Die ene, met die snor
[ Voor 119% gewijzigd door psychoclown op 25-10-2011 23:27 ]
Nu wel jaVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:59:
[...]
snap je echt niet dat hij gewoon een onsuccesvolle (irritante) troll is?
Ben aardig verslaafd aan het spelen van Battlefield 3 moet ik zeggen. Zelfs de SP is geweldig!
Fanaleds.com
Verzending: Op verschijningsdatum
Ik hoop dat daar niet mee bedoeld wordt dat hij donderdag pas verzonden wordt, dan kan ik deze vakantie namelijk een dag minder spelen :x
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ik vraag me af welke mods van spielerij stiekem ook al lekker BF3 aan het spelen zijn.DavidAxe schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:13:
Geen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus.
Het spijt me, maar bovenstaande quote vind ik wel heel ver gaan. Het vrij uitwisselen van informatie is hierbij dus echt tot een einde gekomen. Ik tweak al sinds *even opzoeken* Dinsdag 14 maart 2000, maar dit gaat mij echt te ver!!
Wat is er van deze site terecht gekomen? En dan wel vragen of we willen stemmen voor de beste gecensureerde website van het jaar??
Als moderators niet begrijpen waar dergelijke zaken over gaan, dan wordt het gewoon tijd dat ze een andere job gaan zoeken! Er zijn hier kennelijk veel mensen die het spel gewoon legaal willen aankopen, maar die worden hierdoor dus richting de *reloaded releases etc. verbannen. Jammer, heel jammer!
Wat is er mis met het uitwisselen van tips over het aankopen van een legale cd-key uit een ander land om het spel nu al te kunnen spelen? Helemaal niks toch? Hoe kan tweakers.net überhaupt begrip tonen voor het feit dat EA verschillende releasedates aanhoudt? Het is dan toch juist een sport voor sites als deze om daaraan te ontkomen?
Ik zou de logs van mijn proxy waar veel mensen mee geactiveerd hebben eens kunnen cross checken met een aantal ip adressen van spielerij modjes op IRC.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
2011Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:55:
[...]
Oooo zo bedoel je![]()
Waarom heb ik lag? Ik heb echt een goed systeem
Intel Pentium 4 @ 3.0ghz
HD3650 512mb
2gb ddr geheugen
Iemand een idee?

En dan? Volgens mij is de regel ingesteld aangezien Tweakers geen warez of dergelijke praktijken op zijn forums wil hebben, en moderators hebben zich nou eenmaal te gehoorzamen aan deze regels. Het gaat om de huisregels van Tweakers, niet van die ene mod.Kain_niaK schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:04:
[...]
Ik vraag me af welke mods van spielerij stiekem ook al lekker BF3 aan het spelen zijn.
Ik zou de logs van mijn proxy waar veel mensen mee geactiveerd hebben eens kunnen cross checken met een aantal ip adressen van spielerij modjes op IRC.
Verwijderd
Bij mij is het exact andersom: Geen mail, wel verzonden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:11:
ik heb wel een mailtje gekregen van wehkamp dat mijn bestelling verzonden is maar op de site staat: In behandeling, erg vaag. Als ik hem donderdag maar heb vind ik het best.
ik heb een mail en het staat op het web.
dus alles komt goed
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Nee hij krijgt straks nog een mail met 27 oktoberDonski schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:18:
Ik begrijp het niet helemaal, een vriend van mij heeft bf net gekocht, en nu aan t downloaden.. Hij krijgt te zien, release datum 26 oktober, dan moeten winkels het toch ook vrijgeven morgen?
26 is de USA release datum dat zullen ze ook vertellen in de 2de mail
Die mail heeft iedereen hier ontvangen die via origin heeft gekocht hij kan wel alvast pre-loaden is ook zo gepiept.
[ Voor 111% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 22:21 ]
Zegt bol altijd en ik heb nog nooit bij bol een game niet op de release gehad.its_Lochii schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:01:
Toevallig meer mensen die BF3 gepre-ordered hebben bij Bol? Er wordt namelijk aangegeven:
Verzending: Op verschijningsdatum
Ik hoop dat daar niet mee bedoeld wordt dat hij donderdag pas verzonden wordt, dan kan ik deze vakantie namelijk een dag minder spelen :x
Bol heeft een speciale deal met TNT, in de nacht van 26 op 27 word het verzonden en de 27ste krijg je je spel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik wacht wel op een patch voordat ik de singleplayer verder speel.
Die bugs is in geen enkele review iets over gemeld...
Ook als ik iemand anders uitnodigt gebeurt er niks behalve dat er staat invite send.
Mijn gamemanager veranderd verder niet. Campaign en multiplayer zijn geen probleem, echter bij invites had ik het in de beta ook al. Iemand hier een fix voor of hetzelfde probleem?
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:22:
[...]
Zegt bol altijd en ik heb nog nooit bij bol een game niet op de release gehad.
Bol heeft een speciale deal met TNT, in de nacht van 26 op 27 word het verzonden en de 27ste krijg je je spel.
Wat ik dacht JIJ hebt wel gepreorderd via Origin !! Oh je beantwoord zijn vraag

[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 22:31 ]
De servers zijn online! nog niet goed ingesteld, maar daar zijn we druk mee bezig
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/?filtered=1&expand=1&q=GoTBF3.
Met deze link zie je de servers meteen, voeg ze meteen even toe bij je favorieten!
Verwijderd
*doet afspraken afzeggen en potje onder stoel om in te poepen/plassen*
Ik heb dr' zin an' !
http://battlelog.battlefi...view/2832654624695243762/
Voor clans is dit best handig als de server(s) van de clan bij de Platoon staat.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Volledige video kun je hier bekijken.
Minstens 3 keer al maar zeker vet is dat jaxeple schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:57:
Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is maar zo speel ik het.![]()
[video]
Verwijderd
Volgens mij is dit de vijfde keer, hahatumtum100 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:58:
[...]
Minstens 3 keer al maar zeker vet is dat ja
Verwijderd
Was t' maar zo,n feest. Helaas hebben ze niet zo,n dome hier in NL ( althans niet dat ik weet ).xeple schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:57:
Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is maar zo speel ik het.![]()
[video]
Maar het lijkt me best wel tof om dan beschoten te worden, want op zo,n moment ben je niet echt een gamer meer maar een soldaat hooyah! ( Dit zou best nog wel s' als militaire training gebruikt kunnen worden )
Ik heb ook gepreorderd via origin maar ik wacht lekker. Nog 26 uur.JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:30:
[...]
Wat ik dacht JIJ hebt wel gepreorderd via Origin !! Oh je beantwoord zijn vraag
Vroegah bestelde ik alles via bol. Toen was ik nog een console noob speler.
Jemig, ik word gewoon een PC elitist douchebag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kom nog niet eens op battlelog. (duimt voor wehkamp morgenDacuuu schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:37:
Wil je op de GOT BF3 servers spelen?
De servers zijn online! nog niet goed ingesteld, maar daar zijn we druk mee bezig
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/?filtered=1&expand=1&q=GoTBF3.
Met deze link zie je de servers meteen, voeg ze meteen even toe bij je favorieten!
Verwijderd
En zo hoort het, kwaliteit en ( in mijn mening ) is de besturing vele malen beter.DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:02:
[...]
Ik heb ook gepreorderd via origin maar ik wacht lekker. Nog 26 uur.![]()
Vroegah bestelde ik alles via bol. Toen was ik nog een console noob speler.![]()
Jemig, ik word gewoon een PC elitist douchebag.
En wat kwaliteit betreft, op de consoles draait BF3 op med ( pc''s) en 30 fps, en dan ook nog eens op een 1280X800 resolutie met een custom AA.
En de spelers, op de PC heb je dr' 64 in één map 32 op consoles.
PC FTW!
Goed te lezen!, ook bij bol.com besteld en hoop hem toch ook donderdag te hebben, vrijdag vrij en geen zin om dan nog eerst op de post te moeten wachtenDanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:22:
[...]
Zegt bol altijd en ik heb nog nooit bij bol een game niet op de release gehad.
Verwijderd
Volgens mij heb je ook een origin of EA account nodig, maar daar moet minstens 1 game op geregistreerd staan. Ik kan er namelijk wel in!megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:04:
[...]
Ik kom nog niet eens op battlelog. (duimt voor wehkamp morgen)
Euh Ik heb een nieuwe muis, nu kan ik nog beter heli vliegen. Ik speel nu de SP, dan donderdag online Multiplayer met die van Wehkamp.megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:04:
[...]
Ik kom nog niet eens op battlelog. (duimt voor wehkamp morgen)
http://storenow.net/my/?f=3346
BF3 End.mp3 (eind riedeltje BF3)
BF3 Message (begin van MCom armen)
BF3 Message_short (MCom kort)
BF3 Ringtone_with_end (Ringtone in het kort met End erbij)
Veel plezier
[EDIT} Android gebruikers plaats de mp3's in de SD kaart => MEDIA => AUDIO => NOTIFICATIONS
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-10-2011 23:25 ]
Ik zou verbaast zijn als die er donderdag niet is. Dan zal het de schuld van TNT zijn want bol levert altijd keurig op tijd. Vroegah kreeg ik nog wel eens een game een of twee dagen te vroeg. Mooie tijden.Sipio schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:05:
[...]
Goed te lezen!, ook bij bol.com besteld en hoop hem toch ook donderdag te hebben, vrijdag vrij en geen zin om dan nog eerst op de post te moeten wachten
Verwijderd
Na wat ik mee heb gekregen worden morgenacond de pakketjes klaargelegd, en vervolgens worden ze op donderdag verstuurd, als het goed is heb je dan tussen 12:00 ~ 21:00 je spel thuis op de mat!Biohazzard21 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:21:
Leg mij nog 1 keer de relatie morgen-wehkamp uit?
Alsnog vlieg ik beter dan jouwArsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Euh Ik heb een nieuwe muis, nu kan ik nog beter heli vliegen. Ik speel nu de SP, dan donderdag online Multiplayer met die van Wehkamp.
Ik vond de graphics van BF3 Beta op de PS3 een beetje tegenvallen, vooral in de details vond ik het er niet echt spetterend uitzien. Verschilt de echte game groot qua afwerking van graphics of zit daar nagenoeg geen verschil in?
Ik kan jou wel gaan vertellen wat ik leuker vind, maar daar heb jij niets aan.
[ Voor 32% gewijzigd door Wolfos op 25-10-2011 23:34 ]
Verwijderd
Nagenoeg niet, je zal het spel op 1280X800 spelen ( welliswaar met een custom aa ) maar full hd zit er niet in!Richard! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:33:
Ik twijfel of ik BF3 of MW3 zal gaan bestellen, uiteindelijk koop ik ze gewoon beide maar moet nu helaas even rustig aan doen en het bij een game houden ik zit alleen met een ding..
Ik vond de graphics van BF3 Beta op de PS3 een beetje tegenvallen, vooral in de details vond ik het er niet echt spetterend uitzien. Verschilt de echte game groot qua afwerking van graphics of zit daar nagenoeg geen verschil in?
Maar misschien kan het er nog wel mooi uitzien! Want zoals je vast wel weet komt er een high-res textures pak bij je game geleverd waardoor alles gewoon lekka lekka van je hdd afgehaald wordt.
Succes met je keuze ^.^ ( of het proberen van! )
In de BF3 beta werd er nog geen gebruik gemaakt van de HD textures en die zorgen juist voor een gigantisch verschil in detail en scherpte.Richard! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:33:
Ik twijfel of ik BF3 of MW3 zal gaan bestellen, uiteindelijk koop ik ze gewoon beide maar moet nu helaas even rustig aan doen en het bij een game houden ik zit alleen met een ding..
Zie hier wat screenshots met en zonder texture pack.
[ Voor 11% gewijzigd door Redblader op 25-10-2011 23:39 ]
Kijk maar is naar de link in mijn eerdere post het maakt een gigantisch verschil
En toch heeft Wehkamp een "voor 22:00 besteld, morgen in huis" regel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:25:
[...]
Na wat ik mee heb gekregen worden morgenacond de pakketjes klaargelegd, en vervolgens worden ze op donderdag verstuurd, als het goed is heb je dan tussen 12:00 ~ 21:00 je spel thuis op de mat!
De status ging rond 16:00 - 17:00 voor iedereen op verzonden, dus dat is voor 22:00. Dan ligt hij klaar voor verzending, en na 22:00 komt DHL dit ophalen, 's nachts ligt het dan in het sorteercentrum, en 's ochtends gaan ze vrachtwagentjes rijden, waarna je het tussen 12:00 en 21:00 kan verwachten.
Dat het binnen 3 werkdagen binnen komt is omdat Wehkamp anders klachten krijgt, aangezien waddeneilanden 1-2 dagen langer kunnen wachten, of moeilijk bereikbaren gebieden in de binnenstad of campings. Lijkt mij dat ze dit gewoon zeggen om zichzelf te beschermen.
Morgen zullen we wel te horen krijgen wie er wel of niet gelijk heeft, Wehkamp zelf weet het in ieder geval niet, aangezien iedereen een ander verhaal van hen te horen krijgt.
nvmRedblader schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:40:
@ hierboven
Kijk maar is naar de link in mijn eerdere post het maakt een gigantisch verschil
[ Voor 11% gewijzigd door Richard! op 25-10-2011 23:45 ]
MP is sowieso altijd wat minder mooi dan SP right?
Vraag aan wie meer daar besteld heeft, Werk het Physical Warfare Pack bij jou en was er een aparte code voor nodig?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Geen idee of SP mooier is dan de MP, heb zelf nog niet gespeeld, maar wat natuurlijk wel zo is, is dat er in de SP waarschijnlijk meer ''wow-momenten'' zijn omdat je daar ook echt de tijd hebt om te genieten van de graphicsRichard! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:48:
Verschil is wel groot idd.
MP is sowieso altijd wat minder mooi dan SP right?
En als ik bijvoorbeeld de filmpjes van SP missies op de consoles zie dan denk ik toch wel dat dit zeker het mooiste console spel is dat er ooit is gemaakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Redblader op 25-10-2011 23:53 ]
De multiplayer vond ik tot zo ver erg leuk. Wel vind ik het kaartje erg irritant net als de spawn points selecteren. Dat kon in battlefield 2 vele malen makkelijker. Ook de scores vind ik wat karig aan informatie. Het gaat verder om de gameplay en die is dik in orde.
Oja over de mooiste game opmerking: Crysis 2 vond ik indrukwekkender, al is dat helemaal niet een spel voor mij. Neemt niet weg dat het er goed uit ziet. Wel jammer dat de golven van de singleplayer niet in de multiplayer zitten. Wat zag dat er strak uit! Heb wel nog geregeld crashes helaas.
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/128721784529879040pafdaddy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:52:
Vanmiddag besteld bij CDKeysDiscount, maar het Physical Warfare Pack zit er niet bij. Een mail naar CDKeysDiscount geeft als advies dat ik maar contact op moet nemen met EA.
Vraag aan wie meer daar besteld heeft, Werk het Physical Warfare Pack bij jou en was er een aparte code voor nodig?
Physical Warfare Pack is nog niet uitgebracht!
Ah ok dank voor de update.Remzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:10:
[...]
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/128721784529879040
Zou niet echt netjes zijn...
al heeeeeeeeeeeel veel, en zijn ook zeer populair (al vanaf gisternacht koreaanse releasePandemic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:14:
Zijn er al ranked europese mp servers online?
Nou goed, hebben we wat te doen morgen.
Eigenlijk wel vreemd dat dice toestaat dat die servers er zijn. Wie weet resetten ze alles donderdag
Verwijderd
Nu begin ik me zorgen te maken want ik heb vorige week ook de LE by mycom besteld. Kon je op de Mycom website zien dat je bestelling geannuleerd was?Tom.K schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:14:
Laat vanmiddag BF3 LE voor de xbox360 besteld bij de mycom omdat hij daar het goedkoopst was. Direct met ideal betaald en alles was gewoon goed gegaan (ook order bevestiging etc gehad). Kom ik later thuis zie ik opeens dat mijn order geannuleerd is. Helemaal niets ontvangen hierover van mycom (mail/sms) dus zelf maar gaan bellen. Kwam er een beetje een zwak verhaal dat ze niet wisten wanneer ze geleverd zouden worden dus dat ze alle orders geannuleerd hebben.
Dus eerst zeggen op voorraad en morgen bezorgd, dan mensen laten betalen, en dan gewoon niet leveren!
Gratis rentenieren voor MyCom daar dat geld terug krijgen wel weer even op zich zal laten wachten. Wat een vreselijke manier van zaken doen. Voor mij nooit meer MyCom!
Morgen zelf maar in de stad xbox en pc versie scoren, heb het helemaal gehad met online pre-orders.
Mijn orderstatus daar is leeg, ik dacht dat dit misschien zo is omdat ik pas later een account aangemaakt heb, niet tijdens het bestellen. Maar misschien betekent het dat de boel geannuleerd is?
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:55:
[...]
Oooo zo bedoel je![]()
Waarom heb ik lag? Ik heb echt een goed systeem
Intel Pentium 4 @ 3.0ghz
HD3650 512mb
2gb ddr geheugen
Iemand een idee?

Je loopt de eerste DLC mis maar deze kun je ook kopen als die uitkomt. Voordeel van de LE is dus dat je niet meer voor de DLC hoeft te betalen.himlims_ schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:00:
hoe zit 't nu eigenlijk als je niet de LE versie bemachtigd, maar de standaard.
welke content loop je dan mis? en/of kun je die via DLC aanschaffen?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Is bij iedereen die bij Wehkamp heeft besteld de status veranderd naar verzonden? Ik zit hier nog met een "Levertijd 1 week" status. Hoop dat ze niet stilletjes m'n huisje voorbij rijdenRemzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:43:
[...]
En toch heeft Wehkamp een "voor 22:00 besteld, morgen in huis" regel.
De status ging rond 16:00 - 17:00 voor iedereen op verzonden, dus dat is voor 22:00.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ja genoeg, de GoTBF3.nl servers zijn ook al online en hebben al aardig wat mensen voorzien van een paar uur gamefunPandemic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:14:
Zijn er al ranked europese mp servers online?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Is dit al voorbij gekomen? De "Gadget show" heeft een BF3 simulator gebouwd:
YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Build & Test (Full Video) - The Gadget Show
http://www.engadget.com/2...r-that-shoots-back-video/
http://www.engadget.com/2...-its-fps-simulator-video/
Vreemd ik heb genoeg post zelf gezien met mensen die gewoon een code hebben gehad(in hun mail) nadat ze eerder mochten spelen, en ik ben er vandaag minsten 2 tegen gekomen met een type 88 lmg.Remzz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:10:
[...]
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/128721784529879040

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 26-10-2011 01:59 ]
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ik heb de prev2 er nog op staan, loopt erg goed op de hd5970, mix van ultra en high met steady 60fps vsynced.. d3doverrider.exe is een aanrader voor CF users, heerlijk vloeiende gameplay zolang je met je fikken van die defurred shizzle afblijft, zie unfor's screens in het gewone topic voor de (amper aanwezige) verschillend, postproccessing AA is tha way to go..
no more glitches en popping textures gezien
[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 26-10-2011 02:30 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
automation fanboy
Dit kan je écht niet zelf invullen?ALF schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 02:51:
Zijn er mensen die mij kunnen verstellen of ik met mijn 8800GT nog een beetje uit de voeten kom met dit spel. De Bèta draaide eigenlijk wel goed, ik moet misschien wat grafische dingen missen i.v.m. DX11?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
nu heb je een streepje voorIlIlIlIlIl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 05:08:
woohoeee net mijn longest headshot ever 967 meter en daar mee sta ik meteen op nummer 1 van de wereld
op de leaderboards sta je trouwens op nummer 2 met 699m...
[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 26-10-2011 05:40 ]
EA chat is ook uit de lucht, dus daar kan ik het ook niet vragen. Ben bang dat CDKeysDiscount me een klein oortje aangenaait heeft, want ik lees toch vooral dat het een aparte code is. Bovendien spreken ze nu op de site niet meer van het FWP. Toen ik bestelde stond dat er nog wel.bloodlynx schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 01:59:
[...]
Vreemd ik heb genoeg post zelf gezien met mensen die gewoon een code hebben gehad(in hun mail) nadat ze eerder mochten spelen, en ik ben er vandaag minsten 2 tegen gekomen met een type 88 lmg.
Edit: Bij CDKeysDiscount wordt er momenteel ook steen en been geklaagd hierover. Lijkt erop dat de laatste zending LE geen FWP bevat
[ Voor 23% gewijzigd door pafdaddy op 26-10-2011 06:45 ]
Bron?IlIlIlIlIl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 06:45:
De FWP mail krijgt men als de game in hun regio live gaat. Dus morgen geen key-mail is ea support mailen
zoek in het battlelog forum even op physical warfare.
of
http://battlelog.battlefi...view/2832654347697793698/
http://battlelog.battlefi...view/2832654489416721607/
http://battlelog.battlefi...view/2832654624697274482/
http://battlelog.battlefi...view/2832654489414195017/
8800gt wordt op battlelog als minimum requirement aangegeven.ALF schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 02:51:
Zijn er mensen die mij kunnen verstellen of ik met mijn 8800GT nog een beetje uit de voeten kom met dit spel. De Bèta draaide eigenlijk wel goed, ik moet misschien wat grafische dingen missen i.v.m. DX11?
de retail draait iig beter dan de beta. dus als de beta draaide zal retail het ook wel doen.Patientzero schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:27:
[...]
8800gt wordt op battlelog als minimum requirement aangegeven.
De instant deaths en deaths achter cover lijken redelijk gefixt te zijn. Maar om er zeker van te zijn moet ik er vanavond echt even induiken
Ik ook, ben benieuwd wanneer ik hem krijg, zal niet vandaag zijn gok ik...agoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:38:
Hm van Wehkamp nog steeds geen mail ontvangen, ondanks dat de status verzonden is. Meer mensen in dezelfde situatie ?
Ik heb gisteren een e-mail gekregen dat de mijne verstuurd is. We zullen zien of deze vandaag of morgen aan komt (word toch door zo'n select vracht dude bezorgt en zo).agoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:38:
Hm van Wehkamp nog steeds geen mail ontvangen, ondanks dat de status verzonden is. Meer mensen in dezelfde situatie ?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Mijn broertje had dus ook een e-mail gehad, ik zelf niet. Ach we zien wel. Broertje kon Black Ops in iedergeval op releasedag spelen (ook bij wehkamp preordered).ye-roon schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:53:
[...]
Ik heb gisteren een e-mail gekregen dat de mijne verstuurd is. We zullen zien of deze vandaag of morgen aan komt (word toch door zo'n select vracht dude bezorgt en zo).
Het zou mooi zijn als de game er vandaag is, dan kan ik vanavond nog wat spelen. Morgen kan ik niet, schaak verenigingagoNITE schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:58:
[...]
Mijn broertje had dus ook een e-mail gehad, ik zelf niet. Ach we zien wel. Broertje kon Black Ops in iedergeval op releasedag spelen (ook bij wehkamp preordered).
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
En gelijk hebben ze gnagnagnaCopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:04:
Wehkamp verstuurt de orders op volgorde van bestellen, omdat ze in het begin ook andere preorder pakketten hebben gehad. Daarnaast zei iemand hier gister dat ze ook alvast alles op verzonden zetten om te zorgen dat je niet meer op het laatste moment kan cancellen (door van die pipo's die nu zenuwachtig worden en online keys gaan lopen te lopen scoren).
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.