Net mijn 4e (geloof ik) PL seizoen met FC United afgesloten.
Het was mijn beste seizoen tot nog toe alhoewel ik halverwege het seizoen toch het gevoel had om al die idioten op de transferlijst te zetten zoveel punten lieten ze liggen.
In Europa deden we het absurd goed.
Met wat mazzel werden we 3e in onze CL poule om uiteindelijk de ene na de andere goede loting te krijgen in de EL.
We loten achterelkaar Levante, Celtic en Villareal waarmee ik vrij weinig moeite had, vooral uit waren we absurd sterk.
In de finale mochten we tegen Manchester City ik had wat conditionele problemen omdat we ook in de PL nog voluit moesten.
Het was een absurd mooie wedstrijd om te zien. Beide kanten gingen vol voor de aanval en het ging op en het was best mooi om te zien hoe goed mijn jongens mee konden doen (vooral als je ziet hoeveel geld City elk jaar weer besteed).
Tijdens de wedstrijd ving City de ene na de andere gele kaart en ik zat te wachten op het moment dat het kassa was en dit kwam in de 88e minuut toen een City speler er met zijn 2e geel af mocht.
Na 90 min was het 0-0 en toen ik wilde kijken voor wissels stonden al mijn spelers er nog absurd goed voor (allemaal 72%+) en City had nog maar 1 wissel te beschikking vanwege 2 blessures.
Omdat City nu door moest met 10 man besloot ik 1 middenvelder wat meer op de aanval te zetten wat zich uiteindelijk beloonde met een 2-1 en winst in de EL.
In de PL begonnen we absurd goed en na afgelopen seizoen had ik de stiekeme hoop weer tot het einde mee te doen om het kampioenschap. Het ging de eerste 10 of 15 wedstrijden goed tot we opeens een te lange serie slechte resultaten boekten en Liverpool en City snel weg liepen. Uiteindelijk zat ik de rest van het seizoen 10 tot 18 punten achter deze 2 en kon het kampioenschap dus vergeten.
Ik focuste me toen op de 3e en 4e plek (CL) maar al snel viel ik terug naar een 5e plek en bleef telkens een paar punten achter ManU.
De inhaal race tegen het einde was gewoon prachtig. 2 wedstrijden voor het einde mocht ik tegen Hull en Manu mocht uit tegen Newcastle.
Ik zat gewoon continu naar het score verloop van de andere wedstrijden te kijken en zag al snel hoe na 2 min spelen Manu door mocht met 10 man en in de 2e helft maakte Newcastle het ene na het andere doelpunt dus ik was zeer blij terwijl het bij mij nog steeds 0-0 stond. Uiteindelijk vlak voor tijd wist ik de 1-0 te maken en liepen we 3 punten in op ManU.
In de laatste wedstrijd mocht ik uit tegen Chelsea. Het voordeel voor mij was dat het voor Chelsea om niets meer ging, ze stonden 3e en het gat naar boven en beneden was te groot.
Manu mocht thuis tegen West Ham welke spijtig genoeg ook om niets meer speelde.
Ik stond 1 punt achter ManU en had een beter doelsaldo dus ik moest hoe dan ook punten pakken en hopen op het beste.
Mijn pot tegen Chelsea was redelijk saai, we domineerden en liepen vrij snel uit waardoor dit redelijk snel onbelangrijk werd want ik was volledig afhankelijk van hoe ManU het deed.
Elke paar seconden checkte ik het score verloop van de andere wedstrijden maar telkens was er geen score update van ManU-West Ham. Na een tijdje ging ik twijfelen of deze wel op het zelfde tijdstip was etc maar ze speelden wel degelijk maar er werd gewoon niet gescoord.
Nadat ik met 3-1 gewonnen had switchte ik snel naar Manu-West Ham en zag dat deze ook afgelopen was met een 0-0

ikke blij want we gaan weer naar de CL.
Ik heb ook flink moge cashen, 22mln tv geld voor 6 wedstrijden CL, 5mln tv geld voor 7 wedstrijden EL en 4mln omdat we wonnen (of andersom) en 16mln voor onze 4e plek in de PL

. Hierdoor eindelijk weer eens een winst (45mln op het moment).
De beloning hiervoor is dat Barcelona mee een aanbod deed. 893mln transfer budget

, 8mln salaris budget (3.5 in gebruik).
Uiteraard sloeg ik dit af want het doel is om met FC United naar de top te gaan.