Ja goede actie van DICE! Oprotten met die voorrang gasten.
Jaloezie straalt ervan afVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:00:
Ja goede actie van DICE! Oprotten met die voorrang gasten.
Holy crap, wat een game! Zoveel beter dan de beta. Echt fantastisch!
Verwijderd
Ze zullen waarschijnlijk iets tegen de VPN omzeiling doenKw4kje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:59:
[...]
Op zulke momenten is het tijd voor de singleplayer
Ik zit me uurtjes wel uit dank u.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, werkt nu weerMortalboy[NL] schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:02:
Bij mij doet battlelog het gewoon
https://www.playfire.com/bf3-vs-mw3/68cac2da859c98df
MW3 vs: BF3 Whose side are you?
10 minute mail ;=)Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:04:
Sodemieter op met die Spam

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Het is toch hun eigen probleem dat mensen dit op deze manier gaan doen. Gaan ze daar nu
de mensen voor straffen. Ik heb gewoon betaald voor mijn product.
[Multi] Battlefield VS Call of Dutyjaco32 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:03:
Een product dat op 27 Oktober in de winkel ligtmvdklooster schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:05:
Het is toch hun eigen probleem dat mensen dit op deze manier gaan doen. Gaan ze daar nu

Hee jij hiertK0wnZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:53:
Damn die AA Deffered optie op 4x MSAA (of iets dergelijks) die hakt er wel in als je op 2560x1440 speelt.
Framerate dropt direct naar 10 FPS met 2x 570GTX in de 2e level in single player, terwijl je op 1920x1200 daar geen last van hebt met die optie aan. Zodra je hem uit zet in 2560x1440 en de rest op Ultra houdt, vliegt de framerate weer naar 60
Geen idee wat het doet trouwens, want verschil zie ik toch niet
Deferred AA is killing zo lijkt het (of er moet nog het een en ander in de drivers verbeterd worden, of dit is pas bruikbaar bij next gen GPU's). Multiplayer loopt hier trouwens een stuk soepeler dan Singleplayer

Misschien nog een driver issue?
Verwijderd
Zoals bekent heeft heel bf3 nog wat issue'smdcobra schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:06:
[...]
Hee jij hier![]()
Deferred AA is killing zo lijkt het (of er moet nog het een en ander in de drivers verbeterd worden, of dit is pas bruikbaar bij next gen GPU's). Multiplayer loopt hier trouwens een stuk soepeler dan Singleplayer![]()
Misschien nog een driver issue?
Maar je kan het wel van te voren downloaden en mensen op een ander continent mogen het wel spelen. Lijkt mij een beetje rasistich.
PC draait de game lekker dus ben helemaal happy. Al ga ik binnenkort ook wel de 360 versie spelen, want daar ben ik gewoonweg beter in.
Wel zou ik graag nog bij de tweakers-platoon willen. Nou had ik me aangemeld voor de bf3clan maar ik bedenk me net dat ik me daar helemaal niet bij aangemeld heb. Maar nou weet ik niet of er al een tweakers.net platoon was aangemaakt? Zo ja, geef eens een linkje of wie gaat hem aanmaken?
Wel zou ik graag nog bij de tweakers-platoon willen. Nou had ik me aangemeld voor de bf3clan maar ik bedenk me net dat ik me daar helemaal niet bij aangemeld heb. Maar nou weet ik niet of er al een tweakers.net platoon was aangemaakt? Zo ja, geef eens een linkje of wie gaat hem aanmaken?
Zoek de definitie van Racisme maar eens op, jij bedoelt discriminatie. Wij leven in EU, dat zuigt op game vlak op andere vlakken hebben we weer voordelen etcmvdklooster schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:06:
Maar je kan het wel van te voren downloaden en mensen op een ander continent mogen het wel spelen. Lijkt mij een beetje rasistich.
Verwijderd
rascistischmvdklooster schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:06:
Haha nouja, racistisch lijkt me een beetje ver gaan. Het is niet dat ze ons later laten spelen omdat we Europeaan zijn ofzo. Er zal vast wel een reden achter zitten. Zelfde is met de coffeeshops hier in Maastricht. Mogen alleen nog Nederlanders, Belgen en Duitsers komen. En volgens een of ander gerechtshof is dat niet racistisch.
lol, ben niet zo goed in spellen, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
Zo hee, ik krijg veel rare zwarte glitchartifacts zo nu en dan. irritant
Als Dice had gezegd dat wij pas donderdag bf3 krijgen omdat we naar kaas stinken dan waren het racisten.
De volgende had mij al gecorrigeerd. Ik denk dat het meer met afschrikken te maken heeft. Mij boeit
het ieder geval niet, ga hem zo lekker activeren.
het ieder geval niet, ga hem zo lekker activeren.
Daar heb je idd gelijk in, foute woordkeuze het moet toch discriminatie zijn.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:09:
Alsnog klopt het niet hé. Je bedoelt waarschijnlijk discriminatie, da's wat anders
[noobvraag] wat doet deferred aa nou eigenlijk
[/noobvraag]
Verwijderd
Activeren niet, maar op servers spelen wel! tenminste niet doen tot donderdag of riskeer een ban?wow7 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:11:
Het activeren is niet illegaal dus wat zit dice nou te zeuren , zucht
Vind het redelijk irritant dat na iedere battlelog update / onderhoud die help pagina's weer terug zijn.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Was sowieso niet van plan om te multiplayeren. Ga lekker de single player spelen. Achja we zullen zien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasingmegadoom schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:11:
[noobvraag] wat doet deferred aa nou eigenlijk[/noobvraag]
Have fun
Dat wist ik al, maar wat doet deferred preciesyzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:13:
[...]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing
Have funtis met fototjes
Nee dat niet maar voor de single player wel leuk dat overbrug de tijd wel tot een donderdagVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
Activeren niet, maar op servers spelen wel! tenminste niet doen tot donderdag of riskeer een ban?
http://www.geeks3d.com/20...rs-in-frostbite-2-engine/megadoom schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:16:
[...]
Dat wist ik al, maar wat doet deferred precies
Zijn nog wat extra linkjes onder aan de pagina naar 3Dmark etc
Tzijn zo te zien vooral shaduwen
[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 24-10-2011 23:18 ]
Nu al?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:17:
SP uitgespeelt, het verhaal is echt netjes uitgewerkt.
Jup, alles op ultra 1920x1080 en geen deferred is 60 fps (vsync on) voor mij
.
Iemand weet waarom hij op launching campaign blijft staan als ik de single player wil spelen ?
5 uurtjes op easy moet te doen zijn...ai schjnt een drama te zijn...althans als ik die MW3 fanboys van Gametrailers moet geloven.
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Ik denk dat ik de singleplayer morgen alweer vergeten ben.
Het is redelijk leuk, maar niet meer dan dat. Bugs ben ik niet tegengekomen trouwens.
Edit: overigens is de SP echt heel erg kort. Kan me geen kortere shooter bedenken... Ook homefront niet. Grootste minpunt vond ik echter dat teammates om de haverklap voor je langs lopen wanneer je loopt te schieten.
Het is redelijk leuk, maar niet meer dan dat. Bugs ben ik niet tegengekomen trouwens.
Edit: overigens is de SP echt heel erg kort. Kan me geen kortere shooter bedenken... Ook homefront niet. Grootste minpunt vond ik echter dat teammates om de haverklap voor je langs lopen wanneer je loopt te schieten.
[ Voor 42% gewijzigd door Voxalizer op 24-10-2011 23:28 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
ben wel een paar bugs tegenkomen.
Grootste probleem lijkt me nu dat de framerate een beetje choppy kan zijn.. (zowel met 60 als 120 fps)
Grootste probleem lijkt me nu dat de framerate een beetje choppy kan zijn.. (zowel met 60 als 120 fps)
Bart Smit al op post gedaan, morgen in huis.
Dat is wat sneller
Heb ook pas maar op zaterdag besteld.
Dat is wat sneller
Jij krijgt hem gewoon de 27e hoor
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Das snel idd, mijn wehkamp bestelling staat nog altijd op een levertijd van 1 week. Ik hoop dat dat fout is want dat wordt nooit weer bestellen:SMrDummy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:31:
Bart Smit al op post gedaan, morgen in huis.
Dat is wat snellerHeb ook pas maar op zaterdag besteld.
manmanman wat een gedoe weer. Ik krijg die zwarte strepen niet uit beeld. en heb ze enkel in caspian border :\
Annuleren en online kopen. Heb straks alle extra packs voor dezelfde prijs als de Wehkamp en ik ben nu al level 6TetPr87 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:33:
[...]
Das snel idd, mijn wehkamp bestelling staat nog altijd op een levertijd van 1 week. Ik hoop dat dat fout is want dat wordt nooit weer bestellen:S
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik kreeg post confirmatie en zou "volgende werkdag" bezorgd zijn.
En morgen is niet 27e, maar je mag wel alvast installeren. De launch blijft uiteraard 27e.
En morgen is niet 27e, maar je mag wel alvast installeren. De launch blijft uiteraard 27e.
Ik heb geen idee wat deze gebruiker hier heeft geschreven, maar wordt het niet eens tijd om een topic te wijden aan wat wel en niet mag? Ik begrijp dat er hier geen illegale zaken plaats mogen vinden, zoals het uitwisselen van cd-keys of linken naar illegale downloads, maar wat is er mis/illegaal aan het legaal aankopen van een game uit een andere regio?PWM schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:20:
[modbreak]Het ene topic is dicht, gaan ze hier verder![]()
Of dit nu een kroeg topic is of niet, warez zijn niet de bedoeling. En daar valt dus ook het omzeilen van beveiliging middels VPN onder. Dit hoort dus nergens op GoT thuis, dus ook niet hier.[/]
Ik krijg af en toe het idee dat men hier iets te graag het braafste jongetje van de klas wil spelen ...
Oh ja, ik zoek nog een winkel waar ik NU een LEGALE BF3 LE key aan kan schaffen die meteen wordt geleverd. (ik had vanmiddag geen tijd). Graag private message als je het weet. Bij de bekende cdkey-winkel blijft het formulier hangen op een telefoonnummer veld ..??

Nahh wat dat betreft heb ik heus wel geduld, zo dringend is het ook weer niet maar ik heb hem wel graag thuis voor het weekend, anders is het wel erg nutteloos dat pre-orderen. En plus het feit dat je een cd en doos erbij krijgt.Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:33:
[...]
Annuleren en online kopen. Heb straks alle extra packs voor dezelfde prijs als de Wehkamp en ik ben nu al level 6
Is niet alleen dit topic hoor, laatste tijd wordt er wel erg ge-overmoderate. God complex anyone? Ik kreeg het via de Korea VPN niet voor elkaar om hem te activeren, dus morgen nog maar is proberen via de US.DavidAxe schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:36:
[...]
Ik heb geen idee wat deze gebruiker hier heeft geschreven, maar wordt het niet eens tijd om een topic te wijden aan wat wel en niet mag? Ik begrijp dat er hier geen illegale zaken plaats mogen vinden, zoals het uitwisselen van cd-keys of linken naar illegale downloads, maar wat is er mis/illegaal aan het legaal aankopen van een game uit een andere regio?
Ik krijg af en toe het idee dat men hier iets te graag het braafste jongetje van de klas wil spelen ...
Oh ja, ik zoek nog een winkel waar ik NU een LEGALE BF3 LE key aan kan schaffen die meteen wordt geleverd. (ik had vanmiddag geen tijd). Graag private message als je het weet. Bij de bekende cdkey-winkel blijft het formulier hangen op een telefoonnummer veld ..??
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
ja, en dan ben was ik nog vergeten te melden dat ik de preview V3 drivers draai.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 23:46 ]
knip
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 25-10-2011 10:20 ]
SP is erg irritant op hard op sommige stukken.
Moest dit stuk toch 10x overnieuw doen en ik ben geen newbie met dit soort spellen...
spoiler: gaat over het level in de previews
De overpass waar je de light machinegun moet oppakken vooral. Je staat bovenop die overpass en iedereen vuurt tegelijk op jou. Drie kogels en je bent weer dood of je gaat weer dood door een rocket.
Moest dit stuk toch 10x overnieuw doen en ik ben geen newbie met dit soort spellen...
Verwijderd
Kunnen de knakkers die niet tot donderdag kunnen wachten gewoon even afzien van al die spam over illegale keys en VPN etc?
Dan kan het normale Battlefield 3-topic gewoon weer open...
Zou super zijn....
Dan kan het normale Battlefield 3-topic gewoon weer open...
Zou super zijn....
Had precies hetzelfde, op de volgende manier opgelostJerry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:48:
SP is erg irritant op hard op sommige stukken.
spoiler: gaat over het level in de previewsDe overpass waar je de light machinegun moet oppakken vooral. Je staat bovenop die overpass en iedereen vuurt tegelijk op jou. Drie kogels en je bent weer dood of je gaat weer dood door een rocket.
spoiler:
Pak die LMG helemaal niet, maar ga snipen met je sniper, die je nog hebt. Gewoon wat gastjes killen en als je dat maar genoeg doet ga je gewoon verder.
Maar het blijft erg vet!
Ja das idd best irritant, je zal nog wel meer van die stukjes tegen komen, dat ze allemaal als een soort van terminator squad je helemaal aan gort schieten zodra je ook maar een haar buiten je cover uit komt :-/
Er zij nog erg veel bugs in SP, en ze hebben ook nog eens om de een of andere reden ADS toggle er uit gehaald
Ook in de MP voelt het toch nog wel vrij buggy aan moet ik zeggen, beetje jammer
(En nog steeds geen pinglist als je in een server zit, hoe vaak moet daar wel niet over gezeurd zijn tijdens de beta
)
Oh ja, de minimap is nog steeds ruk, en hem vergroten helpt niks.
Eigenlijk is de minimap nog slechter geworden aangezien hij nu helemaal wordt gecluttered met big ass doodshoofden overal waar er een teamlid is dood gegaan, zon beetje de 30-50% v/d map wordt op die manier verborgen
Er zij nog erg veel bugs in SP, en ze hebben ook nog eens om de een of andere reden ADS toggle er uit gehaald
Ook in de MP voelt het toch nog wel vrij buggy aan moet ik zeggen, beetje jammer
(En nog steeds geen pinglist als je in een server zit, hoe vaak moet daar wel niet over gezeurd zijn tijdens de beta
Eigenlijk is de minimap nog slechter geworden aangezien hij nu helemaal wordt gecluttered met big ass doodshoofden overal waar er een teamlid is dood gegaan, zon beetje de 30-50% v/d map wordt op die manier verborgen
[ Voor 34% gewijzigd door Relis op 25-10-2011 00:12 ]
Samen met een maat wat coop-missies uitgespeeld. Leuk gedaan, al zijn de missies vrij kort. Op normal is het al moeilijk genoeg 
Ik ben wel weer al een bug tegengekomen. Je kunt de spot/communications (commo-rose) knop niet binden op een andere toets dan Q. In options>key bindings>common kun je het wel aanpassen, maar ingame blijft het op Q staan
Erg vervelend, want ik gebruik Q altijd voor sprint. Nu ben ik constant mis...
Op het UK EA-forum loopt er al een draadje over, maar er is nog geen concrete oplossing.
Ik ben wel weer al een bug tegengekomen. Je kunt de spot/communications (commo-rose) knop niet binden op een andere toets dan Q. In options>key bindings>common kun je het wel aanpassen, maar ingame blijft het op Q staan
Op het UK EA-forum loopt er al een draadje over, maar er is nog geen concrete oplossing.
Het is het omzeilen van een (regionale) beveiliging wat in het algemeen beleid verboden is.DavidAxe schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:36:
[...]
Ik heb geen idee wat deze gebruiker hier heeft geschreven, maar wordt het niet eens tijd om een topic te wijden aan wat wel en niet mag? Ik begrijp dat er hier geen illegale zaken plaats mogen vinden, zoals het uitwisselen van cd-keys of linken naar illegale downloads, maar wat is er mis/illegaal aan het legaal aankopen van een game uit een andere regio?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Is het al bekend wanneer BF3CC wordt uitgebracht voor het publiek?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb precies hetzelfde gedaanGropah schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:53:
[...]
Had precies hetzelfde, op de volgende manier opgelost
spoiler:Pak die LMG helemaal niet, maar ga snipen met je sniper, die je nog hebt. Gewoon wat gastjes killen en als je dat maar genoeg doet ga je gewoon verder.
Maar het blijft erg vet!
Waarschijnlijk donderdag!RobinNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:08:
Is het al bekend wanneer BF3CC wordt uitgebracht voor het publiek?
ok
[ Voor 99% gewijzigd door Nosfera7u op 25-10-2011 00:43 ]
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
Lees je de topic waarschuwingen ook wel is?
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Super happy face.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:42:
[...]
ja, en dan ben was ik nog vergeten te melden dat ik de preview V3 drivers draai.
Dat word Ultra met misschien nog wat AA voor mij.
Praise DICE, praise AMD, praise my decision to start playing on PC.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Uw bestelling met ordernummer 7494740 is overgedragen aan PostNLMrDummy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:35:
Ik kreeg post confirmatie en zou "volgende werkdag" bezorgd zijn.
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
Grote kans dat je een 24 of 48 uur ban krijgt. Goed oppassen met zulke zaken dus.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:24:
Nosfera7u haal dat effe weg svp dadelijk sluiten ze dit topic ook!!!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Goh, daar lig je wakker van zegTsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:29:
[...]
Grote kans dat je een 24 of 48 uur ban krijgt. Goed oppassen met zulke zaken dus.
Ach, aangenaam is anders.
Ik weet niet waar IGN of welke andere review site te zeuren heeft, maar deze SP overtreft (mijn mening) de MW 1/2 en waarschijnlijk ook de 3de.. En dan heb ik de MP nog niet eens bekeken!
Battlefield is nu al voor mij GOTY op FPS gebied
Battlefield is nu al voor mij GOTY op FPS gebied

Ligt het aan mij of gaan die unlocks van voertuigen/wapens veel sneller in de final versie? Aardig wat gevlogen in de beta, maar geen missiles oid unlocked. Nu in een avondje al aardig wat dingen unlocked.
Verwijderd
Zou het niet weten, ik wil niet ''geband'' wordenHammerNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:34:
Ligt het aan mij of gaan die unlocks van voertuigen/wapens veel sneller in de final versie? Aardig wat gevlogen in de beta, maar geen missiles oid unlocked. Nu in een avondje al aardig wat dingen unlocked.
Unlocks op voertuigen lijken snel te gaan, op de guns zijn hetzelfde
Tja je eigen keuze natuurlijk, maar wat verwacht je donderdag? Een schouderklopje van Dice/EAVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:36:
[...]
Zou het niet weten, ik wil niet ''geband'' worden![]()
+500 Good behaviour ribbonHammerNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:38:
[...]
Tja je eigen keuze natuurlijk, maar wat verwacht je donderdag? Een schouderklopje van Dice/EA
Sweet ik draai ultra met anti aliasing deferred op 2x msaa, 4 x is net iets te veel @ GTX 460. Ik heb helemaal geen nieuwe kaart nodig.
hey Relis, Jorden hier ^^Relis schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:54:
Ja das idd best irritant, je zal nog wel meer van die stukjes tegen komen, dat ze allemaal als een soort van terminator squad je helemaal aan gort schieten zodra je ook maar een haar buiten je cover uit komt :-/
(En nog steeds geen pinglist als je in een server zit, hoe vaak moet daar wel niet over gezeurd zijn tijdens de beta)
Je kan in SP je ADS toggle wel veranderen:
je moet niet bij controls kijken, maar bij Gameplay, en dan Weapon Zoom vervangen met Weapon Click
groetjes
Mooi toch , heb net paar levels van de SP gedaan die is ook geweldigArsenius schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:40:
Sweet ik draai ultra met anti aliasing deferred op 2x msaa, 4 x is net iets te veel @ GTX 460. Ik heb helemaal geen nieuwe kaart nodig.
Nou, de MP is toch wel erg teleurstellend so far
In 17 mins playtime is heeft hij al 3 keer mn systeem helemaal gefrozen dat ik moet rebooten
Nooit met de beta gehad en hij draait ook nog eens met slechtere framerates als de beta..
Dit gecombineerd met het nog steeds niet je keybinds kunnen aanpassen en met bugs in de SP (bijv. corpses die gewoon rechtop staan maar wel zwartgeblakerd..) is toch wel erg meh
Oh en dat audio soms gewoon 5 mins helemaal dood gaat dat je alles alleen nog maar hoort van heel ver en sommige dingen gewoon niet
In 17 mins playtime is heeft hij al 3 keer mn systeem helemaal gefrozen dat ik moet rebooten
Nooit met de beta gehad en hij draait ook nog eens met slechtere framerates als de beta..
Dit gecombineerd met het nog steeds niet je keybinds kunnen aanpassen en met bugs in de SP (bijv. corpses die gewoon rechtop staan maar wel zwartgeblakerd..) is toch wel erg meh
Oh en dat audio soms gewoon 5 mins helemaal dood gaat dat je alles alleen nog maar hoort van heel ver en sommige dingen gewoon niet
[ Voor 13% gewijzigd door Relis op 25-10-2011 00:47 ]
Ik heb het "trucje" verwijderd, EA zal er echt niet wakker van liggen.
Ze hebben namelijk groen licht gegeven dat de servers in Engeland online kunnen.
Er zijn al een hoop UK servers online, en daar komt hij officieel tegelijk met NL uit.
En je bent nog niet eens in overtreding, je hebt het spel legaal gekocht en de servers zijn online.
Ze hebben namelijk groen licht gegeven dat de servers in Engeland online kunnen.
Er zijn al een hoop UK servers online, en daar komt hij officieel tegelijk met NL uit.
En je bent nog niet eens in overtreding, je hebt het spel legaal gekocht en de servers zijn online.
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
Draait echt goed niet normaal! Sta er van te kijken. Het ziet er echt prachtig uit. Alles op ultra en 2 x msaa. En dit op 1920 x 1080.
En dit leunt op een HD6850 1GB
[ Voor 13% gewijzigd door H.Boss op 25-10-2011 00:50 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Wat heeft dit met MP te maken? Bij de meeste mensen (inclusief mijzelf) draait de game boven verwachting goed/smooth. Weet niet wat je config is, CF/sli oid.Relis schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:45:
Nou, de MP is toch wel erg teleurstellend so far
Daarnaast moet de day 1 patch ook nog uitkomen, toch? Zal ook wel het 1 en ander in gefixed worden.
Ja die 1day patch zal nog wel het één en ander aan bugs patchen ben ik niet bang voor.HammerNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:51:
[...]
Wat heeft dit met MP te maken? Bij de meeste mensen (inclusief mijzelf) draait de game boven verwachting goed/smooth. Weet niet wat je config is, CF/sli oid.
Daarnaast moet de day 1 patch ook nog uitkomen, toch? Zal ook wel het 1 en ander in gefixed worden.
Maak daar maar 10.000 van.
Kunnen de eerlijke spelers wat inhalen.
Die ... word trouwens wel heel aantrekkelijk nu.
Ik kan het spel dadelijk gewoon op ultra spelen met mijn oude ATi 5850, ik denk dat AA zelfs aan mag.
Ik zelfs op 1920 x 1200 met 2xmsaa. Die 4xmsaa gooit wel roet in het eten. Ja en ik heb mijn geheugenclock lopen @ 830 met MSI afterburner, fan op 100%. Geeft ook een boost @ GTX 460. Alles smooth!MrJoker1985 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:48:
Draait echt goed niet normaal! Sta er van te kijken. Het ziet er echt prachtig uit. Alles op ultra en 2 x msaa. En dit op 1920 x 1080.
Mijn punt is dat het nog steeds buggy is, dat er nog steeds bugs v/d beta in zitten waar ondertussen al heel veel complaints/tickets over zijn gemaakt.HammerNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:51:
[...]
Wat heeft dit met MP te maken? Bij de meeste mensen (inclusief mijzelf) draait de game boven verwachting goed/smooth. Weet niet wat je config is, CF/sli oid.
Steeds werd er weer gezegd:"It's beta, itll be fixed in final", maar het is dus niet gefixed
Het feit dat hij slechter draait dan de beta en gemiddeld 1 keer per 5 min crashed is voor mij toch wel zuur. (Kan aan mijn systeem liggen maar ik heb niets verandert tussen de beta en nu dus daar twijfel ik aan, hoewel het wel mogelijk is ja)
klinkt goed.MrJoker1985 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:48:
hoeveel fps haal je ongeveer gemiddeld?
With you on that one. Bijna alles op Ultra (shadows niet), 1920x1080@60Hz, 2x AA - 4x AF op een MSI R6870 1 GB Twin Frozr. Minimaal 40 fps. Zelfs met het verlagen van wat settings (AA en AF) zodat het op 60FPS blijft gaan ziet het spel er nog zo... geweldig goed uit. Verder voelt de besturing gewoon goed aan (na wat afstellen), het geluid is overweldigend realistisch (War Tapes + 7.1 setje). Gameplay voelt ook vrij goed aan, heb nog maar 20 minuten gespeeld.HammerNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:51:
[...]Bij de meeste mensen (inclusief mijzelf) draait de game boven verwachting goed/smooth. Weet niet wat je config is, CF/sli oid.
Kijk, dit is iets waar veel ontwikkelaars een lesje van kunnen leren.
[ Voor 14% gewijzigd door Tokkes op 25-10-2011 00:58 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Zo een paar rondjes bf3 MP achter de rug.
Als eerste ik voel me een enorme noob voornamelijk omdat ik de mappen nog niet ken
Daarnaast valt nog erg te merken dat iedereen eraan moet wennen
echt veel tactische movement is er daardoor dus niet, iedereen rent maar wat heen en weer
maarja... dat was te verwachten
Ook valt het me allemaal erg mee !
Battlelog is nog hier en daar wat eigenaardig.
Mijn oude 5770 trekt het prima op standaard high @ 1080p
het ziet er nog mooier uit dan ik had gedacht, de Beta was inderdaad totaal niet representatief.
Als eerste ik voel me een enorme noob voornamelijk omdat ik de mappen nog niet ken
Daarnaast valt nog erg te merken dat iedereen eraan moet wennen
echt veel tactische movement is er daardoor dus niet, iedereen rent maar wat heen en weer
maarja... dat was te verwachten
Ook valt het me allemaal erg mee !
Battlelog is nog hier en daar wat eigenaardig.
Mijn oude 5770 trekt het prima op standaard high @ 1080p
het ziet er nog mooier uit dan ik had gedacht, de Beta was inderdaad totaal niet representatief.
Man Your Battlestations: Battlefield 3 is Live on Origin!
[ Voor 29% gewijzigd door DefLite op 25-10-2011 01:00 ]
En EA heeft zojuist de gouden steeksleutel voor beste publisher gewonnen.
Kan iemand dit bevestigen?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Met 2 x msaa = 30 fpsWebjunkie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:56:
[...]
klinkt goed.
hoeveel fps haal je ongeveer gemiddeld?
Zonder msaa = 40 fps
Ik meet het normaal nooit, voor mijn gevoel loopt het zeer vloeiend.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Dit topic is gesloten.