Ben toch wel redelijk benieuwd hoe de PS3 versie eruit ziet en hoe deze speelt met een FFX.
heb iemand enig idee of dit spel ook in eyefinity te spelen is?
heb al een beetje rond gezocht om inet, maar kom er eigenlijk heel weinig over tegen..
in iedergeval besteld voor de tweakers actie, ben zeer zeer benieuwd!!
heb al een beetje rond gezocht om inet, maar kom er eigenlijk heel weinig over tegen..
in iedergeval besteld voor de tweakers actie, ben zeer zeer benieuwd!!
Ge-pre orderd voor PC bij de Game Mania!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Bij veel dixons hebben ze hem liggen al, ik heb de mijne apart laten leggen via de website, die kan ik als goed is vanmiddag op halen
Met alle settings op Ultra (en MSAA x8, SSAO op HBAO, en verder alles op het hoogst mogelijk) haal ik op 1920x1080 zo'n 25-30fps bovenop een radiotower. Op high (met MSAA uit, shadows iets lager etc) +- 50 - 90 fps
Systeem:
i5 2500k @4.3Ghz
2* HD6950 2GB
8GB DDR3
En dat is trouwens met de Russische demoversie
Systeem:
i5 2500k @4.3Ghz
2* HD6950 2GB
8GB DDR3
Russische demo versie ??
Waar heb je die gevonden ?
Waar heb je die gevonden ?
De technieken die erin zitten geven creeren naar mijn mening maar minimale extra grafische pracht. Beter nog zit vaak genoeg te spelen met dingen als SSAO, HBAO, shadows high/medium en DX11 truckjes.Awsom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:45:
Met alle settings op Ultra (en MSAA x8, SSAO op HBAO, en verder alles op het hoogst mogelijk) haal ik op 1920x1080 zo'n 25-30fps bovenop een radiotower. Op high (met MSAA uit, shadows iets lager etc) +- 50 - 90 fps![]()
Systeem:
i5 2500k @4.3Ghz
2* HD6950 2GB
8GB DDR3
Bij veel setting zie ik inderdaad wat verschil maar kan ik dat echt niet direct aanmerken als beter, mooier scherper. Verschil tussen ultra en high is voor spelers dan ook echt niet, of amper te zien. Terwijl het dus wel een dikke 50% fps drop kost
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Op hogere resoluties is MSAA en FSAA enzo wel minder noodzakelijk dan op lagere he die zou je bijvoorbeeld al op 2x kunnen zetten en denk niet dat je heel veel verschil gaat zien. Maar goed ik heb ongeveer zelfde systeemAwsom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:45:
Met alle settings op Ultra (en MSAA x8, SSAO op HBAO, en verder alles op het hoogst mogelijk) haal ik op 1920x1080 zo'n 25-30fps bovenop een radiotower. Op high (met MSAA uit, shadows iets lager etc) +- 50 - 90 fps![]()
Systeem:
i5 2500k @4.3Ghz
2* HD6950 2GB
8GB DDR3
i5-3570k@4,2GH
HD79503GB
16GB DDR3
Dus ben benieuwd
@hierboven
Klopt dat heb je bij The Witcher 2 heel erg als je daar ubersampling aanzet ben ik echt helft van me FPS kwijt en zie het verschil niet eens maar goed heb ook niet al te beste ogen.
[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 28-11-2012 13:49 ]
Er is een nieuwe Nvidia beta driver speciaal voor Far Cry 3, Download
Iemand zijn bol.com exemplaar al verstuurd? Normaal verzenden ze wel snel, naar mijn ervaring worden de games smorgens voor de release dag verstuurd.
Iemand enig idee hoever ik met een GTX470 zou moeten komen (grafisch gezien)?
Kan tot maximaal 1680*1050 resolutie..
Aangezien het meerendeel van de posts hier over grafische kaarten etc gaat, is het wellicht handig om een los topic te openen voor FC3 voor de PS3/360 waarbij het weer over het spel kan gaan ipv op hoeveel FPS het loopt met welke settings? Niet echt boeiende info namelijk...
Miss alles high, geen msaa en ssao op ssao of uit. Zelfs mijn 6970 lightning heeft er beetje moeite mee.b00ster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:00:
Iemand enig idee hoever ik met een GTX470 zou moeten komen (grafisch gezien)?
Ik heb ook die russische versie van het spel, gewoon testen hoe die draaid.
1680x1050
MSAA=uit
ssao=HDAO
Alles high behalve water, post fx en vegetation.
Draait niet vloeiend, ik schat zo 25-35fps.
Ik denk dat mijn CPU de probleem hiervan is, mijn specs:
amd x4 phenom ii 940@3,50ghz
4gb kingston hyperx ddr2 volgensmij CL5.
corsair cx600w voedinkje.
Volgens de benchmark is de game niet cpu heavy, hopelijk dat drivers mij betere fps geeft.
@Jap85 Ik vind het persoonlijk wel belangrijk, is beter voor andere mensen dat ze weten of ze het spel kunnen draaien voordat ze er geld voor uit geven.
Ook de reden dat ik hem stiekem gedownload hebt, puur om te testen of mijn systeem het aan kan.
Een spel op 15-20fps spelen is niet prettig, maar als mensen op low/medium spelen geen probleem vinden...
Dan denk ik dat mensen met een low/medium budget geen problemen ondervinden om hem te kunnen spelen op fatsoenlijke frame rates.
[ Voor 22% gewijzigd door Signex op 28-11-2012 14:10 ]
Goed mogelijk, nvidia heeft een nieuwe driver uitgegeven die tot 40% betere prestaties geeft, dan al amd ook wel snel een driver uitbrengen.Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:05:
[...]Volgens de benchmark is de game niet cpu heavy, hopelijk dat drivers mij betere fps geeft.
AMD heeft gister nieuwe driver uitgebracht, maar er stond niks over Far Cry 3.
Misschien dat het er wel in zit, performance boost.
Dat moet ik nog even testen.
Misschien dat het er wel in zit, performance boost.
Dat moet ik nog even testen.
Ik heb net toevallig gebeld, en de vriendelijk juffouw aan de telefoon vertelde me dat hij op de release datum verstuurd word, dus morgen pas.Signex schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:00:
Iemand zijn bol.com exemplaar al verstuurd? Normaal verzenden ze wel snel, naar mijn ervaring worden de games smorgens voor de release dag verstuurd.
Als ik via de klantenservice op de bol.com site zoek, en de vraag stel aan Billy de virtuele assistent, dan zegt hij dit:
Billie zegt:Ok, het lijkt er op dat 'Far Cry 3 - Insane Edition' door u gereserveerd is, u ontvangt het artikel dan op de releasedatum zelf. Ik kan helaas niet zien op welke datum dat is, wellicht kunt u dit terugvinden bij het artikel zelf in de bol.com winkel.
Dus als ik Billie mag geloven dan hebben we em morgen, maar de bestel status is nog steeds niet bijgewerkt.
Ja Billie zei bij mij hetzelfde.
We zien wel, kan wel een dagje wachten. Kan ik nog even blijven experimenteren om mijn FPS goed te krijgen.
edit: tot zover zie ik geen verschil als je vegetation en geometry van very high naar high zet, maar meer fps krijg je ook niet, beetje vreemd.
We zien wel, kan wel een dagje wachten. Kan ik nog even blijven experimenteren om mijn FPS goed te krijgen.
edit: tot zover zie ik geen verschil als je vegetation en geometry van very high naar high zet, maar meer fps krijg je ook niet, beetje vreemd.
[ Voor 33% gewijzigd door Signex op 28-11-2012 14:15 ]
Geduld, vaak versturen ze hem pas s'avonds of aan het eind van de middag. Dan zal je status ook pas geupdate worden..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vanavond/nacht rond 01:00 uur krijg je mail van Bol.com dat je bestelling is verzonden, althans, daar hoop ik op. Geloof dat dat een keer eerder zo is gegaan met een andere reservering die ik had gedaan. Dan krijg je het spel dus ook gewoon morgen bezorgd.
djro93 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:03:
[...]
Zo wat ben ik toch is jaloers! Had gewoon 'ophalen' moeten kiezen!
Nu maar hopen dat postnl het ook bij de buren kan leveren (laat thuis)
Nou, ik ben vanmiddag langs de Dixons geweest, maar ik kreeg hem niet mee.WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:38:
Bij veel dixons hebben ze hem liggen al, ik heb de mijne apart laten leggen via de website, die kan ik als goed is vanmiddag op halen
Ik vroeg het aan de ene medewerker en die zei: "Ja die hebben we binnengekregen, ik zal even mijn collega halen." Die collega vist de Insane Edition PC (die ik had besteld) eruit maar zegt dan op het laatste moment: "Ho eens, volgens mij is de release date pas morgen". * checkt release date *
"Ja sorry die kan ik toch echt niet meegeven, daar staan hoge boetes op".
Ik vraag waarom ik dan wel al dinsdag een mail kreeg dat ik hem af kon halen, waarop hij zegt dat dat een automatisch gegenereerde mail (no shit) is waar zij niets aan kunnen doen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Hoop dat 12game mn insane edition vandaag verstuurd 
Anders is het geen drama, maja the sooner the better
Ben echt benieuwd naar deze game, filmpjes zijn veelbelovend, de reviews ook.
Hoop dat mn systeem hem beetje aan kan op hoogste graphics, maar vrees het net niet.
i7 920 is ook niet meer de snelste
Hoop dat mn systeem hem beetje aan kan op hoogste graphics, maar vrees het net niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Pppff, kunnen ze beter in de mail zetten: "Je kan je bestelling op de releasedag [DATUM] ophalen." Schept toch wat meer duidelijkheid lijkt mij.Compizfox schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:36:
Nou, ik ben vanmiddag langs de Dixons geweest, maar ik kreeg hem niet mee.
Ik vroeg het aan de ene medewerker en die zei: "Ja die hebben we binnengekregen, ik zal even mijn collega halen." Die collega vist de Insane Edition PC (die ik had besteld) eruit maar zegt dan op het laatste moment: "Ho eens, volgens mij is de release date pas morgen". * checkt release date *
"Ja sorry die kan ik toch echt niet meegeven, daar staan hoge boetes op".
Ik vraag waarom ik dan wel al dinsdag een mail kreeg dat ik hem af kon halen, waarop hij zegt dat dat een automatisch gegenereerde mail (no shit) is waar zij niets aan kunnen doen.
^ Pfff met dat systeem draai je hem makkelijk hoogste settings hoor
Mwuah, ik heb mijn 920 @ 3,6Ghz nog nooit boven de 50% load zien uitkomen over 4 cores en dat met games als BF3 en AC3.v8power67 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:38:
Hoop dat 12game mn insane edition vandaag verstuurd
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Okee nooit naar gekeken eigenlijk, nou ja hoop het dan maar
FX-8120 @ 3.4GHz (als CPU Z gelijk heeft)
Msi GTX 660ti PE
16GB DDR3 1600mhz
Dus dat moet wel minimaal op high
Hoop echt dat ik hem morgen binnen heb
Msi GTX 660ti PE
16GB DDR3 1600mhz
Dus dat moet wel minimaal op high
Hoop echt dat ik hem morgen binnen heb
Vraag me af of dat bij mij bij de dixons dan wel goed gaat. Die staat nog op "Backorder". Hoop dat ik hem toch morgen op kan halen.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:40:
[...]
Pppff, kunnen ze beter in de mail zetten: "Je kan je bestelling op de releasedag [DATUM] ophalen." Schept toch wat meer duidelijkheid lijkt mij.
Verwijderd
Heb jij de PC of XBOX360/PS3 versie besteld? Kan mijn bestelstatus namelijk niet zien. Vond het niet nodig om speciaal een Dixons-account aan te gaan maken aangezien ik er maar zeer incidenteel iets bestel.Brammel schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:48:
[...]
Vraag me af of dat bij mij bij de dixons dan wel goed gaat. Die staat nog op "Backorder". Hoop dat ik hem toch morgen op kan halen.
Pc versie. Afgelopen dinsdag besteld.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:51:
[...]
Heb jij de PC of XBOX360/PS3 versie besteld? Kan mijn bestelstatus namelijk niet zien. Vond het niet nodig om speciaal een Dixons-account aan te gaan maken aangezien ik er maar zeer incidenteel iets bestel.
Dat zei ik ook, maar nee daar konden zij niets aan doenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:40:
[...]
Pppff, kunnen ze beter in de mail zetten: "Je kan je bestelling op de releasedag [DATUM] ophalen." Schept toch wat meer duidelijkheid lijkt mij.

PC versie de 19e besteld en staat nog steeds op 'In behandeling' net zoals mijn Headset die ik daar heb besteld maar die komt pas 18-12 binnen...
*Fingers crossed*
Ik had de Insane edition besteld bij Dynabyte / Dixons (hetzelfde bedrijf). Onder mijn account zag ik dat ze zonder kennisgeving hebben geannuleerd Lekker balen dus!
Ik heb ze gebeld en ze gaven aan dat ze deze editie voorlopig niet binnen gaan krijgen. Net een filiaal van Dixons gebeld en ze hebben wel de lost expeditions binnen. Deze kan vanaf nu worden afgehaald.
Ik heb ze gebeld en ze gaven aan dat ze deze editie voorlopig niet binnen gaan krijgen. Net een filiaal van Dixons gebeld en ze hebben wel de lost expeditions binnen. Deze kan vanaf nu worden afgehaald.
Fijn.. zal vanmiddag eens de stadt in Hengelo verkennen, kijken of één van de zaken daar hem al verkoopt..Olivinio schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:03:
Ik had de Insane edition besteld bij Dynabyte / Dixons (hetzelfde bedrijf). Onder mijn account zag ik dat ze zonder kennisgeving hebben geannuleerd Lekker balen dus!
Als dixons hem niet kan leveren ga ik mooi naar de concurrent!
Net in Dordrecht gekeken.
free record shop, Nedgame, Gamemania, Bart Smit, Intertoys, Dixons
Allemaal verkopen ze hem nog niet.
Bij Bart Smit gaven ze wel aan dat ze verwachten dat het eind van de middag wel mag, ze bellen als het zover is.
free record shop, Nedgame, Gamemania, Bart Smit, Intertoys, Dixons
Allemaal verkopen ze hem nog niet.
Bij Bart Smit gaven ze wel aan dat ze verwachten dat het eind van de middag wel mag, ze bellen als het zover is.
Even voor de mensen die hem bij Bol.com besteld hebben en nog geen verzendmail hebben gehad, wees gerust, die krijg je pas of om 8 uur 's avonds, of HEEL laat 's avonds (rond 12u) . dit heb ik meerdere malen gehad.
En over de videokaarten, een 6850 zou volgens de tweakers.net videoreview van Farcry 3 in staat zijn het spel soepel te draaien. als dit op low zou zijn , zou dit wel vermeld zijn me dunkt. Heb zelf een I5-750 @ 3.66 ghz, 12 gb ram en een 6950 1gb en verwacht dat het spel prima zal draaien op high (wellicht niet met 8xaa ofzo maar dat is toch nergens voor nodig).
Voor de rest iedereen veel plezier gewenst
En over de videokaarten, een 6850 zou volgens de tweakers.net videoreview van Farcry 3 in staat zijn het spel soepel te draaien. als dit op low zou zijn , zou dit wel vermeld zijn me dunkt. Heb zelf een I5-750 @ 3.66 ghz, 12 gb ram en een 6950 1gb en verwacht dat het spel prima zal draaien op high (wellicht niet met 8xaa ofzo maar dat is toch nergens voor nodig).
Voor de rest iedereen veel plezier gewenst
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
Hey,
Zou iemand mij aub een beetje willen helpen?
Ik wou eigenlijk de insane edition maar die kan ik hier niet aanschaffen, en gezien ik het op de rekening van mijn vader mag kopen, zal ik het bij wehkamp moeten bestellen (of zelf betalen xD)
Anyway, Ik zag dat de insane edition een bow erbij had voor de multiplayer.
Is deze erg overpowered dat ik deze eigenlijk wel nodig moet gaan hebben?
Ik doe namelijk aan level design sinds de UT 99 engine (Unreal Editor 2.0) en kan niet wachten op de far cry 3 level maker
Dus zouden jullie voor deze gaan, of voor de insane edition? (30 euro duurder +-)
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Alvast bedankt,
Mvg Ting
Zou iemand mij aub een beetje willen helpen?
Ik wou eigenlijk de insane edition maar die kan ik hier niet aanschaffen, en gezien ik het op de rekening van mijn vader mag kopen, zal ik het bij wehkamp moeten bestellen (of zelf betalen xD)
Anyway, Ik zag dat de insane edition een bow erbij had voor de multiplayer.
Is deze erg overpowered dat ik deze eigenlijk wel nodig moet gaan hebben?
Ik doe namelijk aan level design sinds de UT 99 engine (Unreal Editor 2.0) en kan niet wachten op de far cry 3 level maker
Dus zouden jullie voor deze gaan, of voor de insane edition? (30 euro duurder +-)
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Alvast bedankt,
Mvg Ting
Net bij Dixons Arnhem probleemloos af kunnen halen zonder reserving, was ook meteen laatste exemplaar.
Durft er iemand een bonnetje te scannen en posten? NedGame wil hem wel verkopen als ze bewijs hebben dat andere winkels hem verkopen
Heb geen bonnetje , wel een verzend-email. kun je daar iets mee?Yerap schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:36:
Durft er iemand een bonnetje te scannen en posten? NedGame wil hem wel verkopen als ze bewijs hebben dat andere winkels hem verkopen
Kun je hem direct spelen dan? Geen online activatie wat gelocked is release date?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Daar ben ik ook benieuwd naar, is hij al wel speelbaar?
Hier in eindhoven blijven ze weigeren hem te verkopen.
Hier in eindhoven blijven ze weigeren hem te verkopen.
http://i46.tinypic.com/w6y1y9.jpg
Mijn kassabon;)
Mijn kassabon;)
[ Voor 43% gewijzigd door JvanSanten op 28-11-2012 15:43 ]
Heb gelezen dat er wel een online activatie nodig is van het spel , dus of hij vandaag of morgen speelbaar is , is nog maar de vraag. Ik had iets gehoord van de 30'ste.
Uit m'n bevestigingsmail van de ubishop:
Neem aan dat hij dan ook meteen speelbaar is.pre-ordered release date: Thu Nov 29 00:00:00 CST 2012
De versies die te koop zijn in de winkel gaan via Uplay en niet steam bijvoorbeeld, denk dat die gewoon gelijk speelbaar zijn hoorVisgek82 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:46:
Heb gelezen dat er wel een online activatie nodig is van het spel , dus of hij vandaag of morgen speelbaar is , is nog maar de vraag. Ik had iets gehoord van de 30'ste.
Verwijderd
Mijn kopie is nog niet op de post gegaan... Hoop wel dat ik 'm morgen heb anders cancel en op steam kopen
De game is meteen speelbaar, Bron mijn pc pic volgt snel
http://i47.tinypic.com/20jjr02.jpg
Spel word gespeeld op:
2x GTX580
I7 2600K
OCZ SSD Agility3 Series 512GB
16GB Ram DDR3
Spel word gespeeld op:
2x GTX580
I7 2600K
16GB Ram DDR3
[ Voor 69% gewijzigd door JvanSanten op 28-11-2012 15:58 ]
Als je in eindhoven woont ben je genaaid, simpelweg geen 1 winkel, van geen 1 keten verkoopt hem al. Zelfs dixons hier verkoopt hem niet, ook niet als je de bovenstaande bon laat zien....
NiceJvanSanten schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:51:
De game is meteen speelbaar, Bron mijn pc
Zojuist bevestiging gekregen dat de game is opgestuurd. Gelukkig ben ik morgen vrij, dus kan ik het spel uitgebreid testen
Kom er ook achter, wat ze gister mij vertelde en speicaal voor belde is nog niet gebeurd. Free record shop zegt morgen vroeg, terwijl ze gister deze midag zeiden.Pandemic schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:52:
Als je in eindhoven woont ben je genaaid, simpelweg geen 1 winken, van geen 1 keten verkoopt hem al. Zelfs dixons hier verkoopt hem niet, ook niet als je de bovenstaande bon laat zien....
Game mania weet ook nog niet of het eerder kan, gister zeiden ze van wel..
Ik bel na mijn werk nog even naar de winkels of ik de game tegen 18:00 kan ophalen. Laten we het hopen..
Net in Dordrecht nogmaals rond gelopen met de bon van hierboven, maar ze willen er niet aan. Zelfs NedGame waar ze aangaven met bon het wel te doen, willen een papieren bon zien... achja dan maar gewoon online bestellen en morgen spelen als ik voor 6uur niets kan vinden.
Tis toch triest om te zien dat er zò weinig uniformiteit is op dat gebied onder de mediawinkels en speelgoedwinkels. Als èèn winkel hem verkoopt, zouden ze het allemaal moeten doen wat mij betreft.
In het Nederlands nog welJvanSanten schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:51:
De game is meteen speelbaar, Bron mijn pc pic volgt snel
Spel word gespeeld op:
2x GTX580
I7 2600K
16GB Ram DDR3

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Zit dat menu nou in de browser?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hoop echt niet dat hij Nederlands is!
Zo'n hekel aan.
Dan zet je hem toch op Engels?
Heeft iemand de let's plays van derfrankwpt (youtube) al gezien?
Het ziet er goed uit!
Nou maar hopen dat alles op ultra speelt met een oc gtx 660Ti !
Het ziet er goed uit!
Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI
Moet je snel kijken want de game is eigenlijk nog niet uit!GTX660TIGamer schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:29:
Heeft iemand de let's plays van derfrankwpt (youtube) al gezien?
Het ziet er goed uit!
Denk dat diegene zijn channel gelijk kwijt is door de Copyright claim (jaja ik weet het engels)
Hmm tja hier dus ook, stond toch echt op de dixons site dat ik hem VANDAAG zou kunnen ophalen, dat was ook de reden dat ik mijn Bol bestelling had geannuleerd, langs geweest maar mooi niet.
Heb hier nog niks liggen maar je kunt hem morgen ophalen, hahaha dacht het niet dus, annuleer hem maar, gelijk weer bestelling bij Bol. gedaan, betaal nu liever 10tje meer dan dat ik het Dixons gun ( kinderachtig voor iemand van 41 maar fuck them )
Bol.com heeft mij nog nooit in de steek gelaten, altijd op release dag in huis.
Heb hier nog niks liggen maar je kunt hem morgen ophalen, hahaha dacht het niet dus, annuleer hem maar, gelijk weer bestelling bij Bol. gedaan, betaal nu liever 10tje meer dan dat ik het Dixons gun ( kinderachtig voor iemand van 41 maar fuck them )
Bol.com heeft mij nog nooit in de steek gelaten, altijd op release dag in huis.
Ja dat heb ik vooral ingesteld omdat mijn kleinere broer zijn engels niet zo goed is
Menu heb ik zelf in de browser gezet dus wees maar niet bang.
Er is een nieuwe beta driver uit voor nvidia gebruikers 310.64.
Geeft een performance boost van 38% in far cry 3
[ Voor 28% gewijzigd door icn op 28-11-2012 17:06 ]
Is al keer gepost m8icn schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:06:
Trouwens in de laaste Beta 8 Drivers voor AMD kaarten staat:
Includes single GPU performance updates for Far Cry 3
http://support.amd.com/us...talyst1211betadriver.aspx
[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 28-11-2012 17:09 ]
Zo, dat is niet mis. Hoop dat voor AMD een soortgelijke boost geldt.icn schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:06:
[oeps]Nevermind[/oeps]
[ Voor 91% gewijzigd door bas.kb op 28-11-2012 17:20 ]
Verwijderd
Iemand een idee of de insane edition's multiplayer bow overpowered is?
Lijkt me kut als ik dadelijk de pre order edition koop (met extra missions), en dat dadelijk iedereen online met een bow speelt omdat deze beter is.
Heb wel zelf een flare gun erbij dan, maargoed, heb liever een bow
Heb ik de bow eigenlijk wel gewoon in singleplayer dan?
Lijkt me kut als ik dadelijk de pre order edition koop (met extra missions), en dat dadelijk iedereen online met een bow speelt omdat deze beter is.
Mijn nvidia control center zegt dat er geen updates zijn?icn schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:06:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 17:20 ]
Niemand weet of dat ding overpowered is natuurlijk nuVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:19:
Iemand een idee of de insane edition's multiplayer bow overpowered is?
lol, nieuwe Nvidia driver gelijk downloaden als ik thuis ben. 2x GTX680 4GB in SLI mode. Denk dat ik FC 3 met gemak Ultra ga draaien! Bring it on
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 28-11-2012 17:24 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Okay nja, er zijn zeker mensen die weten of dat ding overpowered is of niet, dat lijkt me vrij logisch.WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:20:
[...]
Niemand weet of dat ding overpowered is natuurlijk nudat lijkt me vrij logisch, en ja er zitten ook gewoon bows in de Single Player
En chill dat ze toch in de SP zitten ^^
Potverdorrie. Ook in R'dam centrum wilde niemand uitleveren. De FRS, Futurezone en zelfs de MediaMarkt wilde niet uitleveren
.
Nog geen kans gezien om langs te gaan bij Saturn op Zuidplein. Ik acht de kans zeer klein dat ik hem vandaag nog kan spelen, de rest van het weekend heb ik geen of weinig tijd. ;_;
Nog geen kans gezien om langs te gaan bij Saturn op Zuidplein. Ik acht de kans zeer klein dat ik hem vandaag nog kan spelen, de rest van het weekend heb ik geen of weinig tijd. ;_;
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Rotterdam is een no go, mijn huisgenoot heeft ook gezocht vandaag zelfs bij de game mania op groene hillendijk in zuid. Ik had hem besteld bij de ubistore en heb hem een uurtje geleden binnen gehad. Aardig van ubisoft gewoon een dag eerder uitleverenSacreBleu schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:30:
Potverdorrie. Ook in R'dam centrum wilde niemand uitleveren. De FRS, Futurezone en zelfs de MediaMarkt wilde niet uitleveren.
Krijg een mail van 12game.com dat ze mijn insane edition voor pc niet kunnen leveren 
Geachte klant,
Er is bij Ubisoft Nederland een fout gemaakt waardoor tientallen Nederlandse winkeliers (Bol.com / 12Game.com / Dixons.nl) de Far Cry 3 Insane Edition voor de PC niet of schaars zullen ontvangen.
Dit heeft voor onze klanten als gevolg dat 12Game maar enkele pre-order van de Far Cry 3 Insane Edition kan uitleveren. De reden dat u deze e-mail ontvangt is omdat we dit product, om boven genoemde reden, helaas niet aan u kunnen leveren.
Omdat de Insane Edition nauwelijks leverbaar is kunnen we u wel de Lost Expeditions editie en de standaard editie aanbieden voor een gereduceerde prijs.
Far Cry 3 The Lost Expeditions Edition: 37,49 euro
Far Cry 3: 34,99 euro
Uiteraard krijgt u het verschil in aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Hiervoor ontvangen wij graag uw bankrekening gegevens.
Indien u liever de order wenst te annuleren, dan is dit ook mogelijk. Ook hiervoor ontvangen wij graag uw bankrekening gegevens.
Graag ontvangen we uiterlijk 30 november een reactie van u anders zullen wij de order annuleren en uw geld terugstorten.
Mja fijn, en nu kun je hem nergens anders meer halen natuurlijk
Geachte klant,
Er is bij Ubisoft Nederland een fout gemaakt waardoor tientallen Nederlandse winkeliers (Bol.com / 12Game.com / Dixons.nl) de Far Cry 3 Insane Edition voor de PC niet of schaars zullen ontvangen.
Dit heeft voor onze klanten als gevolg dat 12Game maar enkele pre-order van de Far Cry 3 Insane Edition kan uitleveren. De reden dat u deze e-mail ontvangt is omdat we dit product, om boven genoemde reden, helaas niet aan u kunnen leveren.
Omdat de Insane Edition nauwelijks leverbaar is kunnen we u wel de Lost Expeditions editie en de standaard editie aanbieden voor een gereduceerde prijs.
Far Cry 3 The Lost Expeditions Edition: 37,49 euro
Far Cry 3: 34,99 euro
Uiteraard krijgt u het verschil in aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Hiervoor ontvangen wij graag uw bankrekening gegevens.
Indien u liever de order wenst te annuleren, dan is dit ook mogelijk. Ook hiervoor ontvangen wij graag uw bankrekening gegevens.
Graag ontvangen we uiterlijk 30 november een reactie van u anders zullen wij de order annuleren en uw geld terugstorten.
Mja fijn, en nu kun je hem nergens anders meer halen natuurlijk
Potverdrie! morgen de lost expeditions dan maar halen..
v8power67, dat is inderdaad balen voor je.
Ik hoop dat ik dan mijn insane edition binnenkrijg, (besteld bij bol.com) maar ik heb nu ik dit lees zo mijn twijfels ......
Ik hoop dat ik dan mijn insane edition binnenkrijg, (besteld bij bol.com) maar ik heb nu ik dit lees zo mijn twijfels ......
Iemand die al de code heeft gehad via de never settle promo van AMD?
Ben wat worried
of ongeduldig huehue
Edit : godver, zie niet release middernacht CST time
Ben wat worried
Edit : godver, zie niet release middernacht CST time

[ Voor 21% gewijzigd door yzx op 28-11-2012 17:44 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Mja neem die lost expeditions wel mits de prijs incl verzenden is, en dat ik hem morgen heb anders ga ik ergens anders heen.
Edit:
Grappen makers daar bij 12game.com....
De prijs van 37 euro is excl btw en verzenden
Wtf is er gereduceerde prijs aan dan....
Gecanceld en haal wel ergens anders.
Edit:
Grappen makers daar bij 12game.com....
De prijs van 37 euro is excl btw en verzenden
Wtf is er gereduceerde prijs aan dan....
Gecanceld en haal wel ergens anders.
[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2012 17:46 ]
Far Cry 2 v1.01 Patch Notes
Multiplayer
- Server's IP address now displays in lobby, beside the match's name (for direct IP join to work)
- Dedicated Server can now be launched in command line.
- Improved match start conditions. Ranked games can now also start if the player max is attained and everybody but the host is ready.
- Fixed a bug causing random crashes when joining a game.
- Ranked matches in progress will no longer display in the match list.
- Fixed players with same name by using identifiers instead of names.
- Fixed crash when creating a LAN game without a network cable.
- The diamond pool is now always validated after class upgrades, reset or rank up to avoid getting more diamonds than you are supposed to for your rank.
- When creating a dedicated server with PunkBuster enabled, then close it to create another but this time with PunkBuster disabled, PunkBuster will still be considered ON, on this new server.
- Fixed a problem where a player could get stuck (and couldn't get killed) after pressing the interaction key while wounded and getting rescued by a teammate at the same time.
- Fixed players getting disconnected if they have too many user maps and try to enter the map rotation menu in a Player or Ranked match.
- Vehicles will now always respawn even if they are never used.
- Fixed users not being able to see a match if the host switched match mode after a rank.
- Fixed a glitch that could make a player invisible to another.
- Fixed incorrect check for negative values when adjusting diamond count.
- Fixed a problem where a player would render through objects if healing a wounded playing while being wounded at the same time.
- Fixed reload not being interrupted on the host when a client picks a weapon while reloading.
- Fixed Field Manuals not unlocking after game mode change.
Singleplayer
- Fixed health not changing with the difficulty level.
- Keyboard controls remapping in single mode now carry into multiplayer mode.
-A buddy will no longer get stuck when healing him while player is receiving damage.
- Stats of favourite weapon are now properly reset between loaded save games.
- The mortar will no longer move the player through wall.
- Mission objectives markers are now show properly after loading a save game.
General
- Fixed glider key remapping.
- Game will now minimize in order to show the website when clicking on ubi.com.
- Dolby 5.1 is now supported for most sound cards.
- Fixed a random crash that could happen when pressing ESC to cancel a Benchmark run.
- Added CPU Intensive benchmark test run.
- Fixed Jackal Tapes and Partner Tapes pages.
Map editor
- Fixed crash in editor when deleting many objects in very rapid succession.
- Fixed crash in editor during parsing of the map headers.
Multiplayer
- Server's IP address now displays in lobby, beside the match's name (for direct IP join to work)
- Dedicated Server can now be launched in command line.
- Improved match start conditions. Ranked games can now also start if the player max is attained and everybody but the host is ready.
- Fixed a bug causing random crashes when joining a game.
- Ranked matches in progress will no longer display in the match list.
- Fixed players with same name by using identifiers instead of names.
- Fixed crash when creating a LAN game without a network cable.
- The diamond pool is now always validated after class upgrades, reset or rank up to avoid getting more diamonds than you are supposed to for your rank.
- When creating a dedicated server with PunkBuster enabled, then close it to create another but this time with PunkBuster disabled, PunkBuster will still be considered ON, on this new server.
- Fixed a problem where a player could get stuck (and couldn't get killed) after pressing the interaction key while wounded and getting rescued by a teammate at the same time.
- Fixed players getting disconnected if they have too many user maps and try to enter the map rotation menu in a Player or Ranked match.
- Vehicles will now always respawn even if they are never used.
- Fixed users not being able to see a match if the host switched match mode after a rank.
- Fixed a glitch that could make a player invisible to another.
- Fixed incorrect check for negative values when adjusting diamond count.
- Fixed a problem where a player would render through objects if healing a wounded playing while being wounded at the same time.
- Fixed reload not being interrupted on the host when a client picks a weapon while reloading.
- Fixed Field Manuals not unlocking after game mode change.
Singleplayer
- Fixed health not changing with the difficulty level.
- Keyboard controls remapping in single mode now carry into multiplayer mode.
-A buddy will no longer get stuck when healing him while player is receiving damage.
- Stats of favourite weapon are now properly reset between loaded save games.
- The mortar will no longer move the player through wall.
- Mission objectives markers are now show properly after loading a save game.
General
- Fixed glider key remapping.
- Game will now minimize in order to show the website when clicking on ubi.com.
- Dolby 5.1 is now supported for most sound cards.
- Fixed a random crash that could happen when pressing ESC to cancel a Benchmark run.
- Added CPU Intensive benchmark test run.
- Fixed Jackal Tapes and Partner Tapes pages.
Map editor
- Fixed crash in editor when deleting many objects in very rapid succession.
- Fixed crash in editor during parsing of the map headers.
Ik heb de mijne gewoon bij Uplay besteld. Eerder geprobeerd om hem via gamekeys4u te bestellen, maar om 1 of andere reden lukte dat niet. Ik zit nu te wachten tot ik een downloadlink krijg... -.-
middernacht CSTshoombak schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:48:
Pff, wanneer wordt de steam versie vrijgegeven? Vannacht om 0.00u zeker pas?
Dus ze lopen 7uur achter
Wanneer heb je hem besteld? En kun je een berichtje achterlaten wanneer je hem binnen hebt? Als ik hem vandaag nog kan spelen haal ik hem wel via de Uplay store.lolgast schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:48:
Ik heb de mijne gewoon bij Uplay besteld. Eerder geprobeerd om hem via gamekeys4u te bestellen, maar om 1 of andere reden lukte dat niet. Ik zit nu te wachten tot ik een downloadlink krijg... -.-
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb hem vanmiddag rond 3 uur besteld, kreeg direct een e-mail waarin mijn bestelling werd bevestigd. Hierin staat echter dat de status "Bestelling ingediend" is. Als ik inlog op de website bij Uplay kan ik hem ook nog niet downloaden. Zal ook wel vanacht worden denk ik eerlijk gezegd.SacreBleu schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:52:
[...]
Wanneer heb je hem besteld? En kun je een berichtje achterlaten wanneer je hem binnen hebt? Als ik hem vandaag nog kan spelen haal ik hem wel via de Uplay store.
Heb het in Hengelo geprobeerd toenet, helaas niet gelukt 
Nu ik achteraf lees dat de insane edition niet is uitgeleverd had ik hem waarschijnlijk toch niet meegenomen...
( wil graag de insane edition hebben!
) Mensen die vanavond al kunnen spelen hebben echt geluk..
Nu ik achteraf lees dat de insane edition niet is uitgeleverd had ik hem waarschijnlijk toch niet meegenomen...
( wil graag de insane edition hebben!
Ik heb em bij gamekeys4u besteld, key gehad, toegevoegd in stream, gepreload. Maar kan niet spelenlolgast schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:48:
Als iemand zin heeft in Coop een keer add me dan,
Name: moreno02
Name: moreno02
waar kan ik een digital deluxe voor een mooie prijs kopen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hiero
Voor we ze nog niet heeft, mail met het bedrijf vertelde me dat de codes om 11 uur deze avond verstuurd zouden worden
Voor we ze nog niet heeft, mail met het bedrijf vertelde me dat de codes om 11 uur deze avond verstuurd zouden worden
http://www.cdkeysdiscount...t-expedition-edition.html
Is 23 euro is denk ik goedkoopste die er is.
ik heb op 24 augustus via de tweakers actie de digital deluxe versie gekocht.
maar het spel staat bij uplay er helemaal niet bij!
iemand enig idee??
iemand enig idee??
Gelukt! Mediamarkt in eindhoven heeft ze in verkoop gegooit. Er ligt een stapel van enkele honderden stuks. Heb er een bemachtigd. Maar nu eerst etentje
. Vnv laat ff proberen.
Bij mij staat hij er ook niet bij. Vermoed dat hij wordt vrijgegeven op het moment dat de game gespeeld kan wordenrobbyvw23 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:17:
iemand enig idee??
Enig idee hoe groot de kans is dat dit ook gebeurd in andere mediamarkt vestigingen vanavond?Pandemic schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:18:
Gelukt! Mediamarkt in eindhoven heeft ze in verkoop gegooit. Er ligt een stapel van enkele honderden stuks. Heb er een bemachtigd. Maar nu eerst etentje. Vnv laat ff proberen.
Wilt u iemand spreken over technische problemen?
Bel dan onze helpdesk: 020-7006097 (lokaal tarief) -> net gecheckt, klopt!
pops up @midnight NL time, volgens TD!
Bel dan onze helpdesk: 020-7006097 (lokaal tarief) -> net gecheckt, klopt!
pops up @midnight NL time, volgens TD!
[ Voor 7% gewijzigd door robbyvw23 op 28-11-2012 18:27 ]
Het verzilveren van deze code is makkelijk:
1. Klik hier:
http://shop.ubi.com/store....80618400/ThemeID.8605700
2. Klik op 'Pre-order'.
3. Mogelijk krijg je een pagina met andere producten te zien. Wil je niets aan je bestelling toevoegen, klik dan onderaan op 'niet toevoegen'. Krijg je deze pagina niet te zien, ga dan verder met stap 4.
4. Voer jouw persoonlijke kortingscode in in het veld 'promotiecode' en klik op 'toepassen'.
5. Doorloop de rest van het betaalproces en zodra de game officieel uitgebracht is, kun je deze direct downloaden via de Ubistore.
Let op: deze kortingscode is niet bruikbaar met andere producten in de Ubishop.
1. Klik hier:
http://shop.ubi.com/store....80618400/ThemeID.8605700
2. Klik op 'Pre-order'.
3. Mogelijk krijg je een pagina met andere producten te zien. Wil je niets aan je bestelling toevoegen, klik dan onderaan op 'niet toevoegen'. Krijg je deze pagina niet te zien, ga dan verder met stap 4.
4. Voer jouw persoonlijke kortingscode in in het veld 'promotiecode' en klik op 'toepassen'.
5. Doorloop de rest van het betaalproces en zodra de game officieel uitgebracht is, kun je deze direct downloaden via de Ubistore.
Let op: deze kortingscode is niet bruikbaar met andere producten in de Ubishop.
robbyvw23 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:17:
iemand enig idee??
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
"This key cannot be activated on STEAM or EA download manager. You need to already have the copy of the game e.g. CD or downloaded. This key is activated during installation or in-game."v8power67 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:14:
http://www.cdkeysdiscount...t-expedition-edition.html
Dus je zal het spel wel ergens anders weg moeten halen?
Let op:
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.