Ah, resolutiebugje in FM dus. Als ik het scherm maximaliseer verdwijnt er het één en ander (Waaronder die staff rollen dus). Bij trainingen is het ook bugged, als ik scherm maximaliseer dan kan ik niet meer die vinkjes bij aanvallen ed zetten (Of iig: een heel deel valt weg omdat de scrollbalk verdwijnt).
Hebben ze in al die jaren nog steeds niets aan gedaan
CL is echt raar.
Die wedstrijd tegen inter die ik 1-2 eigenlijk gewonnen had maar door crash opnieuw gedaan heb werd 2-2. Ik won thuis van Inter met 3-1, Man City heb ik uit en thuis verslagen (Hun hadden steeds veel meer balbezit, ik stond continu onder dreiging, maar één kansje en Sonogo prikt hem erin! Prachtige huurling).
Ben uiteindelijk groepswinnaar geworden. Beetje onrealistisch maarja. Komt ook omdat Schaken, Cabral, Clasie, Ramsteijn, Vlaar, Sonogo en Guyon Fernandez ook écht goed in mijn game zijn. Scoren ook altijd 7.5+
Het leuke is dat ik eigenlijk best realistisch speel. Sonogo misschien niet maar aan de andere kant, Feyenoord huurt wel vaker spitsen (Miyachi, Guidetti). Dus waarom Sonogo niet huren? Na winst Eredivisie Verratti gekocht en El Ahmadi verkocht. Ook niet zo heel gek / onrealistisch.
Enige onrealistische was natuurlijk Reis transfervrij opgehaald.
LoL: Fm is echt af en toe van de extremen. Zo een wedstrijd gehad met 16 gele en 4 rode kaarten. Een wedstrijd met 9 blessures in mijn team (Tegenstander was aan het schoppen, maar in de hele wedstrijd niet één gele kaart gegeven). Soms volg ik FM echt niet
Laat de jeugd maar weer doorstromen zeg. 6 verdedigers de tyfus in geschopt, 4 een half jaar kwijt en de andere 2 8 tot 10 weken
Forza Extrema.
Praet weg (1M + 50% doorverkoop). Netjes dus, goede winst
Mulder 550k + 50% doorverkoop
Ramsteijn is een buffel, wordt nu steeds 200k op geboden door 100 clubs, terwijl de waarde 4 mil is en ik hem niet onder de 7.5 kwijt wil. Wat een lutsers.
Hmm zie het al, staat 'Feyenoord vraagt 120k voor Ramsteijn'. Bullshit, hij staat niet op de transferlijst en voor dat geld doe ik hem nooit weg. Voor 10x dat geld ook niet.
Nu weer iets raars in de Champions League: Real Madrid speelt tegen Manchester United 2-2. Returnwedstrijd precies hetzelfde, 2-2. Bij Manchester United staat 'Won op uitdoelpunten'.

De M komt gewoon eerder in het alfabet voor dan de R. Kansloos dit.
Nu halve finale tegen Ajax voor de Nederlandse Beker. Ik heb 3 spelers tot mijn beschikking (Ook nog eens reserveteam spelers) omdat de rest internationale verplichtingen heeft. Dit terwijl Ajax (Nu al over de 2M salarissen waar ik onder de 700k zit) een enkele heeft met internationale verplichtingen.
Dit is toch vervalsing op en top?

Hoe kun je een wedstrijd laten reschedulen. Dit slaat echt noch kant noch wal.
[
Voor 103% gewijzigd door
RedHat op 18-12-2011 13:44
]