Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat ik bij de regulars in dit topic de meeste kans maak op een antwoord.
Ik heb een gtx 470 waarmee ik een beetje aan het overclocken ben, hij doet 800Mhz op 1.01V, 850Mhz op 1.06, klokt dus redelijk, om de temperaturen en de herrie binnen de perken te houden heb ik de shroud eraf gehaald en met bindertjes een 2000 rpm scythe sflex op de heatsink gebonden, de scythe is geregeld met speedfan, maar bij 850 Mhz wordt ie toch wel vrij warm.
De 470 heeft een mooie plaat op de vrm's en memory, ik vroeg me af of je die bij nagenoeg alle aftermarket koelers kan laten zitten? Ik zag dat rsnubje dat deed bij een alpenföhn
rsnubje in "GoT 3DMark Challenge - Deel 11" en ik heb ook foto's gevonden van een prolimatech mk13 waar dit blijkbaar kan.
Als ik zelf wat brackets beun kan het natuurlijk altijd, tenzij er iets in de weg zit, maar de plaat is niet heel dik. de stock plaat is ongetwijfeld beter dan de kleine stukjes alu die je bijvoorbeeld bij een gelid icy vision krijgt dus daarom laat ik hem het liefst zitten.
Ik ben met name geinteresseerd in of het kan op een Accelero Xtreme Plus II of een gelid icy vision.