gefeliciteerd allemaal!
Ik ben wel erg benieuwd naar jullie inzendingen.
Ik ben wel erg benieuwd naar jullie inzendingen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 67% gewijzigd door Perkouw op 26-10-2011 15:11 ]
[ Voor 3% gewijzigd door TenTimes op 26-10-2011 15:25 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
[ Voor 40% gewijzigd door Frituurman op 26-10-2011 15:48 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Verwijderd
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Mijn inzending was in mijn ogen een enigszins realistisch toekomstbeeld van de toekomst van e-readen. Niet de techniek en dus geen beschrijving van sci-fi e-readers die groter/kleiner gemaakt kunnen worden, die je gedachten kunnen lezen, kortom geen beschrijving van een super-de-luxe-het-kan-alles apparaat, maar meer realistischere inschatting van de toekomst van digitaal lezen. Mijn stukje kwam er (kortweg) op neer dat e-readen door nieuwe generatie apparaten (e-readers met meer mogelijkheden en de tablets) aan populariteit wint, maar dat de traditionele boeken niet verdwijnen.Frizzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:35:
Ben erg benieuwd waar andere mensen zich op hebben gefocust. Ik heb mijn visie vooral gegooid op een interactief, uitbreidbaar boek, soort van neverending story principe. Dacht namelijk dat veel mensen 't op de techniek zouden gooien. Je moet toch wat..
Grappig, dat heb ik ook gebruikt, ongeveer dan. De mogelijkheid om uitbreidingen op verhalen te krijgen, zoals je ook add-ons kunt krijgen op games. Daarnaast heb ik het vooral op het interactieve karakter gegooid. Keuzes die je kunt nemen. In een horrorverhaal bijvoorbeeld, blijft de groep bij elkaar (slim) of gaan ze allemaal afzonderlijk op zoek (een echte no-no natuurlijk), waardoor je verhaal veranderd. Zegt het ene karakter in een ruzie iets wat hij niet meent of loopt 't met een sisser af, etc. Geeft tal van mogelijkheden.Jarrean schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:17:
Of het collectief een verhaal schrijven en redacteren/corrigeren (soort opensource boeken schrijven)
Zo'n boek heb ik ooit wel eens gelezen heel wat jaren terug, was een kinderboek. Dat zou met een ebook wat handiger zijn dan "keuze 1: blader door naar pagina 73"oidFrizzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Grappig, dat heb ik ook gebruikt, ongeveer dan. De mogelijkheid om uitbreidingen op verhalen te krijgen, zoals je ook add-ons kunt krijgen op games. Daarnaast heb ik het vooral op het interactieve karakter gegooid. Keuzes die je kunt nemen. In een horrorverhaal bijvoorbeeld, blijft de groep bij elkaar (slim) of gaan ze allemaal afzonderlijk op zoek (een echte no-no natuurlijk), waardoor je verhaal veranderd. Zegt het ene karakter in een ruzie iets wat hij niet meent of loopt 't met een sisser af, etc. Geeft tal van mogelijkheden.
Verwijderd
Leuk idee die DLC voor boeken. Het nadeel is vaak dat het schrijven van boeken wat langer duurt dan het maken van een expansion en er vaak van uit wordt gegaan dat dit voor een appel en een ei kan worden gekocht ten opzichte van de aankoopprijs van het origineel.Frizzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Grappig, dat heb ik ook gebruikt, ongeveer dan. De mogelijkheid om uitbreidingen op verhalen te krijgen, zoals je ook add-ons kunt krijgen op games. Daarnaast heb ik het vooral op het interactieve karakter gegooid. Keuzes die je kunt nemen. In een horrorverhaal bijvoorbeeld, blijft de groep bij elkaar (slim) of gaan ze allemaal afzonderlijk op zoek (een echte no-no natuurlijk), waardoor je verhaal veranderd. Zegt het ene karakter in een ruzie iets wat hij niet meent of loopt 't met een sisser af, etc. Geeft tal van mogelijkheden.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
^^tweaktubbie schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:56:
Precies... als nick onbekend is, heeft diegene niet aan de deelnamevoorwaarden voldaan...![]()
Oftewel, iedereen die niet een van de lucky 9 is, blijft dit topic nog wel paar weken F5'en. omhoog schoppen in je myreact![]()
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Guess w'll never knoweymey schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:01:
Hmm, dat is trouwens een goed punt.... want ik heb ook m'n nick niet vermeld in de mail. Maar goed, mijn e-mail adres in mijn profiel is gelijk aan het e-mail adres dat ik voor m'n dagelijkse correspondentie gebruik
Verwijderd
Het is me opgevallen dat je al een paar keer eenPerkouw schreef:
Guess w'll never know
Hahaha, was het maar zo. Maar nee ik blijf gewoon erg benieuwd wie het onbekende persoon is, waarom weet ik eigenlijk ook niet gezien alle winnaars toch zijn geïnformeerd. Binnenkort anders weer een actie ? hahahaVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:56:
[...]
Het is me opgevallen dat je al een paar keer eengebruikt. Verdacht ...
[ Voor 11% gewijzigd door TenTimes op 08-11-2011 10:59 ]
Cryo is inderdaad de indruk die ik wilde gevenMetalslave666 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:58:
Erg leuk die grapjes erin. Ik had ongeveer hetzelfde idee met apparaten waarmee je de krant op je e-reader krijgt. Die vinding over de prijzen op je e-reader vindt ik erg origineel, al had je op die manier ook verder kunnen gaan en augmented reality in de e-reader op te nemen.
Mijn stuk was wat minder een situatie, en wat meer een samenvatting over de mogelijkheden van de e-reader op verschillende locaties.
Betekend dat begin dat je net wakker bent gemaakt nadat je 10 jaar bent ingevroren? Smells like Futurama
[ Voor 77% gewijzigd door TenTimes op 08-11-2011 15:47 . Reden: Nieuws!!!!! ]
Hebben ze snel gedaan met die nieuwe firmware? Waar heb je vandaan dat Bol.com met verzenden van de e-readersheeft gewacht op nieuwere firmware? Reken er maar niet op dat er een gloednieuwe (nog niet voor de rest te downloaden) firmware-versie op staat hoor. Het zal gewoon de versie zijn die nu ook gewoon in de winkel ligt. Dat het een kleine twee weekjes heeft geduurd voordat ze verzonden zijn heeft eerder te maken met gewoon de werkwijze bij bol.com, waarbij er nu 20 gratis e-readers verzonden moeten worden (wat via diverse personen loopt en allemaal handmatig ingevoerd moet worden).Metalslave666 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:45:
Nou, welterusten dan maar vast
Ik lees net dat de e-reader verstuurd zijn, dus nog maar heel even wachten. Hebben ze snel gedaan met die nieuwe firmware.
Nu maar hopen dat het niet de tweede firmware versie is waar nog steeds veel bugs in zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkFly op 08-11-2011 19:32 ]
[ Voor 28% gewijzigd door DigitalExorcist op 09-11-2011 17:23 . Reden: laatste stukje ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
[ Voor 59% gewijzigd door TenTimes op 10-11-2011 13:04 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Wat zou eigenlijk de nieuwste firmware versie moeten zijn? Is dat bekend?Metalslave666 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:17:
Ik heb er nog geen last van gehad, maar heb nog geen 100+ pagina's gelezen. Misschien moet je je bevindingen ook even melden in de tread die over de bugs in de PRS-T1 gaat. Dan is het straks ook duidelijk voor Sony. Je kunt hier ook aangeven welke firmware je hebt, want het schijnt dat er twee versies zijn.
Ik heb zelf nystagmus dus dat betekend dat mijn ogen onwillekeurig heen en weer gaan, dus ik hoef mijn hoofd niet eens te bewegeneymey schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:22:
Het verschilt volgens mij gewoon heel erg per PDF in hoeverre het mogelijk is om de flow en de fontgrootte van PDF'jes aan te passen. Bjj een 'nette' PDF is dit mogelijk, bij PDF's die bv. als print-job richting een pdf-printer zijn vervaardigd waarschijnlijk niet.
Bij e-pub boeken is de mogelijkheid om de lettergrootte te veranderen iig subliem.
Zelf zie ik links 4% en rechts 18% (incl. bril) en ik heb lezen nooit leuk gevonden (te veel 'scrollen' met m'n hoofd in boeken) maar dit zou nog eens kunnen veranderen ook
Kijk hier maar eens. Hier kun je aangeven wat voor problemen je hebt met welke soort firmware. Je kunt de firmware versie opzoeken bij instellingen > info over apparaat (of iets dergelijks). Het valt me op dat problemen gemiddeld tussen de 100 en 150 bladzijden lezen voorkomen. Daarna met grotere regelmaat.eymey schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:22:
[...]
Wat zou eigenlijk de nieuwste firmware versie moeten zijn? Is dat bekend?
[ Voor 12% gewijzigd door TenTimes op 14-11-2011 15:54 ]
LOL, ik kom niet zo heel vaak mensen tegen die hetzelfde hebben als mij (alleen bij Sensis). Ik moet het ook vaak uitleggen omdat mensen dan denken dat ik hun ideeen alleen aan het afkraken beneymey schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:10:
@Metalslave666: Hehe.... naast mijn afwijking (netvlies/maculaprobleem als gevolg van toxoplasmose infectie toen mijn moeder in verwachting was van me, maar dat terzijde) heb ik dus ook nog nystagmus. Heb er zelf gelukkig geen last van (hersenen compenseren het zeker) maar bij andere mensen die me nog niet/slecht kennen wekt het wel eens vragen op
Ben wel heel benieuwd wat je vriendin m.b.t. die PDF's te vertellen heeft!. Wellicht kunnen jullie experimenteren wat de reader wel goed kan schalen en flowen en wat niet
Dat van die paginanummers herken ik wel, maar vind ik niet zo'n probleem. Vind het eigenlijk zelfs wel fijn. Op die manier, als je met anderen over een bepaald boek praat, heeft iedereen altijd gelijke paginanummering onafhankelijk van de lettergrootte waarop mensen lezen.
Ik zal vanavond eens zien welke firmware ik draai.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq