Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Volgens mij hebben wij in NL geen fysieke retailer die SpecACT of Phys. Warfare DLC packs bundelt (dat weet ik niet 100% zeker, maar ik heb ze i.i.g. niet gezien). Return to Karkand (zonder de L, overigens) krijgt iedereen die de LE (Limited Edition) ergens heeft besteld/gekocht.Stronkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:12:
Dus door mijn veteran status voor een unlock
mIJN pRE ORDER bij origin geeft me recht op
KarkLand
SpecACT
Physical Warface
Klopt?
Check?
Bij een Origin pre-order zou je de SpecACT kit moeten krijgen. Maar of dit ook voor NL geldt weet ik niet zeker, daar ik 'm niet via Origin heb gekocht. Physical Warfare is volgens mij geen onderdeel van de Origin preorder. Echter wordt die (later) gratis voor iedereen, als ik het goed heb begrepen.
Het gaat er nu denk ik meer om dat je 'm eerder kan loskrijgen, of de SpecACT kit kan loskrijgen als je geen origin preorder hebt gedaan.
Verder krijgt iedereen de M-1911 als je je registreert voor de EA Gun Club, dit heeft verder niks met preorder te maken.
Als je zoals ik besteld hebt via Origin dan heb je als het goed is een key gekregen via email waarmee je de Physical Warfare pack activeerdIn addition to the launch day exclusive weapons, the Physical Warfare Pack also includes the Battlefield 3 Back to Karkand digital expansion pack.
[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 28-10-2011 15:19 ]
@proxx dan
[ Voor 42% gewijzigd door NinjaTuna op 28-10-2011 15:18 ]
KIRKLAND WHAHHAHAAFlghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:16:
jongens lees nu is goed. er is al meerdere keren gezegd dat back to kirkland vanzelf geactiveerd wordt met de LE.

Ik kan deez heel de dag posten LOL, allemaal LysDecties hier jonguh !

lolgertjanvdheuvel schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:18:
[...]
KIRKLAND WHAHHAHAA
[afbeelding]
Boys, put your warfaces on, we're going to battle!Physical Warface
Onzin, Wehkampers krijgen gewoon specact kid.DRuw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:51:
precies, geen specact kit voor de wehkampers
De PWP is daarentegen gelimiteerd aan Origin, GAME (UK) en Gamestation (UK)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik weet zeker dat ik alleen recht heb op Cencuurland maar met een beetje goed babbelen heb ik toch echt zowel PWP en SA keys gekregen van de ea helpdesk.Stronkie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:19:
Ik bel ze wel op.. Ik meen me te herinneren dat ik gewoon recht op alles had
mischien dat ze vanmorgen wat makkelijker waren met het weggeven van die keys. kan me voorstellen dat een wachtrij van 100-en telefoontjes over hetzelfde de vrijgevigheid wat omlaag gegaan is.
was het niet tot 30sept voor de wehkampers.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:21:
[...]
Onzin, Wehkampers krijgen gewoon specact kid.
De PWP is daarentegen gelimiteerd aan Origin, GAME (UK) en Gamestation (UK)
Verwijderd
Proxx schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:15:
Wel jammer dat die Black to Carkstrand er niet op de release bij zat
Stille genieter
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e9d3315
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e9d3315
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0001c6ec
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1033
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Strike Of TurdLand word vanzelf geactiveerd
heb Warpackface ding gekregen per mail.
en idd geen recht op specskinphotostop skins niet.. Maarja ze gaf het me wel. Maar een wachttijd gehad van 4 minuten
Welk niveau?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat vraag ik me ook wel eens af hier op kantoor de vrijdag middag
nuveau ???
we blijven wel gewoon nederlands praten he?
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 28-10-2011 15:31 ]
.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:31:
Hack the back end
En dan weer een blauw oog van me vrouw, nuh thnx !.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:31:
Ik hoorde net iets over een nieuwe minigame, Hack the back end. Zat in de visual carface pack oid.
Ik heb net even online met die gasten gechat en dat werkte goed. Hij heeft alle games die ik had van BF toegevoegd. Wilde dat graag omdat het wel cool stond maar zit er eigenlijk nog een functie aan die veteran status? ik bedoel maakt het uit dat je veteran status hebt van 2 of 6 of 8?
Komt ie weer !!!1WeeDzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:32:
wat kun je eigenlijk met die veteran status....
Ik heb net even online met die gasten gechat en dat werkte goed. Hij heeft alle games die ik had van BF toegevoegd. Wilde dat graag omdat het wel cool stond maar zit er eigenlijk nog een functie aan die veteran status? ik bedoel maakt het uit dat je veteran status hebt van 2 of 6 of 8?

Kan j eniks mee, staat leuk ...
Naar bijeenkomesten met andere ouwe opa's waar je onder het genot van een kopje thee verhalen uit kunt wisselen over die vette DLC, crack in dope land.WeeDzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:32:
Welke videokaart? Het lijkt erop dat BF3 met een (fabrieks)overclock GPU niet goed om kan gaan.knoffy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:26:
nee he net nu ik eindelijk kan spelen krijg ik telkens dit
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e9d3315
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e9d3315
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0001c6ec
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1033
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
1) lLaten zien dat je geen leven hebt.WeeDzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:32:
2) Je krijgt de M1911.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat plaatjegertjanvdheuvel schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:33:
[...]
Komt ie weer !!!1
[afbeelding]
Kan j eniks mee, staat leuk ...
Je moet het gewoon goed spelen. Je moet er rekening mee houden dat dit ook mensen zijn die 8 uur per dag dezelfde vragen voorgeschoteld krijgen. Het is lopende band werk. Als dan de helft van de binnenkomende vragen (als het al niet meer is) óf onterechte eisen zijn, of ontzettend dom zijn (het niveau van een "gemiddelde" klant is niet altijd zo hoog) dan zit je snel aan je limiet. En zelfs als de vragen terecht zijn, is de herhaling vaak ook "killing".Draiden schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:26:
Je hebt echt werkelijk niets aan dlie live support bij EA...
Misschien komt het omdat ik ervaring heb met tech support werk. Ik kan me inbeelden waar zij goed op reageren. Een klant die vriendelijk, geduldig, begripvol en straight-to-the-point is, wordt vaak goed geholpen. Een klant die zeurt, schreeuwt, zeikt, spamt, of onnodig langdradig is raakt al snel de interesse kwijt van de medewerker en krijgt puur de "procedurele richtlijnen" voorgeschoteld.
Daarnaast is en blijft het toepassen van een coulanceregeling (en dat is dit in feite) altijd afhankelijk van de medewerker zelf. De medewerkers mogen beslissen wanneer ze een knieval/tegemoetkoming/whatever doen en of dit gerechtvaardigd is. Dit punt zal voor de één sneller bereikt zijn dan voor de ander.
Dat is geen plaatje, maar een animated gif.
Ik bezit een Gigabyte GTX570
Misschien heeft ie het specifiek over frame 23 in de animated gif?hyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
Nee..oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
Misschien heeft ie het specifiek over frame 23 in de animated gif?
op veterane dag mag je in je specact outfit hopen op een onderscheiding van de Koningin.WeeDzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:32:
Ook niet..oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:36:
Frame 24 dan. Wijsneus.
Jouw ondertitel trouwens.

Frame 1337 ftw.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:36:
Frame 24 dan. Wijsneus.
hyptonize schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
The Graphics Interchange Format (GIF) is a bitmap image format that was introduced by CompuServe in 1987 and has since come into widespread usage on the World Wide Web due to its wide support and portability.
560-ti sliSharkware schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:34:
[...]
Welke videokaart? Het lijkt erop dat BF3 met een (fabrieks)overclock GPU niet goed om kan gaan.
dan maar netjes terug clocken naar 822 mhz
Precies de reden dat niemand dus vorige paginas leest staat vol met dit soort (lache) meuk....gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:18:
[...]
KIRKLAND WHAHHAHAA
[afbeelding]

Valt wel mee toch, iedereen houdt zich netjes aan de waarschuwing:DanielWW2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:39:
Dit topic is echt verloren, de mods krijgen een hartaanval als ze dit zien.
" Geen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus."
Head on Crackend kom er maar in!
Nee hoor dat is deze:

BF Free 2 Play staat er bij mij ook niet tussen. dat geld dus denk ik nie

Stille genieter
Nee ik vroeg om 2 games die ik er niet tussen had staan, weet ik veel dat hij ze allemaal heeft toegevoegdTerrz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:43:
je hebt er verder niks aan, waarom willen jullie dat nou zo graag een paar medaillonnetjes? Voor een grotere E-penis?
Vind het niet erg.
Dit is toch belachelijk:

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Joh sommige van ons zijn nog op het werkAid schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:45:
Beetje kansloos al dat chatten met de EA helpdesk, ga gamen ofzo
Stille genieter
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Joh sommige van ons zijn nog op het werk
[ Voor 20% gewijzigd door Flghter1982 op 28-10-2011 15:47 ]
je kan lullen wat je wilt.. maar. DAAR SCHIJNT WEL HET ZONNETJE!!!! /jaloers UITpingkiller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
De graphics/effecten gaan echt nergens over. Krijg er gewoon hoofdpijn van.
Dit is toch belachelijk:
[afbeelding]
Update kost misschien 5 minuten.Mu.siQ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
Nog 20 minuten disk install en dan nog updaten. Ben er klaar voor!
Stille genieter
Heeft gewoon, zonder problemen me de SpecAct kit gegeven (wehkamp, verdien ik het toch wel) en de veteran status voor alles games (Hoe kom ie erbij, ik heb BFBC2 alleen, geen Vietnam expansion erbij) van 1942 tot BF2 met alle expansions.
dat zeg ik. volgens mij bestaat die EA chat support uit.Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:49:
-_-' vraagt die gast mijn naam, zegt hij alleen thanks..
1. Chinezen die google translate gebruiken.
2. Bots
Helemaal mee eens, dit gaat nergens over. Het is gewoon te overheersend om normaal mee te kunnen spelen. Een beetje effecten voor realisme is prima maar dit is overkill.pingkiller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
Als alle soldaten in real life zo rondlopen zou er werldwijd geen leger meer zijn!
Ik wil mijn oude BF games activeren voor veteran status, maar mijn key van 1942 pakt ie niet en met 2142 vraagt ie of ik met GameSpy wil inloggen, iets wat ik ook nog nooit heb gedaan.
There is no real life, there is just AFK.
Ik ook,,nog een uurtje, effe volhouden en dan vanavond aan de bak met bf3Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Joh sommige van ons zijn nog op het werk
toen ik gistere aan zon vrouwtje vroeg om mijn beta te verwijderen was ik ook bang dat ze mijn bf3 wou verwijderen.Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
dat zeg ik. volgens mij bestaat die EA chat support uit.
2. Bots
ik weet niet meer precies wat ze terug zij. maar het sloot van geen kant aan op wat ik vroeg en daarna zij ze dat het opgelost was. ik schrok me dood.
EA Support is best chill, maar ze hebben het erg druk. Dat kun je zien, want asheesh begon zich toch te irriteren op het eind.Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
dat zeg ik. volgens mij bestaat die EA chat support uit.
2. Bots
@Mastermind: Vreemd, ik heb zelfs aangeboden om mijn keys te geven voor de games, heeft ie niet gedaan.
[ Voor 12% gewijzigd door DMZ op 28-10-2011 15:53 ]
Mijn 1942 key pakt hij ook nietMastermind-- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:52:
Wat een ruk.
Ik wil mijn oude BF games activeren voor veteran status, maar mijn key van 1942 pakt ie niet en met 2142 vraagt ie of ik met GameSpy wil inloggen, iets wat ik ook nog nooit heb gedaan.
Op welke server? de conquest of rush? (de 2 tweakers servers dan heAid schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:52:
[...]
Ik ook,,nog een uurtje, effe volhouden en dan vanavond aan de bak met bf3
ik moet nog 7 min dan hebben we borrel
[ Voor 7% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 15:53 ]
Stille genieter
Rush, obviously.Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:53:
[...]
Op welke server? de conquest of rush? (de 2 tweakers servers dan he)
lol. ik nog 35 minuten voor een borrel op me werk:)Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:53:
[...]
Op welke server? de conquest of rush? (de 2 tweakers servers dan he)
mooi he die laatste vrijdagen van de maand hehe.
Erm maakt voor mij niet uit, is elke vrijdagmooi he die laatste vrijdagen van de maand hehe.
[ Voor 61% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-10-2011 15:56 ]
bij ons is dat op de 1e vrijdag van de maandFlghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
lol. ik nog 35 minuten voor een borrel op me werk:)
mooi he die laatste vrijdagen van de maand hehe.

Bekend probleem, bij mij lukte het al niet toen ik BFBC2 speelde...Mastermind-- schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:52:
Wat een ruk.
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Code is voor Warfare Pack
[ Voor 25% gewijzigd door Ultismash op 28-10-2011 16:03 ]
Stille genieter
Zou zeggen zet een bril op en loop een keer naar buiten als het zonnig ispingkiller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
Dit is toch belachelijk:
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 28-10-2011 16:03 ]
DM maar even, dan kan ik je het na een minuut of 5 vertellenUltismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:00:
Yay kassa, heb een code gekregen weet alleen nog niet waarvoor(welk pack)
Dit topic is gesloten.