Acties:
  • 0 Henk 'm!
madmaus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:14:
Mensen spotten niet. Heel irritant als je niet kan zien waar de vijand zich bevind.
Ik merk vaak dat als ik spot de vijand binnen 20 seconden gekillt wordt.
Misshien moeten ze de spotbonus maar omhoog gooien?

Wat ook irritant is als de squadleader geen opdrachten geeft.
Je kan gratis punten voor je hele squad mee verdienen, en je squad gaat 1 opdracht uitvoeren (als ze luisteren).
Vorige keer aan mijn squadleader geprobeerd uit te leggen maar die reageerde gewoon niet.
Klopt, heel vervelend en counter-productief dat mensen niet spotten, ik ben ook zeker voor het verhogen van de spot-bonus, al vrees ik dat veel mensen dan nog steeds bang zijn dat hun kills 'gejat' worden.

Wat die squadopdrachten betreft, eerlijk gezegd vind ik dat ook heel ondoorzichtig en absoluut niet intuitief. Soms krijg ik er op de meest obscure momenten punten voor, vaak wordt per ongeluk zo'n opdracht uitgegeven als ik probeer een vijand te spotten bij een vlag/mcom. Waypoints snap ik ook de ballen niet van hoe dat nu precies werkt. DICE had daar wel meer werk aan mogen besteden, op deze manier kan ik me goed voorstellen dat mensen dit niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:22:
[...]

Klopt, heel vervelend en counter-productief dat mensen niet spotten, ik ben ook zeker voor het verhogen van de spot-bonus, al vrees ik dat veel mensen dan nog steeds bang zijn dat hun kills 'gejat' worden.
Spotten werkt ook zo lekker als je de Q binding niet kan wijzigen door een bug.
Ik heb Q gebind aan iets anders en spotten op C, dat werkt alleen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik spot echt bijna altijd. Alles en iedereen, dus vijanden, maar voornamelijk ook voertuigen. Enige keer wanneer ik niet spot is als ik iemand wil gaan knifen, of in cover wil blijven en geen aandacht wil trekken in de omgeving waar ik zit. Zoals bij het overnemen van een vlag of het armen van de mcom.

Ik zie echt veel te vaak (of ik zie het juist niet) dat teamies gewoon niet spotten. Zeker voertuigen spotten is een pre.. Maar dat wordt zelfs als vaak vergeten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-06 15:18
Spotten is me al vanaf BC2 al zo natuurgetrouw... als een soort van muscle memory. Vaak niet eens door dat ik het doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:24:
[...]

Spotten werkt ook zo lekker als je de Q binding niet kan wijzigen door een bug.
Ik heb Q gebind aan iets anders en spotten op C, dat werkt alleen niet...
Heb ik hierboven ook aangegeven, heb ik ook enorm last van. Ik gebruik het programma Autohotkey en daarmee verwissel de input van mn toetsenbord van Q en A tijdelijk. Kan jij ook gebruiken om Q en C te wisselen, niet ideaal, maar werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
madmaus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:16:
[...]

En als hij jou killt kan hij vervolgens gewoon doorlopen zonder dat iemand hem ziet.
Tja dat risico loop je. Mijn ervaring is echter dat in sommige situaties, bijvoorbeeld in Métro in een nauw gangetje waar je ineens face-to-face met een vijand staat, het beter werkt om eerst te schieten.

Het spotten is gewoon situatie afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:26:
[...]
Heb ik hierboven ook aangegeven, heb ik ook enorm last van. Ik gebruik het programma Autohotkey en daarmee verwissel de input van mn toetsenbord van Q en A tijdelijk. Kan jij ook gebruiken om Q en C te wisselen, niet ideaal, maar werkt wel!
Ik heb autohotkey gebruikt in de beta maar het werkte niet om wat voor reden dan ook.
Als dat nu in de final wel werkt dan is dat een oplossing natuurlijk, ik ga dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:29:
[...]

Ik heb autohotkey gebruikt in de beta maar het werkte niet om wat voor reden dan ook.
Als dat nu in de final wel werkt dan is dat een oplossing natuurlijk, ik ga dat eens proberen.
Als je er niet uitkomt om wat voor reden dan ook, kan je een DM sturen, dan kan ik vanavond na m'n werk wel m'n script sturen (inclusief dat de de keys tijdelijk weer worden teruggezet als je chat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Als het spotten automatisch zou gaan zou dat wel een uitkomst zijn natuurlijk. Is dat wel toegestaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
Als het spotten automatisch zou gaan zou dat wel een uitkomst zijn natuurlijk. Is dat wel toegestaan trouwens?
Daar is in principe wel een scriptje voor te schrijven, bijvoorbeeld dat je spot en schiet tegelijk, maar het werkt helaas niet goed aangezien je niet onbeperkt de spot functie kan spammen. BF3 schakelt die functie dan tijdelijk even uit.

Bovendien wil je niet altijd schieten als je spot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:36:
[...]

Daar is in principe wel een scriptje voor te schrijven, bijvoorbeeld dat je spot en schiet tegelijk, maar het werkt helaas niet goed aangezien je niet onbeperkt de spot functie kan spammen. BF3 schakelt die functie dan tijdelijk even uit.

Bovendien wil je niet altijd schieten als je spot :)
Zou het mogelijk zijn om het script zo te maken dat hij rekening houd met de spot limiet en alleen spot wanneer je op de schietknop drukt? Je zou dan Q vrij kunnen laten voor spotten alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 13:27
als je 3x spot op niks bijv dus er is geen vijand dan word deze gedisabled voor een tijd. Zodat je dus niet kan spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 15:59
mijn q-key is de meest gespammede van allemaal :p zeker als ik squadleader ben. Ik word namelijk gek als je squadleader:

recon is
camper is
niet spot
geen squadorders geeft

jammerlijk genoeg komt dit veel te vaak voor..
demoten van squadleaders door een squadvote lijkt me echt een goed plan.

Zoals vroeger op BF2 je jezelf kandidaat kon stellen om commander te worden.. Heerlijke tijden..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
Hymnir schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:41:
mijn q-key is de meest gespammede van allemaal :p zeker als ik squadleader ben. Ik word namelijk gek als je squadleader:

recon is
camper is
niet spot
geen squadorders geeft

jammerlijk genoeg komt dit veel te vaak voor..
demoten van squadleaders door een squadvote lijkt me echt een goed plan.

Zoals vroeger op BF2 je jezelf kandidaat kon stellen om commander te worden.. Heerlijke tijden..:P
squadorders in BF3 ?

dat heb ik nog nooit meegemaakt :P

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:09
Skybullet schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:43:
[...]

squadorders in BF3 ?

dat heb ik nog nooit meegemaakt :P
Je kan als squadleader opdracht geven op een punt aan te vallen of juist te verdedigen.
Als dit opgevolgd wordt dat krijgt het hele squad hiervoor punten.

Dit doe je door op het bolletje van bv vlag A te mikken en dan op Q te rammen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

als SQ L richten op een vlag of objectief en dan op Q rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Michielodc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
[...]

Waar heb je dat gevraagd bij EA? Kan die support niet meer vinden waar je gewoon een bericht kan sturen...
Je kan het doen via https://help.ea.com/connect-with-us

Of via battlelog. Aan de linkerkant van battlelog zie je die gele knop met "feedback & support". Daar kan je op live chat klikken

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
madmaus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:46:
[...]

Je kan als squadleader opdracht geven op een punt aan te vallen of juist te verdedigen.
Als dit opgevolgd wordt dat krijgt het hele squad hiervoor punten.

Dit doe je door op het bolletje van bv vlag A te mikken en dan op Q te rammen.
haha ik weet heel goed hoe het werkt hoor ;)

heb het alleen nog nooit gemerkt of gezien dat iemand dat deed

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast is het ook enkel nuttig voor de extra puntjes aangezien die orders amper opvallen en niet meer zijn dan een visuele indicatie voor welk punt aangevallen gaat worden, iets wat meestal vrij logisch is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 18:52

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Skybullet schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:47:
[...]

haha ik weet heel goed hoe het werkt hoor ;)

heb het alleen nog nooit gemerkt of gezien dat iemand dat deed
Daar heb ik ook last van denk ik, hoe zien de squadmembers wat de opdracht is van de SL?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar kleine lijntjes toegevoegd aan het icoontje bij de vlag, that's it. Niet zoals vroeger, toen games nog goed waren, met keurige attack lijnen op je map en een duidelijk vlaggetje enzo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michielodc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:45:
[...]

Ik zie dat je veel tank speelt en veel kills hebt. Welke perks gebruik jij bij je tank? Zelf gebruik ik Autoloader, LMG en Zoom Optics.
Mijn setup in tanks is als volgt:
- Coaxial LMG (Wil nog wel eens de canister wat langer uitproberen maar LMG vind ik al heel fijn)
- Proximity Scan
- Thermal Optics

Proximity en Thermal zijn echt een zeer effectieve combo imo. Met proximity zie in in een prima radius enemies op de minimap die je soms niet gelijk kan zien (achter welk muurtje verschuilen ze zich bij een vlag etc.), wordt ook bijna nooit geC4'ed. Thermal is nog veel erger dan IRNV, mijnen zie je in één keer en infantry is puur wit. Zo zie je dankzij proximiy heel snel welke richting je moet kijken en met thermal zie je makkelijk waar ze zijn :).

Echter is de onmisbare "perk" uiteraard een engi gunner die direct gaat repairen zodra je bent gedamaged en tijdens de cooldown evt een raketje schiet. Als je met zn tweeen goed werkt kan je bijna het hele potje in een tank blijven zitten én objective player zijn. Veel vlaggen gecapped en potjes ermee gewonnen :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Als ik spot via Q krijg ik ook het display te zien met allemaal orders zoals go,go,go enz. Vreselijk irritant en is dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:09
TecTo schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:11:
Als ik spot via Q krijg ik ook het display te zien met allemaal orders zoals go,go,go enz. Vreselijk irritant en is dit uit te zetten?
Dat krijg je als je Q langer ingedrukt houd.
Je moet gewoon heel even Q indrukken om te spotten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
If you pre-ordered your copy of Battlefield 3 or purchased a Limited Edition copy, you'll get it for free! And, PlayStation 3 members get in a week early.

Was dat al eerder vermeld? was mij niet bekend ;)

[ Voor 14% gewijzigd door johan bos op 09-11-2011 12:31 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06
Wie hebben er nog meer de RU versie van Bf3? Is alleen de register language change fix goed? of moet ik ook de language pack even ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Waar kan je eigenlijk perks voor tanks instellen? Ik kan dat niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:25
Sowieso kan spotten jezelf ook heel goed helpen. Druk in dichtbegroeide stukken af en toe even op Q en dan verschijnen er ineens rode driehoekjes boven plekken waar ik nog helemaal niemand zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
over langere afstanden zijn die rode driehoekjes ook een mooie richt indicator

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

MAGDATTT schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:34:
Waar kan je eigenlijk perks voor tanks instellen? Ik kan dat niet vinden namelijk.
Voordat je spawnt >> Customize >> Land

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ben allang blij dat je ze niet dwars door houten huisjes heen zit, was in BC2 echt makkelijk killen. Spot ze eenmaal en je hebt een leuke wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoe zit het eigenlijk met destruction 2.0? Is dat nog deels uitgeschakeld, of is dit het?
Ik ervaar er voor mijn gevoel niet zo heel veel van. Heb zelfs het gevoel dat de destructability (als het een woord is..) in BC2 meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is dat er veel meer complexe gebouwen zijn waardoor destruction teruggeschaald is. Je ziet in de open mappen dat nog steeds enorm veel stuk kan maar in de stedelijke mappen een stuk minder simpelweg omdat de gebouwen te complex en te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
johan bos schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:30:
If you pre-ordered your copy of Battlefield 3 or purchased a Limited Edition copy, you'll get it for free! And, PlayStation 3 members get in a week early.

Was dat al eerder vermeld? was mij niet bekend ;)
Allang :p, maarja een weekje maar?
Als het een maand was zoals bij Call of Duty dan zou ik wel boos worden, maar een weekje kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb trouwens op de Xbox360 gigantisch last van Lag de laatste twee dagen,
iemand anders hier ook last van ?

Weet iemand trouwens hoe je op de Xbox360 als squad leader orders kan geven (Welke button :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe zit dat eigenlijk met spawn beacons?? Welke klas heeft dit??
Zie ze best vaak staan maar hoe krijg je hem?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Recon heeft de spawnbeacons al vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Mon0lith schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:49:
Hoe zit dat eigenlijk met spawn beacons?? Welke klas heeft dit??
Zie ze best vaak staan maar hoe krijg je hem?
Die kan je via de recon class gebruiken. Worden radio beacons genoemd als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mr. Black schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:51:
Recon heeft de spawnbeacons al vanaf het begin.
Is dat hetzelfde dan als radiobeacon?

Edit: thanks zie hierboven :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 09-11-2011 13:52 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:34
Dacuuu schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Wie hebben er nog meer de RU versie van Bf3? Is alleen de register language change fix goed? of moet ik ook de language pack even ophalen?
gewoon de handleiding volgend die je erbij krijgt ;)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Rooke schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:02:
[...]

gewoon de handleiding volgend die je erbij krijgt ;)
Ja, maar wist ffe niet of die grote file nodig was, of alleen reg fix. Maar nu wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 00:10
KunDun schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:48:
Ik heb trouwens op de Xbox360 gigantisch last van Lag de laatste twee dagen,
iemand anders hier ook last van ?

Weet iemand trouwens hoe je op de Xbox360 als squad leader orders kan geven (Welke button :P)
Gewoon de backbutton indrukken als je op een objective richt. Hier spot je toch ook mee?

[ Voor 7% gewijzigd door rnenator op 09-11-2011 14:09 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Weet iemand of er al een vergelijking bestaat van de Extra Supression bonus? Liefst visueel natuurlijk. Ben benieuwd in hoeverre dit effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 14:04
He, daar ben ik opsich ook wel in geinteresseerd. Ik verwacht eigenlijk dat het suppression effect gewoon langer duurt in plaats van intenser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Cyberwarmacine schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:14:
He, daar ben ik opsich ook wel in geinteresseerd. Ik verwacht eigenlijk dat het suppression effect gewoon langer duurt in plaats van intenser.
Ik vraag me vooral af of het een grotere omtrek heeft per kogel. Dan zou ik pas interessant vinden, maakt het ook makkelijker om extra supression punten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Laatst online: 01-06 14:04
Dat zou inderdaad ook wel geweldig zijn. Maar met een langer effect komen de suppression assists ook meer binnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Dacuuu schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Registry alleen is niet genoeg. Je moet ook echt de Language files installeren/plaatsen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Ligt er natuurlijk aan hoe goed je Russisch is ;)
Ik snapte er in ieder geval niets van.
De Russische versie is wel voor de echte mannen, alles in CAPSLOCK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 22-05 15:43
Ik heb ook de RU versie.. reg en lang-files beiden toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

JOOOAAAHhh wie speelt er TDM????

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik weet niet of het hier al recent gepost was, maar er is een makkelijke manier om de Act of Valor dogtags te unlocken.

Gewoon via ea.com inloggen op je account en je woonplaats veranderen naar US. Vervolgens kan je via www.actofvalor.com/bf3 je dogtags direct unlocken!

Op deze manier omzeil je de "For US/Canada players only" beveiliging :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wie heeft er zin om met mij op de 360 de coop achievements te halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 17:58
Lias schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:35:
JOOOAAAHhh wie speelt er TDM????
Ik, add me maar: FaceNoise, wat is jouw naam?

[ Voor 5% gewijzigd door Facenoise op 09-11-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

erikvandenberg schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:18:
[...]

Ik, add me maar: FaceNoise, wat is jouw naam?
arnoud 87 :P MASTER SERGEANT VOOR JOUW 8)7

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59
uchiha tijntje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:16:
Wie heeft er zin om met mij op de 360 de coop achievements te halen? :)
Als je nou op de PC speelde :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223478

Ik vind het jammer dat praten met sqaud- of teamleden niet in Battlefield zelf zit. Ik zie wel dat dit met teamspeak kan, maar snap hier niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
en ziggo ligt er nog een x uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-05 13:47
ja heb je vandaag ook zon last met ziggo? bij mij is t aan en uit de laatste uren :?
welke regio zit je? hier Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:03
Heb nu uiteindelijk toch maar een PS3 + BF3 aangeschaft ipv het voor de xbox 360 te halen die ik heb staan. Voornaamste reden is dat ik voor PS3 online niet extra hoef te betalen.
Bevalt wel aardig tot zover, raak alleen wel gefrustreerd als ik weer eens een faal streak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
randomg schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:26:
[...]

ja heb je vandaag ook zon last met ziggo? bij mij is t aan en uit de laatste uren :?
welke regio zit je? hier Utrecht
Nog maar 1x gehad sinds 5 uur. Zuid-holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Gaddamme, geen last van foute Ziggo hier, maar wel van een vriendin die met haar foon besluit 100 foto's te uploaden via WLAN :(

routerinstellingen >> WLAN UIT >> en doorrrrr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 223478 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:04:
Ik vind het jammer dat praten met sqaud- of teamleden niet in Battlefield zelf zit. Ik zie wel dat dit met teamspeak kan, maar snap hier niks van.
Het kan ook via de battlelog site, werkt opzich prima.
Maar kan volgensmij alleen met je vrienden, en niet via de gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Arh mijn 'hate/love'-relationship met de Jets wordt alsmaar erger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 11:40
Maar heel fijn spel

[ Voor 88% gewijzigd door k1978 op 09-11-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Rush is toch niet echt iets voor mij...

net rondje conquest ongeveer 1700 score en 4000+ met rewards enzo er bij ^^

[ Voor 50% gewijzigd door Fantasma op 09-11-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 18:04

InSanex

serenity now!

snap er niets van dat die hardcore server leeg staat,......

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Pindamann

Human

Huhuh vanavond lekker gespeeld. Had het laatste potje 30700 punten :'D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
warcow schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:42:
Heb nu uiteindelijk toch maar een PS3 + BF3 aangeschaft ipv het voor de xbox 360 te halen die ik heb staan. Voornaamste reden is dat ik voor PS3 online niet extra hoef te betalen.
Bevalt wel aardig tot zover, raak alleen wel gefrustreerd als ik weer eens een faal streak heb.
Had net ook een faal streak, maar zat op een server waar 1 team steeds heel sterk was en uit dezelfde personen bestond, super irritant. Zij allemaal 20-1 en het losing team kon maar wat rennen en ging direct dood. Oke ik heb een slechte aim, maar dit sloeg alles :) 3 rondes rond de 500 punten per ronde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:31
Ik raad niemand aan om BF3 op de pc te kopen.
dan krijg je EA spybot die nadat je een game afsluit en een browser start naar een Origin site gaat met als error 407 forbidden, maar onder tussen wordt mijn internet sloom en zie ik dat ik veel aan het uploaden ben :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:10:
dan krijg je EA spybot die nadat je een game afsluit en een browser start naar een Origin site gaat met als error 407 forbidden, maar onder tussen wordt mijn internet sloom en zie ik dat ik veel aan het uploaden ben :S
Yeah right }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:31

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-05 13:47
Pykow schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:10:
Bij mij opent de browser helemaal niets? + BF3 multiplayer is BAAS dat wil ik niet missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zie inderdaad 'n forbidden page, maar dat wilt toch niet zeggen dat iedereen dit heeft? I mean, ikzelf heb dit nog nooit voorgehad en heb anderen er ook niet over horen klagen.

Daarbij, wil je Battlefield 3 spelen, MOET je Origin installeren en MOET je Battlelog gebruiken. Niet dat ik daar overigens mee akkoord ga.. 'n Degelijk in-game menu zou ook volstaan en één online distributieplatorm ook.

[ Voor 7% gewijzigd door RangedNeedles op 09-11-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
PixelShooter schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:15:
Daarbij, wil je Battlefield 3 spelen, MOET je Origin installeren en MOET je Battlelog gebruiken.
Geinig, ik gebruik beide niet meer. En speel wel degelijk BF3 op de pc. }:O

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
SirNobax schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:00:
[...]

Geinig, ik gebruik beide niet meer. En speel wel degelijk BF3 op de pc. }:O
Ook voor multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Oh wat ging het toch heerlijk net op de GoT servers.. Nu echt gaan slapen, anders morgen niks waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Ja, voor multiplayer.

Razor1911's BF3 executable en Hyperz' BattleLaunch als serverbrowser.
Werkt zo als een trein.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SirNobax schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:22:
Ja, voor multiplayer.

Razor1911's BF3 executable en Hyperz' BattleLaunch als serverbrowser.
Werkt zo als een trein.
Vertrouw je er serieus op dat die executable geen problemen gaat veroorzaken? Ik verwacht binnekort een tegenactie van EA/DICE en een hoop gebande mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Pindamann schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:34:
Huhuh vanavond lekker gespeeld. Had het laatste potje 30700 punten :'D
wtf, metro meatgrinder o.i.d?

Anyways, vandaag de F2000 unlocked, aardige deathmachine is dat zeg.

Heb ook wat zitten klooien met spawnbeacons _/-\o_ , vooral in damavand peak werken ze leuk, wordt vaak een vlag aan de overkant veroverd door gasten uit de heli, ik daar spawnen en de beacon in een container o.i.d. verstoppen en dan 3 min later die vlag weer pakken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• SirNobax
EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:47:
Vertrouw je er serieus op dat die executable geen problemen gaat veroorzaken?
EA wint er niets bij als ze betalende klanten die perse geen Origin willen gebruiken opeens gaan straffen. In veel landen is de EULA met betrekking tot aanpassen van software niet 'zomaar' rechtsgeldig, en het Origin verhaal in bv. Duitsland heeft EA al genoeg in het slechte daglicht gezet. Laat staan hoe EA in het nieuws komt zodra ze duizenden spelers bannen, die gewoon netjes het spel hebben gekocht.

Dan is er Punkbuster, wiens taak het niet is om BF3 binaries te scannen of Origin daar nog werkt, tenzij die aanpassing ook nog eens cheaten mogelijk maakt. Gezien dat niet het geval is, zal die ook niet geblacklist worden.

Dus nee, die Razor1911 BF3.exe is here to stay. Daarnaast, mocht het er op een gegeven moment er toch uit gepatched worden, kan hetzelfde effect net zo makkelijk met een losse 'API-wrapper' bereikt worden, die gewoon naast een 'originele' BF3.exe draaid en enkel de communicatie tussen Origin en BF3 opvangt.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 10-11-2011 00:09 ]

Pentaxiaan

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 15:59
Dta burstwapen dat je met de co op unlocked .. mijn favo assault wapen tot nu toe..:D

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
SirNobax schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:06:
[...]

EA wint er niets bij als ze betalende klanten die perse geen Origin willen gebruiken opeens gaan straffen.
Klopt maar het is en blijft EA en die hebben in het verleden wel vaker rare, niet logische, actie's ondernomen.
[...]

In veel landen is de EULA met betrekking tot aanpassen van software niet 'zomaar' rechtsgeldig
Yup. Maar hoe wil je dat aanvechten? De meeste consumenten gaan geen rechtzaak beginnen voor een spel van 5 tientjes.
[...]

Dus nee, die Razor1911 BF3.exe is here to stay.
Het gebruik bepaal je natuurlijk helemaal zelf maar Razor 1911 is best wel een dodgy gemeenschap/group. Ik zou het risico niet lopen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Audione0
  • Laatst online: 20:08

Audione0

Strijdt der titanen

Ik begrijp heel dat origin verhaal niet echt van EA zn kant. Wat is de echte reden waarom EA dit medium bij de consument door zn strot duwt? Waarom moet ik als klant origin gebruiken??

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Anoniem: 419390

Toen ik voor t eerst BF3 speelde dacht ik: mmm boeiend... er gebeurt dit, er gebeurt dat.
Na een tijdje, nadat ik de kleuren beter had gezet, dacht ik, hey, die graphics zijn wel reuze mooi. BAM zunne grote vuurbal, gebouw stort er bij in, en dan denk je heel langzaam... wow...

Langzaam word je erin gezogen lijkt wel. En besef je dat je nooit zo'n spel hebt gespeeld met die mate van gameplay en graphics.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
Anoniem: 419390 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:21:
Toen ik voor t eerst BF3 speelde dacht ik: mmm boeiend... er gebeurt dit, er gebeurt dat.
Na een tijdje, nadat ik de kleuren beter had gezet, dacht ik, hey, die graphics zijn wel reuze mooi. BAM zunne grote vuurbal, gebouw stort er bij in, en dan denk je heel langzaam... wow...

Langzaam word je erin gezogen lijkt wel. En besef je dat je nooit zo'n spel hebt gespeeld met die mate van gameplay en graphics.
Totdat iemand met een flashlight in je gezicht gaat schijnen. Dan denk je maar een ding, namelijk FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Audione0 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:48:
Ik begrijp heel dat origin verhaal niet echt van EA zn kant. Wat is de echte reden waarom EA dit medium bij de consument door zn strot duwt? Waarom moet ik als klant origin gebruiken??
Omdat het EA veel geld op kan leveren. ;)

Kijk naar Steam; das best wel een succes. EA ziet dat ook en wil dus een concurrerend platform de markt opgooien. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Uiteraard ben ik volkomen met je eens dat Origin een drama is. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Michielodc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:23:
[...]

Totdat iemand met een flashlight in je gezicht gaat schijnen. Dan denk je maar een ding, namelijk FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Uh, aim op het licht en knal voor de bakkes -> winning

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Facenoise
Ik moet wel zeggen dat sinds ik er een flashlight op heb ik stukken minder doodga, die fractie van een seconde dat de speler gedesorienteerd raakt is meestal voldoende om hem eerder af te schieten dan hij jou.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Ultraman schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:32:
[...]
Uh, aim op het licht en knal voor de bakkes -> winning
Als ik het goed begrepen heb is het midden van het licht niet het midden van je enemie, dus in midden richten en een beetje sproeien. :)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
haarbal schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:48:
[...]
Heb ook wat zitten klooien met spawnbeacons _/-\o_ , vooral in damavand peak werken ze leuk, wordt vaak een vlag aan de overkant veroverd door gasten uit de heli, ik daar spawnen en de beacon in een container o.i.d. verstoppen en dan 3 min later die vlag weer pakken.
Spawnbeacon = Win. Ik durf dan ook wel te stellen dat als je hele squad met de start van de map spawnbeacons gebruikt en deze tactisch plaatst, je nooit meer een CQ, of Rush pot zal verliezen. In de praktijk zie ik ze echter maar weinig gebruikt worden. Ik start veelal als recon met een PDW en drop er dan een bij de verste vlag of vlakbij de MCOM.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:54

Coldcat

HODL

Veel disconnections. Beste jammer als je lekker aan het spelen bent

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• hjvg
  • Laatst online: 04-06 18:41
hjvg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:00:
omg krijg ik code voor SPEC ACT KIT sturen ze er maar 1 terwijl ik 2 dvd`s heb besteld en code is maar 1 keer te gebruiken goed bezig wehkamp
krijg ik vandaag bericht van wehkamp dat me 2de code helemaal niet meer komt hun codes zijn op krijg ik 5 euro korting op de volgende besteling

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:56
hjvg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:38:
[...]

krijg ik vandaag bericht van wehkamp dat me 2de code helemaal niet meer komt hun codes zijn op krijg ik 5 euro korting op de volgende besteling
Gewoon EA NL bellen dan krijg je zo een code, interesseert ze echt vrij weinig heb ik gemerkt.

• hjvg
  • Laatst online: 04-06 18:41
Stoffa schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:42:
[...]

Gewoon EA NL bellen dan krijg je zo een code, interesseert ze echt vrij weinig heb ik gemerkt.
heb hem nu net via chat met ea gekregen. had al paarkeer gebrobeerd via chat maar ze wouden telkens niks geven vandaag eindelijk wel :D

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:09
Unomomentodado schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:27:
[...]

Spawnbeacon = Win. Ik durf dan ook wel te stellen dat als je hele squad met de start van de map spawnbeacons gebruikt en deze tactisch plaatst, je nooit meer een CQ, of Rush pot zal verliezen. In de praktijk zie ik ze echter maar weinig gebruikt worden. Ik start veelal als recon met een PDW en drop er dan een bij de verste vlag of vlakbij de MCOM.
Helaas zijn er niet veel recons en als ze er zijn, nemen ze een belachelijke afstand van de obective waardoor een beacon weinig zin heeft. Maar geef je wel groot gelijk.

Signature

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Helaas, waar ik voor gevreesd heb is waarheid gebleken.
Toen ik een paar weken geleden Battlefield voor het eerst kon spelen heb ik het spel alleen maar een paar keer opgestart en voor de rest niks.
Ik had het te druk met werk en ik heb tegen mezelf gezegd. Eerst je laatste project af en dan mag je gaan gamen.
Maar nu kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik net een half uur Skyrim gespeeld.
Die 60 euro aan battlefield 3 was dus weggegooid geld, het komende jaar zal ik geen BF3 spelen.
En nu ga ik terug Skyrim opstarten .... wat een game ....

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Facenoise
Succes!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
Kain_niaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:51:
Helaas, waar ik voor gevreesd heb is waarheid gebleken.
Toen ik een paar weken geleden Battlefield voor het eerst kon spelen heb ik het spel alleen maar een paar keer opgestart en voor de rest niks.
Ik had het te druk met werk en ik heb tegen mezelf gezegd. Eerst je laatste project af en dan mag je gaan gamen.
Maar nu kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik net een half uur Skyrim gespeeld.
Die 60 euro aan battlefield 3 was dus weggegooid geld, het komende jaar zal ik geen BF3 spelen.
En nu ga ik terug Skyrim opstarten .... wat een game ....
ligt dus nie aan bf3 :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zit op 1024 kills :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Ultraman op 10-11-2011 16:14 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
rsi polsje ?
Pagina: 1 ... 122 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.