Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:50:
oke bedankt voor de tips...en @ evilpin0....zonder MSAA is een beauty! zo scherp als je beweegt van links naar rechts..MSAA maakt het geheel waziger voor de randjes maar als je SSAO al aanpast voor de bomen en gras apart vind ik de rest prima. Wel valt het op dat de bomen te veel schitteren ondanks de SSAO. maar dat komt wellicht omdat ik MSAA nu heb uitstaan.
Welke SSAO is het beste grafisch SSAO HBAO of HDAO?
Ik geloof dat je dan het beste FXAA kan aanzetten, dit is ook een soort AA maar dan alleen voor de textures, MSAA doet het hele beeld inclusief shader effecten. Dit kan soms voor een wazig beeld zorgen.
Welke SSAO het beste is? Geloof je laatst genoemde, echter zat dit ook in BF3 en als ik daar switchede tussen de twee was het gewoon anders, ik kon echt niet zeggen SSAO ziet er beter uit dan HBAO, het zag er echt gewoon anders uit zonder dat ik kon zeggen dat er een mooier of scherper was.
SSAO is wel lichter voor de pc dan dan de andere
edit:
Overigens wel weer zon uber hijack van de pc gamers

Zo je zie maar weer dat tweakers toch meestal wel op de pc spelen. Er zou wel een apart topic moeten komen, ik zelf vind het heerlijk om te lezen hoe FC3 werkt met alle specs maar total non releveant voor de console gamers natuurlijk
[
Voor 12% gewijzigd door
evilpin0 op 29-11-2012 13:57
]