Oke, laat ik het anders citeren, het spel spelen...JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:00:
[...]
Ik heb de game al op mijn pc staan(preloaded via origin !! )
ik heb toch geen tijd
dus het boeit me vrij weinig haha alleen leuk om te zien dat ze verzonden zijn thats all
Ben ik blij dat ik niet de enige ben.. Ik verklaarde mezelf al voor gek dat ik 2 BF3 aankopen had gedaanJT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:48:
De PS3 versie heb ik erbij omdat mijn real life vrienden op de PS3 spelen en helaas niet op de pc ...
Wel leuk om te zien als er vrienden bij mij komen spelen op de pc die alleen de PS3 gewend zijn.. "Nothing beats te mouse/keyboard combo".
Echter gaat dit verhaal bij hen niet op

[ Voor 13% gewijzigd door Audione0 op 25-10-2011 21:04 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Bedankt voor het melden ben ik gelukkig ook niet de enigste Battlefield Addict die zoiets heeft gedaan 2 verschillende platform versies aanschaffen lol.
eerst PC en dan rustig via PS3 spelenJT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:04:
Bedankt voor het melden ben ik gelukkig ook niet de enigste Battlefield Addict die zoiets heeft gedaan 2 verschillende platform versies aanschaffen lol.
Zouden die accounts en daarmee bedoel ik soldaten op alle 2 gebruikt kunnen worden?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zojuist verzonden: PS3 Battlefield 3: Limited Edition bij www.zavvi.com vandaan. Vorige week had ik me game die op dinsdag verzonden was, zaterdag al op de deurmat. Ik heb goede hoop.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo het brood is weer gebakken, vanavond rond 22:00 ben ik weer op TS te vinden
Verwijderd
21.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar...
Haha, ja dat wordt echt donderdag!
Nee, morgen heb je hemVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:09:
21.10.2011:
Verwijderd
Battlefield 3 (Limited edition)
Bestelnr. 862-52-466
Besteld: 25 apr
Verzonden
Was echt vergeten dat ik mijn bestelling al weer zo lang geleden had geplaatst. Vandaag precies 6 maanden geleden :-)
Bestelnr. 862-52-466
Besteld: 25 apr
Verzonden
Was echt vergeten dat ik mijn bestelling al weer zo lang geleden had geplaatst. Vandaag precies 6 maanden geleden :-)
Join ik net een server. Map is Grand Bazaar. Loopt er een of andere cheatende mofo rond die iedereen constant voor ze tank laat warpen om vervolgens om ver te rijden/knallen ...
Hier z'n profiel: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BumbIeBee_AA/
Nee ze hebben allebei een andere soldier ID 1 PSN naam en andere me Origin account ik kan ze wel alle 2 in me battlelog scherm zien.yzx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
eerst PC en dan rustig via PS3 spelen
Zouden die accounts en daarmee bedoel ik soldaten op alle 2 gebruikt kunnen worden?
Koppelen wou ik eerst wel (kan ook niet denk ik) maar op de PS3 spelen soms ook andere mensen mee dus dan worden me stats verkloot grof weg gezegd
[ Voor 20% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:14 ]
LOL?Verxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
Join ik net een server. Map is Grand Bazaar. Loopt er een of andere cheatende mofo rond die iedereen constant voor ze tank laat warpen om vervolgens om ver te rijden/knallen ...
Verwijderd
Morgen? Nee er staat duidelijk onder: Op de dag van de rellease, hij is de 21e verzonden en tot die tijd staat hij nog steeds op hetzelfdeMortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:09:
[...]
Nee, morgen heb je hemIk spreek uit ervaring
MORGEN heb je hemVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:11:
[...]
Morgen? Nee er staat duidelijk onder: Op de dag van de rellease, hij is de 21e verzonden en tot die tijd staat hij nog steeds op hetzelfde
Ik weet zeker dat EA groen licht heeft gegeven, aangezien de verschillende methodes om nu al te spelen erg veel gebruikt is.
[ Voor 18% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-10-2011 21:13 ]
Ach ja PC is dan medic/engineer en dan PS3 sniper en assaultJT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
Nee ze hebben allebei een andere soldier ID 1 PSN naam en andere me Origin account ik kan ze wel alle 2 in me battlelog scherm zien.
hoe laat zal die morgen komen via wehkamp? en past hij door de brievenbus?
die gast liep ook al te kloten op de beta...Verxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
typ zijn naam maar in youtube...
Laten we met zn allen even door de glazen bol kijken!megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
Signature
Slijp je brievenbusgleuf even grotermegadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
Wrm zou een DVD doos niet erdoor gaan?
Ja past door de brievenbus, bij bol.com wel iig. Ik krijg de post alrijd rond 1-2 uur in de middag.megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
Ik denk dat hij morgen zo rond 1 uur hier wordt bezorgd. Hoop wel dat hij door de brievenbus past aangezien er bij de limited edition een groter doosje bij wordt geleverd.megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
trolololo
Verwijderd
Nee morgen heb ik het helemaal niet!, hij is niet eens gesorteerd.. er staat duidelijk dat ik het op de dag van de release krijgMortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:12:
[...]
MORGEN heb je hem
Ik weet zeker dat EA groen licht heeft gegeven, aangezien de verschillende methodes om nu al te spelen erg veel gebruikt is.
damn heb ik morgen natuurlijk weer een excursie naar een universiteit morgen.... en anders donderdag ben ik wel eerder uit omdat (cultureel kut vak (ckv)) waarschijnlijk uitvaltMortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Ik krijg de post alrijd rond 1-2 uur in de middag.
Verwijderd
ckv zuigt idd, maar kheb een interculturessedag op vrijdag -.-" dacht ik ff lekker te gaan schieten vrijdag

Universiteiten zijn teh evil!, blijf er wegmegadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:17:
[...]
damn heb ik morgen natuurlijk weer een excursie naar een universiteit morgen.... en anders donderdag ben ik wel eerder uit omdat (cultureel kut vak (ckv)) waarschijnlijk uitvalt
Heeft er niemand problemen met bestellen via Wehkamp? Ik krijg foutmeldingen met IE en Firefox in de laatste fase van bestellen. Ik kan geen bestelling plaatsen zonder account en kan accountgegevens niet wijzigen. Al mailtje naar klantenservice gestuurd maar dat zal hopelijk morgen een keer gelezen worden.
beetje jammer dit
beetje jammer dit

Verwijderd
Heb ik ook last van gehad, daarom niet bij Wehkamp besteldSurgue schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:19:
Heeft er niemand problemen met bestellen via Wehkamp? Ik krijg foutmeldingen met IE en Firefox in de laatste fase van bestellen. Ik kan geen bestelling plaatsen zonder account en kan accountgegevens niet wijzigen. Al mailtje naar klantenservice gestuurd maar dat zal hopelijk morgen een keer gelezen worden.
beetje jammer dit
Had ik ook, zij het een aantal maanden geleden. Gebeld en telefonisch opgelost =)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
hier geen problemen gehad met bestellen bij Wehkamp, zelfs zonder account, heb ook al mail gekregen dat het verzonden is
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
volgensmij heb ik zelfs 1x tegen hem ges[eeld!!!!, hij had een kd: 96 kills 0 deathsl166 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
[...]
die gast liep ook al te kloten op de beta...
Idd , geen vakantie én tentamenBiohazzard21 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:19:
[...]
Universiteiten zijn teh evil!, blijf er weg
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hier ook geen problemen gehadHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:23:
hier geen problemen gehad met bestellen bij Wehkamp, zelfs zonder account, heb ook al mail gekregen dat het verzonden is
*Gaat stiekem hopen op morgen*
ik heb bf 3 besteld bij wehkamp op 20 oktober maar bij mij staat nog steeds 1 week levertijd
wat denken jullie fout bij hun of krijg ik het pas volgende week.
heb trouwens al gemaild
wat denken jullie fout bij hun of krijg ik het pas volgende week.
heb trouwens al gemaild
Haha wow al die scholieren
dat wordt vakantieknallen dus. doe zelf PABO dus dan ben ik ook vrij
Ik kreeg 40 minuten geleden mail van Wehkamp dat ik BF3 over een dag of 3 thuis mag verwachten.
The devil is in the details.
En natuurlijk ook al geactiveerd toch?JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:00:
[...]
Ik heb de game al op mijn pc staan(preloaded via origin !! )
---
Eén minpunt, wat ik meteen in de allereerste sp missie al merkte: lijken verdwijnen al na een paar seconden, ligt er alleen nog een plas bloed...
Dat kan je tegenwoordig zien op de tnt post website als je je postcode invoerd !!Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:15:
[...]
Ja past door de brievenbus, bij bol.com wel iig. Ik krijg de post alrijd rond 1-2 uur in de middag.
hitsige pubers van >25 ook goed?Arsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:
Zijn er hier nog 25+ers of alleen maar puistige pubers? *Voelt zich eenzaam.
Ik kom in de buurt met 22Arsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:
Zijn er hier nog 25+ers of alleen maar puistige pubers? *Voelt zich eenzaam.
Als ik naar battelog ga krijg ik " youre account is not allowed to log in "
wat is het probleem ?
wat is het probleem ?
Je moet eerst je key invoeren in originSkybullet schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:28:
Als ik naar battelog ga krijg ik " youre account is not allowed to log in "
wat is het probleem ?
wanneer heb jij hem besteldHahn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:25:
Ik kreeg 40 minuten geleden mail van Wehkamp dat ik BF3 over een dag of 3 thuis mag verwachten.
Verwijderd
Ik heb de sp al uitgespeeld, maar bij mij blijven ze gewoon liggen hoor?Wildfire schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
Eén minpunt, wat ik meteen in de allereerste sp missie al merkte: lijken verdwijnen al na een paar seconden, ligt er alleen nog een plas bloed...
zelfs 35+ * maar blijft zich maar 25 voelen
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Verwijderd
Iemand nog meer problemen om in battlelog te komen krijg:Verxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
Your account is not allowed to login melding maar origin werkt wel gewoon.
Gaat zo snel hier antwoord 3 posts hierboven lol
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:32 ]
Verwijderd
JA hierow! kan wel kloppen want ik hem nog geen code, en je moet via origin inloggen in battlelogVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:30:
[...]
Iemand nog meer problemen om in battlelog te komen krijg:
Your account is not allowed to login melding maar origin werkt wel gewoon.
Verwijderd
U heeft een code?JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:33:
Nope ik kan gewoon in BattleLog komen
Eind Juni bij Wehkamp de LE besteld, zojuist verstuurd. Morgen dus spelen!
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten00 op 25-10-2011 21:35 ]
https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen hier kan je zien op welk tijdstip de postbode langs komt in jouw buurt.
Klopt maar Origin is toch voor iedereen toegankelijk je kan gewoon een account aanmaken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:35:
[...]
Dan kun je uiteraard Via Origin toch? Inloggen.
Alleen Battlelog zal gekoppeld zijn aan je BF3 Key dus die heb je wel nodig ja.
[ Voor 32% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:37 ]
komt wehkamp met een eigen busje of niet? (voor de zekerheid)JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:35:
https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen hier kan je zien op welk tijdstip de postbode langs komt in jouw buurt.
Dat is voor de pakketdienst, ze versturen games in DVD cases nooit per pakket.JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:35:
TNTpost mja dat is postbode zelf komt bij mij altijd vroeger
dus ga zelf maar na wanneer de brieven door je brievenbus vallen.
[ Voor 89% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:38 ]
Verwijderd
Dat is onzin, kan mischien wel kloppen, maar zeker in bepaalde gevallen zoals vakantie's etc. kan dit behoorlijk afwijken, pas nog met een postbode gepraat (6 dagen geleden i.v.m mijn videokaart die werdt bezorgt.) En hij zegt: ''sorry dat ik zou laat ben maar het is druk!'' Hij is dus om 3 uur aangekomen i.p.v 1 uur.JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:35:
lol:JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:35:
Wo 26 okt
09:45 - 11:45
Do 27 okt
09:45 - 11:45
[ Voor 9% gewijzigd door megadoom op 25-10-2011 21:38 ]
Ik ken de maker van deze hack. HelioS van http://www.artificialaiming.net.l166 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:
[...]
die gast liep ook al te kloten op de beta...
Geloof het of niet, het is een belg uit de buurt van Antwerpen.
Hij verdient al jaren grof geld aan zijn hacks en het verkoop van abonnementen voor zijn platform.
Hoe verwerpelijk je het ook vind... die kerel heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.
Behalve dat hij een beetje slordig met zijn persoonsgegevens om springt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mensen het zijn dvd casejes, geen dozen, die zijn verleden tijd. pas gewoon door de brievenbus hoor.
Onzin ? geen idee kan wel kloppen hoor bij mij komen ze altijd na 13:30 maar ze geven geen exacte tijd he maar een tijdslijn tussen .. en .. uur.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:37:
[...]
Dat is onzin, kan mischien wel kloppen, maar zeker in bepaalde gevallen zoals vakantie's etc. kan dit behoorlijk afwijken, pas nog met een postbode gepraat (6 dagen geleden i.v.m mijn videokaart die werdt bezorgt.) En hij zegt: ''sorry dat ik zou laat ben maar het is druk!'' Hij is dus om 3 uur aangekomen i.p.v 1 uur.
Schiet me er niet voor neer he in ben niet van de TNTpost
[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:40 ]
Verwijderd
Wo 26 okt
11:30 - 13:30
Do 27 okt
Was POSTNL trouwens
Do 27 okt
Was POSTNL trouwens
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:40 ]
Dat is de postbode ja TNTpost vroeger ? is de naam veranderd ofzo ? was me nog niet opgevallen !Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:40:
Wo 26 okt
Do 27 okt
Was POSTNL trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:42 ]
Verwijderd
TNT post is niet meer.. het isJT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:
[...]
Dat is de postbode ja TNTpost vroeger ? is de naam veranderd ofzo ? was me nog niet opgevallen !
PostNL geworden,
En Mycom verzend ook via Post NL, Ik betwijfel het hoor JT dat mijn LE morgen komt
Heeft nou niemand anders eerder games besteld bij Wehkamp.. Die kan toch wel even vertellen of ze die door je brievenbus dumpen of niet en of je moet tekenen of niet.
Auw, me ogenVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:43:
[...]
TNT post is niet meer.. het is
PostNL geworden,
En Mycom verzend ook via Post NL, Ik betfijvel het hoor JT dat mijn LE morgen komt
Wat is de lol van andere pownen zonder skills ? Ik snap het nut niet van cheats die tegen andere spelers gebruikt kunnen worden.Kain_niaK schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:39:
[...]
Ik ken de maker van deze hack. HelioS van http://www.artificialaiming.net.
Geloof het of niet, het is een belg uit de buurt van Antwerpen.
Hij verdient al jaren grof geld aan zijn hacks en het verkoop van abonnementen voor zijn platform.
Hoe verwerpelijk je het ook vind... die kerel heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.
Behalve dat hij een beetje slordig met zijn persoonsgegevens om springt.
Ik heb vorige keer moeten tekenen, Zal morgen dus ook nog wel zo zijn.Arsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:44:
Heeft nou niemand anders eerder games besteld bij Wehkamp.. Die kan toch wel even vertellen of ze die door je brievenbus dumpen of niet en of je moet tekenen of niet.
ja ik heb veel vaker gepreordered, en kwamen altijd aan op dag van release. maar ik denk ook dat ze door de brievenbus kwamen... weet alleen niet zekerArsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:44:
Andere mensen kwaad maken?JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:45:
[...]
Wat is de lol van andere pownen zonder skills ? Ik snap het nut niet van cheats die tegen andere spelers gebruikt kunnen worden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Geen track trace nummer dan is het brievenbus post tenzij het aangetekend is we will see kan er toch niks mee tot Donderdag 01:00
Als je zending vandaag volgbaar is dan heb je hem sowieso morgen binnen. Ik verzend en ontvang vaker met postn.:)Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:43:
[...]
TNT post is niet meer.. het is
PostNL geworden,
En Mycom verzend ook via Post NL, Ik betfijvel het hoor JT dat mijn LE morgen komt
Tja zinloze zieltjes haha dat ze daar zelfs €€€ voor neertellen triest volk.
Hoop dat ik ze niet tegenkom in BF3 maar dat betwijfel ik zeer...
[ Voor 13% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 21:48 ]
Vandaag maar paar missie's opgenomen (rest volgt). Haat aan 15-minuten limiet van YT.
YouTube: Battlefield 3 - Comrades part 1
YouTube: Battlefield 3 - Comrades part 2
YouTube: Battlefield 3 - Comrades part 1
YouTube: Battlefield 3 - Comrades part 2
Fanaleds.com
je kan die limiet eraf halen... wist je dat al?Bose321 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:48:
Vandaag maar paar missie's opgenomen (rest volgt). Haat aan 15-minuten limiet van YT.
Ja verdomme... Kom je nu mee...megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:49:
[...]
je kan die limiet eraf halen... wist je dat al?
*gaat terug in zijn grot*
edit: hoe precies?
edit2: ik heb wat dingen op me kanaal staan blijkbaar waar youtube over huilt...
[ Voor 17% gewijzigd door Bose321 op 25-10-2011 21:55 ]
Fanaleds.com
Verwijderd
21.10.2011:l166 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:47:
[...]
Als je zending vandaag volgbaar is dan heb je hem sowieso morgen binnen. Ik verzend en ontvang vaker met postn.:)
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Bij PostNL gesorteerd
NEE
Distributie
NEE
Post NL geeft altijd actuele informatie over bestellingen, en dit staat er al sinds? Ja je leest het goed,
21.10.2011:
Probeer het nog steeds een beetje ontopic te houden guys?
Anyway, join ik net een server. Crash. Next, unable to join. Next, iedereen vliegt door de lucht. (PB: On)
Ik wacht nog wel even een dag!
Anyway, join ik net een server. Crash. Next, unable to join. Next, iedereen vliegt door de lucht. (PB: On)
Signature
Spel crashed nog steeds hier, kan nu wel ruim een uur multiplayen, in tegenstelling tot die 25 minuten met de beta...
Balen dat dat hele Origin/EA zo'n bagger is, spellen maken kunnen ze namelijk wel....
Ik ben nu al 1 uur kwijt om een oude account up to date te krijgen met mijn nieuwe mail maar de EA site is erg langzaam
. Daarna krijg ik nog de melding dat mijn mail al in gebruik is en als ik daar het wachtwoord van wil hebben dan bestaat hij niet OMG!
Ik ben nu al 1 uur kwijt om een oude account up to date te krijgen met mijn nieuwe mail maar de EA site is erg langzaam
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Je hoort ook nog helemaal niet te joinen maatmouzetc schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:52:
Probeer het nog steeds een beetje ontopic te houden guys?
Anyway, join ik net een server. Crash. Next, unable to join. Next, iedereen vliegt door de lucht.
Wel, zit in AzieVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:52:
[...]
Je hoort ook nog helemaal niet te joinen maat
Verder uiterst tevreden. Loopt redelijk soepel. Lees: avg 56FPS - min 37FPS.
Alles maxed, alleen bloom uit. i5 2500K - GTX570.
[ Voor 25% gewijzigd door mouzetc op 25-10-2011 21:54 ]
Signature
Verwijderd
Oooo zo bedoel jemouzetc schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:53:
[...]
Wel, zit in Azie
Verder uiterst tevreden. Loopt redelijk soepel. Lees: avg 56FPS - min 37FPS.
Alles maxed, alleen bloom uit. i5 2500K - GTX570.
Waarom heb ik lag? Ik heb echt een goed systeem
Intel Pentium 4 @ 3.0ghz
HD3650 512mb
2gb ddr geheugen
Iemand een idee?
AmenDavidAxe schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:13:
Geen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus.
Het spijt me, maar bovenstaande quote vind ik wel heel ver gaan. Het vrij uitwisselen van informatie is hierbij dus echt tot een einde gekomen. Ik tweak al sinds *even opzoeken* Dinsdag 14 maart 2000, maar dit gaat mij echt te ver!!
Wat is er van deze site terecht gekomen? En dan wel vragen of we willen stemmen voor de beste gecensureerde website van het jaar??
Als moderators niet begrijpen waar dergelijke zaken over gaan, dan wordt het gewoon tijd dat ze een andere job gaan zoeken! Er zijn hier kennelijk veel mensen die het spel gewoon legaal willen aankopen, maar die worden hierdoor dus richting de *reloaded releases etc. verbannen. Jammer, heel jammer!
Wat is er mis met het uitwisselen van tips over het aankopen van een legale cd-key uit een ander land om het spel nu al te kunnen spelen? Helemaal niks toch? Hoe kan tweakers.net überhaupt begrip tonen voor het feit dat EA verschillende releasedates aanhoudt? Het is dan toch juist een sport voor sites als deze om daaraan te ontkomen?
Not sure if trolling or retardVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:55:
[...]
Oooo zo bedoel je![]()
Waarom heb ik lag? Ik heb echt een goed systeem
Intel Pentium 4 @ 3.0ghz
HD3650 512mb
2gb ddr geheugen
Iemand een idee?
Fanaleds.com
snap het ook niet op mijn 386 met vodooo 3d kaart loop alles makkelijk op max
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Kan zijn, maar het is absoluut geen goede PC om BF3 mee te spelen. Heb je de minimale specificaties gelezen?
Fanaleds.com
Verwijderd
Joh, kom op... Ik snap het wel, ik speel battlefield lekker, ik wou je gewoon testenBose321 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:57:
[...]
Kan zijn, maar het is absoluut geen goede PC om BF3 mee te spelen. Heb je de minimale specificaties gelezen?
Dit topic is gesloten.