Anoniem: 303104

Is het nou nuttig om LE te kopen? want daar krijg je een aantal extra maps bij dacht ik te lezen?

Mis ik nou echt iets als ik die niet koop? zou liever standaard versie kopen vanwege de centen ofcourse!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Battlefield 3-uitbreiding Back to Karkand verschijnt in december, maakt uitgever Electronic Arts bekend. De uitbreiding is gratis voor wie de Limited Edition van de game heeft. De dlc bevat vier maps, waaronder klassieker Wake Island.
:)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Anoniem: 303104

Hm oke, en zon uitbreidingspakket kost meestal?

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
is LE nog te koop dan?

die map pack gaay ongeveer 10 dollar kosten en komen in december uit. maar veder zit er niks extras bij

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
hjvg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:42:
is LE nog te koop dan?

die map pack gaay ongeveer 10 dollar kosten en komen in december uit. maar veder zit er niks extras bij
Moet je bij Pricewatch even kijken.

En een map pack is een map pack, dus alleen maps!

Edit: Er kwamen ook voertuigen en wapens. Paar verschillende had ik ergens gelezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Michielodc op 10-11-2011 16:45 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 303104 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:42:
[...]

Hm oke, en zon uitbreidingspakket kost meestal?
14,99 dollar of 1200 MSP

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Michielodc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:43:
[...]

Moet je bij Pricewatch even kijken.

En een map pack is een map pack, dus alleen maps!

Edit: Er kwamen ook voertuigen en wapens. Paar verschillende had ik ergens gelezen.
IK heb toch echt ergens gelezen dat hier ook 4 vehicles en 10 wapens bijzitten. mischien dat die alleen bij de expansion te gebruiken zijn though

I-racing Profile

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 01:11
Heb eindelijk een mail gehad van Wehkamp waarom ik mijn Customization kit code niet had ontvangen. Ze melden mij het volgende :

U heeft het spel Battlefield 3 PC versie besteld met artikelnummer 252466, waarvoor onze hartelijke dank.
Door het bestellen heeft u recht op een extra code, de Customization kit, waarmee u een aantal extra's kunt unlocken in de game.

Helaas hebben wij maar een beperkt aantal codes gekregen en nu is deze code niet meer na te sturen.
Als compensatie sturen wij u bijgaand een waardebon van € 5,00.
Uw unieke 16-cijferige code is: blablabla
De waardebon is geldig tot 31 maart 2012.

Wat heb ik nu weer aan een waardebon? Ik wil de Customization kit, dat was ook de reden dat ik het daar kocht omdat je die er bij zou krijgen. Ik kan de Customization kit niet bestellen bij Wehkamp, wat heb ik dan aan een cadeaubon?

Wat vinden jullie tweakers? Moet ik mijn geld terug eisen of moet ik genoeg nemen met een Wehkamp cadeaubon terwijl ik niets nodig heb daar meer.

According to my calculations the problem doesn't exist.

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik heb het zelfde als egelalexander, geweldig dus. Nu vraag ik mij wel af of ik Back to Karkand straks wel kan spelen, want anders moet ik nog eens 15 euro daar voor neerleggen. Weet iemand hier iets over, die spec act kan ik nog wel een keertje zonder doen, maar Back to Karkand ging het mij om.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Mag hier niet posten over andere plek waar je voor 5 eur een specact + dogtag pack kan halen dus DM me maar ! heb het zelf daar ook vandaan ;)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 00:37
4Real schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:11:
Ik heb het zelfde als egelalexander, geweldig dus. Nu vraag ik mij wel af of ik Back to Karkand straks wel kan spelen, want anders moet ik nog eens 15 euro daar voor neerleggen. Weet iemand hier iets over, die spec act kan ik nog wel een keertje zonder doen, maar Back to Karkand ging het mij om.
Die krijg je wel gewoon. Maar voor beiden bovenstaande.. neem even contact op met EA, die doen vaak niet moeilijk eb sturen je alsnog een key toe.

Signature

• JT888
Dat zou ik eerst proberen als ik jullie was inderdaad EA support chat.

Maar ik las dat een andere tweaker geen code kreeg omdat hij niet via origin besteld had maar mijn optie zou ik als 2de gebruiken aangezien terug sturen wel weer lastig is + je hebt dan weer paar dagen geen game!

• 4Real
Hoeveel kost zo'n spec act key anders op het internet, want dan kan ik nog even onderhandelen om meer er uit te halen :P

• JT888
zelfde waarde als hun kortingsbon + Dogtags >:)

[ Voor 119% gewijzigd door JT888 op 10-11-2011 17:26 ]

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Wtf doen guided rockets voor een Heli heb de unlock een aangezet maar zie geen enkel verschil?

Weet iemand het of is het gewoon een faal unlcok?

I don't hate you, I nothing you

• 4Real
Bij de support desk zeggen ze dat ze niks voor ons kunnen betekenen, omdat dit retailer specifieke codes zijn en er niet zomaar nieuwe kunnen worden bijgemaakt. :(

edit:
Toen bood ze nog extra hulp aan, maar de afwas doen? Ho maar.... ;( het zit allemaal tegen

[ Voor 24% gewijzigd door 4Real op 10-11-2011 17:30 ]

• hjvg
ik had die mail van wehkamp vandaag ook eve contact op genomen met ea live chat alles netjes uitgelegd. moest ik eve een foto maken van dvd met bon en de naam van chat medewerker.

en ik krijg mijn 2de code.

(ze deden nog even moeilijk dat op de bon gewoon battlefield3 stond en geen limited edition. heb ik eve gauw een screenshot van wehkamp mijn bestelling gemaakt en toen was het geregeld)

• egelalexander
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik die 5 euro terug wil en dat ga gebruiken bij een bedrijf die wel de Customization kit verkoopt. Zo simpel is het. Als zo'n groot bedrijf iets belooft dan moeten ze dat nakomen. En zo niet dan moeten ze dat geld gewoon terug geven en niet met stomme cadeaubonnen (die verlopen) gaan strooien, want daar heb je natuurlijk nergens aan. Dan koop je iets van 20 euro, waar hun genoeg marge op hebben en dan betaal je nog verzendkosten en steken hun weer wat geld in hun zak. Ik bestel voor de rest bijna nooit bij Wehkamp, het is dat ze goedkoop waren en dat die Customization kit er bij zat en het LE was.. Ik ga maar hun antwoord afwachten.

• egelalexander
hjvg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:36:
ik had die mail van wehkamp vandaag ook eve contact op genomen met ea live chat alles netjes uitgelegd. moest ik eve een fotot maken van dvd met bon en de naam van chat medewerker.

en ik krijg mijn 2 code.

(ze deden nog even moeilijk dat op de bon gewoon battlefield3 stond en geen limited edition. heb ik eve gauw een screenshot van wehkamp mijn bestelling gemaakt en toen was het geregeld)
Oke, dat kan ik vanavond ook nog altijd proberen. Kreeg je die gewoon gratis dan?

• hjvg
jah dan krijg je hem gewoon gratis via de live chat van ea

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
LOL, open mijn mail zonet. Vind ik één of andere mail van Wehkamp dat ze mij geen code kunnen geven voor de Customization Kit (Geen idee wat dit is). Wel raar, SpecAct code heb ik gewoon van ze gehad namelijk :P

Mailtje van Wehkamp:
Mailout: Battlefield

U heeft het spel Battlefield 3 – PC versie besteld met artikelnummer xxxxxx, waarvoor onze hartelijke dank.
Door het bestellen heeft u recht op een extra code, de Customization kit, waarmee u een aantal extra’s kunt unlocken in de game.
Helaas hebben wij maar een beperkt aantal codes gekregen en nu is deze code niet meer na te sturen.
Als compensatie sturen wij u bijgaand een waardebon van € 5,00.
Uw unieke 16-cijferige code is: xxxxxxxxxxxxxxxx

Het verzilveren is heel eenvoudig:
1. U gaat naar wehkamp.nl.
2. U doet uw bestelling in het winkelmandje.
3. Bij stap 3 in het winkelmandje geeft u aan dat u een waardebon wilt verzilveren.
4. U toetst de 16-cijferige code in en uw korting wordt direct verrekend. Vervolgens kunt u desgewenst meerdere waardebonnen verzilveren.

wehkamp.nl waardebonnen kunnen niet gebruikt worden voor de aanschaf van boeken.
Wij wensen u veel plezier met uw wehkamp.nl waardebon.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.

• 4Real
egelalexander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:36:
[...]

Ik heb ze een mail gestuurd dat ik die 5 euro terug wil en dat ga gebruiken bij een bedrijf die wel de Customization kit verkoopt. Zo simpel is het.
Domme vraag misschien, maar waar kun je die kopen?

• agoNITE
JT888 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:21:
zelfde waarde als hun kortingsbon + Dogtags >:)
SpecAct + Dogtags kost € 4,99 bij G2Play.net.
Helaas out of stock :p

Heb hem daar zelf gratis vandaan, had er blijkbaar genoeg punten om SpecAct + Dogtag pack van te betalen. Wehkamp SpecAct key geruild tegen Batman Arkham City Steam key :p

• egelalexander
4Real schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:43:
[...]
Domme vraag misschien, maar waar kun je die kopen?
Ik heb verschillende (meestal buitenlandse) websites gezien waar je ze kan kopen. Ik denk dat dit gewoon mag en kan? Maar volgens mij willen ze niet dat we dat posten. :)

• JT888
egelalexander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:49:
[...]

Ik heb verschillende (meestal buitenlandse) websites gezien waar je ze kan kopen. Ik denk dat dit gewoon mag en kan? Maar volgens mij willen ze niet dat we dat posten. :)
Klopt het zijn gewoon legale codes alleen is het taboe hier maar goed laten we de regels hier gewoon volgen O-)

[ Voor 64% gewijzigd door JT888 op 10-11-2011 17:55 ]

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Moet je kijken in origin of je game een limited edition versie is.

I don't hate you, I nothing you

• agoNITE
ipazza schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:54:
[...]

Moet je kijken in origin of je game een limited edition versie is.
Inderdaad.
Als je een LE key hebt gekregen, heeft Wehkamp daar verder niks meer mee te maken :)

• egelalexander
JT888 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:50:
[...]

Klopt het zijn gewoon legale keys alleen is het taboe hier op een of andere manier terwijl je wel mag praten over een game kopen op amazon of play.com maargoed laten we de regels hier gewoon volgen O-)
Hm oke, ik ga vanavond eerste maar eens een gokje wagen via de EA support chat. Iemand een linkje naar de chat toe? Neem aan dat er ook een Nederlandse is.

• JT888
Je bent wel lui he probeer GOOGLE eens :P

• hjvg
help.ea.com

• egelalexander
JT888 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:57:
Je bent wel lui he probeer GOOGLE eens :P
Hehe ja ik zit op mijn werk. Ik kijk straks thuis wel, ik ben lui inderdaad en ik wil naar huis. Nog 4 minuten.

• agoNITE
egelalexander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:55:
[...]

Hm oke, ik ga vanavond eerste maar eens een gokje wagen via de EA support chat. Iemand een linkje naar de chat toe? Neem aan dat er ook een Nederlandse is.
https://help.ea.com/connect-with-us

Engels

• 4Real
De LE versie is een feit. Boze email naar Wehkamp ook en nu maar kijken hoe ze verder gaan, want ik heb ook nog een versie gekocht voor een vriend van mij, maar krijg maar 1 email.

• JT888
egelalexander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:58:
[...]

Hehe ja ik zit op mijn werk. Ik kijk straks thuis wel, ik ben lui inderdaad en ik wil naar huis. Nog 4 minuten.
>:)
4Real schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:58:
De LE versie is een feit. Boze email naar Wehkamp ook en nu maar kijken hoe ze verder gaan, want ik heb ook nog een versie gekocht voor een vriend van mij, maar krijg maar 1 email.
Ik had mijn pc versie geanuleerd maar wel gekregen + code samen met de PS3 versie + code :)

De PC versie + code heb ik reeds doorverkocht aan een andere Tweaker.

Maar het is belachelijk dat ze denken dat 5 EUR (die je ook bij hun moet uitgeven) compensatie is voor de unieke Spec-act kit ...

Je unlocked ook andere cammo's naar mate je rank omhoog gaat dus eigenlijk mis je niet veel.

Maar je hebt er voor betaald en hoort het gewoon te krijgen ! Als ze mij dit zouden flikken zou ik gewoon anuleren :X. Alleen is dan de vraag waar scoor je nog een andere LE aangezien die bijna of zo goed als uitverkocht zijn geloof ik.

[ Voor 65% gewijzigd door JT888 op 10-11-2011 18:08 ]

• 4Real
Die vijf euro als compensatie is ook belachelijk. Ik wil gewoon geld zien en dan bestel ik wel ergens die code. Daarna probeer ik alsnog die code voor de vijf euro korting bij de Wehkamp :P

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha hetzelfde hier, erg jammer maar goed. Zoveel heb je er opzich ook niet aan. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• egelalexander
Ik ben nu aan het chatten met EA help. Hopelijk krijg ik mijn key als nog.. vooralsnog reageert hij zo traag als dikke poep door een rietje....

Update van het gesprek :

Berly:
I would suggest you to contact the retailer for further assistance in order to resolve the issue.

Berly:
If it were possible, I would've definitely issued a new code. I would've handled your concern however, since the code is retailer specific, we don't have the ability to generate a new code. Please contact the retailer who should be able to address your concern.

Berly:
Being a BF 3 fan, I understand your anticipation and trust me, if I had the ability to generate a code I would've processed your request.

[ Voor 71% gewijzigd door egelalexander op 10-11-2011 18:53 ]

• hjvg
jah traag zijn ze daar altijd :p

ow die wil jou dus niet helpen. trouwens gezegd dat hun melden dat ze te weinig codes ontvangen hebben en geen nieuwen meer krijgen (zoals ze in de mail aangeven?)

[ Voor 84% gewijzigd door hjvg op 10-11-2011 18:52 ]

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat ze bij mij in de mail zeiden is dat ze maar een paar codes hadden, dus vandaar.
Kun je die pakketten niet ergens los verkrijgen?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• hjvg
klopt dit staat in de mail:

Door het bestellen heeft u recht op een extra code, de Customization kit, waarmee u een aantal extra’s kunt unlocken in de game.

dus betekend dat ze er te weinig ontvangen hebben voor het aantal games dat ze verkocht hebben met code

• JT888
Ja leuk en wel maar dat mag niet het probleem worden van de kopers. Wehkamp moet gewoon even bij EA Dice aan de bel trekken en of de distributeur in NL zodat die het maar regelen. Inplaats van zelf een oplossing te bedenken waar hun (Wehkamp) uiteindelijk weer beter van worden. 9 van de 10 BF Gamers zit hier echt niet op te wachten.

[ Voor 20% gewijzigd door JT888 op 10-11-2011 19:05 ]

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

ZEG HEREN ik ga even mijn fire extinguisher in mijn jet testen okee? Gelieve dan ook niet te veel guided missiles op * Murphy te schieten want ik heb geen flares meer hmkee? :|

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:20
hjvg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:56:
klopt dit staat in de mail:

dus betekend dat ze er te weinig ontvangen hebben voor het aantal games dat ze verkocht hebben met code
Zie die mail idd nu net pas :(
Kunnen we bij EA NL nog wel terecht?
Die waardebon is leuk maar ik heb er tot nu toe alleen BF3 besteld ... kleine kans dat ik daar nog iets ga bestellen .... |:(

• MEN-O
  • Laatst online: 06-06 16:41
Murphy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:05:
ZEG HEREN ik ga even mijn fire extinguisher in mijn jet testen okee? Gelieve dan ook niet te veel guided missiles op * MEN-O te schieten want ik heb geen flares meer hmkee? :|
Ow, da's fijn want ik ga straks de guided shells testen die ik geunlocked heb gisteren..

(Ik zat als gunner in een tank tijdens de unlock, en de driver had de unlock wss al, het ding lockte wel op Jets, maar niet op tanks ?! Is dat een bug , of is dat de bedoeling ?

[ Voor 18% gewijzigd door MEN-O op 10-11-2011 19:13 ]

• agoNITE
Mensen die nu geen SpecAct key hebben gekregen...bij Wehkamp moest je wel voor een bepaalde datum je preorder geplaatst hebben om hier recht op te hebben.

Kan helaas niet meer BF3 LE zien op Wehkamp (Wordt niet meer verkocht ;) ). Maar zo uit m'n hoofd was die datum 26 augustus of 26 september ofzo.

• egelalexander
Heb het dus niet voor elkaar gekregen... Iemand anders had trouwens een reactie geplaatst dat het hem wel was gelukt. Hoe krijgt hij dat voor elkaar? heeft hij de medewerkers van EA bedreigd of zo? :P

you:
They say that they dont have enough codes and they will not get more codes. How can they ever help me? I think EA is the only one who can help me.

Berly:
Sorry the codes can not provided as I have mentioned above that the codes are retail specific.

Berly:
Is there anything else I may assist you with today?

you:
No dont have more questions.. Thanks anyway..

Berly:
If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!

• hjvg
mij wwas het vandaag gelukt en nee niet gedrijgt of wat ook maar.

gewoon netjes uitgelegd dat ik hem bij wehkamp gekocht heb en meerdere malen contact met hun gehad heb en vandaag een mail ontvangen had dat ik geen specact code meer kreeg

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 18:04

InSanex

serenity now!

NEEEEE, eindelijk een lekker spel freezed het spel weer!

Het weer in Halfweg

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 15:30
Ik had Wehkamp een paar dagen geleden gemaild. Ik kreeg vandaag, zoals jullie, een mailtje met een kortingsbon van 5 euro. Ik heb met opzet mijn betaling uitgesteld en ik weiger te betalen totdat Wehkamp mij met iets degelijks tegoed komen. Belachelijk dat ze mij en jullie een kortingsbon aansmeren...

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:06
Ik heb mijn BF3:LE bij wehkamp vandaan, besteld op 17/10 ik heb alleen geen spec-act code ofzo gehad zoals mensen hier ook typen, ik heb echter ook geen mailtje gehad van wehkamp ofzo.
Krijg ik de scec-act kit nog of moet ik wehkamp een mailtje sturen voordat zei mij een mailtje sturen om mij te vertellen dan ik hem niet krijg???

• agoNITE
egelalexander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:30:
Heb het dus niet voor elkaar gekregen... Iemand anders had trouwens een reactie geplaatst dat het hem wel was gelukt. Hoe krijgt hij dat voor elkaar? heeft hij de medewerkers van EA bedreigd of zo? :P
[...]
Zo heb ik het laatst gedaan, wou graag de key voor Physical Warfare proberen te krijgen :p
(Wel beetje lopen slijmen).
Prabhat: Thank you for contacting Origin Help. My name is Prabhat. How may I assist you today?
you: Hello Prabhat
you: You OK ?
Prabhat: Yes.
Prabhat: How are you?
you: Fine :)
you: Also fine
you: Ive got a couple of things i'd like to ask you, hoping you can help
you: In origin, BF3 Beta is still showing..i cannot remove this :(
Prabhat: May I know the EA account e-mail address linked to BF3 beta?
you: sure, the e-mail adress is ****@*****.**
Prabhat: Thanks.
Prabhat: Please allow me few minutes while I can fix the issue for you.
you: sure, take your time
Prabhat: Thank you for waiting.
you: no problem :)
Prabhat: I am glad to inform you that I have fixed the issue for you.
you: ah nice!
you: thanks alot :)
you: hm i actually have another question
Prabhat: You are welcome.
Prabhat: Yes.
you: When I ordered BF3, my retailer told me I was also getting Physical Warfare Pack with that.
you: When I got the game, I didn't get the pack...they said i had preordered too late...
you: Bit weird, because they told me before i would get it.
you: Is there anything you can do ?
Prabhat: May I know from where did you pre-ordered the game?
you: i preordered it from a Webstore called "Wehkamp"
you: wehkamp that is, sorry for the typo
Prabhat: Thanks.
Prabhat: Physical Warfare code: *****SVR-KLMM-V*****-X*****FJ
you: Seriously? Thank you!
Prabhat: You are welcome.
Prabhat: Is there anything else I can help you with at the moment?
you: No there is not at this moment :)
you: did not expect a key...thought you might contact my retailer or something
Prabhat: Thanks for contacting EA and for chatting with me.
Prabhat: Take care.
Prabhat: Bye!!

• Fantasma
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Net goed bezig loopt m'n BF3 vast :(
Eerste keer dat ik dit heb...
dan zijn al je punten weg zeker?
zou dan wel sucken dat je dan heel potje moet uit doen voor je je punten hebt

Physical warfare krijg je vroeg of laat toch wel :D

[ Voor 33% gewijzigd door Fantasma op 10-11-2011 22:29 ]

• agoNITE
Fantasma schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:20:

I know, maar was t proberen waard. Heb nu SpecAct + Dogtags & Physical Warfare. Alle pre-order bonussen :p

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

agoNITE schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:27:
[...]

I know, maar was t proberen waard. Heb nu SpecAct + Dogtags & Physical Warfare. Alle pre-order bonussen :p
Nice :D

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Heb vanmiddag/vanavond al 3 maal rank 19 bereikt... 2x crash, maar zojuist niet en nu is het eindelijk opgeslagen! Maar jammer van de gemiste punten :(

[ Voor 3% gewijzigd door Tk55 op 10-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Tk55 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:16:
[...]

Heb vanmiddag/vanavond al 3 maal rank 19 bereikt... 2x crash, maar zojuist niet en nu is het eindelijk opgeslagen! Maar jammer van de gemiste punten :(
aw das nog net iets erger :o

Net leuke rondes gespeeld met een leuk squadje (1 GoT RadZ) hoop dat er meer van zo'n rondes volgen
(lekker veel puntjes ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Als het goed is krijg je de punten alsnog, maar pas als de map op de server completed is.
Alleen als de server zelf (ook) crashte ben je punten kwijt.

Dat hebben wij tenminste gemerkt op een clanserver.

Ok, het was geen crash maar een disconnect (internet viel uit), maar zou toch zelfde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 22:03

InFamous

excommunicado

defusion schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:41:
[...]

Als het goed is krijg je de punten alsnog, maar pas als de map op de server completed is.
Alleen als de server zelf (ook) crashte ben je punten kwijt.

Dat hebben wij tenminste gemerkt op een clanserver.

Ok, het was geen crash maar een disconnect (internet viel uit), maar zou toch zelfde moeten zijn.
Wat ik met me clan al paar keer heb meegemaakt is, zodra je de server leaved of disconnect dan ben je al je punten kwijt idem voor server crash.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
InFamous schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:45:
[...]

Wat ik met me clan al paar keer heb meegemaakt is, zodra je de server leaved of disconnect dan ben je al je punten kwijt idem voor server crash.
Leaving weet ik 100% zeker dat dat niet uit maakt. Dit heb ik al zo vaak gedaan.
Natuurlijk als je terug inlogd begin je een nieuwe sessie waar je je score niet ziet, maar scrijf je punten maar eens op in battlelog, scoor punten, disconnect en wacht tot de map completed is. Je zult zien dat je de punten krijgt.
Als je meerdere sessies hebt gehad op dezelfde map krijg je ze allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
defusion schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:44:
[...]

Leaving weet ik 100% zeker dat dat niet uit maakt. Dit heb ik al zo vaak gedaan.
Natuurlijk als je terug inlogd begin je een nieuwe sessie waar je je score niet ziet, maar scrijf je punten maar eens op in battlelog, scoor punten, disconnect en wacht tot de map completed is. Je zult zien dat je de punten krijgt.
Als je meerdere sessies hebt gehad op dezelfde map krijg je ze allebei.
bij disconnect ben ik ze altijd kwijt geweest, is me al meerdere malen voorgekomen en erg frustrerend. Bij BF2 stonden altijd de punten er gewoon nog netjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 19:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Even voor de duidelijkheid, alle kits (codes) zijn los te weken van EA Support (ik heb ze ook alle 3 gekregen).
Het hangt er echter wel heel erg vanaf, WIE je aan de andere kant hebt zitten, de ene genereert zo nieuwe codes voor je, maar een ander zegt dat ze het niet kunnen zelf (wich is plain bs kuch ).

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Gisteren de fire extinguisher getest voor de jet. Toch maar teruggegaan naar flares, omdat je als je 2x een guided missile in je mik krijgt, er ook niet zo veel meer te blussen valt. Wel leuk om beschuldigd te worden van hackerij omdat mensen het niet snappen dat je weer 100% terug komt na het gebruiken van de fire extinguisher (en even een stukje vliegen aan de rand van de map). En het concept 'remmen' is ook onbekend: "Wtf, how did you get behind me??" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
hjvg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:02:
mij wwas het vandaag gelukt en nee niet gedrijgt of wat ook maar.

gewoon netjes uitgelegd dat ik hem bij wehkamp gekocht heb en meerdere malen contact met hun gehad heb en vandaag een mail ontvangen had dat ik geen specact code meer kreeg
Pics or It Didn't Happen. Ik geloof je niet, want hij zei dat ze dat gewoon 'NIET' kunnen. Waarom zou het bij jou wel lukken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 15:37
egelalexander schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:13:
[...]

Pics or It Didn't Happen. Ik geloof je niet, want hij zij dat ze dat gewoon 'NIET' kunnen. Waarom zou het bij jou wel lukken dan.
Het is mij na 3x ook gelukt :) Hij gaf aan het niet te kunnen en zei toen: EA has to do this.

Waarop ik antwoordde of ik nu ook niet met EA aan het praten was..

Uiteindelijk vroeg hij of ik op de PC speelde en gaf mij een code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hihi Shotguns zijn leuk :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Shotguns zijn zo krachtig :O, als ik in mijn kamer zit te gamen en mijn speakers hard aan heb staan, dan schrik ik mij soms echt te beeeeeeep haha.

Edit :

Het is mij toch gelukt, jullie hadden gelijk. Heb een beetje de tekst gebruikt van agoNITE. Bedankt hier voor ook. Dus alle mensen die het niet hebben gekregen, neem contact op met EA en niet met Wehkamp, want die geven je alleen een cadeaubon waar je niets aan hebt. Of je doet het natuurlijk allebei :9

Timothy:
Thanks for contacting EA Help! My name is Timothy how may I help you?
you:
Hello Timothy
you:
You ok?
Timothy:
I'm fine, how are you?
you:
Fin :)
you:
When I ordered BF3, my retailer told me I was also getting Physical Warfare Pack with that.
you:
When I got the game, I didn't get the pack...they said i had preordered too late...
you:
Bit weird, because they told me before i would get it.
you:
Is there anything you can do ?
Timothy:
Where did you happen to purchase the game?
you:
i preordered it from a Webstore called "Wehkamp"
Timothy:
Did you in fact receive the limited edition?
you:
Yes i did :)
Timothy:
Can you provide me your email please? And the code that came with your game?
you:
my e-mail is ****@*****.**
you:
my game code is at home, i am working right now, is that a problem?
Timothy:
One moment please.
Timothy:
What DLC's did the game you got come with?
Timothy:
Did they replace the game with anything?
Timothy:
Replace the *code, my apologies.
you:
Back to Karkand when it comes out, and a gun or something with a silencer
Timothy:
Can you please verify the date of birth on the account for me?
you:
No they didnt replace the game with anything.
you:
15 june 1989 (15-06-89)
Timothy:
One moment please, I appreciate your patience.
Timothy:
Are you playing on PC?
you:
Yes i am.
Timothy:
*****SVR-KLMM-V*****-X*****FJ <-- Since you are a valuable EA customer, here is the Physical Warfare Pack code, issued as a one-time courtesy.
you:
Really thanks man :) you make my day happy
Timothy:
Not a problem :)
Timothy:
Is there anything else I can help you with?
you:
In origin, BF3 Beta is still showing..i cannot remove this. Can you do that for me?
Timothy:
One moment and I will look this up for you. Won't take long at all.
you:
Oke thank you.
Timothy:
Thank you for your patience, I will be removing that for you right now.
you:
Okay superb, Have a nice day!
Timothy:
You as well, thank you for contacting EA :)
you:
Bye Timothy

[ Voor 80% gewijzigd door egelalexander op 11-11-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
egelalexander schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:23:
[...]

Shotguns zijn zo krachtig :O, als ik in mijn kamer zit te gamen en mijn speakers hard aan heb staan, dan schrik ik mij soms echt te beeeeeeep haha.

Edit :

Het is mij toch gelukt, jullie hadden gelijk. Heb een beetje de tekst gebruikt van agoNITE. Bedankt hier voor ook. Dus alle mensen die het niet hebben gekregen, neem contact op met EA en niet met Wehkamp, want die geven je alleen een cadeaubon waar je niets aan hebt. Of je doet het natuurlijk allebei :9
LOL Herkende al delen uit de chat! Las alleen de chat ipv jou bericht erbij :p
Maar mooi dat het toch nog wel werkt dus :)

Edit:
Als meer mensen het op deze manier willen doen, zou ik snel zijn. Ze hebben vroeg of laat vast door dat de gesprekken bijna gelijk verlopen :p

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 11-11-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Is er een manier op het chat scherm rechts boven kleiner te maken of (tijdelijk) uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 18:04

InSanex

serenity now!

Ik wou al een groter scherm kopen :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

net geprobeerd om m'n BF2 account aan m'n main e-mail adres te koppelen zodat alles weer wat duidelijker was..
Gaat blijkbaar niet zei de man op de live chat. :(
(Omdat ik daar ook al een account op heb gemaakt (ooit is toen ik m'n wachtwoord kwijt was op m'n main bf2 carracter waarvan het e-mail adres al lang niet meer bestaat )

Sean:
If there is another account with the email address you cannot change it. only one account allowed per address.
you:
Can I delete the one on my main e-mail somehow?
Sean:
No you cannot it is permanent, I apologize

[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 11-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:40
Sorry hoor maar ik heb net een paar potjes op de GoT rush server #2 gespeeld en @#$ @#$@#$ wat was dat DRAMATISCH. Echt geen IDEE wat mijn team aan het doen was. Absoluut ingemaakt natuurlijk. Laten gewoon de objectives VOLLEDIG open, niet eens in de buurt. Frustrerend quadraat. (voorbeeld)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:06
niveau op GoT servers is laatste tijd dramatisch. Vooral de conquest small server gister. Iedereen zit te campen in een hoekje, niemand die vlaggen pakt.

Ik vind dat conquest small met 32 man trouwens helemaal niks. Naar mijn idee nog chaotischer dan een 64man game. Waarom niet gewoon 32man op conquest large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Ik vind het echt zooooo jammer dat het spelen in squads voor geen meter werkt.
Gister vrijwel de hele dag gespeeld en geen 1 keer in een goede squad gezeten..

Met 1 medic en 1 support + 2 andere teammates die bij elkaar blijven spawnen en als een groep werken kan je zo veel meer bereiken. Vrijwel niemand die flankt en 90% gaat gewoon zonder omweg rechtstreeks op de flaggen af..

Dan was BF2 toch een stuk beter, jullie dezelfde ervaringen?

Oh mocht iemand samen willen gamen, voeg me toe: Bremg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Weet niet hoe, maar BF3 is zo instabiel ineens :S
Sinds gisteren ineens allemaal random disconnects/lag etc.

Al geprobeerd game te repairen in Origin > BF3 corrupt daardoor. Vannacht opnieuw geïnstalleerd, nog steeds problemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Bremg schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:02:
Ik vind het echt zooooo jammer dat het spelen in squads voor geen meter werkt.
Gister vrijwel de hele dag gespeeld en geen 1 keer in een goede squad gezeten..

Met 1 medic en 1 support + 2 andere teammates die bij elkaar blijven spawnen en als een groep werken kan je zo veel meer bereiken. Vrijwel niemand die flankt en 90% gaat gewoon zonder omweg rechtstreeks op de flaggen af..

Dan was BF2 toch een stuk beter, jullie dezelfde ervaringen?

Oh mocht iemand samen willen gamen, voeg me toe: Bremg
Ik probeer zoveel mogelijk om als team/squad te werken.
Ik zal jou al toevoegen (FantasmaOfDoom, moet alleen eens proberen wat meer op te letten bij battlelog om te kijken of iemand iets zegt.... :D (Meestal 's avonds online... )

Vind het wel wat jammer dat ik niet echt het "vriendengevoel" heb bij mensen die ik als "friends" heb in origin/battlelog... Op steam praat ik nu nog steeds met vrienden die ik jaren geleden op TF2 ben tegengekomen, op Battlelog nog nooit met iemand gepraat... (Iemand op chat al wel gevraagd of ik party(?) wou joinen maar ik las dat bericht dan altijd 3 uur te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 05-06 18:52

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Fantasma schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:09:
[...]

Ik probeer zoveel mogelijk om als team/squad te werken.
Ik zal jou al toevoegen (FantasmaOfDoom, moet alleen eens proberen wat meer op te letten bij battlelog om te kijken of iemand iets zegt.... :D (Meestal 's avonds online... )

Vind het wel wat jammer dat ik niet echt het "vriendengevoel" heb bij mensen die ik als "friends" heb in origin/battlelog... Op steam praat ik nu nog steeds met vrienden die ik jaren geleden op TF2 ben tegengekomen, op Battlelog nog nooit met iemand gepraat... (Iemand op chat al wel gevraagd of ik party(?) wou joinen maar ik las dat bericht dan altijd 3 uur te laat :/
Een MSN idee zou ook wel fijn zijn, hier staat FF altijd aan dus ook de Battlelog, ik zou die gewoon op away willen zetten. Het is nu niet echt duidelijk wie wel en wie niet actief zijn bij BF.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Moeilijke lui bij de Wehkamp, ik heb twee versies gekocht, één voor mij en één voor klasgenoot die niet de Duitse versie wil kopen.

Wehkamp heeft het echt steeds alleen over mijn versie en heeft maar 1 waarde bon gestuurd. Tevens heb ik het idee dat het mij niet gaat lukken om gewoon geld terug te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:52
Oke... mijn Russian version is nu veranderd in een normale versie. Iemand die weet waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Cassie789 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:10:
Oke... mijn Russian version is nu veranderd in een normale versie. Iemand die weet waarom?
Bij mij ook, misschien hebben ze de toevoeging met de laatste update bij elke versie weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

!@# de vijftiende "Battlefield 3 is gestopt met werken" vandaag. Soms tijdens het joinen al, soms tijdens het laadscherm, soms na de eerste paar seconden ingame en net ook weer midden in een potje.

Leuk spelen zo.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:17

Pindamann

Human

Dutchman! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:54:
Sorry hoor maar ik heb net een paar potjes op de GoT rush server #2 gespeeld en @#$ @#$@#$ wat was dat DRAMATISCH. Echt geen IDEE wat mijn team aan het doen was. Absoluut ingemaakt natuurlijk. Laten gewoon de objectives VOLLEDIG open, niet eens in de buurt. Frustrerend quadraat. (voorbeeld)
Mwah ik denk dat het andere team gewoon veel beter was. Dan wordt je gewoon in de grond gestompt en ga je hard af :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 14:00
Kan iemand hier uberhaupt het spel nog opstarten? Ik krijg hem echt niet opgestart, ik krijg niet eens beeld of het spel crasht al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
net de hele halve avond gespeeld zonder enig probleem.
maar dat wil je waarschijnlijk niet horen ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-06 12:04
godsamme, dan cancel je alle plannen op de zaterdagavond omdat je je al 2 dagen grieperig voelt.
Besluit ziggo om te gaan falen.. Internet valt constant weg, net lang genoeg om dit te posten, maar veels te instabiel om een server te joinen ;(

On topic dan maar weer

Elke dag opnieuw, als ik battlefield wil spelen, start origin op, ga naar battlelog en log in, join een match. poef !

"Battlefield3.exe has stopped working "

Dus terug naar battlelog en join weer dezelfde server, laadtijd van 5 min, maaar ik zit erin

En zo na de eerste keer crash en de 2de poging een enorm lange laadtijd kan ik verder zonder problemen servers joinen en weer uitgaan en maps laden echt supersnel. alleen standaard die 2 eerste keer joinen gaan zo. echt raar !

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:43
Het is mij gelukt, duurde wel 1 uur. De meneer wou dus mijn geboortedatum weten. Maar die kwam niet overeen met mn origin account. Toen heb ik het hem op Battlelog laten zien. Uiteindelijk toch de code gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Skybullet schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:53:
godsamme, dan cancel je alle plannen op de zaterdagavond omdat je je al 2 dagen grieperig voelt.
Besluit ziggo om te gaan falen.. Internet valt constant weg, net lang genoeg om dit te posten, maar veels te instabiel om een server te joinen ;(

On topic dan maar weer

Elke dag opnieuw, als ik battlefield wil spelen, start origin op, ga naar battlelog en log in, join een match. poef !

Dus terug naar battlelog en join weer dezelfde server, laadtijd van 5 min, maaar ik zit erin

En zo na de eerste keer crash en de 2de poging een enorm lange laadtijd kan ik verder zonder problemen servers joinen en weer uitgaan en maps laden echt supersnel. alleen standaard die 2 eerste keer joinen gaan zo. echt raar !
Heeft misschien met de naam van je Battlefield 3 folder te maken. Moet je even een aanpassing maken in het register en in explorer. Ik had het ook en kon het hele spel zelfs niet eens opstarten. Het heeft met de "tm" achter de 3 te maken. Zoek maar even op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Mine! mine mine mine mine mine mine!
En totzover de tactiekbesprekingen op teamspeak.

Eerlijk is eerlijk, gamen met TS ernaast maakt de ervaring wel 10x leuker

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 12-11-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Skybullet schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:53:

On topic dan maar weer

Ik heb ook langere tijd gehad dat de eerste keer joinen faalt en de 2e keer normaal lukt. Dat is na een poosje ineens weggegaan hier.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zucht... wat een stelletje mongolen net...
Ik sta in mijn eentje M-Com Beta te defenden, elke andere aap rent de machinegun-malerij in bij de nauwe gang voor Alpha...

En dan komen ze met een squadje aanzetten bij beta. Krijg er twee dood, maarja dan heeft de sniper je in de gaten en dan begin je niks met je red dot...
Meerdere malen over chat om assistentie gevraagd @ beta, niks.
ragequit.

Oh wacht, ik kan ook zorgen dat ik in het andere team zit. Rejoin. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ultraman op 13-11-2011 00:20 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Ultraman schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:19:
Zucht... wat een stelletje mongolen net...
Ik sta in mijn eentje M-Com Beta te defenden, elke andere aap rent de machinegun-malerij in bij de nauwe gang voor Alpha...

En dan komen ze met een squadje aanzetten bij beta. Krijg er twee dood, maarja dan heeft de sniper je in de gaten en dan begin je niks met je red dot...
Meerdere malen over chat om assistentie gevraagd @ beta, niks.
ragequit.

Oh wacht, ik kan ook zorgen dat ik in het andere team zit. Rejoin. :P
Je gaat toch niet winning-team-joinen? :(

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als je de leaderbords bekijkt met alle spelers (pc versie) waar hoe kan je dan snel je eigen rang vinden? Niet dat je dan eerst duizend pagina's moet doorlopen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
rickyy schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:34:
Als je de leaderbords bekijkt met alle spelers (pc versie) waar hoe kan je dan snel je eigen rang vinden? Niet dat je dan eerst duizend pagina's moet doorlopen.
Op je beginscherm zie je meteen "active soldier" staan. Daar staat je rang bij. Sneller dan dat kan het niet volgens mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
StealthyPeanut schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:46:
[...]

Op je beginscherm zie je meteen "active soldier" staan. Daar staat je rang bij. Sneller dan dat kan het niet volgens mij :>
Ik bedoelde als je naar deze link gaat: http://battlelog.battlefi.../progression/soldier/1/0/

De leaderboards, hoe kan je jezelf daar snel in terugvinden?

Hoop cheaters btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-06 12:04
rickyy schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:48:
[...]

Ik bedoelde als je naar deze link gaat: http://battlelog.battlefi.../progression/soldier/1/0/

De leaderboards, hoe kan je jezelf daar snel in terugvinden?

Hoop cheaters btw
ik hoop echt dat ze al die mensen die bovenaan staan, en dan wel op zon manier die niet mogelijk is.( ik zie bijvoorbeeld een speler die rank 111 is met een speeltijd van net 3 uur )

dat ze die voor altijd bannen op hun EA account :w

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Skybullet schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:53:
[...]

ik hoop echt dat ze al die mensen die bovenaan staan, en dan wel op zon manier die niet mogelijk is.( ik zie bijvoorbeeld een speler die rank 111 is met een speeltijd van net 3 uur )

dat ze die voor altijd bannen op hun EA account :w
Ja, of tenminste hun battlelog status bevriezen en resetten zodat ze alleen nog kunnen spelen maar niet ranken in battlelog oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 10:41

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Sowieso, SPM van >>10,000 is ronduit belachelijk.
Al die gasten mogen inderdaad wel een perm ban krijgen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 22:43
Het schijnt ook (deels) bij EA/DICE te liggen:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Kirsbak/

Maar als je deze dan weer ziet:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/GEN0C1D3/

[ Voor 31% gewijzigd door Outersham op 13-11-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 10:41

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ook lullig, als je zo opeens van lvl 2 ofzo naar 55 gaat; je mist dan de lol van het levelen.

Die tweede mogen ze een instant ban geven.

[ Voor 19% gewijzigd door Ghost Dog op 13-11-2011 01:33 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Als ik daar op klik krijg ik mezelf :+ .

Ik heb vanavond trouwens mijn GPU drivers (nvidia) geupdate naar de nieuwe beta's, en dit zeg ik niet gauw, maar het loopt echt een heel stuk beter! Zodra er niks op het scherm is schiet ik over de 60fps heen waar vooreen de fps onder de 40 bleef. Dit kwam denk ik door memoryleaks.

Ik zal een nieuwe opnamen maken van de nieuwe drivers. Dit waren de oude drivers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Inderdaad. Ik snap ook niet dat hier geen beveiliging of check op zit. Als een speler meer dan die 250 punten krijgt van een vlag cap dan registreer je dat toch niet?

9800X3D | 3070

Pagina: 1 ... 123 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.