jongens wie kan mij helpen krijg alleen de battlelog ... dan klik ik op multi . of coop , of campain.. maar hij laad de server niet.... krijg zeg maar dat start icoontje .. in je taakbalk niet... iemand een idee ?
Update je browser ? of probeer eens een andere browser ? check je firewall settings na ?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:24:
jongens wie kan mij helpen krijg alleen de battlelog ... dan klik ik op multi . of coop , of campain.. maar hij laad de server niet.... krijg zeg maar dat start icoontje .. in je taakbalk niet... iemand een idee ?
Plugin al geïnstalleerd?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:24:
Verwijderd
firefox , googl chrome , en expl geprobeerd... helaas... bf3 opnieuw geinstal , en gerepa maar tot op hede niksjterpstra schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:25:
[...]
Update je browser ? of probeer eens een andere browser ? check je firewall settings na ?
Voor geintereseerden:
Een tweakers.net platoon
Een tweakers.net platoon
Zojuist ook BF3 geactiveerd, kwam er gister jammer genoeg ook niet doorheen. Zometeen maar eens lekker knallen 
nick = brembi, voor diegene die samen willen
nick = brembi, voor diegene die samen willen
[ Voor 17% gewijzigd door Dosed op 28-10-2011 12:30 ]
Verwijderd
Ik heb inmiddels heel wat uurtjes gespeeld, wat een top spel!! Ik speel onder de naam: "Err0rEinz" Gister behoorlijke tijd op de GoTBF3 Conquest server gespeeld, was erg vet op de rpg spammers na.
Is er geen BF3 platoon voor PS3??
PSN: Von_Smallhausn
High alles, dan MSA 2 of 4x, geen HBAO geen Motion Blur. Je haalt geen 60+ FPS maar prima speelbaar rond de 40 en ziet er verdomd mooi uit.kronolith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:20:
[...]
Welke settings? Heb ook een 5770 en ben benieuwd hoe hoog deze kaart het trekt
He naar, had ik toch beter moeten zoeken
There are no rules in war!Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:
Ik heb inmiddels heel wat uurtjes gespeeld, wat een top spel!! Ik speel onder de naam: "Err0rEinz" Gister behoorlijke tijd op de GoTBF3 Conquest server gespeeld, was erg vet op de rpg spammers na.
Gisteren ook een uur of vier gespeeld. Er zitten gave mappen tussen, maar die Highway map vind ik echt dramatisch. Je kan vanaf bepaalde punten bijna alle andere punten in één oogopslag zien. Nee, dat vind ik echt totaal niet BF-waardig. Seine en Grand Bazaar ofzo vind ik nog te doen. Leuke opzet en met een squad leuk als support
Y moet zelf eerst nog ff wat dingen regelen, daarna kan ik ook pas online helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:
Ik kom zo online Dosed, ik moet ff snel langs de supermarkt.
Die is er wel, moet je even zoeken in dit topic. Volgens mij heeft Himlims_ deze opgezet?Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:
Hoe heb je het tweakers logo erin gekregen ?
Ik zit op dit moment in de chat, om hopelijk codes te krijgen voor specact kit and physical warfare. Alleen duurt het lang voordat de ea chat medewerker antwoord...Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:08:
Thank you for contacting EA, please wait while we connect you to the next available agent.
Your approximate wait time is 24 minutes
Ik heb ook wel interesse. Iemand een link hiervan? Als ik zoek in dit topic naar platoon PS3 vind ik niks namelijk.Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:
Zal ik er 1 aanmaken dan ? Of 1 van jullie is zo gebeurd toch
[ Voor 40% gewijzigd door JT888 op 28-10-2011 12:54 ]
Mn 560 ti oc teruggeclocked naar 822 ipv 900mhz facture oc en nu loopt die prima
geen crashes niets
Dit ga ik dit weekend ook maar eens proberen, heb nog nooit een EA game degelijk kunnen spelen.prutser387 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:12:
Deze post heeft het probleem voor mij opgelost
http://forums.electronica...ved-my-disconnects-4.html
Wat heb ik gedaan (nederlandse windows):
uPNP uitgezet in de router
Daarna in Windows:
Configuratiescherm ->Netwerkcentrum
Daar uitgeschakeld: Netwerkdetectie
Vervolgens bij uitvoeren(run...) intgetypt 'services.msc'
Daar heb ik bij SSDP Discovery en UPnP Device Host rechtermuis 'stoppen' en daarna eigenschappen en dan bij Opstarttype gekozen voor 'Uitgeschakeld'.
Daarna nog maar 1 disconnect gehad in bijna 2 uur spelen.
MoH, BFBC2 en dergelijke laggen allemaal uit na een minuut of 20. Hierna reconnecten en alles blijft dan de hele avond werken.
probeer de laatste firefoxVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:55:
iemand die mij kan helpen ... krijg geen start icoon in taakbalk ...
Verwijderd
GTX 460 werkt hier boven verwachting goed.
Ziet er wel ff iets beter uit dan op de xbox
drewel!
Ziet er wel ff iets beter uit dan op de xbox

nee bc2 was veel te makkelijk. gewoon q rammen is schieten maar (door bomen en rook heen)
ora et labora
Echt droog, loop net langs de lunchtafel waar de dames zitten, wordt flink gemopperd over de "kerels" die allemaal bf3 gaan doen. Een van de dames heeft nog een week, haar vent gaat cod doen
iemand toevallig BF3 al gespeeld op een laptop vergelijkbaar met mijn XPS 17 met i7, 4gb ram en GT555m.
Hoe draait dit?
Hoe draait dit?
[ Voor 8% gewijzigd door Jwlb op 28-10-2011 13:01 ]
Mag ik jou zo ff toevoegen.. (zal vanavond wel worden, ben nog aan het werk) Mijn nick is audione0..Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:
Waar ik mij nu onderhand al aan ga irriteren is dat als je in een squad zit, sommige mensen het nut van de squad niet zien.. De meeste mensen spelen toch nog individueel en lopen als bezetene door het veld heen, zonder maar te spotten of wat dan ook..
Gisteren kreeg ik overigens wel veel spot-punten.. Ik speelde recon en als customization had ik zo'n spot apparaatje en deze had ik bij zo'n M-COM neergezet.. Hup de vijand kwam, en vervolgens pling pling pling.. Leckar!!!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Zojuist via de live chat codes gekregen voor zowel SpecAct kit en Physical Warfare!
Even voor mijn duidelijkheid, dit heeft betrekking op alleen de preorders via Origin?-EvoLution- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:01:
Zojuist via de live chat codes gekregen voor zowel SpecAct kit en Physical Warfare!
Mee eens , maar in beta zat het ook en er is een giga verschil nu ... heb nu na 30 mins al van , nvm spotting .mrc4nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
nee bc2 was veel te makkelijk. gewoon q rammen is schieten maar (door bomen en rook heen)
Ik ben blij dat de spot niet meer zichtbaar is als iemand in cover zit , maar ze moeten het niet bijna onmogelijk maken om de spot in the first place te plaatsen . De "moeite" die ik nu moet doen kan ik beter stoppen in het killen van .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Waarom en hoe heb je dat gefixed-EvoLution- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:01:
Ik had gepre-ordered bij wehkampagoNITE schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:02:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, dit heeft betrekking op alleen de preorders via Origin?
Oh nice, ook maar eens een poging doen dan. Niet geschoten...
Hoe heb je dit gespeeld trouwens ? Gewoon gezegd dat de retailer vergeten is jou je code te geven ?
[ Voor 18% gewijzigd door agoNITE op 28-10-2011 13:07 ]
Ik heb ze verteld dat ik die codes niet heb gehad. Hij vroeg daarna naar mijn email adres, toen duurde het ongeveer 10 minuten en kreeg ik twee codes. Deze ingevoerd in Origin en nu heb ik deze twee add-ons erbij!
Verwijderd
Ik voeg je wel toe! Ik ben heel erg van de teamplay! Gister werd ik er een beetje flauw van dat ik als een van de weinige steeds bij m'n squad spawnde en spotte. Ik heb veel Assault/Medic gespeeld, lekker teammates reviven en punten harken!Audione0 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:01:
[...]
Mag ik jou zo ff toevoegen.. (zal vanavond wel worden, ben nog aan het werk) Mijn nick is audione0..
Waar ik mij nu onderhand al aan ga irriteren is dat als je in een squad zit, sommige mensen het nut van de squad niet zien.. De meeste mensen spelen toch nog individueel en lopen als bezetene door het veld heen, zonder maar te spotten of wat dan ook..
Gisteren kreeg ik overigens wel veel spot-punten.. Ik speelde recon en als customization had ik zo'n spot apparaatje en deze had ik bij zo'n M-COM neergezet.. Hup de vijand kwam, en vervolgens pling pling pling.. Leckar!!!
Ik spot alleen als ik hulp nodig heb. als ik die gene zelf wel af kan dan hoef ik niet te spotten.
Daarnaast ik speel alleen maar conquest, heerlijke mode nog steeds.. tot nu toe is caspian border mijn favoriet
eerste wat ik doe elke ronde is racen naar de uitgang van mainbase tegenstanders. leg daar een rijtje mijnen neer met mij EOD kit , waardoor ik ipv 3 mijnen maar liefst 6 heb.
Ga vervolgens meteen naar E " Gas station ". vijand reageert ziet dat E word overgenomen
komen vanuit mainbase erheen racen ( moeten door mijn mijnenvelden
)
Effe wachten.. BOOM ! en weer BOOM ! en nog een hoopje er achteraan. mooi 7 kills en een hele hoop punten
Uiteindelijk zag ik op het laatst dat ik alleen een vehicle disable punten erna kreeg..
Eurhm... een tank heeft het dus overleeft. ik lig al klaar met me rpg te wachten op de half kapot geschoten tank
huppa weer 2 kills
9 Kills + capture flag + hele mikmak combo bonus punten
en een hoop gezweer op chat dat ik stront irritant ben met me mijnen.
Daar doe ik het voor
Daarnaast ik speel alleen maar conquest, heerlijke mode nog steeds.. tot nu toe is caspian border mijn favoriet
eerste wat ik doe elke ronde is racen naar de uitgang van mainbase tegenstanders. leg daar een rijtje mijnen neer met mij EOD kit , waardoor ik ipv 3 mijnen maar liefst 6 heb.
Ga vervolgens meteen naar E " Gas station ". vijand reageert ziet dat E word overgenomen
komen vanuit mainbase erheen racen ( moeten door mijn mijnenvelden
Effe wachten.. BOOM ! en weer BOOM ! en nog een hoopje er achteraan. mooi 7 kills en een hele hoop punten
Uiteindelijk zag ik op het laatst dat ik alleen een vehicle disable punten erna kreeg..
Eurhm... een tank heeft het dus overleeft. ik lig al klaar met me rpg te wachten op de half kapot geschoten tank
huppa weer 2 kills
9 Kills + capture flag + hele mikmak combo bonus punten
Daar doe ik het voor
wehkamp heeft geen live chat.... en normaal levert de wehkamp geen physical warfare package....-EvoLution- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:01:
HUH?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Grr. Vanochtend dvd 1 er in gepleurt, en toen moest ik weg terwijl ik wist dat dvd 2 met 2 minuten werd gevraagd XD Kon niet langer wachten. Dus mijn pc is als ik thuis kom al 8 uur aan het vragen naar dvd 2, haha. Nou ja, die er ff snel in jagen, update downloaden en dan is het exit social life voor de rest van het weekend
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De live chat van EA;) Toch heb ik de code gekregen van de physical warfare package! xDDRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
wehkamp heeft geen live chat.... en normaal levert de wehkamp geen physical warfare package....
HUH?
Ben je er zo een.... handig als je net gekilled wordt door hem en hij nog 1% is.... de rest weet dan niet dat die rukker nog leeft:(jterpstra schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:10:
Ik spot alleen als ik hulp nodig heb. als ik die gene zelf wel af kan dan hoef ik niet te spotten.
Wordt vanavond pas. Dus als jij het alvast kunt proberen en mij iets kunt laten wetenrandomg schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
Laat even horen hoe dat verloopt. Heb namelijk dezelfde GPU ook de 560TI OC en heb ook last van ingame crashes.
MSI Afterburner (progje) daarmee zou het moeten lukken. Heb ergens gelezen dat 822Mhz de standaard waarde is.
Ik heb zijn posts niet eens gelezen maar dit lijkt me toch een simpele?DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
wehkamp heeft geen live chat.... en normaal levert de wehkamp geen physical warfare package....
HUH?
Hij heeft waarschijnlijk geklaagd bij de EA live support over de verloop van de activatie en als compensatie heeft hij een physical warfare pack gekregen
Girugamesh_NL voor wie wil MP'en en CO-OP wil doen.
Verwijderd
Is spotten niet met de onhandige 'select toets'?
Vind dat echt niet handig, omdat ik dan m'n vinger van de schietknop af moet halen.
Net zo irritant als het uit en aan zetten van een lampje/laser is.
Vind dat echt niet handig, omdat ik dan m'n vinger van de schietknop af moet halen.
Net zo irritant als het uit en aan zetten van een lampje/laser is.
Dat is niet waar.no00waa schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:12:
[...]
Ik heb zijn posts niet eens gelezen maar dit lijkt me toch een simpele?
Hij heeft waarschijnlijk geklaagd bij de EA live support over de verloop van de activatie en als compensatie heeft hij een physical warfare pack gekregen
Ik heb ze verteld dat ik bij wehkamp.nl gepre-ordered heb maar geen code heb gekregen voor specact kit en physical warfare package (ik wist dat die laatste eigenlijk ook niet beloofd was door wehkamp, maar niet geschoten is altijd mis). Dus nadat ik mijn email adres door had gegeven kreeg ik twee codes, 1 voor specact kit en de andere voor physical warfare package. Ingevoerd in Origin en beide zijn werkend!
BTW: G2play Cd key in het Russisch mogen ontvangen gisteren. Geactiveer, geinstalleerd, gepatched en even kort gespeeld: Nice!
Vanmiddag ga ik newbs pwnen (Lees: waarschijnlijk gepwnt worden).
Vanmiddag ga ik newbs pwnen (Lees: waarschijnlijk gepwnt worden).
Hoe krijg je die EOD kit?jterpstra schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:10:
komen vanuit mainbase erheen racen ( moeten door mijn mijnenvelden)
huppa weer 2 kills
9 Kills + capture flag + hele mikmak combo bonus punten![]()
Daar doe ik het voor
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
door als engineer punten te maken
Wat ik een heerlijke kit vind in totaal is
EOD vest
SCAR-H met Silencer & Holo
M15 AT mijnen
M1911 Supp.
RPG/SMAW
[ Voor 23% gewijzigd door osmosis op 28-10-2011 13:24 ]
Zijn er meer mensen waarbij het niet lukt om de co-op te starten? Ik stuur een invite naar iemand maar die krijgt geen scherm om te accepteren danwel af te wijzen? Ook als we het andersom proberen werkt het niet. Heb het al in 3 browsers geprobeerd; Firefox, Chrome en Internet Explorer.
Verwijderd
ik heb je een verzoek gestuurd.Audione0 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:01:
[...]
Mag ik jou zo ff toevoegen.. (zal vanavond wel worden, ben nog aan het werk) Mijn nick is audione0..
Ik zal er wel gigantisch overheen kijken, maar hoe kom je op de live chat support van EA? Via help.ea.com wordt ik automatisch geredirect naar de NL variant, waar de enige optie "Praat met een gameadviseur" resulteert in de mogelijkheid om een contactformulier in te vullen.
Maar ik zie hier dat mensen in de chat sneller geholpen worden en zo nu en dan nog wel eens wat items weten los te lullen...dus deze optie prefereer ik boven het sturen van een mailtje (waar je dan weer 24u of langer op moet wachten...)
Maar ik zie hier dat mensen in de chat sneller geholpen worden en zo nu en dan nog wel eens wat items weten los te lullen...dus deze optie prefereer ik boven het sturen van een mailtje (waar je dan weer 24u of langer op moet wachten...)
lol:
Ashutosh:
That the customer who purchase the game from origin will get the warefare pack for free.
you:
I think you do not understand me correct.
you:
I preorderd the game from wehkamp a dutch online store
you:
I ordered the limited edition which I received yesterday and I could activated it with the code supplied.
you:
when I orderd it it said that I got 2 extra packs with my preorder
Ashutosh:
Ok.
Ashutosh:
Please wait.
you:
Physical Warfare Pack and the SPECACT pack
you:
Ok I'll wait.
Ashutosh:
That the customer who purchase the game from origin will get the warefare pack for free.
you:
I think you do not understand me correct.
you:
I preorderd the game from wehkamp a dutch online store
you:
I ordered the limited edition which I received yesterday and I could activated it with the code supplied.
you:
when I orderd it it said that I got 2 extra packs with my preorder
Ashutosh:
Ok.
Ashutosh:
Please wait.
you:
Physical Warfare Pack and the SPECACT pack
you:
Ok I'll wait.
Burp
Verwijderd
https://help.ea.com/connect-with-usSeroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:20:
Ik zal er wel gigantisch overheen kijken, maar hoe kom je op de live chat support van EA? Via help.ea.com wordt ik automatisch geredirect naar de NL variant, waar de enige optie "Praat met een gameadviseur" resulteert in de mogelijkheid om een contactformulier in te vullen.
Verwijderd
Krijg je een foutmelding? Zie je de game wil in de taakbalk nadat je een server of gamemode hebt gekozen?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:22:
majah mij game start niet eens ...
Dan kom ik wederom alleen op de pagina uit waar wordt aangegeven dat ik een formulier kan invullen en binnen 24u per mail wordt benaderd.
"Kies alstublieft op welke manier we contact met u kunnen opnemen. Een EA Expert zal u dan helpen".
En de enige optie is dan "Email een EA Expert en ontvang binnen 24u een reactie".
Doe ik nu iets verkeerd? Ik zie nog steeds nergens een functie voor een live-chat
Haha, ik had -evolution- ook al een dm gestuurd want de live chat is foetsie lijkt wel:)
Verwijderd
Ben je wel ingelogd in je hoofd EA account?Seroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:25:
[...]
Dan kom ik wederom alleen op de pagina uit waar wordt aangegeven dat ik een formulier kan invullen en binnen 24u per mail wordt benaderd.
"Kies alstublieft op welke manier we contact met u kunnen opnemen. Een EA Expert zal u dan helpen".
En de enige optie is dan "Email een EA Expert en ontvang binnen 24u een reactie".
Doe ik nu iets verkeerd? Ik zie nog steeds nergens een functie voor een live-chat
Ja, de pagina heeft een forced login, en ik log in met de EA account waar alle persona's onder bekend zijn (m'n 360 gamertag, PSN Username, en m'n EA ID die nu in Origin wordt gebruikt). Zelfde account wat ik al jaren gebruik.
ik heb dat alleen als ik met iemand co-op doe en ik gebruik FF en die andere een andere browser.Lizardz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:19:
Zijn er meer mensen waarbij het niet lukt om de co-op te starten? Ik stuur een invite naar iemand maar die krijgt geen scherm om te accepteren danwel af te wijzen? Ook als we het andersom proberen werkt het niet. Heb het al in 3 browsers geprobeerd; Firefox, Chrome en Internet Explorer.
misschien zelfde browser proberen?
Verwijderd
Dan weet ik het ook niet, helaasSeroth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:27:
Ja, de pagina heeft een forced login, en ik log in met de EA account waar alle persona's onder bekend zijn (m'n 360 gamertag, PSN Username, en m'n EA ID die nu in Origin wordt gebruikt). Zelfde account wat ik al jaren gebruik.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 13:28 ]
De live chat werkt enkel wanneer je je landinstelling (rechts onderaan) op United States zet.
Maar normaal gebruiken we al dezelfde browser, namelijk FF. Als we allebei IE proberen werkt het ook niet.roboreaper schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:28:
[...]
ik heb dat alleen als ik met iemand co-op doe en ik gebruik FF en die andere een andere browser.
misschien zelfde browser proberen?
Verwijderd
Die heb ik inderdaad op US staan.mhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:29:
De live chat werkt enkel wanneer je je landinstelling (rechts onderaan) op United States zet.
Had ik ook kunnen bedenken natuurlijk. Top! Thanks voor de opheldering!mhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:29:
Verwijderd
Hebben jullie ook zo'n voucher voor een silenced M1911 gekregen? Ik heb ingelogd in dat EA gunclub geouwehoer maar heb die gun nog niet gezien.
ik heb een hekel aan die dingen waar je je voor meot reggen.... en maar spam sturen...Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:32:
Hebben jullie ook zo'n voucher voor een silenced M1911 gekregen? Ik heb ingelogd in dat EA gunclub geouwehoer maar heb die gun nog niet gezien.
het gaat om een handgun, geen hippe m60 ofzo dus laat maar;)
Ja, maar ik heb deze nog niet geregistreerd. Kan er nu ook even niet naar kijken daar de voucher thuis ligt en ik op het werk zit, maar ik zal vanmiddag eens kijken hoe of wat.
Je logt daar in met je EA account, reggen is dus niet nodigDRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
ik heb een hekel aan die dingen waar je je voor meot reggen.... en maar spam sturen...
Verwijderd
Is met je origin loginDRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
ik heb een hekel aan die dingen waar je je voor meot reggen.... en maar spam sturen...
had je gisteren moeten zien, 15 paginas erbij in 5 minuten:(
Hmmm ben nou ook bezig met die live chat voor de physical/spec-art pack maar denk niet dat ik ze ga krijgen
Want hij vraagt nu ookal naar de winkel..
[ Voor 0% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 13:36 . Reden: Typo ]
Stille genieter
Verwijderd
Ik was hier gister ook, maar ik viel niet op door de hoge postcountDRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:35:
had je gisteren moeten zien, 15 paginas erbij in 5 minuten:(
Ondertussen met Bryan van de EA chat aan de babbel, zit al 15 minuten te wachten op een respons van zijn kant.
Bryan: Ah thank you. I'll consult my resources. just a few moments.
Jup tijdens het installeren gedaan en bij de eerste keer spelen kon ik gelijk het pistool selecteren. Best wel goed ding. 8 kogels ipv van 15 maar veel krachtigerVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:32:
Ik ben met Gaurav aan het praten
http://specs.tweak.to/18230
Supressed m1911is misschien niet functioneel maar ziet er heerlijk uit!microoo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:36:
[...]
Jup tijdens het installeren gedaan en bij de eerste keer spelen kon ik gelijk het pistool selecteren. Best wel goed ding. 8 kogels ipv van 15 maar veel krachtiger
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het zal niet aan ons liggen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:37:
Ik moet nog 12 minuten wachten... Schiet eens op jullie!
Stille genieter
Heb Bryan al een update gevraagd, mocht eerst uitleggen wat Wehkamp is en uit welk land dat komt.
Ziet er niet goed uit
Ziet er niet goed uit
volgens mij zijn het BOTS!!!Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:38:
[...]
Het zal niet aan ons liggen hoordie gasten daar zijn nou niet bepaald flot met het terug antwoorden van berichten.
Ik gebruik eigenlijk ook die m1911 met tact light (die kreeg ik er ook bij...Jeroenneman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:38:
[...]
Supressed m1911is misschien niet functioneel maar ziet er heerlijk uit!

Dan moeten ze is gaan upgraden want ze zijn namelijk niet snel
[ Voor 22% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 13:40 ]
Stille genieter
Verwijderd
Waren jullie ook in de veronderstelling dat die "Back to Karkand" DLC direct bij de launch er bij zou zitten?
Nee.
De DLC zou gratis zijn voor mensen met de LE etc, voor andere zou die geld kosten.
Ik ken geen een spel dat met de release meteen een betaalde DLC had.
De DLC zou gratis zijn voor mensen met de LE etc, voor andere zou die geld kosten.
Ik ken geen een spel dat met de release meteen een betaalde DLC had.
[ Voor 97% gewijzigd door Vandread op 28-10-2011 13:42 ]
Oh die is nog niet beschikbaar? Ik had er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. Maar ik ging er wel van uit dat het vanaf dag 1 te downloaden zou zijn (ze zijn er nu immers al lang genoeg over bezig...)Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:40:
Waren jullie ook in de veronderstelling dat die "Back to Karkand" DLC direct bij de launch er bij zou zitten?
Verwijderd
Nee, stond volgens mij ook op de achterkant dat je em zou krijgen wanneer de map uit zou komen.
Ben alleen benieuwd hoe duur die DLC Karkand zou zijn.... aangezien ik 5 euro extra betaald heb voor een limited edtion. Als die map maar iets duurder is dan heb ik toch weer wat eurotjes bespaard (A)
(ps3 by the way)
Ben alleen benieuwd hoe duur die DLC Karkand zou zijn.... aangezien ik 5 euro extra betaald heb voor een limited edtion. Als die map maar iets duurder is dan heb ik toch weer wat eurotjes bespaard (A)
(ps3 by the way)
ik sta no 30(!) minuten in de wacht! schiet es op!
Dit kreeg ik als antwoord:
Vishal:
Please wait for a moment.
Vishal:
Physical Warfare: GAME
Vishal:
SPECACT: Amazon.co.uk
Vishal:
Dog Tags: Play.com
Vishal:
Vishal:
If you think that you should have received any promotional items then please contact the retailer.
Dat wordt dus vanavond maar even bellen dus.....
Vishal:
Please wait for a moment.
Vishal:
Physical Warfare: GAME
Vishal:
SPECACT: Amazon.co.uk
Vishal:
Dog Tags: Play.com
Vishal:
Vishal:
If you think that you should have received any promotional items then please contact the retailer.
Dat wordt dus vanavond maar even bellen dus.....
Stille genieter
probeer gewoon nog een keer
bij een andere medewerker
Dit topic is gesloten.