Goed om te lezen! Ik heb exact dezelfde setup in mijn Exo-S.SomerenV schreef op donderdag 29 november 2012 @ 03:21:
[...]
i5 2500k
8GB DDR3
HD 6870 1GB
Ook zo'n twee uur in de game gestoken tot nu toe en draait goed met het meeste op Very High op een resolutie van 1920x1080. Heerlijk game!
Zijn er ook al multiplayer ervaringen op de pc? Ik ben erg benieuwd namelijk!
[ Voor 10% gewijzigd door Mystikal op 29-11-2012 08:12 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Maar ik heb mijn CD-key binnen gekregen. Echter heb ik geen idee waar ik hem in moet vullen bij uplay?
Of moet ik hem eerst ergens anders van downloaden en dan installeren?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee mijn overclockte CPU vormt geen bottleneck, CPU usage staat op 35% te draaien en GPU usage op 76% zit nog ruim ermee. Tevens game ik maar op 1080P.rayhvh schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:55:
Ik heb een i5 3570k.
en hd7970 crossfire.
en 2560x1440 res
heb de game besteld. nu hopen dat die werken gaat :O!
op ultra het liefst.
[...]
is de proccesor geen bottleneck??? hoeveel gpu useage heb je?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik moest zelf via mijn C:\ navigeren naar m'n game installatie, dan de FarCry3.exe opstarten...hupske schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:16:
Oké, wellicht een domme vraag.
Maar ik heb mijn CD-key binnen gekregen. Echter heb ik geen idee waar ik hem in moet vullen bij uplay?
Of moet ik hem eerst ergens anders van downloaden en dan installeren?
Hij opent dan Uplay en daar moet je door de activatie wizard heen...
(daarna staat hij ook weergegeven in je Uplay games..)
[ Voor 5% gewijzigd door b00ster op 29-11-2012 08:22 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 08:25 ]
hallelujah! groot gelijk geef ik je!! Ik wou wachten op de insane edition, maar heb achteraf toch maar de standaard editie meegenomen!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:24:
Ik ga de game op steam kopen, fok die 20euro meer, kwil spelen! Gisteren al even de 'demo' gedaan, en liep als een trein, dus zeker het geld waard voor mij
Klopt, hier werkt het ook als een zonnetje!WeAreLegion schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:25:
Als je spel opstart via uplay zelf start hij ook de DX11 versie op (staat ook gewoon in het menu dan geactiveerd) en heb nergens last van gehad hoor gister met meer als 4 uur spelen dus zo bugged is die niet
[ Voor 26% gewijzigd door b00ster op 29-11-2012 08:27 ]
Basement Bios ---- Exo-S
ik op 30-10, helaas gisteravond ook een mailtje gehad van bol.com met een alternatief.Wildfire schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:30:
* phew *
Mailtje van Bol.com, m'n Insane Edition is onderweg. Had 'm zelf op 14-09 besteld bij Bol, dat was dus nog op tijd
Als ik het niet vergeet zal ik morgenavond zowel DX9 als DX11 benchen.
heb meteen een zure mail teruggestuurd, want ik had juist met wat kortingscodes en waardebonnen betaald, waarvan de geldigheid op 9 november afliep, die kan ik dus ook niet meer opnieuw gebruiken.
ik heb 'm op nedgame nog maar even gereserveerd, hopelijk lukt dat wel.
Ik moet hem dus eerst ergens anders downloaden en installeren?b00ster schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:21:
[...]
Ik moest zelf via mijn C:\ navigeren naar m'n game installatie, dan de FarCry3.exe opstarten...
Hij opent dan Uplay en daar moet je door de activatie wizard heen...
(daarna staat hij ook weergegeven in je Uplay games..)
Hangt er vanaf waar je de CD-key gekocht hebt, en of de leverancier een download aanbied..hupske schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:35:
[...]
Ik moet hem dus eerst ergens anders downloaden en installeren?
Anders zou je inderdaad de ISO moeten downloaden of iemand die je kent (en FC3 ook heeft) moeten vragen om de installatie dvd's
Ja, content met copyright uploaden is illigaal...WeAreLegion schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:56:
Is het illigaal om iso's te maken en deze te hosten? dus alleen de iso's natuurlijk geen key of cracks of wat dan ook? Anders kan ik dat wel even doen als ik thuis ben. Heb op me website echt meer dan genoeg ruimte en bandbreedte.
Vsync 1 - 2 frames
GPU Framebuffer 1 - 5
Verwijderd
Lees de EULA. Hier vragen heeft niet veel zin.WeAreLegion schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:56:
Is het illigaal om iso's te maken en deze te hosten?
Geen idee wat ze allemaal voor een extra rommel op die pc's draaien waardoor ze met een 680 een ruk framerate halen.
Vanochtend ff snel opgestart, alles ultra (behalve AA, AF, geen v-sync enzovoort) met redelijke FPS (40-50) ben alleen nog geen water tegen gekomen, dus maybe dat dat op ultra wel voor dramatisch lage fps zorgt.
Ben benieuwd of dat enige performance verschil zou geven.
Drive it like you stole it.
Sowieso windows 7.Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:08:
Gamen jullie meestal op Windows 8, of doorgaans nog steeds op Windows 7?
Ben benieuwd of dat enige performance verschil zou geven.
Verwijderd
Voor de mensen die het thuis laten bezorgen: Ze versturen de game vandaag pas, dus dat betekend dat hij (op zijn vroegst) morgen binnen komt. Of de game echt morgen binnenkomt kan Dixons natuurlijk niet garanderen, afhankelijk van de post blablabla.
Voor de mensen die afhalen bij filialen. Dit is weer afhankelijk van de geplande leveringen aan filialen. Sommige filialen worden frequenter en sterker bevoorraad dan anderen. Vandaar dat de game in sommige filialen wel al te halen was/is en bij anderen pas vanaf vandaag.
Voor levering van de console versies van Far Cry (zowel Normal, Lost Expeditions en Insane Edition) voorzag de klantenservicemeneer geen problemen. Zoals eerdere posts hier al aangeven schijnen er voor PC wat leveringsproblemen te zijn met de Insane Edition, mochten er problemen met je bestelling zijn dan wordt er een mailtje gestuurd om je op de hoogte te stellen (zoals eerdere posts hierboven ook al aangaven).
Dat wordt in mijn geval dus nog één dagje in spanning zitten haha voel me net een klein kind dat zenuwachtig is voor zijn verjaardag / sinterklaas / kerstmis
Heb dan wel glasvezel, maar de download schiet niet op.
Kan niet wachten om het spel te spelen. Ws weer eens een spel waarbij ik SP gaan doen.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Maar wat een fokking gaaf spel, verhaal is top en er is zooooooooveel te doen
Verwijderd
Stemt me hoopvol, ik had al een vermoeden dat deze conclusie nogal streng is:SomerenV schreef op donderdag 29 november 2012 @ 03:21:
[...]
i5 2500k
8GB DDR3
HD 6870 1GB
Ook zo'n twee uur in de game gestoken tot nu toe en draait goed met het meeste op Very High op een resolutie van 1920x1080. Heerlijk game!
reviews: Far Cry 3: welke hardware heb je nodig?
Die tests zijn dan ook gebeurd op water, waar de framerate het laagst is, en zegt dus weinig over het algemeen gemiddelde in het hele spel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 09:47 ]
Nieuwste drivers is ook niet altijd handig, ik speel nog gewoon met een 306.nogwat. (niet de nieuwst, en geen beta)Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:41:
[...]
Stemt me hoopvol, ik had al een vermoeden dat deze conclusie nogal streng is:
Nergens problemen mee, draait lekker op een 2500k 4.5ghz 8gb ram, en een GTX 580.
Hoe ze bij die "welke hardware heb je nodig" testen is me een raadsel
[ Voor 3% gewijzigd door Zen!th op 29-11-2012 09:43 ]
Zoals beschreven staat testen ze hier op het meest zware punt in het spel wat ze konden vinden. Op het water een paar watervallen af. Heeft een van jullie dat al getest en vergeleken met de testwaarden van tweakers?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:41:
[...]
Stemt me hoopvol, ik had al een vermoeden dat deze conclusie nogal streng is:
Kiek em goan!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hier ook. Ik ga hem vanavond uitproberen.TheHolyCow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:06:
[...]
Dan moet je het nu nog eens proberen. Ik kreeg net een mailtje met download link en key. 00:00 EST precies.
Ik geef ze nog tot 12 uur de tijd en daarna ga ik bellen!
[ Voor 23% gewijzigd door djro93 op 29-11-2012 10:03 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ac3 draait goed tot uitstekend op mijn HD7970 met eyefinity 5760x1200.
als ik het zo lees zou Far cry 3 een drama moeten worden. is dit door de crytek engine (die hebben ook altijd lage fpsen)
ben heel benieuwd.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Fixed it for yaikbengoofy schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:05:
grappig,
als ik het zo lees zou Far cry 3 een drama moeten worden. is dit door de crytek Dunia 2 engine (die hebben ook altijd lage fpsen)
ben heel benieuwd.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
1. AC3 is een stuk minder mooi.ikbengoofy schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:05:
grappig,
als ik het zo lees zou Far cry 3 een drama moeten worden. is dit door de crytek engine (die hebben ook altijd lage fpsen)
ben heel benieuwd.
2. Het is Dunia, niet Crytek (Cry Engine)
Stabiel 50fps maxed out
[ Voor 19% gewijzigd door yzx op 29-11-2012 10:12 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
ik heb hem nog niet eens !
Suh dude
Zijn er al mensen welke iets willen/kunnen zeggen over de Multiplayer met PC? MP is namelijk bij mij altijd de reden voor evt aanschaf ja/nee. Goeie SP is een bonus (als ik niks anders te doen heb).
Iemand?
[ Voor 19% gewijzigd door MAGDATTT op 29-11-2012 10:32 ]
Dit ga ik inderdaad proberen, heb geen zin om de game weer te downloaden via UPlay.MAGDATTT schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:31:
Mischien op de nieuwsgroepen? Laat je de cracks achterwege en installeert gewoon met de legale key.
mixing a drink and music

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Grillmeister
Nop ook nog niet, las hierboven dat het in de "early afternoon" zou zijn. Nu weet ik zo niet in welke tijdzone dat is.pannekoek141 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:26:
Hebben jullie de key van g2play al binnen ?
ik heb hem nog niet eens !
Kiek em goan!
Als jij spelen met 20 -30 fps fijn vindt, dan wel jaRoofTurkey schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:52:
Dixons heeft zojuist mijn insane edition (PC) verstuurd. Krijg hem alleen pas op zaterdag ivm 5 december
. Ga hem trouwens spelen op mijn lappie, i7 3610qm, 8GB geheugen, 2GB GTX680m, 1080p, nou maar hopen dat ik hem maxed out kan spelen (denk het wel, gezien hij ongeveer net zo krachtig is als de 660/660ti, denk ik).
Ik speel met gtx580sli, no way dat ik 60fps haal op maxed out. Is wel op 2540 resolutie dat scheelt natuurlijk wel :-)
mixing a drink and music
Had net een nieuwsgroep versie gedowload en geinstaleerd, maar toch bedankt voor de link voor de zekerheid.Fleximex schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:59:
Laat maar heb de download manager al binnen: http://cdn.bitporium.com/FC3/FC3_ODM.exe
Nu nog een serial, hopen dat cdkeydiscount snel mail stuurt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb jammer genoeg nog niks van Dixons gehoordRoofTurkey schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:52:
Dixons heeft zojuist mijn insane edition (PC) verstuurd. Krijg hem alleen pas op zaterdag ivm 5 december
. Ga hem trouwens spelen op mijn lappie, i7 3610qm, 8GB geheugen, 2GB GTX680m, 1080p, nou maar hopen dat ik hem maxed out kan spelen (denk het wel, gezien hij ongeveer net zo krachtig is als de 660/660ti, denk ik).
dit hoop ik ook ..v8power67 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:01:
[...]
Had net een nieuwsgroep versie gedowload en geinstaleerd, maar toch bedankt voor de link voor de zekerheid.
Nu nog een serial, hopen dat cdkeydiscount snel mail stuurt.
cdkeydiscount heeft privacy wet shizzle van New York, dus kan misschien nog eindje duren

mja, als het een automatisch systeem is dan zou dit eigenlijk niets moeten uitmaken :3
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2012 11:07 ]
kan nergens een artikel vinden wat de ps3 multiplayer details beschrijft..
Net contact gezocht met G2play.net:soulfighta schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:55:
[...]
Nop ook nog niet, las hierboven dat het in de "early afternoon" zou zijn. Nu weet ik zo niet in welke tijdzone dat is.
Hello there,
I had a question regarding the far cry 3 key. I have pre purchased it a few days ago and was wondering when it will be delivered.
11:30 am
Wendel
I Apologize for that inconvenience. But we had some issues with our suppliers, however we are sending the keys right now. From now, you can download the game from the official download manager, here: http://www.g2play.net/store/files/public/FC3DM.zip
We hope you get your keys between 2 or 3 hours
I can assure you that we are doing our best to provide them ASAP
Dus de keys komen eraan. Je kan alvast preloaden.
Edit: Ik zie dat de link weg is gevallen. Zal kijken of ik de juiste kan vinden.
Edit2: Link aangepast en werkt.
[ Voor 6% gewijzigd door HesRuud op 29-11-2012 11:35 ]
Kiek em goan!
Heb precies hetzelfde gedaan...Brammel schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:40:
Mijn insane edition staat bij dixons nog steeds in "Backorder". Krijg bovendien niemand aan de telefoon als ik ze probeer te bellen. Denk dat ik dadelijk maar naar de Media Markt rij en daar de gewone versie haal, dan maar niet de insane edition.
Die geven 30% korting. Komt ie op 35 EUR. ALs iemand een snellere manier weet om key te bemachtigen hoor ik het graag.
oke niceSmokingCrop schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:27:
denk wel dat de ps3 de editor heeft, aangezien far cry 2 voor ps3 deze ook al had
Die van mij staat op "In behandeling" hoe moet ik dat dan opvatten??b00ster schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:42:
[...]
Heb precies hetzelfde gedaan...(bij mij staat hij ook nog op "Backorder", straks maar even annuleren)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ik heb zojuist een mailtje van Dixons gekregen met mijn factuur, dat betekend denk ik dat mn bestelling verder in behandeling is genomen / gereed wordt gemaakt voor verzending. Een medewerker van de Klantenservice van Dixons wist mij vanochtend te vertellen dat de spellen vandaag verstuurd worden en dus (op zijn vroegst) morgen worden bezorgd.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Je hebt weer dat lobby gebeuren net zoals MW2 .
De multiplayer maps zijn simpelweg goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Noctonix op 29-11-2012 11:49 ]
Zal mijn mail in de gaten houden!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:47:
[...]
Ik heb zojuist een mailtje van Dixons gekregen met mijn factuur, dat betekend denk ik dat mn bestelling verder in behandeling is genomen / gereed wordt gemaakt voor verzending. Een medewerker van de Klantenservice van Dixons wist mij vanochtend te vertellen dat de spellen vandaag verstuurd worden en dus (op zijn vroegst) morgen worden bezorgd.
D*mn dan ben ik toch blij dat ik voor de The Lost Expeditions Edition ben gegaan. Die ligt als het goed is nu in mn brievenbus. Jammer dat het nog geen 5 uur isVerderf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:43:
Net ff bel rondje gedaan naar verschillende winkels in de buurt, ene zegt levering insane editions is naar belgie gegaan en de FRS hier in leusden vertelde zelfs dat ze net zoals AC3 voor de pc zijn gestolen. mooi kloten dus.
Annuleren? Waar doe je dat? Heb gekozen voor ophalen in winkel, dus misschien kan ik hem helemaal niet annuleren. Heb ook nog niets betaald, dus dat scheelt.b00ster schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:42:
[...]
Heb precies hetzelfde gedaan...(bij mij staat hij ook nog op "Backorder", straks maar even annuleren)
Spel ziet er super uit (mooie uitzichten vanaf wachttorens!) en speelt goed, moet wel beetje wennen aan de besturing, dus maakte online nog weinig kans. Er is heel veel te doen, zal wel even tijd kosten voor je precies weet hoe alles werkt maar is allemaal redelijk logisch. Fijn ook dat je niet alles MOET doen, maar gewoon kunt gaan doen wat je wilt, wanneer je wilt.
Ik ga me hier de komende maanden goed mee vermaken iig! Wel eerst nog tijdje SP voordat ik weer voor kanonnenvoer online ga spelen...
Ik zag gisteren het mailtje helaas pas om 21:00. te laat om hem vandaag nog te laten bezorgenSipio schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:19:
Wat een gedoe bij de Dixons zeg als ik dit alles zo lees, was gisteren zelf ook al de bok bij hun, anyway Bol.com komt vandaag binnen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gelukkig heb ik tot die tijd een russische versie die in het engels loopt nu en nl ondertitelt is.
Daarmee amuseer ik me wel mee voor vandaag.
Als je wil weten of de game op je PC goed zal draaien, ga ff lekker Googlen. Er zijn zat sites die je dat kunnen vertellen.
Op 19 november heb ik een pre-order voor de Insane Edition voor PC geplaatst en die is zonder verdere berichtgeving nu in back-order. Heb er een hard hoofd in..Sipio schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:19:
Wat een gedoe bij de Dixons zeg als ik dit alles zo lees, was gisteren zelf ook al de bok bij hun, anyway Bol.com komt vandaag binnen.
Edit: en wat mooie screenshots zouden inderdaad leuk zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Legimitatie op 29-11-2012 12:26 ]
i7 10700 | 32GB | A2000 1TB | RTX3070 OC
Jammer dat het jou niet boeit maar een heleboel mensen zitten terecht nog in grote spanning of ze uberhaupt hun kopie wel krijgen.bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:24:
Laatste pagina: 25 posts (ook 1 van mij, ik weet het) waarvan 3 inhoudelijk over de game gaan. Mensen, het boeit me echt geen ene reet of je zending nu wel of niet is uitgesteld en of je 'm morgen of volgend jaar ontvangt. Kom liever met wat ervaringen.
Als je wil weten of de game op je PC goed zal draaien, ga ff lekker Googlen. Er zijn zat sites die je dat kunnen vertellen.
het is gewoon even wachten, nu gaat het over de bestellingen en volgende week gaat het (neem ik aan) volledig over de game...bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:24:
Laatste pagina: 25 posts (ook 1 van mij, ik weet het) waarvan 3 inhoudelijk over de game gaan. Mensen, het boeit me echt geen ene reet of je zending nu wel of niet is uitgesteld en of je 'm morgen of volgend jaar ontvangt. Kom liever met wat ervaringen.
Ja en je punt is? Dit is het Far Cry 3 topic, niet het "Wanneer levert welke webshop en waar is die-en-die editie uitverkocht?" topic. Je leest het bij iedere nieuwe game, en iedere keer moeten de mods weer een waarschuwing plaatsen, lijkt me dus niet helemaal onterecht dat ik hier een opmerking over maak.Verderf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:25:
[...]
Jammer dat het jou niet boeit maar een heleboel mensen zitten terecht nog in grote spanning of ze uberhaupt hun kopie wel krijgen.
Ja nou en? Dat is voor dit topic toch niet boeiend?Verderf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:25:
[...]
Jammer dat het jou niet boeit maar een heleboel mensen zitten terecht nog in grote spanning of ze uberhaupt hun kopie wel krijgen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Was een kamp aan het overnemen, heel sneaky al wat npc's gekilled, hoor ik ineens achter me gegrom, word ik aangevallen door een tijger
Verder zijn de radio towers zoveel cooler uitgewerkt dan de viewpoints in AC
Ben ook veel meer bezig met sidemissies, equipment maken dan de hoofdlijn, heb ik normaal nooit.
[ Voor 12% gewijzigd door shoombak op 29-11-2012 12:31 ]
Ik heb even een vraag mbt mijn syteem icm far cry 3.
Mijn specs:
q6600 @ 2.4 ghz
8800 gts 512 mb
4 gb ram
64 gb ssd
Nu is mijn vraag, draait far cry hier op? Zoja hoe goed? Zo nee wat zou ik dan moeten vervangen. Ik game nooit maar heb far cry 1 en 2 ook gespeeld en die waren echt super. Nu ik de video review zag wil ik 3 ook zeker gaan spelen. Ik vind het niet erg om wat onderdelen te vervangen. Maar om er nu een hele nieuwe pc voor te kopen is ook een beetje overdone..
Alvast bedankt
Vooral je videokaart, maar weet niet of je mobo al pci-e heeft enzo maar zou daar mee beginnen. geheugen is ook nooit slecht om te upgraden, maar denk niet dat je huidge pc het echt zal draaien.juroenn schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:30:
Hallo,
Ik heb even een vraag mbt mijn syteem icm far cry 3.
Mijn specs:
q6600 @ 2.4 ghz
8800 gts 512 mb
4 gb ram
64 gb ssd
Nu is mijn vraag, draait far cry hier op? Zoja hoe goed? Zo nee wat zou ik dan moeten vervangen. Ik game nooit maar heb far cry 1 en 2 ook gespeeld en die waren echt super. Nu ik de video review zag wil ik 3 ook zeker gaan spelen. Ik vind het niet erg om wat onderdelen te vervangen. Maar om er nu een hele nieuwe pc voor te kopen is ook een beetje overdone..
Alvast bedankt
Verder zie ik totaal geen verschil tussen Directx 9 en 11, maar dat kan aan mij liggen.
Steam/XBL: Avioto
oke bedankt, mijn mobo ondersteund wel pci-e mijn 8800gts is namelijk een pci-e kaart.Meelobee schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:33:
Die pc voldoet aan de minimum requirements, dus dat gaat vast wel draaien. Maar idd zoals gezegd een upgrade van je videokaart en geheugen zou niet verkeerd zijn.
welke kaart zou ik dan moeten kopen? en dan schroef ik het geheugen op naar 8gb.
mijn voeding is 450 watt trouwens.
als ik dit upgrade kan mijn pc er dan weer even tegenaan? 1 a 2 jaar?
Met de nieuwe nvidia drivers zou het denk ik wel 30+ fps moeten zijn, denk ik tenminsteAwsom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:55:
[...]
Als jij spelen met 20 -30 fps fijn vindt, dan wel ja
Grillmeister
intel i5 2300- 2.8GHz
Club 3D radeon Hd 6770 (1 GB)(DX11)
8 GB aan RAM
win7 hom premium.
resolutie van 1440 x 900.
wordt dit nou echt zo'n topic?cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:38:
op welke settings kan ik far cry 3 op mijn Pc spelen?
intel i5 2300- 2.8GHz
8 GB aan RAM
win7 hom premium.
Dames en Heren,cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:38:
op welke settings kan ik far cry 3 op mijn Pc spelen?
intel i5 2300- 2.8GHz
8 GB aan RAM
win7 hom premium.
Niet alleen voor jou maar ook de rest. Lees even deze review door op Tweakers.net reviews: Far Cry 3: welke hardware heb je nodig?
Dat bespaart de vragen van: Kan ik dit op mijn systeem goed of niet goed draaien.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dat heb ik al gelezen maar daar staat mijn video kaart en processor en resolutie niet bij. Ik heb ook geen verstand van dit soort dingen want dit wordt mijn 1e spel die ik koop op de PC (hiervoor op ps3 gespeeld), vandaar dat ik het hier vraag.Xtr3me4me schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:40:
[...]
Dames en Heren,
Niet alleen voor jou maar ook de rest. Lees even deze review door op Tweakers.net reviews: Far Cry 3: welke hardware heb je nodig?
Dat bespaart de vragen van: Kan ik dit op mijn systeem goed of niet goed draaien.
Alles zal dan wel op Low staan. Verder check eens even de frontpage, daar staat een review wat je nodig hebt om alles op hoge settings te spelen.
en nu Zwijgen! en inhoudelijke ervaringen delen, + en - minpunten!
*Zucht*cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:42:
[...]
Dat heb ik al gelezen maar daar staat mijn video kaart en processor en resolutie niet bij. Ik heb ook geen verstand van dit soort dingen want dit wordt mijn 1e spel die ik koop op de PC (hiervoor op ps3 gespeeld), vandaar dat ik het hier vraag.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.