• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:43:
Die game draait op bijna elke pc van de laatste 3/4 jaar met een beetje een redelijke videokaart.
Alles zal dan wel op Low staan. Verder check eens even de frontpage, daar staat een review wat je nodig hebt om alles op hoge settings te spelen.

en nu Zwijgen! en inhoudelijke ervaringen delen, + en - minpunten! :*)
Zwijgen? we zitten hier niet op de basisschool ;) maar goed ik ben nog niet echt minpunten tegen gekomen eerlijk gezegd gister 4 uur gespeeld en dat ging prima verder, heb me er erg mee vermaakt en dat zal ik komende weken ook nog wel doen eigelijk :)

Ik vind vooral de dieren in het spel erg goed gedaan, ze hebben allemaal terretoria en die verdedigen ze ook althans zo komt het over. En dat je een kereltje verslinderd ziet worden door een komodo draak is vet haha.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:42:
[...]

Dat heb ik al gelezen maar daar staat mijn video kaart en processor en resolutie niet bij. Ik heb ook geen verstand van dit soort dingen want dit wordt mijn 1e spel die ik koop op de PC (hiervoor op ps3 gespeeld), vandaar dat ik het hier vraag.
Goed, omdat het je eerste spel is voor de PC. FC3, zal op basis van jouw reso en jouw videokaart vermoedelijk Medium tot high kunnen spelen, uiteraard MSAA uitstaan.
Enige wat je hier kan doen is, het spel kopen en spelen. Wil je meer, zal je aan krachtigere onderdelen moeten denken. CPU/GPU.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:52
Die website is niet betrouwbaar. veel mensen zeggen dat en hebben bewijs geleverd.

en heel erg bedankt Xtreme

[ Voor 5% gewijzigd door cirflexx op 29-11-2012 12:47 ]

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Heb hem eventjes gespeeld op mijn PC nu, via via verkregen.
Enkel de eerste 10 minuten, en ik moet zeggen, op 1920*1080, DX11, MSAA 0, en de rest op High, loopt het zonder stotteren, ik heb geen fraps op mijn pc staan, dat doe ik pas als ik de echte versie binnen heb.
(HD5850, i5 2500, 8GB Ram, OCZ Vertex2).

Wat een beleving! Heb enkel geen geluid van stemmen, en russische ondertitels, maar het is maar voor een feeling te krijgen. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb. De bewegingen die het personage maakt, de manier van interactie. Gewoonweg geweldig!

Drive it like you stole it.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:46:
[...]

Die website is niet betrouwbaar. veel mensen zeggen dat en hebben bewijs geleverd.
En wat iemand die je niet kent roept op een forum is wel betrouwbaar? Je bent een grote jongen, je kan lezen en je kan vast Google gebruiken. Dan kom je waarschijnlijk een stuk verder dan je vraag ergens neerkwakken en achterover leunen. Stel nu dat we dit allemaal gaan doen, stel?

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:00

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@LordHades.. Het was Sarcasme! bedankt in ieder geval voor het delen van je ervaring. Ben benieuwd.. ga morgen proberen ;)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als je hem retail koopt, zit je dan ook met die uPlay opgescheept?

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 29-11-2012 12:50 ]

• cirflexx
bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:48:
[...]

En wat iemand die je niet kent roept op een forum is wel betrouwbaar? Je bent een grote jongen, je kan lezen en je kan vast Google gebruiken. Dan kom je waarschijnlijk een stuk verder dan je vraag ergens neerkwakken en achterover leunen. Stel nu dat we dit allemaal gaan doen, stel?
Dit is toch een tech site en mijn vraag gaat toch over tech? Ik kan er hier van uit gaan dat mensen hier ervaring hebben en niet zo maar iets zeggen tegen iemand als ze er geen verstand van hebben.

EDIT: en ik heb al op google gekeken maar geen resultaten. moest ik er wel bij zetten :P

[ Voor 6% gewijzigd door cirflexx op 29-11-2012 12:51 ]

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
DeepSeven schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
Als je hem retail koopt, zit je dan ook met die uPlay opgescheept?
daar lijkt het wel op.

• Chrosser

Chrosser

Zit er eigenlijk een functie op dat de graphics automatisch ingesteld worden middels een auto-detect ofzo. Of moet je zelf alles gaan instellen?

• Spaiker
Als je optimal selecteert, dan gaat hij zelf de instellingen doen.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Leuk dat PC gamen, lijkt meer een topic over videokaarten... Bedoeling is dat het over Far Cry 3 gaat toch ?

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Nol_NL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:56:
Leuk dat PC gamen, lijkt meer een topic over videokaarten... Bedoeling is dat het over Far Cry 3 gaat toch ?
Lang leven de console ;) Maar laten we het idd over FC3 hebben!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vind overigens wel alsdat je optimal settings selecteerd hij ze toch te hoog zet en je toch te lage fps krijgt - staan dus nu allemaal op high met een 660Ti

• Chrosser

Chrosser

niemand filmpjes gemaakt van vette stukjes die zij/hij heeft gespeeld?

Verwijderd

In één van de trailers heb ik in een discotheek Thaise opschriften gezien, dus het speelt zich zogezegd af op een Thais eiland (klopt ook met de omschrijving: tussen de Stille en Indische Oceaan). Maar verder gaat het wel over de 'Rakyat-stam', wat dan weer een Indonesische term is: "In one terminology, Rakyat is translated as people in Bahasa Melayu and Bahasa Indonesia"

Eigenlijk is het dus moeilijk te lokaliseren (en 'Rook-island' bestaat niet :))

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 13:06 ]

• Spaiker
Ik heb wel de indruk dat de tutorial vrij lang gaat duren..
Op zich niet erg, maar sommige mensen kunnen zich hier aan gaan storen, en zij die het niet zo graag om het verhaal spelen, zullen zich ook storen aan het feit dat je cutscenes niet kan doorspoelen :)

• bram1984
cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
[...]

Dit is toch een tech site en mijn vraag gaat toch over tech? Ik kan er hier van uit gaan dat mensen hier ervaring hebben en niet zo maar iets zeggen tegen iemand als ze er geen verstand van hebben.

EDIT: en ik heb al op google gekeken maar geen resultaten. moest ik er wel bij zetten :P
Als je vraag over tech gaat moet je hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/12

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 11:28
Even langsgelopen bij Dixons, ik pakte de eerste FC3 (en de laatste) die er lag voor 45,-. Zegt die vriendelijke meneer dat ie Lost Expeditions versie ook nog heeft liggen voor het hetzelfde geld. Blijkbaar had ik de meest basic versie gepakt. Service hoor, bedankt Dixons!

Ontopic: als je hem bij de winkel haalt, let dan even goed op welke versie je pakt!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:01:
In één van de trailers heb ik in een discotheek Thaise opschriften gezien, dus het speelt zich zogezegd af op een Thais eiland (klopt ook met de omschrijving: tussen de Stille en Indische Oceaan). Maar verder gaat het wel over de 'Rakyat-stam', wat dan weer een Maleisische term is: Wikipedia: Pakatan Rakyat Die Rakyat zien er dan weer niet Maleisisch uit: http://farcry.wikia.com/wiki/Rakyat

Eigenlijk is het dus moeilijk te lokaliseren (en 'Rook-island' bestaat niet :))

PS: 'Rakyat' is ook Indonesisch voor 'volk': Wikipedia: Rakyat - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas
Lijkt me meer de kant van de Fiji eilanden / Australië / N-Z op te gaan, getuige de Maori tattoos. De inboorlingen uit de trailers zien er ook niet bepaald Thais uit.

Verwijderd

oke dilemma...ik heb alles op optimaal staan..
Nu geeft bij MSAA X2 een framerate van 46-50......
MSAA X4 geeft een framerate van rond de 30...tot nu toe nog daarboven.
MSAA x8 gaat niet want dan zit ik op 15

dus wat zouden jullie doen.... X2 of X4?

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 11:28
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:

Gewoon geen MSAA, verschil zie je nauwelijk en het levert o zo meer fps op.

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:57
Heeft iemand hier ervaring met die ubisoft downloader? Ik heb het spel bij mijn videokaart gekregen, maar bij het downloaden gaat het mis. De download manager van ubisoft download de rar bestanden, maar als het die probeert uit te pakken, zegt hij dat de files corrupt zijn.

Opnieuw downloaden lijkt niet te helpen (ook niet na 5 keer).

Ik probeer nu het spel uit iets minder legale bronnen te halen en te kijken of ik de key daar ergens in kan voeren. Maar ik heb hem toch liever helemaal legaal.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

2x, is zat met HBAO aan, want die verwaast toch veel randjes in het licht waar het normaal het meeste opvalt. Ik zie in bewegende beelden het verschil tussen 4 en hoger eigenlijk niet, 2x lijkt mij hier prima.

• cirflexx
bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:06:
[...]

Lijkt me meer de kant van de Fiji eilanden / Australië / N-Z op te gaan, getuige de Maori tattoos. De inboorlingen uit de trailers zien er ook niet bepaald Thais uit.
Maar de trailer laat die hoer zien die ''fucky fucky, sucky sucky?'' zegt, dat zie ik een iemand uit austrailie niet doen :P maar je idd meer de australische kant op.

als voor tech weet ik wel dat ik daar voor moet gaan, miss moest ik het niet uitdrukken als een topic over tech en Far Cry, maar ik zag al zo veel van dit soort vragen dat ik dacht dat het wel oke was.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:06:
[...]

Is dan niet echt consequent met die Thaise opschriften, hier op 27 seconden: http://youtu.be/wEZfi1QfdIE

Maar goed, de sfeer en omgeving lijken me op zich sowieso leuk :)

PS: ik heb m'n vorige comment wat aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 13:13 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:

0x, 60 fps gameplay of niet. Maar das persoonlijk

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Voor mensen die problemen hebben met het aan de praat krijgen van SLI zelfs met de laatste nvidia beta drivers lees dit topic en dan vooral de reply van fuksa d:)b
https://forums.geforce.co...3-sli-not-working-310-64/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:14:
[...]

0x, 60 fps gameplay of niet. Maar das persoonlijk
dan heb ik 70fps :)
alpha to coverage heb ik op verbeterd staan...of zal ik deze op normaal zetten?

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:31:
[...]

dan heb ik 70fps :)
alpha to coverage heb ik op verbeterd staan...of zal ik deze op normaal zetten?
Dat ligt er aan of je wil dat MSAA ook over blaadjes gaat, en de tralies in hekken enzo :) op normal kan je hem ook zetten dat scheelt ook maar goed dat moet je zelf even kijken wat je wil, je kan het hier wel vragen maar iedereen heeft een mening :)

• bram1984
cirflexx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:10:
[...]

Maar de trailer laat die hoer zien die ''fucky fucky, sucky sucky?'' zecht, dat zie ik een iemand uit austrailie niet doen :P maar je idd meer de australische kant op.

als voor tech weet ik wel dat ik daar voor moet gaan, miss moest ik het niet uitdrukken als een topic over tech en Far Cry, maar ik zag al zo veel van dit soort vragen dat ik dacht dat het wel oke was.
Zecht? O-)

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Het downloaden middels Uplay gaat echt tergend langzaam (lees 59KB per seconde). Iemand anders hier ook last van?

• v8power67
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

svdrvelden schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:47:
Het downloaden middels Uplay gaat echt tergend langzaam (lees 59KB per seconde). Iemand anders hier ook last van?
Denk dat je niet de enige bent die hem download ;)
Ik zou gewoon een torrent downloaden, is precies zelfde alleen ipv een setup heb je dan een iso.
Heb ik ook gedaan, toen geinstalleerd, en via uplay hem laten updaten, nu nog een serial invoeren en klaar :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Good lord, ook al video hardware errors met dit spel.
Zelfde fouten als bij BO2, nVidia wanneer updaten jullie die vervloekte driver van 10 oktober nou is.

FPS is goed, maar dan ineens, tjoep crash to desktop. LAAAME moet k wachten tot die nvidia mensen hun verstand gebruiken en een fix voor FC3/BO2 crashes gaan verzinnen.

• v8power67

v8power67

Zen!th schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:48:
Good lord, ook al video hardware errors met dit spel.
Zelfde fouten als bij BO2, nVidia wanneer updaten jullie die vervloekte driver van 10 oktober nou is.

FPS is goed, maar dan ineens, tjoep crash to desktop. LAAAME moet k wachten tot die nvidia mensen hun verstand gebruiken en een fix voor FC3/BO2 crashes gaan verzinnen.
Heb je de beta driver al geprobeerd :
http://www.nvidia.co.uk/o...10.64-beta-driver-uk.html 64bit
http://www.nvidia.co.uk/o...10.64-beta-driver-uk.html 32bit

Verwijderd

oke bedankt voor de tips...en @ evilpin0....zonder MSAA is een beauty! zo scherp als je beweegt van links naar rechts..MSAA maakt het geheel waziger voor de randjes maar als je SSAO al aanpast voor de bomen en gras apart vind ik de rest prima. Wel valt het op dat de bomen te veel schitteren ondanks de SSAO. maar dat komt wellicht omdat ik MSAA nu heb uitstaan.

Welke SSAO is het beste grafisch SSAO HBAO of HDAO?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 13:51 ]

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
v8power67 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:48:
[...]

Denk dat je niet de enige bent die hem download ;)
Ik zou gewoon een torrent downloaden, is precies zelfde alleen ipv een setup heb je dan een iso.
Heb ik ook gedaan, toen geinstalleerd, en via uplay hem laten updaten, nu nog een serial invoeren en klaar :)
Begrijpelijk, maar ik ben al vanaf 0700 aan het proberen. Thanks voor de tip! Ga ik dat even proberen.

• Zen!th
Jaa die beta driver heb k wel bij BO2 geprobeerd, maar dat had als resultaat dat ie alleen maar liep te laggen enzo, vandaar.
Maybe dat het bij dit spel wel werkt, dus k pleur die beta drivert er maar weer op :@
Irriterend dat ze voor de grootste game release van t jaar (BO2, lijkt me toch wel 1 van de populairdere spellen) gewoon geen reet uitvoeren .. k zou er bijna een AMD voor halen.

• v8power67

v8power67

Deze driver is sinds gister uit he. Bedoel je niet de vorige van vorige week ??
GeForce 310.64 Driver BETA 310.64 28.11.2012 <---
GeForce 310.61 Driver BETA 310.61 20.11.2012

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:50:
oke bedankt voor de tips...en @ evilpin0....zonder MSAA is een beauty! zo scherp als je beweegt van links naar rechts..MSAA maakt het geheel waziger voor de randjes maar als je SSAO al aanpast voor de bomen en gras apart vind ik de rest prima. Wel valt het op dat de bomen te veel schitteren ondanks de SSAO. maar dat komt wellicht omdat ik MSAA nu heb uitstaan.

HBAO

HDAO zou beter moeten zijn, maar nvidia heeft aangegeven dat HDAO eigenlijk minder goed is, staat ook in teweaker review van welke hardware je kan gebruiken :)

• evilpin0

Ik geloof dat je dan het beste FXAA kan aanzetten, dit is ook een soort AA maar dan alleen voor de textures, MSAA doet het hele beeld inclusief shader effecten. Dit kan soms voor een wazig beeld zorgen.

Welke SSAO het beste is? Geloof je laatst genoemde, echter zat dit ook in BF3 en als ik daar switchede tussen de twee was het gewoon anders, ik kon echt niet zeggen SSAO ziet er beter uit dan HBAO, het zag er echt gewoon anders uit zonder dat ik kon zeggen dat er een mooier of scherper was.

SSAO is wel lichter voor de pc dan dan de andere

edit:

Overigens wel weer zon uber hijack van de pc gamers :) Zo je zie maar weer dat tweakers toch meestal wel op de pc spelen. Er zou wel een apart topic moeten komen, ik zelf vind het heerlijk om te lezen hoe FC3 werkt met alle specs maar total non releveant voor de console gamers natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 29-11-2012 13:57 ]

• Zen!th
v8power67 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:54:
Deze driver is sinds gister uit he. Bedoel je niet de vorige van vorige week ??
GeForce 310.64 Driver BETA 310.64 28.11.2012 <---
GeForce 310.61 Driver BETA 310.61 20.11.2012
Oh ik heb die van vorige week geprobeerd ja, k download ff die van gister dan! thanks, k merk zo of ie t wel langer dan 2 minuten uit houd -___-

Verwijderd

Ik heb hem aangeschaft, het is een leuk spel. Even online CTF gespeeld, en de single-player + een beetje online COOP.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik op resoluties lager dan 1920x1080 een soort van windowed mode met zwart ernaast krijg voorgeschoteld?
Als ik op 800x600 speel, heb ik de grootte van een telefoonscherm in het midden en is alles er omheen zwart.
Ik had dit als eerste bij BF3, zijn het bepaalde instellingen op mijn laptop?
Dell XPS17 met een GT555M.
Het is natuurlijk fijn als ik op een lagere resolutie kan spelen die het scherm vult, omdat het nu niet bepaald soepel loopt.

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:01:
Ik heb hem aangeschaft, het is een leuk spel. Even online CTF gespeeld, en de single-player + een beetje online COOP.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik op resoluties lager dan 1920x1080 een soort van windowed mode met zwart ernaast krijg voorgeschoteld?
Als ik op 800x600 speel, heb ik de grootte van een telefoonscherm in het midden en is alles er omheen zwart.
Ik had dit als eerste bij BF3, zijn het bepaalde instellingen op mijn laptop?
Dell XPS17 met een GT555M.
Het is natuurlijk fijn als ik op een lagere resolutie kan spelen die het scherm vult, omdat het nu niet bepaald soepel loopt.
Waarschijnlijk een instelling op je monitor, zet hem 16:9 of Fullscreen

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Even in je nVidia control panel kijken. Daar de scaling op fit-to-screen zetten :)

• bram1984
jap85 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:09:
Gisteravond de eerste uurtjes gespeeld op de PS3, was onder de indruk!

Spel ziet er super uit (mooie uitzichten vanaf wachttorens!) en speelt goed, moet wel beetje wennen aan de besturing, dus maakte online nog weinig kans. Er is heel veel te doen, zal wel even tijd kosten voor je precies weet hoe alles werkt maar is allemaal redelijk logisch. Fijn ook dat je niet alles MOET doen, maar gewoon kunt gaan doen wat je wilt, wanneer je wilt.

Ik ga me hier de komende maanden goed mee vermaken iig! Wel eerst nog tijdje SP voordat ik weer voor kanonnenvoer online ga spelen...
Jij hebt zeker niet toevallig een FFX? Ben heel benieuwd of het daarmee lekker loopt.

• cirflexx
wow, had het niet eens gemerkt :P ik ga het veranderen.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
En de key van CDKeysDiscount is ook binnen :) (23 euro)

• shoombak
  • Niet online
Hoe schakel je het beste die heavy guards uit? Die kunnen heel wat kogels hebben volgens mij :(

• v8power67

v8power67

Ja kreeg hem ook net binnen idd :D

• cirflexx
shoombak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:16:
Hoe schakel je het beste die heavy guards uit? Die kunnen heel wat kogels hebben volgens mij :(
als je meestal met een LMG headshots geven, gaan de heavy gunners snel dood. ik weet niet of dat in dit spel ook helpt.

• SmokingCrop
  • Niet online
shoombak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:16:
C4 werkt misschien wel >:)
(op hoofd schieten tot hun helm weg is, werkt ook)

misschien is er wel een betere manier

• cirflexx
SmokingCrop schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:18:
[...]

C4 werkt misschien wel >:)
(op hoofd schieten tot hun helm weg is, werkt ook)

misschien is er wel een betere manier
C4 werkt meestal als je ze kan flanken, of als je ver kan gooien. Meestal als dat niet lukt ben je dood als je perse wilt C4én.

• SmokingCrop
  • Niet online
iemand die weet hoe effectief een sniper is tegen heavy's? (headshot)

Verwijderd

Bedankt jongens en meiden.
Ik heb inderdaad in de NVidia control panel bij "Bureabladgrootte en -positie aanpassen" de optie "Hef de schaalmodus op die is ingesteld door games en programma's " aan moeten zetten.

Het probleem was, dat bij het veranderen van volledige scherm naar aspectverhouding, deze optie weer werd gereset.

Edit *

De nieuwe drivers hebben me van 15-20 fps met alles op low naar 30-35fps met alles op high kunnen helpen, tip voor de NVidia gebruikers!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 14:27 ]

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:19

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Wie hebben de promocode van bol.com al binnen ?

• Spaiker
Ben echt wel niet overtuigd van die boog, wat een ellendig wapen is me dat :-)

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:48

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:21:
Wie hebben de promocode van bol.com al binnen ?
Volgens het mailtje dat ik van Bol.com kreeg, krijg je de code voor de digitale content van de Insane Edition morgen (vrijdag).

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:25:
Ben echt wel niet overtuigd van die boog, wat een ellendig wapen is me dat :-)
Die vind ik juist relaxed. Mooi van een afstandje iedereen neerknallen. Ik ben gisteren als een gek alles uitgaan breiden qua inventory want ik zit zeer vaak zonder kogels. Ik moet zeggen dat ik ook al vaak dood ben gegaan helaas, maar dat houd het wel weer leuk!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

SSAO is grafisch het beste
HBAO is voor Nvidia kaarten en HDAO is voor AMD kaarten

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
calsonic schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:28:
[...]

SSAO is grafisch het beste
HBAO is voor Nvidia kaarten en HDAO is voor AMD kaarten
Volgens mij is HBAO beter dan SSAO hoor. In ieder geval vergt het meer van je systeem...

Link

HBAO improves on SSAO by providing a more accurate algorithm (meaning, crease and contact shadows are more accurate) and an “angle bias”.

[ Voor 30% gewijzigd door Shodan op 29-11-2012 14:36 ]

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

svdrvelden schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:47:
Download hier via de Ubisoft Download manager die ik van G2play kreeg gaat met 2,5MB/s :D
Nu nog even wachten op de key..

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Gaat het downloaden dan inderdaad via ubisoft?? Of via G2play.net servers?

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn track & trace code van mn bestelling bij Dixons gevonden. Deze bleek verstopt te zitten in mijn factuur-pdfje >_<

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Net binnen hier.

voor diegenen die al begonnen zijn; is het aan te raden 'm op medium of op hard (warrior) te spelen?

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
LocalJoost schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:36:
[...]

Download hier via de Ubisoft Download manager die ik van G2play kreeg gaat met 2,5MB/s :D
Nu nog even wachten op de key..
Wat is de snelheid van je connectie als ik vragen mag? Ben benieuwd of de G2 ook 7.5mb/s haalt.

Kiek em goan!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Shodan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:37:
Gaat het downloaden dan inderdaad via ubisoft?? Of via G2play.net servers?
Downloader lijkt iig van ubisoft zelf te zijn maar kan niet zien welke servers er gebruikt worden...
soulfighta schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
[...]

Wat is de snelheid van je connectie als ik vragen mag? Ben benieuwd of de G2 ook 7.5mb/s haalt.
Heb hier een 30/30 verbinding...

Overigens zakt de snelheid nog iets in zie ik, nu rond de 500K.
Altijd nog beter dan 90K >:)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
soulfighta schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
[...]

Je download toch gewoon van de servers van Ubisoft, niet van G2play zelf? net als met de Steam keys die je op Steam invoert, je download dan gewoon van de Steam servers...

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
Pff leuk hoor een pre-order :S
Kan mijn Insane editie of zaterdag (zal wel niet) of maandag verwachten...
Wil zo graag speleeeen!!

• djro93
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:43:
Ik heb inmiddels mijn track & trace code van mn bestelling bij Dixons gevonden. Deze bleek verstopt te zitten in mijn factuur-pdfje >_<
Jij bent dan een van de gelukkige want ik heb hem ook bij Dixons besteld alleen die van mij kan ik 'lekker' maandag pas spelen :S

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
djro93 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:57:
Pff leuk hoor een pre-order :S
Kan mijn Insane editie of zaterdag (zal wel niet) of maandag verwachten...
Wil zo graag speleeeen!!
Kans is vrij klein dat je uberhaupt een insane edition krijg als het de pc versie betreft, elke winkel die ik heb gebelt heeft 0 pc insane editions gehad wat dan ook een beetje het verhaal bevestigt dat ze of gestolen zijn of verkeerd geleverd zijn.

edit:
Krijg net de promo code van bol.com binnen. geen idee waarvoor, heb je game nog niet binnen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 29-11-2012 15:03 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• djro93
Verderf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:00:
[...]

Kans is vrij klein dat je uberhaupt een insane edition krijg als het de pc versie betreft, elke winkel die ik heb gebelt heeft 0 pc insane editions gehad wat dan ook een beetje het verhaal bevestigt dat ze of gestolen zijn of verkeerd geleverd zijn.
Hoop het wel voor ze dan... Heb daar toch wel voor betaalt en ze zeiden zelf niet van je kan ook een andere halen.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 18:24
gratis_vodka schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
Net binnen hier.

voor diegenen die al begonnen zijn; is het aan te raden 'm op medium of op hard (warrior) te spelen?
Ik speel nu op medium en dat is voor een casual gamer als ik prima te doen (heb ongeveer 3 uur gespeeld gisteren). Hangt er natuurlijk beetje van af hoe veel je gamed, ikzelf game ongeveer 4 uur per week.

WoT stats

• Spaiker
Medium is echt goed doenbaar, het is al ongeveer een jaar geleden dat ik nog actief een shooter gespeeld heb, en dit is me echt wel redelijk gemakkelijk hoor.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Morgen ook maar eens Far Cry 3 gaan halen, na wat filmpjes gekeken te hebben lijkt het me echt een vet spel!

• shoombak
  • Niet online
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:10:
Medium is echt goed doenbaar, het is al ongeveer een jaar geleden dat ik nog actief een shooter gespeeld heb, en dit is me echt wel redelijk gemakkelijk hoor.
Mwoah, ben nu bij missie 12 en die vind ik al redelijk pittig. Maar ik speel ook vrij weinig shooters.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
shameete schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:35:
[...]

ik op 30-10, helaas gisteravond ook een mailtje gehad van bol.com met een alternatief.
heb meteen een zure mail teruggestuurd, want ik had juist met wat kortingscodes en waardebonnen betaald, waarvan de geldigheid op 9 november afliep, die kan ik dus ook niet meer opnieuw gebruiken. :(

ik heb 'm op nedgame nog maar even gereserveerd, hopelijk lukt dat wel.
en het is gelukt :D
vanochtend een mailtje dat de order klaar lag..
bij de winkel aangekomen vertelde het meisje dat ze er precies 1 binnen hadden gekregen.. die van mij :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/61886527/2012-11-29%2015.09.46.jpg

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
Spel ook geinstalleerd en geupdate, ging allemaal prima. spelen tot nu toe ook, draait prettig met de meeste settings op high/highest. Wel onder dx9...

Alleen eh.. moet nu die bloemekes plukken (verder zeg ik niets), maar het spel crashed nu echt constant. 4-5 keer gehad en zo erg dat ik de missie niet kan afmaken. scherm wordt zwart, geluid blijft loopen en that's it , alleen de pc uitzetten en weer aan werkt nog, zelfs reset niet? Al mijn andere games werken prima (bf3 , diablo 3, starcraft 2 voornamelijk) , dus die zijn gewoon stabiel..

Draai met de laatste AMD driver (die met de fc3 fixes erin).

Iemand enig idee? of hier ook last van? aan mijn OC ligt het ook niet , want die heb ik om uit te sluiten al op stock gedraaid , ook diezelfde crash.

Specs

Core i5-750 @ 3.66 ghz
12gb Ram
Radeon 6950 1gb
Windows 7 64 bit
Samsung 830 250gb ssd (daar staat de game ook op).

In het logboek van de pc is verder niets bruikbaars te vinden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• NRR
  • Laatst online: 23-02-2024

NRR

Die van mij heb ik gisteren ook bij nedgame besteld.
Maar ik heb helaas nog niks gehoord :(
shameete schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:20:
[...]

en het is gelukt :D
vanochtend een mailtje dat de order klaar lag..
bij de winkel aangekomen vertelde het meisje dat ze er precies 1 binnen hadden gekregen.. die van mij :)

[afbeelding]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 18:24
@Visgek82: Heb je al geprobeerd hem in DX11 te draaien? Jou systeem moet dat volgens mij wel trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door ElPaco op 29-11-2012 15:24 ]

WoT stats

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
ElPaco schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:24:
@Visgek82: Heb je al geprobeerd hem in DX11 te draaien? Jou systeem moet dat volgens mij wel trekken.
Nee, nog niet. in het begin wel, maar dx9 geeft hogere framerates en ik kan het verschil niet zien.. Maar het is een goede suggestie, ga het nu gelijk proberen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Spaiker
Iemand trouwens enig idee of vooruitgang lokaal, of via UPlay bijgehouden wordt?

Ik zit nu wel te spelen met een bepaalde versie, maar als die van mij binnenkomt, zal ik dan opnieuw moeten beginnen?

• Legimitatie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:15
Visgek82 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:27:
[...]

Nee, nog niet. in het begin wel, maar dx9 geeft hogere framerates en ik kan het verschil niet zien.. Maar het is een goede suggestie, ga het nu gelijk proberen.
Ook de patch al geïnstalleerd?
http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/downloads/index.aspx

i7 10700 | 32GB | A2000 1TB | RTX3070 OC

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Zullen we een speler pool aanmaken per platform? Altijd leuk voor de co-op!

• Nickrsd
  • Laatst online: 12-09 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ff een paar uurtjes singleplayer gespeeld! wat gaaf!! alleen voor mn gevoel is de FOV niet helemaal lekker.. kan ik dit nog veranderen?

en heb hem op optimal setting staan,
1920x1080 alles op high/very high.. 8x msaa en loop gewoon kei lekker!

op een 965 x4 BE met 670 gtx

[ Voor 34% gewijzigd door Nickrsd op 29-11-2012 16:07 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Ja bij video, een van de onderste opties. Ik gooi het (natuurlijk) op 100 want heb 1 scherm.

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
shoombak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:16:
[...]

Mwoah, ben nu bij missie 12 en die vind ik al redelijk pittig. Maar ik speel ook vrij weinig shooters.
Ik vind medium echt te simpel.. heb em maar op Warrior gezet, zelfs dat vind ik niet echt supermoeilijk ofzo.
Games tegenwoordig zijn sowieso te simpel, maar dat is een hele andere discussie :)

Steam/XBL: Avioto

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Wat een vet spel weer. Heb hem gisteren online ge-pre-ordered bij gamesdiscounter.com en vanochtend afgehaald. De eerste missies gespeeld en een paar van die side-quests. Is nog niet makkelijk om een doelwit met Takedown af te maken terwijl er die anderen omheen lopen.

Loop direct aan tegen te weinig bagspace. Jammer dat die bladen van planten niet stacken.

Ik ga hier maar eens flink wat uurtjes in stoppen.

There is no place like 127.0.0.1

• djro93
Ik krijg hem helaas maandag pas binnen...
Morgen maar even downloaden dan want ik kan niet wachten! :D

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

oude whql's = sli met een cap op 50 % gpu per gpu
nieuwe (fc3) beta drivers = geen sli ...

lekker weer :s

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Besteld via WOW maar nog geen bericht. Misschien met het nieuwe jaar??

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Game nu ongeveer 4 jaar (redelijk veel uurtjes per week) en nog nooit een single gespeeld.

Als ik het zo zie en hoor is dit een goede keuze om single te spelen, ben verkocht!!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• SmokingCrop
  • Niet online
Die MS16 met sound suppressor & optical sight is zo nice :9~

Verwijderd

hmm waar is die nvidia driver dan (nieuwe)?
Ik zie alleen deze als meest recente;
http://www.nvidia.com/obj...t-306.97-whql-driver.html

Zag paar posts terug dat nvidia een nieuwe driver had met 30% performance winst in FC3?

• djro93
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:30:
hmm waar is die nvidia driver dan (nieuwe)?
Ik zie alleen deze als meest recente;
http://www.nvidia.com/obj...t-306.97-whql-driver.html

Zag paar posts terug dat nvidia een nieuwe driver had met 30% performance winst in FC3?
Moet je bij je drivers instellen dat hij de BETA drivers ook installeerd

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

[ Voor 17% gewijzigd door icn op 29-11-2012 16:33 ]

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Ik word hier alles behalve amused van. Game besteld via gamesync, direct key niks op aan te merken. Ik utroep gedownload. Daar niets in te vinden over hoe ik de key in kan voeren. Moet ik eerst far cry 3 via een andere link downloaden!?!? Lekker handig zo. Eerste keer downloaden blijft ie bij 88% hangen. Dan maar weer opnieuw. Ik vind aan "launch when finished". Opent 5 sec later een rar file terwijl downloaden nog helemaal niet klaar is!?!?!? Vervolgens door laten gaan, na het downloaden start een uitpaktool. Zodra deze klaar is gebeurt er niks.... wth? Moeten zoeken en toen bleek dat de setup.exe in mijn temp folder stond..... yeps.

Na het installeren deed hij gelukkig zelf patch downloaden. Game starten en spelen maar! Yes, ongelooflijk mooie game!!! Vervolgens kom ik bij het stuk dat ik eerste radio toren heb, pres m to open map... En ja hoor, ding blijft hangen en er gebeurt niks. Spel maar geforceerd afgesloten. Na reboot deed de map het wel weer maar met mega graphic glitches, ziet er nu uit en is bijna niet bruikbaar.

Tot nu toe nog null goede ervaringen met ubisoft en wat hun maken... wat een kansloze missie zeg.

Verwijderd

djro93 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:31:
[...]

Moet je bij je drivers instellen dat hij de BETA drivers ook installeerd
Super man, dankjewel! 8)7

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 22:00

tha_crazy

Mafketel

Ein-de-lijk mijn code van G2Play binnen.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.