Stond er bij je status 'verzonden' ?RRCreations schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:43:
En die van mij is ook al binnen van gamedumper! PS3 versie!
NOTICE Be advised: Scheduled maintenance for PC, Xbox 360 and PS3 game server back-ends starting soon. Downtime is scheduled for 13:30 - 15:00 CET.
Verwijderd
Zo kan je het ook zienFalco91Bones schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Best logisch toch? daarom is er onderhouden het duurt nog maar 1 uur en 10 min
What's the ffing point? O nvm om hem bij andere shops te kunnen halen. Ik denk dat die de wrath of EA fearen..Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:49:
iemand al een foto kunnen maken van zijn of haar exemplaar incl bon?
[ Voor 18% gewijzigd door CopyCatz op 26-10-2011 13:51 ]
Hier niet.ashraf13579 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:46:
Hmm wehkamp is vervelend
Nog steeds een week levertijd.
Wie nog meer ?

Maar klikken op "Verzonden" levert een scherm op dat meldt dat er geen volginformatie is over de verzending, en ik heb ook nog niks binnen.
Edit: oh, ik heb niet mijn bestelnummer geblurred, maar het bestelnummer dat deze game bij Wehkamp heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 26-10-2011 13:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
voor al die mensen die bf3 net binnen krijgen, "Ik ga online spelen jeeeej"ApC_IcE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:49:
NOTICE Be advised: Scheduled maintenance for PC, Xbox 360 and PS3 game server back-ends starting soon. Downtime is scheduled for 13:30 - 15:00 CET.
en nu dit bericht

Ik geloof wel dat hij binnen is hoor, mijn wehkamp stond sinds gisteren ook op verzonden en zal ook wel ergens vandaag binnenkomen.
En voor de mensen die nog hebben "een week" bij levertijd zal het wel een late preorder zijn geweest? Mijne stond er in iedergeval sinds juni.
En voor de mensen die nog hebben "een week" bij levertijd zal het wel een late preorder zijn geweest? Mijne stond er in iedergeval sinds juni.
Verwijderd
Ik heb een aantal uren geleden BF3 besteld bij Origin, download op 40%, allemaal leuk en aardig ik kan alleen nergens mijn serial key vinden
Ik kan ook geen key vinden in de mails die ik van Origin heb ontvangen. Na wat geGoogle werd ik doorverwezen naar de klantenservice link op de Origin site en dan zou bij "Recente bestel- en aanschafgegevens bekijken" mijn serial key moeten staan, maar ook daar staat geen key.
Iemand enig idee whatsup?!
Ik kan ook geen key vinden in de mails die ik van Origin heb ontvangen. Na wat geGoogle werd ik doorverwezen naar de klantenservice link op de Origin site en dan zou bij "Recente bestel- en aanschafgegevens bekijken" mijn serial key moeten staan, maar ook daar staat geen key.
Iemand al bij andere winkels dan GameMania weten te scoren? Intertoys bijvoorbeeld?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Rechtermuis knop op battlefield 3, show information. Staat daar ergens serial.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:51:
Ik heb een aantal uren geleden BF3 besteld bij Origin, download op 40%, allemaal leuk en aardig ik kan alleen nergens mijn serial key vinden![]()
Iemand van Gamemania Haarlem al een sms gekregen?
@ markict
Bij steam heb je ook geen serial nodig als je een spel via steam besteld. Ik heb een aparte serial gekocht en moest deze invoeren voordat ik hem kon downloaden. Denk dat alles bij jou dus al is afgehandeld. Na de download gaat hij nog een regio check doen. Maar de serial komt niet meer aan bod.
edit: vergeten te quoten
Bij steam heb je ook geen serial nodig als je een spel via steam besteld. Ik heb een aparte serial gekocht en moest deze invoeren voordat ik hem kon downloaden. Denk dat alles bij jou dus al is afgehandeld. Na de download gaat hij nog een regio check doen. Maar de serial komt niet meer aan bod.
edit: vergeten te quoten
[ Voor 6% gewijzigd door Isniedood op 26-10-2011 13:54 ]
Verwijderd
Mensen uit fysieke winkels
bon incl game en datum in beeld, kan ik dat bij de MM in breda of saturn tilburg onder hun neus duwen
Heb je dit nu al niet 20x gevraagd binnen het laatste uur ?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:54:
Mensen uit fysieke winkelsbon incl game en datum in beeld, kan ik dat bij de MM in breda of saturn tilburg onder hun neus duwen
Verwijderd
Mensen die hem nu kopen bij Game Mania kunnen dan toch nog niet spelen of wel?
In de EA store kan je vannacht pas downloaden dus dat zou wel behoorlijk vaag zijn.
Kan iemand dit bevestigen, scheelt mij een ritje naar een game mania na het werk
In de EA store kan je vannacht pas downloaden dus dat zou wel behoorlijk vaag zijn.
Kan iemand dit bevestigen, scheelt mij een ritje naar een game mania na het werk
Niet bij Game Mania weg, maar hier op de Xbox aan het spelen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:
Mensen die hem nu kopen bij Game Mania kunnen dan toch nog niet spelen of wel?
Verwijderd
Maak je geen zorgen, als je hem gekocht hebt bij Origin zelf hoef je geen key in te voeren.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:51:
Ik heb een aantal uren geleden BF3 besteld bij Origin, download op 40%, allemaal leuk en aardig ik kan alleen nergens mijn serial key vinden![]()
Verwijderd
Zo easyVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
Rechtermuis knop op battlefield 3, show information. Staat daar ergens serial.

Thanks!
Verwijderd
Ik ga hem op de PC spelen maakt dat iets uit?ZpAz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
Niet bij Game Mania weg, maar hier op de Xbox aan het spelen.
Ik heb geen idee.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
Ik ga hem op de PC spelen maakt dat iets uit?
Ik heb de PC-versie net binnen gekregen van 12game.com, maar volgens de website is hij nog steeds niet verzonden.

http://i44.tinypic.com/213gkd4.jpg

http://i44.tinypic.com/213gkd4.jpg
Zojuist maar besteld bij CDkeyhouse, is weliswaar in het russisch, maar voor 34 euro kan me dat niet teveel schelen. Ik doe toch niks met het doosje. Key was binnen 3 min binnen en ze hebben een uitgebreide uitleg over hoe je de taal kan wijzigen. Hele goede en snelle service dus!
Hmm zodra het nieuws naar buiten komt dat andere zaken begonnen zijn kan Intertoys hier ook beginnen en kan ik mijn Ltd Ed oppikken die ik zojuist heb laten wegleggen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eerlijk gezegd ik heb totaal niet opgelet erop. Hij was er ineens. Ik zal kijken zodra ik pauze heb genomen!
Hopelijk zijn de servers 15.00 weer online, rond 16.15 moet ik kappen om daarna te eten en te werken
Ziekmelden is de enige optie!Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:00:
Hopelijk zijn de servers 15.00 weer online, rond 16.15 moet ik kappen om daarna te eten en te werken

Hier dus pcies hetzelfde. Nog geen gegevens bekend.CodeCaster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:50:
[...]
Hier niet.Staat sinds gisteren op "Verzonden".
[afbeelding]
Maar klikken op "Verzonden" levert een scherm op dat meldt dat er geen volginformatie is over de verzending, en ik heb ook nog niks binnen.
Edit: oh, ik heb niet mijn bestelnummer geblurred, maar het bestelnummer dat deze game bij Wehkamp heeft.
Hoop vandaag. Morgen ben ik er niet. Of zouden ze het pakketje in de brievenbus gooien?
Verwijderd
speel jij de PC versie?Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:00:
Volgens Origin: DOnderdag 27 oktober 01:00:00 (dus nee geen 12 uur helaas)Twixell schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:
Ik hoop maar dat ze de mogelijkheid bieden om vanaf 12 uur vannacht te kunnen spelen!(weet iemand het exacte tijdstip van de Europese release?)
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
De sms service van de GameMania is traag maar de medewerkers die je een persoonlijk smsje sturen is natuurlijk een goede backup. PC versie nu aan het installeren!!
Warhammer en PC games en lego
Ga er wel vanuit, zo'n doosje past makkelijk door de brievenbuswouzer1977 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Hier dus pcies hetzelfde. Nog geen gegevens bekend.
Hoop vandaag. Morgen ben ik er niet. Of zouden ze het pakketje in de brievenbus gooien?
Netjes gevlogen hoor, moet daar nog veel van leren, kan je ergens in een server leren vliegen(tot nu toe moet je telkens wachten tot er meer spelers zijn)
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
FRS nijmegen station heeft hem in de verkoop, alleen geen LE dus ik heb hem laten liggen
Hi Ha Hopjesvla
Unranked lege server is het handigste begreep ik. Een unranked server begint ook met de ronde met weinig spelers
LE zijn ook alleen pre-orders. Dus 'eigenlijk' vanaf morgen geen LE meer te krijgen. Maar de winkels zullen wel hun voorraad verkopen...Hopjesvla79 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:05:
FRS nijmegen station heeft hem in de verkoop, alleen geen LE dus ik heb hem laten liggen
BFV: SuperflipNL [PS4]
Ik stop nu met lezen van dit en andere bf3 topic's ik word er alleen maar treurig van.
* dnbrainwash kijkt naar de klok en zucht.
* Laidback Luc lurkt vrolijk doordnbrainwash schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:07:
Ik stop nu met lezen van dit en andere bf3 topic's ik word er alleen maar treurig van.
Dat heb ik ook.. Bij enkele pre-order boeken had ik dat wanneer er nog op de release dag "wordt verwerkt" staat het niet meer leverbaar was op de verschijningsdatum. Bij mij begint dus de moed in de schoenen te zakken...its_Lochii schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:15:
Mijn BF3 PS3 order bij Bol staat nog op 'Wordt verwerkt'. Ik heb 'm eind juli gepre-ordered. Oeh ik heb zo'n zin in morgen..
SMS binnen van Eplaza Nieuwegein (naast utrecht
) mag mijn limited ophalen voor de PS3! (dan heb ik ze eindelijk allebij!)
Is er niet en komt er ook niet.Remzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:07:
Is er trouwens al BF3 server software beschikbaar zodat ik zelf een unranked servertje kan hosten?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ligt eraan hoe groot je brievenbus is. Ik moet vaak zat doosjes weer mee terug nemen omdat het er nét niet in past en er niemand thuis is.Biohazzard21 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:03:
[...]
Ga er wel vanuit, zo'n doosje past makkelijk door de brievenbus
Ik kwam altijd een heel eind met grof geweldLuckyLuQ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:10:
[...]
Ligt eraan hoe groot je brievenbus is. Ik moet vaak zat doosjes weer mee terug nemen omdat het er nét niet in past en er niemand thuis is.
Vanavond uit het werk even langs de sigarenboer (DHL servicepoint) en BF3 ophalen.
Iemand al wat gekregen van de Bart Smit
? Ik verwacht dat die ook al wel gaan verkopen?
//edit
En 3 minuten na deze post krijg ik een smsje.. Bart Smit verkoopt hem dus ook
//edit
En 3 minuten na deze post krijg ik een smsje.. Bart Smit verkoopt hem dus ook
[ Voor 34% gewijzigd door Bobmeister op 26-10-2011 14:16 ]
Als er een E-plaza bij je in de buurt is, ga die ff checken, die zijn meestal een van de eersten, in Enschede wel iig.Awsom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:13:
Iemand al wat gekregen van de Bart Smit? Ik verwacht dat die ook al wel gaan verkopen?
Verwijderd
@Awsom, ik denk het niet , bartsmit en intertoys etc zijn altijd heel bitchy over de releasedate helaas.
Verwijderd
ben al bij de MM en intertoys in Zwolle geweest, beiden beginnen over een boete als ze nu verkopen en willen alleen verkopen als een bon kan worden overhandigd, als bewijs dat het ergens al verkocht word op dit moment.
Mensen die hem van Wehkamp binnen hebben gekregen (?) Was dit met gewone post of met pakketdienst oid?
Hopen maar dat als hij komt hij door de brievenbus past.. Zit helemaal boven in huis dus hoor de bel nooit
Hopen maar dat als hij komt hij door de brievenbus past.. Zit helemaal boven in huis dus hoor de bel nooit
Net een smsje gekregen van de Bart Smit dat mijn reservering klaar ligt, ik ga er dus vanuit dat hun nu ook zijn begonnen met de losse verkoop!
Verwijderd
Juist, dus iedereen met een game en bon van een fysieke winkel, fototje trekken en posten aub, toen straks werd er aangegeven dat ze dit zouden doen, maar ik zie ze niet meerVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:15:
ben al bij de MM en intertoys in Zwolle geweest, beiden beginnen over een boete als ze nu verkopen en willen alleen verkopen als een bon kan worden overhandigd, als bewijs dat het ergens al verkocht word op dit moment.
Verwijderd
Lieve kinderen,
Ook ik zit als een 5-jarige op Sinterklaasavond te wachten op het moment dat ik BF3 kan spelen.
Maar:
Is het nou echt nodig dat iedereen hier compleet irrelevante informatie post over de status van hun bestelling?
Het topic werkt veel beter mee aan de voorpret als er relevante info gepost wordt imho:
Filmpjes, tweets, nieuwtjes etc.
Ook ik zit als een 5-jarige op Sinterklaasavond te wachten op het moment dat ik BF3 kan spelen.
Maar:
Is het nou echt nodig dat iedereen hier compleet irrelevante informatie post over de status van hun bestelling?
Het topic werkt veel beter mee aan de voorpret als er relevante info gepost wordt imho:
Net bij de Intertoys geweest in Hoofddorp, die heeft Battlefield 3 al gewoon in de schappen liggen!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Een foto was handig geweest voor de niet-BF3-bezittersd_star schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:
Net bij de Intertoys geweest in Hoofddorp, die heeft Battlefield 3 al gewoon in de schappen liggen!
Wat kost de PS3 versie daar?d_star schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:
Goed idee dit topic gaat zo snel dat het niet meer te volgen is en alles gaat over wie waar besteld heeft en hoe dat verzonden wordt en waarom dat dan zo verzonden wordt of over welke winkel hem niet wil verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:
Lieve kinderen,
Maar:
Is het nou echt nodig dat iedereen hier compleet irrelevante informatie post over status van hun bestelling?
Dit heb ik vannacht even gehaald met puur geluk maar wel weer leuk om te kunnen vertellen aan me mede clan genootjes

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Waren het geen pre-order doosjes?d_star schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:
Hmm. mijn bestelling bij wehkamp was niet doorgekomen.. Had al wel betaald maar niets besteld raar genoeg. Gisteren even gebeld en alsnog besteld. Nu wordt hij al verzonden, dus best netjes gedaan van wehkamp.. Ik vraag me nu wel af of ik de specact kit er nog bij krijg.. Ik zou dat eigenlijk wel moeten krijgen omdat ik eigenlijk al in augustus had bestelt, maar nu weet ik het niet..
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
wow bijna 3 miljoen pre-orders aldus EA
http://bf3blog.com/2011/1...ith-3-million-pre-orders/
http://bf3blog.com/2011/1...ith-3-million-pre-orders/
Verwijderd
DARNN! Had dus alleen maar even naar de plaatselijke Intertoys te hoeven fietsen, maargoed Origin download is over een uurtje klaard_star schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:
Verwijderd
Mensen uit Tilburg/Breda die bij MM of Saturn zijn geweest toevallig, wat is de status daar?.
Ik kan ff niet bellen nu , tel centrale ligt eruit en hier binnen geen mob bereik....
Ik kan ff niet bellen nu , tel centrale ligt eruit en hier binnen geen mob bereik....
Kut wehkamp, heb m sinds 2 september in de preorder staan en bij mij staat de status nog steeds op in behandeling, niet eens op verzonden. Enige wat in mn hoofd rond gaat is "rustig 15e goedkoper, LE, wat maakt een dagje nou uit, ga is schoonmaken ipv op f5 te duwen"
Weet iemand of je met de key van g2play wel al meteen online kan? Heb namelijk net de key gekregen, en verzilverd. Op de site van g2play staat alleen: released tomorrow, pre-load now available.
Beetje zuur als ik alleen kan pre-loaden?
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Hoe zit het eigenlijk precies met het ranken qua console/pc?
De pc is 32vs32
De console is 24 man totaal? dus 12vs12?
Op de pc rank je dus "sneller" omdat je sneller tegenstanders tegen komt. Of zit ik hier een beetje mee in de mist? Gaat het vliegen op de ps3/xbox een beetje (omdat de maps kleiner zijn). Of zijn er totaal geen vliegtuigen?
De pc is 32vs32
Op de pc rank je dus "sneller" omdat je sneller tegenstanders tegen komt. Of zit ik hier een beetje mee in de mist? Gaat het vliegen op de ps3/xbox een beetje (omdat de maps kleiner zijn). Of zijn er totaal geen vliegtuigen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
gamemania in haarlem is zo vriendelijk om hem te verkopen, mensen die ook op ps3 spelen kunnen omejerry toevoegen als ze dat willen
Heren, game is opgehaald bij Gamemania. Wel de moeite waard om het vrij vroeg op te halen, je krijgt er namelijk een behoorlijk vette BF3 poster bij die duidelijk van GM zelf komt.
Nu nog foto van blackberry trekken en contactgegevens blurren, dan zal ik hem proberen te uploaden.
Nu nog foto van blackberry trekken en contactgegevens blurren, dan zal ik hem proberen te uploaden.
Het ranken zou misschien iets sneller gaan, maar je komt op de PC dan weer meer keren tegen situaties waar jij outnumbered wordt.Oxigeon schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:25:
Hoe zit het eigenlijk precies met het ranken qua console/pc?
De pc is 32vs32
Mappen zijn kleiner dus je komt elkaar weer sneller tegen. Bovendien wordt je minder vaak gekilled dus dat scheelt ook weer in tijd.Oxigeon schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:25:
Op de pc rank je dus "sneller" omdat je sneller tegenstanders tegen komt. Of zit ik hier een beetje mee in de mist?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
officiële release is pas morgen of vanacht om 4 uur dacht ik dus zo zuur is het niet er zijn om wegen voor maar daar moet je ergens anders voor zijn.Pablo11392 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:25:
Weet iemand of je met de key van g2play wel al meteen online kan? Heb namelijk net de key gekregen, en verzilverd. Op de site van g2play staat alleen: released tomorrow, pre-load now available.
hier mag daar niet over gepraat worden.. kleine hint vpn bf3 google
Verwijderd
U bent god!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:26:
Heren, game is opgehaald bij Gamemania. Wel de moeite waard om het vrij vroeg op te halen, je krijgt er namelijk een behoorlijk vette BF3 poster bij die duidelijk van GM zelf komt.
Had destijds de LE Physical Warfare Pack versie bij www.game.co.uk besteld voor GBP29.99.
Staat daar nog op 'niet verzonden' ben benieuwd wanneer die land. Vanuit UK duurt meestal wat langer.
Zou me niet verbazen dat het na het weekend is.
Staat daar nog op 'niet verzonden' ben benieuwd wanneer die land. Vanuit UK duurt meestal wat langer.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
UK release is ook 28, ipv 27 hier. Dus een dag later sowieso.Help!!!! schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
Had destijds de LE Physical Warfare Pack versie bij www.game.co.uk besteld voor GBP29.99.
Ik had in eerste instantie ook bij game besteld maar ergens in augustus gecanceld dacht dat de UK release zelfs 1 dag later is dan de NL release dus wordt zo wie zo na het weekend, gezien mijn brink release op donderdag pas dinsdag kwam na release.Help!!!! schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
Zavvi heeft die van mij gisteren al opgestuurd vanuit ukHelp!!!! schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
Mailtje van Nedgame
Beste Martinspire,
Battlefield 3 (Limited Edition) is voor je binnengekomen bij Nedgame Arnhem! Je bestelling ligt tot 03-11-2011 voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
www.nedgame.nl
Dit is een automatisch gegenereerd bericht en is derhalve niet ondertekend.
Op dit bericht kan niet gereageerd worden.
Maar alle mensen die nu het spel op de deurmat krijgen, fysiek. Lijkt mij dat zij dan ook gelijk kunnen spelen? Anders krijgen ze het spel nietDopeMasta schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
officiële release is pas morgen of vanacht om 4 uur dacht ik dus zo zuur is het niet er zijn om wegen voor maar daar moet je ergens anders voor zijn.
hier mag daar niet over gepraat worden.. kleine hint vpn bf3 google
Maar bedankt voor de tip
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
net gebeld met de klantenservice van intertoys, omdat concurrenten aan het verkopen zijn, is daar nu een mail uit naar alle fillialen dat er verkocht mag worden vanaf nu
dus pak je fiets!!!
dus pak je fiets!!!
zo nuook in bezit van de le van bf3 nu alleen nog naar huis
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Vaagheid.... ik heb vannet ook gebeld en een medewerker vertelde me dat ie dan naar m'n huis verstuurd zou worden (morgen komt ie dan dus)Awsom schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:
Net een smsje gekregen van de Bart Smit dat mijn reservering klaar ligt, ik ga er dus vanuit dat hun nu ook zijn begonnen met de losse verkoop!
PSN: Von_Smallhausn
als goed is niet.Pablo11392 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Maar alle mensen die nu het spel op de deurmat krijgen, fysiek. Lijkt mij dat zij dan ook gelijk kunnen spelen? Anders krijgen ze het spel niet

Ik kreeg niet eens een bevestiging van 12game maar dat spel lag vanmiddag ineens in me brievenbus.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Ik heb gister en vandaag de Intertoys in Alkmaar gebeld en die zeggen keihard dat ze het pas 27e verkopenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:21:
[...]
DARNN! Had dus alleen maar even naar de plaatselijke Intertoys te hoeven fietsen, maargoed Origin download is over een uurtje klaar
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Same here, ik heb alleen geen idee of ze het spel ook echt verkopen, aangezien er vannacht wel een midnightrelease is. Kan iemand zeggen of ze het bij nedgame ook al mee geven?
Ik heb hem al geactiveerd en geinstalleerd op Origin. Maar hij wil niet opstarten tenzij je achter een US proxy zit, want hij checked of het al 27 Okt 2011 01:00 is.
There is no real life, there is just AFK.
Laat elkaar gewoon zijn waarden, op de man spelen is nergens voor nodig.
[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 26-10-2011 14:39 ]
er zijn manieren voor die gewoon in de review reacties op de frontpage te lezen zijn maar op het forum niet gezegd mogen wordenPablo11392 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Maar alle mensen die nu het spel op de deurmat krijgen, fysiek. Lijkt mij dat zij dan ook gelijk kunnen spelen? Anders krijgen ze het spel niet
Maar bedankt voor de tip
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hinten mag ook niet meneertje!HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
er zijn manieren voor die gewoon in de review reacties op de frontpage manieren te lezen zijn maar op het forum niet gezegt mogen worden
Free recordshop verkoopt BF3 nu gewoon inde winkel
spreken is zilver en zwijgen is goud ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Voor de mensen in Limburg:
GameMania: verkoop gestart
Bart Smit: verkoop gestart
Intertoys: verkoop gestart
Dan ga ik hier dalijk eens op pad naar de MM (roermond)Phusebox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:42:
Voor de mensen in Limburg:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dit topic is gesloten.