is wel weer gezellig in de kroeg? ME alvast belllen?
Mediaoffer gaat vandaag verzenden, aldus de vrouw aan de telefoon.
EDIT: Terwijl ik dit bericht plaats, komt deze email binnen van Mediaoffer
12:17 (1 minuut geleden)
De status van uw bestelling is gewijzigd. Een of meerdere producten uit uw bestelling zijn verzonden.
Ze kunnen mijn gedachten lezen
EDIT: Terwijl ik dit bericht plaats, komt deze email binnen van Mediaoffer
12:17 (1 minuut geleden)
De status van uw bestelling is gewijzigd. Een of meerdere producten uit uw bestelling zijn verzonden.
Ze kunnen mijn gedachten lezen

[ Voor 65% gewijzigd door birdie25 op 26-10-2011 12:19 ]
http://specs.tweak.to/18230
Sweet... das goed nieuws.. Morgen dan maar ff lnags me bijbaantje (PostNL) rijden en hem gelijk oppikken.. ben vrij om 12u, maar post is altijd laat bij ons.. trage collega's...birdie25 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:18:
Mediaoffer gaat vandaag verzenden, aldus de vrouw aan de telefoon.
Ik heb mail van MediaOffer.
Orderstatus nu: 1x Verzonden
[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker1987 op 26-10-2011 12:20 ]
Ik zie dat mijn HD6950 2GB als status heeft: "chauffeur is onderweg". Met een beetje mazzel vandaag nog spelen! Wel jammer dat ik morgen nog 1 tentamen heb.. Nou ja, het meeste leerwerk is toch al gedaan.
De nieuwe PC van een vriend is ook "Chauffeur is onderweg", mooi, kunnen we morgen samen BF3 spelen
http://specs.tweak.to/18230
Is de livechat bij EA down? Ik zie al vanaf gisteren de melding "Sorry, there are no experts available at this time. Please try again in a later."
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Nou, mijn DHL servicepoint had in ieder geval nog niets, en de Bart Smit in de straat had ze ook nog niet in de schappen liggen, dus dat wordt geduldig (
) wachten
De red bull zending van een vriend van de vriendin van mijn neef is ook verzonden dus hopelijk kan ie morgen aan de slag woohoo...
Ik dacht dat jij UITERLIJK 12:01 in de auto zat?Knijnemans schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:24:
Nou, mijn DHL servicepoint had in ieder geval nog niets, en de Bart Smit in de straat had ze ook nog niet in de schappen liggen, dus dat wordt geduldig () wachten
Verwijderd
Hoeveel redbull drink jij wel niet op een dag dan copycatz?
Zoiezo wel een leuke poll om te houden, hoeveel redbull ( of vergelijkbare cheapo knock-off) drink jij per dag-week?
Zoiezo wel een leuke poll om te houden, hoeveel redbull ( of vergelijkbare cheapo knock-off) drink jij per dag-week?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 12:30 ]
0Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:28:
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
0. Ik leef van de c1000 sinas.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:28:
idem, op jaarbasis kan je het op 1 hand tellen....zoete puber zooi imho
maar goed
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Zojuist op FB een message van cdkeysdiscount.com
CD Keys Discount
Battlefield 3 Standard Edition will be Restocked on Friday and price will drop again to $34.99, more LE coming on Tuesday and price will be again $44.99
CD Keys Discount
Battlefield 3 Standard Edition will be Restocked on Friday and price will drop again to $34.99, more LE coming on Tuesday and price will be again $44.99
Ik drink geen rb, was being sarcastic...Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:28:
Energydrankjes zijn sowieso rommel en behoorlijk slecht voor je lichaam als je dat meerdere keren per dag drinkt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
hahaha net de wehkamp gebeld je krijgt hem morgen pas GSUS
Verwijderd
Drink er soms wel is 8 op een dag..Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:34:
Energydrankjes zijn sowieso rommel en behoorlijk slecht voor je lichaam als je dat meerdere keren per dag drinkt.
Dus gewoon zoals hier al meerdere malen aangegeven in het topicgoosche schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:34:
hahaha net de wehkamp gebeld je krijgt hem morgen pas GSUS
Als je graag suikerziekte wil krijgen moet je dit vooral doen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verre van gezondVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:35:
Drink er soms wel is 8 op een dag..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mijn record bullit blikjes (0,5 liter) zijn er 10, maar toen deed ik nog vakkenvullen
Wacht, maar de LE is op moment van schrijven nog wel in stock, right? Als m'n videokaart er zo is, dan koop ik die namelijk meteen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:30:
Zojuist op FB een message van cdkeysdiscount.com
CD Keys Discount
gast is toch niet tevolgen hiero per uur al 30 a 40 bericht dusssssssssssssssssssssssagoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:35:
[...]
Dus gewoon zoals hier al meerdere malen aangegeven in het topic
Kan hem ook nog niet volgen. Blijkbaar ontvangen sommigen van Wehkamp hem al, waar de status onderstreept is. Denk dat het morgen voor me wordt.Glandur schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:00:
[...]
Kan jij je bestelling dan al volgen? Bij mij staat hij nog op 'Verzonden' (niet onderstreept)
Gast, dat is 5 literTweaker1987 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:35:
mijn record bullit blikjes (0,5 liter) zijn er 10, maar toen deed ik nog vakkenvullen
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Nja, opzich moet dit gewoon kunnen toch? Als je maar niet heel het jaar elke dag drinkt? Ik drink die dingen alleen met battlefield 3 release. (En gelijkwaardige events).its_Lochii schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:38:
[...]
Gast, dat is 5 literIk drink er af en toe eens 2 per dag (25cl blikjes?), maar dat is enkel als ik vreselijk slecht geslapen heb. Normaliter houd ik het mooi bij ~3 kopjes koffie per dag. Ik heb eens 3 blikjes op een dag op maar toen voelde ik mijn maag zowat omdraaien.
och.. dat heeft geen effect meer... ik kan het nu drinken en over 5 minuten slapen... Alleen vind vriendin het niet goed dat ik zoveel ervan drink. houd het dus nu bij max 2 blikjes (0.25l) per dag..
Verwijderd
Voor zover ik uit deze comment op kan maken zijn ze er helemaal doorheen....stijnos1991 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:36:
[...]
Wacht, maar de LE is op moment van schrijven nog wel in stock, right? Als m'n videokaart er zo is, dan koop ik die namelijk meteen.
Je vriendin of je moeder ?Tweaker1987 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:40:
och.. dat heeft geen effect meer... ik kan het nu drinken en over 5 minuten slapen... Alleen vind vriendin het niet goed dat ik zoveel ervan drink. houd het dus nu bij max 2 blikjes (0.25l) per dag..
Bij gamesync besteld
.
Hij is nu nog niet eens verzonden
Maar goed dat ik hem niet bij whekmap heb ge-preordert
Heb er zin in!
Zo effe red-bull in slaan.
Hij is nu nog niet eens verzonden
Maar goed dat ik hem niet bij whekmap heb ge-preordert
Heb er zin in!
Zo effe red-bull in slaan.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Net een mail van Bol.com, hij is verzonden. Dus voor diegene die bij Bol hebben besteld, morgen komt hij.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Verwijderd
Net bij Bol.com een bestelling erin geschoten, iets prijziger maar ben er wel klaar mee dat wachten en scheelt me morgen weer een tripje naar de mm.. 
Pics or it didn't happen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 12:43 ]
Niet om jullie bang te maken maar zoveel energiedrank drinken is gewoon echt ongezond en destructief voor je lichaam. Lees anders dit eens: http://mens-en-gezondheid...ar-van-energy-drinks.html
Drink het n niet meer regelmatig, overgestapt op water
.
In de pauzes was het geregeld een halve liter of meer. Maar nu een litertje water
.
Maar bij een game ofzo smaakt dit ook beter :Q .
Aah op de site van gamesync staat dat die uitverkocht is. Neem aan voor mensen die hem NU bestellen. naders ben ik hard genaaid, had hem al een maand geleden ge-preordert.
In de pauzes was het geregeld een halve liter of meer. Maar nu een litertje water
Maar bij een game ofzo smaakt dit ook beter :Q .
Aah op de site van gamesync staat dat die uitverkocht is. Neem aan voor mensen die hem NU bestellen. naders ben ik hard genaaid, had hem al een maand geleden ge-preordert.
[ Voor 30% gewijzigd door alaintje op 26-10-2011 12:44 ]
Verwijderd
"..zit evenveel suiker als in ongeveer 9 suikerklontjes!".Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:42:
Niet om jullie bang te maken maar zoveel energiedrank drinken is gewoon echt ongezond en destructief voor je lichaam. Lees anders dit eens: http://mens-en-gezondheid...ar-van-energy-drinks.html
Toch maar is minderen.
Wist je dit niet?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:44:
[...]
"..zit evenveel suiker als in ongeveer 9 suikerklontjes!".
Toch maar is minderen.
Ooit cola gedronken?
Mensen die bij Wehkamp hebben besteld en die hem vandaag al binnen hebben gekregen?
Heb geen idee of ik hem vandaag of morgen kan verwachten...
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Nee, nooit echt het etiket gelezen of iets dergelijks. Het hielp bij mij namelijk wel altijd. Je werd er na wel sneller duf en zo van. Maar om bijvoorbeeld tot laat in de uren door te gamen was het perfect.
Pepsi FTW met PEPSI JUNKIalaintje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:
Ooit cola gedronken?
Is met heel veel frisdranken zo inderdaad. Het is vooral de combinatie met enorme dosis cafeïne wat het zo gevaarlijk maakt.Dacuuu schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:
Wist je dit niet?
Bij Redbull valt het nog mee maar sommige energiedranken hebben de cafeïne hoeveelheid van een paar koppen koffie, dit betekent dat je met 10 zulke blikjes soms wel het equivalent van 30 koppen koffie drinkt. Op korte termijn niet zo veel last van, op lange termijn zeker.
Wat er gebeurt is dat je zenuwstelsel, je hartslag en je ademhaling gestimuleerd wordt. Opzich geen probleem, zolang je inname maar gematigd is. Het kan zeker een positief effect hebben op prestaties. Echter zodra je inname te hoog wordt kan het leiden tot slapeloosheid. Je lichaam wordt er langzaamaan afhankelijk van en het gewenningseffect zorgt dat je steeds meer cafeïne moet consumeren om hetzelfde effect te bereiken. Stop je er dan mee kunnen de dagen daarna wel eens lastig wordenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:46:
Nee, nooit echt het etiket gelezen of iets dergelijks. Het hielp bij mij namelijk wel altijd. Je werd er na wel sneller duf en zo van. Maar om bijvoorbeeld tot laat in de uren door te gamen was het perfect.
[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 26-10-2011 12:55 ]
Drinkt je toch redbull shot, is er niet veel plats voor suiker.
En anders dirnk je light(is wel eer kanker verwekkend, maar ik denk dat 1x light+1normal beter is als 2 vanhetzelfde)
En anders dirnk je light(is wel eer kanker verwekkend, maar ik denk dat 1x light+1normal beter is als 2 vanhetzelfde)
Ga er maar vanuit dat je hem morgen op zijn vroegst binnen hebt.HardCoreGamer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:46:
Mensen die bij Wehkamp hebben besteld en die hem vandaag al binnen hebben gekregen?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ligt het aan mij, of is het niveau de laatste tijd behoorlijk lager aan het worden? Zie soms berichten voorbij komen dat ik het gevoel heb op Gamer.nl te zitten ofzo.goosche schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:36:
[...]
gast is toch niet tevolgen hiero per uur al 30 a 40 bericht dusssssssssssssssssssssss
of niet? je kan toch gewoon een glas cola nemen en gaan gamen? Als je Red Bull nodig hebt om normaal wakker te blijven is er wat mis met je hoor. Ik heb ook genoeg nachten CS gespeeld, maar had dan echt geen Red Bull nodig hoor.alaintje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:49:
Drinkt je toch redbull shot, is er niet veel plats voor suiker.
Een biertje ('s avonds) tijdens het games is nog wel het lekkerst.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Merkel heeft net op de eurotop gezecht dat de aankomende 50 jaar vrijheid niet vanzelfsprekend meer is. Moeten we nu vast gaan oefenen in Battlefield 3
Haha, dan wordt ik niet teleurgesteld als hij vandaag niet binnen komt?madmaus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:49:
[...]
Ga er maar vanuit dat je hem morgen op zijn vroegst binnen hebt.
An a day keeps the doctor away.
Het is lekkerder. neeh heb ik ook niet nodig, zeg ik toch niet?
Na een fles cola ben ik het wel zat ... En dan drink ik meestal gewoon WATER.
Na een fles cola ben ik het wel zat ... En dan drink ik meestal gewoon WATER.
Red Bull is gewoon lekker, dat het slecht voor je is zal mij niet veel uitmaken. Het is of Red Bull of Cola... Zolang je er van geniet is het goed. Tegenwoordig is toch niks meer goed voor je, behalve water...
Voornamelijk taurine en dat is volgens mij nog slechter. Op korte termijn misschien extra energie, maar daarna wordt je duf.Is met heel veel frisdranken zo inderdaad. Het is vooral de combinatie met enorme dosis cafeïne wat het zo gevaarlijk maakt.
Bij Redbull valt het nog mee maar sommige energiedranken hebben de cafeïne hoeveelheid van een paar koppen koffie, dit betekent dat je met 10 zulke blikjes soms wel het equivalent van 30 koppen koffie drinkt. Op korte termijn niet zo veel last van, op lange termijn zeker.
Iedereen van met Wehkamp bestelling: hij komt gewoon morgen!
Wordt moe van al die comments.
Ontopic:
Heb er wel zin in! Na de review te hebben gelezen wil ik hem wel graag spelen. Kan wel dagje wachten.
Maar zolang ik dit topic lees, heb ik steeds meer de neiging om een overval op een winkel te plegen....
Hebbe hebbe hebbe...
BFV: SuperflipNL [PS4]
Precies, zo doe ik het ookHardCoreGamer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Haha, dan wordt ik niet teleurgesteld als hij vandaag niet binnen komt?
pics? Of heb je hem download?
Hi Ha Hopjesvla
Post ff het spel en de factuur, zodat anderen hem in de winkel kunnen ophalen.
Zulke dingen geloof ik tegenwoordig niet meer. Van Bol.com misschien nog wel.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:53:
bol.com zegt nogsteeds : Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.
Wehkamp: voor 22:00 besteld, morgen in huis. Gisteren om 16:00 was hij verzonden, maar eigenlijk wordt hij vandaag pas echt verzonden.
Zelf heb ik nog geen mail ontvangen van bol.com. Op de site staat wel verzonden op 26-10-2011Sargan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:41:
Net een mail van Bol.com, hij is verzonden. Dus voor diegene die bij Bol hebben besteld, morgen komt hij.
Er is een groot verschil tussen niet goed zijn en bewezen slecht zijn. Cola is een stuk minder schadelijk dan Red Bull en dat geld voor enorm veel frisdranken. Die overmatige consumptie van energiedranken zal op lange termijn echt gevolgen gaan hebben voor de volksgezondheid, ik zou er niet zo laks over denken.Remzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:52:
Red Bull is gewoon lekker, dat het slecht voor je is zal mij niet veel uitmaken. Het is of Red Bull of Cola... Zolang je er van geniet is het goed. Tegenwoordig is toch niks meer goed voor je, behalve water...
GameSync info@gamesync.nl aan mij: 12:56 (0 minuten geleden)
Uw bestelling # 7015 is
Bezig met Verwerken
Uw bestelling # 7015 is
Bezig met Verwerken
Verwijderd
Daarom pre-order ik altijd de dag of 2 dagen van te voren pasRemzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:54:
[...]
Zulke dingen geloof ik tegenwoordig niet meer. Van Bol.com misschien nog wel.
Wehkamp: voor 22:00 besteld, morgen in huis. Gisteren om 16:00 was hij verzonden, maar eigenlijk wordt hij vandaag pas echt verzonden.
Toen straks stond er nog reserveer nu , dus ik denk dat ze aan het verzenden zijn en het systeem ze vrijgegeven heeft.
Gaat morgen goed komen
Verwijderd
Ik zelf ga lekker vanavond om 01:00 beginnen met de Singleplayer. Kan niet wachten, voor al niet na het lezen van de review op tweakers.
Nu staat er status: WORDT VASTGEHOUDEN.
Lol ?
Lol ?
x
[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 26-10-2011 12:59 ]
aah naaiers, zullen ze wel om 4 uur doen. zodat niemand hem kan ophalen bij het postkantoor.
Och jee, ook ik heb net als velen anderen een mail van bol.com ontvangen! Zal het dan morgen opeens een ware slachtpartij worden?? Of zullen we gezeik krijgen met overbelaste servers??? Ben ook benieuwd of de patch wat verandering gaat brengen morgen (hopelijk in performance).
Ik weet niet of het reclame is of niet maar hier worden gratis dog tags weggegeven:
http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
Ow ja inderdaad voor de pc versie
[ Voor 10% gewijzigd door mhindrik op 26-10-2011 13:01 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Pc versie :kots:
Gelukkig is de serverbrowser nu niet meer in-game maar via de browser. Hopelijk gaat Battlelog niet roken morgen..Giablo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:00:
Och jee, ook ik heb net als velen anderen een mail van bol.com ontvangen! Zal het dan morgen opeens een ware slachtpartij worden?? Of zullen we gezeik krijgen met overbelaste servers??? Ben ook benieuwd of de patch wat verandering gaat brengen morgen (hopelijk in performance).
Dogtagje gisteren gekregen! Nu in totaal: BF3 LE + SPECACT Kit + physical warfare pack + Dogtag kit + Alienware Dogtag. Kan er nog meer bij?mhindrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:00:
Ik weet niet of het reclame is of niet maar hier worden gratis dog tags weggegeven:
Gelukkig??? ik zou eerder zeggen dat het zeer vervelend is.. Ik heb me flink geërgerd tijdens de beta aan Battlelog(en ook Origin)Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:01:
[...]
Gelukkig is de serverbrowser nu niet meer in-game maar via de browser. Hopelijk gaat Battlelog niet roken morgen..
De: alaintje Dogtag
Verwijderd
Ik vond heel de battlelog ervaring juist hartstikke goed. Origin wat minder, maar steam was in het begin ook niet je van het. Dus dat geef ik nog wat tijd. Ik vraag me af waar je je dan zo aan hebt geërgerd?Twixell schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:06:
[...]
Gelukkig??? ik zou eerder zeggen dat het zeer vervelend is.. Ik heb me flink geërgerd tijdens de beta aan Battlelog(en ook Origin)
Maakt qua performance niet heel veel uit, of de gegevens nu uit de back-end getrokken moeten worden door de client of door een website is redelijk om het even. Bij een website kan de load echter hoger zijn omdat bij een website alle afbeeldingen eest in de cache geladen moeten worden, bij een client zijn deze afbeeldingen al in de client verwerkt.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:01:
Gelukkig is de serverbrowser nu niet meer in-game maar via de browser. Hopelijk gaat Battlelog niet roken morgen..
Mijn Favo blijft nog altijd water, je kan het altijd drinken, goed voor het lichaam en geest. 1 keer op oudjaars nacht 7 blikjes redbull in 1 keer achterover geslagen -> Resultaat, hart kloppingen en veel mensen die aan je vragen "Waarom kijk je zo raar uit je ogen? Pilletje op?" 1 blikje nergens last van, maar geen 7 blikjes meer voor mij.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:48:
[...]
Is met heel veel frisdranken zo inderdaad. Het is vooral de combinatie met enorme dosis cafeïne wat het zo gevaarlijk maakt.
[...]
Wat er gebeurt is dat je zenuwstelsel, je hartslag en je ademhaling gestimuleerd wordt. Opzich geen probleem, zolang je inname maar gematigd is. Het kan zeker een positief effect hebben op prestaties. Echter zodra je inname te hoog wordt kan het leiden tot slapeloosheid. Je lichaam wordt er langzaamaan afhankelijk van en het gewenningseffect zorgt dat je steeds meer cafeïne moet consumeren om hetzelfde effect te bereiken. Stop je er dan mee kunnen de dagen daarna wel eens lastig worden
Dan kan je lichaam er misschien neit zo goed tegen.
Ik heb ergste met 1 vriend gedaan. Hele tray achterover geslagen in 6 uurtjes. En daarna viel ik gewoon meteen in slaap, 's morgens was ik wel moe
Raar hè?
Sindsdien drink ik er 1 of 2 in de week. Voor de rest alleen nog maar water.
Ik heb ergste met 1 vriend gedaan. Hele tray achterover geslagen in 6 uurtjes. En daarna viel ik gewoon meteen in slaap, 's morgens was ik wel moe
Sindsdien drink ik er 1 of 2 in de week. Voor de rest alleen nog maar water.
[ Voor 38% gewijzigd door alaintje op 26-10-2011 13:09 ]
Daar heb je wel een punt.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
Maakt qua performance niet heel veel uit, of de gegevens nu uit de back-end getrokken moeten worden door de client of door een website is redelijk om het even. Bij een website kan de load echter hoger zijn omdat bij een website alle afbeeldingen eest in de cache geladen moeten worden, bij een client zijn deze afbeeldingen al in de client verwerkt.
dat valt mee een tray.. dat is 24x 0,25 = 6 liter, dus een kleine 3 liter per persoon.. Dan win ik met 10x0,5 liter op een 8 urige werkdag... (alleen)
niet per persoon, oeps maar ik denk ieder 15 of 16 blikjes ofzo. Lage nog wat losse in de ijskast.
Oja, congrats
.
Ik had trouwens bullit
tripple edit:/ De tempratuur van dat spul maakt ook zeker uit!
Oja, congrats
Ik had trouwens bullit
tripple edit:/ De tempratuur van dat spul maakt ook zeker uit!
[ Voor 116% gewijzigd door alaintje op 26-10-2011 13:11 ]
Maar plaatjes kunnen ook vanaf je pc worden weergegeven op een website.Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
Maakt qua performance niet heel veel uit, of de gegevens nu uit de back-end getrokken moeten worden door de client of door een website is redelijk om het even. Bij een website kan de load echter hoger zijn omdat bij een website alle afbeeldingen eest in de cache geladen moeten worden, bij een client zijn deze afbeeldingen al in de client verwerkt.
Alleen zou iedereen het spel op dezelfde locatie moeten installeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-10-2011 13:11 ]
Yeeey
Net BF3 Limited Edition voor de Xbox per post gekregen!
Sweet.
* any jealous people out there?
*
* any jealous people out there?
[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 26-10-2011 13:14 ]
goanna kill you!
Ik ben zo ongedudlig. Wacht op 6 pakketjes vandaag :emo:
Ik ben zo ongedudlig. Wacht op 6 pakketjes vandaag :emo:
Waar had je besteld, voor al de ongeduldige die nu voor de brievenbus zittenZpAz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:13:
YeeeyNet BF3 Limited Edition voor de Xbox per post gekregen!
Sweet.
* any jealous people out there?*
Nice!ZpAz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:13:
Sweet.
Waar besteld?
Mijn BF3 PS3 order bij Bol staat nog op 'Wordt verwerkt'. Ik heb 'm eind juli gepre-ordered. Oeh ik heb zo'n zin in morgen..
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Had hem besteld op http://www.gamedumper.nl
Ik word al chagrijnig als ik twee doosjes van bol.com bij mijn post heb zitten (ben postbode). Die dingen nemen heel je tas in beslag. Wat ben ik blij dat ik alleen op zaterdag werk, morgen zal het voor veel postbodes een enorme hel worden haha.
Zou je aub een foto van de game+bon kunnen plaatsen?ZpAz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:13:
Sweet.
Dan krijgt iedereen hem ook mee vanuit de winkel.
Ik heb me echt kapot geërgerd aan het feit dat ik veel vage error's kreeg (waardoor ik eerst 2 uur aan het zoeken was naar een oplossing om vervolgens een andere error te krijgen). Battelog heeft mijn ervaring van BF3 niet echt verbeterd.. Nu zal dat tijdens de retail versie vast wel beter zijn, maar ik vind het een vreemde keuze om over te stappen naar een browser(het zal vast een rede hebben)Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
Ik vond heel de battlelog ervaring juist hartstikke goed. Origin wat minder, maar steam was in het begin ook niet je van het. Dus dat geef ik nog wat tijd. Ik vraag me af waar je je dan zo aan hebt geërgerd?
Dit topic is gesloten.