Game Mania verkoopt hem vanaf nu.
dan volgen alle ketens.. en kan men vrolijk gaan gamen:9
Let wel: nog niet alle game mania's, maar het is nu inderdaad kwestie van tijd. Hoop dat ze niet weer gaan vragen om een kopie van een bon bij andere winkels voordat ze hem in de verkoop pleuren..
Wat dacht je een hele postzak met Djoser-reisgidsen van 20x20x5 cm en 500 gram per stuk in de week voor kerst?LuckyLuQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:
Ik word al chagrijnig als ik twee doosjes van bol.com bij mijn post heb zitten (ben postbode). Die dingen nemen heel je tas in beslag. Wat ben ik blij dat ik alleen op zaterdag werk, morgen zal het voor veel postbodes een enorme hel worden haha.
Off-Topic:alaintje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:49:
Drinkt je toch redbull shot, is er niet veel plats voor suiker.
En anders dirnk je light(is wel eer kanker verwekkend, maar ik denk dat 1x light+1normal beter is als 2 vanhetzelfde)
Niet zo paniekerig. Zolang je geen 4,5*1,5 liter naar binnenwerkt hoef je niet druk te maken daarover en dat is een overdreven schatting. Dat is trouwens een getal afkomstig van iemand/groep die op zoek ging naar slechte effecten en dus niet een echt onafhankelijke partij. Daarbij is dit onderzoek op ratten en hoeveel er veel vergelijkbaar is is er ook een hoop NIET vergelijkbaar. Daar zijn natuurlijk rekenfactoren voor etc, maar die worden nou net niet gebruikt bij dit onderzoek, grappig hè? Dan heb je nog dat als je die hoeveelheden drinkt/eet dat je andere problemen hebt dan de aspartaam of andere zoetstoffen. Om maar weer eens die oude quote uit de kast te trekken: "Elke stof is giftig, de dosis bepaalt het effect."
Breek je nek voorzichtig
Ik zal vast wel spuit 11 zijn maar zie dit net:
NOTICE Be advised: Scheduled maintenance for PC, Xbox 360 and PS3 game server back-ends starting soon. Downtime is scheduled for 13:30 - 15:00 CET.
NOTICE Be advised: Scheduled maintenance for PC, Xbox 360 and PS3 game server back-ends starting soon. Downtime is scheduled for 13:30 - 15:00 CET.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Krijg net SMS van GameMania dat ik BF3 mag afhalen.
(Terwijl ik m'n pre-order daar al had geannuleerd, maar dat terzijde
)
(Terwijl ik m'n pre-order daar al had geannuleerd, maar dat terzijde
Dat klopt, maar dat is erg lastig om te regelen en dan is de website enkel beschikbaar voor iedereen die op exact die locatie de game heeft geïnstalleerd. Daarnaast zijn zulke zaken eigenlijk notdone voor een website aangezien het ook weer aardig wat risico's met zich mee brengt.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:11:
Maar plaatjes kunnen ook vanaf je pc worden weergegeven op een website.
Alleen zou iedereen het spel op dezelfde locatie moeten installeren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Niet om te flamen of trollen, maar ik snap dat preorderen sowieso nooit zo (voor consolegames). Ik heb altijd een game op de dag van de release rustig in de winkel kunnen halen.
Bon bon bon ( beetje duidelijk met datum aub)
Hi Ha Hopjesvla
De vraag is vaak of de LE versies met de zelfde extra's in de winkels liggen;)Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:22:
Niet om te flamen of trollen, maar ik snap dat preorderen sowieso nooit zo (voor consolegames). Ik heb altijd een game op de dag van de release rustig in de winkel kunnen halen.
http://www.gamedumper.nl, was de goedkoopste limited edition @ http://budgetgaming.comRemzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Waar besteld of gekocht?
Veel plezier er mee!
Duidelijk photoshop, al je letters staan in spiegelbeeld
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Daar heb je een punt. Maar ik heb het al zooo vaak gezien: er is altijd 1 prijsvechter die heel goedkoop de game aanbied, prijsvechter verstuurt veel te laat en iedereen annuleert pre-order en rent alsnog naar winkel, men zweert nooit meer te preorderen 'omdat het toch geen zin heeft'.Twixell schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
De vraag is vaak of de LE versies met de zelfde extra's in de winkels liggen;)
Als je een limited edition wilt kan een pre-order handig zijn, daarvan zijn er maar een beperkt aantal exemplaren beschikbaar.Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:22:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
LE bij Gamemania in Groningen?Armada. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:17:
Game Mania verkoopt hem vanaf nu.
In Deel 4 zei je nog dat zij het niet wouden verkopen?
Dat komt omdat mijn webcam dat doet.madmaus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:24:
[...]
Duidelijk photoshop, al je letters staan in spiegelbeeld
Bon toegevoegd aan edit bij foto.Hopjesvla79 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Bon bon bon ( beetje duidelijk met datum aub)
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 26-10-2011 13:26 ]
GameMania heeft net SMSjes de deur uit gedaan voor pre-order klanten dat ze de game kunnen ophalen. losse verkoop zal dus ook wel gestart zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:25:
[...]
LE bij Gamemania in Groningen?
Klopt, ik heb dit overigens van Xboxworld (houd die ook even in de gaten). Dit nieuws was echt een paar minuten nadat ik gebeld had.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:25:
[...]
LE bij Gamemania in Groningen?
Verwijderd
Wil je nog een foto maken van game incl bon met datum eropZpAz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:25:
[...]
Dat komt omdat mijn webcam dat doet.
[...]
Bon toegevoegd aan edit bij foto.
Al mensen die een SMS hebben gekregen van Gamemania? Ik wacht met smart namelijk, morgen geen tijd om te playen.
Drie posts boven jelaquaezzi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:28:
Al mensen die een SMS hebben gekregen van Gamemania? Ik wacht met smart namelijk, morgen geen tijd om te playen.
Thanks! M'n broertje fietst daar NU naar toe, weet zo direct meer!Snoz Lombardo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
GameMania heeft net SMSjes de deur uit gedaan voor pre-order klanten dat ze de game kunnen ophalen. losse verkoop zal dus ook wel gestart zijn.
Gaan we nu 50 posts krijgen met "JAAA IK HEB EEN SMS VAN GAMEMANIA!!!!!11EINZ"
echt
echt

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
ahhh crap dat is van een webwinkel die bon, daar kom ik niet ver mee bij de mm
jammer
@ Awesomo , als je hem hebt , foto en bon erbij aub
@ Awesomo , als je hem hebt , foto en bon erbij aub
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 13:29 ]
Staat nergens dat hij daadwerkelijk een SMS heeft gekregen. Zal even specifieker zijn dan. Iemand al een SMS van GM Zoetermeer gekregen?
Verwijderd
hahhaha
Verderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:29:
echt
Inderdaad en dan bij een hoop adressen moeten aanbellen omdat het niet door die ***** brievenbus heen gaat. Maar goed, ik raak een beetje off-topicrgras schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:19:
[...]
Wat dacht je een hele postzak met Djoser-reisgidsen van 20x20x5 cm en 500 gram per stuk in de week voor kerst?
Verwijderd
Ik ben gebeld door de game-mania ( mijn vriendin is Shop manager ) telt dat ook?Verderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:29:
echt
Gaat lvlen nou eigenlijk sneller in rush dan conquest?
om het toch maar even over Battlefield te hebben.
Als het perse moet dan maar dat het hier gebeurt en niet in het Battlefield 3 topic, een enkele plek voor bullshit is beter dan twee plekken voor bullshitVerderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:29:
echt
Gratis dogtag! Ook al te activeren zonder dat je BF3 hebt geactiveerd!
Nog 2500 over.
http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
Nog 2500 over.
volgens mij wel rush is nu eenmaal wat meer geconcentreerde actie, dat betekent meer punten(if you kill the enemy that is) per minuut dan conquest waar je meer tijd onderweg bent.Isniedood schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:31:
Gaat lvlen nou eigenlijk sneller in rush dan conquest?
Zie edit.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
Wil je nog een foto maken van game incl bon met datum erop
Nope, niet eens een mailtje met de verzendbevestigingsonna schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:32:
Nog niemand wat binnen van wehkamp?
Ach, Zo lang het maar niet op "ons" forum isTsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:31:
[...]
Als het perse moet dan maar dat het hier gebeurt en niet in het Battlefield 3 topic, een enkele plek voor bullshit is beter dan twee plekken voor bullshit
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ik vraag me af waarom Wehkamp ? Ik merk dat er heel veel mensen daar de game hebben besteld..
Verwijderd
heb het gezien idd, maar is bon van een webwinkel, daar zegt de mm op dat ze daar niets mee te schaften hebben en ze hem niet verkopen tot er een fysieke winkel overstag gaat.
mij nbestelling is zomaar verdwenen bij mijn bestellingensonna schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:32:

Oh das niet erg, daar kan ik bannenVerderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Ach, Zo lang het maar niet op "ons" forum is
Goedkoopste in de pricewatch.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:
Ik vraag me af waarom Wehkamp ? Ik merk dat er heel veel mensen daar de game hebben besteld..
Groningers!
Net telefoon van mn broertje, de Gamemania verkoopt ze (pre-orders en gewone), wordt hier zo op kantoor langsgebracht, dan ga ik proberen game plus bon op de foto te zetten!
Net telefoon van mn broertje, de Gamemania verkoopt ze (pre-orders en gewone), wordt hier zo op kantoor langsgebracht, dan ga ik proberen game plus bon op de foto te zetten!
Heb net even gebeld met Wehkamp. (Ik heb hem 27 juni besteld, en Wehkamp laat alleen de bestellingen van de laatste 3 maanden zien, hij staat er niet meer bij)sonna schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:32:
Ze vertelde me dat hij morgen verzonden zou worden, op internet lees je veelal dat hij vandaag verzonden zal worden.
Tot nu toe heeft nog niemand hem binnen, ik volg het topic al de hele ochtend.
Klopt hoor!! Ik krijg hem ook net binnen van de GameMania. Eindelijk lekker spelen!
* Ik werd net gebeld door mijn neef. Die loopt er net de mediamarkt (Alexandrium) mee uit!
* Ik werd net gebeld door mijn neef. Die loopt er net de mediamarkt (Alexandrium) mee uit!
[ Voor 36% gewijzigd door Sanny_83 op 26-10-2011 13:35 ]
Goedkoopste waar je de "boxed" versie van BF3 LE kon bestellen, en voor sommige zat daar SPECTAT en Physical Warfare pack bij.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:
Prijs was/is erg laag daar vergeleken met de rest van de webwinkels. Origin is gewoon beestachtig duur. Mijn keus was een online key shop!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:
Ik werd net uit de server gegooid wegens EA maintenance 
Net mijn exemplaar binnen van wehkamp
spoiler:
zat je al gelijk te stressen?
39
Fietsbel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:35:
spoiler:zat je al gelijk te stressen?
En dat is goed nieuws, hurray! Installeren en genieten van de schoonheid! hopsakee!Fietsbel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:35:
spoiler:zat je al gelijk te stressen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Denk alleen voor de PC ?
Ik heb elders de LE voor de PS3 voor 49,99 besteld..wat waren de kosten bij Wehkamp dan ?
Dan falen ze, ze hadden beloofd dat mensen met pre-order OP de dag van release binnen zouden hebben.Maarten00 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:34:
[...]
Heb net even gebeld met Wehkamp. (Ik heb hem 27 juni besteld, en Wehkamp laat alleen de bestellingen van de laatste 3 maanden zien, hij staat er niet meer bij)
Ze vertelde me dat hij morgen verzonden zou worden, op internet lees je veelal dat hij vandaag verzonden zal worden.
Tot nu toe heeft nog niemand hem binnen, ik volg het topic al de hele ochtend.
Als ze vrijdag leveren ben ik wel boos
:-)
De release is altijd nog morgen en niet vandaag.Hidde schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:36:
[...]
Dan falen ze, ze hadden beloofd dat mensen met pre-order OP de dag van release binnen zouden hebben.
PC versie ongeveer 35 euro, PS3 versie is daar echter €80Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:36:
[...]
Denk alleen voor de PC ?
Ik heb elders de LE voor de PS3 voor 49,99 besteld..wat waren de kosten bij Wehkamp dan ?
Hopjesvla79 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:37:
MM Arnhem nog niet...
YES YES, NET BRIEVENBUS OPENGEMAAKT ZIT ER geen BF3 PC VERSIE VAN DE WEHKAMP IN DE BUS!
[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 26-10-2011 13:39 ]
Gamemania is inderdaad overal los; maar die hebben geen ltd editions
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ach, dan weet ik waar ik niet meer moet bestellen, kost hun weer wat omzet.PiRiVi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:38:
Als ze vrijdag leveren ben ik wel boos
indeed.. geen gamen .. ze zijn met maintenance bezig
Bedankt voor deze link, ik heb zojuist met succes een account aangemaakt bij Alienware, en tevens een redeem code ontvangen voor de Dog TagRemzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:32:
Gratis dogtag! Ook al te activeren zonder dat je BF3 hebt geactiveerd!
Nog 2500 over.
ps. ook ik heb BF3 limited Edition voor 36.99 bij Wehkamp besteld, gisteren heb ik reeds de verzendbevestiging voorbij zien komen, ik verwacht deze daarom vandaag op mijn deurmat.
[ Voor 17% gewijzigd door BOUBOU op 26-10-2011 13:42 ]
server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR
Phusebox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:39:
Gamemania is inderdaad overal los; maar die hebben geen ltd editions
wat is het nu hebben de GM die of niet?Valentia schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:40:
Gamemania Haarlem nog niks van gehad..

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Yes! Mijn BF3 van Wehkamp is binnen hoor! Veel gameplezier allen!
Ik mag m'n Limited Edition ophalen van GM Alphen a/d Rijn. Of ze nog losse LE's hebben weet ik niet.yzx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:40:
[...]
[...]
wat is het nu hebben de GM die of niet?
Dan ga ik NU naar de winkelSnoz Lombardo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
[...]
Ik mag m'n Limited Edition ophalen van GM Alphen a/d Rijn. Of ze nog losse LE's hebben weet ik niet.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Online wordt er weinig gedaan tot een uur of 3 / 4 door maintenance, heheSmijtkabouter schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
Je bent de 2e. Er is nog hoop voor anderen dus!Smijtkabouter schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
Stond bij jou je status wel al onderstreept?
Foto met factuur van Wehkamp?Smijtkabouter schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:41:
En die van mij is ook al binnen van gamedumper! PS3 versie!
Weet iemand al of Eplaza het verkoopt? verder heb ik wel al de pc versie, maar dan via origin. maarja even anderhalf uur de tijd om te leren voor mijn tentame!
Succes allemaal met het kopen van BF3
Succes allemaal met het kopen van BF3
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Ik was net lekker bezig.. zit er opeens een aimbotter in .. schiet lekker op..
was een punkbuster server en hij stond in 2 minuten al 31-0
iedereen die gaat zitten haasten:
Er is onderhoud tot 1500 uur
was een punkbuster server en hij stond in 2 minuten al 31-0
iedereen die gaat zitten haasten:
Er is onderhoud tot 1500 uur
[ Voor 20% gewijzigd door ApC_IcE op 26-10-2011 13:45 ]
Wanneer had je besteld en was verzonden in mijnwehkamp bij jou een linkje?
:-)
Klote ik ben er ook uitgekicked...ApC_IcE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:40:
indeed.. geen gamen .. ze zijn met maintenance bezig
Hopelijk schieten ze een beetje op

Verwijderd
hey de kans is groot dat ik hem dan straks ook op de mat krijg ..RRCreations schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:43:
En die van mij is ook al binnen van gamedumper! PS3 versie!
Edit: Double post, my bad.
[ Voor 77% gewijzigd door Leetness op 26-10-2011 13:46 ]
volgens mijn lopen alle wehkamp mijn spel is binnen gewoon te trollen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Onderstrepen bij wehkamp is alleen bij pakketpost. dus niet bij brievenbus post! Dan is er uiteraard niets te volgen ;-)
had het spel 15 oktober besteld, vandaag in huis.Stond gisteren op status verzondenPiRiVi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:44:
Wanneer had je besteld en was verzonden in mijnwehkamp bij jou een linkje?
39
Dan ben ik benieuwd of mijn Bart Smit exemplaar ook binnenkomt. Is al sinds maandag verzonden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heh mijn wehkamp status "verzonden naar servicepunt" is nu een link, maar als ik er op klik krijg ik totaal geen info "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling."
Verwijderd
Beetje jammer dat alle servers er ook uit moeten als er onderhoud is
. Dacht vandaag nog even te spelen, maarja..
Wel raar dat bij sommige mensen dan met pakketpost word verstuurd en bij anderen gewoon met brievenbus post..Mu.siQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:46:
Onderstrepen bij wehkamp is alleen bij pakketpost. dus niet bij brievenbus post! Dan is er uiteraard niets te volgen ;-)
Hmm wehkamp is vervelend 
Nog steeds een week levertijd.
Wie nog meer ?
Nog steeds een week levertijd.
Wie nog meer ?
Aangezien iedereen hem nu al kan spelen. Mogen de trouwe Origin Pre-Order klanten nu ook al spelen dan (na maintenance)? Of wordt het misschien eerder geactiveerd? Anders toch maar even de proxy-way misschien

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Best logisch toch? daarom is er onderhoudVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:46:
Beetje jammer dat alle servers er ook uit moeten als er onderhoud is. Dacht vandaag nog even te spelen, maarja..
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Ik hoop maar dat ze de mogelijkheid bieden om vanaf 12 uur vannacht te kunnen spelen!(weet iemand het exacte tijdstip van de Europese release?)
DVD versies moeten ook geactiveerd worden hoor...ReCreator schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:47:
Aangezien iedereen hem nu al kan spelen. Mogen de trouwe Origin Pre-Order klanten nu ook al spelen dan (na maintenance)? Of wordt het misschien eerder geactiveerd? Anders toch maar even de proxy-way misschien
Breek je nek voorzichtig
Dit topic is gesloten.