| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dan koop je het spel toch gewoon niet?Jeroenneman schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:47:
Zo jammer, enorme maps, maar een klein gebied waarin de flags staan.
probleem opgelost
[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 22-10-2011 12:00 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Het is jammer, niet slecht.Rekenblok schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Dan koop je het spel toch gewoon niet?
probleem opgelost
Ze hadden alleen van een top spel een geweldig spel kunnen maken.
Die standaard respons van: "Dan koop je het toch niet" begint ook te vervelen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tja, meer opties heb je nietJeroenneman schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:04:
[...]
Het is jammer, niet slecht.
Ze hadden alleen van een top spel een geweldig spel kunnen maken.
Die standaard respons van: "Dan koop je het toch niet" begint ook te vervelen.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
En wat is daar dan mis mij.Jeroenneman schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:47:
Zo jammer, enorme maps, maar een klein gebied waarin de flags staan.
Nu is de actie om meerdere vlaggen die bij elkaar liggen in plaats van een hoop mensen in een jeep die rondjes gaan rijden en vlaggen gaan cappen.
Lijkt mij toch wel wat leuker.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niks is perfect.
In de toekomst komen er nog wel maps met meer ruimte ertussen, daar ga ik vanuit.
Waar vind ik de product code voor het physical warfare pack?
[ Voor 34% gewijzigd door Pandemic op 22-10-2011 13:04 ]
Mee eens!DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
En wat is daar dan mis mij.
Nu is de actie om meerdere vlaggen die bij elkaar liggen in plaats van een hoop mensen in een jeep die rondjes gaan rijden en vlaggen gaan cappen.
Lijkt mij toch wel wat leuker.
Dat gezeik over die grote maps... Kwestie van fun/size balance.
Blijkbaar zijn er dus al een aantal servers up voor de Xbox.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Duurt een half uur ongeveer.Pandemic schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:34:
Heb het net op origin gekocht met ideal zodat ik zeker donderdag aan de slag kan (postbode komt laat hier...)
Maar nu kan ik niet preloaden? Krijg nieteens een mail van origin om mijn aankoop te bevestigen/ hoe de pre load te starten.
Hij staat overigens wel in mijn game lijst met "Niet uitgebracht" eronder.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja het is al opgelost; heb de preload ookal binnen.
Maar waar vind ik de code van het physical warfare pack?
Ik wil er eentje gaan aanschaffen voor bf3 maar vraag me af of het echt voordelen heeft...
Ik kan niet echt een reden vinden om een nostromo te gebruiken.sjollione schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
Heren denken jullie dat het lekker is deze game te gaan spelen met een Razer Nostromo?
Ik wil er eentje gaan aanschaffen voor bf3 maar vraag me af of het echt voordelen heeft...
Thx alvast.
Verwijderd
Ik speel al jaren pc shooters met belkin/razor nostromo.sjollione schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
Heren denken jullie dat het lekker is deze game te gaan spelen met een Razer Nostromo?
Waarom? omdat ik grote klauwen heb en anderes kramp krijg tijdens gamen.
Daarnaast de keys zijn volledig programeerbaar.
Aparte space button voor je duim
Dpad om functies aan te wijzen zoals commonrose, spotten enz.
Alle toetsen zitten gewoon slimmer bij elkaar op een prettig te gebruiken stuk hardware.
Bij tobo heb ik altijd probleem gehad dat sommige toetsen echt goed moet kijken voordat je druk. (bv letters aan rechterkant van tobo die je amper gebruikt maar wel funties hebben ingame.)
Bij nostromo nooit hoeven doen, een keer goed instellen / programmeren en gaat als een speer.
en meerdere game profiles maken voor een devices.
ik hoef in geen enkele game de keys ingame te remappen, alles geregeld in de nostromo.
voor games als WOW (wat ik niet speel) kun je ook macro's maken. met een druk op de toets een reeks dingen uitvoeren.
Speel niet meer zonder.
Maar goed dat is mijn mening

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 18:34 ]
hehe f***ck it. kopen die handel dus. *edit; besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
Ik speel al jaren pc shooters met belkin/razor nostromo.
Alle toetsen zitten gewoon slimmer bij elkaar op een prettig te gebruiken stuk hardware.
Bij tobo heb ik altijd probleem gehad dat sommige toetsen echt goed moet kijken voordat je druk. (bv letters aan rechterkant van tobo die je amper gebruikt maar wel funties hebben ingame.)
Bij nostromo nooit hoeven doen, een keer goed instellen / programmeren en gaat als een speer.
ik hoef in geen enkele game de keys ingame te remappen, alles geregeld in de nostromo.
voor games als WOW (wat ik niet speel) kun je ook macro's maken. met een druk op de toets een reeks dingen uitvoeren.
Speel niet meer zonder.
[afbeelding]
gebruik je daar ook wel eens macro's bij?
En de joystick jongens? Aanrader of wat?
Verwijderd
had in BF2 een c4 suicide macro, was met 1 druk op de knop c4 pakken/gooien/ontsteker pakken en laten ploffen. insta boem in halve seconde werk.sjollione schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:37:
[...]
hehe f***ck it. kopen die handel dus. *edit; besteld.
gebruik je daar ook wel eens macro's bij?
En de joystick jongens? Aanrader of wat?
werkte een hoop irritaties op en hoge death rate hehe dus was leuk omdat het kon, als een echte irakees jihad doen.
joystick had ik in bf2 ook voor vliegen, een met gashendel was erg makkelijk met helicopters.
kon je letterlijk stil hangen boven een vlag en cappen. (tevens ook sitting duck dan)
in bf3 ben ik niet meer zo van het vliegen, meer gunner.
Logitech Extreme™ 3D Pro had ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 18:56 ]
thx bro, leuk om te horen!had in BF2 een c4 suicide macro, was met 1 druk op de knop c4 pakken/gooien/ontsteker pakken en laten ploffen. insta boem in halve seconde werk.
werkte een hoop irritaties op en hoge death rate hehe dus was leuk omdat het kon, als een echte irakees jihad doen.
joystick had ik in bf2 ook voor vliegen, een met gashendel was erg makkelijk met helicopters.
kon je letterlijk stil hangen boven een vlag en cappen. (tevens ook sitting duck dan)
in bf3 ben ik niet meer zo van het vliegen, meer gunner.
Logitech Extreme™ 3D Pro had ik.
Ik heb de oudere N52Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
Speel niet meer zonder.
[afbeelding]
is het het waard om over te stappen naar de N52 met blauwe verlichting of is het enkel een nieuw jasje?
Verwijderd
knop registratie is beter, toetsen slijten niet meer weg:)RoyK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:13:
[...]
Ik heb de oudere N52
is het het waard om over te stappen naar de N52 met blauwe verlichting of is het enkel een nieuw jasje?
dpad werkt beter. en space bare is tich keer beter met registratie.
de oude n52 heb ik er wel 3 van versleten maar gelukkig hebben ze top garantie. tot op heden altijd nieuwe gehad,
Niet te snel tevreden zijn. Dan blijf je altijd onder niveau.
hoi
Als je van een console komt zou ik de Logitech G13 nemen. (ook als je gewoon liever loopt met een joystick)sjollione schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
Geweldig ding en zeer comfortabel en heeft alle features van de Nostromo en extra knoppen, naar mijn mening een veel betere layout en z'n mooi LCD scherm dat ingame stats, FPS of systemusage of dingen zoals de tijd aangeeft.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-10-2011 19:45 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
mwa ook ooit 1 seconde aan getwijveld om te kopen maar ja lcd kijk ik toch niet op tijdens gamen.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:44:
[...]
Als je van een console komt zou ik de Logitech G13 nemen. (ook als je gewoon liever loopt met een joystick)
Geweldig ding en zeer comfortabel en heeft alle features van de Nostromo en extra knoppen, naar mijn mening een veel betere layout en z'n mooi LCD scherm dat ingame stats, FPS of systemusage of dingen zoals de tijd aangeeft.
en mijn ervaringen met nostromo sinds n52 is gewoon goed. never change a winning plan
als je niets anders heb gehad dan kun je idd een logitech ook nemen.
Ik twijfelde ook maar die LCD is wel chill maar voornamelijk de vormgeving vind ik geweldig.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:47:
[...]
mwa ook ooit 1 seconde aan getwijveld om te kopen maar ja lcd kijk ik toch niet op tijdens gamen.
en mijn ervaringen met nostromo sinds n52 is gewoon goed. never change a winning plan
als je niets anders heb gehad dan kun je idd een logitech ook nemen.
Ik heb grote handen maar ze passen perfect en het voelt naar uren nog steeds zeer comfortabel en je hand gaat ook niet zweten.
Ik hoef die N52 niet, geef mij maar mijn G13.
Verwijderd
ieder zijn ding toch:) ik zweer het bij nostromo, maar mijn muizen zijn altijd logtech geweest.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:50:
[...]
Ik twijfelde ook maar die LCD is wel chill maar voornamelijk de vormgeving vind ik geweldig.
Ik heb grote handen maar ze passen perfect en het voelt naar uren nog steeds zeer comfortabel en je hand gaat ook niet zweten.
Ik hoef die N52 niet, geef mij maar mijn G13.
G5 met gewichtjes en nu ook weer G500. prima spul.
ook de garantie van logitech is prima, zelfs zonder bon.
Ieder zijn eigen mening maar ik hou het lekker bij logitech voor mijn gamergear.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:05:
[...]
ieder zijn ding toch:) ik zweer het bij nostromo, maar mijn muizen zijn altijd logtech geweest.
G5 met gewichtjes en nu ook weer G500. prima spul.
ook de garantie van logitech is prima, zelfs zonder bon.
Klinkt goed. Ik denk dat ik hem ook nog ff bestel morgen!Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:21:
[...]
knop registratie is beter, toetsen slijten niet meer weg:)
dpad werkt beter. en space bare is tich keer beter met registratie.
de oude n52 heb ik er wel 3 van versleten maar gelukkig hebben ze top garantie. tot op heden altijd nieuwe gehad,
Oogt ook iets leuker zo met het blauwe licht!
Verwijderd
ja alleen jammer dat het geen andere kleuren heeft.RoyK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
Klinkt goed. Ik denk dat ik hem ook nog ff bestel morgen!
Oogt ook iets leuker zo met het blauwe licht!
alienware laptop kan ik tot vervelends toe andere kleuren geven maar N52 geeft alleen blauw licht:)
maar ja das luxe probleem.
vind wel lekker die verlichte toetsenborden, game lekker in donker zonder bouwlamp boven je hoofd aan te hebben:)
Misschien kunnen we een BF3 profiel bouwen. Ik had een handig scripje in BF2 dat ik heel snel van plek wisselde in een jeep. Dan reed ik naar een vlag..switchte naar de machine geweer..popte wat mensen neer en reed meteen weer door. Soms was de jeep nog niet eens uitgerold haha..

Ja hehe. Vind je het gek als je op een laptop speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
*blabla*
[afbeelding]

Vet heur... dinsdag krijg ik die nieuwe Nostromo... gelijk even rommelen met scripjes en uberhaupt of ik kan wennen aan dat dingRoyK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:00:
zijn de toesten dan wat anders? Zeg maar iets meer laptop toetsen? De oude nostromo die ik nu gebruik zijn een beetje logge dikke toetsen..en die ook best wat geluid produceren bij het drukken.
Misschien kunnen we een BF3 profiel bouwen. Ik had een handig scripje in BF2 dat ik heel snel van plek wisselde in een jeep. Dan reed ik naar een vlag..switchte naar de machine geweer..popte wat mensen neer en reed meteen weer door. Soms was de jeep nog niet eens uitgerold haha..
Sweet, want zijn we toch ontzettend geteased de afgelopen maanden.... alsof je met een chick aan het daten bent en gewoon al 5x naar huis bent gestuurd nadat je bovenste knoop los is... EA/DICE dit is gewoon sadistischProfoundValue schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:28:
Net even een nieuw plaatje voor de GoT-Teamspeak Server ontworpen
Maar het is gewoon zo fijn om alles lekker onder de vingers te hebben, als mijn trouwe n52 de geest geeft komt er ook gelijk een nieuwe versie maar hij gaat nu voor geen goud weg
sjollione schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:32:
[...]
Sweet, want zijn we toch ontzettend geteased de afgelopen maanden.... alsof je met een chick aan het daten bent en gewoon al 5x naar huis bent gestuurd nadat je bovenste knoop los is... EA/DICE dit is gewoon sadistisch
Ik denk dat je er gewoon software bij krijgt waarbij je de knoppen kan instellen hoor.sjollione schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:31:
[...]
Vet heur... dinsdag krijg ik die nieuwe Nostromo... gelijk even rommelen met scripjes en uberhaupt of ik kan wennen aan dat ding
Zo nee dan had je maar voor een G13 moeten kiezen.
Zelf had ik verwacht dat ik niet echt into die voertuigen zou zijn maar dat is toch anders gebleken , zo leuk om gewoon met paar man in een buggy rond te rijden naar een bepaald objective en daarna samen te werken om dat veilig te stellen.
Nog paar daagjes wachten!
Btw: wie gaat er hier allemaal in de GOT BF clan gamen?
[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 23-10-2011 13:44 ]
Liefhebber van Tweakers
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vet gedaan! zeker er op zettenProfoundValue schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:28:
Net even een nieuw plaatje voor de GoT-Teamspeak Server ontworpen:
+1
Ik weet niet of meer mensen op de PS3 er last van hadden in de Beta, maar ik vond het erg lastig om mensen te zien op het scherm. Kan aan mij liggen natuurlijk hoor, maar in BC2 kon je duidelijk zien als iemand ergens liep, in de beta had ik daar nog al moeite mee.
[ Voor 50% gewijzigd door its_Lochii op 23-10-2011 13:54 ]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Dit had ik ook op pc, het is veel drukker in beeld met al die schaduwen en ik zie ze vaak pas als ze schieten.its_Lochii schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
+1
Ik weet niet of meer mensen op de PS3 er last van hadden in de Beta, maar ik vond het erg lastig om mensen te zien op het scherm. Kan aan mij liggen natuurlijk hoor, maar in BC2 kon je duidelijk zien als iemand ergens liep, in de beta had ik daar nog al moeite mee.
Ik denk dat wij iets langer nodig hebben om te wennen
IK! en uiteraard een heel stel andere GOT members. Uiteraard is IEDEREEN welkom op de Tweakers BF3 Teamspeak server, ook voor een gezellig babbeltje, of zelfs huwelijkstherapie!pino85 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:39:
Btw: wie gaat er hier allemaal in de GOT BF clan gamen?
Jep, had er ook last van. Soms erg irritant. Hopen dat dat in de final beter is.its_Lochii schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
+1
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daarnaast moet ik zeggen dat het je in het begin ook niet gemakkelijk gemaakt wordt, zonder scope (enkel iron sights) op je wapen is de terugslag zo groot dat je de tegenstander niet meer ziet zodra je een schot lostNLsandman schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
Dit had ik ook op pc, het is veel drukker in beeld met al die schaduwen en ik zie ze vaak pas als ze schieten.
Ik denk dat wij iets langer nodig hebben om te wennen
Ik heb daar ook wel interesse in. Ik ben geen hardcore-gamer, maar meestal in het weekend dat ik wel even de tijd neem om te spelen. Ik ben ook zeker geen goede speler, al ging BC2 me wel redelijk af. Voor de geïnteresseerden, mijn PSN ID is its_Lochii, hetzelfde als mijn username hier op GoTUnomomentodado schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:24:
@PS3'ers: Jackal131 heropent (of maakt nieuwe aan) volgende week de GoT BF3 PS3 clan op de BF3 battlelog, dus meldt je daar aan. In je aanmelding ff vermelden dat je via GoT komt.
[ Voor 29% gewijzigd door its_Lochii op 23-10-2011 15:28 ]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Hmmzzz.. Leuk !Dacuuu schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:01:
[...]
IK! en uiteraard een heel stel andere GOT members. Uiteraard is IEDEREEN welkom op de Tweakers BF3 Teamspeak server, ook voor een gezellig babbeltje, of zelfs huwelijkstherapie!Om zo het ultieme naar boven te halen! Als BF3 op tijd binnen komt(wehkamp pre order, maart 2011) meteen even spelen!
Alleen wacht ik even of er ook een enthosiaste beweging binnen GOT is voor de xbox360 liefhebbers.
[domme vraag]via VPN?[/domme vraag]
Niets...
Lijkt me wel, en ik zou het er niet meer over hebben.
De mods vinden het niet zo leuk.
Verwijderd
Die is er al enige tijd. www.gotlive.nl. Er is ook een platoon voor.Lasteraar schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:49:
[...]
Hmmzzz.. Leuk !
Alleen wacht ik even of er ook een enthosiaste beweging binnen GOT is voor de xbox360 liefhebbers.
Verwijderd
Nee, ik zit in hong kong en heb toevallig net een nieuwe Asus G74 laptop.
Ben erg blij dat dice heeft geluisterd naar de community, kijkende naar al de settings die mogelijk zijn binnen de servers.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 17:25 ]
11 uur voor mij
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
ga niet 3 dagen van te voren aftellen, funnest vooor je concentratie op school/werk
ora et labora
In Zuid-Korea is het spel net 36 minuten uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 23-10-2011 17:36 ]
hep vakantiemrc4nl schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
ga niet 3 dagen van te voren aftellen, funnest vooor je concentratie op school/werk
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Dat is de Amerikaanse release, mensen hebben het veder allemaal over vpn maar de community manger van ea die op reddit actief is heeft op veschillende topics gereageerd dat vpn niet gaat werken. (vpn zorgt er voor dat je ip Amerikaans lijkt) Dus ik denk dat ea bezig is om de vpn tegen te gaanKwartjuh schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:44:
Mischien een domme vraag: Ik kreeg eergister een email dat het spel 27 Oktober word geunlocked. Op die website staat alleen dan het over 1 dag en 6 uur word gereleased. Dat is dus de 25ste. Whats up with that?

Ging het spel daar niet pas morgen om 5 uur uitkomen?Kain_niaK schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:36:
Ben je al aan het spelen dan?
In Zuid-Korea is het spel net 36 minuten uit.
Correct.Jo... schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:47:
[...]
Ging het spel daar niet pas morgen om 5 uur uitkomen?
Kan best goed dat het er nu al uit is het is nu ongeveer daar nacht, het is wordt nogal verwarrend met al die tijdzones en verschillende tijdenJo... schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:47:
[...]
Ging het spel daar niet pas morgen om 5 uur uitkomen?
Nee, 24 oktober 17.00u. Dus nog eventjes 24 uur wachten.bloodlynx schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:49:
[...]
Kan best goed dat het er nu al uit is het is nu ongeveer daar nacht, het is wordt nogal verwarrend met al die tijdzones en verschillende tijden
[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 23-10-2011 17:50 ]
[ Voor 95% gewijzigd door HammerNL op 23-10-2011 19:10 ]
17 uur Korea tijd. Dat is maandag morgen 8 uur.Sagaris schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:50:
[...]
Nee, 24 oktober 17.00u. Dus nog eventjes 24 uur wachten.
Dat dacht ik eerst ook, maar die 17:00 is aangepast aan je systeemklokKain_niaK schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:16:
[...]
17 uur Korea tijd. Dat is maandag morgen 8 uur.

Verwijderd
ook met gewoon tobo. had het ook met een g15 van logitech..The_Double schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
Ja hehe. Vind je het gek als je op een laptop speelt.
niet altijd game laptops gehad. dit is mijn 2e. had eerst een R2 van alienware.
Nice!ProfoundValue schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:43:
Kleine update aan het teamspeak kanaal logo gedaan:
[afbeelding]
VPN werkt inderdaad niet meer.bloodlynx schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:46:
[...]
Dat is de Amerikaanse release, mensen hebben het veder allemaal over vpn maar de community manger van ea die op reddit actief is heeft op veschillende topics gereageerd dat vpn niet gaat werken. (vpn zorgt er voor dat je ip Amerikaans lijkt) Dus ik denk dat ea bezig is om de vpn tegen te gaan
Komt hopelijk weer een andere oplossing, vind het absurd dat je hier in de EU altijd langer moeten wachten op dit soort releases...
Is toch niet zo gek dat mensen dan dit soort dingen proberen?
Verwijderd
vpn werkt nog prima hier hoor..Crusher77 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:58:
[...]
VPN werkt inderdaad niet meer.
Komt hopelijk weer een andere oplossing, vind het absurd dat je hier in de EU altijd langer moeten wachten op dit soort releases...
Zo, even BF3 genomineerd voor de gouden steeksleutel.
Wel.Crusher77 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:58:
[...]
VPN werkt inderdaad niet meer.
Allerlei dingen op je hals halen voor die paar uurtjes?
Ik snap dat mensen benieuwd zijn naar de game, maar na een half jaar van teasers en trailers kan een dagje er ook nog wel vanaf.
Dus krijg ik de game waarschijnlijk de week erna maar.
[ Voor 23% gewijzigd door Asskicker op 23-10-2011 22:06 ]
Ik wacht ook gewoon geduldig af mij maakt die paar dagen ook niks meer uitJeroenneman schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:03:
[...]
Wel.
Allerlei dingen op je hals halen voor die paar uurtjes?
Ik snap dat mensen benieuwd zijn naar de game, maar na een half jaar van teasers en trailers kan een dagje er ook nog wel vanaf.
Verwijderd
Werkt nog toppie, Origin heeft af en toe een dipje of iets in die trend als je de activatie probeert.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Wehkamp was 38.50 Inclusief verzending, dus jij was idd goedkoper uitAsskicker schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:12:
Hoeveel kost die daar dan? Bij bee.com heb ik em voor 23 pond.
[afbeelding]
Maargoed voor die paar euro bestel ik hem liever in nederland weet ik zeker dat ik hem op tijd heb
Grappig dat je daarover begint. Ik krijg een klein beetje het idee dat Wehkamp daar zelf ook achter is gekomen:Spekker schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:09:
Waarom kocht je hem niet bij wehkamp, ik vond dat ze hem daar al bijna weg gaven
[edit] @PS3 versie :
Check hier
Voorheen stond alleen de limited edition op de site voor +/- 57 euro. Vanaf deze week is daar ook de normale editie voor gekomen en zie ik opeens dat de prijzen verschoven zijn. Nu 80 euro voor de limited edition en 57 euro voor de normale.

Caspian Border, Rush 64 Man...
Caspian Border, daar zie ik 2 iconen, eentje overdag en eentje 's nachts!
Edit: bron:
YouTube: Battlefield 3: Battlelog Features Trailer
[ Voor 37% gewijzigd door iApp op 23-10-2011 22:19 ]
An a day keeps the doctor away.
Awesome! beter ook op de consoles. Hebben die flashlights ook nog eens zinHardCoreGamer schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:17:
Iemand dit al gezien?
[afbeelding]
Zou wel heel nice zijn IRNV scope eropHardCoreGamer schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:17:
Iemand dit al gezien?
[afbeelding]
Btw hoezo over 2 uur kunnen spelen?
Geduld is een schone zaak mensen en als je niet twee dagen kan wachten dan is dat wel erg treurig.

Volgens mij staan de iconen en namen gewoon verkeerd. Het lijkt me eerder Tehran Highway.HardCoreGamer schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:17:
Iemand dit al gezien?
[afbeelding]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hoezo 'wou' spelen?DanielWW2 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:30:
Loopt stiekem te lachen om iedereen die het spel eerder wou spelen via VPN.![]()
Geduld is een schone zaak mensen en als je niet twee dagen kan wachten dan is dat wel erg treurig.
Dit topic is gesloten.