De game komt pas de 29ste uit.Beakzz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:13:
Na wat reviews te hebben gelezen lijkt me dit helemaal top om te spelen en aangezien assassins creed 3 me behoorlijk tegenvalt heb ik denk ik op het verkeerde paard van Ubisoft gewed , want deze en Hitman absolution lijken me de betere games (imho)
Wel vraag ik me af wat dit gaat betekenen voor deze 2 games. Je ziet hoge cijfers gegeven worden , maar het topic gaat niet los met grote aantallen mensen die het willen gaan spelen. Veel gamers (waaronder ik) zit ondergedompeld in Black ops en dan heb ik echt geen tijd meer over om er nog een game naast te spelen.
Ik hoop echt voor de ontwikkelaar dat deze games het goed gaan doen en misschien dat de kerst een extra impuls kan geven, maar ik vind het tricky om 3 goede games zo vlak na elkaar uit te brengen.
Door de overvloed zakken games snel in prijs dus ik zie niet het nut om nu fullprice een game te kopen die al rond de €30 hangt eer in er een keer aan toe kom om te spelen. Sleeping Dogs en Dishonored staan ook nog op mijn verlanglijstje en de eerste zakt al hard. Er komen echt teveel goede games uit die zichzelf niet terug gaan verdienen door overvloed.
En ik volg je mening over het uitstellen van een aankoop. Buiten Battlefield 3 koop ik normaal gezien al mijn games veel later dan de release, en dan in reductie op Steam. Ik heb gewoon geen tijd om games at release te halen en dan uit te spelen onmiddellijk. Het voordeel aan uitstellen is:
- lagere prijs
- je speelt onmiddellijk met alle reeds verschenen patches
- mods (indien mogelijk)
Ik zorg wel dat ik up-to-date blijf rond welke games er uitkomen enzo, dus ik onderhoud een wishlist op Steam en offline.