"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Hoezo origin XD?
Ook vind ik de prijs van een bf3 wel héél erg laag, 19e..
Nu weet ik dat heel veel mensen ook zo huiverig waren over bv g2play.net die ook keys verkopen, maar daar heb ik al 2jaar + alleen maar positieve ervaringen mee, maar als ik die site zie dan twijfel ik toch...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Je zal die key dan waarschijnlijk wel kunnen invoeren in Origin, maar of je de game dan ook al kan downloaden weet ik nog zo niet. Bij mij staat hij namelijk ook al tussen de games in Origin, maar downloaden kan ik hem dus niet. Kan dus evengoed zijn dat hij gewoon in de lijst komt te staan, en dat je hem pas gelijk met de Origin Pre-Orders kan downloaden.l166 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:55:
Heb ik ffe geluk:), had een maand geleden bf3 le met spectact kit en physical warfare pack gepreordered voor 26 eurie. Net met de chat op gamekey-center.com kreeg ik te horen dat alle pre-orders de key waarscheinlijk de 26e al krijgen:) Goedkoop en toch pre-loaden:)
Hoezo origin XD?
Verwijderd
Same here, al wacht ik de geruchten met Steam nog af, komt 'ie op Steam haal ik 'm daar.sain onez schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:02:
heb je positieve ervaringen met die site, het ziet er wat 'schappy' uit die site...?
Nu weet ik dat heel veel mensen ook zo huiverig waren over bv g2play.net die ook keys verkopen, maar daar heb ik al 2jaar + alleen maar positieve ervaringen mee, maar als ik die site zie dan twijfel ik toch...
Gegroet!
Met zulke lage prijzen is het fake, maar waarschijnlijker grijze import.sain onez schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:02:
heb je positieve ervaringen met die site, het ziet er wat 'schappy' uit die site...?
Een winkelier ergens in oost europa of azie die er achter is gekomen dat de games die bij hem voor $20 in de winkel liggen, in het westen voor $50 over de toonbank gaan.
By g2play kon je laatst bvb 2 versies van deus ex kopen. De US/EU versie, en de Russische versie voor de helft van de prijs. Maar de russische kon je wel alleen toevoegen aan steam als je via een proxy in rusland verbinding maakte.
Het zijn wapens die andere mensen moeten unlocken, jij krijgt ze meteen.Decennia schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:14:
Zijn die Warpacks echt zo een toevoeging of zijn het gewoon skins over originele wapens (wat vaker gebeurd)
De maps die erbij zitten komen in een DLC, die andere mensen straks los kunnen kopen
[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 10-10-2011 20:16 ]
ik ken de site=) had voor mijn vriend bfbc2 gekocht en kreeg een afbeelding van de key?) werkte naar behoren. daarna ook vietnam gekocht voor hem (ja ik haalde hem steeds over XD) en weer alles naar behoren. De site bestaat trouwens niet zo lang, Vandaar die crappy site. maar het gaat om de key en die krijg je:)sain onez schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:02:
Hoe het zo goedkoop kan weet ik niet. gwn ervan profiteren. en pre-orderen kan niet meer sinds 6 oktober. gelukkig had ik hem eerder geplaatst! en dat voor maar 26 euro
zelf zou ik sowieso nooit op g2play kopen, las al op Steam forum dat daar echt shady sales tussenzitten en verschillende mensen bans ervoor hebben gekregen.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...pi=error.aspx&cmid=WEHERR
[ Voor 31% gewijzigd door questarey op 10-10-2011 21:00 ]
Ga hem denk ook daar halen als de game uit is.
---RAWE CEEK!!!---
Maar wtf is er met de choppers gebeurd? ze hebben een soort van hover, iig zo lijkt het. Ik snap niet hoe je dat fatsoenlijk wilt bedienen. En hoe wil je ermee ontwijken als je blijft hoveren?? Echt slecht dit.
Ik heb anders prima ervaringen met G2Play.net... nooit problemen gehad.questarey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:59:
Wehkamp.nl is goedkoper dan g2play
zelf zou ik sowieso nooit op g2play kopen, las al op Steam forum dat daar echt shady sales tussenzitten en verschillende mensen bans ervoor hebben gekregen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Veel pogingen gedaan om met iemand van EA in contact te komen. Uren besteed met medewerkers op de live chat. Uiteindelijk van de 1e lijn doorgeschakeld naar de 2e lijn. De 2e lijn heeft het doorgezet naar de 3e lijn die het vervolgens door hadden gezet naar de Studio.
Kreeg ik vandaag de e-mail dat ze het probleem hadden gevonden maar dat de beta voorbij was maar ze konden me wel een gratis game uit de Origin store aanbieden.
Aangezien ik niet kan testen of ik met de launch kan inloggen op Battlelog geloof ik ze maar op hun woord.
en dan voer je de code in en download je hem alsnog volledig (CODblackops deed dat ook volgens mij...)Arsenius schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:03:
Ben benieuwd of ik nog wel de limited editie krijg bij de Wehkamp. Heb pas gisteren besteld. Warfare pack krijg ik sowieso niet. Ik zie het best gebeuren dat ze straks aan komen zetten dat de limited edition op is. Of alles is uitverkocht, kan ook nog. Je weet maar nooit hoe up-to-date dit soort grote postorder bedrijven zijn. Ik wil gewoon een tastbare versie en niet alleen een digitale download. Voelt alsof het lucht is wat je koopt.
Welke vond je beter? Heb net ook BC2 zitten knallen en vind het nod steeds een topgame!RobinNL schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:24:
Vanochtend nog even Battlefield 3 Bèta gespeeld en net weer Bad Company 2 Man, een wereld van verschil!
Ik hoop dat de gamaplay in de uiteindelijke versie een beetje die kant op gaat ook stiekum;)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Battlefield 3. Het speelt gewoon veel beter dan Bad Company 2. Het schieten vind ik daar ook makkelijker.DRuw schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:08:
Welke vond je beter? Heb net ook BC2 zitten knallen en vind het nod steeds een topgame!
Ik hoop dat de gamaplay in de uiteindelijke versie een beetje die kant op gaat ook stiekum;)
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Heb een paar keer een vliegtuig gedeserteerd aan de vijand.
Dit was een vette tijd zeg...
[ Voor 209% gewijzigd door SalimRMAF op 11-10-2011 14:16 ]
Gulfstream G650
Dat klopt dus niet, elke limited edition heeft in ieder geval de back to karkand maps. Daarnaast kun je andere bonussen krijgen, zoals de specact kit. Origin heeft wel als enige de 2 items voor battlefield free 2 play erbij zitten. (boeien).MEN-O schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:35:
Misschien snap ik het niet goed en heb ik teveel betaald bij Origin, maar er staat bij de preorder dat je alleen de 4 HD maps van BF2 krijgt als je bij Origin preorderd, of klopt dat niet ?
"ONTVANG EEN VOLLEDIGE BATTLEFIELD EXPANSION PACK WANNEER JE RESERVEERT BIJ ORIGIN"
Ik las dus : ontvang ALLEEN een blabla
Verder is er niks mis met G2Play ik bestel er al een jaar of 2 en nooit problemen mee gehad en super snelle service.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
En F1, F2, etc is voor de positie in een voertuig.
Klik je op E, dan kom je in F1, oftewel de besturing. Maar klik je op F2 terwijl je in een Helikopter zit, dan switch je naar de gunner!
Gulfstream G650
Persoonlijk weet ik niet anders met wehkamp je het netjes op de release dag krijgtHeraclius schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:57:
Wehkamp is leuk en aardig als je (misschien) niet op releasedag wil spelen, veel slechte ervaringen met Wehkamp en releases... misschien doen ze het dit keer wel goed met BF3.
Verder is er niks mis met G2Play ik bestel er al een jaar of 2 en nooit problemen mee gehad en super snelle service.
Mits je echt pre-ordered zo gauw het op de site staat
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

maar de rook heeft ook een voordeel als je hem eerst tagd, hij ziet geen ruk en jij leegt je magazijn op hem.
in het filmpje moet het ding ergens in de buurt neerkomen en je hebt je kill???
lame muziekje overigens;)
Was mij ook al opgevallen dat je er makkelijk kills mee maakt ja. Brilliant muziekje trouwens!bloodlynx schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:33:
Heeft iemand al smoke granaten mogen proberen? Je kan er schijnbaar super makkelijk kills mee maken![]()
[video]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Liefhebber van Tweakers
Hoe kun je dat proberen als de game nog niet uit is, heb het niet in de Bèta gezien. Btw, ik zie hier en daar een RUS versie opduiken.bloodlynx schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:33:
Heeft iemand al smoke granaten mogen proberen? Je kan er schijnbaar super makkelijk kills mee maken![]()
[video]

Ik heb anders weleens smoke gezien in de beta.. (geen idee of dat de bedoeling wasArsenius schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:09:
[...]
Hoe kun je dat proberen als de game nog niet uit is, heb het niet in de Bèta gezien. Btw, ik zie hier en daar een RUS versie opduiken.
Signature

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6FbELp_Xbcc]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=geuIMJNKjMs]
[ Voor 28% gewijzigd door Sagaris op 16-10-2011 20:30 ]
Verwijderd
Markus Schoening schreibt:
EA told us on oct 14th, that there will be only the language in ORIGIN available where the key comes from
Dat is mooi kut
Markus Schoening schreibt:
we get a tool and after you have registred the game in origin and installed on your PC..we will give you a tool and then you have more languages
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 15:24 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Rechtstreeks geraakt worden door een smoke die met volle kracht uit zo'n tube komt doet ook zeer ja.bloodlynx schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:33:
[video]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nederlands ingame? Lijkt me wel grappig hoormegadoom schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:14:
ik hoop maar dat die van mij van wehkamp maar in engels is. ik vind nederlands vreselijk
"Er bevindt zich een scherpschutter in uw gebied, wees op uw hoede"
Dat zal toch niet jongens, de beta was ook gewoon in het Engels terwijl de EA store in origin wel in het Nederlands was.
Verwijderd
Hij zegt toch dat Origin in het Nederlands is. Toch niet dat BF zelf in het taal van de key zal zijn. Of ben ik in de val gelokt door het slechte Engels van dhr Schoening?questarey schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:28:
Als het Nederlands is ga ik echt huilen
Dat zal toch niet jongens, de beta was ook gewoon in het Engels terwijl de EA store in origin wel in het Nederlands was.
Verwijderd
lolSagaris schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:17:
Kwam net deze tegen. Die BF3 theme tune werkt niet alleen goed bij BF3 zelf.![]()
![]()
[video]
[video]
[video]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
als ze maar niet alles direct vertalen.DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:57:
"Let op! Er is een vijandelijke helicopter getraceerd. Over.."
"tien vier! gekopieerd dat!" (ten-four copy that)
Als je het spel in het Nederlands installeert, dan krijg je alleen Nederlandse teksten in beeld. De audio blijft Engels.
Dat was bij BF2 ook zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 18-10-2011 11:06 ]
NL teksten zou ik prima vindenNiellie41 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:05:
*facepalm*
Als je het spel in het Nederlands installeert, dan krijg je alleen Nederlandse teksten in beeld. De audio blijft Engels.
Dat was bij BF2 ook zo.
"speler x heeft speler x doorzeeft met kogels"
het is het gewoon net niet
Dat word een korte nacht..
Als je je pre-order op Origin download, kun je die ook direct na 0:00 spelen denk ik, toch?Dutchhaze86 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:55:
Zojuist erachter gekomen dat de winkel waar de pre-order geplaatst is 's nachts een openstelling heeft en daar dus al om 00.00 uur is af te halen!!
Dat word een korte nacht..
D'r komt daar echt geen hond
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Lol. Same here. Deze wel ge pre-orderd maar mee door het gebrek aan tijd. Maar ja, meestal is er nog wel ergens een kopie op te pikken ;-)rickyy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:32:
Ik wandel op de dag of na de dag van de release gewoon de toysrus hier in de stad in. Tot nu toe is het me altijd gelukt om grote games te kopen zonder pre-order. GTA IV, Gran Turismo 5, Crysis.
D'r komt daar echt geen hond.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik heb een adv dag op die vrijdag, heb mijn schatje al gezegd dat ze me gelijk moet whatsappen als de game donderdag al bezorgd is van bol.com, zo niet wordt het vrijdag werken en de adv verzetten naar de maandagiLikeNoobies schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:17:
Zo. Vandaag al vrij van m'n werk genomen voor 28 oktober. Nu maar hopen dat Wehkamp op tijd levert en niet stipt om 18:00.

Ziet er lekker uit na een potje oorlog.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Gebouwen hebben na de oorlog geen shaduwen meer? Of is de zon ergens anders gaan staan?rickyy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:24:
Ik zal hem hier ook maar ff plaatsen:
[afbeelding]
Ziet er lekker uit na een potje oorlog.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
En het komt nog goed uit ook, want ik heb dan vakantie, w000t!:D
jij komt dus een weekje niet buiten "door het slechte weer"vinom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:34:
Aaah, wat heb ik ontzettend veel zin in deze game! Echt een lange tijd geleden dat ik met zoveel enthousiasme naar een game uitkijk
En het komt nog goed uit ook, want ik heb dan vakantie, w000t!:D
Verwijderd
Ach, het pistool in BF2 had ook unlimited range en accuracyCodeCaster schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:20:
Ja, maar ze lijken instant kills te veroorzaken, ongeacht de afstand.
Hond of geen hond, de preorder bevat extra's die de standaard versie niet bevatrickyy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:32:
Ik wandel op de dag of na de dag van de release gewoon de toysrus hier in de stad in. Tot nu toe is het me altijd gelukt om grote games te kopen zonder pre-order. GTA IV, Gran Turismo 5, Crysis.
D'r komt daar echt geen hond.
ora et labora
YouTube: DICE Part 2: Time Travelers
YouTube: DICE Part 3: Unconventional Warfare
YouTube: DICE Part 4: Firing on All Cylinders
Voor als iemand zich verveeld, hier heb je de geschiedenis van DICE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sinds battlefield 2 (jaar of 2 geleden mee gestopt) geen game meer aangeraakt te hebben begon het te erg te jeuken.
Via tweakers een Q9550 geregeld die ik begin volgende week ophaal om mn E6600 te vervangen.
Daarna maar eens zien voor een upgrade voor mn 8800GT.
Mn vriendin lacht me gewoon uit en verklaard me voor gek
[ Voor 3% gewijzigd door Terrz op 20-10-2011 11:05 ]
speler heeft het loodje gelegdRoyK schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:02:
[...]
als ze maar niet alles direct vertalen.
"tien vier! gekopieerd dat!" (ten-four copy that)
"vijandelijke kisten gesignaleerd over"
"vijandelijke tank komt eraan"
Heb ze allemaal indertijd al eens bekeken, maar idd zeker een aanrader!DanielWW2 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 01:08:
YouTube: DICE Part 1: Sleeping Giant
YouTube: DICE Part 2: Time Travelers
YouTube: DICE Part 3: Unconventional Warfare
YouTube: DICE Part 4: Firing on All Cylinders
Voor als iemand zich verveeld, hier heb je de geschiedenis van DICE.
wow, das inderdaad naaiend, maar de echte BF3 fans doen daar niet aan. en btw: als je BF3 inlevert moet je hem eerst al gekocht hebben, lijkt me dus geen probleem, ben je ook meteen van al die COD fanboys afbloodlynx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:58:
Iw gaat het over een andere boeg gooien qua marketing http://www.reddit.com/r/g...ision_at_an_all_time_low/ ..
Prachtig!Asgaro schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:30:
[...]
Heb ze allemaal indertijd al eens bekeken, maar idd zeker een aanrader!
Leuk om te zien dat BF1942 werd geshowed op de USS Hornet, waar toevallig ook BF3 werd gespeeld.
En dat allemaal na een pinball game
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Whow, dat gaat ver. Heel ver.bloodlynx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:58:
Iw gaat het over een andere boeg gooien qua marketing http://www.reddit.com/r/g...ision_at_an_all_time_low/ ..
Zwaar terecht ook! met EA's slogan voor BF3. Maar man, dat gaat ver!
Btw, plaatje hier boven is ook perfect.
Wilde mijn 'skills' nog wat opkrikken met BC2, maar ik kan niet eens meer inloggen, dus dan maar geduldig wachten totdat ik met BF3 aan de slag kan gaan

haha inderdaad dan hier maar verder, die shit ziet er awesome uitVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:09:
Misschien moeten we hier verder over de trailer praten?
...
Holy. Crap. Ik krijg jeuk aan m'n linkermuisknopvingerVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:09:
Misschien moeten we hier verder over de trailer praten?
[video]
Je bent welkom! http://www.teamspeak.com/invite/teamspeak.gotbf3.nlChuckster schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:18:
Zeau, ruim 1,5 jaar nadat ik met een aantal GoT'ers Bad Company 2 begon te spelen toch maar de BF3 Limited Edition besteld bij Wehkamp voor het mooie bedrag van 36 (!!!!!) euro
Wilde mijn 'skills' nog wat opkrikken met BC2, maar ik kan niet eens meer inloggen, dus dan maar geduldig wachten totdat ik met BF3 aan de slag kan gaan
2 kanten enzo.bloodlynx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:58:
"Here in the UK, Game often do deals like that. Currently if you trade in Fifa 12, you can get Forza 4 for 99p.
It's nothing new, and not necessarily anything to do with Activision."
"No, but it's a pretty common deal they offer. Trade in a title that came out in the last two weeks, get this weeks game for 99p"
"It's very common in the UK. Blockbuster does it for every chart game."
"These deals are NOT made by the publisher of the games but by the games retailer themselves."
Nu is het nog maar 800kb wat voor mij normaal is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heb je wel gepre-ordert via Origin?Webcustoms schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:50:
Ik hoor dat mensen met pre-order al kunnen preloaden. Ik heb zelf ook ge-pre-orderd... maar heb nog geen mailtje gekregen. Gewoon wachten nemen ik aan...?
[ Voor 16% gewijzigd door Sagaris op 21-10-2011 16:53 ]
Of ze splitsen het om drukte te voorkomen.Sagaris schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:52:
Ik neem aan dat je dat mailtje nu helemaal niet meer hoeft te krijgen, maar dat de preload voor onze regio in Origin gewoon is aangezet. Heb je gepre-ordered bij Origin en je woont in deze regio (of misschien wereldwijd, who knows) dan kun je nu preloaden, ongeacht je een mailtje krijgt of niet. Lijkt me sterk dat ze dat in batches gaan aanzetten, en aan de server moeten doorgeven aan wie een mailtje is verstuurd, waarna die dan de preload beschikbaar kan maken.
In ieder geval gaat het snel en heb je die game zelfs met een kreupele verbinding ruim op tijd binnen.
Klopt wel, fuck privacy, I want to play BF3.
Zojuist even Origin opnieuw opgestart. Mijn Battlefield3 stond er al tussen, maar nu kan ik de download knop aandrukkenMr. Black schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:02:
Heb je Origin al opgestart om te kijken of je kan pre-loaden? Als dat niet kan zal je mailtje nog wel komen, tot morgen 09.00 kan hij nog komen, dacht ik.
Dit topic is gesloten.