Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
Volgens mij stond er in de voorwaarden "over de uitslagen wordt niet gecorrespondeerd".

Wat zou dit toch betekenen....... ;)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:41
maar ze kunnen toch corresponderen over de uitslagdatum... Jammer dat nu niemand weet wanneer je zeker weet wanneer je wel of niet gewonnen heb.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tsja je kunt ook gewoon effe een weekje ofzo geduld hebben, er zijn ongetwijfeld honderden inzendingen binnengekomen, zo niet meer, en dat is heus niet in een paar dagen beoordeeld en ik kan de 'jury' ook niet kwalijk nemen als ze niet het hele weekend doorwerken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
het lijkt me ook erg moeilijk om zo'n prijsvraag te jureren. Hoe ga je dat allemaal met elkaar vergelijken?

Maar het lijkt me ook erg leuk om te doen. Dat kun je toch nauwelijks werk noemen?
Als ik zou moeten beoordelen zou ik uit nieuwsgierigheid elk moment van het weekend hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

arene schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:09:
het lijkt me ook erg moeilijk om zo'n prijsvraag te jureren. Hoe ga je dat allemaal met elkaar vergelijken?

Maar het lijkt me ook erg leuk om te doen. Dat kun je toch nauwelijks werk noemen?
Als ik zou moeten beoordelen zou ik uit nieuwsgierigheid elk moment van het weekend hebben gebruikt.
Makkelijk gezegd als je niet in de agenda van een ander kunt kijken. Anyway, ik snap dat iedereen (ik incluis) nieuwsgierig is naar de uitslag maar het lijkt me een beetje zinloos naar de uitslag te blijven vragen. En vooral de melding doen dat je graag wil winnen: Duh, als je een inzendig hebt gedaan lijkt me dat een open deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
SnoeiKoei schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:39:
[...]

Makkelijk gezegd als je niet in de agenda van een ander kunt kijken.
ik bedoelde ook meer: elk moment dat ik mijn eigen tijd kon indelen.

Ik ben het verder ook gewoon met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Hopjesvla79 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:36:
maar ze kunnen toch corresponderen over de uitslagdatum... Jammer dat nu niemand weet wanneer je zeker weet wanneer je wel of niet gewonnen heb.
SnoeiKoei schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:49:
Tsja je kunt ook gewoon effe een weekje ofzo geduld hebben, er zijn ongetwijfeld honderden inzendingen binnengekomen, zo niet meer, en dat is heus niet in een paar dagen beoordeeld en ik kan de 'jury' ook niet kwalijk nemen als ze niet het hele weekend doorwerken.
Best om geduld te hebben, maar een concrete datum noemen is ook best een mogelijkheid. Nu heb ik al een week of wat totaal geen reactie meer van Tweakers gezien. Wat ik persoonlijk nogal een misser vind en zeker beter kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Week is een beetje overdreven, het is pas maandag.. Kan goed zijn dat bol.com de winnaars aanwijst en dat Tweakers daarom ook moet wachten. Hoe dan ook, we hebben niets te eisen en kunnen alleen dankbaar zijn dat ze ons deze kans gunnen om een e-reader te kunnen winnen.

edit: kleine edit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door maniak op 17-10-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
maniak schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:57:
Week is een beetje overdreven, het is pas maandag.. Kan goed zijn dat bol.com de winnaars aanwijst en dat Tweakers daarom ook moet wachten. Hoe dan ook, we hebben niets te eisen en kunnen alleen dankbaar zijn dat ze ons deze kans gunnen om een tablet e-reader te kunnen winnen.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
SnoeiKoei schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:39:
[...]

Makkelijk gezegd als je niet in de agenda van een ander kunt kijken. Anyway, ik snap dat iedereen (ik incluis) nieuwsgierig is naar de uitslag maar het lijkt me een beetje zinloos naar de uitslag te blijven vragen. En vooral de melding doen dat je graag wil winnen: Duh, als je een inzendig hebt gedaan lijkt me dat een open deur.
Dat dus.

Daarom houd ik me ook gewoon bewust een beetje gedimd hierzo.

Tuurlijk wil je winnen, maar om dat steeds te gaan rond roepen......

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Bol en tweakers zijn waarschijnlijk nog even bezig met het patenteren van onze ideeën. Wellicht over een week zijn ze daar klaar mee en worden de winnaars bekend gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Laatst online: 15:12

Hoicks

Techno!

Ik heb ook meegedaan, maar dan met een verhaaltje over de fysieke effecten die een e-reader in positieve zin kan hebben op het lichaam van scholieren ;)

Ik wacht ook in spanning af wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Nee, geen subliminale messages. "gratis" content, zolang ze de achterkant mogen gebruiken voor reclame. Dus echt gratis is het niet. Is het moeilijk om te maken? ligt aan definitie van moeilijk.
Het is geen hogere wiskunde maar het is wel even doorbijten.
Veel tutorials doen en oefenen. Het is makkelijk om een tutorial van A tot Z te volgen maar zelf wat maken moet je toch wat gerichter bezig gaan en weten wat je aan het doen bent.
Vond de prijsvraag een goede uitdaging om te kijken wat ik kan en nog moet leren, voor mij was het ook de eerste keer dat is zoiets maakte.
Mocht je zelf interesse erin hebben moet je maar even DMen als je vragen hebt..
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Ik denk ook dat bol.com gratis content een goed idee vindt :+

Ook leuk dat adverteerders de voorkant mogen vullen: zit je onschuldig de krant te lezen en op de voorkant staat dan heel groot 'playboy'.. Wel handig dat de reclame op de voorkant staat dan zie je die tenminste niet. Adverteerders zullen best veel over hebben voor die prominente plek ook.

Leuke animatie, is dat moeilijk om te maken? Heb je er nog een subliminale boodschap in gezet? Zoiets als 'winnaar'? Haha...

Als iemand hier iets hoort dan neem ik aan dat die dat hier wel post toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

M8 :)

Logisch dat jullie geen tijd hadden om onze meuk te lezen.

Immer F5-end verblijf ik

:)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56

liberque

Vrijzinnig!

MorgothG schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:45:
M8 :)

Logisch dat jullie geen tijd hadden om onze meuk te lezen.

Immer F5-end verblijf ik

:)
Jongens... de uitslag staat al 1.5 dag in het originele topic op .plans. Voor het gemak effe een c/p gemaakt.

spoiler: uitslag
We're no strangers to love
You know the rules and so do I
A full commitment's what I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
We've know each other for so long
Your heart's been aching
But you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it
And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me you're too blind to see
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
(Repeat Chorus)
Give you up, give you up
Give you up, give you up
Never gonna give,
Never gonna give, give you up
Never gonna give,
Never gonna give, give you up
(Last four lines repeat)
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand
(Chorus times three)

[ Voor 61% gewijzigd door liberque op 20-10-2011 00:19 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pestkop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 15:17
En wat een vreselijke smaak heeft 'ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

OK, dat liet me werkelijk heel hard lachen >:) Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:06:
Liberque, jij wint denk ik een MP3 speler...
Waar 1 nummer op staat en waarvan het geheugen permanent write protected is. Modelletje iTroll Shuffle.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-10-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

En oordopjes van het merk superglue en een vast zittende play knop en geen uit knop. >:)
Volume op max, repeat aan, linkerkanaal Rick Astley, rechterkanaal Trolololol-song en door beide kanalen de Nyan-cat gemixt. Batterij wordt automatisch opgeladen door lichaamswarmte. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ehhm heren dit is geen HK topic he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

De echte funny basterd meld op dit forum dat hij er een gewonnen heeft.
Dat zal de volgers van dit topic aan het denken zetten.. HHHmmm ik heb nog geen mail gehad.. en nog wel zo'n mooie animatie gemaakt :(

Stomme rickrollers!!

Ik ga jullie missen van dit topic jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een gewonnen.
Ben nog wel benieuwd of ik de kleur mag kiezen (ik houd niet van paarden).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 20:18 . Reden: leuker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Gefeliciteerd! Maar,WTF, heb je een mail gekregen ofzo? Geef eens wat meer info.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel!
Ik heb gisteren om 11.39 uur een mailtje gehad
dat ik één van de 20 gelukkige winnaars ben van de nieuwste Sony ereader, de Sony PRS-T1
en dat ik de ereader zo snel mogelijk ontvang.
En of ik dan een recensie wil plaatsen.
Dat heb ik er natuurlijk wel voor over :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat ;) dan zullen ze iedereen wel al gemaild hebben ^^

ik heb geen mail gehad dus ik grijp er naast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bedankt. De 19 andere winnaars hebben inderdaad gisteren al mail gehad.
Maar of jij er naast grijpt, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb dan schijnbaar ook niks gewonnen. Toch laat ik graag even mijn inzending zien :9

Mijn visie op de e-readers rond het jaar 2020
Door Sir_Hendro

In het dagelijks leven zijn computers ondenkbaar en de digitale wereld wordt steeds groter. Alle informatie en media dat tot beschikking heeft doormiddel van slechts één enkel apparaat, de computer. Zo groeit de digitale media steeds verder en is het aanbod van digitale boeken gigantisch groot geworden. Voor uitgevers wordt het steeds minder interessant om hun werk te drukken en gaan ze voor digitale magazines waar op de markt een steeds grotere vraag naar is. De sterke afname van gedrukte media komt door de grote vraag naar digitale media. Grote bedrijven spelen daar op in en zo is de e-reader over de jaren heen gegroeid tot een groot succes. Hieronder bespreek ik twee e-reader modellen uit de toekomst.

Twee concept modellen van het jaar 2020

e-Reader L,

Verschillende designs voor e-readers kunnen handig zijn zodat voor iedere doel groep een geschikte e-reader ter beschikking is. Hieronder ziet u de nieuwe e-reader L, een apparaat wat lijkt op een vel A4 papier met een kleine computer rechtsonder in de hoek.

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/er_001s.jpg

Deze nieuwe e-reader is voorzien van een flexibel scherm welke niet alleen gebogen kan worden maar ook opvouwen is zelfs een mogelijkheid. Hierdoor kan een groot scherm tot een klein formaat worden gevouwen zodat deze makkelijker mee kan worden genomen. Daarnaast kan je genieten van een scherm ter grote van een vel A4 papier.

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/er_002s.jpg

Het apparaat is voorzien van een flexibele usb stekker die je uit de computer klapt zodat deze op de computer kan worden aangesloten om informatie uit te wisselen. Het schermoppervlak van de e-reader L is aanraak gevoelig waardoor je citaties en memo’s kunt opslaan. Deze zijn later op de computer te bewerken. De e-reader L is het ideale apparaat voor onderweg.

e-Reader Advance

Dit model is ontworpen voor zowel lezen als schrijven. Hierdoor is het mogelijk om bijvoorbeeld werkboeken te digitaliseren en hierop te bewerken. Dit wordt dan het ideale apparaat voor bijvoorbeeld op school. Zware rugtassen vol met boeken zijn verledentijd. Alles staat nu op het geheugen opgeslagen van de e-reader. De hele klas kan nu digitaal zijn werk verrichten wat niet alleen prettig is voor de eindgebruiker maar ook voor de natuur omdat er minder verbruiksmateriaal nodig is. De e-reader Advance kan met vele opties worden uitgebreid. Zo zou het zelfs mogelijk zijn om gegevens vanaf je e-reader op een groot scherm of projector te tonen. Zo kan een leraar bijvoorbeeld het lesmateriaal weergeven op het digitale schoolboord.

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/er_003s.jpg

De e-reader Advance bestaat bijna volledig uit flexibel materiaal waardoor deze kan buigen. Dit voorkomt schade wanneer je bijvoorbeeld per ongeluk op je e-reader zal gaan zitten. Daarnaast is de e-reader Advance ook schok en water bestendigt. Hierdoor is het apparaat heel duurzaam waardoor het voor iedereen geschikt is bij alle omstandigheden.

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/er_004s.jpg

We zouden tevens graag lezen waarom jij vindt dat je een e-reader moet winnen.
Lezen is een geweldige manier van ontspannen. Het mee slepen van boeken is echter wat onpraktisch. Dit is waarom e-readers ideaal zijn. Hij lijkt mij erg leuk om mijn hobby verder te kunnen zetten op een digitaal medium. Tevens brengt dit apparaat mijn tweaker gehalte nog verder omhoog want gadgets zijn gewoon ontzettend leuk.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Mijn argument waarom ik zou winnen was marketing technisch waarschijnlijk niet zo ideaal :P

Eindigde iig met:
En natuurlijk zodat ik over 10 jaar kan zeggen "weet je nog vroeger toen e-reader alleen zwart wit waren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:23
Tot nu toe heeft tweakers volgens mij bij elke actie waar je iets kan winnen er bij staan dat de winnaars bekend zijn. Dit zie ik nog nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan schijnbaar ook niks gewonnen.
Ook dat vind ik een voorbarige conclusie ... volgens mij ding jij hier nog gewoon mee hoor ...

Oh, sorry; verkeerde site/forum/prijsvraag! :+ ... maar van mijn woorden is niets gelogen. O-)
Wilde de spanning hier een beetje opvoeren. Hoop dat dat hiermee gelukt is. ;)
Ik kon het niet laten na de quasi-uitnodiging van 1 post voor mij. _/-\o_ :
De echte funny basterd meld op dit forum dat hij er een gewonnen heeft.
Dat zal de volgers van dit topic aan het denken zetten. ...
Heb hier overigens niet meegedaan en ben uiteraard al lang blij. Zag vandaag pas dit draadje.
Veel succes allen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Mijn inzending was niet zo boeiend. Mijn afsluitende zin wil ik nog graag even met jullie delen:

Pappa de krant, mamma de libbele, en de kids een strip. Lezen op de reader is hip! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

_/-\o_ lmao

Zei ik toch! Heerlijk dit. Dank Myriad. Ik meende het echt: ik ga jullie missen!

Mooie inzending met de tekeningen. Jammer dat ik grafisch gehandicapt ben, dat gaat hem voor mij niet worden. Ik heb T.net geprobeerd te lijmen met mooie woorden. Hopelijk komen mijn kroeg skills ook van pas bij deze prijsvraag. Nog een weekje de mail F5- en dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik was al helemaal verdrietig dat ik niet gewonnen had. -O-
Ik hoop zo dat we allemaal winnen!!!

Gelukkig weer een beetje hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
hahaha, Myriad, eikel! :D ;)
gelukkig nu weer hoop O+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Straks blijkt dat de hele wedstrijd een hoax is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Ha LOL, waren we er toch ingetrapt! _O-

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd Myriad :D ik was er volledig met mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog buikpijn van het lachen ;)
en zit ondertussen mijn gewonnen en zojuist ontvangen rode PRS-T1 te verkennen. :9
De andere wedstrijd? Op eReaders.nl

Kom op diverse fora (ook hier) tegen dat er problemen zijn met de firmware. :/
Hoop niet dat ik er snel tegen aanloop (of juist wel?) en dat Sony snel met een goede update komt.

Gooi er denk ik wel een keer een effen matte skin van Decalgirl overheen (zodra ze die hebben voor dit type), want hij glanst me teveel. Of een nog te maken geckocover met lampje.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Menesis schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:06:
hahaha, Myriad, eikel! :D ;)
gelukkig nu weer hoop O+
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AL CAPONE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 21:43
Nu begin ik ook wel nieuwsgierig te worden :D Kan de ereader goed gebruiken aangezien ik voorlopig thuis zit door een operatie :(

Gefeliciteerd trouwens Myriad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
vr
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:16:
Ik heb nog buikpijn van het lachen ;)
en zit ondertussen mijn gewonnen en zojuist ontvangen zwarte PRS-T1 te verkennen. :9
De andere wedstrijd? Op eReaders.nl

Kom op diverse fora (ook hier) tegen dat er problemen zijn met de firmware. :/
Hoop niet dat ik er snel tegen aanloop (of juist wel?) en dat Sony snel met een goede update komt.

Gooi er denk ik wel een keer een effen matte skin van Decalgirl overheen (zodra ze die hebben voor dit type), want hij glanst me teveel. Of een nog te maken geckocover met lampje.
Daar had ik ook aan meegedaan.
Helaas was ik niet origineel genoeg.
Dus alle hoop is op deze wedstrijd gevestigd.
Hopelijk is <+:) vroeg dit jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Voor de winnaars: gefeliciteerd. Naast het apparaat heb je nog 2 stuks accessoires nodig:
• Hema lader van nog geen € 6, werkt perfect waar andere laders het af laten weten. Bij de computer spullen.
• En natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.fackeldeyfinds.com/wp-content/uploads/2008/04/paperclip.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Zitten er geen oplader en paperclips bij dan?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Menesis schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:57:
Zitten er geen oplader en paperclips bij dan?
Epaperclips. En ook eTipp-ex trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Maar redactie, hoe zit het nu met de uitslag? Vind dit namelijk maar erg matig van de Tweakers redactie :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Ach, ik denk gewoon dat ze de witte versies hebben verloot en volgens bol.com zit daar vermoedelijk 2 tot 3 weken levertijd op:

http://www.bol.com/nl/p/e...00000011652495/index.html

Ze wachten kortom met de uitslag tot ze echt binnen zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je uit de kleur mag kiezen, kan ik je de rode serieus aanbevelen (zelfs voor een man).
Vind 'm chicquer dan de zwarte ... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen81
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 20:06
Ik heb hem gewoon gekocht, en vind hem geweldig. Mocht ik nog winnen, maak ik er wel iemand blij mee, want iedereen die hem in zijn handen heeft gehad (niemand met ervaring) vond het mooi en viel het mee tov papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
alex3305 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:45:
Maar redactie, hoe zit het nu met de uitslag? Vind dit namelijk maar erg matig van de Tweakers redactie :-(.
Yep! Nou ja matig..beetje jammer dat ze geen einddatum hebben aangegeven. Mar goed, het houdt de spanning er wel in! (na de hartverzakking van afgelopen vrijdag! >:) )

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Ik krijg wel zo'n: Is het nog ver??? gevoel. Straks komt er een post van T.net dat het nog weken duurt (zo rond <+:) ) voordat er een uitslag komt. Gewoon omdat ze ons gezeur zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 05:59:
Als je uit de kleur mag kiezen, kan ik je de rode serieus aanbevelen (zelfs voor een man).
Vind 'm chicquer dan de zwarte ... B)
Ik sluit mij hier bij aan. De rode heeft een mooie uitstraling. Minder stof/vingerafdrukken op te zien dan de zwarte en ziet er een beter uit dan de witte naar mijn mening.

Verder werkt hij bij mij tot nu toe perfect, maar goed ik heb hem dan ook nog maar één dag. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 12:15
Ik was ook nieuwsgierig naar wanneer de uitslag kwam, dus heb maar even een pm'etje naar de hoofdredacteur gestuurd. Reactie:
quote: Wilbert de Vries
Ik heb gisteren een lijst met namen gekregen Deze zal deze week als update worden gepubliceerd (eerst even de username er bij zoeken )
Deze week dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 15:17
Ik had mijn usernaam er bij gezet, zolang hoeven ze dus niet te zoeken :-)
Ohh wacht, er zijn 19 andere winnaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Gelukkig dus nog maar één weekje F5-en!!!

Of zul je altijd zien: de uitslag komt pas vrijdag als ik op vakantie ben.
Ach ja, ben gewoon neigierig op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:40
Toch mijn profiel maar eens aangepast dan en mijn naam toegevoegd :-). Het is wel heel spannend zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Ongetwijfeld zal ik weer niets gewonnen hebben maar nu word ook ik toch wel een beetje nieuwsgierig... :X

Is het noodzakelijk dat je voornaam in je profiel staat i.v.m. het zoeken van de bijpassende usernames ? Zelf heb ik dit namelijk niet in mijn profiel staan en ook heb ik dit niet in de mail gezet...Mocht ik hoe onwaarschijnlijk ook toevallig winnen dan hoop ik het natuurlijk niet mis te lopen door zo'n klein detail ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Perkouw schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:27:
Is het noodzakelijk dat je voornaam in je profiel staat i.v.m. het zoeken van de bijpassende usernames ? Zelf heb ik dit namelijk niet in mijn profiel staan en ook heb ik dit niet in de mail gezet...
Letterlijk uit de startpost:
Spelregels
- Deelnemen kan tot en met 13 oktober 2011, 23.59 uur
- In de mail vermeld je je volledige naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Onvolledige inzendingen dingen niet meer mee

- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd
- Binnen drie weken na ontvangst van de e-reader schrijft een winnaar een userreview op Tweakers.net en publiceert hij daarvan een samenvatting op Bol.com
Dus tsja... niet handig. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Letterlijk uit de startpost:

[...]

Dus tsja... niet handig. ;(
haha dat heb ik allemaal wel, alleen m'n nickname van tweakers niet ;) En op tweakers zelf heb ik dus ook nergens mijn voornaam staan....

Overigens van het weekend zo'n e-reader in m'n handen gehad. Merk Sony, type weet ik helaas niet meer maar mijn hemel wat was dat schrikken zeg wat een geweldig spul :o Kan me wel voorstellen dat je dan ineens meer maar ook gemakkelijker leest, wat mij betreft handiger/beter dan een fysiek boek!

[ Voor 44% gewijzigd door Perkouw op 25-10-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Perkouw schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

haha dat heb ik allemaal wel alleen me nickname van tweakers niet ;) En op tweakers zelf heb ik dus ook nergens mijn voornaam staan....
Ahh ok, ik kreeg de indruk dat je juist alleen je username had vermeld en daarom wilde weten of het nodig was dat je je voornaam ergens in je profiel had staan. Om de username werd idd niet gevraagd, ik heb 'm er voor de zekerheid maar wel bij gezet in het mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Ahh ok, ik kreeg de indruk dat je juist alleen je username had vermeld en daarom wilde weten of het nodig was dat je je voornaam ergens in je profiel had staan. Om de username werd idd niet gevraagd, ik heb 'm er voor de zekerheid maar wel bij gezet in het mailtje.
Toch wel benieuwd of dit enig effect heeft op het resultaat, denk het zelf van niet gezien ze de winnaars per mail op hoogte zouden stellen als ik het me goed herinner. Dus wellicht dat er bedoeld word met nicknames zoeken dat er ook via de mail om gevraagd word in het geval je gewonnen hebt en je nickname niet bij hun bekend is.

Ik ga nog gewoon hoop creëren ook dat ik misschien gewonnen heb, moet niet gekker worden! :+

[ Voor 8% gewijzigd door Perkouw op 25-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Voor de zekerheid mijn profiel nog aangepast zodat ze mijn nickname kunnen vinden haha.
Ik blijf hopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Profiel ook maar voorzien van voor en achternaam..

Je moet positief blijven he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucia02
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-03 21:49
Het is nu toch wel spannend nu je zeker weet dat uitslag eraan komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
hahaha, ik had me profiel ook al aangepast :D
Maare; ik vraag me af hoeveel mensen uiteindelijk hebben meegedaan? 20? :+

ik las op de Fp trouwens dat je ook beperkt android apps op deze Ereader kunt draaien (als je m root neem ik aan). Interessant!!!

[ Voor 34% gewijzigd door Menesis op 25-10-2011 18:59 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Ik vrees zo'n 50. Haal daar die Patser met zijn animatie ;) en die schetsen af. Nog 18 stuks over +/- 48 mensen. Ca. 40 tot 50% kans voor de serieuze deelnemers. Ik ben nog hoopvol. Alleen tekst maar wel mijn best gedaan. Dus wie weet..ik hoop morgen ofzo iets te horen. Als zenamen hebben op een lijst. Móet makkelijk zijn om die lijst los te laten ( bijvoorbeeld met email adressen) op de DB. Als je al die hacks van afgelopen tijd in het achterhoofd hebt lijkt dit voor T.net een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
De hele middag mijn mail lopen checken voor de uitslag. :'(
Nog even blijven hopen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Ach, als meer mensen hun kunstwerk hier neer willen ploffen:

Ik heb het wat de vorige betreft "redelijk" simpel gehouden

En de tekst, tja, lekker elitair geraaskal!!

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/2977/deholografischebol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik geloof dat ik kansloos ben. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Zucht, gewoon een bestellen doet :(

Waar halen die gasten de tijd vandaan om al die meuk te maken!

Hoop toch dat ik bij de best off the rest hoor.... Nummer 20 is fine by me. Heel erg binair. Wel ereader - geen ereader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
MorgothG schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:11:
Zucht, gewoon een bestellen doet :(

Waar halen die gasten de tijd vandaan om al die meuk te maken!

Hoop toch dat ik bij de best off the rest hoor.... Nummer 20 is fine by me. Heel erg binair. Wel ereader - geen ereader :)
Geen idee. Ik heb gewoon een verhaaltje in Word geschreven. :'( :'( :'(
Ik had ook met de ereaders.nl wedstrijd meegedaan. Was ik ook al niet origineel genoeg haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Teletekst op 25-10-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, bij die aantallen deelnemers mag je :) zijn en heb je veel meer kans!
Op eReaders.nl (met ook 20 PRS-T1's te vergeven) waren er maar liefst 557 aanmeldingen,
waarvan 28 (quasi-)dubbele).
Met daar alleen tekst (en evt. een paar emoticons) als middel, is de drempel ook veel lager en moest je echt je best doen om origineel te zijn en op te vallen, om er uitgepikt te worden. B)
Succes met de laatste loodjes mensen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:13:
Nou, bij die aantallen deelnemers mag je :) zijn en heb je veel meer kans!
Op eReaders.nl (met ook 20 PRS-T1's te vergeven) waren er maar liefst 557 aanmeldingen,
waarvan 28 (quasi-)dubbele).
Met daar alleen tekst (en evt. een paar emoticons) als middel, is de drempel ook veel lager en moest je echt je best doen om origineel te zijn en op te vallen, om er uitgepikt te worden. B)
Succes met de laatste loodjes mensen d:)b
Wat had jij daar als winnende tekst? Ik had helaas niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik schat veeeeel meer dan 50. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat had jij daar als winnende tekst? Ik had helaas niet gewonnen.
Welke van de 2 bedoel je? _O-
Sorry, maar ik had gewoon een creatieve bui (en 3 andere gezinsleden die er iets aan hebben),
kan ik ook niets aan doen. >:)

Maar je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor,
want mijn supergeluk wordt - uit eigen ervaring -
nog wel eens gecompenseerd door superpech. :|

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Welke van de 2 bedoel je? _O-
Sorry, maar ik had gewoon een creatieve bui (en 3 andere gezinsleden die er iets aan hebben),
kan ik ook niets aan doen. >:)

Maar je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor,
want mijn supergeluk wordt - uit eigen ervaring -
nog wel eens gecompenseerd door superpech. :|
Ik had ook twee keer meegedaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook twee keer meegedaan.
Ik denk zo'n 16 keer ... O-) maar allemaal wel met andere users en totaal andere creatieve spinsels.
En tot m'n eigen verbazing dus 2x in de prijzen! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Tja...daar kan ik natuurlijk niet tegenop. Gefeliciteerd in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja...daar kan ik natuurlijk niet tegenop. Gefeliciteerd in ieder geval!
Dank je wel! Ik duim voor je mee in deze aktie. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:41:
[...]

Dank je wel! Ik duim voor je mee in deze aktie. d:)b
Dank je! Helaas heb ik nog weinig hoop na de geweldige inzendingen die ik voorbij heb zien komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Baal ook van dat hoge niveau hier :)

Aan de andere kant. Hoort bij T.net, en sja daar hoor ik dan ook weer bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel van de aktie hier is dat je vóór sluiting niet ziet wie wat heeft ingestuurd,
anders zou je nog wel eens met het idee van een ander aan de haal kunnen gaan en het (sterk) verbeteren.
Er wordt dan heus niet meer gekeken wie het eerst met het originele idee kwam.
Zo heeft iemand een van mijn eerdere originele ideeën 'gepikt' en geperfectioneerd en heeft er ook een PRS-T1 mee gewonnen. Anders had ik er misschien 3 gewonnen. :r Dat was dan ook weer niet nodig geweest ... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Omdat de uitslag toch al "gemaakt"is hierbij mijn bijdrage. Er zat ook nog een plaatje bij van een e-reader in een lucifersdoosje. (op de lege plek, halverwege rechts).

De Ereader in 2021

Het meest opmerkelijke over tien jaar is, dat het luisterboek net zo populair is als het leesboek. Toch
is dit ook weer niet zo heel vreemd als je ziet hoe de E-Reader werkt.

Het leesboek verandert namelijk naadloos in een luisterboek op het moment dat je geen mogelijkheid
of zin hebt om te lezen. Bijvoorbeeld als je partner een striptease voor je opvoert. De E-Reader bezit
de eigenschap het geluid zo te richten dat alleen jij het hoort en je partner niet afgeleid wordt. Multitasking zoals het bedoeld is.

De ingebouwde Oog- en HersenScanner (OHS) past de toonhoogte en het tempo van de
voorleesstem aan bij jouw stemming. Bijvoorbeeld zelfbewust (de stem van Ivo Niehe) of een nieuwe
(Marco Borsato).

Een andere optie is dat de E-Reader per personage een stemmetjes kan doen. Dit kan gelukkig ook
worden uitgezet.
Je kunt ook stemmen van bekenden opnemen en vervolgens die stem laten voorlezen of toekennen
aan hoofdfiguren uit het boek. Zo kun je Pinkeltje de stem van je sigarenrokende oma geven of Harry
Potter de stem van Juffrouw Ooievaar.

De E-Reader is in staat om boeken on-the-fly te vertalen van of naar elke taal. Dit kan zowel in tekst,
audio of beide. Heel handig bij het inburgeren.

Je kunt d.m.v. het trekken aan de hoeken
van het apparaat (dat in een
lucifersdoosje past) bepalen hoe groot de
bladzijde is die je in handen hebt.
Dit werkt ongeveer op dezelfde manier
zoals je vandaag de dag een plaatje
vergroot in Word.
Ideaal bij lange zinnen, stripboeken en de
Playboy.

Overigens zal het begrip ‘bladzijde’ zoals
we dat nu kennen iets zijn uit de
geschiedenisboeken. De OHS herkent
namelijk of het tijd is om naar de
volgende regel te gaan en zal zeer
vloeiend, volkomen onopgemerkt, de
volgende regel je blikveld in scrollen.

Wel kunnen liefhebbers van het ouderwetse boek (zgn. laggards), eventueel een velletje e-papier uit
de E-Reader trekken en gebruiken om de fysieke bladzijde-omslaan-ervaring te beleven. Maar dit is
niet meer dan een gimmick, net als de boekenlegger die je op je E-Reader kunt leggen. Deze features
worden in de praktijk eigenlijk alleen nog gebruikt door bejaarden en peuters. Voor deze laatste groep
zijn ook speciale e-papiertjes beschikbaar die na het scheuren automatisch herstellen. Overigens zal
snel blijken dat dit ook voor de eerste groep handig is.

Als je een tijdje niet hebt gelezen, kun je aan je E-Reader vragen even een samenvatting te geven
zodat je snel weer in het verhaal zit. Deze optie is zelfs zo geperfectioneerd dat je er ook voor kunt
kiezen alleen de samenvatting te lezen. Dit is ideaal voor mensen die een hekel hebben aan lezen.

En tot slot de "killing" feature, alleen van Sony:
De OHS signaleert dat je in slaap dreigt te sukkelen, kijkt in je agenda of je tijd hebt om te slapen
en hypnotiseert je zodanig dat jij je mooiste herinneringen kunt dromen. Zoals die keer dat je die
schitterende Sony E-Reader via Bol.com en Tweakers.net gewonnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou arene, jou ontbreekt het ook niet aan creativiteit en fantasie!
Als ik in de jury zat (en dat zit ik echt niet), dan wist ik het wel.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucia02
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-03 21:49
Wow, al veel goede inzendingen voorbij zien komen! Maarja, zonder geluk vaart niemand wel :) Dus ik blijf hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Sorry voor iedereen die nog geen bericht heeft gehad, maar ik heb net een pushbericht gehad met het bericht dat ik gewonnen had. Ik hoop voor alle anderen dat ze ook winnen, maar de uitslag is bekent en als je niets meer hoort, heb je waarschijnlijk niet gewonnen.

Ik weet in ieder geval dat ik binnenkort e ga readen.

Zal hier morgen ook even mijn inzending plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door TenTimes op 26-10-2011 13:57 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Winnaars staan in de startpost zag ik. Netjes. Jammer genoeg zit ik er niet bij maar gefeliciteerd winnaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Metalslave666 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:57:
Sorry voor iedereen die nog geen bericht heeft gehad, maar ik heb net een pushbericht gehad met het bericht dat ik gewonnen had. Ik hoop voor alle anderen dat ze ook winnen, maar de uitslag is bekent en als je niets meer hoort, heb je waarschijnlijk niet gewonnen.

Ik weet in ieder geval dat ik binnenkort e ga readen.

Zal hier morgen ook even mijn inzending plaatsen.
Ik heb nog geen DM/bericht/mail whatever gehad.

Weet niet of ik je bericht nu echt moet vetrouwen of niet, na al dat getroll van de afgelopen dagen :D
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-ar-GwX0O45w/Ta_8U9niWwI/AAAAAAAAFKs/d_rSDnY9zC8/s1600/Trollface+dance.gif

Ik hoop natuurlijk nog steeds kans te maken, maar de kans wordt wel steeds kleiner :P

Hmmz, inderdaad winnaars in de TS, helaas sta ik er niet tussen.... :'(

Gefeliciteerd alle winnaars!

Ben benieuwd of alle inzendingen ook een keer gepubliceerd worden, van de winaars, ben benieuwd!

[ Voor 11% gewijzigd door yannickie111 op 26-10-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetmolm
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:52
Winnaars, van harte gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Nee, dit is geen troll.

Ik schrok er zelf ook een beetje van. Ik had net een nieuw bericht aangetikt in het nieuws en kwam ineens die push.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Metalslave666 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:02:
Nee, dit is geen troll.

Ik schrok er zelf ook een beetje van. Ik had net een nieuw bericht aangetikt in het nieuws en kwam ineens die push.
Ben benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Helaas niet gewonnen, maar alle winnaars gefeliciteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Laatst online: 15:12

Hoicks

Techno!

Misschien zijn er meer Martijn van den Berg gebruikers. (zou mij niets verbazen :)

Dus als je de username zoekt van één winnaar die martijn van den berg heet, dan ben ik dat :P

Ben wel benieuwd wat er zoal is ingestuurd. :)

Gefeliciteerd mensen!

[ Voor 5% gewijzigd door Hoicks op 26-10-2011 14:19 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Jammer nul prijs :(
Gefeliciteerd alle winnaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Dammit, niet gewonnen....

Ik zie dat zelfs lightstyle met zijn 3D model niet heeft gewonnen!?!

Wow...

Nou ja, jammer dan, volgende keer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Gefeliciteerd!!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Wow.. hoe onverwacht. Maar in m'n nopjes! :D

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Pagina: 1 2 3 Laatste