Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:46

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:46:
[...]

euhm...daar gaat het toch niet om! wat maakt het daadwerkelijk uit? dat jij sneller in de single je kills maakt?
Nee, tuurlijk niet. Als je jarenlang een controller gewend bent moet je daar mee spelen. Sommigen zijn daar ook bizar goed in, zelf kan ik niet eens de goede kant uitlopen met zo'n ding :P
Maar het is voor mij persoonlijk natuurlijk wel een reden op op de PC te spelen.
de tijd tussen pc besturing en console is geweest in FPS dat PC altijd beter is hoor
Wat is er veranderd dan? Punt is wel dat als je muis vs controller 1-op-1 neemt, dus idealiter met gamers zonder ervaring op beide platforms, dat de muis gewoon preciezer is. Dat is gewoon meetbaar.
bram1984 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:48:
[...]
Daarnaast denk ik dat je tegen een top console speler met een controller nog een harde kluif gaat hebben cq. gewoon ingemaakt wordt, maar dat terzijde (die uitleg heb ik elders al een keer gegeven).
Zucht.

Maar ik ben dan ook geen top gamer.

Maar FPS-games hoor je imho gewoon met een muis te spelen, zoals het hoort. Nofi naar alle console gamers hoor, je moet het vooral zelf weten :)

Ik ken zelfs iemand die BF3 op de PC speelt met een controller. Komt van de consoles af en is te erg gewend aan een controller :P
WeAreLegion schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:55:
[...]

Ik heb daar laastt eens iets over gelezen maar helemaal blij is daar MS niet mee enzo hoor met die muizen voor consoles, maar goed ieder zijn ding. Ik heb consoles en een pc dat gedoe wat nou beter is daar ben ik wel over heen gegroeid :)
Precies. Het is niet voor niets dat het 'not done'/niet toegestaan is om een muis+tobo convertor te gebruiken op consoles.
Ik weet niet precies hoe de regelgeving daarover is hoor, maar heb er wel eens iets over gehoord.

[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 27-11-2012 16:59 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:48:
[...]

*Zucht* :F

Je hebt allang (lees: jáááren) muizen op de console, dus = geen voordeel van de PC meer (sterker nog: een console muis heeft als voordeel dat deze m.b.v. de chuck analoge bewegingen kan simuleren, hoppa). Het voordeel van de PC is in dit geval puur het grafische aspect. Daar moet ik wel aan toevoegen dat ik de console footage tot nu toe wel behoorlijk goed vind ogen.

Daarnaast denk ik dat je tegen een top console speler met een controller nog een harde kluif gaat hebben cq. gewoon ingemaakt wordt, maar dat terzijde (die uitleg heb ik elders al een keer gegeven).
Ik heb daar laastt eens iets over gelezen maar helemaal blij is daar MS niet mee enzo hoor met die muizen voor consoles, maar goed ieder zijn ding. Ik heb consoles en een pc dat gedoe wat nou beter is daar ben ik wel over heen gegroeid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
heb hen gebeld en ook zij kunnen niet meer leveren op donderdag

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Lord_T schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:58:
[...]

Bol.com kan de insane edition nog wel leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Compizfox schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:55:
[...]
Zucht.

Maar ik ben dan ook geen top gamer.

Maar FPS-games hoor je imho gewoon met een muis te spelen, zoals het hoort. Nofi naar alle console gamers hoor, je moet het vooral zelf weten :)

Ik ken zelfs iemand die BF3 op de PC speelt met een controller. Komt van de consoles af en is te erg gewend aan een controller :P

[...]
Precies. Het is niet voor niets dat het 'not done'/niet toegestaan is om een muis+tobo convertor te gebruiken op consoles.
Ik weet niet precies hoe de regelgeving daarover is hoor, maar heb er wel eens iets over gehoord.
Laat ik dan zeggen een bovengemiddeld goede gamer met een KD van boven de 2/2,5 in TDM. Een muis wordt zo ontzettend overrated door PC gebruikers. Iemand met een controller met de sens. op 10 draait zo niet nog sneller dan een muis, en daarnaast is mapkennis toch wel een stukje belangrijker dan de besturing.

Idd, je hoort ze met een muis te spelen, daar ben ik het mee eens. Daarom heb ik ook een FFX (en geen convertor). En het is not done? We hebben het hier over de SP, althans, ik wel. Bovenstaand voorbeeld haal ik alleen even aan omdat jij gelijk mensen gaat uitdagen. Waarom zou ik FC3 op mijn PS3 niet lekker met een muis spelen? En er is geen regelgeving over, of ik moet iets gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Kreeg vanmiddag om 3u een bevestiging dat ie is verzonden, morgen in huis dus (The Lost Expeditions Edition, PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
bram1984 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:10:
[...]

Laat ik dan zeggen een bovengemiddeld goede gamer met een KD van boven de 2/2,5 in TDM. Een muis wordt zo ontzettend overrated door PC gebruikers. Iemand met een controller met de sens. op 10 draait zo niet nog sneller dan een muis, en daarnaast is mapkennis toch wel een stukje belangrijker dan de besturing.

Idd, je hoort ze met een muis te spelen, daar ben ik het mee eens. Daarom heb ik ook een FFX (en geen convertor). En het is not done? We hebben het hier over de SP, althans, ik wel. Bovenstaand voorbeeld haal ik alleen even aan omdat jij gelijk mensen gaat uitdagen. Waarom zou ik FC3 op mijn PS3 niet lekker met een muis spelen? En er is geen regelgeving over, of ik moet iets gemist hebben.
SP maakt niet uit, maar in verband met MP lijkt het me niet toegestaan om met een muis te spelen.
Kan je wel zeggen dat iemand met een sens op 10 net zo snel draait blablabla, maar imho, is muis/tobo combi minder spastisch, de combinatie tussen lopen en aimen, dat soort zaken, vind ik persoonlijk gewoon 50-100x fijner werken met muis/tobo dan controllert.

K zie t al voor me dat er mensen bijvoorbeeld BO2 op de console spelen met muis en tobo, zou me lekker oneerlijke bende worden. Je moet dan wel die standaard controller auto aim uitzetten, want autoaim en een muis is uitermate dramatisch.

Is FC3 te preloaden via steam? anders moet ik donderdag eerst nog wachten tot ie binnen is voor ik kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zen!th schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:20:
[...]

SP maakt niet uit, maar in verband met MP lijkt het me niet toegestaan om met een muis te spelen.
Kan je wel zeggen dat iemand met een sens op 10 net zo snel draait blablabla, maar imho, is muis/tobo combi minder spastisch, de combinatie tussen lopen en aimen, dat soort zaken, vind ik persoonlijk gewoon 50-100x fijner werken met muis/tobo dan controllert.

K zie t al voor me dat er mensen bijvoorbeeld BO2 op de console spelen met muis en tobo, zou me lekker oneerlijke bende worden. Je moet dan wel die standaard controller auto aim uitzetten, want autoaim en een muis is uitermate dramatisch.
Ik kan je verzekeren dat dat al jaren op grote schaal gebeurt, maar das een ander verhaal. Wat ik al zei: de muis wordt enorm overrated. Als je het probeert, zul je snappen wat ik bedoel. Ik schat zelfs in dat je geen pepernoot raakt op het begin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lord_T schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:58:
[...]

Hij is ook verwijderd van de site nu, dus ja heb hem net daar besteld, heb ik hem donderdag niet, ja jammer :P wacht wel effe dan :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:28
Niet vergeten dat console players altijd een soort van ''idiot mode'' aka ''Aim assist'' of ''noob correction'' aan hebben he !
Kunnen ze zelfs met 1 hand knallen en kills maken ,die andere hand zit in de broek of in een bak met chips.

[ Voor 15% gewijzigd door MaXeRs op 27-11-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik had het ook puur over de besturing, ik heb nooit beweerd dat mapkennis niet belangrijker is.
Ik bedoelde het niet als een uitdaging oid. Eerder als 'voorbeeld' waarom het uit zou maken ;)
maxers1973 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:27:
Niet vergeten dat console players altijd een soort van ''idiot mode'' aka ''Aim assist'' of ''noob correction'' aan hebben he !
Kunnen ze zelfs met 1 hand knallen en kills maken ,die andere hand zit in de broek of in een bak met chips.
_O-

[ Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 27-11-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ricloo86 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:17:
Wat is het grootste verschil tussen PC en console? Graphics?
O.a. graphics...
Maar voor mij is volgende reden nog belangrijker dan de graphics... :+

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8068/8204705842_b69cbe2494_b.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 27-11-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Agreed!

Hoewel, wel een beetje nongamer muisje en tobo op dat plaatje.
Liever een controller dan een optische of draadloze muis/tobo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Heb fc3 le voor pc ook gepreorderd bij gamesync, na al die reviews en filmpjes ben ik erg benieuwd geworden.
Release Datum zou de 29e zijn volgens gamesync, soms lees ik hier op tweakers weer de 30e vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

(edit: volgende post is niet expliciet naar jou bedoeld, maar ook bedoeld als reactie op de muis<>controller discussie.)

Ok, op gebied van draaisnelheid zit het misschien ook wel goed bij een controller.
Maar bij mij gaat het meer over het snel accuraat kunnen mikken naar een bepaald punt: mijn tenen krommen echt als ik bijvoorbeeld kijk naar Fallout 3 of Dishonored (of eender welke andere game waar je loot hebt) gameplay op consoles. :F Het oppikken van loot duurt zoveel langer dan op PC en voelt voor mij zeer lomp aan... Mensen kunnen gewoon veel moeilijker nauwkeurig mikken en snel van het ene loot item naar het andere loot item gaan. Het komt gewoon zo bizar over...

En dan over FPS gaming op console: true, ik heb gameplay van pro's in CoD games gezien, waarvan ik begon te twijfelen of ze echt niet met een muis spelen. _/-\o_ Maar zulke mensen kopm je weinig tegen en hebben zeer, zeer veel ervaring. De meeste console gameplay dat ik zie op Youtube doet toch ook mijn tenen krommen... :P
- Mensen mikken teveel vóór het target, dan mikken ze terug net achter het target, etc.
- Of de andere doet het maar met spray technieken.

En dan heb ik het nog niet over headshots: met de muis kan je echt focussen op het maken van headshots, maar op consoles heb je geen tijd om je cursor mooi naar het hoofd te brengen. Tegen die tijd ben je al dood door de enemy die gewoon aan het sprayen is.
Bij Dead Island bijvoorbeeld zijn headshots veel dodelijker. Maar zie je ooit consolegamers de moeite doen om voor headshots te gaan? Op Youtube gameplay wekt het toch niet die indruk. :P

Maar goed. Ik veronderstel dat het ligt aan dat vele consolegamers nog nooit een game met een muis hebben gespeeld. Dus het verhaal van: tot je iets beters gewend bent, ga je niet klagen over wat je hebt. :)

En voor de mensen die zeggen "dat ze niet gewend zijn met een muis te werken": jullie zitten toch allemaal te browsen op het internet met een desktop of laptop met muis? En voor jullie werk moeten jullie toch ook met een muis werken?
Of is dat allemaal buitengesmeten en is een smartphone, tablet of ander touch device het enige dat je nog gebruikt? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 27-11-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Ach als je maar lol in de game hebt, heb fc3 ook voor een vriend die verjaard besteld op de ps3.
Vind zelf pc gaming ook mooier en je zit meer in de game als er een 27" monitor 60 cm voor je staat.
alleen de vraag is gaat een gtx570 2560x1440 res een beetje aankunnen bij deze game lol, denk het niet zal wel full hd worden vermoed ik.
dat gezeur heb je op de consoles niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Zen!th schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:20:
[...]
Is FC3 te preloaden via steam? anders moet ik donderdag eerst nog wachten tot ie binnen is voor ik kan spelen!
Nee, nog niet. Misschien morgenavond? Hoop namelijk van wel, anders moet hij eerst nog 15GB downloaden op een avond, voordat je een keer kan gaan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Iemand nog een site voor een steam cd key?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
Zou deze volluit te spelen zijn met twee gtx 580's op 24'' inch full hd scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
donowitz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:53:
Ik heb BO2 bij deze site besteld, instant delivery
http://www.g2play.net/store/FarCry-3-Digital-Download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:33

RoofTurkey

PredatorKalkoen

k1978 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:24:
Zou deze volluit te spelen zijn met twee gtx 580's op 24'' inch full hd scherm...
In principe (met 2/3GB versie's) zou dat wel moeten lukken lijkt me, zolang als de rest van je pc ook een beetje redelijk is ;) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik las dat ik met de insane edition een bow erbij kreeg voor het online gedeelte.
Is dit de moeite waard om de insane edition te kopen?
Lijkt me niet chill dat ik dadelijk de normale editie heb, en dat iedereen met een bow de rest dood schiet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
RoofTurkey schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:32:
[...]

In principe (met 2/3GB versie's) zou dat wel moeten lukken lijkt me, zolang als de rest van je pc ook een beetje redelijk is ;) .
Zijn gewoon de 2 GB versie's en pc is i7 920 @ 4 GHz ben benieuwd!! Zou wel eerste spel zijn dat niet meer volluit wil!! Dat gaat de pret niet drukken dan hoor..

[ Voor 12% gewijzigd door k1978 op 27-11-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
donowitz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:53:
Kijk hier eens tussen:
Jorn1986 schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:45:
[...]

Er zijn wel Steam keys te koop hoor:
Ebay - Far Cry 3 standaard editie - €41,90 (zo'n 8 euro goedkoper dan op Steam zelf).
Ebay - Far Cry 3 Deluxe Edition - €49,90 (10 euro goedkoper dan op Steam zelf).
G2Keys.com - Far Cry 3 Deluxe Edition €39,90
G2Keys.com - Far Cry 3 standaard editie €33,90.

Enige is: als je de game via Steam download, zal je later alsnog in het Ubisoft-menu van de game terecht komen en de game moeten activeren, dus helemaal 'los' van Ubisoft ben je dan nog niet. Enige is dan wel dat je Uplay zélf niet geïnstalleerd moet hebben, omdat ik verwacht dat de launcher van FC3 zelf wel een UPlay-link geïntegreerd heeft.
Dat is niet bepaald Steam he... dat is downloaden via UPlay (Ubisofts variant op het downloadplatform, in navolging van EA's Origin en Valve's Steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Meer video:

*O* oOo :)F

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Had hem zoals gewoonlijk bij Bol.com besteld maar nu toch iets goedkoper en morgen afhalen in de winkel (Dixons), vriendin morgenavond werken, lekker hoor ;)

Nou maar hopen dat op mijn trouwe beesie het nog een beetje trekt, uiteraard zwaar inleveren op de gfx :

i7-860 8 GB, HD5850

*edit* die co-op ziet er erg leuk uit zo!

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 27-11-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
dan moet je wel al far cry 3 hebben (wat opzich niet direct een probleem is, aangezien er wel een full version van zal te vinden zijn om hem te installeren en dan te activeren via Uplay)

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sipio schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:02:
Had hem zoals gewoonlijk bij Bol.com besteld maar nu toch iets goedkoper en morgen afhalen in de winkel (Dixons), vriendin morgenavond werken, lekker hoor ;)

Nou maar hopen dat op mijn trouwe beesie het nog een beetje trekt, uiteraard zwaar inleveren op de gfx :

i7-860 8 GB, HD5850

Met een 5850 moet je nog een aardig eind kunnen komen. Het is sowieso geen langzame kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:47
Pfoe, het wordt wel een zwaar spel zo te zien.

Ben benieuwd of men pc het fatsoenlijk kan draaien op high met men eyefinity (5760x1080)
Specs
i5-3570K @ 4,5 GHZ
7950 WF3 in CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Lees trouwens net op de Ubi forums dat DX11 nog niet werkt :

""Just installed the game, and yes - DirectX 11 is not an option as of now. Should be a top priority for them to fix. Really weird though.

Edit: I guess we have to wait until a patch to play the game. Hitting escape to get to the menu makes the game stop if you try to continue and will give you an instant game over. I guess they don't want the pirates to be able to play right away, but I'm no stupid pirate""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:28
Sipio schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:27:
Lees trouwens net op de Ubi forums dat DX11 nog niet werkt :

""Just installed the game, and yes - DirectX 11 is not an option as of now. Should be a top priority for them to fix. Really weird though.

Edit: I guess we have to wait until a patch to play the game. Hitting escape to get to the menu makes the game stop if you try to continue and will give you an instant game over. I guess they don't want the pirates to be able to play right away, but I'm no stupid pirate""
Klassieker ... Pc gamers get fucked as always.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

kan je de game morgen al halen bij dixons?
ik heb nog een hd5850 liggen die kan je wel overnemen.. 2x5850 is zker beter:D
Sipio schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:02:

i7-860 8 GB, HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik vind het discriminerend dat er zo geen emoticon met een Belgisch vlaggetje is... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Even offtopic, ik zat vandaag ook wat te passen en meten of er toch niet nog een 5850 bijkan maar mijns inziens is het toch veel slimmer je 5850 gewoon de deur uit te doen voor een eurootje of 80 en een 7870 te halen uit de V&A voor 160 euro? Geen gedoe en met OC wel ongeveer even snel, veel zuiniger ook.
Ontopic: Lijkt me écht een gaaf spel, ik moet alleen nog bedenken welke uitvoering ik waar ga halen, geen zin om teveel te betalen namelijk.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Far Cry 3 besteld bij BPgames.nl voor €28,00 ( PC versie ) .
Maar moet deze wel kunnen spelen op mijn Asus Laptop / Intel Core i7 / Nvidia GT630M 2 GB / Windows 8 / 6 GB werkgeheugen .
Als het goed is zou ik Far Cry 3 op Low Settings moeten kunnen spelen volgens http://www.systemrequirementslab.com/cyri en ook http://www.game-debate.com/
Splinter Cell Conviction en Mafia 2 spelen heel goed op mijn laptop en neem dan ook aan dat ik Far Cry 3 zou kunnen spelen .
Maar vertrouwt zijn de 2 games systeem check ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
GT 630M gaat erom spannen, denk niet dat je 30FPS kan halen maar als je slechte hardware hebt moet je maar leren spelen met 16-20FPS, wat ik zelf nog erg speelbaar vind (maar daaronder moet het ook absoluut niet gaan want dan beginnen de controls je tegen te werken).

Maar goed, Game Debate heeft meestal wel gelijk. CYRI moet je niet op vertrouwen, kutsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 06:50
Ik heb de game ook op bpgames besteld , mooie prijs voor retail dvd !

Maar speelbaar met 16-20 fps ?? Come on , je gaat me niet vertellen dat je zo een game wilt spelen toch ? Al helemaal niet een fps

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:17:
Dat wil ik ook weten. Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/cyri gedraaid en kan minimum requirements aan.

Recommended zegt alleen het volgende:

Video Card
Recommended: Nvidia GTX 480/AMD Radeon HD 5770 or equivalent 1024MB DirectX 11 card
You Have: GeForce GTX 275
Features: Recommended attributes of your Video Card

Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 1 GB 896 MB

Kom dus net 104mb video geheugen te kort voor recommended

Iemand advies of dit werkbaar gaat zijn? Alvast bedankt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Ruvetuve op 28-11-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kan hem zowel op mijn laptop spelen, i7-3630Qm met GTX 650M 2GB en 8GB DDR3 als op me desktop, nu moet ie alleen nog uitkomen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Een muis wordt zo ontzettend overrated door PC gebruikers. Iemand met een controller met de sens. op 10 draait zo niet nog sneller dan een muis, en daarnaast is mapkennis toch wel een stukje belangrijker dan de besturing.
wop daar gaat het al, de beste schieters op de pc spelen met hele lag sens. Je argument over snel draaien is dan ook nutteloos. Ik ben een boven gemiddelde gamer, genoemde kd / ratio haal ik elk potje weer, ik weet hoe op de miliseconde/meter nauwkeurig je kan zien met een goede muis.

Echter speel ik vrijwel alles met een 360 controller. Waarom? Omdat ik niet zonodig meer hoef te pwnen, als ik CoD2 BO op de pc met controller speel ben ik gewoon een verdwaalde noob maar op medium lukt het wel, waar ik als ik met pc zou spelen het op de hoogste moeilijkheid graad zou tackelen.

De vraag is niet ben je beter met een muis of controller? Maar heb je een oversized HD tv, een lekker bank en hoef je niet perse 1 op de 2 kogels te raken dan -> controller. Als ik online ga ik dan zit ik natuurlijk wel met de muis in hand.

Ontopic:

Kunnen mensen die hem al hebben ook al spelen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Kan em nu preloaden via steam! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb besloten deze maar op mijn PC te gaan spelen :) PS3 is leuk maar shooters blijven toch behelpen. Ik heb wel aardige pc staan, maar zonder graka (i5-3450, 8gb, 128gb SSD en 430 watt BeQuiet). Wat zijn kaarten die aardig zijn om dit te spelen op HD resolutie? Het budget houd rond de 200 euro wel zo'n beetje op. Een bundel met FC3 zou natuurlijk handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
een hd 7850/7870 is mooi op dat budget

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 28-11-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik speel al enkele jaren alleen nog maar op de xbox 360. Ik ben zo blij dat ik niet meer dat gekloot heb of ik iets wel of niet fatsoenlijk kan draaien op mn pc. Bij iedere nieuwe game leek mn pc weer zo achterhaald dat ik weer iets moest upgraden. Nu kan ik de pc gewoon voor werk gebruiken zonder dat die overbodige specs heeft (en duur is) en daarnaast relaxed gamen op de bank zonder dat ik mezelf opsluit in één of ander kamertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik koop hem voor beide en zal dan ook wel zeggen wat het verschil echt is, maar goed zoals ik al eerder zei ieder zijn ding verder. Ik kan echt niet meer wachten!

gamekeys4u heeft een key voor deluxe versie voor 40 euro (steam region free)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Laatst online: 23-06 15:59
je kan die system req lab beter niet vertrouwen. het is echt geen betrouwbare test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
janvanmil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:57:
Ik speel al enkele jaren alleen nog maar op de xbox 360. Ik ben zo blij dat ik niet meer dat gekloot heb of ik iets wel of niet fatsoenlijk kan draaien op mn pc. Bij iedere nieuwe game leek mn pc weer zo achterhaald dat ik weer iets moest upgraden. Nu kan ik de pc gewoon voor werk gebruiken zonder dat die overbodige specs heeft (en duur is) en daarnaast relaxed gamen op de bank zonder dat ik mezelf opsluit in één of ander kamertje.
+1 _/-\o_

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
rayhvh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:11:
je kan die system req lab beter niet vertrouwen. het is echt geen betrouwbare test
En als je kijkt naar bovenstaande specs, wat is je mening op basis daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Zijn er al mensen die kunnen spelen?

Gisteren in de winkel toen ik nog even 1 bestelde kreeg ik te horen dat ze vandaag de games gaan halen en dat er geen embargo op zit.

kan dus zomaar vandaag al de verkoop in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
janvanmil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:57:
Idem hier (maar dan PS3). Bovendien zit ik voor m'n werk de hele dag al met m'n neus achter een monitor en met een muis in m'n hand, daar heb ik savonds dan echt geen zin meer in. Dat het dan grafisch iets minder is maakt me niets uit en doet (iig voor mij) niets af aan het spelplezier. Ik game sowieso niet veel en nooit op een PC dus ik vind de PS3 er eigenlijk al erg mooi uitzien, ik weet niet beter :)

Maar ieder z'n ding natuurlijk, mooi dat deze game op alle platformen uitkomt zodat iedereen m lekker kan spelen hoe die wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:38
Ricloo86 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:25:

Gisteren in de winkel toen ik nog even 1 bestelde kreeg ik te horen dat ze vandaag de games gaan halen en dat er geen embargo op zit.

Ik heb gister in 1 winkel gereserveerd voor donderdag, maar ze belde gister al dat ik waarschijnlijk vandaag al de game kan ophalen. Een tweede winkel wist mij te vertellen dat ik waarschijnlijk de game vandaag ook bij hun kan ophalen.

Er zit wel degelijk een embargo op. Ze wisten mij te vertellen dat er een boetevan 15000 euro op zit voor vroege verkoop.

Ik ga de game in indergeval na mijn werk ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MuVo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:49:
[...]

Ik heb gister in 1 winkel gereserveerd voor donderdag, maar ze belde gister al dat ik waarschijnlijk vandaag al de game kan ophalen. Een tweede winkel wist mij te vertellen dat ik waarschijnlijk de game vandaag ook bij hun kan ophalen.

Er zit wel degelijk een embargo op. Ze wisten mij te vertellen dat er een boetevan 15000 euro op zit voor vroege verkoop.

Ik ga de game in indergeval na mijn werk ophalen. :)
Als dat zo is ga ik er vanuit dat er helaas donderdag pas gespeeld kan worden, heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Ricloo86 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:59:
[...]

Als dat zo is ga ik er vanuit dat er helaas donderdag pas gespeeld kan worden, heb er zin in.
Is er een mogelijkheid om het spel te preloaden? Ik heb namenlijk een downloadkey en moet het hele spel dus nog downloaden. Wss kan ik dan pas vrijdag avond spelen (werk en andere verplichtingen...). Mocht ik kunnen preloaden kan ik donderdag het spel al een x opstarten ;P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
soulfighta schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:24:
[...]

Is er een mogelijkheid om het spel te preloaden? Ik heb namenlijk een downloadkey en moet het hele spel dus nog downloaden. Wss kan ik dan pas vrijdag avond spelen (werk en andere verplichtingen...). Mocht ik kunnen preloaden kan ik donderdag het spel al een x opstarten ;P
Volgens mij kwam er net voor bij dat het spel op steam te preloaden is vanaf nu dus dat zou wel mogelijk moeten zijn maar ik ben op het werk dus even testen gaat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:17:
Ik heb Far Cry 3 besteld bij BPgames.nl voor €28,00 ( PC versie ) .
Maar moet deze wel kunnen spelen op mijn Asus Laptop / Intel Core i7 / Nvidia GT630M 2 GB / Windows 8 / 6 GB werkgeheugen .
Als het goed is zou ik Far Cry 3 op Low Settings moeten kunnen spelen volgens http://www.systemrequirementslab.com/cyri en ook http://www.game-debate.com/
Splinter Cell Conviction en Mafia 2 spelen heel goed op mijn laptop en neem dan ook aan dat ik Far Cry 3 zou kunnen spelen .
Die online systeemchecks zijn totaal niet nauwkeurig omdat ze bijna nooit je onderdelen goed herkennen. Zo zag ie mijn HD4870 als een HD4000 series. Tja, dat kan ook een HD4650 zijn, en daar zit nogal wat verschil tussen.

Daarnaast is Far Cry 3 natuurlijk veel zwaarder dan Mafia 2 en Splinter Cell Conviction.
Wolfos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:14:
GT 630M gaat erom spannen, denk niet dat je 30FPS kan halen maar als je slechte hardware hebt moet je maar leren spelen met 16-20FPS, wat ik zelf nog erg speelbaar vind (maar daaronder moet het ook absoluut niet gaan want dan beginnen de controls je tegen te werken).
20 FPS? You kidding me? 8)7
Ricloo86 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:25:

Ik ga hem vanmiddag op halen. Ik kreeg gisteren al een mail van de Dixons dat ik hem af kon halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 28-11-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
soulfighta schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:24:
[...]

Jup! ben er wel blij me, met 8mbit duurt het eeuwen om 8.2 gb binnen te halen :)
Ik zit nu op 60% @ 500kb/s .. Gelukkig kan men pc de hele dag aanstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb een systeem met een i7 920 (stock speed) en een hd6950 2gb.

Gaat het mij nu iets opleveren om een nieuwe gpu te kopen? Als ik het zo op internet lees kan mn cpu nog met gemak mee, zeker als ik em wat overclock met een nieuwe koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Pandemic schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:33:
Ik heb een systeem met een i7 920 (stock speed) en een hd6950 2gb.

Gaat het mij nu iets opleveren om een nieuwe gpu te kopen? Als ik het zo op internet lees kan mn cpu nog met gemak mee, zeker als ik em wat overclock met een nieuwe koeler.
Ik zit met het zelfde probleem, ongeveer vergelijkbare shit. alleen een GTX 580 1.5gb, k hoop dat k toch wel alles op zen hoogst kan met 20 fps :p daarna gewoon settings als AA enzo uitgooien. maybe shadows iets verlagen, dat soort dingen tot ik een redelijk speelbare fps heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

is het spel al ergens af te halen? omdat ik dixons lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Zen!th schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:32:
[...]

Jup! ben er wel blij me, met 8mbit duurt het eeuwen om 8.2 gb binnen te halen :)
Ik zit nu op 60% @ 500kb/s .. Gelukkig kan men pc de hele dag aanstaan :)
Gelukkig kan ik wel met 7,5mb/s downloaden (thank you ziggo ;D) maar dan alsnog moet ik al weg voordat deze klaar is met downloaden...

Verder heb ik een key besteld via g2play, deze is nog niet binnen. Kan ik dan al preloaden via steam, zoja hoe?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Is toch wel raar altijd, draait op antieke x360 en ps3 hardware prima, maar PC's en laptop's die waanzinnig veel sneller hebben er moeite mee. Je hebt om dezelfde performance te halen bijna iets nodig wat gewoon 5x sneller is om het even goed te draaien. Mijn laptop heeft een i5 en een GT540m, ik ga er toch wel een poging aan wagen, maar echt mooi/soepekl zal het wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
FlyEragon schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:42:
Is toch wel raar altijd, draait op antieke x360 en ps3 hardware prima, maar PC's en laptop's die waanzinnig veel sneller hebben er moeite mee. Je hebt om dezelfde performance te halen bijna iets nodig wat gewoon 5x sneller is om het even goed te draaien. Mijn laptop heeft een i5 en een GT540m, ik ga er toch wel een poging aan wagen, maar echt mooi/soepekl zal het wel niet zijn.
Dat is eigenlijk helemaal niet gek, op de xbox en ps is het spel geoptimaliseerd voor een set hardware. Voor de pc moet het spel werken met 32147824102418 (you get the picture :P) verschillende setups met elk hun drivers...

Verder zijn de graphics op de PC echt van een andere klasse. Een van de redenen waarom dit spel zo zwaar is de draw distance, die heel erg hoog is (kan ingesteld worden hoorde ik :P).

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Ik heb Insane Edition besteld bij bol.com, maar hij staat niet meer tussen hun games?

Heb ik weer... ik wil niet de normale editie =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:46:
Ik heb Insane Edition besteld bij bol.com, maar hij staat niet meer tussen hun games?

niet de normale editie? voor die paar kleine extratjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex

Signex

Crazy of the North

ja voor die paar kleine extratjes, weirdo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:49:
Houd dat maar even voor je verder okay :) dat is nergens voor nodig. Maar goed ik wil de insane versie maar die is in de winkel niet meer te krijgen helemaal niet voor de prijs die mycom en dixons hadden, dus ga ook maar eens kijken naar zo steam gift dan (mag het geen key meer noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
:+
Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:49:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex

Signex

Crazy of the North

WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:51:
[...]

Houd dat maar even voor je verder okay :) dat is nergens voor nodig.
Moeten ze maar niet altijd zo kinderachtig gaan reageren, :)

Maar dat ben ik hier al wel gewend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:52:
[...]

Moeten ze maar niet altijd zo kinderachtig gaan reageren, :)

Maar dat ben ik hier al wel gewend ^^
Volgens mij draai je hier de zaken om hoor.

lees je eerdere berichten, dat komt eerder in de buurt van het kinderachtige dan mijn reactie.

Maargoed zal me verder gestolen worden hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex

Signex

Crazy of the North

^ Oke kiddo ;)

Iemand anders ook Insane Edition gekocht bij bol.com? Voor de zekerheid maar even mail achteraan gestuurd.

[ Voor 82% gewijzigd door Signex op 28-11-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

soulfighta schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:44:
[...]
Dat is eigenlijk helemaal niet gek, op de xbox en ps is het spel geoptimaliseerd voor een set hardware. Voor de pc moet het spel werken met 32147824102418 (you get the picture :P) verschillende setups met elk hun drivers...
Dat is het niet helemaal. Ze hoeven het maar 1x te optimizen, namelijk voor (een bepaalde versie van) DirectX of OpenGL. Als de drivers voor de GPU dan goed met die frameworks om kunnen gaan (en dat kunnen ze), draait het goed.

De voornaamste reden is dat het spel gemaakt wordt voor de consoles, en het daarna geport wordt naar de PC. En dan optimizen ze het gewoon slecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 28-11-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad bij een pre-order van een ander spel en heb toen telefonisch contact gehad met Bol.com. Blijkt dat ze de games die niet meer te pre-orderen zijn, omdat de voorraad op is, van hun site halen om teleurstelling te voorkomen (wel bestellen maar niet kunnen leveren). Als jij hem dus besteld hebt op het moment dat hij nog wél op de site stond kan je er vanuit gaan dat je gewoon de Insane Edition krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:02

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

http://www.bol.com/nl/s/g...dex.html?_requestid=50765

Is een stukkie duurder geworden, heb hem zelf een tijdje geleden gereserveerd voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
http://www.bartsmit.com/xbox-360-far-cry-3

Zojuist besteld voor €54,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

sorry, maar wat is nu het verschil tussen de versies? want ik lees nu 3 versie denk?
de normale? de luxe en de insane..? of zie ik iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Jaapoes schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:07:
[...]

Ja de graphics zien er goed uit maar om het nu al de beste game van 2012 te noemen? Lijkt me een beetje voorbarig, speel het eerst liever :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben. BO2 krijgt ook overal extreem hoge cijfers.. FC2 kreeg dat ook en die kon mij niet bekoren, vond het veel te repetetief. Desalniettemin kijk ik wel erg uit naar FC3!
Een spel 'game van het jaar' noemen is een persoonlijke keuze en niet redactiebreed, maar voor mij is de pc-versie van Far Cry 3 zonder twijfel de game van het jaar.
Bron: reviews: Far Cry 3: grafische topper met veel vrijheid

Helderziend is wat ik ben >:)

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nickrsd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:07:
sorry, maar wat is nu het verschil tussen de versies? want ik lees nu 3 versie denk?
Komt ie nog een keer

Normaal: Dit bevat geen extra's missies
The Lost expeditions : Deze bevat een 2 extra missies
Insane: Deze heeft nog wat extra dlc, zoals meer wapens, extra dieren om te hunten, een beeldje

Deluxe is de zelfde als insane alleen digitale versie dus zonder beeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Is de game nou al te koop bij bijvoorbeeld Media Markt (Cruquius) en Saturn (Hoofddorp), of slaan de berichten die ik op verschillende fora lees alleen op online bestellingen? Want dan rij ik even snel op en neer zometeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Laatst online: 12:03
Nickrsd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:39:
is het spel al ergens af te halen? omdat ik dixons lees?
fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:11:
Is de game nou al te koop bij bijvoorbeeld Media Markt (Cruquius) en Saturn (Hoofddorp), of slaan de berichten die ik op verschillende fora lees alleen op online bestellingen? Want dan rij ik even snel op en neer zometeen :)
Ik heb hem net gekocht bij Dixons Haarlem. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Valentia op 28-11-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Valentia schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:12:
[...]

[...]

Hmmpff, in dat geval wacht ik op een smsje van de Gamemania dat ik hem al kan afhalen O+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:07:
Hierbij even in detail de verschillen :-)

Normal edition: niks extra.

Lost expeditions:MISSION 1: FORGOTTEN EXPERIMENT: Trapped inside a forgotten research facility, Jason discovers that the only way out is through the crumbling WWII ruins. But if Jason hopes to escape, he’ll have to activate the old experiments and unleash the electric storm that could kill him.
MISSION 2: IGNITION IN THE DEEP: Inside an abandoned WWII military silo, the only thing standing between Jason and freedom are pirates and a forgotten missile leaking a lake of fuel. One stray bullet and the entire complex could go up in flames, forcing Jason to rely on his wits and stealth to survive.

Insane edition:The Insane Edition will include all the following content in Exclusive Survival Kit Packaging:

An Insane Vaas Wahine, a 12cm Wahine with Vaas bobble head
A survival guide: Discover unique artwork and inside information to help you survive the insanity of the island

Access all digital content to discover all the secrets of the island:

Monkey Business: Discover Hurk, a new memorable character and quest giver, and his 4 unique missions. An extra hour of gameplay exclusive to this collector's edition!
The Lost Expeditions: 2 Suspenseful Action Missions and an exclusive World War II Flare Gun. An extra 40min of gameplay!
The Hunter Pack: The M700 hunting rifle and its three collector’s skins.
The Warrior Pack: A handcrafted dagger and two exclusive tribal tattoos
The Predator Pack: 4 exclusive rare predators and a multiplayer bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb toch maar besloten the lost expeditions te halen, ik koop die hunter pack en predator pack er wel los bij ga er eigenlijk van uit dat je dat gewoon gelijk kan doen. Die zal zo eens ff in me pauze naar wat winkels lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Valentia schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:12:

_/-\o_ jaloers.... Ik heb hem ook bij Dixons besteld (xbox360 - insane edition), maar laat hem thuis bezorgen. Heb behalve de orderbevestiging verder nog geen (verzend)bericht gehad :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Laatst online: 12:03
Awsom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:14:
[...]

Hmmpff, in dat geval wacht ik op een smsje van de Gamemania dat ik hem al kan afhalen O+ ..
Die had ik vanochtend ook gebeld en kreeg ik te horen dat ze hem pas morgen verkopen.
Maar heb daar een paar jaar geleden gewerkt en als andere winkels de game wel verkopen gaan zij vaak snel mee..

Hoop voor je dat je snel het sms'je krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
Ruvetuve schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:21:
[...]

Dat wil ik ook weten. Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/cyri gedraaid en kan minimum requirements aan.

Recommended zegt alleen het volgende:

Video Card
Recommended: Nvidia GTX 480/AMD Radeon HD 5770 or equivalent 1024MB DirectX 11 card
You Have: GeForce GTX 275
Features: Recommended attributes of your Video Card

Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 1 GB 896 MB

Kom dus net 104mb video geheugen te kort voor recommended

Iemand advies of dit werkbaar gaat zijn? Alvast bedankt :)
Ik denk dat het bericht ontgaan is, ik weet zeker dat jullie er iets zinnigs over kunnen zeggen, vandaar even een self-quote >:)

Voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ik zal eens even eindhoven centrum in lopen om te kijken of ze hem hier al verkopen. Ik houdt jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:38
Pandemic schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:27:
Ik zal eens even eindhoven centrum in lopen om te kijken of ze hem hier al verkopen. Ik houdt jullie op de hoogte.
Vanmidag kan ik hem alsgoed is afhalen in Eindhoven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ruvetuve schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat het bericht ontgaan is, ik weet zeker dat jullie er iets zinnigs over kunnen zeggen, vandaar even een self-quote >:)

Voorbaat dank _/-\o_
Ik begrijp dat je heel graag wilt weten of die het goed doet op je hardware, ik zelf ben ook benieuwd hoe die gaat lopen op mijn 6870. Echter niemand weet dat, je vraagt iets wat mensen alleen kunnen gokken.

Vragen als gaat die goed draaien op mijn hardware kun je heel simpel zelf invullen:

Is je hardware ouder dan 2.5 jaar – low setting
Is je hardware 1-2 jaar oud – Medium setting
Is je hardware jongen dan 1 jaar – High setting

Dat dan gebaseerd op midden klasse hardware, niemand kan je hier vertellen hoeveel frames je krijgt dus wacht gewoon af en als je niet zeker weet of je die goed draait, pak dan even de probeer versie om te testen. ALs je bij de minimum specs kijkt zie je dat het gewoon moet werken met jouw hoeveelheid vram

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 28-11-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
evilpin0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:33:
[...]
Dat dan gebaseerd op midden klasse hardware, niemand kan je hier vertellen hoeveel frames je krijgt dus wacht gewoon af en als je niet zeker weet of je die goed draait, pak dan even de probeer versie om te testen. ALs je bij de minimum specs kijkt zie je dat het gewoon moet werken met jouw hoeveelheid vram
Zo'n uitgebreid antwoord vraag ik ook niet. Vraag het op basis van "schatting". Wat je hier noemt heb ik wat aan, bedankt.

Durf het nog niet aan om hem te kopen, zal dus een download binnen halen }) en op basis daarvan bekijken of ik hem voor <+:) ga vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Kijk maar naar review hier op tweakers. Daar wordt gezegd iets over de videokaart type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex

Signex

Crazy of the North

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:03:
[...]

Dit heb ik ook gehad bij een pre-order van een ander spel en heb toen telefonisch contact gehad met Bol.com. Blijkt dat ze de games die niet meer te pre-orderen zijn, omdat de voorraad op is, van hun site halen om teleurstelling te voorkomen (wel bestellen maar niet kunnen leveren). Als jij hem dus besteld hebt op het moment dat hij nog wél op de site stond kan je er vanuit gaan dat je gewoon de Insane Edition krijgt.
Oké bedankt! Dan zal ik em waarschijnlijk wel krijgen dan.

Ik heb de game al wel kunnen testen op een 6970 Lightning, hij draaid goed op dx11 very high settings, maar veel slowdowns en dan draaid die weer soepel en krijg ik weer een korte slowdown, maar hij stottert verder niet.

Dit zal wel aan mijn HW liggen, drivers denk ik niet... ik draai de nieuwste Beta 8, whql 12.10 heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn wel nieuwer.
Ik draai op een verouderde CPU en RAM, amd phenom ii x4 940@3,5ghz en 4gb ddr2 cl5 ram.

[ Voor 27% gewijzigd door Signex op 28-11-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ruvetuve schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:41:
[...]

Zo'n uitgebreid antwoord vraag ik ook niet. Vraag het op basis van "schatting". Wat je hier noemt heb ik wat aan, bedankt.

Durf het nog niet aan om hem te kopen, zal dus een download binnen halen }) en op basis daarvan bekijken of ik hem voor <+:) ga vragen.
Jij vraagt iets waar niemand een antwoord op kan geven, wat heb je aan de schatting van willekeurige mensen? begrijp het wel overigens, zou ook graag willen weten hoe die draait bij mij, maar alleen je pc kan dat vertellen als je hem speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
evilpin0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:44:
[...]

Jij vraagt iets waar niemand een antwoord op kan geven, wat heb je aan de schatting van willekeurige mensen? begrijp het wel overigens, zou ook graag willen weten hoe die draait bij mij, maar alleen je pc kan dat vertellen als je hem speelt.
Ben het achteraf met je eens. Sinds ik deze setup heb verlies ik snel de nieuwe hardware, en wat tegenwoordig zo'n setup nog aan kan, uit het oog.

Vrees dat ik weer de hardware moet induiken. Snap niks meer van waar de videokaarten tegenwoordig staan.

Toch bedankt voor de antwoorden.

Dit soort reviews zijn ideaal overigens, maar inderdaad te vroeg om nu een antwoord te krijgen:

reviews: CoD: Black Ops II - welke hardware heb je nodig?

[ Voor 16% gewijzigd door Ruvetuve op 28-11-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
soulfighta schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:41:
[...]

Gelukkig kan ik wel met 7,5mb/s downloaden (thank you ziggo ;D) maar dan alsnog moet ik al weg voordat deze klaar is met downloaden...

Verder heb ik een key besteld via g2play, deze is nog niet binnen. Kan ik dan al preloaden via steam, zoja hoe?
Zonder key kun je hem ook niet toevoegen in steam en dus ook nog niet preloaden.
en btw, G2play heeft geen steam key's dus je kunt hem sowieso niet toevoegen via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:07:
Ik koop hem voor beide en zal dan ook wel zeggen wat het verschil echt is, maar goed zoals ik al eerder zei ieder zijn ding verder. Ik kan echt niet meer wachten!

gamekeys4u heeft een key voor deluxe versie voor 40 euro (steam region free)
Top,
uurtje geleden besteld, inmiddels code ontvangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

inmiddels op de terugweg vanaf de Saturn Hoofddorp. met Far Cry 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Even update: in eindhoven verkopen ze hem niet bij de 2 freerecordshops, bart smit en ook niet bij mediamarkt. Het meest positieve wat ik gehoord heb is dat hij misschien vanmiddag al te krijgen is, maar over algemeen wordt resoluut nee gezegd en aangegeven dat er gedreigd wordt met een boete bij te vroeg verkopen.

[ Voor 49% gewijzigd door Pandemic op 28-11-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Na de review gelezen te hebben de game toch maar besteld; Probeer WOWHD. Als die niet binnen is op de release dag is het niet erg, moet dit weekend toch werken + heb AC3 nog waar ik heerlijk mijn tijd voor neem.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:43
Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:43:
[...]
Ik heb de game al wel kunnen testen op een 6970 Lightning, hij draaid goed op dx11 very high settings, maar veel slowdowns en dan draaid ( :O ) die weer soepel en krijg ik weer een korte slowdown, maar hij stottert verder niet.

Dit zal wel aan mijn HW liggen, drivers denk ik niet... ik draai de nieuwste Beta 8, whql 12.10 heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn wel nieuwer.
Ik draai op een verouderde CPU en RAM, amd phenom ii x4 940@3,5ghz en 4gb ddr2 cl5 ram.
Goed nieuws voor mij, ik heb de HD6970 Lightning in crossfire. Zo te zien is je cpu de oorzaak van de 'slowdowns'. Ik neem aan dat je daar een lage fps mee bedoeld... In ieder geval wordt een stevige cpu als de i7 2500k of hoger aangeraden voor de high settings. Ik zou als ik jou was in ieder geval de WHQL 12.10 of anders de 12.11 beta drivers van AMD zo snel mogelijk installeren.

Edit: Mijn bestelling bij GameSync is zojuist verzonden. Die zal morgenochtend in de brievenbus liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Playa del C. op 28-11-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
Compizfox schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:46:
Ik krijg nu al een mail van Dixons dat ik mijn preorder op kan halen. Hij komt toch pas donderdag uit?
Zo wat ben ik toch is jaloers! Had gewoon 'ophalen' moeten kiezen!
Nu maar hopen dat postnl het ook bij de buren kan leveren (laat thuis :S)
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.

Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.

Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.