Ik bedoelde voor de release, toen je de achterkant nog niet had gezien.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:42:
Nee, stond volgens mij ook op de achterkant dat je em zou krijgen wanneer de map uit zou komen.
Ben alleen benieuwd hoe duur die DLC Karkand zou zijn.... aangezien ik 5 euro extra betaald heb voor een limited edtion. Als die map maar iets duurder is dan heb ik toch weer wat eurotjes bespaard (A)
(ps3 by the way)
ik moet inmiddels 41 mins wachten (schermpje viel uit;()
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Nee ik blijf bezigknoffy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:43:
probeer gewoon nog een keerbij een andere medewerker
MediaMarktDRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:45:
waar heb je hem vandaan dan?
[ Voor 19% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 13:46 . Reden: Quote ]
Stille genieter
waar heb je hem vandaan dan?
Is die Physical Warfare Pack nou zo geweldig dat iedereen die nu probeert te scoren? Hij wordt op een later moment immers voor iedereen gratis.
Hebben ze weer wat te vertellen vanavond thuis:
Vandaag hadden we toch weer van die zeurige Nederlanders op onze chat. Ze bleven maar komen..
Vandaag hadden we toch weer van die zeurige Nederlanders op onze chat. Ze bleven maar komen..
sinds ze ene evolution een code hadden gegeven bleven we chatten!
Verwijderd
Had wel ergens gelezen van 'when it's released' dus was er wel degelijk op de hoogte van.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:44:
[...]
Ik bedoelde voor de release, toen je de achterkant nog niet had gezien.
Wat ik er van vind is een tweede
Waar moeten jullie eigenlijk op wachten als ik vragen mag? op de live chat support van EA?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Hehe, dan heb ik dat zeker gemistVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:46:
[...]
Had wel ergens gelezen van 'when it's released' dus was er wel degelijk op de hoogte van.
Wat ik er van vind is een tweede

Verwijderd
jaMu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:46:
Waar moeten jullie eigenlijk op wachten als ik vragen mag? op de live chat support van EA?
Net zo vaak als z'n vrouw zeker.Rockvee2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:45:
Hebben ze weer wat te vertellen vanavond thuis:
Ja, net zoals als je naar de helpdesk bel van je internet providerMu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:46:
Alle lijnen zijn momenteel bezet, een moment geduld a.u.b
Verwijderd
Jep, 6 minuutjes nogMu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:46:
Nou ik kan weer 38 minuten in spanning zitten wachten
Stille genieter
Zo, 6870 en 4gb erbij besteld....moeten we toch ff kunnen
Lol. Ga ik dus echt geen moeite voor doen. Uiteindelijk komt die physical warfare kit toch vrij ;-)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
maar dat kost geld;)Rockvee2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Ja, net zoals als je naar de helpdesk bel van je internet provider
Alle lijnen zijn momenteel bezet, een moment geduld a.u.b
Verwijderd
Moeite? Beetje spammen hier en de 37 minuten zijn zo omMu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:48:
Lol. Ga ik dus echt geen moeite voor doen. Uiteindelijk komt die physical warfare kit toch vrij ;-)
We blijven nederlanders he, als er mogeljik iets gratis te halen valt zijn we er allemaal bij!Mu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:48:
EINDELIJK Battlefield 3 kunnen installeren!
- Redbull? Check!
- Genoeg eten voor een weekend? Check!
- Antwoordapparaat op de telefoon? Check!
- Deuren op slot? Check!
Ik ben BF3 spelen! * kronolith jizzed in my pants
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
vermaak terwijl u wacht : YouTube: Vliegendtuig GoT BF3.avi
Warhammer en PC games en lego
vergeet je geen druppelinfuus aan te leggen?kronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:49:
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
game activatie?? SHIT no double check? success hekronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:49:
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
Verwijderd
mja heb wel het idee dat de minuten bij EA langer duren als bij mijVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:48:
[...]
Moeite? Beetje spammen hier en de 37 minuten zijn zo om
Verwijderd
- Werkende servers? For now....kronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:49:
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
Verwijderd
Hahahakronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:49:
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
Zo'n weekend heb ik dus ook! Ik heb vandaag vrij genomen, en het hele weekend vrij. Net allerlei bikken gehaald en nu ff die codes fixen en redeemen en dan knallen! Heb gister al wat gespeeld maar vandaag wil ik toch wel wat uurtjes maken.
Vrouw naar een beauty-weekend met vriendinnen ? Checkkronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:49:
- Redbull? Check!
- Deuren op slot? Check!
Red bull? Kun je dan niet beter wat drinken wat lekker is?
Verwijderd
FixedRockvee2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
Ketting korter en keukendeur dicht ? Check
ik kan hem vanaaf spelen en morgen komt een tweakers mijn graka ophalen... en ik heb mijn nieuwe nog niet:(
via de chat?Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:55:
Ik heb nu 1 code ontvangen van EA, ben benieuwd welk pack ik ervoor terugkrijg.
Verwijderd
To do:
Gunclub code fixen
SpecAct code fixen
Physical Warfare code fixen
BF Veteran fixen
Edit: 1 minuut nog!
Gunclub code fixen
SpecAct code fixen
Physical Warfare code fixen
BF Veteran fixen
Edit: 1 minuut nog!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 13:59 ]
schieten uit een shute.....
hoe die je die veteran?
hoe die je die veteran?
Zit nu al 45 minuten IN de chat, hij schiet niet op om die paar getalletjes en lettertjes te mailen.
Dat komt omdat iedereen op de chat ismhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:59:
Zit nu al 45 minuten IN de chat, hij schiet niet op om die paar getalletjes en lettertjes te mailen.
Ik heb de gunclub registratie net gedaan. Bleek dat ik al geregistreerd was (zal wel van een eerdere Battlefield zijn). Echter heb ik geen awards of unlocks. Ik heb ook geen enkele badge (niet eens de bèta badge, terwijl ik toch echt in de battlefield 3 bèta zat...)
Het werkt allemaal lekker bij EA. Ik denk wel dat ze bij de live-chat het geintje doorhebben m.b.t. de zogenaamde "missing" Phys. War. en SpecAct packs. Toch wil ik m'n veteran status geupdate hebben.
Het werkt allemaal lekker bij EA. Ik denk wel dat ze bij de live-chat het geintje doorhebben m.b.t. de zogenaamde "missing" Phys. War. en SpecAct packs. Toch wil ik m'n veteran status geupdate hebben.
Verwijderd
Zo, ik ben tevreden. Net bij de MM de laatste Limited Edition gehaald, voor dezelfde prijs als de gewone
. Even verder kijken dan de neus lang is en daar stond ie.
Verwijderd
Bij mij duurde het ongeveer een kwartiertje voordat ik awards kreeg en dergelijke.Seroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:00:
Ik heb de gunclub registratie net gedaan. Bleek dat ik al geregistreerd was (zal wel van een eerdere Battlefield zijn). Echter heb ik geen awards of unlocks. Ik heb ook geen enkele badge (niet eens de bèta badge, terwijl ik toch echt in de battlefield 3 bèta zat...)
M'n pistooltje kreeg ik wel bijna direct
Verwijderd
Volgens mij is het mij net gelukt door op login te klikken en opnieuw in te loggen met mijn EA hoofdaccount, maar ik zit nu in de chat dus kan niet kijken of het werkt.Seroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:00:
nog 20 minuten wachten... dit schiet niet op..... het is dat ik op mijn werk zit!
Verwijderd
Gaat niet goed bij, hij (gaurav) zegt dat ik contact met mediamarkt moet opnemen, dat heb ik al gedaan, zei hebben die codes niet.
Ja ik zit nu met Tricia in de chat, maar die muts reageert niet >:(
Ai, ik zit met Jessica in de chat en ze vraag waar ik BF3 gekocht heb. Zal m ook wel niet worden
toen ik begon met wachten moest ik nog 30 minuten, dat was 34 minuten geleden en ik moet nu nog 16 minuten wachten.....
Bij die knuppel kun je wachttijden tussen berichten van 5 minuten verwachten, wat een trage hommel is die gozerVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:07:
Gaat niet goed bij, hij (gaurav) zegt dat ik contact met mediamarkt moet opnemen, dat heb ik al gedaan, zei hebben die codes niet.
http://specs.tweak.to/18230
Verwijderd
Dat inderdaad en hij verwijst me gelijk door naar "EA warranty" dus ik vraag nu waarom die livechat er uberhaupt is.birdie25 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
Bij die knuppel kun je wachttijden tussen berichten van 5 minuten verwachten, wat een trage hommel is die gozer
ze zijn die hollanders zat denk ik;)
Ik heb het gevoel dat Tricia gaat vallen voor mijn charmes en ze me die code geeft ook al heb ik bij wehkamp besteld >:-D
Verwijderd
Zit bij ene ramesh in de chat, niet echt spraakzaam, stelde zich voor, ik leg mn probleem voor, krijg geen reactie meer 
edit
whoops te snel gesproken
edit
whoops te snel gesproken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 14:15 ]
Bizar, hij heeft dus een lijst met welke winkels wel en niet een code hebben mogen verstrekken:
Bryan reageerde dat dit nadrukkelijk in hun documentatie staat.
Toen gevraagd of ik toch de code kon krijgen:
Ik verteld dat mijn vrienden ( ja heb jullie misbruikt, thnx daarvoor ) de code hebben gekregen via de chat.Bryan: The physical warfare pack was available from Gamestop, and the SEPCACT from Game, CDON, Webhallen, Spacewold and Verkokaupa.
Bryan reageerde dat dit nadrukkelijk in hun documentatie staat.
Toen gevraagd of ik toch de code kon krijgen:
Heb ondertusen dus 2 keys in de chat staan, alleen nog geen idee of dat voor de specact of PWP is.you: I don't know either, Could you send me the codes for my 2 BF3 copies?
Bryan: I can do that. I just have to verify the date of birth on both accounts for our security policy.
Ach als t zo is dat de codes al bij je account 'klaarstaan' in hun computer, kunnen ze t toch binnen een minuutje geven.
Verwijderd
hij vraagt om een case no van iemand die de codes wel heeft gehad door de chat, heeft iemand die voor me?
die worden dan weer teruggevorderd
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Wordt niet ingevorderd volgens Gaurav
Edit: ik zei dat ik het belachelijk vond dat anderen wel die codes kregen maar ik niet, en toen zij hij dat als ik hem zo'n case no gaf hij me die codes geeft, dus da's een ticket voor ons om de codes weer los te peuteren
Edit: ik zei dat ik het belachelijk vond dat anderen wel die codes kregen maar ik niet, en toen zij hij dat als ik hem zo'n case no gaf hij me die codes geeft, dus da's een ticket voor ons om de codes weer los te peuteren
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 14:19 ]
Verwijderd
Zo nou, weer een uurtje tijd verne*kt ze gaan die keys echt niet meer geven, zeker niet als je wehkamp noemt dan gaan daar alle alarmbellen natuurlijk rinkelen. Ach het was te proberen
Lol via de pre-order in Origin krijg je de SPECACT kit niet? dat verteld iig degene die ik heb op de chat
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
zit op mijn werk en het is vrijdagmiddag....Arsenius schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:19:
Al dit shit krijgt iedereen gratis later, why the fuss. Go game!
Yo moet toch wat doen op werk. Prima tijdverdrijf ditArsenius schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:19:
Als je op je werk zit? Ben blij dat deze dingen me internet pagina goed weergevenArsenius schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:19:
Lol @ reacties boven me
[ Voor 5% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 14:22 ]
Stille genieter
Helemaal mee eensmicrooo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
[...]
Yo moet toch wat doen op werk. Prima tijdverdrijf dit
Verwijderd
Inderdaad, de spanning is hier te snijden op de chat met Ramesh, hopelijk hebben al die avonden pokeren er voor gezorgd dat mn bluf niet doorprikt wordmicrooo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
[...]
Yo moet toch wat doen op werk. Prima tijdverdrijf dit
Ik krijg nu iig de veteran statussen van Chandrakant
Tricia speelt hard to get en daar baal ik van!Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Inderdaad, de spanning is hier te snijden op de chat met Ramesh, hopelijk hebben al die avonden pokeren er voor gezorgd dat mn bluf niet doorprikt word
Verwijderd
Hahaha bij mij ook, probeer vanuit allerlei tactische hoeken mijn gelijk te krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
Inderdaad, de spanning is hier te snijden op de chat met Ramesh, hopelijk hebben al die avonden pokeren er voor gezorgd dat mn bluf niet doorprikt word
wat houden die in dan (en hoe krijg je die normaal?)
Zit nu in de chat met ene Daniel D. Ben benieuwd. Heb aangegeven dat de veteran status niet update, en dat mijn gunclub gun niet is toegekend. Hij is nu aan het kijken.
Zodra hij met een antwoord komt zal ik daarna het probleem nog eens aansnijden dat mijn Physical Warface pack niet bij m'n preorder zat...
Niet geschoten is altijd mis, toch? Ik denk overigens dat het (qua geloofwaardigheid) verstandiger is om voor één pre-order pack te gaan. Immers komt het zelden tot niet voor dat je alle pre-order DLC bij één winkel kunt verkrijgen.
Zodra hij met een antwoord komt zal ik daarna het probleem nog eens aansnijden dat mijn Physical Warface pack niet bij m'n preorder zat...
Niet geschoten is altijd mis, toch? Ik denk overigens dat het (qua geloofwaardigheid) verstandiger is om voor één pre-order pack te gaan. Immers komt het zelden tot niet voor dat je alle pre-order DLC bij één winkel kunt verkrijgen.
Verwijderd
LOL!microoo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:22:
[...]
Tricia speelt hard to get en daar baal ik van!
Maar goed, mn email word nu gecontrolleerd, neem aan om te kijken of ik wel de LE heb gekocht, spannend!
En hoe heet die? Rajesh Koothrappali?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:24:
Ik ben doorverbonden naar een expert!!
Verwijderd
mag ik jouw case no? dan kan ik mijne ook krijgen.Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:24:
geweldig dit, ik ben in ieder geval blij dat ik 1 code heb weten los te peuteren
Geef gewoon die codes, die heb ik nu wel verdient met 2x 50 minuten in de wacht + 1h15 in de chat.Bryan: I'm being told that the codes that are being given out are in error and that I'm not permited to generate any more.
Ik hoop voor mijn leedvermaak dat het Sheldon Cooper is
Sjongejonge, gewoon wat mooie didactiek doorvoeren en je hebt ze zo om. Dinsdag heb ik al veteran gekregen. Ik heb nog naar een willekeurige gamestop gebeld met Skype, daar een spec op code gekregen (lang leve fatsoenlijk engels kunnen spreken) en daar was ik dan wel weer blij mee. Je moet wat in je pauzes op het HBO he..
Ben benieuwd. Het begint daar natuurlijk wel steeds verder te escaleren. Op een gegeven moment zullen ze één van beide dingen doen: wegens drukte alle klanten gewoon gelijk geven (omdat ze zo sneller hun servicelevels halen en niet constant de discussie hoeven aan te gaan), of ze zullen er volledig een stop op zetten omdat ze nu weten dat mensen er misbruik van maken.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:24:
Ik ben doorverbonden naar een expert!!
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, en wat het gaat worden. Ik zit nog steeds te wachten op Daniel's respons.
Ik had Dakota die mij heel vriendelijk vertelde dat ik dat voor bij m'n reseller moest zijn. Haar een beetje schuldig laten voelen dat er al zoveel problemen met activatie en zo waren werkte wel een beetje maar ze kon de keys toch niet geven omdat:
I can't provide you with a key because there is no record of you pre-ordering. You would have to contact the store you pre-ordered through.
Verwijderd
Gaurav: I am sorry but I need a case id in which I can check that we have provided the code .
Verwijderd
Ik kreeg Gaurav weer terugSeroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:28:
[...]
Ben benieuwd. Het begint daar natuurlijk wel steeds verder te escaleren. Op een gegeven moment zullen ze één van beide dingen doen: wegens drukte alle klanten gewoon gelijk geven (omdat ze zo sneller hun servicelevels halen en niet constant de discussie hoeven aan te gaan), of ze zullen er volledig een stop op zetten omdat ze nu weten dat mensen er misbruik van maken.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, en wat het gaat worden. Ik zit nog steeds te wachten op Daniel's respons.

Jij werd toch doorverbonden naar een Expert?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:29:
Gaurav: I am sorry but I need a case id in which I can check that we have provided the code .
Stille genieter
Verwijderd
kijk hierbovenUltismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
Jij werd toch doorverbonden naar een Expert?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 14:30 ]
Ja was al een bericht aan schrijven toen jij hem neer had gezet
Stille genieter
Kort vraagje: Ervaren hier meer mensen crashes na een bepaalde tijd in-game op multiplayer? Vaak gaat het om een wit scherm wat dan getoond wordt? Zijn hier wellicht oplossingen voor?
Alok trapt er ook niet in vrees ik
ik krijg gelijk de vraag waar ik hem vandaan heb
ik krijg gelijk de vraag waar ik hem vandaan heb
Ooef over hard to get gesproken. Onze lieftallige Jessica vroeg mn Online Pass code, en nu om foto's van het spel + bon.
Als zij ook wat foto's van haar zelf terugstuurt.RothaNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:33:
Ooef over hard to get gesproken. Onze lieftallige Jessica vroeg mn Online Pass code, en nu om foto's van het spel + bon.
Verwijderd
Omg, zie net een filmpje van een "straaljagerpiloot" die eject en terwijl hij aan zijn parachute hangt z'n belager uit de lucht knalt, haha talking about realism....
http://www.youtube.com/wa...urYPXA_uw&feature=related
http://www.youtube.com/wa...urYPXA_uw&feature=related
Ben ook nog steeds in de chat met mijn "vriend" Bryan. Heb nog 1 poging gedaan.
you: You are the one that can make my day and make me think different about EA. The activation issues, always lagging out (only in EA games) after 20 minutes of gaming. I've been trying now for almost 3 hours. Could you make an exception?
hyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Als zij ook wat foto's van haar zelf terugstuurt.
Verwijderd
Er is nog een laatste optie...mhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:
Ben ook nog steeds in de chat met mijn "vriend" Bryan. Heb nog 1 poging gedaan.
[...]
Verwijderd
Pff Ramesh hier schiet ook niet op, vragen over de winkel waar ik hem gekocht heb, en of ik de product key kan geven, wat dus niet lukt omdat ik op mn stage zit. Toch maar hopen dat er nog iets uit komt. . .
Dit topic is gesloten.