Nee, dat is waarschijnlijk gewoon een programmeerfout in de game of in de launcher, Origin.

Iets met unicode en ascii.
Gisteren een paar potjes gespeeld, m'n pc trekt het prima op medium, op high hapert 'ie bij buitenstukken een beetje. Toch maar even kijken naar een nieuwe videokaart.

Ik ben nu level acht, die unlocks zijn leuk om uit te proberen en om per Rush-scène te wisselen (heavy barrel buiten / lampje binnen).
Ik heb voornamelijk Assault en Recon gespeeld, ik vind het snipen met ed SV98 / SVD eigenlijk nog iets te makkelijk! Snipen moet een kunst blijven...
Het speelt dus wel heerlijk, maar je moet echt wel je aandacht erbij houden. Hoe later het werd, hoe brakker ik ging spelen... een potje Play4Free daarna was echt een verademing.

Die hou ik er dus zeker naast.
Ik mis in BF3 nog wel de commando's die je doorgaans met Q opent (nu spot je daar automatisch mee, maar ik wil ook "GOGOGO!" kunnen roepen en squad-commando's kunnen geven), en ik vind het ook jammer dat je niet hoort dat een spot van jou is gelukt (en wat het is, als in "Enemy infantry / sniper spotted"). Je hoort het alleen wanneer anderen iets spotten. Maar ik ben dus benieuwd hoe de squads opgebouwd gaan worden (met "Find Squad" in het menu join je een willekeurig squad met een slot vrij).
Vanavond maar weer Caspian Border proberen te joinen, dat ging gisteren echt niet! Filter op die map in de server browser, vink "1-5 free slots" aan, en hij zegt "X servers found". Tegen de tijd dat ik op "Show Servers" en "Join Server" had geklikt en het wachtwoord had ingevuld, was de server alweer vol...
Zoiets fiets je met een beetje HTML en CSS nu eenmaal sneller in elkaar dan dat je in DirectX een UI in elkaar gaat zitten frotten.

Tenminste, ik denk dat dat de afweging was.
[
Voor 9% gewijzigd door
CodeCaster op 30-09-2011 12:02
]