Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
CopyCatz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:04:
Wehkamp verstuurt de orders op volgorde van bestellen, omdat ze in het begin ook andere preorder pakketten hebben gehad. Daarnaast zei iemand hier gister dat ze ook alvast alles op verzonden zetten om te zorgen dat je niet meer op het laatste moment kan cancellen (door van die pipo's die nu zenuwachtig worden en online keys gaan lopen te lopen scoren).
Dat geloof ik best. Alleen heb ik 2-3 maanden eerder besteld dan mijn broertje :p
Heb ook wel zitten twijfelen om de preorder te annuleren en een key ergens te kopen, maar ik kom nergens goedkoper uit dan bij Wehkamp (kreeg € 20 korting op de € 36,50).

Dus ik wacht mooi af! Zal zaterdag pas echt kunnen spelen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Gisteravond gespeeld,ongelooflijk mooie game!zowel sp als mp zien er zo vet uit mijn kin lag echt verschillende keren op de grond en nog steeds.Ik kan maar een ding zeggen kopen en spelen zo snel je kan.Tis mijn videokaart meer dan waard Asus 6950 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Kwam er net achter dat ik BF3 bij BOL in de bestelling had staan voor de PS3, net snel kon ik nog gelukkig op annuleren klikken! Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb gister even bij BOL.com ook even nagevraagd of ze hem ook gingen versturen. Ook even Wehkamp gementioned in mijn tweet en daar kreeg ik net de volgende reactie op.

http://twitter.com/#!/wehkamp/status/129093064647127040. Ik denk dus dat de Wehkamp mensen 'pech' hebben en hun order ook gewoon morgen ipv vandaag in de bus kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:48

Sargan

Filmfreak...

Svenneh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:22:
Ik heb gister even bij BOL.com ook even nagevraagd of ze hem ook gingen versturen. Ook even Wehkamp gementioned in mijn tweet en daar kreeg ik net de volgende reactie op.

http://twitter.com/#!/wehkamp/status/129093064647127040. Ik denk dus dat de Wehkamp mensen 'pech' hebben en hun order ook gewoon morgen ipv vandaag in de bus kunnen verwachten.
Heb ik ook gedaan, gemaild met Bol, status is trouwens nog steeds "wordt verwerkt" zal toch echt moeten veranderen vandaag in "verzenden".

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Dat wordt hier al heel lang geroepen. Verzonden wil niet zeggen dag erna binnen..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Rivanov schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:25:
Dat wordt hier al heel lang geroepen. Verzonden wil niet zeggen dag erna binnen..
Dat denk ik dus ook. Verwacht niet dat ie vandaag op je deurmat ligt aangezien hij morgen pas officieel uitkomt

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Zit er veel verschil tussen de console en pc versie? Ik overweeg BF3 te halen voor de 360, lijkt me namelijk erg vet. Ben echter pas net begonnen met FPS shooters op een console dus moet erg wennen... heb daarbij ook net Fifa12 (speel ik heel veel) en Forza4 (speel ik iets minder) gehaald, dus weet niet eens of ik er aan toe kom...

Ik volg het topic even :) Twijfelde heel erg tussen BF3 en MW3, maar ik denk dat ik het wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, de console versie heeft maar max 24 man tegelijk op een server, totaal ander spel dus die echt de intensiteit van Battlefield mist.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 20:08

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Ik realiseer me net dat ik nu wel de LE DVD editie heb besteld, maar in mijn epic watercooled 980x rig geen dvd speler heb..

DDD''''OOOOOHHHHHH

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
StackMySwitchUp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:33:
Ik realiseer me net dat ik nu wel de LE DVD editie heb besteld, maar in mijn epic watercooled 980x rig geen dvd speler heb..

DDD''''OOOOOHHHHHH
Voer je de key in op origin, klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
StackMySwitchUp schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:33:

DDD''''OOOOOHHHHHH
haha lame.. usb dvd drive dan?
of share hem op netwerk via pc in je netwerk.
of hang gewoon een sata dvd drive er aan met de kast open en dan laat je dat ding gewoon erbuiten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:18
Oynky schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

haha lame.. usb dvd drive dan?
of share hem op netwerk via pc in je netwerk.
of hang gewoon een sata dvd drive er aan met de kast open en dan laat je dat ding gewoon erbuiten haha
Dacuuu's advies lijkt me dan beter :P

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
Of win de Tweakers.net BF3 actie met een game PC. :) http://twk.rs/P9n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Mon0lith schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:28:
[...]

Dat denk ik dus ook. Verwacht niet dat ie vandaag op je deurmat ligt aangezien hij morgen pas officieel uitkomt
heb net gehoord van iemand die ook bij wehkamp heeft besteld dat hij hem al ontvangen heeft vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gniffel :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LzOON.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

zeef schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:36:
Of win de Tweakers.net BF3 actie met een game PC. :) http://twk.rs/P9n
SPAM! ;) >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
Natuurlijk spam maar waar krijg je nou de kans om IRL te tankwhoren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:28
hjvg schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

heb net gehoord van iemand die ook bij wehkamp heeft besteld dat hij hem al binnin heeft gekregen vanmorgen
waar en hoe? Pic's or it didn't happen!

Ben nl. op zoek naar een bewijs dat mensen hem al fysiek binnen hebben gekregen. MM wil nl. niet eerder beginnen met verkopen dan morgen óf er moeten andere winkels al begonnen zijn, dan wel..

En dan niet begonnen zijn met versturen natuurlijk, maar echt binnen)

[ Voor 7% gewijzigd door Hopjesvla79 op 26-10-2011 09:40 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

zeef schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Absoluut, hoop dat ik 1 van de gelukkigen ben...leuke actie weer van Tweakers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Of gewoon even je internet uitschakelen; problem solved...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeef schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Als jij niet heel snel ophoud met je spam wordt die kans met de minuut kleiner :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Vandaag even het internet in de gaten houden.
Mijn plaatselijke gamestore wil me een xbox variant van bf3 vandaag verkopen als de mediamarkt dat ook zou doen.

Nu kan ik wel een dagje wachten.. Echter, vriendin is weg vanavond dus het leent zich goed om de avond te hebben voor bf3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Game bij Wehkamp besteld, net als vele ook gister op "verzonden" gezet. Alleen had ik de game 10 oktober besteld, mijn eerdere webwinkel kreeg geen LE.
Nu kreeg ik een mail van Wehkamp met een code voor SPECACT kit. Dacht dat je die alleen kreeg voor als je besteld had voor oktober?? Ik ben in ieder geval blij :D

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
vanochtend een mailtje van freerecordshop, hij is verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:10
SuperflipNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:47:
Game bij Wehkamp besteld, net als vele ook gister op "verzonden" gezet. Alleen had ik de game 10 oktober besteld, mijn eerdere webwinkel kreeg geen LE.
Nu kreeg ik een mail van Wehkamp met een code voor SPECACT kit. Dacht dat je die alleen kreeg voor als je besteld had voor oktober?? Ik ben in ieder geval blij :D
Ik heb mijne op 3 oktober besteld en heb nog geen mail mogen ontvangen :o zelfs niet een mailtje dat ie verzonden is, moest daar zelf achter komen op mijn wehkamp. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Is er nou een server qeue? Of moet ik als een gek op join server blijven klikken als hij vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Hmm ik ben toch gewend van wehkamp als het verzonden is het er de volgende dag ook is

ik zou zeggen mensen let's keep each other informed ..

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
In België schijnt de Xbox versie ook al verkocht te zijn bij MM Roeselaere.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
9,5 voor Battlefield 3! Netjes! Kan CoD niet aan tippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:53:
9,5 voor Battlefield 3! Netjes! Kan CoD niet aan tippen :)
Ach, als die review ook door een fanboy wordt geschreven in plaats van een criticus zal dat geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Weet iemand toevallig een fatsoenlijke headset die ik zowel op PS3 als voor PC kan gebruiken? Heb nu een crappy bluetooth headset voor PS3, die helaas niet goed met mijn PC werkt.

Moet er wel bij zeggen dat ik al een zeer fatsoenlijke (lichtelijk audiofiel) koptelefoon heb en daar ook al flink aan gewend ben, dus mocht een clip-on mic werken voor PC, dan hou ik gewoon mijn bluetooth ding voor PS3 :)

Maar suggesties zijn welkom (ga hem toch voornamelijk voor BF3 gebruiken).

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:24

ManiacsHouse

Scheisse!

rikrik schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:50:
[...]

Ik heb mijne op 3 oktober besteld en heb nog geen mail mogen ontvangen :o zelfs niet een mailtje dat ie verzonden is, moest daar zelf achter komen op mijn wehkamp. 8)7
Bij mij staat ineens "levertijd 1 week" Wtf... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Volgens mij krijgen we niks vandaag van Wehkamp en mail over SPECACT kit heb ik ook niet gezien, ultra wazig weer van Wehkamp om elke klant op een andere manier (niet) te informeren...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Het probleem voor de mensen die via de post hebben besteld, is de hamvraag: Zou PostNL deze pakjes bewaren om ze morgen uit te leveren? Ik weet namelijk zeker dat er al vele uit de magazijnen zijn gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:58:
Het probleem voor de mensen die via de post hebben besteld, is de hamvraag: Zou PostNL deze pakjes bewaren om ze morgen uit te leveren? Ik weet namelijk zeker dat er al vele uit de magazijnen zijn gekickt.
Ik kreeg een Track en Trace code mee ( MyCom verstuurd ze blijkbaar als pakketpost.... ) En daar staat nu bij: 26-10-2011: Chauffeur is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:58:
Of er zitten gewoon heel veel postbodes vandaag met een gratis exemplaar achter de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:14

PBP

McPoowl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Ik kreeg een Track en Trace code mee ( MyCom verstuurd ze blijkbaar als pakketpost.... ) En daar staat nu bij: 26-10-2011: Chauffeur is onderweg.
Same here, overigens heb ik bij wehkamp gecancelt een tijdje terug. En krijg nu leuk de specact kit code binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Time will tell, als je je pakketje van Wehkamp vandaag krijgt, vermeld dan ook ff of tie door de brievenbus gedumpt is of hebben ze aangebeld en of er een handtekening nodig is. Kan ik er tenminste rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
McPoowl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Hieruit blijkt dus dat de post ook gewoon met het spel komt! Succes vandaag allemaal! Ik ga zo weer knallen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
PBP schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

Same here, overigens heb ik bij wehkamp gecancelt een tijdje terug. En krijg nu leuk de specact kit code binnen :D
Lekker flauw. Ik heb niks gezien..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb hem bij het engelse Zavvi besteld, spel zal waarschijnlijk morgen wel binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik heb 24 oktober pas besteld bij Wehkamp. Net toch maar even mij mail gecontroleerd, maar ook die van mij heeft status verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Iemand enig idee waarom ik geen Ping zie en andere wel?

Achter alle servers staat een "-".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
SuperflipNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:47:
Apart, volgens mij kreeg je die alleen als je voor 26 september besteld had. Tenminste dat meen ik ergens gelezen te hebben. Ik heb op 26 september besteld, en ik heb ook nog geen mail ontvangen over die kit.
Wel dat hij verzonden is.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:06:
Ik heb hem bij het engelse Zavvi besteld, spel zal waarschijnlijk morgen wel binnen komen
Ik help je het hopen.

Met zawi heeft een collega van mij hele andere ervaringen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Zavvi mits op vooraad is met order processing en shipping bijna 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 17:13
en dan maar wachten op BF4;

YouTube: Battlefield 4 Trailer

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
madmaus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Apart, volgens mij kreeg je die alleen als je voor 26 september besteld had. Tenminste dat meen ik ergens gelezen te hebben. Ik heb op 26 september besteld, en ik heb ook nog geen mail ontvangen over die kit.
Wel dat hij verzonden is.
Ik heb sowieso nog geen mail gehad, wel status verzonden. Bij Wehkamp 'Besteld: 11 jul', geen idee of ik de SPECACT kit erbij krijg. Daar sowieso ook geen mail over gehad.

Trouwens, bij G2play kost de SPECACT + Dogtag Pack momenteel € 5,99, voor de mensen die hem wel graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Wizz15 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:55:
Weet iemand toevallig een fatsoenlijke headset die ik zowel op PS3 als voor PC kan gebruiken? Heb nu een crappy bluetooth headset voor PS3, die helaas niet goed met mijn PC werkt.

Moet er wel bij zeggen dat ik al een zeer fatsoenlijke (lichtelijk audiofiel) koptelefoon heb en daar ook al flink aan gewend ben, dus mocht een clip-on mic werken voor PC, dan hou ik gewoon mijn bluetooth ding voor PS3 :)

Maar suggesties zijn welkom (ga hem toch voornamelijk voor BF3 gebruiken).
PS3 Headset
Heb hem ook, alleen geimporteerd. Werkt echt super! Wat een geluid met BF3 demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een mail gehad met de code voor de SPECACT kit (PS3), besteld op 23 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
SuperflipNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:13:PS3 Headset
Heb hem ook, alleen geimporteerd. Werkt echt super! Wat een geluid met BF3 demo!
Gaat dat ook werken met PC? (ik ben voor gaming geswitched naar PC namelijk, speel nog sporadisch op mijn PS3 vanwege mijn sociale netwerk daar ;))

Ik heb namelijk al een bluetooth headset voor PS3 waar ik tevreden mee ben, helaas krijg ik hem niet aan de praat op mijn PC. Zoek dus voornamelijk iets voor PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Wizz15 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Gaat dat ook werken met PC? (ik ben voor gaming geswitched naar PC namelijk, speel nog sporadisch op mijn PS3 vanwege mijn sociale netwerk daar ;))

Ik heb namelijk al een bluetooth headset voor PS3 waar ik tevreden mee ben, helaas krijg ik hem niet aan de praat op mijn PC. Zoek dus voornamelijk iets voor PC :)
Zit een USB ontvanger bij, die je dus ook in je PS3 moet stoppen. Neem aan dat hij dan gewoon werkt op de PC. Maar dat heb ik zelf nog niet getest. Speel alleen op de PS3 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Damn, het geluid is echt magisch op mijn Sennheiser HD590... surround sound dan! Heb een X-Fi die ik op 5.1 zet met Dolby Digital Live, vervolgens wordt dat door een JVC SU-DH1 geprocessed met Dolby Headphone en het klinkt heerlijk! :)

Is iig het beste alternatief als je fysiek geen 5.1 set kunt of wil hebben in je kamer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 26-10-2011 10:21 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08

joskuiper

PapaCooper

joskuiper schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:43:
Als je bij de Wehkamp kijkt bij het product Battlefield 3 Limited editon staan daaronder vragen en antwoorden.
Een moderator antwoord een keer dat je pre-order op 27-10 wordt bezorgd mits deze vóór oktober is besteld!

Ik heb de mijn vorige week (20 oktober) pas besteld, dus denk dat degenen die in oktober hebben besteld nog iets langer moeten wachten...

Mijne geeft ook nog aan .. 1 week.
Ik moet hier op terugkomen, gistermiddag rond 17.00 uur heb ik een mail gehad van Wehkamp en is de status op de site veranderd in "verzonden".
Deze status is tot op heden nog niet onderstreept, wat inhoud dat je dan je bestelling kan volgen.

Heb dus het idee dat hij nog niet daadwerkelijk is verzonden, maar we zullen zien of de DHL hier ook straks op de stoep staat. (laat altijd alles op het werk bezorgen, daar is doordeweeks tenminste altijd iemand aanwezig tussn 7.00 en 17.30 uur).

Speel sinds gisteren overigens wel de singleplayer al (he, hoe kan dat dan!? :$) en het speelt heerlijk!!
Heb hd6870 in crossfire, maar Ultra speelt net niet helemaal vloeiend, High gaat overigens uitstekend.
Ziet er super uit, en in hardmodus echt een uitdaging die lekker wegspeelt.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Wii4all schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Ik help je het hopen.

Met zawi heeft een collega van mij hele andere ervaringen.
Geen ervaring met zavvi maar er staat 2-3 werkdagen levertijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
[...]

Ik heb nog nooit gehoord over een headset met usb aansluiting die hardware/softwarematig op 1 systeem is gelocked.

Uiteraard weet ik niet zeker of dit echt nooit gebeurd maar kan me niet voorstellen dat het niet gewoon op beide zou werken.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
[...]

"Een leuke toevoeging is dat je de headset ook op je pc (Windows) kunt gebruiken. Helaas kun je op de pc alleen van stereo geluid genieten."

Bron:http://www.gadgetgear.nl/...set-7-1-virtual-surround/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
joskuiper schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Ik moet hier op terugkomen, gistermiddag rond 17.00 uur heb ik een mail gehad van Wehkamp en is de status op de site veranderd in "verzonden".
Deze status is tot op heden nog niet onderstreept, wat inhoud dat je dan je bestelling kan volgen.

Heb dus het idee dat hij nog niet daadwerkelijk is verzonden, maar we zullen zien of de DHL hier ook straks op de stoep staat. (laat altijd alles op het werk bezorgen, daar is doordeweeks tenminste altijd iemand aanwezig tussn 7.00 en 17.30 uur).
Bij komt wehkamp met select vracht dus ik kan niks volgen... komt het bij jou altijd met dhl dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04
Pandemic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:07:

volgens mij moet je even een update installeren vanuit je battlelog (links onderin). Althans, dit had ik gisteren ook. Daarna werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
[...]

Wil je een headset voor de pc? dan is de logitec g35 de enige en juiste keuze :D
Man wat een apparaat is dat zeg, 2 zuignappen die je afsluiten van de bewoonde wereld, 7.1, en de bass? mijn god, keiharde dreunen die dat ding produceerd! battlefield wordt echt battlefield met deze headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
ruudonline schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

volgens mij moet je even een update installeren vanuit je battlelog (links onderin). Althans, dit had ik gisteren ook. Daarna werkte het prima.
Hmm volgens mij heb ik die update al; staat niks meer onderin. Andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Njay schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Bij komt wehkamp met select vracht dus ik kan niks volgen... komt het bij jou altijd met dhl dan?
Hier altijd met een particulier bedrijf namens PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen met updates uit fysieke winkels?
We zijn er wel uit dat Wehkamp verzonden heeft, en of dat echt zo is weet niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ja idd en tot er iemand iets heeft ontvangen gaan we het nog zeker 100 x posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Reviews vallen een beetje tegen als je op gamerankings.com kijkt, zeker de console versies scoren lager dan 9. Net even 2 doorgelezen en ze concluderen dat battlefield teveel op COD wil lijken en dat ze maar gaan wachten op BF4....

Quote: Those who buy the game for multiplayer likely won't care that these elements aren't up to par, but what stings most is the thought of what DICE could have done to evolve and expand its multiplayer design skills if the mantra of "BEAT COD" hadn't been drummed so relentlessly into the development process. Battlefield didn't need to be more like Call of Duty to succeed, it just had to double down on what it was already good at. Hopefully that's a lesson that will be learned by the time Battlefield 4 roars into view.
Bron: http://www.eurogamer.net/...ttlefield-3-review-review

[ Voor 56% gewijzigd door Malt007 op 26-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als gewoon 1 iemand een foto post van zijn aanwinst incl stuk van een factuur.
Of uit de winkel incl bon, zodat we dat kunnen printen en meenemen naar de winkel zodat we hem ook kunnen halen.

Simpel, 100x hij is verzonden maar zou het echt zo zijn is een beetje vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Heb BF3 bij gamemania in pre order staan. Verkoper had het verhaal dat waarschijnlijk dinsdag zouden gaan uitleveren. Gisteren gebeld. Misschien morgen. Gebeld nee we gaan donderdag uitleveren. Alleen als ander winkels gaan uitleveren dan doen we het ook

Leuk bulls..... verhaal om je bijna vijftig euro te laten betalen met het idee dat het spel twee dagen eerder hebt.

Al een aanbetaling van vijf euro gedaan.

Is er een een optie om vandaag te kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ik begrijpen, het hele menu rent CoD achterna en er zijn enorm veel zaken toegevoegd om CoD mensen te trekken.

Als je vandaag (of eergister) wilt gamen moet je een online key kopen, bespaart je nog bijna 20 euro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:35:
Kan ik begrijpen, het hele menu rent CoD achterna en er zijn enorm veel zaken toegevoegd om CoD mensen te trekken.
Mij als fervent COD'er hebben ze in ieder geval aangetrokken. Zeker 3 weken tot mw3 uitkomt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:02
Iemand al mail gehad van MediaOffer??

Op hun site bij mij orders staat:
02-09-2011
Order bij Mediaoffer: 68XXX
1 X Battlefield 3 - Limited Edition - PC Nog niet verzonden, levertijd: zie product 39,95 39,95

Heb verder nog geen mail gehad van hun? Leveren ze vandaag uit of pas donderdag? Hoop vandaag dan kan ik donderdag lekker gamen (vriendin is er dan niet, wilde eerst donderdag wat gaan doen, maar heb verplaatst naar vanavond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:35:
Als je vandaag (of eergister) wilt gamen moet je een online key kopen, bespaart je nog bijna 20 euro ook.
heb je een linkje waar ik de key kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rifin
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 13:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Thx. Wat is het in een kroeg toch gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan dan ook niet begrijpen dat iedereen nog fysieke orders laat staan, is dat doosje en dat boekje (waar praktisch niks in staat) dan zo belangrijk dat je liever langer wacht en ruim 20 euro meer uitgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Geen bier he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 23:27
Ik wil heel graag Battlefield 3 Limited Edition (inclusief Phyiscal Warfare Pack) voor de Plastation 3. Heb net een Limited Edition bij The Free Record Shop gereserveerd, maar ik weet dus niet of de Physical Warfare Pack daar bij in zit. Iemand enig idee? Zo nee, heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Catz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

Ik heb nog nooit gehoord over een headset met usb aansluiting die hardware/softwarematig op 1 systeem is gelocked.

Uiteraard weet ik niet zeker of dit echt nooit gebeurd maar kan me niet voorstellen dat het niet gewoon op beide zou werken.
Thanks voor de reacties, ik zal eens even wat huiswerk gaan doen! Kon bij de originele link niet direct zien wat voor aansluitingen erop zaten, vandaar mijn vraag naar iets voor PC :)
biggydeen2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:27:
Wil je een headset voor de pc? dan is de logitec g35 de enige en juiste keuze :D
Man wat een apparaat is dat zeg, 2 zuignappen die je afsluiten van de bewoonde wereld, 7.1, en de bass? mijn god, keiharde dreunen die dat ding produceerd! battlefield wordt echt battlefield met deze headset!
Ik ben alleen bang dat ik voor elke gesloten headset die ik ga proberen ik het geluid vind tegenvallen, ben namelijk gewend aan mijn studio koptelefoon :P Ben nog geen koptelefoon/headset tegengekomen die ook maar in de buurt komt van de geluidsweergave van dat ding ;) Vind veel headsets een beetje 'overdreven' als het op bass aankomt, maar ik probeer de audiofiel in mij te negeren en zal eens even rondkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:41:
Ik kan dan ook niet begrijpen dat iedereen nog fysieke orders laat staan, is dat doosje en dat boekje (waar praktisch niks in staat) dan zo belangrijk dat je liever langer wacht en ruim 20 euro meer uitgeeft?
Correctie kost me 12 euro meer, en ik kan niet meer annuleren en ik vind een hoesje altijd wel geinig, en die 2 dagen zijn me leven niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 14-09 17:58
Mijn Wehkamp status was sinds gister al 'Verzonden' en had al mailtje gehad, nu is de status ook onderstreept dus kan straks de levering volgen. Grote kans dus dat ie bezorgd wordt straks. Ben alleen niet thuis om dat te controleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04
Pandemic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:28:
[...]

Hmm volgens mij heb ik die update al; staat niks meer onderin. Andere opties?
Het was een update waarmee voice comm. mogelijk werd. Misschien anders nog een specifieke filter instellen (eigenlijk heb ik geen opties meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb gisteravond bij wehkamp besteld en betaald met ideal.. heb alleen geen bevestiging gehad en ook staat hij niet in geplaatste bestellingenlijst.. beetje vreemd.. telefonisch contact heeft geen zin met 10000 wachtenden voor me.

zal wel verkeerd gaan vermoed ik zo.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Mijn wehkamp bestelling "verzonden' is nu ondersteept.
Gisteren was dat nog niet.

Alleen als ik erop klik is er geen informatie bekend.
Ik denk dat ze vandaag pas verzonden worden. Gisteren is iedereen op verzonden gezet omdat ze gek werden van alle vragen :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
madmaus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:43:

Ik denk dat ze vandaag pas verzonden worden. Gisteren is iedereen op verzonden gezet omdat ze gek werden van alle vragen :)
Ik denk het ook! Zal vanavond te volgen zijn met een tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Niemand?
turkeyhakan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:41:
Ik wil heel graag Battlefield 3 Limited Edition (inclusief Phyiscal Warfare Pack) voor de Plastation 3. Heb net een Limited Edition bij The Free Record Shop gereserveerd, maar ik weet dus niet of de Physical Warfare Pack daar bij in zit. Iemand enig idee? Zo nee, heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
madmaus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:43:

Mijn status staat nog op 'in behandeling'. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Heb je de laatste versie van de battlefield extensie? Probeer je browser eens als admin te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bericht is 4 minuten oud, doe ff rustig. en wacht dat gewoon lekker tot hij er voor iedereen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

je bericht is 4 minuten oud, doe ff rustig. en wacht dat gewoon lekker tot hij er voor iedereen is.
Ik dacht zo veel reacties in een korte tijd.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
turkeyhakan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Ik dacht zo veel reacties in een korte tijd.. :p
Mail of bel FRS gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Iemand enig idee of de PS3 versie bij Wehkamp nog op vooraad is? Ik kan het op de site nergens vinden..
http://www.wehkamp.nl/gam...52459/C25_5E2_EC3_252459/

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A) Zelfbescherming (moet nog behoorlijk wat werk verzet worden op kantoor)
B) Ondersteuning lokale middenstand
C) Laat ze maar werken voor hun centen
D) LE onderzetter

Om maar wat te noemen, dit weekend wordt een eventuele achterstand wel weer rechtgetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15

Welke browser gebruik je? Ik heb dit in Chrome af en toe, alleen voor servers waar de ping blijkbaar zo hoog is dat die op het moment van laden nog niet bekend is. Misschien een idee om even een andere browser te gebruiken en kijken of je het probleem dan nog hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
ben blij als vandaag de eerste retailer gaat verkopen en het hek van de dam is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:51:
Om maar wat te noemen, dit weekend wordt een eventuele achterstand wel weer rechtgetrokken :)
Zal de GoT server hopelijk weer lekker vol lopen, beetje leeg nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb het voor 32,85 voor LE + SPECACT doosje en waarschijnlijk vandaag binnen het lijkt me sterk dat jij het spel voor 12 euro hebt?

Btw ik heb me SPECACT mail nog Noet gehad hoop dat ik hem wel krijg xD

[ Voor 7% gewijzigd door Swoooon op 26-10-2011 11:03 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Laatst online: 15-09 16:14
Weet iemand hoe het zit met de Game Mania release?

Thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik zag dat battlelog bij de got servers ook aangeeft dat PB uitstaat maar volgens I3D PB wel aanstaat.
Onze server heeft dit euvel ook, Is daar al een oplossing voor toevallig?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Die vrouw aan de telefoon wist het niet. Er stond alleen LE op..
Pagina: 1 ... 42 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.