.
Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Dit bedoel ik ook een waar zijn die libraries?birdiebnl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:53:
[...]
Ik neem aan dat je niet de kernel bedoeld, maar een android build. (de links genoemd door VNC zijn voor Kernel sources). Een Android build moet je linken tegen rockchip librarys. Je kunt daarvoor de librarys gebruiken uit de bestaande ICS build, die zijn voor Rockchip.
In de ICS rom's die je reeds hebt. In system/lib/Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:07:
[...]
Dit bedoel ik ook een waar zijn die libraries?
Beter leven is geven!
Kop op, blijf je best doen, straks vind je nog een op onze tab werkende ICS rom!!VNC95 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:54:
XD waarom vind ik nooit een link waar iemand wat aan heeft
palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10
Beter leven is geven!
Als je “i2c list” mag geloven is het een SIS809 op bus 2 adres 0x5c.VNC95 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:07:
wat was de naam/type van de touchscreen
Kijk, hier hebben we wat aan. SIS is ook low budget fabrikant van electronicshcQd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:48:
[...]
Als je “i2c list” mag geloven is het een SIS809 op bus 2 adres 0x5c.
Beter leven is geven!
Verwijderd
Biohax hoe staan de zaken er voor nu lukt het een beetje met de build?Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:07:
Ik had nog iets leuk gevonden voor de mensen die een HDMI-poort misten.
Voor de 3de gen rom is de ANX 7150 0DC module compatibel. je zal de tab wel moeten openen...
Beter leven is geven!
Verwijderd
Niet echt,blijft altijd hangen in downoad vd source...VNC95 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:08:
[...]
Biohax hoe staan de zaken er voor nu lukt het een beetje met de build?
Verwijderd
Je mag dit geloven want deze stond ook bij de commentaar van de bios!hcQd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:48:
[...]
Als je “i2c list” mag geloven is het een SIS809 op bus 2 adres 0x5c.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq