Je weet dat een gameguide niet helpt tegen beroerd mikken?Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:39:
Heeft iemand eens oort van game-guide ofzo ergens gevonden? Ik zuig namelijk echt ****** in de game.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dat filmpje laat precies zien wat voor geweldige spellen Dice kan maken, pro.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Je bedoelt dat DICE vroeger Rally games maakte?Shabbaman schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:02:
[...]
Dat filmpje laat precies zien wat voor geweldige spellen Dice kan maken, pro.
Anoniem: 347253
Ik was wel altijd goed in Black Ops en daar moet je ook mikkenCrankyGamerOG schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:57:
[...]
Je weet dat een gameguide niet helpt tegen beroerd mikken?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:07:
Ligt er natuurlijk ook aan wat je speelt en hoe. Speel zelf vooral Assault. Dan kill ik veel en revive ik veel. En speel engineer als er een map is met veel voertuigen. Gewoon wat mijnen neergooien en hier en daar heb je een double kill of tripple kill. Zit nu na bijna 30uur spelen op lvl 28, bijna 29.
Thanks voor de tips! Ik speel al wel vaak op assault (ik ben echt noob) maar ik wist niet dat ik punten kreeg voor reviven (of dit zelfs kon), zal het eens even uitzoeken.Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:16:
[...]
Dan zou ik toch eens kijken naar je speelstijl. Een uur of 5 spelen en in die tijd maar 18.000 punten verdienen (punten nodig voor level 3) is wel redelijk weinig. Stel je speelt een potje of 20 in die tijdsperiode is het maar 900 punten per potje. Door veel te spotten en een class zoals Assault of Engineer te spelen kan je veel punten verdienen. Assault is ideaal vanwege de medipack en de defibrilator (revive is 100 punten dacht ik) en Engineer is ideaal omdat damage doen aan voertuigen ook redelijk wat punten op kan leveren.
Ook kan rush spelen aardig wat meer punten opleveren dan conquest omdat het speelveld een stukje kleiner is en je dus sneller vijanden tegenkomt, dit zorgt voor meer actie en meer potentieel om punten te verdienen.
Die mijnen dat is een unlock neem ik aan?
Ik speel nooit shooters, dan is het nog vrij moeilijk hoorMagic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
Zo heel moeilijk is deze game toch niet:
zoek een tegenstander => wanneer gevonden, probeer hem dood te maken => wanner het niet lukt, probeer opnieuw.
Serieus: in het begin kan het best een pittige game zijn/lijken, vooral als je gewend bent zoals in COD 20 of 30 kills te maken in een match. Deze game is gewoon heel anders van opzet. Feit is, door gewoon te spelen, en proberen samen te werken met je teammates kom je vanzelf een beetje in de flow.
Valt me wel op wanneer ik gewoon lomp het vijandelijke kamp inloop en begin te raggen ik wél kills maak. Wanneer ik zit te snipen de halve map over is het een stuk moeilijker hehe.
[ Voor 21% gewijzigd door Kecin op 08-11-2011 11:41 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
snachst ? Wat UN sjonnniES ja...Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:38:
HAHAHA ik zag zon spotje op tv van een winkel waar mensen snachts CALL OF DUTY 3 kochten.. ik zeg nu.. Niet spelen !! hahahaah wat UN sjonnniES!!!
Probeer raak te schieten.Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:39:
Heeft iemand eens oort van game-guide ofzo ergens gevonden? Ik zuig namelijk echt ****** in de game.
Mijnen en defib is beide een unlock, maar die krijg je volgens mij als eerste. Maar 4k xp in Engineer/Assault. Als je een tank ziet als engi; zorg er dan voor dat hij je neit ziet en schiet met je RPG op de achterkant. Meteen 100 puten en tank disable! Voor medic gewoon die pakketjes neergooien in het begin.Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:39:
[...]
[...]
Thanks voor de tips! Ik speel al wel vaak op assault (ik ben echt noob) maar ik wist niet dat ik punten kreeg voor reviven (of dit zelfs kon), zal het eens even uitzoeken.
Die mijnen dat is een unlock neem ik aan?
[...]
Ik speel nooit shooters, dan is het nog vrij moeilijk hoor.
Valt me wel op wanneer ik gewoon lomp het vijandelijke kamp inloop en begin te raggen ik wél kills maak. Wanneer ik zit te snipen de halve map over is het een stuk moeilijker hehe.
Cool! Thanks, heerlijk hoeveel slimme mensen hier toch altijd te vinden zijn!Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:42:
[...]
Mijnen en defib is beide een unlock, maar die krijg je volgens mij als eerste. Maar 4k xp in Engineer/Assault. Als je een tank ziet als engi; zorg er dan voor dat hij je neit ziet en schiet met je RPG op de achterkant. Meteen 100 puten en tank disable! Voor medic gewoon die pakketjes neergooien in het begin.
Ik loop lekker te knalle en gaat allemaal goed. maar spotten weet ik niet hoe dat moet
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Richten op tegenstander en op Q drukkenikbengoofy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:46:
hoe spot je in hemelsnaam?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Om het je nog een stuk makkelijker te maken:Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:43:
[...]
Cool! Thanks, heerlijk hoeveel slimme mensen hier toch altijd te vinden zijn!
-Begin met veel te spelen op een kleine/overzichtelijke map. Dan krijg je de kans om goed wapens en klasses te leren gebruiken zonder dat je je druk hoeft te maken over het ook nog aanleren van de map.
-Rush lijkt meer punten op te leveren dan Conquest, arm en disarm als een dolle. 90% van de spelers vertikt het, dit zijn toch altijd een hoop gratis punten.
-Flanken en agressief naar voren lopen, onderschat nooit de stupiditeit van het gros van de BF3 spelers. Er blijven altijd hopen zitten vlak buiten de eigen spawn=gratis kills
-Nog 1 in het kader van onderschat nooit de stupiditeit, een groot gedeelte blijft zitten op de plek waarop hij je heeft neergeschoten, maak gebruik van de killcam en leg hem de volgende keer neer
-als je een speler 2 of 3 keer hebt neergeschoten op dezelfde plek is de kans erg groot dat hij daar weer gaat zitten, maak daar gebruik van
-Gebruik altijd de sprint perk, alle andere perks zijn leuk maar ondergeschikt. Je wint veel door sneller te lopen/chokepoints te bezetten
-Gebruik granaten om vijanden uit hun campspots te lokken om ze vervolgens neer te sabelen.
-Blijf dicht bij de frontlinie, snipen levert nagenoeg geen punten op vergeleken met de andere klasses.
-Maak van spotten een standaard reflex VOOR je schiet altijd spotten
-Assault levelt het snelste op, med kit en riviven maar totdat je de M416 (een van de beste wapens) hebt. Daarmee kom je eenvoudig tot de F2000 (zo niet het beste wapen) en vervolgens naar de UMP.
-Je krijgt ribbons per wapen, door met meerdere klasses met PDW's te spelen krijg je het allersnelste medals met 10.000 punten.
-Met de UMP kan je vervolgens Support levelen (veel kistjes met ammo droppen) tot er een acceptabele gun is in die klasse
-BF3 onthoudt geen camoflage (appearance setting), pas je camoflage aan aan de map voordat de ronde begint.
Succes!
de anderen kunnen ook best interessant zijn, ik heb dan over meer ammo of explosieven
Fair enough, ik gebruik ze ook heus wel, maar dan moet wel iemand in mn squad de sqd sprint hebbenWeeDzi schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:22:
dat van die sprint perk ben ik niet direct met je eens......
de anderen kunnen ook best interessant zijn, ik heb dan over meer ammo of explosieven
Ik heb inmiddels 3 stars met de SCAR, maar op de een of andere manier wordt m'n accuracy steeds minder. Switch steeds vaker naar de PP-2000, fijn ding en die heeft echt bijna geen recoil.
True, iedereen in je squad een andere perkA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:35:
[...]
Fair enough, ik gebruik ze ook heus wel, maar dan moet wel iemand in mn squad de sqd sprint hebben
If you don't stand for something you'll fall for everything
Wat is goed? In een hoekje campen todat je mensen kan killen met killstreaks? Speel je op de consol? Want die vreselijke auto aim van black ops gaat nergens over als er 2 gasten lopen mikt hij meestal op de achterste terwijl jij zelf op de voorste mikt. Ik kan niet geweldig ordelen over de auto aim van bf3 op de consols maar op de xbox is die naar mijn gevoel toch een stukje minder.Anoniem: 347253 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:36:
[...]
Ik was wel altijd goed in Black Ops en daar moet je ook mikken
Ik vind de A91 op korte en middelgrote afstanden echt een goed wapen.Witwasser schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:40:
Wat vinden jullie het fijnste wapen?
Ik heb inmiddels 3 stars met de SCAR, maar op de een of andere manier wordt m'n accuracy steeds minder. Switch steeds vaker naar de PP-2000, fijn ding en die heeft echt bijna geen recoil.
en zelfs dan, ik vind het niet een noodzaak om 2 sec sneller ter plaatse te zijn. daar draait BF ook niet echt om meestal zijn er genoeg squadmembers ter plaatse om daar te spawnen en of genoeg mensen om een chokepoint te verdedigen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:35:
[...]
Fair enough, ik gebruik ze ook heus wel, maar dan moet wel iemand in mn squad de sqd sprint hebben
Anoniem: 323791
en nog daarop aanvullend:A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:01:
[...]
Om het je nog een stuk makkelijker te maken:
-Begin met veel te spelen op een kleine/overzichtelijke map. Dan krijg je de kans om goed wapens en klasses te leren gebruiken zonder dat je je druk hoeft te maken over het ook nog aanleren van de map.
-Rush lijkt meer punten op te leveren dan Conquest, arm en disarm als een dolle. 90% van de spelers vertikt het, dit zijn toch altijd een hoop gratis punten.
-Flanken en agressief naar voren lopen, onderschat nooit de stupiditeit van het gros van de BF3 spelers. Er blijven altijd hopen zitten vlak buiten de eigen spawn=gratis kills
-Nog 1 in het kader van onderschat nooit de stupiditeit, een groot gedeelte blijft zitten op de plek waarop hij je heeft neergeschoten, maak gebruik van de killcam en leg hem de volgende keer neer
-als je een speler 2 of 3 keer hebt neergeschoten op dezelfde plek is de kans erg groot dat hij daar weer gaat zitten, maak daar gebruik van
-Gebruik altijd de sprint perk, alle andere perks zijn leuk maar ondergeschikt. Je wint veel door sneller te lopen/chokepoints te bezetten
-Gebruik granaten om vijanden uit hun campspots te lokken om ze vervolgens neer te sabelen.
-Blijf dicht bij de frontlinie, snipen levert nagenoeg geen punten op vergeleken met de andere klasses.
-Assault levelt het snelste op, med kit en riviven maar totdat je de M416 (een van de beste wapens) hebt. Daarmee kom je eenvoudig tot de F2000 (zo niet het beste wapen) en vervolgens naar de UMP.
-Je krijgt ribbons per wapen, door met meerdere klasses met PDW's te spelen krijg je het allersnelste medals met 10.000 punten.
-Met de UMP kan je vervolgens Support levelen (veel kistjes met ammo droppen) tot er een acceptabele gun is in die klasse
-BF3 onthoudt geen camoflage (appearance setting), pas je camoflage aan aan de map voordat de ronde begint.
Succes!
Speel niet tegen aloude BF2 veteranen zoals ik want dan heb je geen leuke avond
(nee...ben nog druk BF2 aan te spelen wat veel te leuk blijft
Er zit gewoon iets in die belichtings-engine van frostbite 2 dat een enorm verschil maakt. Ik heb dat eigenlijk nog nooit echt gehad met spellen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:01:
[...]
Om het je nog een stuk makkelijker te maken:
Succes!
PSN: Deere6030
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
HAHA
39
point blank execution
PSN: Deere6030
Alleen vind wel dat er erg weinig multiplayer mappen zijn (ik ga dus zeker de dlc kopen). Verder ook jammer dat er weinig mensen zijn die geen gebruik maken van een mic en/of die nauwelijks goed samenwerken.
Ben dus op zoek naar (nederlandse/engelse/fun) platoons voor xbox gebruikers met spelers die wel weten hoe je goed kunt samenwerken (en wat dan vaak betekent dat je wint).
Vooral de team switcher die snel overloopt naar de winnaars zijn een pracht voorbeeld. Zijn ook de mannetjes die doorgaans support spelen en lopen te zwaaien met een m240.
Wellicht is het het het compenseren van een klein piemeltje
[ Voor 5% gewijzigd door TecTo op 08-11-2011 16:08 ]
Hij kreeg deze er gratis bij, ik gebruik em nu om jets te besturen

Heeft wel iets weg vanDorest0rm schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:09:
Ik moest gisteren MW3 ophalen omdat mijn broertje te jong was.
Hij kreeg deze er gratis bij, ik gebruik em nu om jets te besturen![]()
[afbeelding]

Ik bestuur zelf ook jets met de PS3 controller (op de pc dus). Het toetsenbord kan niet precies genoeg richten
Doen jullie dit ook met de MotionJoy software?Cyberwarmacine schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:16:
[...]
Heeft wel iets weg van [afbeelding].
Ik bestuur zelf ook jets met de PS3 controller (op de pc dus). Het toetsenbord kan niet precies genoeg richten
Edit: Kan vanavond eventueel wel een screenshotje plaatsen van mijn instellingen van motioninjoy mocht je dit willen...
[ Voor 52% gewijzigd door Cyberwarmacine op 08-11-2011 16:39 ]
Ben nog niemand tegen gekomen die het gebruikt waarvoor het bedoeld is, alleen maar sukkels die dat ding hebben liggen waardoor ik vrij hard hoor wat ze daar uitspoken.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Grappig is dat, pas als je de vraag zelf stelt vind je het antwoord op internet. Is blijkbaar een optie in xbox live, niet in het spel zelf.Foxl schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:16:
Iemand een idee hoe je de voice chat op de 360 uit kan zetten?
Ben nog niemand tegen gekomen die het gebruikt waarvoor het bedoeld is, alleen maar sukkels die dat ding hebben liggen waardoor ik vrij hard hoor wat ze daar uitspoken.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
(Ligt eraan wat je speelt. Voor engineer kan het handig zijn om meer rockets te hebben. Of als assault meer ammo. Tevens maakt het uit welke mode. Rush of conquest en zijn er veel voertuigen.)
(Gebruikt granaten niet voor de kills maar om vijanden weg uit hun cover te halen)
(Snipen kan ontzettend veel punten opleveren, Ligt eraan welke map en of er mensen met javalins zijn. Zo sta ik geregeld dik bovenaan als sniper terwijl ik toch verder achterin lag dan mijn teammaten. (Kill maar eens iemand op 300m) en de soflam kan veel punten opleveren).
(Ligt eraan wat je speelt. Engineer kan ook zeer veel punten verdienen wanneer er veel voertuigen zijn. Zelfde geld voor support.
En vergeet de AEK 971 niet. Bizar goed wapen. En de UMP zuigt is zwaar generfd als je het vergelijkt met de beta.)
-Met de UMP kan je vervolgens Support levelen (veel kistjes met ammo droppen) tot er een acceptabele gun is in die klasse.
(Waarom zou je de ump gebruiken terwijl de M249 veel beter is en je deze sneller haalt)
operation metro 64 man 2000 tickets
net 37 resupply medals en nog stuk of 20 andere + 40 kills in een ronde )
En jij haalt hier voldoening uit??Mr. Detonator schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:39:
tip om snel te ranken/wapens vrij te spelen:
operation metro 64 man 2000 tickets
net 37 resupply medals en nog stuk of 20 andere + 40 kills in een ronde )
De match speelt zich af op ocharme 50 vierkante meter??
nee..hier haal ik geen voldoening uit...maar wel wapens... dit is leuk om even paar rondes te doen om snel enkele rangs hoger te komen...daarna weer vlug naar caspian border oid P_)Asgaro schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:41:
[...]
En jij haalt hier voldoening uit??
De match speelt zich af op ocharme 50 vierkante meter??
Anoniem: 347253
Nee gewoon rondrennen met een submachinegun/shotgun en iedereen afschieten. Maar dat rondrennen gaat niet echt in BF3bloodlynx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:27:
[...]
Wat is goed? In een hoekje campen todat je mensen kan killen met killstreaks? Speel je op de consol? Want die vreselijke auto aim van black ops gaat nergens over als er 2 gasten lopen mikt hij meestal op de achterste terwijl jij zelf op de voorste mikt. Ik kan niet geweldig ordelen over de auto aim van bf3 op de consols maar op de xbox is die naar mijn gevoel toch een stukje minder.
PC trouwens
Heel graag, Ook van je ingame keyconfig voor air.Cyberwarmacine schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:33:
Yessir! Was wel een bitch om aan de praat te krijgen...
Edit: Kan vanavond eventueel wel een screenshotje plaatsen van mijn instellingen van motioninjoy mocht je dit willen...
Ik ben erg benieuwd naar dit, kan ik me PS3 controller weer eens ontstoffen
Ik loop veel, de M249 is wel beter als je ligt/vanuit een bepaalde positie schiet maar ik vind support dan kwetsbaar, je kan er niet snel mee reageren als je geflanked wordt.itsleon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:34:
(Ligt eraan wat je speelt. Voor engineer kan het handig zijn om meer rockets te hebben. Of als assault meer ammo. Tevens maakt het uit welke mode. Rush of conquest en zijn er veel voertuigen.)
Mee eens, natuurlijk hangt het af hoe je speelt, deze tips zijn voornamelijk voor Rush en infantry neerleggen, ik ben van mening dat ik ze er liever uitloop/verras en daarmee de kills pak dan een extra raket.
(Gebruikt granaten niet voor de kills maar om vijanden weg uit hun cover te halen)
Dat zeg ik
(Snipen kan ontzettend veel punten opleveren, Ligt eraan welke map en of er mensen met javalins zijn. Zo sta ik geregeld dik bovenaan als sniper terwijl ik toch verder achterin lag dan mijn teammaten. (Kill maar eens iemand op 300m) en de soflam kan veel punten opleveren).
Hoeveel punten hebben we het dan over? 1500/3000/6000? meer dan 3000 heb ik zelden gezien van een sniper die achterin blijft hangen
[b](Ligt eraan wat je speelt. Engineer kan ook zeer veel punten verdienen wanneer er veel voertuigen zijn. Zelfde geld voor support.
En vergeet de AEK 971 niet. Bizar goed wapen. En de UMP zuigt is zwaar generfd als je het vergelijkt met de beta.)[/b]
De AEK 971 wordt naar mijn bescheiden mening pas bruikbaar met de front grip en op de korte afstand. Bovendien, zoals ik al zei: allround is de M416 beduidend beter naar mijn gevoel. long-medium-short range.
-Met de UMP kan je vervolgens Support levelen (veel kistjes met ammo droppen) tot er een acceptabele gun is in die klasse.
(Waarom zou je de ump gebruiken terwijl de M249 veel beter is en je deze sneller haalt)
Ik pretendeer op geen enkele manier te weten hoe je BF3 het best kan spelen, dit zijn puur tips die voor mij goed werkte om snel te levelen zodat je daarna kan spelen hoe of wat je wil met jouw weapon of choice.
Het leek wel een animated .gif tegenover BF3... De mannetjes kijken hopeloos in het rond. Wat is het nut van schieten als je ze even goed kan knifen, hun reactietijd is 10 seconden
Android developer & dürüm-liefhebber
Anoniem: 223478
Ja hoor.Anoniem: 223478 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:16:
Zijn er nog clans die 'members' zoeken? Ik voel me zoooooo alléén in die grote maps.
---> www.clanjff.nl
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
MW3 is hier streng offtopicMavamaarten schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:04:
Ik heb net MW3 singleplayer gespeeld... Ik werd niet weggeblazen van de BF3 singleplayer dankzij rare AI van de mannetjes,... maar ik kon het bijna niet uithouden van het lachen toen er een gebouw ontplofte in MW3...
Het leek wel een animated .gif tegenover BF3... De mannetjes kijken hopeloos in het rond. Wat is het nut van schieten als je ze even goed kan knifen, hun reactietijd is 10 seconden
maar weet helaas niet hoe mw3 is maar bf3 lijkt met wel beter, mw3 is blijkbaar nog steeds hetzelfde gebleven
Altijd leuk hoe het zooitje net stopt met werken als je het nodig hebtApC_IcE schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:56:
[...]
Heel graag, Ook van je ingame keyconfig voor air.
Ik ben erg benieuwd naar dit, kan ik me PS3 controller weer eens ontstoffen

Anoniem: 337891
Gotlive.nl. We winnen vrij vaak.MekZi schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:46:
Ben dus op zoek naar (nederlandse/engelse/fun) platoons voor xbox gebruikers met spelers die wel weten hoe je goed kunt samenwerken (en wat dan vaak betekent dat je wint).
Zeker geen profi clan gebeuren. Call-outs zijn van het niveau: 'uh, daar links ergens ah kut dood'.
Waar ik overigens van baal is de combinatie van belachelijke matchmaking en dat je een loss krijgt als je quit. WL is 3,4 maar het had zo veel hoger moeten zijn. Van mijn 20 losses zijn 5 daadwerkelijke losses. De rest is quits. En ik quit niet als mijn team verliest. Ik quit als ik niet bij mijn vrienden in het potje kan komen/enkele vrienden niet bij ons. >.>Het duurt vaak 4 potten voordat je bij elkaar in het team of zelfs pot komt. Zelfs met 3 man parties weet Dice het te verneuken. Prachtige games kunnen ze maken. Zorgen dat het spel ook goed werkt iets minder. (mompelt iets over corrupt save game voor campaign vanwege MP problemen.)
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 08-11-2011 18:56 ]
Als je quit krijg je geen loss toegeschreven hoor. Je hebt een apart percentage voor quits, en die tellen niet mee als een lossAnoniem: 337891 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:52:
[...]
Gotlive.nl. We winnen vrij vaak.(Hou rekening met ernstige verveling als de tegenstanders niet samenwerken.)
Zeker geen profi clan gebeuren. Call-outs zijn van het niveau: 'uh, daar links ergens ah kut dood'.
Waar ik overigens van baal is de combinatie van belachelijke matchmaking en dat je een loss krijgt als je quit. WL is 3,4 maar het had zo veel hoger moeten zijn. Van mijn 20 losses zijn 5 daadwerkelijke losses. De rest is quits. En ik quit niet als mijn team verliest. Ik quit als ik niet bij mijn vrienden in het potje kan komen/enkele vrienden niet bij ons. >.>Het duurt vaak 4 potten voordat je bij elkaar in het team of zelfs pot komt. Zelfs met 3 man parties weet Dice het te verneuken. Prachtige games kunnen ze maken. Zorgen dat het spel ook goed werkt iets minder. (mompelt iets over corrupt save game voor campaign vanwege MP problemen.)
edit: of misschien enkel als je last minute quit doe, heb in mn stats 18 quits (waarvan zo'n 3-4 rage quits) en 19 losses (104 wins) en heb zeker wel vaker dan 1x verloren
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 08-11-2011 19:17 ]
Je kan altijd in de GoT servers terecht.Anoniem: 223478 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:16:
Zijn er nog clans die 'members' zoeken? Ik voel me zoooooo alléén in die grote maps.
Daar word er wel op niveau gespeeld en voor het objective, tenminste meer voor het objective dan de meeste servers.
De servers staan in de TS. (van het officiële topic)
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-11-2011 19:48 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anoniem: 337891
Quits is een percentage.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:12:
[...]
Als je quit krijg je geen loss toegeschreven hoor. Je hebt een apart percentage voor quits, en die tellen niet mee als een loss
edit: of misschien enkel als je last minute quit doe, heb in mn stats 18 quits (waarvan zo'n 3-4 rage quits) en 19 losses (104 wins) en heb zeker wel vaker dan 1x verloren
Heb vanmiddag 2 keer op rij 'moeten' quitten uit twee potjes. Zie op Battlelog twee losses staan. Bij beide waren de wedstrijden bij de 1e objectives en heb ik minder dan 15 seconde in de server gezeten.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 08-11-2011 19:51 ]
Op andere stats sites kan je ook het aantal zien wat hoort bij het percentage, dat bedoel ik (finished rounds op deze site). Wel vreemd dan als ze bij jouw als loss worden toegerekend. Bij mij gebeurt dat naar mijn weten niet.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:49:
[...]
Quits is een percentage.
Heb vanmiddag 2 keer op rij 'moeten' quitten uit twee potjes. Zie op Battlelog twee losses staan. Bij beide waren de wedstrijden bij de 1e objectives en heb ik minder dan 15 seconde in de server gezeten.
Www.gotbf3.nl voor de Tweakers Clansite. En kom gezellig even langs op de Tweakers BF3 Teamspeak server!DanielWW2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:46:
[...]
Je kan altijd in de GoT servers terecht.![]()
Daar word er wel op niveau gespeeld en voor het objective, tenminste meer voor het objective dan de meeste servers.![]()
De servers staan in de TS. (van het officiële topic)
(geen idee of het daardoor kwam of door m'n andere programma's)
Hahahaha ocharme die rat toch... Nadat hij dood is gemaakt de rat zomaar oppakken aan zijn staart...klaasvd79 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:23:
Battlefield 3 maakt de PETA niet happy,
http://www.nu.nl/games/26...t-dierenmishandeling.html
En nog weggooien ook! Had hem toch in je rugzak gestopt en bijgehouden om hem later te begraven,arm dier
Android developer & dürüm-liefhebber
Anoniem: 394020
Karkand:
YouTube: Strike at Karkand - Battlefield 3: Back to Karkand Gameplay (PS3)
Gulf:
YouTube: Gulf of Oman - Battlefield 3: Back to Karkand Gameplay Video (PS3)
Ik heb die halve knop al van me toetsen bord gedrukt , maar werkt volgens mij bij niet..DMZ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:52:
De tilde toets, vlak links van je 1/! knop
valt mee, iemand die precies weet hoe de IRNV eruitziet / in gebruik is, kan zeker wel zich op tactische wijze verstoppenViperke schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:14:
Ik speel laatste tijd ook veel met IR scope, maar het voelt toch een beetje als cheaten eigenlijk. Dit hoewel het gewoon een feature is. Je ziet gewoon echt alles en iedereen.
Na elke ronde of opnieuw BF3 opstarten staan we ze weer op default of is dat normaal?
(iemand al een goede fix voor de bf3.exe crash tijdens een map change?, laatste fix die ik vond was Orgin ingame uitzetten maar dat hielp helaas niet)
2 keer tilde drukkenaquila2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:50:
wat is in vredesnaam de button om de console te sluiten. ik maak op steeds een spastische toesten combi en dan open ik de console
Battle.net Spud#2543
Grappig, ik heb hem vandaag toevallig gekregen en meteen uitgeprobeerd. Ik had precies hetzelfde gevoel.Viperke schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:14:
Ik speel laatste tijd ook veel met IR scope, maar het voelt toch een beetje als cheaten eigenlijk. Dit hoewel het gewoon een feature is. Je ziet gewoon echt alles en iedereen.
Ik merkte wel dat ik van veel te ver al op tegenstanders ging schieten omdat ik ze van veel verder al aan zag komen.
Mijn k/d ratio ging er trouwens niet van omhoog. Misschien was dat zelfs wel slechter met ir
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 09-11-2011 01:48 ]
Bestaat er een console command om je fps te cappen op een ander waarde?
Ik zie dat je veel tank speelt en veel kills hebt. Welke perks gebruik jij bij je tank? Zelf gebruik ik Autoloader, LMG en Zoom Optics.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:58:
[...]
Op andere stats sites kan je ook het aantal zien wat hoort bij het percentage, dat bedoel ik (finished rounds op deze site). Wel vreemd dan als ze bij jouw als loss worden toegerekend. Bij mij gebeurt dat naar mijn weten niet.
Niet direct een clan maar www.gotbf3.nl is een community met vrijwel alleen maar GoT'ers (150 stuks nu) die veel samen spelen op Teamspeak.Anoniem: 223478 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:16:
Je kan in ieder geval geheel vrijblijvend op Teamspeak komen kijken en eens gezellig meespelen zonder lid te moeten worden.
Voor tanks gebruik ik canister rounds, deze zijn echt ideaal als je iemand ziet lopen die gewoon instant dood moet. Ook leuk om gebouwen te clearen, schiet er een shell in en dan een canister round er achter aan
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2011 09:47 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik speel zelf vnl ook in een tank, ik gebruik dan ook autoloader icm de guided missile. Perfect te gebruiken als je een enemy tank hebt geflanked en van achter nadert. Eerst locken en daarna afvuren meteen gevolgd door een shot met je maingun:)....succes gegarandeerdMichielodc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:45:
[...]
Ik zie dat je veel tank speelt en veel kills hebt. Welke perks gebruik jij bij je tank? Zelf gebruik ik Autoloader, LMG en Zoom Optics.
Als je dan ook nog eens op een server speelt waarin snipers targets aangeven heb zo een aantal kills te pakken.
Dat van lange afstand op enemies schieten merk ik ook. Maar als je beetje boven de enemy mikt lukt het alsnog wel.SaN schreef op woensdag 09 november 2011 @ 01:46:
[...]
Grappig, ik heb hem vandaag toevallig gekregen en meteen uitgeprobeerd. Ik had precies hetzelfde gevoel.
Ik merkte wel dat ik van veel te ver al op tegenstanders ging schieten omdat ik ze van veel verder al aan zag komen.
Mijn k/d ratio ging er trouwens niet van omhoog. Misschien was dat zelfs wel slechter met ir
Maar vaak is er iemand dichterbij die je beter kunt pakken
Anoniem: 405861
daar sluit ik me volledig bij aan je loopt zelf als een gek op Q te rammen en spot maar raak maar van je team mates kun je het tegendeel verwachten die verrekken het gewoon om te spotten waar is de battlefield spirit mensen?Murphy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:19:
Ik erger me soms blauw aan medespelers die niet spotten. Ik loop zelf constant op Q te bashen als ik iets zie, maar soms zit je op een map waarbij niemand anders dat lijkt te doen. Vooral in een jet is dat vrij irritant!
En dat is precies de reden waarom in ons team TheXS bijna altijd zijn uav rond heeft hoveren, spotting ftw.Anoniem: 405861 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:40:
[...]
daar sluit ik me volledig bij aan je loopt zelf als een gek op Q te rammen en spot maar raak maar van je team mates kun je het tegendeel verwachten die verrekken het gewoon om te spotten waar is de battlefield spirit mensen?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Waarschijnlijk zijn er nu nog veel mensen zonder BF ervaring, ze zien een strijdveld van 64 spelers als een potje Quake2 CA. Het spotten van targets is zo belangrijk.Anoniem: 405861 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:40:
[...]
daar sluit ik me volledig bij aan je loopt zelf als een gek op Q te rammen en spot maar raak maar van je team mates kun je het tegendeel verwachten die verrekken het gewoon om te spotten waar is de battlefield spirit mensen?
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
V-Sync.Raimundus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:46:
Met mijn nieuwe GFX merk ik dat deze capped op 61, en niet hoger of lager gaat, wat ik ook doe qua movements en drukte op de maps.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Overigens krijg je, als je zelf de vijand spot én dood, geen spottingbonus. Dus Q rammen is leuk en aardig maar als je ze toch zelf dood nogal nutteloos.itsleon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:34:
(Ligt eraan wat je speelt. Engineer kan ook zeer veel punten verdienen wanneer er veel voertuigen zijn. Zelfde geld voor support.
En vergeet de AEK 971 niet. Bizar goed wapen. En de UMP zuigt is zwaar generfd als je het vergelijkt met de beta.)
Nee, spotten is nooit nutteloos. Als jij namelijk door de enemy wordt doodgeschoten dan kunnen je teammates deze alsnog uitschakelen doordat hij gespot is.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:53:
[...]
Overigens krijg je, als je zelf de vijand spot én dood, geen spottingbonus. Dus Q rammen is leuk en aardig maar als je ze toch zelf dood nogal nutteloos.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
En jij hebt een 100% killratio op wat je ziet? Soms (lees: vaak) ben ik aan het schieten en doodt hij (of een ander) mij, of hij kruipt snel weg.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:53:
[...]
Overigens krijg je, als je zelf de vijand spot én dood, geen spottingbonus. Dus Q rammen is leuk en aardig maar als je ze toch zelf dood nogal nutteloos.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Als ik toch al van plan ben om iemand dood te schieten, schiet ik eerst voordat ik iets anders doe. In veel situaties is het een kwestie van reactiesnelheid is de fractie van en seconde die het duurt om op Q te drukken al te lang.iLikeNoobies schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:57:
[...]
Nee, spotten is nooit nutteloos. Als jij namelijk door de enemy wordt doodgeschoten dan kunnen je teammates deze alsnog uitschakelen doordat hij gespot is.
Het gaat me niet puur om de puntjes voor het spotten en ik zou het zeker niet nutteloos noemen.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:53:
[...]
Als je iemand spot voordat je erop schiet is de kans groot dat je teammates er ook op beginnen te schieten. Dit heeft meerdere voordelen:
a) de vijand gaat sneller neer, dus je kan als team sneller oprukken/je objectives halen
b) Supression assist (+50 punten) in combinatie met kill assist (alles meer dan 50 punten) levert meer op dan de kill alleen.
c) OF, als je teammates meehelpen schieten, leg jij eerder de vijand om, ergo meer punten
d) Je behoudt beter overzicht over waar de vijand naar toe gaat als hij in dekking gaat of weer uit dekking komt.
e) Je spot soms ook vijanden die je anders niet opgevallen zouden zijn, ergo meer kills = meer punten
Die ego-gedachte van 'ik spot niet, ik hou de kill voormezelf' is absoluut niet bevordelijk voor zowel je punten als het winnen van een ronde.
Edit: kleine toevoeing
Overigens zit daar nog een vervelende een bug in BF3. Het is wel mogelijk om spotten toe te wijzen een andere knop, maar het is niet mogelijk om een andere functie toe te wijzen aan Q. Ik spot zelf met A en gooi granaten met Q dus ik moet hard met autohotkey de overlay van mn keyboard veranderen. Het spotten is een automatische geworden en kost me absoluut geen miliseconde tijd, gebruik je toch andere handen voor.
[ Voor 15% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-11-2011 11:04 ]
QFTA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:00:
[...]
Het gaat me niet puur om de puntjes voor het spotten en ik zou het zeker niet nutteloos noemen.
Als je iemand spot voordat je erop schiet is de kans groot dat je teammates er ook op beginnen te schieten.
Zeker als Support en Sniper heb ik minder kans de tegenstander in een burst/shot neer te halen (lvl 8 nog maar). Dan maar "taggen". Mijn suppresive fire + teammates maken het dan af.
Heeft vrij weinig met ego-gedachten te maken, zoals ik hierboven schrijf.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:00:
[...]
Het gaat me niet puur om de puntjes voor het spotten en ik zou het zeker niet nutteloos noemen.
Als je iemand spot voordat je erop schiet is de kans groot dat je teammates er ook op beginnen te schieten. Dit heeft meerdere voordelen:
a) de vijand gaat sneller neer, dus je kan als team sneller oprukken/je objectives halen
b) Supression assist (+50 punten) in combinatie met kill assist (alles meer dan 50 punten) levert meer op dan de kill alleen.
c) OF, als je teammates meehelpen schieten, leg jij eerder de vijand om, ergo meer punten
d) Je behoudt beter overzicht over waar de vijand naar toe gaat als hij in dekking gaat of weer uit dekking komt.
e) Je spot soms ook vijanden die je anders niet opgevallen zouden zijn, ergo meer kills = meer punten
Die ego-gedachte van 'ik spot niet, ik hou de kill voormezelf' is absoluut niet bevordelijk voor zowel je punten als het winnen van een ronde.
Als je op korte afstand een vijand ziet kun je beter gewoon eerst schieten, anders ben je zelf dood. Een dode teamlid helpt ook vrij weinig nietwaar?
hmm, hoewel ik toch echt een man ben, en multitasken een uitdaging is, lukt op de muisknop drukken, en tegelijkertijd op q duwen welEnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:59:
[...]
Als ik toch al van plan ben om iemand dood te schieten, schiet ik eerst voordat ik iets anders doe. In veel situaties is het een kwestie van reactiesnelheid is de fractie van en seconde die het duurt om op Q te drukken al te lang.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Of tegelijkertijd schieten en spotten zoals ik altijd doe.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:02:
[...]
Heeft vrij weinig met ego-gedachten te maken, zoals ik hierboven schrijf.
Als je op korte afstand een vijand ziet kun je beter gewoon eerst schieten, anders ben je zelf dood. Een dode teamlid helpt ook vrij weinig nietwaar?
Werkt prima.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik merk vaak dat als ik spot de vijand binnen 20 seconden gekillt wordt.
Misshien moeten ze de spotbonus maar omhoog gooien?
Wat ook irritant is als de squadleader geen opdrachten geeft.
Je kan gratis punten voor je hele squad mee verdienen, en je squad gaat 1 opdracht uitvoeren (als ze luisteren).
Vorige keer aan mijn squadleader geprobeerd uit te leggen maar die reageerde gewoon niet.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
En als hij jou killt kan hij vervolgens gewoon doorlopen zonder dat iemand hem ziet.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:15:
Ik spot wanneer het voor mij niet mogelijk is om de vijand binnen enkele seconden neer te halen. Een gespotte vijand die 1 seconde daarna toch weer dood is heeft niemand wat aan want hij verdwijnt weer van de radar.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Waar heb je dat gevraagd bij EA? Kan die support niet meer vinden waar je gewoon een bericht kan sturen...iLikeNoobies schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:11:
Heb overigens net mijn Veteran Status gekregen van EA support! Ben vet blij ermee, ben nu veteran lvl 8
Dit topic is gesloten.