Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat op veel PC's de game soepel loopt is natuurlijk koffiedik kijken voor de uiteindelijke versie.
De map metro is maar klein en geen voertuigen en uiteraard 32 spelers.
Ik ben eerder benieuwd wat de game gaat doen met 64 spelers in grote mappen met voertuigen en veel spelers op de PC. Het kan dan allemaal nog eens vies tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:32:
Het feit dat op veel PC's de game soepel loopt is natuurlijk koffiedik kijken voor de uiteindelijke versie.
De map metro is maar klein en geen voertuigen en uiteraard 32 spelers.
Ik ben eerder benieuwd wat de game gaat doen met 64 spelers in grote mappen met voertuigen en veel spelers op de PC. Het kan dan allemaal nog eens vies tegenvallen.
Koffiedik? Join een Caspian border server? Oké ultra setting is nog geen ultra setting, maar ik kan niet geloven dat 'alles' op zogenaamd medium staat. Textures enzo geloof ik wel, maar alles? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
De grotere mappen zullen uiteraard beter gecodeerd worden zodat je niet de hele tijd je videokaart instellingen hoeft te veranderen.

Is er nog een wachtwoord bekend van caspian border?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilenceMurderer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:37:
De grotere mappen zullen uiteraard beter gecodeerd worden zodat je niet de hele tijd je videokaart instellingen hoeft te veranderen.
Wat een onzinnige bezigheid, videokaart settings veranderen bij iedere map naar gelang de grootte. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:43:
[...]

Wat een onzinnige bezigheid, videokaart settings veranderen bij iedere map naar gelang de grootte. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. 8)7
Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
SilenceMurderer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:37:

Is er nog een wachtwoord bekend van caspian border?
de laatste die ik weet was shoppingcartareagoodride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
Flghter1982 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:47:
[...]

de laatste die ik weet was shoppingcartareagoodride
Bedankt!

Vinden jullie nog servers van Caspian Border? Ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
damn.. net een lekker potje voor einde pot disconnect
no stats :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Njay schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:12:
Jawel, stats worden elke paar seconden gesaved. Daarom zie je ook 'saving' elke keer rechts onder in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

caspian is toch wel een vette map zeg!

even een vraag voor diegenen die crossfire of sli gebruiken; werkt dat enigzins goed? Ik hoorde iemand over het begrip microstutter (heb nooit SLI gedraaid dus ben niet bekend met evt. problemen) maar als het doorgaans goed loopt overweeg ik er nog een 560ti bij te prikken :p

edit: deze vraag even in hardware topic geplaatst, daar hoort ie eigenlijk thuis, excuus!

[ Voor 12% gewijzigd door gratis_vodka op 30-09-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Gisteren de beta gedownload voor de xbox. Kon alleen niet inloggen. Servers te druk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Welke foutmelding krijg je dan? Kan je retryen? Hier kunnen we zonder problemen verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, wat een spel zeg.

gister even bezig geweest op de PS3, speelt geweldig.
voelt allemaal beter aan dan BC2, net wat smoother lopen en aimen.

ook de manier waarop je nu over muurtjes gaat werkt gewoon goed.
zo heb je bij andere shooters nog wel eens dat je aan komt sprinten en over een muurtje heen moet, waarna je even stil staat om vervolgens weer door te sprinten. bij BF3 gaat dit gewoon soepel, geen vertraging na het muurtje, zeg maar.

ook de feel van de wapens is goed, de recoil is heerlijk uitdagend.
ook de mobile spawnpoint van de recon class is handig, kan je lekker druk houden op bepaalde bottlenecks (zeker als defender).

hier ga ik nog vele uurtjes zoet mee zijn. zeker als de squad management goed werkt.
dat moet toch weer heerlijk worden, met 3 vrienden de hele map ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Nou, ik kan niet eens m'n buttons remappen in het spel:
* Key bindings gaan ongeveer voor 60%...maar, de oude bindings blijven óók aan de keys zitten....dus tis een heel feest om jezelf niet dood te gooien met een granaat bij een rechter strafe.
* Mouse bindings kan je helemaal vergeten, dat werkt gewoon niet.
* Settings file op schijf is een binary... kansloos zonder editor.

Kortom: onspeelbaar want ik kan niet met de doorsnee setup spelen.

Tot zover Battlefield 3.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand die het wachtwoord weet voor Caspian Border? Ik wil het toch wel even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Heb gister trouwens wel gelachen.. Zat even achter een muurtje te wachten wordt die muur ineens opgeblazen XD

Heb de dader wel neer kunnen knalle!

Daarna deed ik zelf wat stoms, zat zo bij het laatste gedeelte van metro en was naar boven gegaan, gooi ik mijn c4 neer bij de ramen daar en blaas ik ze op zonder dat ik wist dat ik het halve gebouw zou slopen. Dit vind ik echt vet dat het allemaal kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
reemprive schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:14:
Iemand die het wachtwoord weet voor Caspian Border? Ik wil het toch wel even testen :)
Voor zover ik weet kunnen we vanaf vanmiddag als pc gebruikers zonder problemen CB spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Prachtige beta, alleen kan ik geen enkel potje afmaken, na ongeveer 15min spelen krijg ik: lost connection to server. Altijd, no exceptions! Erg jammer :(

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Kan iemand mij vertellen, wat de voordelen zijn van zo'n webbrowers geval zoals die van Origin.. als het eenmaal werkt natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

LuckyLuQ schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:31:
De encoding van dingen is toch deels de verantwoordelijkheid van het besturingssysteem?
Nee, dat is waarschijnlijk gewoon een programmeerfout in de game of in de launcher, Origin. :) Iets met unicode en ascii.

Gisteren een paar potjes gespeeld, m'n pc trekt het prima op medium, op high hapert 'ie bij buitenstukken een beetje. Toch maar even kijken naar een nieuwe videokaart. ;) Ik ben nu level acht, die unlocks zijn leuk om uit te proberen en om per Rush-scène te wisselen (heavy barrel buiten / lampje binnen).

Ik heb voornamelijk Assault en Recon gespeeld, ik vind het snipen met ed SV98 / SVD eigenlijk nog iets te makkelijk! Snipen moet een kunst blijven...

Het speelt dus wel heerlijk, maar je moet echt wel je aandacht erbij houden. Hoe later het werd, hoe brakker ik ging spelen... een potje Play4Free daarna was echt een verademing. :P Die hou ik er dus zeker naast.

Ik mis in BF3 nog wel de commando's die je doorgaans met Q opent (nu spot je daar automatisch mee, maar ik wil ook "GOGOGO!" kunnen roepen en squad-commando's kunnen geven), en ik vind het ook jammer dat je niet hoort dat een spot van jou is gelukt (en wat het is, als in "Enemy infantry / sniper spotted"). Je hoort het alleen wanneer anderen iets spotten. Maar ik ben dus benieuwd hoe de squads opgebouwd gaan worden (met "Find Squad" in het menu join je een willekeurig squad met een slot vrij).

Vanavond maar weer Caspian Border proberen te joinen, dat ging gisteren echt niet! Filter op die map in de server browser, vink "1-5 free slots" aan, en hij zegt "X servers found". Tegen de tijd dat ik op "Show Servers" en "Join Server" had geklikt en het wachtwoord had ingevuld, was de server alweer vol...
noud schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:41:
Kan iemand mij vertellen, wat de voordelen zijn van zo'n webbrowers geval zoals die van Origin.. als het eenmaal werkt natuurlijk?
Zoiets fiets je met een beetje HTML en CSS nu eenmaal sneller in elkaar dan dat je in DirectX een UI in elkaar gaat zitten frotten. :) Tenminste, ik denk dat dat de afweging was.

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 30-09-2011 12:02 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:25:
Prachtige beta, alleen kan ik geen enkel potje afmaken, na ongeveer 15min spelen krijg ik: lost connection to server. Altijd, no exceptions! Erg jammer :(
Dit had ik ook, heb je de laatste update van vandaag al binnen?
Heb je AVG anti-virus. Maak dan een uitzondering voor de mappen waarin je orgin en orgin games hebt geinstalleerd.
AVG - bestandsysteemschild - expertinstellingen en toevoegen.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Njay schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:12:
Zo eindig ik simpelweg ELK potje. Het heeft iets te maken met fullscreen spelen bij mij. Ik had dit nog niet toen ik windowed speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zou dat 'joining server' nu gemiddeld moeten duren? Ik ben sinds 11.30 bezig maar ik kom nergens in. Ik snap dat het een beta is en dat je daar wat geduld bij moet hebben, maar bijna een uur vind ik wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de controls en graphics aan kan passen want ik krijg geen ingame menu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Stewie! schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:03:
Welke foutmelding krijg je dan? Kan je retryen? Hier kunnen we zonder problemen verbinden.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/0/view/u02mk6m6aogd9ow/Photo%2030-09-11%2000%2010%2039.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Dat heb ik ook al een heel aantal keer gehad. Je stats zijn kwijt en de PS3 loopt zelfs soms vast. :+ Het is soms meer een beta van een beta imo.

Hebben meer mensen last met het (dis)armen van een MCOM? Als ik sta/zit/lig stuitert het beeld waardoor het (dis)armen steeds opnieuw begint. Dit is overigens het ergst in het park bij MCOM A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:20:
Hoe lang zou dat 'joining server' nu gemiddeld moeten duren? Ik ben sinds 11.30 bezig maar ik kom nergens in. Ik snap dat het een beta is en dat je daar wat geduld bij moet hebben, maar bijna een uur vind ik wat lang.
Had ik ook net na de update, ik heb mijn PC gerestart en hij werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-05 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:25:
weet iemand hoe ik de controls en graphics aan kan passen want ik krijg geen ingame menu :o
Je moet eerst deplyen, als je dan op esc drukt krijg je die opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 18:36
gratis_vodka schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:32:
caspian is toch wel een vette map zeg!

even een vraag voor diegenen die crossfire of sli gebruiken; werkt dat enigzins goed? Ik hoorde iemand over het begrip microstutter (heb nooit SLI gedraaid dus ben niet bekend met evt. problemen) maar als het doorgaans goed loopt overweeg ik er nog een 560ti bij te prikken :p

edit: deze vraag even in hardware topic geplaatst, daar hoort ie eigenlijk thuis, excuus!
sli werk wel goed op low heb ik 120fps maar als ik alles op (ultra) zet dan wordt het onspeelbaar begint met 80 fps en dan opeens weer 5 en zo schommelt het onspeelbaar door, zal nog wel een patch voor komen.

de game speelt wel lekker weg zit wel een invloed van call of duty in maar dat maakt het wel net wat sneller als bf2. hoopen dat caspian border vandaag of morgen vrij toegankelijk wordt/is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Hoe verander ik eigenlijk me wapen addons ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arietje
  • Laatst online: 21-05 13:57
Njay schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
Voordat je deployed heb je het tabje Customize, dan zie je de classen als het goed is. Dan moet er nog een knopje onder het wapen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Njay schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
Bij de kitselectie op je wapen gaan staan en -afhankelijk van je platform- op Vierkantje/X/... drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
thx all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:28:
[...]

Had ik ook net na de update, ik heb mijn PC gerestart en hij werkte weer.
Ja, had ik ook al geprobeerd. Nou ja, fck it, uninstall. Ik ga het spel toch wel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:00

ErA

tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:11:
Nou, ik kan niet eens m'n buttons remappen in het spel:
* Key bindings gaan ongeveer voor 60%...maar, de oude bindings blijven óók aan de keys zitten....dus tis een heel feest om jezelf niet dood te gooien met een granaat bij een rechter strafe.
* Mouse bindings kan je helemaal vergeten, dat werkt gewoon niet.
* Settings file op schijf is een binary... kansloos zonder editor.

Kortom: onspeelbaar want ik kan niet met de doorsnee setup spelen.

Tot zover Battlefield 3.
Voor problemen met Key mapping heb ik gebruik gemaakt van Auto Hotkey (ff googlen en je hebt het)

Met dit tooltje kan je buttons remappen. (volgens mij moet je wel raw input afzetten)

Ik heb namelijk een hele weirdo config (van duke nukem3d, quake 1)

Forward = right mouse
strafe left = <
strafe right = >
Backward = M (toegevoegd in 1998 omdat dit in multiplayer SiN toch echt nodig bleek te zijn)
/ = Zoom (alternate fire) etc etc

Mijn issues waren dan ook als volgt:

forward = rechter muisknop
springen = XButton1 (duimknop)
m = achteruit (standaard is dit open map, niet te veranderen)
j = spot (standaard chatten)
L = interact (standaard ook iets)
/ = zoom (maar zoom zit standaard op rechtermuisknop en is niet te remappen)

Dus, wat heb ik gedaan.

Een scirpt aangemaakt voor Auto Hotkey ( een txt file opslaan als .ahk)

Hierin staat het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
RButton::q     //De rechtermuisknop wordt de q toets. En kan dus gemapped worden

z::RButton // z neemt de functie over van rechtermuisknop, dit omdat zoomen niet van de rechtermuisknop kan worden afgehaald. Z gebruik ik nooit natuurlijk, dus kan ook iets anders zijn

XButton1::w // De duimknop wordt w en is dus te mappen

a::j
j::a
s::l
l::s //Aangezien de standaard functies van j en l niet mappen zijn, maar ik die knoppen wel nodig heb, wissel ik ze om met knoppen die ik niet gebruik. Zoals je al is opgevallen gebruik ik de linkerkant van het toetsenbord NIET

/::x   // Forward slash kan niet gemappen worden. Hier maak ik er een x van die wel te mappen is.

Werkt perfect. Wel ff het scriptje uitzetten nadat je klaar bent, want alles is omgedraaid dus je tikt een hoop bullshit.

Bron: http://forums.electronica...maping-work-bf3-beta.html

[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 30-09-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

had vandaag eindelijk me .44 Magnum Scoped unlocked blijkt dat ding alleen voor devs te zijn /sadface

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Hmm. Er zijn geen servers meer die Caspian Border spelen. Is it a sign? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Gisteravond tevergeefs geprobeerd de beta op Xbox te spelen. Constant zelfde melding dat er geen verbinding met EA servers mogelijk was. (Zelfde probleem als Lasteraar paar posts terug)
Hopen dat dat ondertussen voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:46:
Gisteravond tevergeefs geprobeerd de beta op Xbox te spelen. Constant zelfde melding dat er geen verbinding met EA servers mogelijk was. (Zelfde probleem als Lasteraar paar posts terug)
Hopen dat dat ondertussen voorbij is.
Ben al een tijdje aan het gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
School heeft battlelog geblockt :(
En hotspot shield werkt niet.
WAAROM ?!!! :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
The Great HooD schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
[...]

Ah, da's goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
Cornelisjuh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
School heeft battlelog geblockt :(
En hotspot shield werkt niet.
WAAROM ?!!! :(
heb je op school een hd6870 dan of een gt560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Sagaris schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:45:
Hmm. Er zijn geen servers meer die Caspian Border spelen. Is it a sign? :D
Inderdaad. Vreemd. Had voor het eerst sinds dinsdag tijd om te spelen en was al blij dat je nu Caspian Border kan spelen, is het dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Thank you for testing Caspian Border

By: zh1nt0 Posted: 6 minutes ago 56 Comments
It´s been 3 days full of win!
Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:55:
[...]

heb je op school een hd6870 dan of een gt560
Een laptop met een i7 2630QM, 6GB 1333Mhz RAM en een GT555M.
Dus ja, daar kan ik prima BF3 op spelen.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Was het niet zo dat juist nu er meer caspian border servers kwamen en dat ze geen pass meer hadden? Dacht ik eindelijk caspian border te kunnen gaan doen, halen ze alle servers weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Geniaal moment. Ik hoorde het welbekende BF1942 deuntje!
Wat heb ik die gemist :9

[ Voor 20% gewijzigd door The Great HooD op 30-09-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36
Gropah schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:02:
Was het niet zo dat juist nu er meer caspian border servers kwamen en dat ze geen pass meer hadden? Dacht ik eindelijk caspian border te kunnen gaan doen, halen ze alle servers weg...
Het is volgens mij niet bevestigd, dus een gerucht. Wel jammer, had er nog graag in willen spelen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Cornelisjuh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:02:
[...]

Een laptop met een i7 2630QM, 6GB 1333Mhz RAM en een GT555M.
Dus ja, daar kan ik prima BF3 op spelen.
aha laptop. ja als je weet hoe je dit oplost graag een berichtje!. ik zit hier ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Je zou HotSpot Shield kunnen gebruiken, alleen werkt dat niet bij mij (Zal wel iets door de firewall zijn ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:04:
[...]

aha laptop. ja als je weet hoe je dit oplost graag een berichtje!. ik zit hier ook mee
hidemyass.com werkt ook niet? Anders iets van VyprVPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Jorisfighter schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:05:
[...]

hidemyass.com werkt ook niet? Anders iets van VyprVPN?
nop hiermee word het nog steeds geblockeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:06:
[...]

Damn, dan word het lastig. Maar is het de firewall die het blokt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Jorisfighter schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:08:
[...]

Damn, dan word het lastig. Maar is het de firewall die het blokt dan?
we draaien op een school server die zelfs de wifi van de ipod naar youtube, doorstuurd naar een andere site... dus echt het internet zelf

[ Voor 5% gewijzigd door rayhvh op 30-09-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:08:
[...]

we draaien op een school server die zelfs de wifi van de ipod naar youtube, doorstuurd naar een andere site... dus echt het internet zelf
Vaag... Maar wat zegt hij dan als je op Battlelog probeert te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
The Great HooD schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
[...]

Mooi :)
Heb een etentje vanavond, maar daarna eens uittesten of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ik kan inloggen. zelfde als met battelfield play 4 free. maar bij het loaden van de game zelf blijft die eewig laden. dit geld ook voor onlive applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:11:
ik kan inloggen. zelfde als met battelfield play 4 free. maar bij het loaden van de game zelf blijft die eewig laden. dit geld ook voor onlive applicatie
Ik denk dat je het zelfde hebt als bij ons op school. Daar is alleen poort 80 (http dus) open. Al het andere werkt gewoon niet.

Dus dan kan je wel naar de pagina, maar zodra de game verbinding met de server probeert te maken lukt het niet. Ik weet niet welke poort BF3 gebruikt, maar het zal niet 80 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Misschien zit je ook niet op school om te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
CodeCaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:20:
Misschien zit je ook niet op school om te gamen...
Misschien zit je op een minder goede school en heb je 5 tussenuren. Dan moet je wat doen om de tijd te doden. En nee kom niet met het eeuwige, dan kan je toch huiswerk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
rayhvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:06:
[...]

Ik zou gewoon een extra les Nederlands gaan volgen, heb je op dit moment meer aan. :P

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jorisfighter schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:23:
[...]

Misschien zit je op een minder goede school en heb je 5 tussenuren. Dan moet je wat doen om de tijd te doden. En nee kom niet met het eeuwige, dan kan je toch huiswerk doen?
Dan kun je toch huiswerk doen? Dan heb je de hele middag en avond voor jezelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
ligt battlelog er uit? kan niet inloggen (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

"Kan niet inloggen" is geen foutmelding. Wat gebeurt er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Bij mij start bf3 heel eventjes op na het joinen van een server (je ziet het icoontje in de taakbalk) en dan verdwijnt het weer.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
CodeCaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:39:
"Kan niet inloggen" is geen foutmelding. Wat gebeurt er?
nvm, had een - in me wachtwoord :P

nieuw wachtwoord instellen met cijfers had succes, alleen letters niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jammer dat de cb servers nu down zijn, juist daar had ik mijn pc nog ff willen testen voor ik wsl op een hd6970 over ga.

Nu met een 5850 rond de 40 fps maar voelt totaal niet vloeiend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Zijn er mensen geweest die CB hebben gespeeld en gevolgen hebben met een joystick>? Werkt dat nu al een beetje en is het een toevoeging of gewoon toetsenbord en muis gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Sipio schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:14:
Jammer dat de cb servers nu down zijn, juist daar had ik mijn pc nog ff willen testen voor ik wsl op een hd6970 over ga.

Nu met een 5850 rond de 40 fps maar voelt totaal niet vloeiend aan.
Vond ik dus ook niet.
Het rare is, ik draai hem nu op 50 fps. Het ene potje heel vloeiend, de andere dramatisch. Me ping is dan normaal en het voelt niet aan als lag. Maarja daar is dit een beta voor. Het is gister uitgekomen voor iedereen, denk dat het al een stuk beter is al we 2 weken verder zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 01:55
Ik heb geprobeerd de joystick te gebruiken in CB zoals ik dat in BF2 ook doe... maar het is met de zeer beperkte ruimte een hele uitdaging in een vliegend voorwerp te komen :-( Dus dat is helaas niet gelukt. Jammer, ik hoop dat de joystick wel een toevoeging is. Het vliegt toch meestal een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer ze Patches uit gaan rollen voor de huidige Bugs en Problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:39:
Iemand enig idee wanneer ze Patches uit gaan rollen voor de huidige Bugs en Problemen?
Uhh, wat dacht je van niet? Een patch voor een beta?? Een update geloof ik wel. Maar een patch.
Ik denk dat je zal moeten wachten tot de release vd game

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...view/2826551894083491885/

Misschien wel leuk allemaal even fan te worden van de BF3 Gathering of Tweakers platoon? ;) ;)

http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850551173/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ga je de kaart dan verloten onder de leden van de platoon (incl jezelf?)

Zhat would be awesome! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We have two brand new AMD 6970 cards to give away and one of their leaders of the platoon and one of the fans liking the page, will receive a brand new AMD 6970 graphics card!
Sowieso maken alle fans kans ;) En ik kan zelf wel een goeie kaart gebruiken O-)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
ik wou er wel bij maar hij is vol. :|

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:50:
We have two brand new AMD 6970 cards to give away and one of their leaders of the platoon and one of the fans liking the page, will receive a brand new AMD 6970 graphics card!
Sowieso maken alle fans kans ;) En ik kan zelf wel een goeie kaart gebruiken O-)
Mag ik er nog in? :P
Lijkt me wel eens leuk om BF samen te spelen voor de verandering.

En ik was al een fan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

zo net even leuk gespeeld met een aantal tweakers. (volgens mij waren het een paar tweakers en van Tsurany weet ik het wel zeker) Vind het spel nog steeds erg lekker spelen en stoor me maar aan 2 bugs, Het niet normaal kunnen lopen omdat je anders door de grond heen valt en dat je soms gewoon door solid objects word geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 09:23
Ben ook fan van het GoT platoon :P

Maar bij blijft hij dik lang op Joining Server... Staan, is daar ook wat aan te doen of?

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
OMG zoek op regedit in dit topic of het gewoone BF3 topic =]

[ Voor 51% gewijzigd door Proxx op 30-09-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 11:07
Geen caspian borders meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:52:
[...]

Mag ik er nog in? :P
Lijkt me wel eens leuk om BF samen te spelen voor de verandering.

En ik was al een fan.
Hij is vol, kan daar niks aan doen :( Fan worden kan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
OMG ik zat net behoorlijk gefocussed te werken. rijd er een auto weg en de zon schijnt via zijn spiegel heel even in mijn gezicht en ik dacht onbedoeld.. KUT sniper.. bukken. i need to stop playing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
hahaha nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 09:23
Proxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:55:
OMG zoek op regedit in dit topic of het gewoone BF3 topic =]
Ah bedankt voor je subtiele hint..

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
YouTube: Battlefield 3 Mirco-UAV (MAV) Footage (Beta) - YouTube#!

Micro UAV beelden, blijkbaar hebben mensen op de xbox 360 toch voor elkaar gekregen deze te unlocken ook al zit hij niet in de beta :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb hem ook bij me sniper kit. en hij zou ook niet in de beta zitten maar je kan hem wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:04:
ik heb hem ook bij me sniper kit. en hij zou ook niet in de beta zitten maar je kan hem wel gebruiken.
vaag zou betekenen dat misschien de mortier unlock (die niet in de beta zit) er misschien toch inzit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

als je het kan selecteren in je loadout scherm kan je het gebruiken. zal er zo eens even een filmpje van maken en uploaden

[ Voor 29% gewijzigd door Streepje op 30-09-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
ik heb het spel gespeeld :) erg gaaf en grafisch mooi echter moet ik wel op aanmerken dat het spel erg last heeft van clipping :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Mmmm gisteren kon ik nog gewoon spelen.. Als ik nu een server join zie ik het laadscherm, maar zodra het eerste geluid klinkt (vogels ofzo) crasht ie naar de desktop, maar het proces loopt niet vast.. Ik moet dan alsnog alttabben om wat anders te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Awsom schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:11:
Mmmm gisteren kon ik nog gewoon spelen.. Als ik nu een server join zie ik het laadscherm, maar zodra het eerste geluid klinkt (vogels ofzo) crasht ie naar de desktop, maar het proces loopt niet vast.. Ik moet dan alsnog alttabben om wat anders te doen..
gisteren ook paar keer last van gehad, pc keer opnieuw opstarten en het probleem was weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geweldige webbased server browser van battlefield 3 heeft weer zijn kuren :(......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinnesch
  • Laatst online: 22-08 11:01
Ben ik de enige die geen enkele Caspian Border servers meer kan zien sinds ~2 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Dinnesch schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:35:
Ben ik de enige die geen enkele Caspian Border servers meer kan zien sinds ~2 uur?
Die hebben ze weggehaald dus dat kan kloppen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 11-09 22:54
Hij staat nu op installeren, hoe lang duurt dat :9~

EDIT: al klaar, blijft nu wel lang staan op joining

[ Voor 35% gewijzigd door daaan_1992 op 30-09-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Dinnesch schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:35:
De Caspian Border test is afgelopen. Jammer natuurlijk voor degenen die er nu pas bij zijn. Onder het kopje News in Battlelog kun je alle updates terugvinden.
It´s been 3 days full of win!
Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.
daaan_1992 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:36:
Op de PC valt het in ieder geval reuze mee. Hier was het binnen een paar minuten geïnstalleerd. Mocht het spel niet joinen, dan moet je even zoeken op de é -> e fix.

[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 30-09-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinnesch
  • Laatst online: 22-08 11:01
Bee.nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:40:

De Caspian Border test is afgelopen. Jammer natuurlijk voor degenen die er nu pas bij zijn. Onder het kopje News in Battlelog kun je alle updates terugvinden.
Dat is zeker jammer.
Ik heb gisteren ook al even gespeeld, oh wat baal ik nu dat ik er niet wat langer van genoten heb. Battlefield zonder voertuigen is niet echt bijzonder.. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Dinnesch op 30-09-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:09
daaan_1992 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:36:

EDIT: al klaar, blijft nu wel lang staan op joining
9 minuten en 36 seconden. :>
Pagina: 1 ... 14 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.