Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik hoorde het ook al via een vriend op het CoD forum dat een aantal van zijn vrienden de mail al hadden gekregen.
Lijkt mij een ja. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:03:
[...]

Ik hoorde het ook al via een vriend op het CoD forum dat een aantal van zijn vrienden de mail al hadden gekregen.
Lijkt mij een ja. 8)
In de VS alleen. Zelf geen mail ontvangen, ook kom ik niet door de release date check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Novi schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:04:
[...]

In de VS alleen. Zelf geen mail ontvangen, ook kom ik niet door de release date check.
Die vriend komt uit Denemarken en ik denk dat de poorten in europa ook wel open zullen gaan.
Tegenhouden heeft geen zin meer. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidAxe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 17:16
Geen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus.

Het spijt me, maar bovenstaande quote vind ik wel heel ver gaan. Het vrij uitwisselen van informatie is hierbij dus echt tot een einde gekomen. Ik tweak al sinds *even opzoeken* Dinsdag 14 maart 2000, maar dit gaat mij echt te ver!!
Wat is er van deze site terecht gekomen? En dan wel vragen of we willen stemmen voor de beste gecensureerde website van het jaar??

Als moderators niet begrijpen waar dergelijke zaken over gaan, dan wordt het gewoon tijd dat ze een andere job gaan zoeken! Er zijn hier kennelijk veel mensen die het spel gewoon legaal willen aankopen, maar die worden hierdoor dus richting de *reloaded releases etc. verbannen. Jammer, heel jammer!

Wat is er mis met het uitwisselen van tips over het aankopen van een legale cd-key uit een ander land om het spel nu al te kunnen spelen? Helemaal niks toch? Hoe kan tweakers.net überhaupt begrip tonen voor het feit dat EA verschillende releasedates aanhoudt? Het is dan toch juist een sport voor sites als deze om daaraan te ontkomen?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog niet iedereen op Teamspeak gezien dus bij deze nog even rond spammen ;)

http://www.gotbf3.nl/teamspeak

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nog een laatste keer dan. ;)
Klote ESSAY, ik wil spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

DavidAxe schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:13:
Geen tips of trucs van VPN in dit topic. Ook het hinten naar dit soort dingen is niet de bedoeling, zoals normaal op GoT. Ook niet in dit topic dus.

Het spijt me, maar bovenstaande quote vind ik wel heel ver gaan. Het vrij uitwisselen van informatie is hierbij dus echt tot een einde gekomen. Ik tweak al sinds *even opzoeken* Dinsdag 14 maart 2000, maar dit gaat mij echt te ver!!
Wat is er van deze site terecht gekomen? En dan wel vragen of we willen stemmen voor de beste gecensureerde website van het jaar??

Als moderators niet begrijpen waar dergelijke zaken over gaan, dan wordt het gewoon tijd dat ze een andere job gaan zoeken! Er zijn hier kennelijk veel mensen die het spel gewoon legaal willen aankopen, maar die worden hierdoor dus richting de *reloaded releases etc. verbannen. Jammer, heel jammer!

Wat is er mis met het uitwisselen van tips over het aankopen van een legale cd-key uit een ander land om het spel nu al te kunnen spelen? Helemaal niks toch? Hoe kan tweakers.net überhaupt begrip tonen voor het feit dat EA verschillende releasedates aanhoudt? Het is dan toch juist een sport voor sites als deze om daaraan te ontkomen?
8)7
Er is best veel geknipt in de BF3 topics - soms wordt ook veel toegelaten.
Het VPN verhaal wordt gewoon toegestaan - op eigen risico - er kan beter 1 goede howto komen en iedereen is tevreden dan dit vage gedoe met half illegale VPN verbindingen en het wegdrukken in de ban-hoek.

De release data zijn wereldwijd altijd zo geregeld - devs vinden het gewoon een eer dat men zover gaat om de game een dag eerder te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie wat doe jij hier nog?
Moet jij niet een gigantisch aantal servers aanzetten? ;)

Move it, NOW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
lol maar mijn battlelog is saying: Your account is not allowed to login. En die EA chat is nergens te bekennen ±S iemand een link voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Net al een poos gespeeld.. moet zeggen dat het een supervette game is die zijn wachten meer als waard was... nou ja, wachten :P

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:51
Heeft iemand misschien ook het probleem dat terwijl Origin op de D schijf is geinstalleerd en in Origin ook is ingesteld dat nieuwe games op de D moeten geinstalleerd worden en niet op C, dat de BF3 preload dan TOCH op de C word gezet? Ik heb een SSD van 60GB voor booten van Windows en dus weinig ruimte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08
Wordt even dus opnieuw installeren origin!

Heb net 2 uur achtereen gespeeld, alleen de single player dan. Wil die eerst uitspelen.

Het is by far away de beste singleplayer die ik ooit heb gespeeld.

Het ziet er echt ziek mooi uit en de actie/geluid is waanzinnig. Graphics zijn echt te mooi.

i5 2500
16gb ram
2x 6970 2gb crossfire

Draai alles op ultra 1920x1200 met vsync uit en aa op 2x
Gemiddeld 70fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
msmeenge schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:27:
Heeft iemand misschien ook het probleem dat terwijl Origin op de D schijf is geinstalleerd en in Origin ook is ingesteld dat nieuwe games op de D moeten geinstalleerd worden en niet op C, dat de BF3 preload dan TOCH op de C word gezet? Ik heb een SSD van 60GB voor booten van Windows en dus weinig ruimte..
ik heb origin op mijn C (SSD) en de installers/games op D (gewone 7200rpm schijf)
geeft geen problemen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/4vs11c.png

Ze hebben trouwens de levertijd weggehaald bij de product pagina, en hier alleen een release datum vermeld.

[sarcasm]Ik hou van zulk soort bedrijven die zo veel informatie aan hun klanten geven![/sarcasm]

Oh, en nog een quote uit een e-mail waarin ik vroeg hoe de verzendingswijze van Wehkamp verloopt.
Wij vermelden bij al onze artikelen of ze voorradig zijn en wat de verwachte levertijd is. Nadat u een artikel heeft besteld, ziet u onder ‘Mijn bestellingen’ op Mijn wehkamp.nl de meest actuele leveringsinformatie van een artikel, zoals aangegeven door de leverancier. Wij hebben geen andere informatie dan de informatie die daar wordt getoond.
Sterkte iedereen! Ik zoek me bed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ja na een avondje MP te hebben gespeeld kan ik concluderen dat de beta ook ECHT een beta was. Er is in die 2 weken tijd zoveel veranderd, vooral details die het spel weer prettiger maken. Alleen zijn sommige wapens duidelijk generfed, wat ik altijd een beetje jammer vind(SVD en MK11). Ik ben er ook nog niet uit of ik de hitregistratie nou geweldig vind, maar daarvoor moet ik even meer spelen.

Edit:
Oh ja, als je het spel repareert(moet je wel weer opnieuw de VPN gebruiken) wordt er een bestand van 48mb gedownload. Patch?

[ Voor 14% gewijzigd door codex op 25-10-2011 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
questarey schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:31:
[...]

ik heb origin op mijn C (SSD) en de installers/games op D (gewone 7200rpm schijf)
geeft geen problemen bij mij
haha kan ik alleen nog niet zoveel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
msmeenge schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:47:
[...]

haha kan ik alleen nog niet zoveel mee :P
Hier wil het ook niet lukken, hij blijft op c installeren (ssd) ipv op opgegeven folder op d:

edit;

in regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\eagames
bf3 en beta verwijdert.
Ook de mappen in c: (origin games verwijdert)

nu pikt ie hem wel goed

[ Voor 24% gewijzigd door Bullus op 25-10-2011 01:57 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07
reemprive schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:38:
Ja na een avondje MP te hebben gespeeld kan ik concluderen dat de beta ook ECHT een beta was. Er is in die 2 weken tijd zoveel veranderd, vooral details die het spel weer prettiger maken. Alleen zijn sommige wapens duidelijk generfed, wat ik altijd een beetje jammer vind(SVD en MK11). Ik ben er ook nog niet uit of ik de hitregistratie nou geweldig vind, maar daarvoor moet ik even meer spelen.

Edit:
Oh ja, als je het spel repareert(moet je wel weer opnieuw de VPN gebruiken) wordt er een bestand van 48mb gedownload. Patch?
Ik hoop dat het m'n crashes fixed, om de een of andere reden draait SP als een zonnetje maar kan ik MP niet langer dan 5 tot 7 mins spelen.

Over de SP gesproken trouwens:
spoiler:
Dat lvl dat je achter in die straaljager zit is wel zo ontzettend gaaf! :D
Heel veel van die kleine dingen zoals de krasjes op de 'canopy' zorgen echt voor de immersion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

DanielWW2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:22:
Stewie wat doe jij hier nog?
Moet jij niet een gigantisch aantal servers aanzetten? ;)

Move it, NOW. :P
Staan al aan, kijk maar in Battlelog onder Xbox360 en PS3 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik wilde het niet,maar ik heb BF3 gepreordered en geactiveerd. Hopelijk dat het toch op Steam komt. Maar voor 25 eu kon ik het niet laten liggen :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Bullus schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:51:
[...]

Hier wil het ook niet lukken, hij blijft op c installeren (ssd) ipv op opgegeven folder op d:

edit;

in regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\eagames
bf3 en beta verwijdert.
Ook de mappen in c: (origin games verwijdert)

nu pikt ie hem wel goed
Bij mij pakt hij em niet :S met die methode..

edit: gefixed door wat meer te verwijderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekiame op 25-10-2011 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:04:
Ik wilde het niet,maar ik heb BF3 gepreordered en geactiveerd. Hopelijk dat het toch op Steam komt. Maar voor 25 eu kon ik het niet laten liggen :)
Waar heb je hem gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
msmeenge schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:05:
[...]

Bij mij pakt hij em niet :S met die methode..

edit: gefixed door wat meer te verwijderen.
heb je ook alle game installers verwijdert?
Je moet hem daarna wel opnieuw weer downloaden..

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 25 heb je de gewone release key toch? Ik ga zo de LE bestellen voor €33,-. moet nu alleen ff een creditcard bestellen aangezien paypal 4 dagen nodig om geld op je account bij te schrijven.

Heb een preorder bij de wehkamp maar die stuur ik wel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
JEZUS WAT VET DIE GAME. Zonet wat potjes Kharq gespeeld en lekker met mijn tank een jet uit de lucht geschoten. Vliegen gaat wel een groot feest worden aangezien er nu alweer mensen zijn met Heatseekers... Dat in combinatie met genoeg mensen die snappen hoe stingers werken en je hebt helemaal niks in te brengen als jet.... De AA blijft ook erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar bestellen jullie hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik had hem op G2Play besteld, maar die vanavond gecancelled en hem gekocht bij Cdkeysdiscount.com, werd meteen geleverd en ik denk dat het merendeel van de mensen die vanavond op de GoT TS zaten daar kochten. Overigens is een map zoals Seinie crossing voor mij niet echt weggelegd, simpelweg omdat ik er geen fuck van zie met mijn graphical settings. Ik zal de komende tijd toch vooral de vehicle maps blijven spelen denk ik zo, helaas crashte mijn game net toen ik netjes in een Hornet spawnde in Operation Firestorm. Geluid stottert bij mij nu ook niet meer, maar valt nog wel regelmatig weg. Commorose is redelijk zinloos op de manier zoals het er nu in zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Weet iemand of je die vreselijk irritante druppels cq glare op het scherm kan uitschakelen?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Ik was er al bang voor maar CQ lijkt meer op Domination mode. De grootste boosdoener daarvan zijn de vlaggen die te dicht op elkaar zijn geplaatst. Zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hmm, ik moet zeggen dat ik hier ook heel erg bang voor was. Uiteindelijk valt het allemaal toch nog wel mee. Kharq vond ik in ieder geval erg sterk. De rest van de maps nauwelijks gespeeld (Met uizondering van zonet een hele tijd Caspian Border). Jets vliegen nog altijd erg fijn, en de volgorde van unlocks is compleet overhoop gehaald. 900 punten en je hebt de heatseekers al binnen.

@Voxalizer. Nope, helaas niet.

Hoe dan ook, het eerste wat me al wel gigantisch stoort is de 'oppervlakte' van spawnpoints. Je spawnt keer op keer op dezelfde plek. Ik denk dat je echt kan spawnen op een gebied van 5m², veel te makkelijk te campen dus.... In BC2 was dit juist lekker groot, waardoor je nooit echt last had van mensen die bij een specifieke spawn plek gingen campen. Dit was steeds in Kharq, maar in andere maps ook een paar keer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kan op dit moment geen enkele game meer joinen. Krijg de melding als hij het spel in wil gaan: Somthing strange happend bla bla bla... Ellende.

code:
1
Something strange happened, please report this issue: ERR_LOGIN_DISPLAYTOS

[ Voor 23% gewijzigd door DAMAGE op 25-10-2011 03:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
er was net wel een aankondiging dat er kort onderhoud ging plaatsvinden!

overigens..wat een geweldige game!

ik ben blij dat morgen m'n 2 nieuwe videokaarten binnen komen, knallen op ultra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Game is zeker vet. Ik speel hem helemaal op ultra, en ziet er leuk uit... Gamed ook nog wel nice ook :) Zeker de best uitziende shooter ever. Hoewel ik wel erg moet wennen na de beta, het speelt behoorlijk anders...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Single player op een avond uitgespeeld. Niet te lang, niet te kort. Wel heel erg tight gescript, lijkt erg op CoD qua verhaalvertelling en gameplay scripting. Audio-visueel adembenemend. Draai op ultra met 2 470's en draait redelijk soepel (50-80FPS), heb alleen wat last van micro-stutter af en toe, vermoedelijk een SLI probleem.

Multiplayer kan ik nog geen conclusies over vellen. Ik vind het wel bijzonder lastig dat je nergens je ping kan zien... Leuk dat spotting wat generfed is, want in Bad Company 2 was dat toch een tikkeltje overpowered.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Gisteravond een uurtje kunnen spelen (door simpel 3x een ip adres in een vakje te typen :) )
Op het eerste gezicht leek het grafisch strakker dan in de beta, ook het geluid viel me op was beter.

Ik heb in de ingame console de fps aangezet : render.drawfps 1
Met mijn hd6950 2GB alles op high en textures op medium msaa 4x rest uit ook motionblur bleef ik altijd netjes rond 60 FPS steken. Natuurlijk is er nog meer uit te halen (had ook nog oude drivers erop staan)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Justin2000 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:37:
Gisteravond een uurtje kunnen spelen (door simpel 3x een ip adres in een vakje te typen :) )
Op het eerste gezicht leek het grafisch strakker dan in de beta, ook het geluid viel me op was beter.

Met mijn hd6950 2GB alles op high en textures op medium msaa 4x rest uit ook motionblur bleef ik altijd netjes rond 60 FPS steken. Natuurlijk is er nog meer uit te halen (had ook nog oude drivers erop staan)
Bedankt voor de FPS tip wist niet hoe ik hem moest weergeven maar zal vanavond ook eens een benchmark draaien op de HD6950 nu geen tijd moet werken pfff ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet welke wapens via co-op unlocked worden? Wil vanavond daar wel een poging mee wagen met wat mede GoT'ers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Onder het mom van Freedom of Speech, en het feit dat het gebruik van een proxy geen illegale praktijken zijn. Als je beblacklist wordt krijg je van je ISP ook een proxy toegewezen >:)
EA heeft voor de UK servers toestemming gegeven dat ze online mogen en Engeland de zelfde release date heeft als Nederland zie ik geen probleem.

In internet explorer ga naar Extra (tandwiel)--> Internet Opties --->Verbindingen --> Lan instellingen.

Alles uitvinken en verbinden met proxy aanvinken, dan op geavanceerd en de volgende gegevens invullen bij http secure en ftp

Adres: 210.107.100.251 poort:8080

Checken als je naar google gaat of je kunt internetten , google Korea :P

daarna origin opniew opstarten, BF3 launchen en bij de check op ok klikken.
Browser plugin installeren en klaar is klara.

Proxy weer uitschakelen en het feest kan begin.

Mocht er iemand roomser dan de paus zijn en mij hiervoor een Ban willen geven dan hoop ik dat ie er een lekker gevoel van overhoud en wens ik hem toch een fijne dag toe ;-)

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Kan iemand die al online gespeeld heeft vertellen of de vreselijke beta hit registratie 'bugs' verholpen zijn?
Ik bedoel dan natuurlijk het constant doodgeschoten worden achter 2 meter solid rock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:18
Remzz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:36:
[afbeelding]

Ze hebben trouwens de levertijd weggehaald bij de product pagina, en hier alleen een release datum vermeld.
In de comments van BF3:LE op wehkamp.nl staat anders dat je hem binnen zou moeten krijgen op de release datum. Dit zou dus gewoon donderdag moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:44:
Iemand die weet welke wapens via co-op unlocked worden? Wil vanavond daar wel een poging mee wagen met wat mede GoT'ers.
Van wat ik uit het battlelog kan halen zijn de volgende wapens te unlocken via co-op:

Assault
KH2002 126000 coop score
G3A3 441000

Engineer
SG553 378000

Recon
M39 EMR 252000

General
MP412 REX 63000
MP7 189000
93R 315000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Hmm, ben best wel slecht geworden na 1 jaar BF niet meer gedaan te hebben! FF oefenen weer hoor :) Had ook weer een fail actie dat ik met mijn heli de lucht in ging (Inclusief passagier) en dat ding weer neerstorte. Je raad het al, mijn oor deed pijn van het gescheld. :P

Zijn er trouwens nieuwe catalyst drivers, mijn game is 3-4 keer gecrashed...

[ Voor 12% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-10-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
De hele dag werken :'(

Twijfel of ik gelijk aan de MP begin of toch even de SP er doorheen jas... ik ben gek op goed uitgewerkte scripted events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah nice, thnx! Benieuwd hoeveel punten verdiend kunnen worden met de gehele coop, wellicht moet je meerdere rondes spelen, zou minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 20:31
MuadD1b schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:51:
Kan iemand die al online gespeeld heeft vertellen of de vreselijke beta hit registratie 'bugs' verholpen zijn?
Ik bedoel dan natuurlijk het constant doodgeschoten worden achter 2 meter solid rock :)
Zijn verholpen :)

In de beta leek dit zo omdat er een packetloss was tussen de clients(die van jou en de tegenstander). Dit wordt nu via de server geregeld en zorgt ervoor dat jij gelijk ziet als iemand op je schiet. Dus geen spontane deaths meer ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht op http://www.hotcdkey.com/ en daar betaalde ik E33 voor de Limited Edition.
Binnen 20 minuten een key gekregen die verzilverd en aan het downloaden. (Geen VPN "zooi") Of iets dergelijks.

Ik had gekozen voor die website omdat ik met Ideal kon betalen via Moneybookers. (Op Cdkeysdiscount.com kon ik alleen met paypal betalen en dat heb ik niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:06:
Ik heb hem gekocht op http://www.hotcdkey.com/ en daar betaalde ik E33 voor de Limited Edition.
Binnen 20 minuten een key gekregen die verzilverd en aan het downloaden. (Geen VPN "zooi") Of iets dergelijks.

Ik had gekozen voor die website omdat ik met Ideal kon betalen via Moneybookers. (Op Cdkeysdiscount.com kon ik alleen met paypal betalen en dat heb ik niet.)
Al "gewoon" kunnen activeren in Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloaden kan idereen, activeren na de download is het probleem juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:09:
Downloaden kan idereen, activeren na de download is het probleem juist ;)
Ow ok sorry, dat zal ik zo eens testen dan. :)

edit: Ik zie dat ze daar de prijs omhoog hebben gegooit :O
Nu op die site dus TOTAL : EUR€39.64 (incl de 8% kortings code)

Das wel snel gegaan, binnen 1-2 uur ineens de prijs met 6 euro omhoog.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
De multiplayer is zo goed...je vraagt je bijna af of het spel hogere cijfers zou krijgen als men de singleplayer achterwegen had gelaten. Dat is het enige punt waar de game nu op afgerekend wordt (en met afgerekend bedoel ik een 9 ipv 9,5 of hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:06:

Moet jij eens proberen BF3 te starten als je download klaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Weet er iemand hoe je trouwens de zoom kunt togglen?
Vindt het vrij irritant om telkens je rechtermuisknop in te houden voor te blijven zoomen.
Justin2000 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:37:

Ik zit hier met een hd6950 1GB.. Ook alles op high (ook textures) wel msaa 4x uit. Ik haal ook rond 60 fps maar vindt het eigenlijk niet zo super smooth spelen... Heb overigens de nieuwste drivers geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
frye schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:12:
Vindt het vrij irritant om telkens je rechtermuisknop in te houden voor te blijven zoomen.

[...]

Ik zit hier met een hd6950 1GB.. Ook alles op high (ook textures) wel msaa 4x uit. Ik haal ook rond 60 fps maar vindt het eigenlijk niet zo super smooth spelen... Heb overigens de nieuwste drivers geïnstalleerd.
Bij de opties kan je dat toggelen, niet bij je key settings, maar een ander instel scherm.

Weet iemand trouwens hoe je de BF3 BETA weg krijgt uit origin? hij staat er nu toch maar voor niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
frye schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:12:
Is gewoon in de instellingen te veranderen, in-game. Heb het zien staan, eerste wat ik veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Dacuuu schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:14:
[...]

Bij de opties kan je dat toggelen, niet bij je key settings, maar een ander instel scherm.
Hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Mijn key bestelt bij OnlineKeyStore. Krijg hem waarschijnlijk donderdag binnen. Meestal zijn ze wel wat sneller.

Helaas net even wat meer geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestel dan bij eentje die direct levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:30:
Bestel dan bij eentje die direct levert?
Dat doen ze meestal ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Misiek schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:29:
Mijn key bestelt bij OnlineKeyStore. Krijg hem waarschijnlijk donderdag binnen. Meestal zijn ze wel wat sneller.

Helaas net even wat meer geduld
http://cdkeysdiscount.com/155-cd-key-battlefield-3.html

Heeft ongeveer de helft van de Tweakers BF3 clan hem besteld ( en de Wehkamp geannuleerd >:) ) Keys krijg je binnen 10 seconden in je INbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah Wehkamp houd straks nog over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik heb problemen met het inloggen bij 'Feedback & Support'.
Op een gegeven moment kom ik bij deze pagina terecht waar ik moet inloggen, echter blijft het scherm volledig leeg. Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand8
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09-2021
Zag dit net staan bij Battlelog News:
ONLINE PORTS FOR BATTLEFIELD 3

By: zh1nt0 Posted: 3 hours ago 96 comments
If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

If you are playing on PS3, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 80, 443, 9988, 10000-10100, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016

If you are playing on Xbox 360, please enable the following online ports on your connection:
TCP: 53, 88, 3074
UDP: 53, 88, 3074

For specific instructions on how to open your ports, please visit http://www.portforward.com/ [portforward.com] or contact your router manufacturer.
Bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654773849669037/

Ik kan prima spelen zonder deze poorten te openen, iemand problemen met Battlefield 3 Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man wat speelt de game top!
maps zijn erg sterk, alleen jammer dat de Limited edition maps nog nergens te vinden zijn.
zal wel in de loop van de week komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende maand eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
maar met een key die je koopt kan je dus al "normaal" online en activeren of alleen met Vpn?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie dat het gewone bf3 draad alweer genuked is.
zijn al hoop EU servers sinds gisteren avond. prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ionicdog schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:44:
maar met een key die je koopt kan je dus al "normaal" online en activeren of alleen met Vpn?
Activeren via proxy (geen vpn dus!) En daarna normaal spelen zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
ionicdog schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:44:
Je hoeft geen VPN en Proxy te gebruiken om te activeren, meer zeg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Vanavond denk ik toch maar de LE editie aanschaffen via Origin :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bespaar jezelf bijna 20 euro en doe het niet via Origin ;)
Half GoT clan heeft m bij die keysite gehaald en daarnaast SpecAct kit voor 5 euro dus voor 36 euro heb je hem met alle unlocks.

[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 25-10-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:50:
Half GoT clan heeft m bij die keysite gehaald en daarnaast SpecAct kit voor 5 euro dus voor 36 euro heb je hem met alle unlocks.
Ach, als je bedenkt hoeveel uren/dagen je in dit spel gaat steken is achteraf die 20 euro natuurlijk ook maar peanuts. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
heb de game gisteren geactiveerd, maar krijg nog wel es kicks op europese servers :s Single player is wel errug vet, zit nog een storyline achter die je niet verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Nog maar eens posten dan, zijn er nieuwe (preview) catalyst drivers voor BF3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar komen snel. Hou AMD site gewoon in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:55:
Nog maar eens posten dan, zijn er nieuwe (preview) catalyst drivers voor BF3??
Preview 3 Drivers zijn de laatste:
http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV3.aspx

[ Voor 20% gewijzigd door MrOizo2005 op 25-10-2011 08:58 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Graag niet de directe link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag komen de WHQL drivers. zou nog even wachten.
game speelt hier overigens ook prima met 11.9. 11.10 zal een kleine fps boost geven.
HD6990M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Naja link aangepast, maar in je quote heb je dan wel de directe link >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:58:
[...]

vandaag komen de WHQL drivers. zou nog even wachten.
game speelt hier overigens ook prima met 11.9. 11.10 zal een kleine fps boost geven.
HD6990M
Ik heb 3 crashes gehad in BF3, waar zou dat aan kunnen liggen dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarvoor is het problementopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:59:
[...]

Mischien schoot iemand je helikopter kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 20:31
Yintha schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:00:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Yintha schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:00:
[...]

Ok, hier is die dan: +1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Dus als je niet via origin besteld hebt of nog geen key hebt kun je nog niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
icn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:04:
Dus als je niet via origin besteld hebt of nog geen key hebt kun je nog niet gamen.
precies

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Wat was het linkje voor de TS3 server ook alweer? (Ik ben betalend lid van de clan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Na 10 paginas door gelezen is het mij nog niet duidelijk, spelen jullie de de versie gebracht met de piratenboot?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:59:
[...]

nee ik speel prima op 11.9 zonder crashes. gisteren 4 uur non stop zonder een disconnect e.d.
zou meer je setup nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Tsurany schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:50:
Heb zelf geen ervaring met Paypal maar zal vanavond eens kijken of dat makkelijk op te zetten is. Bedankt voor de tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:05:
Na 10 paginas door gelezen is het mij nog niet duidelijk, spelen jullie de de versie gebracht met de piratenboot?
Nee gewoon de gekochte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Nee Origin versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee gewoon de origin versie, verder mag er niet worden over gesproken hoe je dat doet voor de 27ste maar google is ge vriend:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dan ga in een hogere versnelling werken en vroeg naar huis ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:05:
[...]

nee ik speel prima op 11.9 zonder crashes. gisteren 4 uur non stop zonder een disconnect e.d.
zou meer je setup nakijken.
Ik heb het ook, de beta is hier nooit gecrashed, maar de full al 2x tijdens het laden van de map.
Het laden van de maps gaat hier ook een stuk slomer dan de bij de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Bij G2play besteld,als je de normale versie hebt besteld heb je de key al gekregen,maar wat ik dan niet goed kan begrijpen is dat ze de L.E. pas de 27ste versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:08:
[...]

Ik heb het ook, de beta is hier nooit gecrashed, maar de full al 2x tijdens het laden van de map.
bij mij gaat het met de retail juist sneller het laden en geen crashes.
beta was ik soms minuut aan wachten met een ssd... nu sta ik zoals het hoort als eerste erin:)
al is dat ook ruk want dan moet je nog 20/30 secs wachten voordat de game begint hehe

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Tito129 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:08:
[...]

Idd, soms gaat het bij mij ook tergend langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Laatst online: 22-08 11:19
Proxy of VPN gebruiken is NIET illegaal.

Statement van Dice :

Bazajaytee:
It isn't illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory.

Statement EA
Crash7800 (EA Communiy manager) stated in reddit "Your call, I guess, as to if it's worth the risk. Personally, I'd wait. Definitely won't work for multiplayer, and if it did all you'd be doing would be creating a needless headache for our network staff."

Bron : Forum Start> English Forums - Battlefield 3 PC> VPN

http://battlelog.battlefi...view/2832654347697790467/

12e post ofzo.

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosfera7u schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:13:
Proxy of VPN gebruiken is NIET illegaal.

Statement van Dice :

Bazajaytee:
It isn't illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory.

Statement EA
Crash7800 (EA Communiy manager) stated in reddit "Your call, I guess, as to if it's worth the risk. Personally, I'd wait. Definitely won't work for multiplayer, and if it did all you'd be doing would be creating a needless headache for our network staff."

Bron : Forum Start> English Forums - Battlefield 3 PC> VPN

http://battlelog.battlefi...view/2832654347697790467/

12e post ofzo.
das een discussie die je hier niet wint, als tweakers het vind dat het niet klopt is het zo.
meningen verschillen maar goed.
Ik duik weer een game in:)
Pagina: 1 ... 33 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.