We zijn wel hollanders hé
Hahahahyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Als zij ook wat foto's van haar zelf terugstuurt.
you:
they advertised with the LE edition and everything and now they said that i should contact you since they simply forward the gamebox
Alok:
I would like to inform you that the offer is for origin store only.
they advertised with the LE edition and everything and now they said that i should contact you since they simply forward the gamebox
Alok:
I would like to inform you that the offer is for origin store only.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Bryan wilt gewoon niet
Bryan: I cannot make any exceptions even for people I know personally. Policy is policy.
Wacht even... je hoort die spect-act ook te krijgen met Origin LE pre-order? Waarom heb ik hem dan nog niet?
Verwijderd
dum dum duuuum *scary sound*
Bij mij gaat er nu de winkel en mn account na getrokken worden . . .
Nee ze zeggen bij mij van niet.Gropah schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
Wacht even... je hoort die spect-act ook te krijgen met Origin LE pre-order? Waarom heb ik hem dan nog niet?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Prbeer de EA livechatGropah schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
Maar sluit hem als je de volgende persoon krijgt:
Jessica
Bryan
Guanav
...
....
Oeeh spannend...
Jessica: Alright I just need to get supervisor approval, just a few more moments.
Jessica: What is the email that is on your account?
Jessica: Alright I just need to get supervisor approval, just a few more moments.
Jessica: What is the email that is on your account?
mhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Jessica
Bryan
Guanav
...
....

Kun je ook spelen tegen vrienden die een Playstation hebben? Ik heb namelijk een Xbox. Of is dat allemaal van elkaar gescheiden?
+ Alokmhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Jessica
Bryan
Guanav
...
....
Ik heb net een key gekregen via EA Livechat voor Specact. Gewoon gezegd dat ik begreep dat ik die bij de LE hoorde te krijgen maar geen key gekregen had. Moest m'n orderid/e-mailadres doorgeven en toen kreeg ik een key. Weet morgen pas of ie t doet, vanavond naar n borrel dus geen BF3.
Zijn jullie nu serieus allemaal aan het bedelen om die codes waar je waarschijnlijk niet eens recht op had?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Vanuit de Origin Store ge pre-ordered?Cartman! schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:41:
Ik heb net een key gekregen via EA Livechat voor Specact. Gewoon gezegd dat ik begreep dat ik die bij de LE hoorde te krijgen maar geen key gekregen had. Moest m'n orderid/e-mailadres doorgeven en toen kreeg ik een key. Weet morgen pas of ie t doet, vanavond naar n borrel dus geen BF3.
was te proberen;)
you:
Ok i understand, however, i am now reading on a dutch forum that you guys are helping the people who bought at this store by sending the codes via email
Alok:
No but we are not doing anything such for the third party retailers.
you:
Ok i understand, however, i am now reading on a dutch forum that you guys are helping the people who bought at this store by sending the codes via email
Alok:
No but we are not doing anything such for the third party retailers.
Het ging me in eerste instantie om mijn Veteran status (waar ik wél recht op heb) en de Gunclub gun (waar ik óók recht op heb). Maar als men met wat gebabbel ook wat extra DLC weet los te peuteren, dan probeer je dat als rasechte hollander natuurlijk ook. Like I said, niet geschoten...(en da's toepasselijk bij een shooter, of niet danmadmaus schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:41:
Zijn jullie nu serieus allemaal aan het bedelen om die codes waar je waarschijnlijk niet eens recht op had?
Alok:
But specact is for other retailers and we are not issuing any code for it.
* chat ended *
* chat ended *
Ook lekker.... ik kreeg dit:DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:43:
Alok:
* chat ended *
You are now ready to chat with Dheeraj.
you:
hi
The chat session has ended. Please contact us again if you need further help.
Stille genieter
WHAHHAHAAH daar wacht je dan een uur op;) die zag dat je uit .nl kwam!
LOL. Tricia heeft net heel zielig gezegd toen ik haar klem had gezet en ze eigenlijk die code wel moest geven:Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Ook lekker.... ik kreeg dit:
you:
hi
Tricia:
I am not authorized to do that
Pfff die gasten reageren wel traag zeg
klopt de hebben de nederlandse ip range gebanned omdat het goedkope honden zijn.Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Ook lekker.... ik kreeg dit:
you:
hi
heel begrijpelijk ook =]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Hahahaha ongetwijfeld
Dit is een troll, mag ik toch hopen. toch? TOCH?albert04 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:39:
Kun je ook spelen tegen vrienden die een Playstation hebben? Ik heb namelijk een Xbox. Of is dat allemaal van elkaar gescheiden?
1 - Veteran status is nu gefixed...
====
2 - Op naar Gun-Club code, want die krijg ik niet
3 - Laatste poging voor SPECACT kit.
====
was het maar zo, al die gasten afschieten die met zon controller aan de gang zijn:)
Ik zit dit nu allemaal te lezen maar volgens mij snap ik het niet helemaal
krijg ik nu nog wel mijn wehkamp extra's zoals die back to karkand e.d. ?
Vind het een vrij normale vraag eigenlijk. Als hij nou beweerde dat het kon, maybe a troll. Maar dit is gewoon een vraagLuckyLuQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
[...]
Dit is een troll, mag ik toch hopen. toch? TOCH?
Is dat via een code mogelijk dan ? Heb zelf nog niet geprobeerd, maar ben al wel een tijd lid van de Gunclub..MrOizo2005 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
[ Voor 32% gewijzigd door agoNITE op 28-10-2011 14:50 ]
hoezo ik ben op mijn snes al best veel PS3ers tegen gekomen hoorLuckyLuQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
[...]
Dit is een troll, mag ik toch hopen. toch? TOCH?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Bij de Limited edition pre-order krijg je Back to Karkank EN de Specact kit (teminste als je bij wehkamp heb besteld, bol.com heeft de physical warfare pack).ExilaaHH schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
Ik zit dit nu allemaal te lezen maar volgens mij snap ik het niet helemaalkrijg ik nu nog wel mijn wehkamp extra's zoals die back to karkand e.d. ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 14:50 ]
ja die is volgens mijn naderhand te downloaden maar wij zijn bezig dingen te claimen die we niet gekocht hebben, gewoon kijken of het lukt;)ExilaaHH schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
Ik zit dit nu allemaal te lezen maar volgens mij snap ik het niet helemaalkrijg ik nu nog wel mijn wehkamp extra's zoals die back to karkand e.d. ?
Specact kit ook?!?!?!?!?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:49:
[...]
Bij de Limited edition pre-order krijg je Back to Karkank EN de Specact kit.
Maar iedereen probeert hier nu toch zo'n specact kit te krijgen ? betekent dit dan dat jullie niet die LE of dat ik hem ook gewoon op die manier moet zien te krijgen
?
Dus niet op Origin, want die kregen de Warfare kit.
Tip voor nummer 2: Je krijgt geen code voor de Gunclub-unlock. Het is de M1911. Gewoon inloggen en je kit customizen. Dan zie je hem erbij staan. Je krijgt geen code en ook geen melding bij inloggen. Je hebt hem gewoon...MrOizo2005 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:48:
1 - Veteran status is nu gefixed...
====
Verwijderd
Pfff, krijg je opeens dit te zien:
Ramesh:
May I please place you on hold while I check this for you?
you:
sure, no problem
Ramesh:
Are we still connected?
you:
hi, im still here yes
Ramesh:
May I please place you on hold while I check this for you?
you:
sure, no problem
Ramesh:
Are we still connected?
you:
hi, im still here yes
Sommige krijgen die specact kit.ExilaaHH schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:50:
Maar iedereen probeert hier nu toch zo'n specact kit te krijgen ? betekent dit dan dat jullie niet die LE of dat ik hem ook gewoon op die manier moet zien te krijgen?
Ik heb bij consoleshop besteld en daar werd niks over die kit gezegd.
Wel de back to karkland map en daar heb ik uiteindelijk die limited edttion voor gekocht.
Burp
precies, geen specact kit voor de wehkampers
Vindt het tot nu toe niet echt een verbetering tov BC2.
Sommige maps zijn leuk (Caspian en Damavand), andere worden gewoon een grote clusterfuck, waarbij alleen snipers en RPG noobs nog iets betekenen (Grand bazaar)
Ik vond het NIET urban setting van BC2 leuker dan weer dat beton en kraampjes gedoe van Seine crossing/metro en bazaar. Benieuwd of er nog meer Valparasio achtige maps komen.
Sommige maps zijn leuk (Caspian en Damavand), andere worden gewoon een grote clusterfuck, waarbij alleen snipers en RPG noobs nog iets betekenen (Grand bazaar)
Ik vond het NIET urban setting van BC2 leuker dan weer dat beton en kraampjes gedoe van Seine crossing/metro en bazaar. Benieuwd of er nog meer Valparasio achtige maps komen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
ik kreeg geloof ik ook de warfare kit?
Waar is trouwens die chat ik kan hem maar niet op die support site vinden..
support.ea.com/chat is die ook niet
Waar is trouwens die chat ik kan hem maar niet op die support site vinden..
support.ea.com/chat is die ook niet
Geeft ze een code, voer ik die in op mn xbox, blijkt t een code voor online pass te zijn
. Daaar gaat t niet om, Jessica
Dus even voor de duidelijkheid:
Mensen die via Origin de LE hebben besteld (like me), krijgen alleen de Physical Warfare-pakket.
Mensen die de LE via andere winkels gekocht hebben, krijgen de Back to Karkland én SPECACT-kit?
Wat een afzetterij.
Mensen die via Origin de LE hebben besteld (like me), krijgen alleen de Physical Warfare-pakket.
Mensen die de LE via andere winkels gekocht hebben, krijgen de Back to Karkland én SPECACT-kit?
Wat een afzetterij.
Nope, B2K zit ook bij origin
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Mailtje van Wehkamp:DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:51:
Bedankt voor je Pre-order van Battlefield 3 voor de PC.
TOEGANG TOT DE SPEC ACT KIT!
Bij deze ontvang je de unieke unlockcode waarmee je toegang hebt tot de zogenaamde SpecAct Kit: 8 unieke multiplayer-skins voor de elite van de elite.
Als je zo'n online pass code hebt kun je hem doorverkopen voor 10 euro.RothaNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
Geeft ze een code, voer ik die in op mn xbox, blijkt t een code voor online pass te zijn. Daaar gaat t niet om, Jessica
Want dat is zo'n code waard.
voor als je bf3 besluit door te verkopen.
Burp
Ik kreeg gewoon een code voor de specact kit via wehkamp naar mij gemaild...DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:51:
Das niet waar. Heb hem bij Bol vandaan en kreeg daar bij de LE het Physical Warfare-pakkethyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
PSN: Von_Smallhausn
ten eerste is het Karkand, niet Karkland.hyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
Wat een afzetterij.
ten tweede krijgt iedereen die LE heeft gekocht, de Back to karkand uitbreiding. Alleen deze is niet bij Launch beschikbaar, maar enkele maanden later (en eerst exclusief voor PS3). Je krijgt hier geen code voor. De maps komen uiteindelijk gewoon beschikbaar voor jou.
Toch wel, indien besteld voor een bepaalde datum (Volgens mij 26-09 of 26-08).DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:51:
Ah oké. Daar kan ik wel mee leven.prutser387 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:53:
[...]
ten eerste is het Karkand, niet Karkland.
ten tweede krijgt iedereen die LE heeft gekocht, de Back to karkand uitbreiding. Alleen deze is niet bij Launch beschikbaar, maar enkele maanden later (en eerst exclusief voor PS3). Je krijgt hier geen code voor. De maps komen uiteindelijk gewoon beschikbaar voor jou.
En dit is: als het erbij stond toen je bestelde, dan krijg je hem. Je moest dan vóór 1 september bestellen ofzo.Crumbled1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:53:
[...]
Ik kreeg gewoon een code voor de specact kit via wehkamp naar mij gemaild...
Net gisteren een tweede BF3 LE besteld bij wehkamp voor 40 euro inclusief verzenden, kom er nu op en zie dat het 47 euro is XD Net op tijd!
Beste M. Kroes,DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:51:
Bedankt voor je Pre-order van Battlefield 3 voor de PC.
TOEGANG TOT DE SPEC ACT KIT!
Bij deze ontvang je de unieke unlockcode waarmee je toegang hebt tot de zogenaamde SpecAct Kit: 8 unieke multiplayer-skins voor de elite van de elite.
Vergroot je customization-mogelijkheden in Battlefield 3 met deze set van 8 unieke multiplayer-skins. Elke kit in beide kampen krijgt een extra uniform en camouflage waarmee je je kunt aanpassen aan elke omgeving.
Dit is je code: <code>
We wensen je veel plezier bij het spelen,
wehkamp.nl
@E2TK heb jij gewoon besteld vooraf en kreeg je de code toen al ?
waarom krijg ik dat emailtje niet
?
waarom krijg ik dat emailtje niet
Ik heb de Physical Warface code per mail toegezonden gekregen van Daniel. Zonder gezeur, maar het was dan ook een prettig gesprek verder. Gezien ik ben begonnen met de andere vragen (over mijn vet status en gunclub gun) was dit een "easy fix" voor hem
Ik heb hem ook van wehkamp gehad, maar had Maandag de order geannuleerd wegens online kopen van een key om eerder te kunnen spelen. Desondanks toch een key gehad via de mail. Altijd leuk
Uiteraard, snap daarom ook niet waarom mensen hier zo verward over zijn. Heb je hem voor die datum besteld zul je de code gewoon via de mail ontvangen, zoniet dan had je waarschijnlijk beter moeten lezen of je nog wel de specact kit erbij kreeg.prutser387 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:54:
[...]
En dit is: als het erbij stond toen je bestelde, dan krijg je hem. Je moest dan vóór 1 september bestellen ofzo.
@michaelkroes89: ook gehad, maar ik had 2x BF3 besteld maar 1x een code 
Wacht nog op antwoord van Wehkamp....
Dat is ook de way to go eigenlijk, eerst wat praten over van alles en nog wat en dan even vragen over je ontbrekende keysSeroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:56:
Ik heb de Physical Warface code per mail toegezonden gekregen van Daniel. Zonder gezeur, maar het was dan ook een prettig gesprek verder. Gezien ik ben begonnen met de andere vragen (over mijn vet status en gunclub gun) was dit een "easy fix" voor hem
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ik heb 2 maal met verschillende orders(en datums) battlefield besteld bij wehkamp, voor beiden geen code
Successhaiwa887 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:57:
@michaelkroes89: ook gehad, maar ik had 2x BF3 besteld maar 1x een code
En waar heb je het over met die SpectAct kit, een paar skins die je toch niet ziet omdat je gewoon alles neerschiet met een rood pijltje erboven.....
komen jullie nog mooi weg
jullie hebben teminste die key ik niet
Ik heb hem vooraf besteld ja, besteldatum: 28/09/2011 (was er best laat bijExilaaHH schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:55:
@E2TK heb jij gewoon besteld vooraf en kreeg je de code toen al ?
waarom krijg ik dat emailtje niet?
Edit: De e-mail kreeg ik gister.
[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 28-10-2011 15:04 ]
Moet je wel gespot worden en met die skins kan dat wel lastiger zijnprutser387 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:00:
En waar heb je het over met die SpectAct kit, een paar skins die je toch niet ziet omdat je gewoon alles neerschiet met een rood pijltje erboven.....
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Probeer de EA live chat *proest*ExilaaHH schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:00:
komen jullie nog mooi wegjullie hebben teminste die key ik niet
Haha poging 3 moet nu 53 min wachten
Stille genieter
Die Jessica geeft me dalijk weer een nieuwe code
. Vorige bleek dus voor de Online Pass te zijn (waarvan ze zei dat ook PWP bij zou moeten zitten, nou niet dus. Ze hoeft me niet te geloven). Afwachten maar op de andere code.
k ik heb veteran status van 8. Mijn vraag is wat leverd me dat op.
nee eerlijke vraag.. Ik wil weten waarom dat belangrijk is
waar is die live chat dan ik heb al rondgekeken op die support site maar helaaasz
Jeeuh! PWP binnen! Jessica, mijn heldin
. Ik zal maar niet vragen naar SPECACT, boeit me ook niet echt veel
Precies. Ik vrees dat veel gebruikers binnenvallen met "PLEASE GIVE CODE FOR TEH DLC'S LAWLZ" (natuurlijk even flink overdreven, maar you get my point). En ik denk dat ze daarvoor wat schichtig zijn.Phyxion schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:57:
[...]
Dat is ook de way to go eigenlijk, eerst wat praten over van alles en nog wat en dan even vragen over je ontbrekende keys
Geef gewoon aan dat je wat problemen ondervindt met e.e.a. (verzin desnoods iets, over Origin of over je Gunclub rewards of badges, of je veteran status). Laat ze dat rustig uitzoeken en fixen (als er überhaupt iets te fixen valt). Wees geduldig en begripvol (maak opmerkingen in de trant van: "I completely understand, no worries, take your time" of een variatie daarop, zodat ze zich op hun gemak en niet gerushed voelen) en knal aan het eind van het gesprek er nog even achteraan dat je dacht dat je nog pre-order content zou krijgen, maar die niet hebt ontvangen (zonder in details te treden over pre-order, LE, winkel, land, etc.) en wacht af wat de respons is.
Voor mij was 't i.i.g. zo geregeld
Je had beter naar spec-act kunnen vragenRothaNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:09:
Jeeuh! PWP binnen! Jessica, mijn heldin. Ik zal maar niet vragen naar SPECACT, boeit me ook niet echt veel
Stille genieter
In de Beta-versie was er wel een GoT BF3 PS3 platoon. Ik dacht dat die ook in de retail versie gebruikt werd maar toch niet dus... Als ik inlog in battlelog dan is deze er niet meer. Wie voelt zich geroepen? (ik weet niet meer wie hem toen opgericht had)JT888 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:54:
Zal ik er 1 aanmaken dan ? Of 1 van jullie is zo gebeurd toch
Is het misschien een idee om in de openingspost van dit topic (of het normale BF3 topic) een vermelding te zetten met platoonnamen voor PC/360/PS3 versie?
Dus door mijn veteran status voor een unlock
mIJN pRE ORDER bij origin geeft me recht op
KarkLand
SpecACT
Physical Warface
Klopt?
Check?
KarkLand
SpecACT
Physical Warface
Klopt?
Check?
De speciale packs zouden per retailer moeten verschillen. Back to Karkand krijgt iedereen met de LE.
Veteran status geeft je nergens recht op. In BFBC2 kreeg je er een gun voor, over BF3 nog niets gelezen!Stronkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:12:
KarkLand
SpecACT
Physical Warface
Klopt?
Check?
[ Voor 56% gewijzigd door agoNITE op 28-10-2011 15:13 ]
Ik heb hem via Origin ge preorderd
Ik vraag Jessica nu naar veteran status, en of t nog extras oplevert voor BF3
Ben wel benieuwd wanneer Back to Markland nu eigenlijk uit komt.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
De Limited Edition geeft je de Back to Karkand DLC.Stronkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:12:
KarkLand
SpecACT
Physical Warface
Klopt?
Check?
Je veteraan status geeft je de 1911.
Gunclub geeft je ook de 1911.
Een pre-order bij Bol.com geeft je naast de Back to Karkand DLC ook de physical warfare pack.
Een pre-order bij Wehkamp geeft je naast de Back to Karkand DLC ook de SPECACT pack.
Een pre-order bij Origin geeft je naast de Back to Karkand DLC ook de physical warfare pack (zelfde als bol.com dus).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 15:16 ]
Snap trouwens niet waar iedereen de tijd vandaan haalt om de hele tijd bij EA Support in de wacht te staan voor een chat. PWP komt later voor iedereen beschikbaar...
Als ik de tijd had zat ik nou lekker te gamen. Moet helaas nog werken tot half 6
Als ik de tijd had zat ik nou lekker te gamen. Moet helaas nog werken tot half 6
Voor de 800e keer duidelijkheid, iedereen met LE krijgt de back to KARKAND pack en niemand krijgt de back to karkLand pack...hyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
Wat een afzetterij.
jongens lees nu is goed. er is al meerdere keren gezegd dat back to kirkland vanzelf geactiveerd wordt met de LE.
Hoe lang duurt het voordat die Veteran statussen verwerkt zijn? na contact met support
[ Voor 15% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-10-2011 15:17 ]
geen idee. heb jij dan een veteranus status? ik heb maar 2 games dus denk niet dat dat genoeg is.MrOizo2005 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:16:
Hoe lang duurt het voordat die Veteran statussen verwerkt zijn? na contact met support
Dit topic is gesloten.