Man ik krijg echt gewoon geen kills met die jets.... Word of gestingerd, of genub'd met een tank EN een stinger..... Maar zelf tanks killen met een vliegtuig, ho maar. Lekker balanced.........................
btw klopt het dat battlelog al 4 dagen niet is bijgewerkt?
neeleosand schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:35:
btw klopt het dat battlelog al 4 dagen niet is bijgewerkt?
hebben jullie ook niet, als er nog 1 kill nodig is om te winnen dat jullie eruit gekicked worden

Word gewoon direct gekicked al ben ik 2 tellen ingame, soms staat er disconected from server en andere keer kicked by an administator.
Knap vervelend dit..
Knap vervelend dit..
Huh ? ja, bij mij ook 4 dagen geleden bijgewerkt..
Speel met twee ATi HD4850's in Crossfire, dus heb niet die fancy AA opties.unfor schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:23:
[...]
Gebruik je toevallig een amd GPU? Het uitzetten van deferred AA zorgde ervoor dat muis weer perfect soepel mikt.
De AA zorgde niet voor lage fps, maar desondanks voelde het gewoon niet soepel.
Post-AA kun je overigens gewoon aanlaten.
Het lijkt wel steeds erger te worden, eerste 10 minuten spelen als een zonnetje, en daarna begint er geleidelijk steeds meer muis lag te komen. Toetsenbord heeft het weer niet...
Fanaleds.com

Jongens bedankt voor dat extra zetje de mzzl.
Verwijderd
geen dank!Haas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:22:
[afbeelding]
Jongens bedankt voor dat extra zetje de mzzl.
Liever kwijt dan rijk, speler zoals jij
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 12:25 ]
Verwijderd
Nou de eerste hacker in het got platoon is ook gesignaleerd:
"mouzetcc" http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/mouzetccc/
Gister even zitten spectaten, en continu door de muur heenkijken en beginnen met sprayen voordat de enemy om de hoek heenkomt. Toen ik er wat van zij verliet hij de server om vrolijk weer ergens verder te hacken. Echt triest gewoon.
Gister even zitten spectaten, en continu door de muur heenkijken en beginnen met sprayen voordat de enemy om de hoek heenkomt. Toen ik er wat van zij verliet hij de server om vrolijk weer ergens verder te hacken. Echt triest gewoon.
Het kan ook lag zijn, want die kill cam klopt soms voor geen meter. Daarnaast hoeven zijn stats niet hack stats te zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:32:
Nou de eerste hacker in het got platoon is ook gesignaleerd:
[ Voor 22% gewijzigd door bloodlynx op 08-10-2011 12:39 ]
trouwens ik heb al wel iemand met een aimbot gezien.... het was vreselijk!!, hij had 96 kills en 0 deaths... hij kon mij niet eens zien of hij had me al gekilled.
Verwijderd
Heb achter die persoon gelopen tijdens een potje metro (hetzelfde team dus) Met je snufferd continu voor een huge wall staan om vervolgens op exact het precieze moment tevoorschijn te komen en op exact de juiste positie te aimen (voor je de tegenstander ziet) is geen lagbloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
Het kan ook lag zijn, want die kill cam klopt soms voor geen meter. Daarnaast hoeven zijn stats niet hack stats te zijn.
Zou wel bruut zijn om die origin accounts gebanned te zien worden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 12:43 ]
Toch fijner geweest als je alles even had opgenomen met Fraps..en dan niet alleen de shots, maar ook de minuten ervoor.(situatie schets) Daarbij kan het ook een beetje 'trigger happy' zijn. Gewoon kogels vuren en hopen dat er iemand zit, op plaatsen waar je dat verwacht.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
Heb achter die persoon gelopen tijdens een potje metro (hetzelfde team dus) Met je snufferd continu voor een huge wall staan om vervolgens op exact het precieze moment tevoorschijn te komen en op exact de juiste positie te aimen (voor je de tegenstander ziet) is geen lag
brrrr dat is niet fijn zon disconnect zomaar om niets
ben ik de enigste of hebben jullie dit ook, als je met je sniper inzoomed op caspian border ( een flink eind ver weg ) dan heb ik last van gigantische framedrops hebben meerdere dat of ligt dat aan mijn systeem?
AMD Phenom II 955@3.7 Ghz
4GB DDR2@800Mhz
6950@ 840 - 1325
Ik heb voor de rest geen last van framedrops maar met sniper is het echt extreem
PS: Alles op Ultra@1920x1080
4GB DDR2@800Mhz
6950@ 840 - 1325
Ik heb voor de rest geen last van framedrops maar met sniper is het echt extreem
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Heb hetzelfde met settings op high (paar dingen zoals textures ultra).
Systeem:
HD5850 1gb, i5 2500k @ stock speed, 8gb ram.
Systeem:
HD5850 1gb, i5 2500k @ stock speed, 8gb ram.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://battlelog.battlefi...EU-ArtOfWarCentral-com-2/
Nuffsaid
Nuffsaid
[ Voor 183% gewijzigd door Petaht op 08-10-2011 15:00 ]
Hier ook dat probleem, AMD 1090T en 6870 in crossfire. alles op stock speed. Resolutie : 1200x1900. of andersom. hoe zit dat ook al weerSpekker schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:47:
ben ik de enigste of hebben jullie dit ook, als je met je sniper inzoomed op caspian border ( een flink eind ver weg ) dan heb ik last van gigantische framedrops hebben meerdere dat of ligt dat aan mijn systeem?
Zoals eerder gezegd, kom een keer TS, dan spelen we samen. Anders wil ik ook best eens een filmpje voor je opnemen. Cheats heb ik in ieder geval nietVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
Heb achter die persoon gelopen tijdens een potje metro (hetzelfde team dus) Met je snufferd continu voor een huge wall staan om vervolgens op exact het precieze moment tevoorschijn te komen en op exact de juiste positie te aimen (voor je de tegenstander ziet) is geen lag
Signature
Nergens last van met i5 750 en GTX 460.Spekker schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:47:
4GB DDR2@800Mhz
6950@ 840 - 1325
Heeft iemand een cyborg x Joystick al werkend in CB?
Of Überhaupt een joystick?
[ Voor 22% gewijzigd door immetjes op 08-10-2011 15:55 ]
nope, later unlock je weapons & stuffgrimr schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:46:
Hebben de vliegtuigen nou alleen maar machinegeweers? Dat zou wel saai zijn..
edit: heb bijna heat seakers op heli

[ Voor 8% gewijzigd door megadoom op 08-10-2011 15:53 ]
lama...
[ Voor 94% gewijzigd door MuddyMagical op 08-10-2011 17:02 ]
Als je denkt dat iemand hacked, neem het dan op met FRAPS. Met een verwijzing naar zijn Battlelog account bewijs je niks, tenzij hij een accuracy van > 50% heeft met smg's en lmg's. Ik zie niets bizars aan zijn account, zijn score p/m vind ik aan de hoge kant maar niet onrealistisch.ik hoop dat er, net zoals in COD BO een battlerecorder is, dat is pas echt de ultieme tool.
Gistern merkte ik per ongeluk dat m'n xbox-controller het doet, echter de horizontale as staat zo snel dat een AA geschut bijv supersnel van links naar rechts ging, zodat mikken eigenlijk onmogelijk was.immetjes schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:32:
Heeft iemand een cyborg x Joystick al werkend in CB?
Jeeps+tanks rijden ging dan wel weer soepel , Heli alleen als boordgunner gespeeld, en dat werkte ook wel goed, planes niet gedaan.
Normale besturing werkte dan ook wel weer goed, maar dat wil je echt niet op de PC, alleen voor voertuigen is het interessant. Maar ik neem aan dat in de final alles weer prima in te stellen zal zijn, ik maak me daar absoluut geen zorgen om.
Ik begin het vliegen met jets al goed onder de knie te krijgen 
Eerst ging ik altijd dood, maar nu heb ik door hoe het moet. Eerst goed wat hoogte nemen, daarna dikke duikvlucht en mensen beneden bijna omvermaaien
Eerst ging ik altijd dood, maar nu heb ik door hoe het moet. Eerst goed wat hoogte nemen, daarna dikke duikvlucht en mensen beneden bijna omvermaaien
Android developer & dürüm-liefhebber
Alleen moet je wel slepen als een gek. Ik mis de mouse sensitivity per type voertuig.Mavamaarten schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:06:
Ik begin het vliegen met jets al goed onder de knie te krijgen
Maar in een tank is de turret meestal zo snel niet (groot tandwiel) maar de verticale snelheid van de barrel is wel hoger want de US tank kan die over ruw terrein waterpas houden met gematigde sneldheid.JK schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
Alleen moet je wel slepen als een gek. Ik mis de mouse sensitivity per type voertuig.
De helicopter suckt helemaal zo traag en helemaal gemaakt voor hovermodus maar niet teveel acrobatiek.
De jets hebben controls om cirkels te vliegen en ook te traag zowel van controls als van het vliegtuig.
Vanmiddag leuke glith tanks deden 360's YouTube: BF3 beta glitches
- YouTube
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Bij de tanks idd geen last, volgens mij lijkt dat redelijk realistisch (al heb ik nooit in een tank gereden),
maar jet + helikopter voelen erg 'arcade' aan, alsof oma ze ook moet kunnen besturen.
Maar wie weet wat voor extra opties we hebben bij de dag van release.. en dan nog, wat niet is, kan altijd nog komen, zo lang de community er maar genoeg om vraagt.
maar jet + helikopter voelen erg 'arcade' aan, alsof oma ze ook moet kunnen besturen.
Maar wie weet wat voor extra opties we hebben bij de dag van release.. en dan nog, wat niet is, kan altijd nog komen, zo lang de community er maar genoeg om vraagt.
ik zag een jet door wat bomen hobbelen, steeg vervolgens op vanaf een heuveltje met een boom er nog aan vast
d:)b
vandaag de coaxial HMG ge unlocked voor me tank helemaal blij en in de T90 tank werkte dat super maar toen kwam ik in een USA tank en kreeg ik dit te zien

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Heuj, killstreak van 15 
Stond ik eerst 15-0, (jaja, voor cheater uitgemaakt van alle kanten, vooral om een hit op 300 meter
), maar toen ben ik één keer zelf gesniped en tweede keer uit de parachute geschoten :P\
Al die motion blur en AA uitzetten helpt best wel.
Stond ik eerst 15-0, (jaja, voor cheater uitgemaakt van alle kanten, vooral om een hit op 300 meter
Al die motion blur en AA uitzetten helpt best wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 08-10-2011 22:33 ]
ALTIJD als je lekker bezig bent kapt hij er gewoon mee. Venstertje gaat weg, punt. Geen error of iets dergelijk 
Edit: Nu join ik een server (waar pink.tiger in zit) en krijg meteen dat ik disconnected werd. Bij rejoinen krijg ik dit : "You were kicked from the server by an administrator." Kom ik er weer in, en na 2 minuten weeral "You were disconnected from the server. "

Edit: Nu join ik een server (waar pink.tiger in zit) en krijg meteen dat ik disconnected werd. Bij rejoinen krijg ik dit : "You were kicked from the server by an administrator." Kom ik er weer in, en na 2 minuten weeral "You were disconnected from the server. "

[ Voor 57% gewijzigd door Mavamaarten op 08-10-2011 23:16 ]
Haha, echt he! Rol je 2 minuten voor het einde binnen en heb je nauwelijks de kans om te spawnen wordt je er niet uitgegooid, maar heb je fijne killstreaks, awards, unlocks, schiet je met je main tank cannon een chopper uit de lucht (next up: duck hunt met jets) dan wordt je er uitgegooid.Mavamaarten schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:01:
ALTIJD als je lekker bezig bent kapt hij er gewoon mee. Venstertje gaat weg, punt. Geen error of iets dergelijk
Edit: Nu join ik een server (waar pink.tiger in zit) en krijg meteen dat ik disconnected werd. Bij rejoinen krijg ik dit : "You were kicked from the server by an administrator." Kom ik er weer in, en na 2 minuten weeral "You were disconnected from the server. "![]()
![]()
Zat zojuist in een server waarin er bijna 10 mensen op de main stonden te wachten op een jet. Dat was voor mij het teken om een buggy te pakken, op hen af te rijden en op het laatste moment uit te stappen.
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
Iemand anders er last van dat er meestal gewoon 50-60 fps worden behaald, maar dat het in enkele potjes naar 20-30 valt? Ik heb al gelezen dat dit door de ping kan komen, maar dat lijkt mij toch sterk..
Die moet ik even onthouden.rgras schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:36:
Zat zojuist in een server waarin er bijna 10 mensen op de main stonden te wachten op een jet. Dat was voor mij het teken om een buggy te pakken, op hen af te rijden en op het laatste moment uit te stappen.
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja dat merk ik echt heel vaak dat net wanneer je EINDELIJK goed bezig bent en lekker wat kills en bijna geen deaths hebt dan ineens server disconnect!

Hahahahahahahahahah ik wou echt dat ik dat gefrapst had... 3 enemy tanks bij elkaar, ik zie een jet aankomen... PATS KAMIKAZE ! 3 tanks kapot
Jammer genoeg voor hem telde het als suicide en niet als kamikaze kill 
Edit: probeer ik het zelf mis ik super hard
Edit: probeer ik het zelf mis ik super hard
[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 09-10-2011 00:10 ]
rgras schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:36:
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
Ik kon een paar rondes af en toe de jet pakken, maar ben er niet kapot van, omdat je er amper iets mee kan. Alleen jets en helis afknallen, maar verder sta je compleet buiten het gevecht.. Waar ik wel kapot van was waren de ge-wel-di-ge graphics tijdens het vliegen
Verder ben ik helemaal om en heb mijn preorder geplaatst. Caspian Border gaf me weer dat karakteristieke battlefield gevoel, geen enkele andere game kan dat benaderen. En het is zo mooi. Zo mooi!
Maar goed, even iets anders. Heb ik al gezegd dat ik het er mooi uit vind zien?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
bah.. dat zijn 8 team kills op mensen die gewoon even de game willen proberen.rgras schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:36:
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
't is een beta weet je wel..
mensen zoals jij vern**ken de game

vanavond ook weer een paar die lege jets op de runway opblazen.
wtf.. echt van die losers die in de lucht niks klaar spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 09-10-2011 00:19 ]
Wat een walgelijke actie. Mensen willen gewoon graag het vliegen proberen, de map is pas twee dagen beschikbaar voor iedereen dus grote kans dat ze nog niet in een vliegtuig gezeten hebben. En dan kom jij zo gigantisch kinderachtig doen?rgras schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:36:
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
X is no more
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
8 mensen die met zijn allen om het hardst proberen om per se in die jet te komen, die zijn niet met het spel bezig. Ga toch wat anders doen, en kom later terug om het weer te proberen.Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:16:
[...]
bah.. dat zijn 8 team kills op mensen die gewoon even de game willen proberen.
mensen zoals jij vern**ken de game![]()
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ach, het is toch geestig? Moraalridder.Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:19:
[...]
Wat een walgelijke actie. Mensen willen gewoon graag het vliegen proberen, de map is pas twee dagen beschikbaar voor iedereen dus grote kans dat ze nog niet in een vliegtuig gezeten hebben. En dan kom jij zo gigantisch kinderachtig doen?
welk spel?? 't is een beta!Murk schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:20:
[...]
8 mensen die met zijn allen om het hardst proberen om per se in die jet te komen, die zijn niet met het spel bezig. Ga toch wat anders doen, en kom later terug om het weer te proberen.
er is geen coop oid dus waar moet je dan de jets proberen??
doe 's ff normaal man.
Als je een vliegtuig wil proberen moet je maar een lege server joinen. Het gaat om de overwinning, als de helft van het team bij de base blijft wachten op vliegtuigen dan vind ik het niet meer dan logisch om alles dood te rijden.Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:19:
[...]
Wat een walgelijke actie. Mensen willen gewoon graag het vliegen proberen, de map is pas twee dagen beschikbaar voor iedereen dus grote kans dat ze nog niet in een vliegtuig gezeten hebben. En dan kom jij zo gigantisch kinderachtig doen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
doe zelf es effe normaal man!Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:22:
[...]
welk spel?? 't is een beta!
er is geen coop oid dus waar moet je dan de jets proberen??
doe 's ff normaal man.
We zitten hier niet in de 2e kamer joh
Niet te zwaar aan tillen, het is en blijft maar een game.Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:16:
[...]
Ik vind het wel een grappige actie.
Daarnaast, over vern**ken gesproken: het zijn vooral diegene die op de runway gezellig aan het wachten zijn, die de game vern**ken. Ze dragen niets bij aan het team!!
kudo's wie de headshot range overtreft:
525m
http://i.imgur.com/mo8oW.jpg
-edi-
hem lijkt erop dat ik dus al was overtroffen. Raar want van verder dan plusminus 600m registreert het spel bij mij geen hits meer lijkt het.
525m
http://i.imgur.com/mo8oW.jpg
-edi-
hem lijkt erop dat ik dus al was overtroffen. Raar want van verder dan plusminus 600m registreert het spel bij mij geen hits meer lijkt het.
[ Voor 47% gewijzigd door JDeraGear op 09-10-2011 02:48 ]
Verwijderd
Check dit:

Lijkt mij niet echt normaal, meer mensen last van of misschien mensen die de oplossing hiervoor weten? Heb het alleen bij Caspian Border. Temps van CPU komen niet boven de 50 graden (OC naar 4,2Ghz), de GTX560Ti draait op stock snelheden. Temps daarvan zijn rond de 65 graden.

Lijkt mij niet echt normaal, meer mensen last van of misschien mensen die de oplossing hiervoor weten? Heb het alleen bij Caspian Border. Temps van CPU komen niet boven de 50 graden (OC naar 4,2Ghz), de GTX560Ti draait op stock snelheden. Temps daarvan zijn rond de 65 graden.
Nou, niet echt. Vanochtend een lege server gejoined, gespawnd in een jet en een kwartier later was ik nog alleen in de server. Dus nee, een lege server joinen heeft geen enkele zin.Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:22:
[...]
Als je een vliegtuig wil proberen moet je maar een lege server joinen.
Kwam gisteren random in een platoon bij Asgaro, bleken er nog een heel stel GoT'ers in de server te zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 09-10-2011 11:53 ]
Iemand enig idee wanneer de Beta precies zal sluiten? Kan je maandag in de avond nog spelen?
Misschien goede tip voor wie wil goed kunnen vliegen: speel het spel hawx. Besturing is gelijkwaardig. Ik beheerste de jet meteen nadat ik de wist welke knop wat deed
Nu nog dingen kapotschieten
dus ideaal om te LEREN vliegen;) ik kan er ook (nog) geen hol van...Sagaris schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:04:
[...]
Nou, niet echt. Vanochtend een lege server gejoined, gespawnd in een jet en een kwartier later was ik nog alleen in de server. Dus nee, een lege server joinen heeft geen enkele zin.
begin het spelletje wel door te krijgen maar ik mis een beetje de BC2 gameplay...
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Jij weet ook dat er minimaal 7 players moeten zijn voordat je kunt opstijgen?DRuw schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
dus ideaal om te LEREN vliegen;) ik kan er ook (nog) geen hol van...
begin het spelletje wel door te krijgen maar ik mis een beetje de BC2 gameplay...
Wat Realtec zegt, bij 8 man begint de ronde pas en kun je bewegen, daarvoor kun je dus niets.DRuw schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
dus ideaal om te LEREN vliegen;) ik kan er ook (nog) geen hol van...
Realtec schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:24:
[...]
Jij weet ook dat er minimaal 7 players moeten zijn voordat je kunt opstijgen?

Beta stopt morgen om 12:00 CET (dus 13:00 bij ons)
Wooo! Net mijn eerste dogfight gewonnen. Smaakt naar meer.
Verwijderd
nvmHidde schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:49:
Beta stopt morgen om 12:00 CET (dus 13:00 bij ons)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 15:05 ]
Zijn er mensen in een platoon/squad momenteel samen aan het spelen op Caspian Border en zo ja hoe kan ik dat joinen
*
Even Caspian Border proberen.
*dood*
*tank wordt voor mn neus weggestolen*
*dood*
*ik heb geen voertuig en moet kilometer lopen*
*dood*
*teamgenoot rijdt langs me zonder mij op te pikken*
*dood*
-en het spel laat mn pc freezen 2x achter elkaar
*dood*
*tank wordt voor mn neus weggestolen*
*dood*
*ik heb geen voertuig en moet kilometer lopen*
*dood*
*teamgenoot rijdt langs me zonder mij op te pikken*
*dood*
-en het spel laat mn pc freezen 2x achter elkaar
[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 09-10-2011 15:18 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Haha precies. En niet te vergeten die heerlijke lage.
Enemy Enemy Enemy down down down
.
Enemy Enemy Enemy down down down
Nou nou, ik zou willen dat ik soms op een server zat waar teamkillen aanstond, wat een idioten soms. Staan ze met zn 6en te wachten, terwijl je ook gewoon kunt SPAWNEN in het vliegtuig. Of mensen die een heli pakken en hem 5 meter later in de grond parkeren... (Ja ja, je moet oefenen blablabla. Je kunt dat ding toch wel meer dan 5 sec in de lucht houden of niet dan?)Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:16:
[...]
Als ik zie dat ik een een plane kan spawnen, prima, kan het niet , so what, planes zijn toch behoorlijk zwak.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
5 meter is veel voor mij hoor.Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Nou nou, ik zou willen dat ik soms op een server zat waar teamkillen aanstond, wat een idioten soms. Staan ze met zn 6en te wachten, terwijl je ook gewoon kunt SPAWNEN in het vliegtuig. Of mensen die een heli pakken en hem 5 meter later in de grond parkeren... (Ja ja, je moet oefenen blablabla. Je kunt dat ding toch wel meer dan 5 sec in de lucht houden of niet dan?)
Als ik zie dat ik een een plane kan spawnen, prima, kan het niet , so what, planes zijn toch behoorlijk zwak.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De eerste (en tot dusver enige) keer dat ik een helicopter bestuurde heb ik hem ook binnen 5 seconden de grond in gewerkt.Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:38:
[...]
Nou nou, ik zou willen dat ik soms op een server zat waar teamkillen aanstond, wat een idioten soms. Staan ze met zn 6en te wachten, terwijl je ook gewoon kunt SPAWNEN in het vliegtuig. Of mensen die een heli pakken en hem 5 meter later in de grond parkeren... (Ja ja, je moet oefenen blablabla. Je kunt dat ding toch wel meer dan 5 sec in de lucht houden of niet dan?)
Is er guideline voor die choppers?
ik heb meer dan 5 meter gered maar dat was meer geluk dan wijsheid!
Die vliegtuigen gaan tenminste vooruit en die hoef je alleen links en recht te gooien:)
Vliegtuigen zijn wel makkelijk door een rocket launcher neer te halen overigens (zat een rukker met zon ding aan het einde van de runway.... koste wel een paar planes voordat ik daar achter was:()
Jammer dat de demo stopt morgen, ik was pas lvl3 door gebrek aan tijd:(
ik heb meer dan 5 meter gered maar dat was meer geluk dan wijsheid!
Die vliegtuigen gaan tenminste vooruit en die hoef je alleen links en recht te gooien:)
Vliegtuigen zijn wel makkelijk door een rocket launcher neer te halen overigens (zat een rukker met zon ding aan het einde van de runway.... koste wel een paar planes voordat ik daar achter was:()
Jammer dat de demo stopt morgen, ik was pas lvl3 door gebrek aan tijd:(
Voor de geïnteresseerden, heb ik wat benchmarks gedraaid met Fraps. (1920x1080, 955BE + 6870)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 9140, 210164, 32, 71, 43.490 Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 3607, 72229, 34, 76, 49.938 Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 2814, 61761, 36, 58, 45.563 Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 5630, 127484, 32, 56, 44.162 |
En natuurlijk de Teamspeak van de GoT BF3 clan! En ons vergeet je gewoon op te noemen!ProfoundValue schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:55:
Ben zeer tevreden over deze bèta. Deze bèta heeft mij (voor het eerst) overgehaald om van Modern Warfare 3 naar Battlefield 3 te switchen. De graphics op zich (op medium alleen al) en de teambased gameplay trokken mij heel erg aan en ik moet zeggen dat deze bèta zeker aan die verwachtingen heeft voldaan.
Natuurlijk zaten er ook een minkanten aan de bèta zoals de talloze bugs, glitches, de mateloos irriterende hitreg en ga zo maar door, maar toch denk ik dat DICE deze minpunten zeker zal verhelpen en zal zorgen dat het eindproduct eentje van wereldformaat zal zijn.
Morgen zal ik niet meer kunnen spelen omdat ik de hele dag op school zit, maar ik kijk zeker uit naar 27 oktober en ik ga ook zeker binnen nu en een week mijn Battlefield 3: Limited Edition pre-orderen voor de PC!
Maareuh, wel mooi dat je (eindelijk?
Nu nog leren vliegen...
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2011 23:06 ]
Tips om veel heli exp te krijgen: ga als gunner in de heli zitten en knal tanks af, zo maak je per kill 100 punten, en je hoeft niet eens te vliegen.
Tips voor heli vliegen: houd je rechterhand op de muis, en linkerhand bij: a en d, dat is draai links en rechts. Daarmee kun je jezelf correcten voor het schieten. En houd w 99% van de tijd ingedrukt.
Pas op voor aa, als je +- 50-60 health hebt, heal hem dan
Bf3 naam: megadoom20
Tips voor heli vliegen: houd je rechterhand op de muis, en linkerhand bij: a en d, dat is draai links en rechts. Daarmee kun je jezelf correcten voor het schieten. En houd w 99% van de tijd ingedrukt.
Pas op voor aa, als je +- 50-60 health hebt, heal hem dan
Bf3 naam: megadoom20
ik vlieg altijd met ASWD en de pijltjestoetsen, gaat op zich wel prima eigenlijk.
Met muis kun je beter mikken...Prosac2010 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:21:
ik vlieg altijd met ASWD en de pijltjestoetsen, gaat op zich wel prima eigenlijk.
Wat heb ik me weer vermaakt vandaag! Heerlijk klooien met C4!
YouTube: Battlefield 3 - Fun with C4! [Caspian Border] - YouTube
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Grrrr:
Het is zeker te laat om nog ergens anders de limited edition te verkrijgen? Zonee, waar?Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u een bestelling bij ons geplaatst voor het product Battlefield 3 - Playstation 3. Bij het product werd vermeld dat het nog niet zeker was of het om de normale editie of om de gelimiteerde editie zou gaan.
Helaas hebben wij vandaag het bericht gekregen dat wij geen gelimiteerde edities zullen krijgen. De reden hiervoor is dat de uitgever Electronic Arts te weinig gelimiteerde edities zal produceren en de grote aanbieders voor gaan voor deze leveringen.
Het verschil tussen de normale en gelimiteerde editie is zeer klein. Bij de normale editie mist alleen de Download Content: Back to Karland waarin 4 extra maps zitten uit Battlefield 2.
Wij bieden u de volgende keuzes aan:
- Uw bestelling laten staan en de normale editie ontvangen.
- Uw bestelling omzetten naar een ander product naar keuze.
- Uw bestelling annuleren en het geld terug ontvangen.
Wij horen graag wat uw keuze is geworden en indien u voor de 2e of 3e keuze kiest ontvangen wij graag uw ordernummer bij de reactie.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mediaoffer
www.mediaoffer.nl
Ik heb hem ook gehad (360 versie). Erg jammer, maar was te verwachten (gezien de prijs). Ook jammer dat je hem niet kan upgraden.mngm schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:17:
Grrrr:
[...]
Het is zeker te laat om nog ergens anders de limited edition te verkrijgen? Zonee, waar?
Zit nu te twijfelen tussen 12game en Nedgame. Er zit gelukkig een Nedgame bij mij in de stad, dus afhalen is ook nog een optie, maar zit nog effe te dubben. Wil de game eigenlijk zo snel mogelijk hebben, dus ben benieuwd welke hem het snelst kan leveren. En of het sneller is om de game af te halen of te laten bezorgen.
Het blijft irritant om te vliegen met lag. Gisteren had ik een chopper te pakken aan het begin van een ronde, stijg op, en drie seconden later vindt de game dat ik op z'n kop vlieg (terwijl ik alleen W nog maar had ingedrukt en m'n hand niet op de muis had, ik stuur met de pijltjestoetsen). Crash dus.
En in een vliegtuig is het zo mogelijk nog erger. Je schokt dan iedere seconde, omdat de server of de client het voorspelde pad corrigeert. Zeker als je in een cirkel rond het level aan het vliegen bent is dat niet te doen.
Ik sorteer servers op ping, en join alleen servers met <20 ms lag, maar dan nog komt het voor dat je tijdens het rennen drie stappen vooruit doet en dan weer een terug.
Ben benieuwd hoe dit in de final gaat zijn.
En in een vliegtuig is het zo mogelijk nog erger. Je schokt dan iedere seconde, omdat de server of de client het voorspelde pad corrigeert. Zeker als je in een cirkel rond het level aan het vliegen bent is dat niet te doen.
Ik sorteer servers op ping, en join alleen servers met <20 ms lag, maar dan nog komt het voor dat je tijdens het rennen drie stappen vooruit doet en dan weer een terug.
Ben benieuwd hoe dit in de final gaat zijn.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
De tweede is gewoon lame.ToasterxD schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:30:
Wat heb ik me weer vermaakt vandaag! Heerlijk klooien met C4!
Eerste is wel cool
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Omg, ik wilde nog een x vliegen;
alleen m'n controller was niet aangesloten, dus ik ging restarten;
kom r nie in.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?returnUrl=|bf3|
alleen m'n controller was niet aangesloten, dus ik ging restarten;
kom r nie in.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?returnUrl=|bf3|
[ Voor 21% gewijzigd door SalimRMAF op 10-10-2011 12:05 ]
Gulfstream G650
Heel irritant dit overigens.Sagaris schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:38:
[...]
Wat Realtec zegt, bij 8 man begint de ronde pas en kun je bewegen, daarvoor kun je dus niets.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
2e is vet !Rekenblok schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:12:
[...]
De tweede is gewoon lame.
Eerste is wel cool
Dikke ambush !
Ben ik hier de enige die zich ergert aan de standaard joystick-instellingen en het gebrek aan makkelijk aanpassen ervan? Speelde vanochtend eerste keer caspian border, was er na 10 minuten scheitziek van omdat de controls zo idioot zijn en amper normaal ingesteld kunnen worden..
Ik snap niet waarom mensen een controller gebruiken. Ik kan met een toetsenbord perfect vliegen
idem ^^, Eerst is het moeilijk maar met stealth, flares en heatseakers own je
XD
Meer mensen die niet de Beta op de PS3 kunnen spelen? "The connection with EA Online was lost''..
Richard! schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:41:
Meer mensen die niet de Beta op de PS3 kunnen spelen? "The connection with EA Online was lost''..

[ Voor 12% gewijzigd door White_Collar op 10-10-2011 19:43 ]
Ow lol. Ik had hem voor 12 uur nog gespeeld vandaar..
[ Voor 88% gewijzigd door Richard! op 10-10-2011 19:45 ]
Lol, De beta is sinds 12:00 afgelopen. Natuurlijk kan je er niet meer op....
Dit topic is gesloten.