Klopt, heel vervelend en counter-productief dat mensen niet spotten, ik ben ook zeker voor het verhogen van de spot-bonus, al vrees ik dat veel mensen dan nog steeds bang zijn dat hun kills 'gejat' worden.madmaus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:14:
Mensen spotten niet. Heel irritant als je niet kan zien waar de vijand zich bevind.
Ik merk vaak dat als ik spot de vijand binnen 20 seconden gekillt wordt.
Misshien moeten ze de spotbonus maar omhoog gooien?
Wat ook irritant is als de squadleader geen opdrachten geeft.
Je kan gratis punten voor je hele squad mee verdienen, en je squad gaat 1 opdracht uitvoeren (als ze luisteren).
Vorige keer aan mijn squadleader geprobeerd uit te leggen maar die reageerde gewoon niet.
Wat die squadopdrachten betreft, eerlijk gezegd vind ik dat ook heel ondoorzichtig en absoluut niet intuitief. Soms krijg ik er op de meest obscure momenten punten voor, vaak wordt per ongeluk zo'n opdracht uitgegeven als ik probeer een vijand te spotten bij een vlag/mcom. Waypoints snap ik ook de ballen niet van hoe dat nu precies werkt. DICE had daar wel meer werk aan mogen besteden, op deze manier kan ik me goed voorstellen dat mensen dit niet snappen.