Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ook lekker ja; besteld; betaald. Bel je ze op omdat mijn adres voorkeuren niet werden overgenomen; sorry meneer we kunnen dit product niet leveren. U ontvangt over ca. 2 weken uw geld terug.
Even snel makkelijk geld lenen daar bij MyCom.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit heb ik ook gelezen.Kain_niaK schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:25:
Wel in Amerika.
Nu hopen dat wij ook wat eerder mogen spelen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
ook benieuwd naar. hoop dat hij morgen al verkocht gaat worden aangezien hij al veel verstuurd isHKS-Skyline schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:42:
zijn er al berichten van retailers (winkels in NL) die de game vandaag al verkopen? Gamemania heeft bijvoorbeeld voorraad, maar mag nog niet los, die houden concurrenten in de gaten.
Ik ben bereid een geluidskaartje te kopen, maar welke?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
EDIT: Nope, audio op de graka is alleen HDMI.
[ Voor 14% gewijzigd door Wolfos op 25-10-2011 17:39 ]
Misschien even langs de Media Markt gaan of FRS. Die hebben vaak al games voor de officiële NL release in de schappen liggen. Zo had ik BC2 al voor de release..HKS-Skyline schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:42:
zijn er al berichten van retailers (winkels in NL) die de game vandaag al verkopen? Gamemania heeft bijvoorbeeld voorraad, maar mag nog niet los, die houden concurrenten in de gaten.
Hoef nu geen surround headset meer, want dat kloteding stond zo hard dat ik nu aan 1 oor doof ben
[ Voor 5% gewijzigd door itsleon op 25-10-2011 17:46 ]
Dit kunnen ze ook gedaan hebben omdat je dan nu de order niet meer kan annuleren. Dit geintje haalden ze een keer uit met call of duty, die werd een paar dagen na de release pas verzonden terwijl die ook al langer op verzonden stond.
Ik juig pas als ik hem echt op de deurmat zie.
Ik kan ook alleen maar afwachten.
Verwijderd
Hoe lang duurt het meestal voor je bericht krijgt of dat je deze kan pre- downloaden?
Mocht de mdw gelijk krijgen, gaat dat de mycom bakken met geld kosten (ben een groot verbruiker)
Op 30/8 bestelt btw....
Je kan direct pre loaden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:53:
Heb bf3 le zojuist gekocht via origin.
Hoe lang duurt het meestal voor je bericht krijgt of dat je deze kan pre- downloaden?
[ Voor 58% gewijzigd door DC Daniel op 25-10-2011 18:06 ]
Ik heb hem daar vanmiddag besteld toen hij op voorraad was. En er stond woensdag geleverd. Dus even afwachten of hij ook daadwerkelijk verzonden word.BTU_Natas schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:04:
Net naar de "service" desk van de mycom gebeld, verzenden pas op de 27e volgens de mdw.
Mocht de mdw gelijk krijgen, gaat dat de mycom bakken met geld kosten (ben een groot verbruiker)
Op 30/8 bestelt btw....
Idem. Ook daar besteld. Stond inderdaad bij: Morgen in huis ( wellicht is dat een standaard term die ze gebruiken ).PBP schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:08:
[...]
Ik heb hem daar vanmiddag besteld toen hij op voorraad was. En er stond woensdag geleverd. Dus even afwachten of hij ook daadwerkelijk verzonden word.
Ach, zolang ik hem donderdag sowieso maar op de mat zie liggen, morgen toch heeeeel de dag bezig met andere dingen.
Order staat btw op Wordt Verwerkt..
Hier ook, volgens mij niet standaard term, want vanmorgen was hij niet op voorraad. Alleen als ik het goed begrijp word hij niet per briefpost maar met pakketpost verstuurdMcPoowl schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:26:
[...]
Idem. Ook daar besteld. Stond inderdaad bij: Morgen in huis ( wellicht is dat een standaard term die ze gebruiken ).
Ach, zolang ik hem donderdag sowieso maar op de mat zie liggen, morgen toch heeeeel de dag bezig met andere dingen.
Order staat btw op Wordt Verwerkt..
BTW kan zijn dat het net iets verschilt, typ ATM vanaf Linux en wat ik typ is BTW voor windows 7.
OT:
Ben redelijk ver met campaign, maar
Ik heb mijn standaard versie gisteren binnengekregen. Mijn broertje heeft de SE besteld en die verzenden ze pas de 27e.DeX schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:33:
Iemand die de RU/Standard versie bij G2 play heeft besteld en ehm al binnen heeft?
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe je tot die conclusie bent gekomen. Volgens mij zit dat vooral tussen de oren. Maar goed, kan best zijn dat jij er beter door speelt. Of dat in ieder geval denkt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:50:
[...]
Owja, het kan ook prima, maar naar mate je fanatieker speelt probeer je gewoon op zoveel mogelijk fronten winst te pakken (of in elk geval niet te verliezen): gamemuis, kabel, ps/2 keyboard, goede headset etc. etc.
Nu dus elders opnieuw bestellen voor zes man
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ok nee dus. Ga geen no-cd zooi ervoor downloaden aangezien ik geen zin heb in een ban eventueel later. Ik wacht welSpekker schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:02:
Als jij goed genoeg zoekt, gaat jou dat vast lukken
Verwijderd
de grote vraag?Ultraman schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:03:
Potverknorre... pre-order gecancelled vanwege de grote vraag.
Wanneer had je besteld dan?Ultraman schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:03:
Potverknorre... pre-order gecancelled vanwege de grote vraag.
Nog voor de beta, ik vermoed ergens begin~mid september, maar exacte datum zou ik ff moeten nakijken... in juli
[ Voor 33% gewijzigd door Ultraman op 25-10-2011 19:15 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
Origin is herstarten en je zou kunnen preloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:53:
Heb bf3 le zojuist gekocht via origin.
AARGH: ik zou al sinds gisteren BF3 kunnen spelen via het welbekend trukje,
maar ik heb morgen en vrijdag een grote test.
Ik voel dat als ik de datumcheck omzeil en 1 MP match speel, ik onmiddellijk zeg "foert, die slechte testen maak ik wel goed bij de examens"
Tot nu toe kon ik het al volhouden. But... it's... quite... tough...
Dus zo ff een key kopen en spelen, neh.
Het is ook niet zo dat ik per se nu moet moet moet spelen, maar gewoon stom dat die pre-order gecancelled is.
En als iemand nog een goedkope shop weet dan houd ik me aanbevolen.
Beste optie nu is Salland volgens mij. Want de rest kan het niet leveren, Castle heb ik niet geprobeerd alleen.
[ Voor 127% gewijzigd door Ultraman op 25-10-2011 19:11 ]
Dat is ook gaaf, maar ik kon het niet weerstaan om eerder (en gegarandeerd) te gamen
-Real power isn't given, it must be taken-
Verwijderd
Lekker volhouden! En wie weet valt het spel wel tegen. Zou zonde zijn als je daardoor slechte resultaten boekt.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:09:
[...]
Origin is herstarten en de je zou kunnen preloaden.
Ik voel dat als ik de datumcheck omzeil en 1 MP match speel, ik onmiddellijk zeg "foert, die slechte testen maak ik wel goed bij de examens"![]()
Je hebt gelijk, ik ga me sterk houden voor die 2 dagen nog.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:10:
[...]
Lekker volhouden! En wie weet valt het spel wel tegen. Zou zonde zijn als je daardoor slechte resultaten boekt.
Gelukkig heb ik verlengd weekend: ma, di en wo thuis! Bijgevolg kan ik in principe 5 dagen aan een stuk gamen.
Daarnaast zijn m'n ouders op weekend dus dat helpt ook zeer veel.
Zaterdag eens uitgaan maar voor de rest staat vooral BF3 op het programma
Maar my records show dat het nog veel eerder was, namelijk in juli...
[ Voor 85% gewijzigd door Bas0mniia op 25-10-2011 19:20 . Reden: was al bekend ]
Ik zit er nu al een dag mee vanwege een essay.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:09:
[...]
Origin is herstarten en je zou kunnen preloaden.
Ik voel dat als ik de datumcheck omzeil en 1 MP match speel, ik onmiddellijk zeg "foert, die slechte testen maak ik wel goed bij de examens"![]()
So...difficult...must...play..BF3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Note to self: geld sparenvick291 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:05:
ik weet niet of het al gepost is, maar dit is dus die BF3 simulator, echt geweldig!
[video]
of de loterij winnen
DIE WOOKIEZ.
PS: I lolled.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb hetzelf met die proxy gedaan , alleen kan ik dat niet meer terugvinden
Excuses
[ Voor 3% gewijzigd door Rebel8319 op 25-10-2011 19:24 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Let's keep it together, soldierDanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:18:
[...]
Ik zit er nu al een dag mee vanwege een essay.
So...difficult...must...play..BF3.
Btw, kan je al op Battlelog? Ik wou je toevoegen maar vond je niet?
Ik ben er al in maar ik kan geen andere profiles zien.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:24:
[...]
Let's keep it together, soldier![]()
Btw, kan je al op Battlelog? Ik wou je toevoegen maar vond je niet?
Ik denk dat het te maken heeft met activering van een game.
das ruk...
Word later unlocked voor iedereen.DRuw schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:28:
Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk een physical warfare pack te kopen met een echte DVD ipv alleen een download code?
das ruk...
Weet iemand hoeveel punten je moet hebben om die mortier te unlocken?
In de OP van het BF3 TopicDanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:30:
[...]
Word later unlocked voor iedereen.
Weet iemand hoeveel punten je moet hebben om die mortier te unlocken?
M224 Mortar
Benodigde punten: 40.000
Dank u, ik ben te lui om te zoeken vandaag.Spekker schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:36:
[...]
In de OP van het BF3 Topic![]()
M224 Mortar
Benodigde punten: 40.000
Dat word even doorzetten met de support class en dan bush wookiez ownen.
nu nog mijn 2x6950 bestellen en 3 schermen uitzoeken.....:)
tot die tijd maar even bfbc2 knallen (best game ever tot nu toe!)
Verwijderd
Verwijderd
Battlefield 3 (Limited edition)
Bestelnr. xxx-xx-xxx
Besteld: 11 okt
Verzonden
Zit misschien nog een addertje onder het gras, dit staat in de mail.
Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op het door jou gekozen afleveradres. Kijk voor de actuele bezorginformatie op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept? Je kunt hierop klikken voor meer volginformatie.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 19:58 ]
Beste Workaholic
We hebben de onderstaande artikelen naar je verzonden.
ARTIKELOMSCHRIJVING BESTELDATUM
Battlefield 3 (Limited edition)
Bestelnummer: 2xxxx 19/09/2011
Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op het door jou gekozen afleveradres. Kijk voor de actuele bezorginformatie op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept? Je kunt hierop klikken voor meer volginformatie.
Heb je ervoor gekozen je bestelling zelf af te halen bij DHL? Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je een sms, e-mail of voicemailbericht met het DHL Servicepoint adres.
Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
[edit] sorry datum stond beetje raar uitgelijnd.
Is er al wat meer info over een Battlelog app? Ben benieuwd hoe deze api werkt. Eve online krijg je meldingen gepushed bv. Lijkt me stoer tijdens het gamen de updates te krijgen op je telefoon zodat je meteen de specs kunt inzien van je unlocks e.d.
[ Voor 107% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-10-2011 20:03 ]
Staat erbijFrank J. schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:59:
Mag ik vragen wanneer je hem hebt besteld?
[...]
Had hem unlocked in de beta, dat laatste level duurt zo langDanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Dank u, ik ben te lui om te zoeken vandaag.![]()
Dat word even doorzetten met de support class en dan bush wookiez ownen.

Weet iemand hoeveel levels er in singleplayer zijn en wat de namen er allemaal van zijn?
Dus eerst zeggen op voorraad en morgen bezorgd, dan mensen laten betalen, en dan gewoon niet leveren!
Gratis rentenieren voor MyCom daar dat geld terug krijgen wel weer even op zich zal laten wachten. Wat een vreselijke manier van zaken doen. Voor mij nooit meer MyCom!
Morgen zelf maar in de stad xbox en pc versie scoren, heb het helemaal gehad met online pre-orders.
Nooit zo enthousiast voor een game geweest en ik speel al fps vanaf moh allied assault en call of duty
Ook op wehkamp.nl besteld ( al 19 mei waha
de status op de website zegt "verzonden" maar nog geen mail gehad.
ApartTom.K schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:14:
Laat vanmiddag BF3 LE voor de xbox360 besteld bij de mycom omdat hij daar het goedkoopst was. Direct met ideal betaald en alles was gewoon goed gegaan (ook order bevestiging etc gehad). Kom ik later thuis zie ik opeens dat mijn order geannuleerd is. Helemaal niets ontvangen hierover van mycom (mail/sms) dus zelf maar gaan bellen. Kwam er een beetje een zwak verhaal dat ze niet wisten wanneer ze geleverd zouden worden dus dat ze alle orders geannuleerd hebben.
Dus eerst zeggen op voorraad en morgen bezorgd, dan mensen laten betalen, en dan gewoon niet leveren!
Gratis rentenieren voor MyCom daar dat geld terug krijgen wel weer even op zich zal laten wachten. Wat een vreselijke manier van zaken doen. Voor mij nooit meer MyCom!
Morgen zelf maar in de stad xbox en pc versie scoren, heb het helemaal gehad met online pre-orders.

Staat nu bij mij : Uw order staat nu klaar voor transport, en ik heb een trackingnr
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Gisteren besteld.. zojuist mail ontvangen dat hij verzonden is (en dat ik hem binnen 3 dagen kan ontvangen)Skybullet schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:17:
Net de trailer voor het eerst op tv gezien. Ik wil hem nu !
Nooit zo enthousiast voor een game geweest en ik speel al fps vanaf moh allied assault en call of duty
Ook op wehkamp.nl besteld ( al 19 mei waha)
de status op de website zegt "verzonden" maar nog geen mail gehad.
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
maar ongeduldig als ik kan zijn zit ik toch vast te spelen *runs*
loopt verbazend soepel op een 4870 in 1080p O_O , settings zelfs deels op ultra, geen msaa filtering
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Één van de redenen dat ik hem gewoon lokaal heb besteld voor iets meer euro's. Ik kan er kruipen nog binnen het uur naar toeTom.K schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:23:
Nja het probleem ligt mij vooral in het feit dat ze mensen wel lekker laten betalen en zo goed als direct erna de order annuleren... Nu moet ik natuurlijk zelf weer achter mijn geld aan, want vanzelf doen dit soort bedrijven bar weinig om service te verlenen.
Jammer dat de game zo buggy is. Vijanden blijven soms gewoon staan als ze dood zijn en verdwijnen dan ineens, of ze spawnen ineens out of thin air.
In Guillotine loopt mijn maat constant door muren heen of gooit een granaat dwars door een muur...
Ook kan je dwars door lijken heen kruipen en stottert de audio nog wel eens (ik denk dat hij dan even iets moet laden), maar nooit zo erg als in de beta of in de eerste missie.
Maar goed, ik ben heel erg onder de indruk wat ze uit deze 5670HD + C2D @ 2.6GHz machine hebben weten te persen. De framerate duikt nooit echt onder gemiddeld, en hij draait goed op medium/high met medium (post process) anti-aliasing.
Alleen al de graphics in die jet missie waren de 19 euro wel waard!
Hier ook. (ook gister besteld) Ben benieuwd wanneer die binnen is.Kwastie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:27:
[...]
Gisteren besteld.. zojuist mail ontvangen dat hij verzonden is (en dat ik hem binnen 3 dagen kan ontvangen)
[ Voor 3% gewijzigd door sonna op 25-10-2011 20:38 ]
Spoiler alert? Zou je de spoiler-tags willen gebruiken?Wolfos schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:37:
Die jet missie was echt awesome!
Jammer dat de game zo buggy is. Vijanden blijven soms gewoon staan als ze dood zijn en verdwijnen dan ineens, of ze spawnen ineens out of thin air.
In Guillotine loopt mijn maat constant door muren heen of gooit een granaat dwars door een muur...
Ook kan je dwars door lijken heen kruipen en stottert de audio nog wel eens (ik denk dat hij dan even iets moet laden), maar nooit zo erg als in de beta of in de eerste missie.
Maar goed, ik ben heel erg onder de indruk wat ze uit deze 5670HD + C2D @ 2.6GHz machine hebben weten te persen. De framerate duikt nooit echt onder gemiddeld, en hij draait goed op medium/high met medium (post process) anti-aliasing.
Alleen al de graphics in die jet missie waren de 19 euro wel waard!
Valt mee...las er snel over heen omdat ik niks wil weten nog
[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 25-10-2011 20:46 ]
whohooo bij mij ook!! wel voor pc dan. (lets share the funJT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:43:
Log net even in bij wehkamp en ik zie dat mijn BF3 PS3 versie de status VERZONDEN heeft !!
[ Voor 3% gewijzigd door megadoom op 25-10-2011 20:47 ]
En Donderdag direct aan de slag met de PC versie
De PS3 versie heb ik erbij omdat mijn real life vrienden op de PS3 spelen en helaas niet op de pc ...
[ Voor 49% gewijzigd door JT888 op 25-10-2011 20:52 ]
het lijkt er iig op dat zelfs wat oudere kaarten nog veel pracht en praal eruit weten te halen
zijn euros meer dan waard
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
hoeveel waren er dan? 6000Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:55:
Gratis Alienware dogtags! Nog maar zo'n 4000 over.
http://battlefieldo.com/free-alienware-dogtags/
[ Voor 3% gewijzigd door megadoom op 25-10-2011 20:57 ]
Verwijderd
Helaas dan moet ik je uit de droom helpen, want dat is niet zo! Het wordt donderdag of vrijdag =]
me 2JT888 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:59:
thx I got me 1 of those
d:)b
Ik heb de game al op mijn pc staanVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:59:
GOH, zijn er nou echt mensen die denken dat ze hun spel morgen krijgen?
Helaas dan moet ik je uit de droom helpen, want dat is niet zo! Het wordt donderdag of vrijdag =]
Let's share the FUN !!megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:00:
[...]
me 2alleen wachten tot ik het spel heb...
Dit topic is gesloten.