Dankje! zag het net pas op battlelog
Ik ga vanavond om 20.00 uur mijn laatste twee Co-op wapens unlocken en heb daarbij hulp nodig.
Wie helpt me? Voeg me toe op Battlelog: Hypnotr0n
Wie helpt me? Voeg me toe op Battlelog: Hypnotr0n
zzzzz net de hele singleplayer campaign in 1 keer uitgespeeld...
Lol, en zo heeft een week nog maar zes dagenmegadoom schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:05:
zzzzz net de hele singleplayer campaign in 1 keer uitgespeeld...
Net de guided missiles unlocked voor jets. Een beetje een teleurstelling helaas, voertuigen zijn vaak niet eens disabled na 1 hit..
Slug ammo is wel nice, dan kan je tot op redelijke afstand mensen in twee hits doden. Combineer het met de nightscope en je kan er dan aardig mee killen.
En slug ammo moet je zeker eerst nog vrijspelen
?
Iemand zin om co-op te spielen ?
Voeg Freefightpet toe:)
Voeg Freefightpet toe:)
[ Voor 29% gewijzigd door Petaht op 06-11-2011 19:07 . Reden: Naam toegevoegd ]
Alweer disconnected
Terwijl ie het tot voor gisteren perfect deed?
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Ik zie vaak mobile spawnpoints er bij komen in een squad, hoe maak ik die zelf? Of is dat een unlock vanaf een bepaalde rang?
Das voor Recon, je krijgt dit al van in het begin.
Als Recon moet je een Spawnbeacon neerzetten.
[ Voor 9% gewijzigd door R3NC0N op 06-11-2011 20:14 ]
Eh?
Anoniem: 239515
aansluitend op de mobile spawnpoints: ik heb vaak, wanneer ik op een spawnbeacon van een teammate spawn, dat ik uit de lucht kom vallen met m'n chute. Hebben jullie dat ook? Lijkt me dat ik gewoon op de grond hoor te spawnen toch?
Dit ligt aan de map, vooral bij de grotere maps gebeurt dit.Anoniem: 239515 schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:20:
aansluitend op de mobile spawnpoints: ik heb vaak, wanneer ik op een spawnbeacon van een teammate spawn, dat ik uit de lucht kom vallen met m'n chute. Hebben jullie dat ook? Lijkt me dat ik gewoon op de grond hoor te spawnen toch?
Ook even aansluiten daarop
Anoniem: 337891
Dat ligt niet aan de grootte van de map. Dat ligt aan de plaatsing van beacons. Als er een dak boven de beacon is spawn je op de grond. Alleen in twee maps is er een nep dak dwars over de map heen waardoor je op de grond spawnt.Preau schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:21:
[...]
Dit ligt aan de map, vooral bij de grotere maps gebeurt dit.
Ook even aansluiten daaropAls ik op mijn eigen beacon spawn is het normaal dat deze ontploft?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-11-2011 21:15 ]
Je valt met je chute, tenzij:Anoniem: 239515 schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:20:
Je op een map speelt waarbij dit is uitgeschakeld, zijn de stedelijke maps, waarbij het niet de bedoeling is dat je op een dak kan komen. Waarschijnlijk kan je dat samenvatten als alle maps waarbij geen helis/jets zijn. (Volgens mij meer dan twee, metro, seine crossings en market iig).
Je het spawnpoint in iets met een dak zet. Gezien dat je in 90% van de situaties niet aan een parachute naarbeneden wil komen is het dus aan te raden hem altijd in een huisje te zetten als dat een beetje mogelijk is.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 21:17 ]
Deze man is echt geniaal.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Haha alsof je een documentaire kijkt van National Geographic! "oh look, there's another one"rickyy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:18:
[[url="http://www.youtube.com/watch?v=bHo2i3EXqFs"]video[url]]
Deze man is echt geniaal.
Haha idd, zo'n documentaire over dierenTk55 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:42:
[...]
Haha alsof je een documentaire kijkt van National Geographic! "oh look, there's another one"
Sinds gisteren lijkt Battlefeed niet of nauwlijks nog te updaten op Battlelog. Weet iemand wat er aan de hand is?
Haha wie was die Justin Beeber nu eigenlijk? Ik heb mij net kostelijk vermaakt.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Lekker makkelijke server is dat zeg, of is dat op de XBOX altijd zo? Want meerdere keren staat hij gewoon recht voor een tegenstander die ook naar hem kijkt, maar geen schot afvuurt.
Is Xbox ja. 24 is daar max.furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:02:
[...]
Lekker makkelijke server is dat zeg, of is dat op de XBOX altijd zo? Want meerdere keren staat hij gewoon recht voor een tegenstander die ook naar hem kijkt, maar geen schot afvuurt.
509 score/min atm
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Reactievermogen op de XBOX komt niet eens in de buurt van PC.furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:02:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weet je wat ik niet snap? De squadleader.
Die moet de doel spotten zodat er EXTRA punten verdiend kan worden, en dat wordt verdeeld over squad.
Maar dat wordt vaak vergeten
Die moet de doel spotten zodat er EXTRA punten verdiend kan worden, en dat wordt verdeeld over squad.
Maar dat wordt vaak vergeten
Ja dat hoort zo. In de bèta bleef de beacon staan na je respawn. Dat leverde praktische problemen op, omdat je ten alle tijde max 1 beacon gedeployed kan hebben. Toen moest je na een respawn je oude beacon terug ophalen en dan opnieuw neerzetten. Zo kon het voorkomen dat je bij rush bijvoorbeeld opeens helemaal terug moest naar het beginpunt om dat ding op te pakken. Dus nu gaan ze standaard kapot bij een respawn en kun je meteen een nieuwe neerzetten. Moet je het niet vergeten natuurlijkPreau schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:21:
Ook even aansluiten daaropAls ik op mijn eigen beacon spawn is het normaal dat deze ontploft?
Zojuist een paar rondjes rush meegedaan op de GoT server. Het was gezellig, al waren de teams niet helemaal balanced
Anoniem: 239515
Ik hoop toch dat ze dit dan fixen. Vind het behoorlijk irritant om zo'n 20 seconden een vliegende schietschijf te zijnPreau schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:21:
[...]
Dit ligt aan de map, vooral bij de grotere maps gebeurt dit.

zo "geniaal" vind ik hem niet, hij speelt met toetsenbord/muis combo op een xbox, scheelt aardig wat.
How u know?Madbee schreef op maandag 07 november 2011 @ 03:08:
[...]
zo "geniaal" vind ik hem niet, hij speelt met toetsenbord/muis combo op een xbox, scheelt aardig wat.
Daarom zei ik dus, dat kan je vaak prima zelf fixen, spawn beacon ergens in een gebouwtje zetten.Anoniem: 239515 schreef op maandag 07 november 2011 @ 02:34:
[...]
Ik hoop toch dat ze dit dan fixen. Vind het behoorlijk irritant om zo'n 20 seconden een vliegende schietschijf te zijn
Lekker eerlijk dan, speel dan gewoon op de pc...Madbee schreef op maandag 07 november 2011 @ 03:08:
[...]
Prachtig commentaar! "And guess what, eventually..."
Heeft iemand nog meer van dit soort filmpjes? Kan ik echt van genieten.
Dit werkt het beste, alleen als je huisje opgeblazen is, kom je via de parachute (als je spawn beacon er nog is dan)furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:44:
[...]
Daarom zei ik dus, dat kan je vaak prima zelf fixen, spawn beacon ergens in een gebouwtje zetten.
Zoek mensen die squad gameplay waarderen en nog mensen zoeken wie hun kan metgezellen.
Add Rub33n (Battlelog)
Add Rub33n (Battlelog)
zijn filmpjes zijn al keer langs gekomen en daar werd het verteld
welk platform? wel handig om te wetenOynky schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
Zoek mensen die squad gameplay waarderen en nog mensen zoeken wie hun kan metgezellen.
Add Rub33n (Battlelog)
KPN - Vodafone Ziggo Partner
sommige mensen hebben een leven (werk)
Zucht... Als je niet gewoon kan reageren, zeg dan niets.roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:16:
Jouw werk houd schijnbaar in dat je genoeg tijd over hebt om op een forum actief te zijn...
[ Voor 30% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 15:23 ]
Zegt iemand die robots verkracht?roboraper schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:16:
Lol, reaper is niet hetzelfde als raper
Misschien kennen jullie het al maar alsnog hier de battlelog auto joiner http://userscripts.org/scripts/show/116535
Toevallig als handige harry's die een x360 controller werkend hebben gekregen voor de PC versie om te vliegen en te chopperen?
wat een drama daarmee
wat een drama daarmee

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ja, werkte direct zonder iets te hoeven instellen.ikbengoofy schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:39:
Toevallig als handige harry's die een x360 controller werkend hebben gekregen voor de PC versie om te vliegen en te chopperen?
wat een drama daarmee
Draadloze Xbox 360 controller met de draadloze ontvanger voor PC. Aansluiten, BF3 opstarten en spelen. Je moet wel de controller aansluiten voordat je BF3 opstart!
vliegen wordt neit beter met een xbox controler. tenminste dat vind ik... wasd en pijltjes werken veel beterikbengoofy schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:39:
wat een drama daarmee
Zoals aangegeven heb ik ook gedaan. 1ste keer werkte het prima totdat ik ging lopen en mijn muis en toetsenbord weer wilde gebruiken. werkte wel maar kon maar in 8 hoeken kijken ofzo. (x360 besturing)
herstart en helemaal niet meer werken.
herstart en helemaal niet meer werken.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
ik zoek de link naar ea livechat, kan hem niet vinden
@ https://help.ea.com/
ora et labora
Staat op de pagina die jij gelinked hebt 
"Talk to a game advisor".

[ Voor 25% gewijzigd door frG op 07-11-2011 17:32 ]
iemand enig idee hoe ik mijn xbox live account kan koppen aan mijn EA account.. kan het niet vinden
If you don't stand for something you'll fall for everything
Nee, dan is uiteindelijk de enige optie die je hebt een mail sturen. Je zult de website op Amerikaans moeten zetten en dan heb je ook de optie om te live chatten.frG schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:31:
Staat op de pagina die jij gelinked hebt
Raar, dit is het enige wat ik te zien krijg (tekst gekopieerd):frG schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:29:
Sorry, maar ik kom gewoon bij een Live chat terecht, zonder m'n instelling op US te zetten
Selecteer alstublieft op welke manier we contact met u kunnen opnemen. Een EA Expert zal u dan helpen
Kies een manier om contact op te nemen met een EA-exper.
E-mail een EA Expert, en ontvang binnen 24 uur reactie STUUR ME EEN E-MAIL
020 80 83 219
De lijnen zijn 7 dagen per week geopend van 10:00 tot 23:00 CET.
Hiervoor worden de normale gesprekskosten in rekening gebracht. Neem contact op met de telefoonmaatschappij voor meer informatie.
OK, WTF is er aan de hand met BF3 ?
Ik heb nog geen enkele Battlefied game gespeed waar het mogelijk is om gespawn campt te worden.
ik kom in een server waar we 40 tickets verloren waren en binnen 5 minuten stond de teller op 0
Ik heb nog geen enkele Battlefied game gespeed waar het mogelijk is om gespawn campt te worden.
ik kom in een server waar we 40 tickets verloren waren en binnen 5 minuten stond de teller op 0
Angelo NL / Global Cargo VTC
ehm wtf ik ben ingelogd als iemand anders op origin!! 
en nu is het weer goed. OKE DAT WAS VAAAAG!
en nu is het weer goed. OKE DAT WAS VAAAAG!
[ Voor 29% gewijzigd door Muta op 07-11-2011 19:23 ]
zeker in de kleine maps kan het heel snel gaan inderdaadDMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:22:
Veel kills van de tegenstander + alle vlaggen bezet? Je jaagt er zo 300 tickets doorheen.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Voor mij de eerste keer en ik speel vanaf BF:Vietnam (niet BC2:vietnam) al.The_Marsmellow schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:24:
[...]
zeker in de kleine maps kan het heel snel gaan inderdaad
Angelo NL / Global Cargo VTC
EOD is naar mijn mening ongelooflijk brak met kleine hindernissen
Zelfs als ik op stukjes krantenpapier zet, kan ie ook niet vooruit.
Kleine stoeprand of deuropstapje, hij kan niet eens op... en als het wel lukt, dolt ie snel rond.
En bij kleinste grondbuiging vlakbij de metro "krater", hij zit zo vast zonder enige reden.
Trap op? Roltrap op? Kan alleen in volle vaart maar ook dan gaat ie erg snel dollen... waardeloos.
Zo brak kan nooit in real zijn... dan zou leger 'm allang niet gebruiken.
Gekke is dat sommige zichtbare hindernissen, ie wel transparant doorheen kan, en sommigen juist ook weer niet.
Moet er wel wat aan gebeuren, minder gek maken met kleine hindernissen....
Zelfs als ik op stukjes krantenpapier zet, kan ie ook niet vooruit.
Kleine stoeprand of deuropstapje, hij kan niet eens op... en als het wel lukt, dolt ie snel rond.
En bij kleinste grondbuiging vlakbij de metro "krater", hij zit zo vast zonder enige reden.
Trap op? Roltrap op? Kan alleen in volle vaart maar ook dan gaat ie erg snel dollen... waardeloos.
Zo brak kan nooit in real zijn... dan zou leger 'm allang niet gebruiken.
Gekke is dat sommige zichtbare hindernissen, ie wel transparant doorheen kan, en sommigen juist ook weer niet.
Moet er wel wat aan gebeuren, minder gek maken met kleine hindernissen....
[ Voor 23% gewijzigd door MrDummy op 07-11-2011 20:50 ]
battlefieldbadcompany2.com/veteran Hier kan dat, alleen moet je wel bfbc2 bezitten..mazzl schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:25:
iemand enig idee hoe ik mijn xbox live account kan koppen aan mijn EA account.. kan het niet vinden
hoe vraag je ammo...
dubbel op de q klikken?
dubbel op de q klikken?
Op PC wachten tot er support bij jou staat en dan q duwen als het op het scherm komt
Morgen eens Rush proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 07-11-2011 22:06 ]
dat skill level gebeuren is ook bugged of niet? 37-11 staan MVP, flagattacker, flagdefender, squad orders opgevolgd tot in het naadje. squad spawn ribbon en dan Skill level (min) -31.76 WTF
http://battlelog.battlefi...show/3646959/1/227540347/
owja en als je bf3.exe blijft hangen dan word niet altijd je stats geupdated ik mis een 10tal claymore kills
owja en als je bf3.exe blijft hangen dan word niet altijd je stats geupdated ik mis een 10tal claymore kills
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Nee, in een van de beide topics staat een link (vandaag gepost) waar skill level uitgelegd wordt. Jouw skill level verandert naar mate van het skill level van de tegenstander, die je killt. Precies weet ik het niet meer, maar een negatief skill level is ook mogelijk.Proxx schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:22:
dat skill level gebeuren is ook bugged of niet? 37-11 staan MVP, flagattacker, flagdefender, squad orders opgevolgd tot in het naadje. squad spawn ribbon en dan Skill level (min) -31.76 WTF
@ Sagaris: Ding heeft dus wel een turbo modus, alleen moet je geen Shift gebruiken maar een aanloopje nemen. Op een gegeven moment versnelt ie nog ietsjes, de "kill speed"
Even een grapje tussendoor.

Komt van het Battlelog forum.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Iemand anders die zijn specact kit niet heeft ontvangen van Wehkamp?
Ik had eind augustus al pre-ordered.
Is al voorbijgekomen, niet echt origineel. Daarbij, enkel de buitenmappen zoals Damavand en Caspian, Firestorm vind ik overbelicht. Seine Crossing en Tehran zijn oke.Larrs schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:58:
Even een grapje tussendoor.![]()
[afbeelding]
@yur400: Denk dat je contact moet opnemen met hen.
Ik vind de M27 IAR trouwens een fantastisch wapen als support! Beetje jammer dat die alleen voor US is. Weet iemand of er nog dergelijke wapens voorbij komen bij support?
Heb alleen de M249 geünlockt en die vind ik echt niks.
Heb alleen de M249 geünlockt en die vind ik echt niks.
bij 170.000 punten iddDMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:24:
M240B, PKP, .....volgens mij niet. M27 komt toch later vrij voor de russen?
Ai, dat gaat nog wel ff duren dan, hehe
Moet je even contact opnemen met EA support (je kan met ze chatten als je links in battlelog op dat linkje klikt).yur400 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:09:
Ik heb dat ook gedaan, en ook al had ik volgens mij er geen recht op heb ik via support het dogtagpack en specactkit gekregen
Alles wat je doet als zijnde in die kit telt voor die kit, dus ook points cappen, knifen, spotten,god knows what.megadoom schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:44:
Zo een beetje 170000/100= 1700 kills!
Dit geldt ook voor voertuigen, dus als je je tank op een point parkeert en en hem capped krijg je iets van 400 punten voor je tank unlocks, dus niet voor de kit die je gebruikt op dat moment.
Dit is ook een makkelijke manier om een shortcut naar flares voor een chopper voor elkaar te krijgen.
Dus dat valt wel mee met hoe lang het duurt, als je alleen maar support speelt heb je die m27iar tegen de tijd dat je lvl 10-15 bent denk ik, misschien wel eerder.
Was in het andere topic bezig, maar thanks. Het is me inderdaad ook gelukt, de komende dagen ga ik fulltime MAV roadkiller worden.DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:50:
@ Sagaris: Ding heeft dus wel een turbo modus, alleen moet je geen Shift gebruiken maar een aanloopje nemen. Op een gegeven moment versnelt ie nog ietsjes, de "kill speed"
Gewoon een Mcom slopen, dat is evenveel punten als zes kills. Daarnaast lekker spotten, ammo weggeven en veel kill assists maken. Die 170.000 punten halen is ook niet zo heel lastig.
Als alternatief heb je de RPK-74M, Russische variant. Qua stats hetzelfde volgens mij, enkel een minder cool wapen.
Als alternatief heb je de RPK-74M, Russische variant. Qua stats hetzelfde volgens mij, enkel een minder cool wapen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik merk dat het toch heel anders is dan BF2. Word ik beschoten zie ik gewoon niet waar het vandaan komt. Of ik zie alleen mondingsvuur maar verder geen tegenstander als zit hij 10 meter verderop ergens onder of achter. Vooral de hoek van achter een muurtje beschoten worden vind ik nog steeds vreemd. Je kunt immers niet overhangen en theoretisch gezien zou ik op zijn minst dan een hoofd moeten zien. Anders klopt de hoek waaronder geschoten wordt volgens mij niet.
Ach hoe vaak ik niet al dood ben gegaan terwijl ik wegdook achter een muur met nog 30 health
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik heb deze ook niet ontvangen bij mijn pre order.yur400 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:09:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Is het trouwens eenvoudig om zelf een BF3 server op te zetten ergens? We hebben binnenkort een LAN en het zou fijn zijn om voor die dagen een eigen server te hebben.
https://wren.co/join/Devian
Is niet mogelijk, BF3 heeft geen LAN support.Devian schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:48:
Is het trouwens eenvoudig om zelf een BF3 server op te zetten ergens? We hebben binnenkort een LAN en het zou fijn zijn om voor die dagen een eigen server te hebben.
Wow, ik heb nu pas rank 3 ofzo. Duurt echt lang, hoe snel levelen jullie allemaal wel niet (GOT server)...
Eerst in andere servers? En wanneer je singleplayer speelt, krijg je daarvoor ook punten?
Eerst in andere servers? En wanneer je singleplayer speelt, krijg je daarvoor ook punten?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Singleplayer en Co-Op levert je niks op qua punten. Co-Op kan je wel wat leuke beginnersguns opleveren maar kost je ook weer aardig wat tijd. De eerste levels moet eigenlijk wel razendsnel gaan, zelfs door niks te doen ben je in een uurtje al door die levels heen puur door de standaard 200 punten voor een potje verliezen en 700 punten voor een potje winnen.
Daarnaast een paar kills maken en de eerste duizend punten stromen wel binnen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mja, ik heb nu denk ik 5 uurtjes gespeeld (speeltijd), zit ondertussen dus op level 3 dacht ik maar ik zie allemaal mensen in de server met 20+ levels. Voordat ik eens 11k punten bij elkaar heb voor 1 level, damn!Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:58:
Singleplayer en Co-Op levert je niks op qua punten. Co-Op kan je wel wat leuke beginnersguns opleveren maar kost je ook weer aardig wat tijd. De eerste levels moet eigenlijk wel razendsnel gaan, zelfs door niks te doen ben je in een uurtje al door die levels heen puur door de standaard 200 punten voor een potje verliezen en 700 punten voor een potje winnen.
Bedankt voor de uitleg btw
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ligt er natuurlijk ook aan wat je speelt en hoe. Speel zelf vooral Assault. Dan kill ik veel en revive ik veel. En speel engineer als er een map is met veel voertuigen. Gewoon wat mijnen neergooien en hier en daar heb je een double kill of tripple kill. Zit nu na bijna 30uur spelen op lvl 28, bijna 29.
Dat weet ik. Wil dan ook weten hoe moeilijk het is om een internet server op te zetten voor een paar dagen/ wat ik daar voor moet doen.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:54:
[...]
Is niet mogelijk, BF3 heeft geen LAN support.
https://wren.co/join/Devian
Dan zou ik toch eens kijken naar je speelstijl. Een uur of 5 spelen en in die tijd maar 18.000 punten verdienen (punten nodig voor level 3) is wel redelijk weinig. Stel je speelt een potje of 20 in die tijdsperiode is het maar 900 punten per potje. Door veel te spotten en een class zoals Assault of Engineer te spelen kan je veel punten verdienen. Assault is ideaal vanwege de medipack en de defibrilator (revive is 100 punten dacht ik) en Engineer is ideaal omdat damage doen aan voertuigen ook redelijk wat punten op kan leveren.Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:02:
[...]
Mja, ik heb nu denk ik 5 uurtjes gespeeld (speeltijd), zit ondertussen dus op level 3 dacht ik maar ik zie allemaal mensen in de server met 20+ levels. Voordat ik eens 11k punten bij elkaar heb voor 1 level, damn!
Bedankt voor de uitleg btw
Ook kan rush spelen aardig wat meer punten opleveren dan conquest omdat het speelveld een stukje kleiner is en je dus sneller vijanden tegenkomt, dit zorgt voor meer actie en meer potentieel om punten te verdienen.
Naar de KvK gaan, bedrijfje starten, serverpark kopen en dan hopen dat EA en DICE je de mogelijkheid wil geven om servers voor hen te draaien. Kost je een lieve duit, maar dan heb je ook wat.Devian schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:11:
[...]
Dat weet ik. Wil dan ook weten hoe moeilijk het is om een internet server op te zetten voor een paar dagen/ wat ik daar voor moet doen.
Voor onze vorige LAN hebben we een server gehuurd voor een maand (of 2, 3, kortste termijn iig), was voor Black Ops though. Kost wat minder
Anoniem: 347253
Heeft iemand eens oort van game-guide ofzo ergens gevonden? Ik zuig namelijk echt ****** in de game.
Zo heel moeilijk is deze game toch niet:
zoek een tegenstander => wanneer gevonden, probeer hem dood te maken => wanner het niet lukt, probeer opnieuw.
Serieus: in het begin kan het best een pittige game zijn/lijken, vooral als je gewend bent zoals in COD 20 of 30 kills te maken in een match. Deze game is gewoon heel anders van opzet. Feit is, door gewoon te spelen, en proberen samen te werken met je teammates kom je vanzelf een beetje in de flow.
zoek een tegenstander => wanneer gevonden, probeer hem dood te maken => wanner het niet lukt, probeer opnieuw.
Serieus: in het begin kan het best een pittige game zijn/lijken, vooral als je gewend bent zoals in COD 20 of 30 kills te maken in een match. Deze game is gewoon heel anders van opzet. Feit is, door gewoon te spelen, en proberen samen te werken met je teammates kom je vanzelf een beetje in de flow.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit topic is gesloten.