qua download snelheid ben ik wel tevreden in origin tegenover steam. Preloaden gaat hier nu met 3,5 mb hier. Ook met andere games altijd nog deze snelheid gehad.
Dit is ook zo heerlijk om te lezen 
ik heb vandaag de battlefield 3 besteld krijg ik hem dan ook op de realse datum binnen of niet???
(19-10-2011) , Edien , EDE GLD , 21 - 30 jaar
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord
(20-10-2011) , Moderator2
Ja, de ontvangt dit artikel op de dag van de release thuis.
En dan lees je een paar berichten eerder dit :
De afleverdatum
(05-10-2011) , Jordino , HELLEVOETSLUIS , < 20 jaar
Ik heb het spel net ge pre-ordert Ik las net dat als je het spel voor oktober pre-ordert het spel op release datum binnen krijgt. Dus geld dit niet voor mensen die hem begin oktober bestellen? En sommige mensen zeggen dat als je hem pre-ordert het spel kan ontvangen 1 dag voor de release, is dit ook waar?
Antwoord
(07-10-2011) , Moderator1
Als je dit spel pre-ordert wordt deze geleverd op de releasedatum en niet eerder. Je moet hem dan inderdaad voor oktober hebben besteld. Het leveren gaat uiteraard gewoon door maar het kan zijn dat hij dan iets later wordt geleverd.
Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken
ik heb vandaag de battlefield 3 besteld krijg ik hem dan ook op de realse datum binnen of niet???
(19-10-2011) , Edien , EDE GLD , 21 - 30 jaar
Antwoord
(20-10-2011) , Moderator2
Ja, de ontvangt dit artikel op de dag van de release thuis.
En dan lees je een paar berichten eerder dit :
De afleverdatum
(05-10-2011) , Jordino , HELLEVOETSLUIS , < 20 jaar
Ik heb het spel net ge pre-ordert Ik las net dat als je het spel voor oktober pre-ordert het spel op release datum binnen krijgt. Dus geld dit niet voor mensen die hem begin oktober bestellen? En sommige mensen zeggen dat als je hem pre-ordert het spel kan ontvangen 1 dag voor de release, is dit ook waar?
Antwoord
(07-10-2011) , Moderator1
Als je dit spel pre-ordert wordt deze geleverd op de releasedatum en niet eerder. Je moet hem dan inderdaad voor oktober hebben besteld. Het leveren gaat uiteraard gewoon door maar het kan zijn dat hij dan iets later wordt geleverd.
Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Hebben andere mensen ook wanneer je op de download knop in Origin drukt, een foutmelding krijgt?...
Staat bij jullie de beta ook nog in origin?
JaKw4kje schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:10:
Staat bij jullie de beta ook nog in origin?
uhm nee?Mr. Black schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:11:
Ja. Hopelijk halen ze die binnenkort weg.
Wat dacht je van rechter muisknop en dan verwijderen aan klikken?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Zo verdwijnt de beta tenminste uit de lijst:
edit C:\Users\All Users\Origin\InstalledGames.xml
line <Game gameID="71171" lastPlayed="1318249976" hidden="0" favorite="0"/>
change hidden to 1
change hidden to 1
Mijn "nu downloaden" button is grijs, kan er niets mee, iemand anders met hetzelfde probleem?
in het BF3 topic is men vooral bezig elkaar verbaal af te maken
...dus hier maar nog een keer: suffe vraag misschien, maar als ik nu via direct2drive de ltd edition zou pre-orderen en dus pre-loaden, kun je dan pas op 28 oktober spelen (aangezien het een Engelse site/leverancier betreft; in de UK is 't een dagje later..)?
...dus hier maar nog een keer: suffe vraag misschien, maar als ik nu via direct2drive de ltd edition zou pre-orderen en dus pre-loaden, kun je dan pas op 28 oktober spelen (aangezien het een Engelse site/leverancier betreft; in de UK is 't een dagje later..)?
Tnxkingknarf schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:28:
change hidden to 1
Zo lekkere trailer zeg !Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:09:
Misschien moeten we hier verder over de trailer praten?
[video]
Komt door het meeste epische Battlefield nummer dat ooit gecomponeerd is.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik weet het niet zeker maar ik denk ja.gratis_vodka schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:48:
in het BF3 topic is men vooral bezig elkaar verbaal af te maken![]()
En verder hebben de mensen in het BF3 topic elkaar al afgemaakt.
Ik was gelukkig net even weg om ANNO 1404 te spelen dus ik ben safe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je moet zijn site maar eens checken!
http://www.ianlivingstone.net/
Vet coole gast. One day .... one day .... Kain .....
http://www.ianlivingstone.net/
Vet coole gast. One day .... one day .... Kain .....
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Shit, nog steeds mijn pre-order code niet ontvangen. Maat van mij heeft het spel al binnen gesleept
Je hebt nog ruim 5 dagen.Webcustoms schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:33:
Shit, nog steeds mijn pre-order code niet ontvangen. Maat van mij heeft het spel al binnen gesleept
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
soms ik het fasinerend hoe erg mensen kunnen bleren hier.
van kom op... wat maakt het nou uit dat iemand de 21ste niet de preload kan beginnen ?
heb geduld..... game word toch pas speelbaar rond de 25/27ste
ik heb persoonlijk mijn code ook nog niet binnen.
but i couldnt care less
weet ieder geval dat het wel goed komt.
van kom op... wat maakt het nou uit dat iemand de 21ste niet de preload kan beginnen ?
heb geduld..... game word toch pas speelbaar rond de 25/27ste
ik heb persoonlijk mijn code ook nog niet binnen.
but i couldnt care less
YouTube: #BF3 - Back to Karkand - Off-Screen Footage - EA Showcase Poland Het is niet veel maar ik krijg er zin in! Denk dat back to karkand redelijk snel uit gaat komen
[ Voor 27% gewijzigd door bloodlynx op 21-10-2011 19:39 ]
Fix de link even, dit ziet er namelijk niet uit.
Bij mij was het ditkingknarf schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:28:
change hidden to 1
edit C:\ProgramData\Origin\InstalledGames.xml
change hidden to 1
Is toch vaag... geen mail gekregen, maar restart Origin ff... doe voor nog een keer op download drukken, en ineens begint ie 
#Happyperson
#Happyperson
Die comment met de meeste thumbs up kan ik wel in meekomenbloodlynx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:37:
YouTube: #BF3 - Back to Karkand - Off-Screen Footage - EA Showcase Poland Het is niet veel maar ik krijg er zin in! Denk dat back to karkand redelijk snel uit gaat komen
Niemand die origin heeft geïnstalleerd en ook een PSN account heeft die even kan checken of friend import bij hem/haar wel werkt?
Moet wel zeggen dat Origin tot nu toe (ook toen t nog EA Download Manager heette) echt snel is, ik trek BF3 ook weer met de volle 20Mbit binnen net als met de beta. Dat hebben ze wel goed voor elkaar
Ik wens je veel succesgratis_vodka schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:48:
Probeer daar nu ook te bestellen, Vage PayPal integratie, failed iig met een server error, Clickandbuy account aangemaakt, leek goed te gaan maar failed alsnog op telefoon controle. En creditcard failed nu ook omdat telefoon controle tevaak fout is gegaan.
Makkelijk systeem hebben ze bedacht. Not.
Vroegah, simpele PayPal koppeling, ging prima, nooit problemen mee gehad.
Anyway, als het ooit lukt, denk ik dat het afhankelijk is van het land waarin je woont wanneer hij vrijgegeven wordt.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Misschien moest dat wel omdat mensen anders teveel konden zien. Althans... das de enige reden waarmee hij weg kan komen. Anders is het gewoon een prutser eerste klas.Spekker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:53:
Die comment met de meeste thumbs up kan ik wel in meekomen
@ Discussie hierboven: Bij Origin heb je zekerheid, daar zou ik bestellen als ik hem echt graag op release date wilde spelen. Anders contact op nemen met Direct2Drive, hopen dat zij het je kunnen vertellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2011 20:04 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kan iemand me vertellen of je BF3 kan pre-loaden op een andere pc?
Ik verwacht namelijk maandag of dinsdag een SSD te kunnen inbouwen, waarna ik een volledige reinstall van windows ga doen. Daarom zou ik BF3 willen preloaden op m'n laptop, en daarna de bestanden over te zetten naar m'n vaste pc om te installeren op m'n nieuwe SSD. Maar zijn de bestanden over te zetten naar een andere pc?
Ik verwacht namelijk maandag of dinsdag een SSD te kunnen inbouwen, waarna ik een volledige reinstall van windows ga doen. Daarom zou ik BF3 willen preloaden op m'n laptop, en daarna de bestanden over te zetten naar m'n vaste pc om te installeren op m'n nieuwe SSD. Maar zijn de bestanden over te zetten naar een andere pc?
Verwijderd
Als je hem maandag of dinsdag ontvangt.. En de release is donderdag.. Dan maakt het toch niet uit of je hem nu pre-load of dat je hem dinsdag pre-load? Je hebt hem alsnog gedownload voor de lancering..thommich schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:20:
Er speelt nog iets anders mee 
In de week zit ik op kot en heb ik een datalimiet van 50GB/maand, en tegen dan naderen we het eind van de maand. (zeker met een reinstall ertussen waar ik veel download). Nu ben ik thuis en heb ik nog 40GB over... Zou hem dus graag dit weekend nog afhalen
En ja ik weet dat datalimieten sedert 2010 ofzo not done zijn... Woon in België...
In de week zit ik op kot en heb ik een datalimiet van 50GB/maand, en tegen dan naderen we het eind van de maand. (zeker met een reinstall ertussen waar ik veel download). Nu ben ik thuis en heb ik nog 40GB over... Zou hem dus graag dit weekend nog afhalen
En ja ik weet dat datalimieten sedert 2010 ofzo not done zijn... Woon in België...
Tenzij je echt een dieptreurige verbinding hebt zou ik gewoon wachten en de game meteen op je HDD downloaden na de reinstal en daarna op de SSD installeren bij de launch.thommich schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:20:
Je kan nooit zomaar een install overzetten en ik vrees voor je dat origin niet een bestand opslaat waarmee je de game kan installeren. Ik denk dat het een soort steam is dat werkt dacht ik ook niet als je dat zomaar op een andere computer zet.thommich schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:28:
Er speelt nog iets anders mee

Ik las nochtans dat het soms mogelijk is om een "offline" backup van je game te maken. Maar dat zal dan wel niet gelden voor BF3. Tenzij iemand die de pre-load voltooid heeft mij even gelukkig kan maken
Nutteloos, ik wil PC zien!
Was dat niet veel werkt al dat plastic eraf halen?
[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 21-10-2011 20:42 ]
Nog een XBOX360 diskje voor mij?
dit gaat een beetje offtopic jongens 
zijn ze er ook voor pc!!
zijn ze er ook voor pc!!
Dit is een slowchat topic. Alles is hier bijna offtopic.megadoom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:44:
dit gaat een beetje offtopic jongens
zijn ze er ook voor pc!!
Offtopic? Also, is er eigenlijk al iets bekend over freelook in BF3? Stiekem hoop ik er toch wel op... Ik ben al lang blij dat je fatsoenlijk rond kan kijken in die jets, nu nog leuk rondkijken zonder de rest van je lichaam te bewegen.
doe mij ook maarProfoundValue schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:47:
[...]
Stuur er ook eentje op naar mij dan!
(ontopic dan
[ Voor 5% gewijzigd door megadoom op 21-10-2011 20:48 ]
hmmm, als dit ook bij wehkamp is, heb ik hem misschien ook morgen

edit: srry voor geen edit ^
[ Voor 3% gewijzigd door megadoom op 21-10-2011 20:54 ]
Ik heb BF3 voor de PC besteld. Nu krijg ik onderstaande mail. Ik kan me alleen niet voorstellen dat PostNL dat pakket t/m de 27ste gaat vasthouden. Weet iemand hoe dit werkt?
Geachte heer/mevrouw XXXXXXXXXX,
Uw bestelling met ordernummer XXXXXXXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
Geachte heer/mevrouw XXXXXXXXXX,
Uw bestelling met ordernummer XXXXXXXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
Lijkt me sterk dat wehkamp ze nu al opstuurt, volgens mij mogen ze niet eerder leveren?
Lijkt mij niet dat PostNL dat gaat doen idd, dat zal de winkelier vast extra kosten en dan kunnen ze beter gewoon later versturen.Konjo schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:55:
Ik heb BF3 voor de PC besteld. Nu krijg ik onderstaande mail. Ik kan me alleen niet voorstellen dat PostNL dat pakket t/m de 27ste gaat vasthouden. Weet iemand hoe dit werkt?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wie zegt dat die shop Wehkamp was?Spekker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:55:
Lijkt me sterk dat wehkamp ze nu al opstuurt, volgens mij mogen ze niet eerder leveren?
Wil je ons duidelijk maken dat je een magazijn hebt leeggehaald? Van de vrachtwagen gevallen? Heb jij die foto wel genomen?
Zoja, so what?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
toevallig zag ik daaronder ook een reactie van tsuranyAntwoord(30-08-2011) , wehkampnl
De game wordt op de dag voor release vanuit ons magazijn verstuurd. Zodat deze op dag van release gespeeld kan worden.
Verwijderd
Zeur eens niet man, is toch grappigMandrake466 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:58:
[...]
Wil je ons duidelijk maken dat je een magazijn hebt leeggehaald? Van de vrachtwagen gevallen? Heb jij die foto wel genomen?
Zoja, so what?
Verwijderd
woei eerste werkende truuk om de game op dinsdag 09:00 al te unlocken werkt:)
als ik het toepas verranderd de datum naar 25ste 09:00 ipv 27ste 01:00
leuk, maar wat is de "truuk"? Proxy?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:05:
woei eerste werkende truuk om de game op dinsdag 09:00 al te unlocken werkt:)
Foto is bij Dice genomenMandrake466 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:58:
[...]
Zoja, so what?
Op beide locaties is bij mij het bestand niet te vinden (Windows 7 64-bit). Is er een andere oplossing?
VPN of proxy is in dit geval nagenoeg hetzelfde principe. Gewoon voor de activatieservers net doen alsof je in Amerika woont...
Geweldig!
Playing serious? Are you kiddin' me?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
tja maar proxy trapt hij bij mij niet in en vpn wel zonder split tunneling.M2M schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:14:
[...]
VPN of proxy is in dit geval nagenoeg hetzelfde principe. Gewoon voor de activatieservers net doen alsof je in Amerika woont...
maar goed geef maar de tip, je hoeft het niet te gebruiken
met vpn krijg ik geen verbinding wat kan de oorzak zijn ?
Verwijderd
niet een goede source, heb er ook 5 getest waarna er eentje wel goed werkte. maar goed.xNikobellicx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:21:
met vpn krijg ik geen verbinding wat kan de oorzak zijn ?
hopen dat ea niet de trukendoos dicht gooit als je de vpn closed en ze hem weer locken voor je in origin:)
dat zou zuur zijn haha
ik kon een gniffel niet onderdrukken:

lol, pwnd!

lol, pwnd!
nu gaat het serieus offtopicloewie1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:29:
ik kon een gniffel niet onderdrukken:
[afbeelding]
lol, pwnd!
haha joke
Na contact met D2D hebben ze mijn account regeset ofzo, kon nu wel betalen via clickandbuy, en ik heb een definitief antwoord voor jegratis_vodka schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:48:
Op de normale methode (Dus zonder VPN) geeft hij: donderdag 27 oktober 2011, 01:00
Dus dat zit wel goed gok ik zo
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Welke werkt bij jou wel als ik vragen mag? Degene die ik heb geprobeerd, no luck.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:22:
[...]
niet een goede source, heb er ook 5 getest waarna er eentje wel goed werkte. maar goed.
hopen dat ea niet de trukendoos dicht gooit als je de vpn closed en ze hem weer locken voor je in origin:)
dat zou zuur zijn haha
When the Origin and Battlelog gates open

Don't tease us bro.
volgensmij word het een stuk erger dan ditAsgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:03:
[afbeelding]
Doe dat even keer 500.000.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:03:
[afbeelding]
We stonden een keer op een gamebeurs in Utrecht, daar vielen mensen de bewaking aan (duwen/trekken) om naar binnen te komen. De bewakers probeerden de deuren te openen maar de bezoekers duwden zo hard dat ze nauwelijks open gingen. De eerste personen vielen gewoon de zaal in ... en de rest rent eroverheen. Een wonder dat er niemand gewond raakt.

lol grappig, op het eerste plaatje ook: ehbo op de achtergrond
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 21-10-2011 23:15 ]
Hij gaat een manier vinden om BF3 te vergelijken met CoD en vervolgens af te zeiken.

Redelijk standaard hier hé... Sommigen hebben die waas voor hun hoofd ach ja... laat lekker.DanielWW2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:26:
[...]
Hij gaat een manier vinden om BF3 te vergelijken met CoD en vervolgens af te zeiken.
Argg, dacht ff van morgen is het de 23ste... Is het al 00:00 geweest 
Nog één dag extra wachten dan maar...
Nog één dag extra wachten dan maar...
An a day keeps the doctor away.
Nou... Vanmiddag PC opgehaald. Vanavond de bende in elkaar geschroefd.
De rest van het weekend gebruiken om OS en alles te installeren en mijn bureau op te schonen. En dan kunnen we los
De rest van het weekend gebruiken om OS en alles te installeren en mijn bureau op te schonen. En dan kunnen we los
De beta zag er nauwelijks beter uit dan BF2 BC, behalve Casp. border. Hopelijk heeft de full nog iets betere GFX.
Ik ben een echte SP'er die graag geniet van mooie grafische momenten in een game en tot nu toe heeft BF3 mij nog niet echt kunnen overtuigen, het kleurenpalet heeft ook erg veel grijs en blauw.
Uiteraard zijn er nog veel meer aspecten die een game maken of breken, maar het mag van mij nog wel wat mooier.
Ik ben een echte SP'er die graag geniet van mooie grafische momenten in een game en tot nu toe heeft BF3 mij nog niet echt kunnen overtuigen, het kleurenpalet heeft ook erg veel grijs en blauw.
Uiteraard zijn er nog veel meer aspecten die een game maken of breken, maar het mag van mij nog wel wat mooier.
Niet op voorraad.
de retail versie is net zo mooi als je PC het aankanedward2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 03:42:
De beta zag er nauwelijks beter uit dan BF2 BC, behalve Casp. border. Hopelijk heeft de full nog iets betere GFX.
en de grootste vooruitgang is natuurlijk de destructables
Ben benieuwd. Heb wat dat betreft wel wat rekenkracht in de aanbiedingRocketKoen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 03:47:
[...]
de retail versie is net zo mooi als je PC het aankan
en de grootste vooruitgang is natuurlijk de destructables
Ik vond de gameplay van de oude BF's overigens super, ik mis de tijd tegenwoordig om echt goed geoefend te raken in MP, dus daarom vond ik die 'bot' methodes in de oude versies ideaal.
Niet op voorraad.
waar kun je nu de pre-order het beste halen?
Ik wil m wel hebben bij de release maar ben bang dat ie al uitverkocht is.
Verwijderd
Ikzelf heb hem bij wehkamp bestelt, is die relatief nog goedkoop en LE. Hij is bij je thuis op de dag van de release, en je kan aangeven of je hem overdag of 's avonds wilt.wouzer1977 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:49:
www.budgetgaming.nlwouzer1977 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:49:
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Zojuist betaald bij wehkamp. Hoop dat ze genoeg hebben ingekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:03:
[...]
Ikzelf heb hem bij wehkamp bestelt, is die relatief nog goedkoop en LE. Hij is bij je thuis op de dag van de release, en je kan aangeven of je hem overdag of 's avonds wilt.
Ik heeft er zin in
Heb het net op origin gekocht met ideal zodat ik zeker donderdag aan de slag kan (postbode komt laat hier...)
Maar nu kan ik niet preloaden? Krijg nieteens een mail van origin om mijn aankoop te bevestigen/ hoe de pre load te starten.
Hij staat overigens wel in mijn game lijst met "Niet uitgebracht" eronder.
Maar nu kan ik niet preloaden? Krijg nieteens een mail van origin om mijn aankoop te bevestigen/ hoe de pre load te starten.
moet je even naar klantenservice op ea sitePandemic schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:34:
Heb het net op origin gekocht met ideal zodat ik zeker donderdag aan de slag kan (postbode komt laat hier...)
aangeschafte spellen , code opzoeken en invoeren in origin
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
gameplay (ps3)
http://www.ustream.tv/channel/battlefield-3-ps3YouTube: BATTLEFIELD 3 (LIMITED EDITION - PS3) GAMEPLAY - SWORDBREAKER - PART 1 + check ook zijn andere vids
YouTube: Battlefield 3 NEW MAP-Kharg Island + check ook zijn andere vids
YouTube: Battlefield 3 Multiplayer Tehran Highway Pt. 2
gameplay (xbox 360)
YouTube: Battlefield 3 Short Gameplay (XBOX360) + check ook zijn andere vids[ Voor 41% gewijzigd door Asgaro op 22-10-2011 11:48 ]
Hij zegt dus: Geen bestellingen gevonden....beuker19 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:36:
[...]
moet je even naar klantenservice op ea site
aangeschafte spellen , code opzoeken en invoeren in origin
Heb ook nog geen mail gehad na mijn aankoop (alleen de bevestiging van ideal zelf).
[ Voor 13% gewijzigd door Pandemic op 22-10-2011 11:46 ]
Dit topic is gesloten.