Nee, tuurlijk niet. Als je jarenlang een controller gewend bent moet je daar mee spelen. Sommigen zijn daar ook bizar goed in, zelf kan ik niet eens de goede kant uitlopen met zo'n dingRicloo86 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:46:
[...]
euhm...daar gaat het toch niet om! wat maakt het daadwerkelijk uit? dat jij sneller in de single je kills maakt?
Maar het is voor mij persoonlijk natuurlijk wel een reden op op de PC te spelen.
Wat is er veranderd dan? Punt is wel dat als je muis vs controller 1-op-1 neemt, dus idealiter met gamers zonder ervaring op beide platforms, dat de muis gewoon preciezer is. Dat is gewoon meetbaar.de tijd tussen pc besturing en console is geweest in FPS dat PC altijd beter is hoor
Zucht.bram1984 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:48:
[...]
Daarnaast denk ik dat je tegen een top console speler met een controller nog een harde kluif gaat hebben cq. gewoon ingemaakt wordt, maar dat terzijde (die uitleg heb ik elders al een keer gegeven).
Maar ik ben dan ook geen top gamer.
Maar FPS-games hoor je imho gewoon met een muis te spelen, zoals het hoort. Nofi naar alle console gamers hoor, je moet het vooral zelf weten
Ik ken zelfs iemand die BF3 op de PC speelt met een controller. Komt van de consoles af en is te erg gewend aan een controller
Precies. Het is niet voor niets dat het 'not done'/niet toegestaan is om een muis+tobo convertor te gebruiken op consoles.WeAreLegion schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:55:
[...]
Ik heb daar laastt eens iets over gelezen maar helemaal blij is daar MS niet mee enzo hoor met die muizen voor consoles, maar goed ieder zijn ding. Ik heb consoles en een pc dat gedoe wat nou beter is daar ben ik wel over heen gegroeid
Ik weet niet precies hoe de regelgeving daarover is hoor, maar heb er wel eens iets over gehoord.
[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 27-11-2012 16:59 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes