Gast knip dat eerste stuk er toch af.
Spoel door. Het was een simpele android upload, geen zin om te editten.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Mensen zin om de GoT server 1 vol genoeg proberen te krijgen? Ik zit al lekker te springen
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Naar aanleiding van je tip ook maar de ATI 11.10 drivers geinstalleerd. Zijn previewdrivers geoptimaliseerd voor BF3rickyy schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:34:
Als ik daar op klik krijg ik mezelf.
Ik heb vanavond trouwens mijn GPU drivers (nvidia) geupdate naar de nieuwe beta's, en dit zeg ik niet gauw, maar het loopt echt een heel stuk beter! Zodra er niks op het scherm is schiet ik over de 60fps heen waar vooreen de fps onder de 40 bleef. Dit kwam denk ik door memoryleaks.
Ik zal een nieuwe opnamen maken van de nieuwe drivers. Dit waren de oude drivers:
[video]
9800X3D | 3070
Pff wat een gekloot is dat origin....
Ik heb BF3 legaal en iligaal, op de illegale gaat alles super.Single-player op uitgespeeld.
Maar de legale heb ik maar één keer kunnen starten, daarna bleef hij op initializing of joining server staan...
Zojuist opgelost door ATI 10.10 drivers te installeren, (zat op 10.9) en de game opnieuw te installeren.
Ik heb BF3 legaal en iligaal, op de illegale gaat alles super.Single-player op uitgespeeld.
Maar de legale heb ik maar één keer kunnen starten, daarna bleef hij op initializing of joining server staan...
Zojuist opgelost door ATI 10.10 drivers te installeren, (zat op 10.9) en de game opnieuw te installeren.
Gisteren dus ook BF3 gekocht voor xdoos360
Na een half uurtje begon ik wat feeling met het spel te krijgen en toen speelde het heel wat aangenamer. ( ik was cod:bo gewoon)
Singleplayer nog niet aangeraakt ( daarvoor koop je iig geen battlefield)
Direct in de multi gedoken dus.
Wat zijn die heli's verdomd moeilijk te vliegen de eerste keren.
Vermaak me prima in conquest modus
Ohja, is het normaal dat op de xdoos bijna niemand babbelt met elkaar via de mic?

Na een half uurtje begon ik wat feeling met het spel te krijgen en toen speelde het heel wat aangenamer. ( ik was cod:bo gewoon)
Singleplayer nog niet aangeraakt ( daarvoor koop je iig geen battlefield)
Direct in de multi gedoken dus.
Wat zijn die heli's verdomd moeilijk te vliegen de eerste keren.
Vermaak me prima in conquest modus
Ohja, is het normaal dat op de xdoos bijna niemand babbelt met elkaar via de mic?

Dat is zeer normaalspl3ndr schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:39:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Meer mensen last van een Freeze probleem? Elke keer als ik het spel speel loopt ie vast na 5-10 minuten. Heb een i7, gtx580, 8gb.
Wel gehad, maar na een driver uninstall, driversweeper en nieuwe ATI drivers was het opgelost.
Oh man weeral een BSOD (Windows 7), misschien gewoon teveel dingen te gelijk aan het doen als ik BF3 heb op staan ofzo, maar wel redelijk irritant
zoveel BSOD's heb ik nooit gehad in vista...
binnenkort als ik het nog een paar keer heb gehad toch is kijken wat het is
blijkbaar iets met bugcontrole dat ik kan vinden en meer over drivers

binnenkort als ik het nog een paar keer heb gehad toch is kijken wat het is

blijkbaar iets met bugcontrole dat ik kan vinden en meer over drivers

[ Voor 12% gewijzigd door Fantasma op 13-11-2011 16:23 ]
Anoniem: 313807
Wonderbaarlijk kan bij mij alles op ultra! Werkt lekker soepel, nog geen haperingen gehad.
(i7 920, MSI GTX560 OC 950MHz en 6GB ram).
Ik vind het wel jammer dat er nog veel RPG gasten zijn die alleen maar blijven RPG'en.
Ook zijn de aantal hacks/cheats erg toegenomen. Mensen die hacken zijn echt no life, games spelen hoort leuk te zijn! Maak het dan ook leuk met skills en niet met 'illegale' hulpmiddelen
(i7 920, MSI GTX560 OC 950MHz en 6GB ram).
Ik vind het wel jammer dat er nog veel RPG gasten zijn die alleen maar blijven RPG'en.
Ook zijn de aantal hacks/cheats erg toegenomen. Mensen die hacken zijn echt no life, games spelen hoort leuk te zijn! Maak het dan ook leuk met skills en niet met 'illegale' hulpmiddelen
Nieuwe Nvidia-drivers zorgen er voor dat ik nu op medium kan spelen met mijn gloeiend hete 8800GT
Anoniem: 313807
Ik krijg bijna bij elke server zovaak in die chat dat mensen gebanned worden voor gamehacks of andere echt onmogelijke dingen. zoals je letterlijk base rapen terwijl dat out of area is (van dichtbij).kevz schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:16:
Ik kom echt haast geen hackers tegen, en dat met 60 uur er op zitten. Heb ik dan geluk ofzo?
Voor de rest, prima spel
Wait...wut ? voice chat werkt wel op X360, maar niet op de PC ? volgens mij heb ik iets gemist..uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:40:
[...]
Dat is zeer normaalDe beste potjes heb je dan ook als je met een aantal nederlanders in een squad zit en tegelijkertijd in een party chat
.

64 player conquest doet het ineens niet meer?
Anoniem: 427397
Iemand die hier nog een gesealde Battlefield 3 heeft liggen voor de PS3, en deze wilt ruilen tegen Uncharted 3?
Volgens mij krijgt iedere server elke ban door van alle servers die er zijn, enige manier om de aantallen te verklaren volgens mijAnoniem: 313807 schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:21:
[...]
Ik krijg bijna bij elke server zovaak in die chat dat mensen gebanned worden voor gamehacks of andere echt onmogelijke dingen. zoals je letterlijk base rapen terwijl dat out of area is (van dichtbij).
34u hier, 1x een hacker meegemaakt meteen even zn naam genoteerd en gemeld bij battlelogkevz schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:16:
Ik kom echt haast geen hackers tegen, en dat met 60 uur er op zitten. Heb ik dan geluk ofzo?
Mijn 2x 5770 in crossfire draait het spel nu auto op high/ultra settings met die nieuwe drivers. Super vloeiend.Pindamann schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:23:
[...]
Naar aanleiding van je tip ook maar de ATI 11.10 drivers geinstalleerd. Zijn previewdrivers geoptimaliseerd voor BF3Draai nu met een aantal settings op Medium nog een stuk soepeler dan dat ik die op Low had. (Heb een 6870)
AMD lekker bezig met de nieuwe drivers
sudo apt-get rekt
Anoniem: 427397
Voor de mensen met een Russische Key. Je kan bij de Support je Key gewoon laten omzetten naar een Europese Multilanguage versie
HD6850 + 11.10 = settings op high = 40-50 fps
Waarom HD6870 op Medium?
Heb je soms oude CPU? HD6870 kan veel meer.
Waarom HD6870 op Medium?
Ik heb een AMD Phenom X3 op 3,2 GHz. Vind een hoge FPS gewoon erg belangrijkMrDummy schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:40:
HD6850 + 11.10 = settings op high = 40-50 fps
Waarom HD6870 op Medium?
9800X3D | 3070
je hebt niks aan 60+ fps...Pindamann schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:47:
[...]
Ik heb een AMD Phenom X3 op 3,2 GHz. Vind een hoge FPS gewoon erg belangrijk
Vragen ze nergens verder naar dan? Gewoon vragen of ze hem om willen zetten?Anoniem: 427397 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:44:
Voor de mensen met een Russische Key. Je kan bij de Support je Key gewoon laten omzetten naar een Europese Multilanguage versie
Klopt, game geeft dan blurs bij snelle motions en is 30fps ontworpen. Snap je waarom hoge fps amper helpen.
Kan je ook onderbouwen waarom dat voor BF3 specifiek niet geldt?
Vanaf de eerste online shooters heb je altijd wat gehad aan zo veel mogelijk fps.
Als het niet was om speciale jumps mogelijk te maken, hitregistratie systemen die eraan gelinkt waren (vraag me niet waarom), impact van explosies is er wel iets anders te noemen waarom je van de eerste quakes tot bc2 voordeel hebt van zoveel mogelijk fps.
Wauw niceMurphy schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:20:
Nieuwe Nvidia-drivers zorgen er voor dat ik nu op medium kan spelen met mijn gloeiend hete 8800GT
Bij battlefield is t misschien minder belangrijk als bij COD, maar ik speel met 100 fps een stuk beter als met 60 fps
Heb je dan geen last van tearing? Ik wel als ik over de 60 heen gaAwsom schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:12:
[...]
Bij battlefield is t misschien minder belangrijk als bij COD, maar ik speel met 100 fps een stuk beter als met 60 fps
Zelfde hier. Sowieso speel liever een spel dat er goed uitziet dan dat ik een dure graka heb en dan alles ga terugzetten zodat ik wat beter zou spelen.Anoniem: 401122 schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:22:
ik haal met "gewone" fps ook de mvp 1 2 en 3, e het speelt gewoon hoe het hoort
En die speciale jumps kunnen doen was niet zozeer een hoge fps nodig, maar een specifieke fps (die redelijk hoog was). Simpelweg een redelijk baggere fysics systeem. Geen flauw idee of dat in bf3 anders is, maar het gaat er hier niet om dat je enorme jumps kan maken.
Hmm opeens mijn bf3 ook niet meer werkend te krijgen... Niets aan me computer veranderd, ja 2 dagen niet aan geweest. Begin het langzamerhand een beetje zat te raken al die bugs.
120hz schermmegadoom schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:16:
[...]
Heb je dan geen last van tearing? Ik wel als ik over de 60 heen ga
Ik speel op ultra met tussen de 80 (buiten) en 140(binnen) fps.. Ik heb nog geen tearing opgemerkt.. Ik denk dat ik mijn settings iets omlaag ga doen zodat ik buiten ook 120fps heb. Als ik daar dan overheen ga en last krijg van tearing kan v-sync altijd nog aan
stond zonet 24K 4D in een round 
langleve de SV98 met 12x scope
wel irritant, soms als je extreme range schoten maakt (headshot @ 677m ), beginnen ze gelijk weer 'OMG HAX!' te bleren. zo jammer
wel irritant, soms als je extreme range schoten maakt (headshot @ 677m ), beginnen ze gelijk weer 'OMG HAX!' te bleren. zo jammer
[ Voor 4% gewijzigd door mvz op 14-11-2011 00:02 ]
Wel irritant als je net spawnt en je wordt door een sniper van ergens aan de andere kant van het veld meteen door je hoofd geschoten...mvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:00:
Wat blijkt, die sniper kan niet mikken en had het op je squad mate gemunt waar je net bij spawnt.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
LOL, das echt heel bizar.. volgens mij zit er wel een max range ofzo aan, want na bepaalde distance zie ik mn kogel ook niet meer inslaan.. maar wat die range nou is.. joost mag 't weten, zou graag een rangefinder-scope hebben maarja, die zit er niet in ;pSpockz schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:14:
[...]
Wel irritant als je net spawnt en je wordt door een sniper van ergens aan de andere kant van het veld meteen door je hoofd geschoten...
Wat blijkt, die sniper kan niet mikken en had het op je squad mate gemunt waar je net bij spawnt.
Tof, bf3got 64p conquest ligt er weer uit :-/
Ik werd geroepen?mvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:40:
joost mag 't weten

Anoniem: 271532
Ik word langzamer hand fucking pissig op BF3, het is verdomme elke keer zo dat als ik eens een keer mijn dag heb met dit spel, dat dan de boel of vastloopt en crasht, of ik krijg een random BSOD.
Nu snap ik dat hier de wet van Murphy zijn werk aan het doen is, maar jesus christ, wat is dit irritant......
Nu net ook weer, ben ik eindelijk nummer 2 op de TDM, heb 35 kills en iets van 4000 punten, opeens allemaal artifacts, en BF3 crasht naar de dekstop......
Elke keer vlak voordat het gebeurt voel ik het al aankomen, zo irritant, en al helemaal als de oorzaak niet duidelijk is.
Het ligt niet aan de GPU temp, ook niet aan de CPU, RAM is stabiel, de hele PC doorstaat elke mogelijk stresstest die ik kan vinden, zelfs Burntest + Furmark tegelijk.....en dus daarom ook niet de PSU...
En het word nog gekker.......... terwijl ik dit zit te typen hoor ik opeens het geluid van een nieuwe Battlereport, heb ik dus toch mijn 4013 punten toegekend gekregen, nu maar hopen dat ik ook ze ook daadwerkelijk heb gekregen.
Nu snap ik dat hier de wet van Murphy zijn werk aan het doen is, maar jesus christ, wat is dit irritant......
Nu net ook weer, ben ik eindelijk nummer 2 op de TDM, heb 35 kills en iets van 4000 punten, opeens allemaal artifacts, en BF3 crasht naar de dekstop......
Elke keer vlak voordat het gebeurt voel ik het al aankomen, zo irritant, en al helemaal als de oorzaak niet duidelijk is.
Het ligt niet aan de GPU temp, ook niet aan de CPU, RAM is stabiel, de hele PC doorstaat elke mogelijk stresstest die ik kan vinden, zelfs Burntest + Furmark tegelijk.....en dus daarom ook niet de PSU...
En het word nog gekker.......... terwijl ik dit zit te typen hoor ik opeens het geluid van een nieuwe Battlereport, heb ik dus toch mijn 4013 punten toegekend gekregen, nu maar hopen dat ik ook ze ook daadwerkelijk heb gekregen.
Ja kan nu zelfs na 30 min niet meer joinen nadat ik ge DC werd ...Asgaro schreef op maandag 14 november 2011 @ 01:43:
Tof, bf3got 64p conquest ligt er weer uit :-/
Ja dat ken ik. Ik heb aardig wat unlocks vrijgespeeld voor de AA en zit wel eens een complete ronde heel irritant te doen met de Tunguska. Je wilt niet weten wat je dan allemaal voor modder krijgt via de chatmvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:00:
stond zonet 24K 4D in een round

N00b-AA'er? Ik ben gewoon goed ja
Laat mij er even buiten ja
Heb afgelopen weekend mijn VSync uitgezet, maar crasht nu als een malle.
Ik durf niet te concluderen dat het aan deze verandering ligt, maar het is wel toevallig. Zit op 11.10.
Ik durf niet te concluderen dat het aan deze verandering ligt, maar het is wel toevallig. Zit op 11.10.
Heel relaxed. Zou willen dat er goede 120hz schermen in de 26" grootte waren met resolutie 1920*1200 waren. Deze resolutie is sowieso uitstervende lijkt het. Maar dan ging ik er gelijk 1 halen.Awsom schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:38:
[...]
120hz scherm
Ik speel op ultra met tussen de 80 (buiten) en 140(binnen) fps.. Ik heb nog geen tearing opgemerkt.. Ik denk dat ik mijn settings iets omlaag ga doen zodat ik buiten ook 120fps heb. Als ik daar dan overheen ga en last krijg van tearing kan v-sync altijd nog aan
Jammer dat het 120hz gebeuren nog niet echt doorbreekt.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het gaat hier dan ook niet over jumps, ik weet ook niet over welke specifieke jump jij het hebt, denk niet dat we dezelfde in gedachten hebben. Het punt is dat je bij nagenoeg alle shooters die ik gespeeld heb, er altijd wel iets was waardoor je meer aan hogere fps hebt gehad physics wise. Totdat het tegendeel bewezen is, ga ik erin elk geval niet vanuit dat het bij BF3 anders is.furby-killer schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:17:
[...]
Zelfde hier. Sowieso speel liever een spel dat er goed uitziet dan dat ik een dure graka heb en dan alles ga terugzetten zodat ik wat beter zou spelen.
En die speciale jumps kunnen doen was niet zozeer een hoge fps nodig, maar een specifieke fps (die redelijk hoog was). Simpelweg een redelijk baggere fysics systeem. Geen flauw idee of dat in bf3 anders is, maar het gaat er hier niet om dat je enorme jumps kan maken.
Het 'voelt' in elk geval al een stuk beter aan op 100+ fps dan 60, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten...
Bij mij begint de lol er al vanaf te gaan. Blijkbaar zitten er een hele hoop spelers die veel tijd hebben of geen sociaal leven. Ik doe 's avonds een uurtje of 1-2 spelen maar word genadeloos afgemaakt door gasten met zo'n vogeltje als rank met een of ander cijfer er onder. Die lopen met een zwaar machinegeweer rond te paffen alsof het niets is en bijna elk schoot raak. Scores van 15-0 binnen een paar minuten. En als je vraag hoe ken da? Ja wij hebben skills... Ik zal blijkbaar geen skills hebben maar dit is fucking geen fun zo. Bij BF2 liep dit heel anders voor mijn gevoel.
mja, dat heb je bij elk spel wel..ManiacsHouse schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
Bij mij begint de lol er al vanaf te gaan. Blijkbaar zitten er een hele hoop spelers die veel tijd hebben of geen sociaal leven. Ik doe 's avonds een uurtje of 1-2 spelen maar word genadeloos afgemaakt door gasten met zo'n vogeltje als rank met een of ander cijfer er onder. Die lopen met een zwaar machinegeweer rond te paffen alsof het niets is en bijna elk schoot raak. Scores van 15-0 binnen een paar minuten. En als je vraag hoe ken da? Ja wij hebben skills... Ik zal blijkbaar geen skills hebben maar dit is fucking geen fun zo. Bij BF2 liep dit heel anders voor mijn gevoel.
veel jonge spelers hebben echt van die twitch-reacties en raken alles binnen .5ms ;p
ik ben ouder en kan zo snel niet reageren, en pas daar mn speelstijl op aan ( op afstand liggen met long-range weaponry ) om zo toch kills up-te-racken

maar met een m16tje mis ik ook alles en iedereen ;p kwestie van oefenen, en reactiesnelheid
[ Voor 6% gewijzigd door mvz op 14-11-2011 12:01 ]
Gewoon even volhouden en wat beter worden joh!ManiacsHouse schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
En er vooral rekening mee houden dat jij ook dezelfde skills vrijspeelt als je een tijdje doorgaat..erikvandenberg schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:31:
[...]
Gewoon even volhouden en wat beter worden joh!
Juist! toen ik net begin was mijn k/d ratio iets van 0.8 na beetje spelen loopt dat redelijk snel op. zit nu op 1.1 maar ik moet het begin goed maken meeste potjes doe ik iets van 25/10 op het moment! Maar ben pas aan me F2000 aan het wennen dus het kan nog wel stukkie beter!Macchill schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:39:
[...]
En er vooral rekening mee houden dat jij ook dezelfde skills vrijspeelt als je een tijdje doorgaat..
Ach...die broekkies die zijn maar marginaal beter in mijn ogen. Ja wellicht iets betere reactiesnelheid tov oudere spelers (ben zelf 32) maar kom prima mee en heb sloten met MVP1-2-3 en Ace Squad medailles.mvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:31:
[...]
mja, dat heb je bij elk spel wel..
veel jonge spelers hebben echt van die twitch-reacties en raken alles binnen .5ms ;p
ik ben ouder en kan zo snel niet reageren, en pas daar mn speelstijl op aan ( op afstand liggen met long-range weaponry ) om zo toch kills up-te-racken![]()
[afbeelding]
maar met een m16tje mis ik ook alles en iedereen ;p kwestie van oefenen, en reactiesnelheid
Er zijn zat wapens waar absolute reactiesnelheid niet op een paar milliseconden aan komt. Verbeterpunt bij mezelf is om meer op hoofden te mikken en minder op torso. Zo leg ik het in CQC 1vs1 te vaak af nog..
Skills, maar een LMG met IFRV helpt ook.ManiacsHouse schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
Die lopen met een zwaar machinegeweer rond te paffen alsof het niets is en bijna elk schoot raak. Scores van 15-0 binnen een paar minuten. En als je vraag hoe ken da?
Ik kom van Cod2 af, mijn laatste shooter. Maar het ''spray & pray'' gehalte is wel een stuk hoger hier in bf3. niet dat ik me eraan irriteer want als ik zie dat je sprayt flank ik je.
kom ff gamen nog 5 mensen nodig op de GoT64 server
Zijn er meer mensen die regelmatig een disconnect krijgen zonder enige aanleiding?
Erg vervelend als je net een mooie score hebt.
Connection with the server timed out..
Erg vervelend als je net een mooie score hebt.
Connection with the server timed out..
CoD2 spelen de echte pro's. Als je daar het eerste schot mist, ben je tegen een goede meteen dood. Maar met BF3 kan je veel meer en is ook een totaal andere shooter.erikvandenberg schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:34:
Ik kom van Cod2 af, mijn laatste shooter. Maar het ''spray & pray'' gehalte is wel een stuk hoger hier in bf3. niet dat ik me eraan irriteer want als ik zie dat je sprayt flank ik je.
Ik vind het instap gehalte van BF3 eigenlijk wel prima. Ik zuig in shooters maar heb toch kunnen ranken en elke ronde push ik er sowieso wel een kill of 3 uit.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
als je in bf3 het eerste schot mist en je speelt tegen een goede ben je natuurlijk ook meteen dood 
geldt voor elke shooter denk ik zo.
wat ik niet begrijp is de splash damage van de tanks.
zit een gozert die achter een containertje en ik schiet aan weerzijden van de container en ik zie de explosies aan de andere kant er vandaan komen, maar geen enkele damage.
hoe zit 't trouwens met de friendly mines?
kan je daar overheen rijden?
en wat is er met die servers waar ze de AA uit halen zodat de helos en jets vrij spel hebben.
stelletje losers
geldt voor elke shooter denk ik zo.
wat ik niet begrijp is de splash damage van de tanks.
zit een gozert die achter een containertje en ik schiet aan weerzijden van de container en ik zie de explosies aan de andere kant er vandaan komen, maar geen enkele damage.
hoe zit 't trouwens met de friendly mines?
kan je daar overheen rijden?
en wat is er met die servers waar ze de AA uit halen zodat de helos en jets vrij spel hebben.
stelletje losers
Bij CoD2 heb je vooral die rifles, waarbij je eerst weer zo'n trekker moet overhalen totdat je de tweede kogel kunt schieten. Hierbij heb je gewoon een magazijn met 30 kogels, dus moet je ook meerdere raken.
Daarnaast kan je over friendly mines heen rijden. Maar als friendly fire aan staat, dan weet ik het niet.
Daarnaast kan je over friendly mines heen rijden. Maar als friendly fire aan staat, dan weet ik het niet.
precies de rifles! wat een heerlijke wapens waren dat! redelijk vaak van de servers gekickt vanwege teveel headshots
ahh de goede oude tijd met rifle only servers 
OT: waarom zijn de GOT servers ingesteld met min 8 man...? het duurt altijd eeuwen om die drempel te halen
OT: waarom zijn de GOT servers ingesteld met min 8 man...? het duurt altijd eeuwen om die drempel te halen
Mijnen zijn een lachertje als je thermal vision hebt in je tank
Yup, net als infanterieMurphy schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:36:
Mijnen zijn een lachertje als je thermal vision hebt in je tank
ik baal altijd zo van als de playercount laag wordt, op vehicle maps..
dan valt er niet zoveel meer te snipen ;p
dan roep ik in de chat 'exit your vehicles, fight like men!'
en dan...
BOOM HEADSHOT
dan valt er niet zoveel meer te snipen ;p
dan roep ik in de chat 'exit your vehicles, fight like men!'
en dan...
BOOM HEADSHOT
Ja, en daar is de Canister Shell weer erg leuk voor
Edit: vooral voor irritante snipers die willen dat je uit je tank stapt
[ Voor 15% gewijzigd door Murphy op 14-11-2011 15:35 ]
Weet iemand waarom de Barret m95 er niet in zit?
wat is nou de sniperrifle met de minste bullet drop off ?
SV98 is al stuk beter dan de SVD bijvoorbeeld, maar de volgende unlocks zijn die nog strakker kwa lijn ?
SV98 is al stuk beter dan de SVD bijvoorbeeld, maar de volgende unlocks zijn die nog strakker kwa lijn ?
Als sniper zijnde zweer ik toch bij de SKS, al hoop ik dat de M39R flink gebuffed gaat worden in een toekomstige patch.
erikvandenberg schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:20:
precies de rifles! wat een heerlijke wapens waren dat! redelijk vaak van de servers gekickt vanwege teveel headshots
It's me
Wie komt er mee server #2 vullen?
Anoniem: 428728
Zal wel aan mn leeftijd liggen ( 56 ) maar maak vaak mee dat ik de ander een heel magezijn leeg op hem schiet en...dat hij MIJ dan dood schiet ¿¿¿¿¿¿
Ik zie mannekes rond lopen en schiet en met guns die ik graag ook eens zou willen hebben en heb zo iets van WTF zijn rang is nog NIET eens in de buurt van mijn rang FIRST SERGEANT Rank 26 zitten ¿¿¿
Ik zie dat ik weer unlocks heb bij gekregen maar.......waar dan ???
Snap er niets van ,als voorbeeld, ik heb die snipper gun, die geeft elke keer de > gewone < vizier aan en soms de betere versie maar nooit altijd blijfent aanwezig ??
Moet ik al die groene vakken eerst helemaal > vol < hebben om die unlocks te verkrijgen ??
Zo ja, hoe komt dat dat ik vaak in een ronde andere rangen die echt lager dan de mijne zie wel met die guns tond zie lopen ??
Vragen en vragen maar ja anders weet ik het ook niet waar ik op die vragen antwoorden krijg.
Het is wel een Super vette game dat is zeker waar .
groetjes van deze oude man
Ik zie mannekes rond lopen en schiet en met guns die ik graag ook eens zou willen hebben en heb zo iets van WTF zijn rang is nog NIET eens in de buurt van mijn rang FIRST SERGEANT Rank 26 zitten ¿¿¿
Snap er niets van ,als voorbeeld, ik heb die snipper gun, die geeft elke keer de > gewone < vizier aan en soms de betere versie maar nooit altijd blijfent aanwezig ??
Moet ik al die groene vakken eerst helemaal > vol < hebben om die unlocks te verkrijgen ??
Zo ja, hoe komt dat dat ik vaak in een ronde andere rangen die echt lager dan de mijne zie wel met die guns tond zie lopen ??
Vragen en vragen maar ja anders weet ik het ook niet waar ik op die vragen antwoorden krijg.
Het is me opgevallen dat als ik met mn snipergun op ventjes schiet die dicht bij een boom liggen, dat ik mn kogel niet zie, ofwel er komt geen kogel uit mn loop.. en het mannetje wordt dus niet geraakt.
volgens mij een dikke bug
volgens mij een dikke bug
Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
Zal wel aan mn leeftijd liggen ( 56 ) maar maak vaak mee dat ik de ander een heel magezijn leeg op hem schiet en...dat hij MIJ dan dood schiet ¿¿¿¿¿¿
http://battlelog.battlefi...ap-Rotation-64-w-o-Metro/Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
Zal wel aan mn leeftijd liggen ( 56 ) .......
Speciaal voor de niet zo snelle mensen
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
UUHHH ben snel genoeg hoor.....ZO oud ben ik ook weer NIET hahahaha
maar ja als je een heel magazijn echt op iemand schiet en hij is ( soms ) gewoon Niet dood.
ik wil wel eens die unlocks hebben , tenslotte heb ik die dan wel verdiend.
maar ja als je een heel magazijn echt op iemand schiet en hij is ( soms ) gewoon Niet dood.
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 14-11-2011 19:41 ]
20/2 en level up in Conquest Grand Bazar... server disconnect en weg stats van t potje... hoe vaak me dat niet gebeurd als ik lekker bezig ben

ur not alone helaas. Al is het nu wel al een stuk minder dan toen het spel net uit was. Eergister nog. Stond 46-3 met 35 ribbons en nog een medaille. Poef. And it's gone.Cartman! schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:03:
20/2 en level up in Conquest Grand Bazar... server disconnect en weg stats van t potje... hoe vaak me dat niet gebeurd als ik lekker bezig ben
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
nadeel van goed zijn met sniperrifle, en bijna niet doodgaan, is dat je na verloop van tijd out of ammo bent ;pp
en dan is er *nooit* iemand die fatsoenlijk support speelt en ammo brengt...
dus dan van ellende maar de MAV omhoog schoppen en alles spotten, en vet punten binnenhalen
dus dan van ellende maar de MAV omhoog schoppen en alles spotten, en vet punten binnenhalen
[ Voor 20% gewijzigd door mvz op 14-11-2011 21:56 ]
Chips dat had ik dus netrickyy schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:08:
[...]
ur not alone helaas. Al is het nu wel al een stuk minder dan toen het spel net uit was. Eergister nog. Stond 46-3 met 35 ribbons en nog een medaille. Poef. And it's gone.
Net weer paar leuke potjes achter de rug.
Begin meer en meer te beseffen hoe fout ik paar weken wel niet bezig was.
Meer en meer verstoppen en van cover naar cover lopen en rondkijken voor ik verder loop enzo.
Wel spijtig dat je 270/300/350 kills moet hebben met 1 wapen voor alle unlocks... gaat mij (en vele anderen) waarschijnlijk nooit lukken. (was mijn bedoeling om elke unlock te hebben
) zal daar dus waarschijnlijk wel van af stappen...
Begin meer en meer te beseffen hoe fout ik paar weken wel niet bezig was.
Meer en meer verstoppen en van cover naar cover lopen en rondkijken voor ik verder loop enzo.
Wel spijtig dat je 270/300/350 kills moet hebben met 1 wapen voor alle unlocks... gaat mij (en vele anderen) waarschijnlijk nooit lukken. (was mijn bedoeling om elke unlock te hebben
Vanavond weer kostelijk vermaakt op de GoT servers. Helemaal dubbel gelegen op de GoT Bf3 Teamspeak.. Na na 4 uurtjes achter elkaar gamen, Hou ik nu even een break van 8 uur. Tot morgen vroeg!
Als Assault met 971 aan het rondrennen met een nadelauncher eronder... Multikills op complete squads, tanks opgeblazen, goede nades gooien, knifen en wat niet meer. (terwijl ik netjes aan het teamspelen was en voor objectives ging)
Voor het eerst over de 6000 punten gehaald. Het ging gewoon erg goed allemaal, 48/12 aan score. Kickt de admin me omdat ik te goed ben, en hij mij verdenkt van hacks. (hij had me nog wel 4x overhoop geschoten, maar goed) Hij wilde waarschijnlijk graag zelf de MVP1 claimen ofzo.
Kicked (server disconnected) na wat gechat hierover. Geen stats voor mij. Wist ik toch niet dat je dan niets krijgt. Anders gaan ze even gewoon direct je stats tijdens het spelen wegschrijven zoals bij de concurrent...
Voor het eerst over de 6000 punten gehaald. Het ging gewoon erg goed allemaal, 48/12 aan score. Kickt de admin me omdat ik te goed ben, en hij mij verdenkt van hacks. (hij had me nog wel 4x overhoop geschoten, maar goed) Hij wilde waarschijnlijk graag zelf de MVP1 claimen ofzo.
Kicked (server disconnected) na wat gechat hierover. Geen stats voor mij. Wist ik toch niet dat je dan niets krijgt. Anders gaan ze even gewoon direct je stats tijdens het spelen wegschrijven zoals bij de concurrent...
Dat zelfde idee had ik dus ook. Ik ben meer een wat rustigere speler en ik loop niet als een ADHD maloot rond te beren met een zwaar wapen oid.mvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:31:
[...]
mja, dat heb je bij elk spel wel..
ik ben ouder en kan zo snel niet reageren, en pas daar mn speelstijl op aan ( op afstand liggen met long-range weaponry ) om zo toch kills up-te-racken![]()
[afbeelding]
Ik had het spel de 2e dag dat hij uit was, en ik ben nu level 8 haha.
Gemiddeld heb ik per 4 deaths wel een keer een kill er tussen zitten.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Als ik support speel dan spawn ik wel eens op een sniper in mn squad die ik dan meteen ammo geef, maar ik ga niet enorm ver lopen om een sniper wat ammo te geven en 30 miezere puntjes binnen te halen (ok eigenlijk 130 als je de ribbon meetelt)mvz schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:56:
nadeel van goed zijn met sniperrifle, en bijna niet doodgaan, is dat je na verloop van tijd out of ammo bent ;pp
Mja, maar als ik dan een support behoed voor de dood, van 500m veraf, issie wel dankbaar ;pp ( ergo, lope kreng
)
Bartske schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:47:
[...]
Als ik support speel dan spawn ik wel eens op een sniper in mn squad die ik dan meteen ammo geef, maar ik ga niet enorm ver lopen om een sniper wat ammo te geven en 30 miezere puntjes binnen te halen (ok eigenlijk 130 als je de ribbon meetelt)
Mwa, ik respawn wel op je dan. Dat is wanneer ik veelal wél snipers aanvul. Ook op rush is het een kleine moeite. Maar vergeet niet dat op conquest naast het lange lopen (soms wel een ingame minuut!) erg lang duurt, geeft het (naast ook de ammobox flag daarna) wel ontzettend je positie weg.mvz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 01:25:
Mja, maar als ik dan een support behoed voor de dood, van 500m veraf, issie wel dankbaar ;pp ( ergo, lope kreng)
[...]
Was gisteren op de PS3 ook erg. Onze hele squad had er last van.Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
Schieten op mannetjes en zeker weten dat je ze raakt, maar geen enkele hitmarker....
Mijn aim is niet de allerbeste, dat weet ik ook wel, maar zo slecht ook weer niet.
Zelf ben je met 1 schot neer..WTF. Op een andere server ging het een stuk beter.
Ook zijn we een hele tijd bezig geweest om uberhaupt op een server te komen. Volgens de serverbrowser zaten bijna alle servers vol of net te vol om met 4 personen te joinen. Misschien een idee voor DICE om een aantal servers bij te plaatsen...???
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Speel je op de pc of op een console?ManiacsHouse schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
KPN - Vodafone Ziggo Partner
als je level 26 bent dan moet je die ook wel hebben die unlocks misschien nog niet alle maar iig wel een goed aantal. probeer even bij het customize menuutje te kijken daar kun je je wapen aanpassen.Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:36:
en over dat leegschieten van je magazijn, hhaha dat ligt niet aan je leeftijd. Dat had ik in het begin ook en ik kwam er pas achter toen ik een maatje van mij tegen kwam. daar popte ik ook een magazijn op leeg en hij leek mij met 2 kogels neer te schieten. Ik vroeg naar zijn geheim...... had hij niet, vertelde hij "ik schiet je gewoon vol voor je kop".
Toen ben ik er eens op gaan letten en ik schoot vaak op de torso toen ben ik me aan gaan leren op wat hoger te richten ook als ik al loop of ren en nu heb ik veel vaker dat ik als winnaar uit een toevallige meeting kom. probeer dus wat meer op een hoofd te richten.
Over je wapen met vizier dat verdwijnt: dat komt omdat je de ene keer met russen en de andere keer met amerikanen speelt, de beginwapens zijn verschillend je kan later wel het begin wapen aan de andere kant unlocken maar die moet je dan wel instellen.
Voor je op deploy klikt even je class aanklikken customize en kijken wat voor wapens je hebt en daar dan weer aanpassingen doen. En over hele magazijnen leegschieten: burst fire.
Voor je op deploy klikt even je class aanklikken customize en kijken wat voor wapens je hebt en daar dan weer aanpassingen doen. En over hele magazijnen leegschieten: burst fire.
Haha, wist niet dat De Stem gamereviews schreef. Niet meer doen in ieder gevalJpjedi schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:11:
De meest vage bf3 review ooit!
http://t.co/bWywJrO3

Ik las dat een paar mensen hoopte dat ze de 'hackers' in BF3 gingen bannen. Maar wat kan je er aan doen als jij toevallig op een gehackte server terecht komt en ineens max level hebt? Daar kun je vrij weinig aan doen, mits dat je niet de quick game button gebruikt. Ik probeer altijd wel bekende servers te kiezen, maar soms heb ik daar geen zin in en wil ik gewoon snel een potje spelen.
Hopelijk pakken ze de mensen aan die de gehackte servers gemaakt hebben en geven ze de onschuldige speler weer zijn oude lvl en score terug zodat hij zelf aan zijn account kan werken. Dat is namelijk 1 van de leukste dingen, nieuwe wapens unlocken
en 'zelf' steeds beter worden. Hier onder wat info over hacks die al in de beta werden gedaan, dus ze zullen vast ook nu nog in de game zitten. Hopelijk doen ze er snel wat aan.
Bron : http://gamingbolt.com
We are receiving a lot of reports that Battlefield 3 servers on the PC are being hacked. The game just came out, like, yesterday so this is definitely a worrying news.
Infinity Ward said they are taking adequate precautions on the PC, but what about DICE? Looks like all these reports are detrimental to the online atmosphere.
Here are a few reports.
Case 1: ”Hackers are just destroying BF3 servers. Teleporting entire teams to outside the combat zone, or onto C4. So lame.”
Case 2: “Wow BF3 all ready has aim botters and hackers.”
Yeah the video, you can check that below. Have you encountered any hackers, considering that we are getting an insane amount of hacking reports, this situation could spiral out of control.
The same thing happened in the Battlefield 3 beta and if you have encountered any such thing in the retail version please tell us. In case you don’t know what happened in the beta check out the video below.
[YouTube: http://youtu.be/39hozVhxkXw]
Hopelijk pakken ze de mensen aan die de gehackte servers gemaakt hebben en geven ze de onschuldige speler weer zijn oude lvl en score terug zodat hij zelf aan zijn account kan werken. Dat is namelijk 1 van de leukste dingen, nieuwe wapens unlocken
Bron : http://gamingbolt.com
We are receiving a lot of reports that Battlefield 3 servers on the PC are being hacked. The game just came out, like, yesterday so this is definitely a worrying news.
Infinity Ward said they are taking adequate precautions on the PC, but what about DICE? Looks like all these reports are detrimental to the online atmosphere.
Here are a few reports.
Case 1: ”Hackers are just destroying BF3 servers. Teleporting entire teams to outside the combat zone, or onto C4. So lame.”
Case 2: “Wow BF3 all ready has aim botters and hackers.”
Yeah the video, you can check that below. Have you encountered any hackers, considering that we are getting an insane amount of hacking reports, this situation could spiral out of control.
The same thing happened in the Battlefield 3 beta and if you have encountered any such thing in the retail version please tell us. In case you don’t know what happened in the beta check out the video below.
[YouTube: http://youtu.be/39hozVhxkXw]
[ Voor 49% gewijzigd door egelalexander op 15-11-2011 11:10 ]
According to my calculations the problem doesn't exist.
Die unlocks kan je kiezen net voordat je wilt spawnen hé. In het customization menu.Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
Soms zijn er wel bugs waardoor bv. je side arm niet opgeslagen wordt.
Maar scopes zouden altijd onthouden worden.
En welke groene vakken?
Tof om te lezen dat ook het wat oudere volk BF3 wel tof vindt
Heb ooit is filmpje gezien van iemand die in de 60 was en elke avond BFBC2 speelt. Filmpje was echt razend populair geworden in de community!
LOL, ik speel daar regelmatig, en ben 20The_Marsmellow schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:56:
[...]
http://battlelog.battlefi...ap-Rotation-64-w-o-Metro/
Speciaal voor de niet zo snelle mensen
Die Old men gaming servers waren in BFBC2 altijd goed gevuld, en nu terug met BF3.
Ik weet niet of je al lang bekend bent met Battlefield games, maar schiet je in bursts?Anoniem: 428728 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:36:
Enkel in close combat kan je voluit de muis induwen, maar op medium tot longe range moet je echt tappen met de muis.
Weet iemand nog leuke servers?
Dit topic is gesloten.