De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

TheNephilim schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Dus overflow:hidden; op het de 980px wrapper werkt niet. Dan laat ie ook bij grote schermen alleen maar een stuk zien van het plaatje.
Ik was misschien onduidelijk / zei het verkeerd... Dit is het idee: http://jsfiddle.net/Ykvuj/2/show/

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 27-03-2012 15:30 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:28:
[...]

Ik was misschien onduidelijk / zei het verkeerd... Dit is het idee: http://jsfiddle.net/Ykvuj/2/show/
Ja zo heb ik het nu als ik het goed begrijp :P Alleen het menu in de gehele website word wit als ik ga scrollen, de rest van de website laat hij prima zien, dus even relative min-width: 100%; toevoegen denk ik XD

Edit: De theetijd is een beetje voorbij, zo met het mooie weer! 8) Wat drinken jullie zoal opt kantoor in de zomer?
Ik ga weer aan de vitamine water (neppert) denk ik, lekker neutral smaakje, fris, geen koolzuur, geen cafeïne :+

[ Voor 24% gewijzigd door TheNephilim op 27-03-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:55
TheNephilim schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:36:
Wat drinken jullie zoal opt kantoor in de zomer?
Koffie, net als in de winter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Koffie, water of ranja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie en bier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
No coffee no code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:14
Kan je dat watermerk dan niet als background oid zetten met bottom right en fixed position?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
CSS3Pie is ugly.

[ Voor 3% gewijzigd door delyver op 27-03-2012 16:34 ]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Styxxy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:22:
[...]

Kan je dat watermerk dan niet als background oid zetten met bottom right en fixed position?
Nee hij staat eigenlijk in de footer, dus zou ik em als achtergrond willen gebruiken moet dat in de body. Alleen is de content zelf 980 pixels breed en hij staat op de rand. Bij een breedbeeld monitor staat hij dan helemaal rechts en dat is niet de bedoeling.

Hopelijk snap je wat ik bedoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

http://css3pie.com/ bedoel je? Behoorlijk ugly inderdaad.

Gewoon niet gebruiken. :) Nergens voor nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 27-03-2012 16:32 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
Idd :)

Grote onzin!

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb het anders gebruikt voor een klant, het was best wel nuttig. Ontwerp zat vol met gradients en dropshadows en de target browser was IE 7+. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
IE7 ging bij mij best wel over de zeik. Performance was om te huilen.

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

't is misschien niet de properste oplossing, maar heb je een alternatief voor IE 7+ (met grote nadruk op de '7')?

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Alternatief? Met de klant en de ontwerper afspreken dat je gewoon CSS3 gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Alternatief? Met de klant en de ontwerper afspreken dat je gewoon CSS3 gebruikt. :)
Mwah, dan ziet het er wel anders uit, gezien de gradients enzo niet gaan werken in IE8 en lager.

Gisteren nog weer een mailtje van een klant, dat de website het niet goed deed op z'n laptop. Even navragen en toen bleek het om IE6 (!!!) te gaan... dan houd het op hoor. Zolang de content nog leesbaar is vind ik het prima. Of ze moeten extra gaan betalen omdat ze persé ondersteuning voor IE6 willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dan moet je klant ook maar bereid zijn om daaraan mee te werken. Ik kreeg van de klant nog feedback over de hoeveelheid pixels dat de dropshadow blurde, en dat de radius van de afgeronde hoekjes 1 pixel minder moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:56:
Mwah, dan ziet het er wel anders uit, gezien de gradients enzo niet gaan werken in IE8 en lager.
I know, ik werk al een tijdje als front-end webdeveloper. ;)

Maar het is zwart/wit gezegd wel hoe wij voor de meeste van onze (MKB) klanten werken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Er is niks mis met Pie. Alleen Internet Explorer gebruikers hebben er last van.

Moeten ze maar geen antieke IE gebruiken.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 16:36
Gradients kan je ook met ms-filters maken toch? Als je iets als SASS of LESS gebruikt kan je dat automatisch crossbrowser laten generen zonder extra werk. (Bijvoorbeeld met Bootstrap; http://twitter.github.com/bootstrap/less.html#mixins --> https://github.com/twitte....0.3-wip/less/mixins.less)
Border-radius ed. dan weer niet, maar dat is meestal ook niet zo'n ramp.

[ Voor 10% gewijzigd door Barryvdh op 27-03-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

OkkE schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:03:
[...]

I know, ik werk al een tijdje als front-end webdeveloper. ;)

Maar het is zwart/wit gezegd wel hoe wij voor de meeste van onze (MKB) klanten werken op dit moment.
We geven het niet eens aan en horen er ook nooit iets over. Klant vergelijkt toch niet over het algemeen. Daarnaast, als ze zeggen "dit heeft geen ronde hoekjes", is het antwoord simpel: Dat ondersteunt IE7/8 niet.

Nog nooit problemen gehad met klanten en progressive enhancement, als je maar duidelijk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:57:
[...]

We geven het niet eens aan en horen er ook nooit iets over. Klant vergelijkt toch niet over het algemeen. Daarnaast, als ze zeggen "dit heeft geen ronde hoekjes", is het antwoord simpel: Dat ondersteunt IE7/8 niet.

Nog nooit problemen gehad met klanten en progressive enhancement, als je maar duidelijk bent.
Inderdaad, zo gaat het hier ook. Als je maar vanaf 't begin duidelijk bent is het eigenlijk nooit een probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dat kan je toch niet maken? Hoe leg je dat uit aan je (niet technische!) klant.
"Sorry meneer, normaal kunnen ronde randen wel, maar omdat wij CSS3 gebruiken kan dat niet op uw site".
IE ondersteunt ronde borders wel, het is onzin om te zeggen van niet. De klant kan dit zelf aantonen, bijvoorbeeld elk dialoog in Facebook heeft ze en het werkt prima in IE8.

[ Voor 30% gewijzigd door TJHeuvel op 28-03-2012 09:40 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
TJHeuvel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:31:
Dat kan je toch niet maken? Hoe leg je dat uit aan je (niet technische!) klant.

[...]

IE ondersteunt ronde borders wel, het is onzin om te zeggen van niet. De klant kan dit zelf aantonen, bijvoorbeeld elk dialoog in Facebook heeft ze en het werkt prima in IE8.
Het maken van ronde hoeken in oudere browsers vereist, in vergelijking tot moderne browsers, onevenredig veel tijd en kosten. Indien u die wenst te maken, zullen wij u uiteraard niet tegenhouden.
Maargoed... voor veel dingen zijn er ook standaard oplossingen die wel in elke browser werken. Dus als je die van het begin af aan gebruikt en niet per se CSS3 wilt gebruiken, dan is dat wel makkelijker naar de klant toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

We krijgen vaak opdrachten van designers hier, dus dan heb je het maar werkend te krijgen. Al zijn we er wel over uit dat IE6 niet meer tot de standaarden behoort.

In mijn eigen vriendenkring raad ik ook iedereen Chrome aan... maar je houd altijd mensen die niks snappen en dus maar 'gewoon' IE blijven gebruiken.

Hmmmmz, ik heb vorige week m'n bril opgehaald, maar wennen doet het niet. Ik heb al een hele tijd lenzen, maar heb nu een bril nodig voor de vakantie, dan kan ik ook auto rijden. We zijn met meer mensen namelijk en rijden dus om de beurt. Ik kan alleen niet steeds lenzen in en uit doen, dus maar een nieuwe bril gehaald. Er zitten alleen van die ronde glazen in en na een hele dag lenzen nog eens de bril opzetten werkt niet. Dan is het net of ik 3 flessen beerenburg gedronken heb :+
Nu vanochtend de bril maar opgelaten, misschien went het dan makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:20
TheNephilim schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:27:
[...]In mijn eigen vriendenkring raad ik ook iedereen Chrome aan... maar je houd altijd mensen die niks snappen en dus maar 'gewoon' IE blijven gebruiken.[...]
Nu is het niet uit deze zin af te lijden, maar ik vind het altijd mooi dat mensen denken dat als je IE gebruikt je dan niets van ontwikkelen voor het web snapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Caelorum schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:51:
[...]

Nu is het niet uit deze zin af te lijden, maar ik vind het altijd mooi dat mensen denken dat als je IE gebruikt je dan niets van ontwikkelen voor het web snapt...
Ik gebruik persoonlijk altijd IE voor website-ontwikkeling, omdat ik Firefox troep vind (en veel te langzaam), en omdat Chrome vrolijk een nieuw tabje start, in plaats van een nieuw venster. IE is de enige die zich in dat opzicht netjes gedraagt.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik doelde meer op de consument die een website bekijkt in IE terwijl ze dat beter in Chrome kunnen doen.

Ontwikkelen doe ik in Chrome omdat 'Element inspecteren' zo makkelijk is af en toe :D Ook het aanpassen van elementen direct in de DOM is nog wel eens handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Korben schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Ik gebruik persoonlijk altijd IE voor website-ontwikkeling, omdat ik Firefox troep vind (en veel te langzaam), en omdat Chrome vrolijk een nieuw tabje start, in plaats van een nieuw venster. IE is de enige die zich in dat opzicht netjes gedraagt.
Mja, Firefox is idd wel langzaam maar zonder Firebug zou ik echt niet uit de voeten kunnen. Natuurlijk hebben IE en Chrome ook developer tools, maar deze zijn imho nog niet zo compleet als Firebug. Browsen doe ik vrolijk met Chrome ;)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

TJHeuvel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Mja, Firefox is idd wel langzaam maar zonder Firebug zou ik echt niet uit de voeten kunnen. Natuurlijk hebben IE en Chrome ook developer tools, maar deze zijn imho nog niet zo compleet als Firebug. Browsen doe ik vrolijk met Chrome ;)
Wanneer is de laatste keer dat je naar de dev tools van Chrome keek dan? Imo is die completer dan Firebug. Onder andere profiling, audits, enzovoorts.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik vind Firefox de laatste tijd echt grote stappen vooruit heeft gezet qua snelheid, doet IMO echt niet onder voor Chrome.

Die update-cyclus die Firefox van Chrome heeft afgekeken bevalt mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dit bericht kreeg zojuist een plaatsje op mijn Facebook, die wilde ik jullie niet onthouden :+
Wil jij graag de hele dag het gevoel hebben dat je dronken bent, zonder ook maar één druppel alchohol in je bloed te hebben? Of hallucineren zonder paddo's te eten? Dat kan!

Met de 'Nieuwe Bril 3000 ™' is het allemaal mogelijk, de glazen op sterkte zijn namelijk bol gevormd waardoor alles wat in je ooghoeken je zicht passeert, extreem vervormd.

Maar dit is niet alles, nog een reden om deze bril te kopen is het gepatenteerde 'Hallucineer Flowerpower ™' effect.
Bij het bekijken van een wit A4'tje is de onderste rand geel! Daarvoor moet je het A4'tje wel van dichtbij bekijken, het liefst in de hand houden. Ook het bekijken van een toetsenbord zonder je hoofd te buigen (gewoon naar je monitor kijken), levert een blauw/paars schouwspel op rond de veelal witte letters op het toetsenbord.

Neem contact op met een van onze medewerkers voor een passend advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Sh4wn schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:40:
Ik vind Firefox de laatste tijd echt grote stappen vooruit heeft gezet qua snelheid, doet IMO echt niet onder voor Chrome.

Die update-cyclus die Firefox van Chrome heeft afgekeken bevalt mij wel :)
Firefox doet redelijk z'n best inderdaad, maar Chrome is in veel benchmarks nog steeds veruit de snelste. Bij Peacekeeper haalt Chrome (19) bij mij 4783 punten, Firefox (11) slechts 2576 punten. Nog steeds wel een voordeel van Firefox is het feit dat het DirectWrite gebruikt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Korben schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Wanneer is de laatste keer dat je naar de dev tools van Chrome keek dan? Imo is die completer dan Firebug. Onder andere profiling, audits, enzovoorts.
Chrome mist nog veel te veel basisfunctionaliteit. Iets simpels als javascript disablen kan al niet eenvoudig via de web developer toolbar. Verder neemt alles veel te veel plek in.

Heb het een paar keer geprobeerd, maar kom met Chrome echt niet uit de voeten qua developer tools. Daarin is Firefox echt heer en meester.

Profiling, audits en welke moeilijke woorden je nog meer kan bedenken, zijn leuk, maar heb je als front-end developer meestal niet zoveel aan in je dagelijkse bezigheden. Audit kun je altijd later een keertje Chrome voor opstarten, mocht je dat echt nodig hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:21

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind de developer tools van Chrome prima werken. Het is een stuk stabieler dan Firefox die crasht of loopt vast om de haverklap. Bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alienfruit schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:11:
Ik vind de developer tools van Chrome prima werken. Het is een stuk stabieler dan Firefox die crasht of loopt vast om de haverklap. Bagger.
Werk er de hele dag mee en crasht nooit :?

(wel op een Mac, als dat uitmaakt, zou niet anders meer willen)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:26

Hoogie2004

Whohooooo

Ik had laatst Opera geinstalleerd om iets te testen. Maar in combinatie met SharePoint (of een van de dingen op een specifieke SharePoint pagina) crasht die bij elke refresh :+ Dat is pas lastig testen.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Nou ja, elke keer als ik Firefox opstart om Firebug heb ik het volgende probleem: updates en de browser slaat vast als ik de site open. Rete irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alienfruit schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:18:
Nou ja, elke keer als ik Firefox opstart om Firebug heb ik het volgende probleem: updates en de browser slaat vast als ik de site open. Rete irritant.
Mjah, dan heb je een brakke installatie. Dat zegt weinig over Firefox.

Gebruik Chrome voor mn dagelijkse browsen hoor, dat niet. Blijft een wat eenvoudigere en meer lichtgewicht browser dan Firefox. Gaat even alleen om front-end dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kennen jullie Aptus al?

Net gekocht & geinstalleerd, werkt toch wel heel handig! Maakt het tussendoor testen van een responsive website een stuk makkelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 28-03-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:21:
Kennen jullie Aptus al?

Net gekocht & geinstalleerd, werkt toch wel heel handig! Maakt het tussendoor testen van een responsive website een stuk makkelijker.
Het is dat ik geen iMac heb, maar is het puur om verschillende 'devices' en/of resoluties te testen? Of kun je er meer mee?

Echt wijzer van de beschrijving word ik niet, geen feature list ofzo. Vaker op knopjes/linkjes klikken :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheNephilim op 28-03-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
[...]
Chrome mist nog veel te veel basisfunctionaliteit. Iets simpels als javascript disablen kan al niet eenvoudig via de web developer toolbar.
Maar wel met een extension. Overigens is JavaScript disablen nou niet echt iets 'simpels'. Laten we niet vergeten dat zonder extensions je bij Firefox onder hand blij mag zijn dát er een pagina verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Korben schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Maar wel met een extension. Overigens is JavaScript disablen nou niet echt iets 'simpels'. Laten we niet vergeten dat zonder extensions je bij Firefox onder hand blij mag zijn dát er een pagina verschijnt.
Dus eerst zeg je dat je bij Chrome daar maar weer een extra extensie voor moet installeren, en vervolgens dat Firefox niks is zonder extensions :+ Does nog compute. Verder.. je kan ook overdrijven.. Ik heb meer extensions in Chrome om fatsoenlijk te kunnen werken/browsen dan in Firefox ;)
OkkE schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:21:
Kennen jullie Aptus al?

Interessant. Ff kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Het is dat ik geen iMac heb, maar is het puur om verschillende 'devices' en/of resoluties te testen? Of kun je er meer mee?

Echt wijzer van de beschrijving word ik niet, geen feature list ofzo. Vaker op knopjes/linkjes klikken :+
Je kan verschillende "devices" aanmaken (als tabs binnen de App), die bevatten eigenschappen als resolutie en User Agent. Daarna kun je in de adresbalk een URL typen en per device/tab browsen, eenvoudig een screenshot posten & Inspect Element doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

OkkE schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Je kan verschillende "devices" aanmaken (als tabs binnen de App), die bevatten eigenschappen als resolutie en User Agent. Daarna kun je in de adresbalk een URL typen en per device/tab browsen, eenvoudig een screenshot posten & Inspect Element doen.
Moet je dat allemaal zelf aanmaken, of zit er ook al een fatsoenlijke database in? Niet zo'n zin om dat allemaal nog te doen..

Adobe Shadow is ook wel nice overigens, als je de devices bij de hand hebt, wat toch uiteindelijk wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik gebruik daar gewoon http://responsivepx.com/ voor werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
Chrome mist nog veel te veel basisfunctionaliteit. Iets simpels als javascript disablen kan al niet eenvoudig via de web developer toolbar.
Dit is dan weer heerlijk op te lossen in Opera doordat je vrijwel alle knoppen e.d. overal kan in je UI kan plaatsen. De rechterkant van mijn statusbalk ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://filmcentrum.nl/images/pvt/opera_identify.jpg

Hiermee kan ik altijd snel JS aan/uit zitten, switchen tussen author/user mode en Dragonfly (de tegenhanger van Firebug) opstarten. Dragonfly zelf is overigens ook een flínk stuk volwassener geworden en doet nu niet meer onder voor zijn concurrenten.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Maar developen in Opera is een beetje zinloos, aangezien we die niet eens officieel ondersteunen.
Ik resize gewoon mn venster :P

[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Moet je dat allemaal zelf aanmaken, of zit er ook al een fatsoenlijke database in? Niet zo'n zin om dat allemaal nog te doen..

Adobe Shadow is ook wel nice overigens, als je de devices bij de hand hebt, wat toch uiteindelijk wel nodig is.
Devices moet je met de hand aanmaken... Zie hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibq8B26HipAb3t.png
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iq1yk5TBirJGX.png
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iSTLNq0AeFzST.png

Het is (voor die 2 euro) een leuk extra tooltje voor het even snel tussendoor checken. Uiteindelijk zal je toch met de echte devices aan de gang moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Chrome. :(

Een bepaalde URL uit m'n bookmarks, die niet met https werkt en die ook géén https-gedeelte heeft (ook niet voor de login) wordt door Chrome alleen nog maar als https benaderd. De site meldt doodleuk dat Chrome niet zo moet zeuren en naar http moet gaan (302 redirect), waarna de browser wéér een request naar de https-site doet. Na een keer of tien wordt dat een "Deze webpagina bevat een omleidingslus". 8)7

Cookies gewist, maar dat mocht niet baten. Ik heb ook altijd ruzie met software hè. :P

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2012 13:47 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Die heb ik ook een tijdje gebruikt (net als gewoon mijn browser resizen), maar ik vind eigenlijk tabs waarbij de browser met 1 klik het juiste formaat heeft en ik eenvoudig tussen een paar kan switchen heel handig!

Daarnaast vind ik de toevoeging van User Agent (gekoppeld aan resolutie) ook een mooi extra-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

iemand http://browserquest.mozilla.org/ al gespeeld?
What is BrowserQuest?

BrowserQuest is a multiplayer game inviting you to explore a world of adventure from your Web browser.

This demo is powered by HTML5 and WebSockets, which allow for real-time gaming and apps on the Web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als we responsive ontwikkelen doen we dat bijna altijd in combinatie met liquid voor de tussenstanden. Browser resizen is dan vooralsnog de enige echte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Nuget is toch oh zo handig O+ O+ , 3 klikken en een zoekterm ingeven en ik heb een package geïnstalleerd, waarbij ik zelf verder geen code hoef te schrijven O+ .

In dit geval was het ELMA om unhandled exceptions af te vangen (of om eigen zaken te loggen, maar is enkel in speciale gevallen waarbij een network fault optreedt naar de service, wat een Exception geeft, maar dat niet automagisch gelogd wordt aangezien ik die afvang om een mooie melding te geven).
Bosmonster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:40:
Maar developen in Opera is een beetje zinloos, aangezien we die niet eens officieel ondersteunen.
Dat is erg spijtig. Trouwens, ik heb gemerkt wanneer ik develop in Opera, dat het erg vaak ineens ook goed gaat in alle andere browsers (met "lt IE9" fixes enzo hier en daar). Oké, zodra je met expirementele zaken bezig bent, wordt het al lastiger (HTML5 features die nog niet breed geïmplementeerd zijn).

[ Voor 33% gewijzigd door Styxxy op 28-03-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Grappig! Even kijken... het laden duurt wel lang XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Styxxy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:55:
[...]
Dat is erg spijtig. Trouwens, ik heb gemerkt wanneer ik develop in Opera, dat het erg vaak ineens ook goed gaat in alle andere browsers (met "lt IE9" fixes enzo hier en daar). Oké, zodra je met expirementele zaken bezig bent, wordt het al lastiger (HTML5 features die nog niet breed geïmplementeerd zijn).
Dat is ook mijn ervaring. Er zijn vaak geen (of kleine) aanpassingen nodig voor Firefox, Safari en Chrome wanneer je iets in eerste instantie vanuit Opera hebt ontwikkeld. IE is een ander verhaal, maar daar weet je als ervaren ontwikkelaar automatisch al rekening mee te houden (en het probleem is hetzelfde bij ontwikkelen in de andere browsers).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

laden is een ramp
verder best grappig gedaan.
ik moet alleen nog 5000 dmg total halen (geen idee hover ik zit) en 5 x sterven

[ Voor 46% gewijzigd door D-rez op 28-03-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:43

Haan

dotnetter

Slimme zet! Ik ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

[ Voor 67% gewijzigd door Haan op 28-03-2012 14:29 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 09:20
Het laatste uurtje zitten zoeken naar een validatie fout in een xml bestand tegenover een schema...

Foutmelding gaf dat de inhoud niet geldig was, blijkt uiteindelijk dat ik maxOccurs="unbounded" moest toevoegen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

wsitedesign schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:40:
blijkt uiteindelijk dat ik maxOccurs="unbounded" moest toevoegen -_-
Ja kom op hé... een beetje devver weet dat toch. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Overengineered datalayers voor SharePoint ftl.

Kan allerlei moois, maar zelf de (elevated) SPWeb meegeven waar ik CRUD-operaties mee wil doen... nee hoor. Dat zit er niet in.

[ Voor 59% gewijzigd door Alex) op 28-03-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 09:20
GateKeaper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Ja kom op hé... een beetje devver weet dat toch. O-)
Vorig jaar heel kort XML schema's gezien aan unief, dit jaar officieel nog niets, dus niet lopen klagen ;)

Al doende leert men trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Lol.. ik had 't ook niet geweten hoor.

Pfff... keuzes keuzes... Highcharts, Flot, of jqPlot

Highcharts kost geld, maar heeft wel weer een leuke (thirdparty) .net lib en ziet er gewoon erg netjes uit! En flot en jqPlot moet ik maar even nader inspecteren. Die lijken op 't eerste gezicht wel erg veel op elkaar.

Heel soms, zou je gewoon willen dat er minder keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:49
Chill! Die kende ik nog niet :) Highcharts is wel écht goed, imho bij far de beste charting library (samen met z'n grote broer, highstock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Avalaxy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:24:
[...]
Chill! Die kende ik nog niet :)
Verrassing :) Er is er nog ééntje, maar op 't eerste oog leek de vorige beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, highcharts is een mooie library :) Stukken beter dan plot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik moet ook eerlijk erkennen dat hij er erg gaaf uit ziet. Enkel de kosten van $ 360.00 voor een licentie schrikken mij nogal af. Als extraatje wil ik grafiekjes tonen op een website waar klanten toegang tot hebben.

Omdat dit gezien wordt als SaaS, ben ik dan genoodzaakt om over te gaan tot een "Highcharts Single Developer License". :-( De jqPlot user-experience komt wel aardig in de buurt van Highcharts. Eigenlijk te dichtbij om die $ 360,- goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

GateKeaper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:37:
Ik moet ook eerlijk erkennen dat hij er erg gaaf uit ziet. Enkel de kosten van $ 360.00 voor een licentie schrikken mij nogal af. Als extraatje wil ik grafiekjes tonen op een website waar klanten toegang tot hebben.
Een portal waar klanten toegang tot hebben?

Ik weet niet hoeveel klanten je hebt, maar 360dollar is toch niet zo heel veel dan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Aan de andere kant... Als een reporting module iets is wat jou extra geld oplevert dan is zo'n investering van $360 natuurlijk zo terugverdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Nee, op zich niet zo heel veel.. en als ik daarmee klanten zou binnen halen praat het zich ook wel snel goed.

Het is op dit moment echter enkel iets extra's voor (een paar) bestaande klanten. Een ongevraagd extraatje dus :) . Een klant betaald zo'n 100 euro per kwartaal voor toegang tot die portal. Dus tjah, op dit moment vind ik dan 360 dollar nog wel een aardige investering, en zie ik een gratis (maar minder fraaie) variant, toch wel als een acceptabel alternatief.

En wees nu eerlijk.. zo lelijk is dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is niet lelijk, maar je moet je wel even bij al die componenten bedenken in hoeverre jij het makkelijk vind om de look and feel te customizen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
GateKeaper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:47:
Nee, op zich niet zo heel veel.. en als ik daarmee klanten zou binnen halen praat het zich ook wel snel goed.

Het is op dit moment echter enkel iets extra's voor (een paar) bestaande klanten. Een ongevraagd extraatje dus :) . Een klant betaald zo'n 100 euro per kwartaal voor toegang tot die portal. Dus tjah, op dit moment vind ik dan 360 dollar nog wel een aardige investering, en zie ik een gratis (maar minder fraaie) variant, toch wel als een acceptabel alternatief.

En wees nu eerlijk.. zo lelijk is dit toch niet?
Ziet er heel behoorlijk uit. Ik zou in jouw casus ook niet voor Highcharts gaan, het zal de klant toch niet uitmaken of je lijntje een schaduw en reflectie heeft of niet (bij wijze van spreken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook voor jqPlot gaan. Van zodra je meer klanten krijgt die het echt de moeite vinden kan je overwegen om over te schakelen op het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Leuk zo'n secure downloadmanager (SDM) van Microsoft om software van MSDNAA te downloaden... Als ie het doet! Het ding blijft dus mooi hangen op 0%...

Ik ben dus sneller uit om het ergens zelf te downloaden en dan de key te gebruikten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Gleighton schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:08:
Leuk zo'n secure downloadmanager (SDM) van Microsoft om software van MSDNAA te downloaden... Als ie het doet! Het ding blijft dus mooi hangen op 0%...

Ik ben dus sneller uit om het ergens zelf te downloaden en dan de key te gebruikten...
Ik ken het, is erg irritant. Daarom moet je ook nooit via MSDNAA downloaden, enkel de keys opvragen. Downloaden zelf doe je best via DreamSpark ;). (Zo doe ik het ook altijd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wait what PHP?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpt.com/img/files/8ts9rwdovl0t1tnmdu8p_thumb.png

Volgens PHP's strcmp is string 1 niet gelijk aan string 2 (en nee, er staan geen spaties voor of achter). Okee...

Edit: ah, onder water bleken bij de tweede string de ampersands geconverteerd te worden naar HTML entities. Creatief.

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 28-03-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Avalaxy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:06:
Wait what PHP?

[afbeelding]

Volgens PHP's strcmp is string 1 niet gelijk aan string 2 (en nee, er staan geen spaties voor of achter). Okee...
Haal 'm eens door unpack('H*', $string) heen. Vergelijk dan de twee arrays maar eens. Grote kans dat je ergens een onzichtbaar karakter ergens hebt staan. :)

Edit: ah, al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kon dat niet in een [code][/code]-blok? :P

Heb ik weer hoor. Ik ben een beetje aan het hobbyen met een MVC 4-site en wil debuggen met IE, zodat ik dan Chrome op de achtergrond open kan houden om wat te surfen. Anders opent VS de site in een nieuwe tab in Chrome, en ziet het niet wanneer ik die tab sluit. Moet ik weer op Shift+F5 drukken om te stoppen met debuggen en zo.

Enfin, site in IE geopend, en als ik nu op een bepaalde pagina op de terug-knop druk, werken alle links op de homepagina ineens niet meer. 8)7 Als ik F5 werkt het wel weer.

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Bij VS11 kan je de browser kiezen bij de Run button. Een super toevoeging! (misschien zijn er plugins die dit doen in eerdere versies...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoogie2004 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 06:51:
Bij VS11 kan je de browser kiezen bij de Run button. Een super toevoeging! (misschien zijn er plugins die dit doen in eerdere versies...)
Je kon sowieso door de default browser in vs10 op firefox te zetten al run via firefox laten gaan maar dit was natuurlijk een beetje verstopt :P.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik gebruik de Default Browser Switcher, maar het punt was dus dat de links op m'n pagina in IE niet meer werken als ik op Vorige klik. :P

Niet dat ik loop te helpdesken, ik wilde het gewoon even melden. :P Het is toch maar een hobbyprojectje dat nog helemaal gewijzigd moet worden qua html/css/js, waar het probleem waarschijnlijk in schuilt.

[ Voor 33% gewijzigd door CodeCaster op 29-03-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

CodeCaster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:07:
Ik gebruik de Default Browser Switcher, maar het punt was dus dat de links op m'n pagina in IE niet meer werken als ik op Vorige klik. :P
Dat hebben we hier ook wel eens gehad... Echter geen flauw idee wat het probleem was, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:10
Heh, sinds 3 weken eindelijk weer eens een paar dagen op de zaak.

Eindelijk weer eens tijd om wat projectjes op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Laatst online: 29-12-2024
Alex) schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:50:
Overengineered datalayers voor SharePoint ftl.

Kan allerlei moois, maar zelf de (elevated) SPWeb meegeven waar ik CRUD-operaties mee wil doen... nee hoor. Dat zit er niet in.
Moet je ook niet doen :)

Waarom wil je die dingen uberhaubt elevated doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Laurens-R schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
[...]
Omdat 't kan :+

Alhoewel.. in dit geval dus eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Laurens-R schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:16:
[...]

Omdat de gebruikers aan het handje door een wizard heen worden genomen (met validaties en allerlei andere logica) en het niet de bedoeling is dat ze zelf items gaan toevoegen aan de doellijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
Anyhow... waarom een SPWeb meegeven als alles binnen je elevated delegate vrolijk meedanst op de verhoogde permissies?

m.a.w. dan zou je datalayer vanuit daar aanroepen toch voldoende moeten zijn... (of tussenliggende business layer etc).

Misschien dat ik iets te eenvoudig denk, maar als je het gaat hebben over het doorgeven van Elevated SPWeb objecten, dan bekruipt mij meestal het gevoel dat je iets niet handig aan het doen bent :)

[ Voor 63% gewijzigd door Laurens-R op 29-03-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat gebeurt dus niet... de bestaande datalayers zijn namelijk zo gebouwd dat je een Web-ID meegeeft (GUID) en de naam van de lijst waaruit je wilt lezen. Intern gebruiken die datalayers dan weer wat cache-objecten (om memory leaks te voorkomen) i.c.m. SPContext.Current.

De context waarin die datalayer z'n werk doet is dus niet meer elevated :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
Ah naad!

I understand your pain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat overigens ook een moeilijke opgave lijkt te zijn, is het mogelijk maken dat een gebruiker één bepaalde pagina mag aanpassen in een PublishingWeb. De desbetreffende user heeft Contribute-rechten op de page, maar de publishing console ontbreekt vrolijk. Ik zit nu met wat custom controls te proberen, maar werken? Ho maar... :/

SharePoint, Y U NO LOGISCH??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Alex) schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:21:
Wat overigens ook een moeilijke opgave lijkt te zijn, is het mogelijk maken dat een gebruiker één bepaalde pagina mag aanpassen in een PublishingWeb. De desbetreffende user heeft Contribute-rechten op de page, maar de publishing console ontbreekt vrolijk. Ik zit nu met wat custom controls te proberen, maar werken? Ho maar... :/

SharePoint, Y U NO LOGISCH??
Omdat het SharePoint is O-) ?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
Mijn huidige frustratie: Ik ben momenteel bezig met meerdere SharePoint sites, maar omdat het binnen mijn dev omgeving wel allemaal tegelijkertijd moet werken (en praten met elkaar), begint SP vreemd te doen omdat de resources op beginnen te raken.

- Application pools die ineens uitvallen.
- Random exceptions die los staan van mijn eigen code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Yummy, zo even een broodje bij Subway eten! :o

Eerst nog even verder met een website en ondertussen blikje Blue Bastard.

Handig trouwens: http://placehold.it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheNephilim schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:28:
Yummy, zo even een broodje bij Subway eten! :o
Steak&Cheese met extra pepperjack en bacon :9~

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hahaha, ja inderdaad! ^^

Lol, ik kwam er eerst meerdere keren per week, we hebben ooit eens het aantal meters berekend aan de hand van die spaar bonnetjes die je krijgt. Met de bonnetjes alleen zat ik al op 120 meter Subway broodjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

De fijnste placeholder site die ik tot nu toe ben tegengekomen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheNephilim schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:32:
Lol, ik kwam er eerst meerdere keren per week, we hebben ooit eens het aantal meters berekend aan de hand van die spaar bonnetjes die je krijgt. Met de bonnetjes alleen zat ik al op 120 meter Subway broodjes :+
Ik haal eens per week een footlong. Vind 't wel een vrij prijzige lunch.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hahaha, die is geniaal! ^^ Hmmmm, zo zijn er natuurlijk nog veel meer leuke dingen te verzinnen.

Al moet ik zeggen dat je zakelijk gezien niet met kittens aan kunt komen bij een klant :p
.oisyn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Ik haal eens per week een footlong. Vind 't wel een vrij prijzige lunch.
Klopt, dat waren nog gouden tijden voor mij :P De bonnetjes had ik allemaal opgespaard en kon daar nog lang van eten zonder al te veel te betalen.

Ik at altijd 3 halve broodjes. Als je echt gek wil doen moet je de BBQ Bacon Rib nemen met extra bacon XD Helaas hebben ze die niet meer :o

[ Voor 40% gewijzigd door TheNephilim op 29-03-2012 11:35 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.