Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
*kuch* bullshit *kuch*Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
EA heeft al aangegeven dat de limited edition echt limited is, geen pre-order is geen limited
Dat roepen ze altijd. Ik loop donderdag naar de winkel, en loop met een limited naar buiten; let maar op. ZONDER pre-order.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zit in de GoT platoon onder de naam Hypnotron44.
Verwijderd
wat een vertrouwen in de wereld. en natuurlijk zijn er winkels die hem gewoon verkopen, maar die weten dan welk risico ze lopen.Phusebox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
*kuch* bullshit *kuch*
Dat roepen ze altijd. Ik loop donderdag naar de winkel, en loop met een limited naar buiten; let maar op. ZONDER pre-order.
Sorry risico lopen met het verkopen van een limited? Op de dag van de release? Laat me niet lachen zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:52:
[...]
wat een vertrouwen in de wereld. en natuurlijk zijn er winkels die hem gewoon verkopen, maar die weten dan welk risico ze lopen.
Ik! Kan me op Teamspeak vinden of op platoon!Jovas schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:51:
Wie hebben er zin om donderdag avond Co-Op te gaan spelen online? Lijkt me wel een leuke manier om erin te komen, en ik hoorde dat dat ook andere maps zijn en dat je andere wapens en dingen kunt unlocken.
Ik zit in de GoT platoon onder de naam Hypnotron44.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Heb je misschien een bron? Waarschijnlijk heeft EA het gewoon over de verkoop via Origin.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
EA heeft al aangegeven dat de limited edition echt limited is, geen pre-order is geen limited
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:53:
ff gecheckt, mijn bf3 le staat ook op verzonden bij whekamp. Zal ik hem morgen in huis hebben?? Heb hem in juli besteld btw
ik zou DHL even bellen om het zeker te weten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:53:
ff gecheckt, mijn bf3 le staat ook op verzonden bij whekamp. Zal ik hem morgen in huis hebben?? Heb hem in juli besteld btw
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Artikelomschrijving Maat Levertijd / Status Aantal Prijs Annuleren Alternatieven
Battlefield 3 (Limited edition) Bestelnr. 862-52-466 Besteld: 9 okt
Verzonden
btw, krijg je ook nog een track n trace of zoiets? of gaat dit via de post ? Past wel door de brievenbus toch?
[ Voor 25% gewijzigd door Arsenius op 25-10-2011 15:58 ]
Verwijderd
Ik ga gewoon naar het sorteercentrum vannachtProxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
ik zou DHL even bellen om het zeker te weten.
Battlefield 3 (Limited edition)
Besteld: 14 sep
Verzonden naar DHL Servicepoint (Kwas zo geniaal om te bedenken dat ik niet thuis zou zijn om hem aan te nemen, maar er niet over na te denken dat ie wel door de brievenbus zou passen
Waarschijnlijk Donderdag, de 27e, rond een uurtje op 13:00 ?jeffreypieksma schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:58:
Ik heb mijn bf3 gepreordert bij wehkamp maar ik weet niet precies wanneer ik heb nu echt in huis heb is dat nou Donderdag de 27e of vrijdag de 28e??
Gegroet!
Verwijderd
de tijd zal het lerenjeffreypieksma schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:58:
Ik heb mijn bf3 gepreordert bij wehkamp maar ik weet niet precies wanneer ik heb nu echt in huis heb is dat nou Donderdag de 27e of vrijdag de 28e??
Extra gefeliciteerd omdat je ook net zo slim als ik was om voor een servicepoint te kiezen!Knijnemans schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:59:
Ik wil ook felicitaties van CopyCatz:
Verzonden naar DHL Servicepoint (Kwas zo geniaal om te bedenken dat ik niet thuis zou zijn om hem aan te nemen, maar er niet over na te denken dat ie wel door de brievenbus zou passen)
Ik ook, waar is mijn felicitatie!Knijnemans schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:59:
Ik wil ook felicitaties van CopyCatz:
Verzonden naar DHL Servicepoint (Kwas zo geniaal om te bedenken dat ik niet thuis zou zijn om hem aan te nemen, maar er niet over na te denken dat ie wel door de brievenbus zou passen)
Veel cod'ers die klagen? Wordt er veel gescholden?
Verwijderd
ik zou niet gokken op codders die klagen, en die scheldende mensen zijn voor het grootste deel toch codders die 1x per jaar genoeg geld over hebben voor een game (Cod).Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:00:
Hoe zit het met het niveau van de ingame chat?
Veel cod'ers die klagen? Wordt er veel gescholden?
Gecondoleerd! Oh wacht..Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:
Wehkamp heeft mijn bf3 limited edition verzonden
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Besteld: 26 sep
Verzonden naar DHL Servicepoint 1
Prijs: 32.85 + 1,95 verzendkosten.
Ik ga hem ook morgen afhalen bij het DHL servicepoint. Ben overigens wel benieuwd of dit de "eerste" "goede" versie is.
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:
Wehkamp heeft mijn bf3 limited edition verzonden
bij mij staat het alleen verzonden. is dat in de e-mail ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:03:
Battlefield 3 (Limited edition)Bestelnr. 862-52-466
Besteld: 26 sep
Verzonden naar DHL Servicepoint 1
Prijs: 32.85 + 1,95 verzendkosten.
Ik ga hem ook morgen afhalen bij het DHL servicepoint. Ben overigens wel benieuwd of dit de "eerste" "goede" versie is.
Op easy/normal/hard?The BounceR schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:
En toen had ik de SP uitgespeeld in iets minder dan 5 uur -_- al is het wel een leuk verhaal
Ik heb gelezen op andere forum dat hard echt moeilijk is? Iemand hard dus geprobeerd?
Ben van plan om eerst de SP te spelen, daarna pas MP. Als blijkt dat hard moeilijker is dan andere shooters, speel ik eerst op Normal is uit.
Verwijderd
How do you mean?Proxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
bij mij staat het alleen verzonden. is dat in de e-mail ofzo
Ja dat wordt de volgende hoos; "ik heb een mail van de wehkamp!"Arsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
Oi krijgen we nog een email van Wehkamp met een soort van track n trace of niet?
Eerst de multiplayer en in de tussen pauses de singelplayer xDAsgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
Op easy/normal/hard?
Ik heb gelezen op andere forum dat hard echt moeilijk is? Iemand hard dus geprobeerd?
Ben van plan om eerst de SP te spelen, daarna pas MP. Als blijkt dat hard moeilijker is dan andere shooters, speel ik eerst op Normal is uit.Daarna veeeeel MP , en later nog is SP op Hard.
Bij mij staat ook alleen verzonden, komt waarschijnlijk omdat thijssiee94 hem gaat afhalen op een dhl punt.Proxx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
bij mij staat het alleen verzonden. is dat in de e-mail ofzo
op de site staat alleen verzonden bij mij. niks geen DHL ofzo
edit:
Wehkamp kijkt mee
Verzonden...
[ Voor 28% gewijzigd door Remz op 25-10-2011 16:06 ]
Verwijderd
@ Proxx
@ LuckyLuQ
Dat klopt, ik ga 'm afhalen bij DHL servicepoint. Ik had dat ook onder mijn bericht gezet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 16:08 . Reden: en "@LuckyLuQ" niet te vergeten ]
Normal, ik denk niet dat het echt moeilijker zal zijn met hard. Je zal misschien vaker dood gaan. maar als je het goed speelt zal je denk ik nog steeds +/- 5 uur eraan kwijt zijn?Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
Op easy/normal/hard?
Ben van plan om eerst de SP te spelen, daarna pas MP. Als blijkt dat hard moeilijker is dan andere shooters, speel ik eerst op Normal is uit.Daarna veeeeel MP , en later nog is SP op Hard.
Haha, ik speel altijd eerst een SP als die er is. Lijkt mij altijd tof als "intro" en zo krijg je de feeling van verscheidene wapens alpcgamers schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Eerst de multiplayer en in de tussen pauses de singelplayer xD
Ok, dat wordt lachen! We gaan 'm wel op hard knallen hé, we laten die bots alle hoeken zien LOL!Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:53:
[...]
Ik! Kan me op Teamspeak vinden of op platoon!
Ik ga echt niet eerst de SP doen als ie binnen is zeg...Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:06:
[...]
Haha, ik speel altijd eerst een SP als die er is. Lijkt mij altijd tof als "intro" en zo krijg je de feeling van verscheidene wapens al
Heb de beta gespeeld. Vind de wapens wel lastig, lastiger dan bc 2. Meer recoil, weinig kans tegen snipers op lange afstand.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:06:
[...]
Haha, ik speel altijd eerst een SP als die er is. Lijkt mij altijd tof als "intro" en zo krijg je de feeling van verscheidene wapens al
alleen waren in BFBC2 de wapens in SP helemaal niet het zelfde als in de MULTI dus eigenlijk een heb je alleen maar een verkeerd beeld van alles.Asgaro schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:06:
[...]
Beter nog, ik heb gisteren nog mijn wehkamp order geannuleerd en vandaag het geld al terug! http://cdkeysdiscount.com/155-cd-key-battlefield-3.html heeft toch echt mijn voorkeur, erna het Battlefield 3 SpecAct Kit DLC + DogTag DLC Pack er over heen gezet van http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-SpecAct-Kit-DLC-DogTag-DLC-Pack.html en klaar ben je. En heb gisteren en vandaag al gespeeld. Hoesje maakt me niet veel uit.CopyCatz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:05:
[...]
Ja dat wordt de volgende hoos; "ik heb een mail van de wehkamp!"
Wel sommige stukjes buggy. Van die soort cutscenes waar je gaat vechten, kan je gewoon schieten, niet dat het nut heeft.
Normal: ~6 uur..
Verwijderd
Ik begin wel een beetje bang voor spoilers te wordenVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:10:
ojee, ik zie nu een stortvloed van berichten: IK HEB DE SP UITGESPEELD!!! aankomen, al zijn die paar berichten hierboven wel lekker verfrissend
klopt. trek snel netwerk kabel er uit voor het te laat is.LuckyLuQ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Ik begin wel een beetje bang voor spoilers te worden
Ik ga engineer levelen, puur omdat ik die stinger leuk vindtpcgamers schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:11:
Voor de gene die de game al gespeeld hebben. Favoriete class???
Spoilertag gebruiken, voordat dit topic ook geclosed word >___>LuckyLuQ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Gegroet!
LuckyLuQ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
rgras schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:14:
SP uitgespeeld, vond het zielig dat ze Volendam niet meer konden behoeden voor het Nick&Simon concert.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Het is bevestigd door een medewerker.. ^^
Was wel supervet dat aan het eind Ivo Niehe overal achter bleek te zitten.rgras schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:14:
SP uitgespeeld, vond het zielig dat ze Volendam niet meer konden behoeden voor het Nick&Simon concert.
Voor de mensen die vaker games bij G2play besteld hebben, je spaart er punten. Zo heb ik 2 weken geleden Specact/dogtag pack voor 898 punten kunnen scoren.Dacuuu schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:08:
[...]
Beter nog, ik heb gisteren nog mijn wehkamp order geannuleerd en vandaag het geld al terug! http://cdkeysdiscount.com/155-cd-key-battlefield-3.html heeft toch echt mijn voorkeur, erna het Battlefield 3 SpecAct Kit DLC + DogTag DLC Pack er over heen gezet van http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-SpecAct-Kit-DLC-DogTag-DLC-Pack.html en klaar ben je. En heb gisteren en vandaag al gespeeld. Hoesje maakt me niet veel uit.
Bron? Ik las dat alleen als het er bij stond toen je het bestelde je dat kreeg, en later niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:15:
Iedereen die het op wehkamp besteld heeft krijgt ook het SpecAct kit erbij..
Het is bevestigd door een medewerker.. ^^
Verwijderd
Net telefonisch gevraagd..Remzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Bron? Ik las dat alleen als het er bij stond toen je het bestelde je dat kreeg, en later niet meer.
Multiplayer uitspelen? Doe je goed!
We zullen het morgen zien!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Net telefonisch gevraagd..Ze kan ook gewoon liegen, maarja..
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd... Bind me er in ieder geval niet aan vast..
Ik heb hem op 26 sept besteld, dus sowieso niets te "vrezen" zou je zeggen..
Zo ook in BFBC2Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:18:
LOL ik las net dat als je in een heli zit, als engineer de heli kon repairen, wist ik niet met mijn domme kop, dacht alleen op de grond...
Verwijderd
dat kon in BF2 ook in black hawk was je dan zo goed als onstervelijk.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:18:
LOL ik las net dat als je in een heli zit, als engineer de heli kon repairen, wist ik niet met mijn domme kop, dacht alleen op de grond...
2 engines achterin die schroeven, 2 gunners en goede piloot.
werd er wel na een patch uitgehaald dat het kon geloof ik
Hehe, heb Battlefield 1 jaar niet meer gespeeld. Moet weer inkomen.
Verwijderd
Iedereen wens me succes!''
BTW: Mijn Wehkamp order is ook verstuurd..Waar zijn mijn felicitaties?
Ik bouw rare dingen.
FELI!StackMySwitchUp schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:24:
Ik word steeds enthousiaster door jullie..
BTW: Mijn Wehkamp order is ook verstuurd..Waar zijn mijn felicitaties?
Dacht dat ze vooral die miniguns afgezwakt hadden. Was idd erg overpowerd.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
dat kon in BF2 ook in black hawk was je dan zo goed als onstervelijk.
2 engines achterin die schroeven, 2 gunners en goede piloot.
werd er wel na een patch uitgehaald dat het kon geloof ik
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Naja ik lieg, die toestellen waren voor mij gewoon een snel transportmiddel. erin en omhoog, beetje in de richting van een vlag vliegen en eruit jumpen
- Ik zie nu trouwens dat ik hem al op 19 mei had gepreorderd bij de wehkamp
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Ik heb hem ook in die periode besteld. Volgens mij kreeg je de SPECACT DLC als code er bij (in het doosje)Swoooon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:29:
Mijn bestelling van wehkamp is ook verzonden maar weet iemand hoe het zit met de SPECACT DLC? Krijg je die per mail of zit er een extra code erbij, wat het extra verwarrend maakt os dat niet alle pre orders van wehkamp die DLC krijgt. Ik heb hem zelf tijdens de kortings vierdaagse(32,85) gekocht daar zat als het goed is de SPECACT bij.
Hebben ze die flying tank bug nu eens gefixt? (excuses als het al een keer genoemd is, maar 190 150 pagina's is mij te veel)
[ Voor 4% gewijzigd door StackMySwitchUp op 25-10-2011 16:41 ]
Ik bouw rare dingen.
Vertel ze dat Wehkamp ze morgen los geeft, misschien dat ze dan wat eerder willen zijn.HKS-Skyline schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:42:
zijn er al berichten van retailers (winkels in NL) die de game vandaag al verkopen? Gamemania heeft bijvoorbeeld voorraad, maar mag nog niet los, die houden concurrenten in de gaten.
Of speel het zo dat ze ze vandaag al hebben verzonden
@4g0ny
Heb al veel goede berichten gehoord over alle bugs die zijn verholpen. Zelf in de SP niet echt veel bugs tegengekomen, behalve AI die door een kapotte tank loopt.
Is de 1st day patch eigenlijk al uitgekomen, met de Comm. Rose?
[ Voor 4% gewijzigd door Remz op 25-10-2011 16:44 ]
Mycom.nl kan je ook bestellen, morgen in huisRemzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:44:
[...]
Vertel ze dat Wehkamp ze morgen los geeft, misschien dat ze dan wat eerder willen zijn.
@4g0ny
Heb al veel goede berichten gehoord over alle bugs die zijn verholpen. Zelf in de SP niet echt veel bugs tegengekomen, behalve AI die door een kapotte tank loopt.
Is de 1st day patch eigenlijk al uitgekomen, met de Comm. Rose?
ben een half uur aan het spelen met al meer dan 10 vastlopers.
wordt toch wel beetje irritant zo ghehe
Om 19 uur zaalvoetbal. Al own ik het luchtruim op dat moment op caspian borders, uit de computer en aan de schoentjes
lekker potje voetbal > elke game.
[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 25-10-2011 16:51 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verzonden naar DHL Servicepoint 1 32.85
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
De release is niet vervroegd.MM- schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:22:
Ik zag wat berichten dat de release vervroegd was, betekent dat dat we in NL vanavond al multiplayer kunnen doen?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.
![]()