Front-end developer.
Nice, ik zet je op de lijst! Invite verstuur ik rond 20:50.
Front-end developer.
Ik ben toevallig een mannetje dat het leuk vindt jets uit de lucht te stingerenVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:10:
[...]
Ik heb nog het meeste last van stingers, die dan na een poosje guided missiles schieten door de engineers worden gebruikt. Die kan ik nl. niet raken met een guided missile en slecht met een strafing run. Vooral als er 2 of 3 over de map verspreid zitten is het erg vervelend. Maar misschien heb ik ook nog niet tegen een fatsoenlijke AA operator gespeeld, dat kan natuurlijk ook.
Verwijderd
Ennieway, kijk al weken naar dit topic, maar voel me nog steeds vrij vriendloos in BF3.
Wil toch graag de coop een keertje doen, en als het kan eens met de microfoon spelen om vervolgens de ACE squad te hebben
Voeg me maar toe op origin onder Fugged
See you on the battlefield!
i hate youMejust schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:47:
[...]
Ik ben toevallig een mannetje dat het leuk vindt jets uit de lucht te stingeren
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Zat net in een potje attackers of tehran highway. 2 base. Zie een amtrak voorbij rijden met maar 2 man erin. Een humvee die er snel vandoor scheurt waarna ik zie op de minimap dat het een sniper is die twee meter verderop eruit stapt en dood gaat -_-" Kom op mensen zo moeilijk is het toch allemaal niet. Je wil toch winnen of niet soms...
Ik vind trouwens wel dat ze in battlelog die quit percentage eruit mogen halen. Dat slaat werkelijk nergens op. Wanneer je dus uit een game wil krijg je altijd een vinkje erbij. In het laadscherm (wat op de pc duidelijk een port is van de console) kan je ook niet weg zonder alt + f4 of in battlelog op quit from game te klikken.
Wanneer iemand die de objective wel wilt spelen mag me toevoegen op battlelog:
http://battlelog.battlefi...toofpeer/stats/273446964/
Ik weet niet hoe quit precies werkt en bijgehouden wordt.stoofpeer schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:40:
Ik vind trouwens wel dat ze in battlelog die quit percentage eruit mogen halen. Dat slaat werkelijk nergens op. Wanneer je dus uit een game wil krijg je altijd een vinkje erbij. In het laadscherm (wat op de pc duidelijk een port is van de console) kan je ook niet weg zonder alt + f4 of in battlelog op quit from game te klikken.
Tijdens combat moet je eerst wachten totdat spelronde afgelopen is, maar je ziet geen "Saving" staan. Pas als er een nieuwe map wordt ingeladen voor volgende rondje, zie je rechts "Saving". Dan denk ik dat score veilig opgeslagen is, en kan ik de rondje verlaten als ik naar bed wil of even wil rusten.
Als Quit percentage hier toch nog bijgehouden wordt, vind ik wel vreemde penalty.
Wie kan me daarom vertellen wanneer het veilig is om spel te verlaten? Dus dat score resultaten echt opgeslagen is?
Verwijderd
Werkt dat met mines ook of worden die punten gewoon bij engineer opgeteld?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 20:39 ]
De Heat Seekers zijn echt een must als beginnende Jet Flyer. Het is stukken sneller en de machinegun werkt toch beter voor grond doelen dan voor jets.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:37:
Een gelukje: Ik had een MCOM gearmed en ging dood. Ik spawnde in een jet, de MCOM blies op en de 500 punten unlockten gelijk de flares en kwamen tot haverwege de heat seeker missiles.
Wie heeft hier zin in wat Co-Op of gewoon wat Multiplayer in een Squad ? Ik speel op de xbox en heb wat weinig mensen in mijn list die het echt teambased spelen.
Gamertag: xGeneSiiSx. Feel free, zou leuk zijn.
Gegroet!
ik lock, schiet 2 missiles de lucht in met de mobile AA..
mijn doel launched flares.
ik reload snel, en knal er nog 2 achteraan, en gelijk doet 'ie weer flares...
bah dat verpest echt de game..
edit : of is er een unlock die ik niet ken, waardoor je rapid-flares krijgt??
[ Voor 13% gewijzigd door mvz op 05-11-2011 20:45 ]
Daarnet ook in de GoT rush 32 server.
This space was intentionally left blank.
Connection lost staat er dan
Opgelost, de inkt was waarschijnlijk op. Ik heb een nieuwe code ontvangen.Low-Tech schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:06:
Schiet mij maar lek, maar ik kan de productcode niet vinden. Op de eerste pagina van de handleiding zie ik een leeg vak onder Serienummer/ Numéro de série staan, hoort hier de productcode te staan?
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Dat krijg ik nadat iedereen een paar seconden op zn plaats staat te rennen. Iemand ideeen?
Moet je echt punten scoren met een Jet door andere voertuigen te vernietigen of is het gewoon fly time en unlocks komen vanzelf? Ik raak geregeld targets als ik in een Jet zit alleen nog geen 1 kunnen vernietigenPred87 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:30:
[...]
Guided is helaas nogal nutteloos (imo).
Locken duurt lang, je moet rustig en recht vliegen (makkelijk doelwit voor andere jets). Daarnaast doet de guided missle niet zoveel damage. Ik ben na 3 rondjes iig wer terug gegaan naar rocket pods

[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 05-11-2011 21:40 ]
Had net hetzelfde probleem en weet ook niet waar het aan ligt.
This space was intentionally left blank.
van 12 % naar 10%
Vandaag redelijk veel puntjes aan het scoren
[ Voor 31% gewijzigd door Fantasma op 05-11-2011 21:53 ]
Maar nog mensen met aim-tips voor de PS3?donowitz schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:43:
[...]
Is wel wat hardware voor geloof ik, maar ik zweer toch echt bij PC
Al is het soms wel bugged. Soms schiet je een granaat recht in iemands gezicht of gewoon net naast hem en blijft die persoon gewoon in leven en word ik neergemaaid.
Inmiddels al 422 score/min. Al een stuk hoger dan de 333 een week geleden.
[ Voor 13% gewijzigd door rickyy op 05-11-2011 22:38 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Je bent dus iemand die geen skill heeft.rickyy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:38:
Net mijn derde service star met de M320 gehaald. Wat een heerlijk ding zeg.
Al is het soms wel bugged. Soms schiet je een granaat recht in iemands gezicht of gewoon net naast hem en blijft die persoon gewoon in leven en word ik neergemaaid.
Inmiddels al 422 score/min. Al een stuk hoger dan de 333 een week geleden.
Ga eens een echte wapen gebruiken.
Dont worry Call Of Duty is er dinsdagVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:49:
[...]
Je bent dus iemand die geen skill heeft.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Jij bent dus iemand die overhaaste conclusies plaatst.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:49:
[...]
Je bent dus iemand die geen skill heeft.
Doe eens niet.
 zo ga ik nooit vrienden maken
 zo ga ik nooit vrienden maken  
                                                [ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 05-11-2011 22:56 ]
Zoals RPGs op infanterie? Ik heb vaak een m320 bij me als assault. Ideaal tegen mensen die in gebouwen zitten, en het geeft je ook een heel klein beetje anti armor mogelijkheden op de maps met 1 IFV.Je bent dus iemand die geen skill heeft.
Net zon heerlijk potje rush op metro gespeeld. Was een 24 speler server, en dan is het een stuk beter te doen. En door dan snel vooruit te gaan kon ik toch flanken, en als het vast zat paar rook granaten en je kan weer verder, die dingen worden echt nog te weinig gebruikt.
Zat in aanvallende team, en uiteindelijk bij derde set net aan verloren. 65 kills vs 22 deaths, een tering zooi mcom arms (minder destructs, ik was ze gewoon aan het armen en ervandoor gaan als ik wist dat ik toch niet kon verdedigen), en net onder de 11k punten. Combineer dat met teams die vrijwel gelijk waren en je hebt een heerlijk potje. Lekker IR scope op M416, flash light en fore grip. Ging heerlijk,
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 05-11-2011 23:04 ]
Haha, die houdt idd van wel de Mortier ;D
De spel geeft 0% health aan .....
.... ik leef nog?
Zal wel 0,000000001% health zijn!

Ah, de redding. Hopelijk gaan een aantal van de campers, bush wookiez, RPG noobs, noobtube noobs en andere randdebielen weg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aimbot kost 20 Euro per maand.
In kleine letters staat:
Software zelf is gratis - maar voor forum toegang moet je dik betalen. En je mag maar 1 software draaien.
Gekke mensen die voor valsspelen willen betalen. Je zou de forum moeten lezen dat deze mensen graag meer kills maken dan normaal. Die vervelen zeker teveel in de game.
En betalen voor dingen waar je ban op kan krijgen is ook pure diefstal / oplichting. Je kan niet meer normaal spelen. Daar is geen fun meer aan, omdat alles te makkelijk wordt gemaakt.
En hoe maak ik screenshots? PrintScreen lijkt niet te werken, de map is nog leeg?
gewoon een jet beschieten, krijg je vaak vehicle disabled van. +100JT888 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:30:
[...]
Moet je echt punten scoren met een Jet door andere voertuigen te vernietigen of is het gewoon fly time en unlocks komen vanzelf? Ik raak geregeld targets als ik in een Jet zit alleen nog geen 1 kunnen vernietigen
Mechwarrior Online: Flapdrol
Hopelijk blijven ze mooi in BF3 dan zijn de serieuse MW spelers zoals ik er van afDanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:22:
[...]
Ah, de redding. Hopelijk gaan een aantal van de campers, bush wookiez, RPG noobs, noobtube noobs en andere randdebielen weg.
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Flares radar en rocket pods. Radar is erg handig voor dogfights.megadoom schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:31:
[...]
welke 3 dingen heb jij nu aanstaan?
edit: trouwens, iemand nog zin om ff coop met mij te doen?
Ja zal vast beter werken met beam scanning maar dan mis je radar. En met rocket pods lukt het ook in 1 strafe, zeker met A10-Su/25.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:42:
[...]
Daarom heb ik ook beam scanning aan staan, dan lock je sneller en hoef je dus niet zolang rechtdoor te vliegen.
Maar verder is het eigenlijk alleen handig als je een A10 of SU-25 TM hebt, omdat die machinegun meer damage doet tegen vehicles. Dus dan is 1 guided missile+een strafing run genoeg om een tank te disablen of op te blazen (ligt een beetje aan je aim, en of er wordt teruggeschoten dus)
Wil bv steeds de aks-74 gebruiken maar die is niet altijd zichtbaar/selecteerbaar in de engineer klasse.
Of is dit afhankelijk van het soort spel conquest/rush...?
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Dat is het default wapen van de russen.ionicdog schreef op zondag 06 november 2011 @ 07:32:
is dat ook een bug dat soms niet alle wapens zichtbaar zijn in een klasse.
Wil bv steeds de aks-74 gebruiken maar die is niet altijd zichtbaar/selecteerbaar in de engineer klasse.
Of is dit afhankelijk van het soort spel conquest/rush...?
Voor de US moet je hem eerst unlocken
zeker weten Haakontje lekker knallen en niet te druk, echt goed zoeken naar enemies is fun.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
psn: jagermeistertim
Verwijderd
Of had dat dan al lang zo moeten zijn?
psn: jagermeistertim
Idd, gisteravond een paar rondes gespeeld, is erg leuk om te spelen, zeker als de squad goed samenwerkt.ProfoundValue schreef op zondag 06 november 2011 @ 08:12:
Zo weer eventjes de Squad Based gamemodes spelen. Zeer ondergewaardeerde maar zeker leuke en vermakelijke gamemodes!
Eerst in een squad waar ieder z'n eigen gang ging en later in een squad dat samen optrok, dat maakte echt het verschil. Prima mee vermaakt.
Zeker, vooral als ik denk aan de achterliggende gedacht bij de GoT clan dat samenwerken in squads e.d. een belangrijk en goed punt is, dan denk ik zeker dat een paar potjes SDM en SR een goeie training hiervoor kunnen zijn.shaiwa887 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:40:
[...]
Idd, gisteravond een paar rondes gespeeld, is erg leuk om te spelen, zeker als de squad goed samenwerkt.
Eerst in een squad waar ieder z'n eigen gang ging en later in een squad dat samen optrok, dat maakte echt het verschil. Prima mee vermaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Adel_F16 op 06-11-2011 11:52 ]
Voorbeeld YouTube: BF3 Mouse LAG BUG FIX
de oplossing die daar gegeven wordt helpt niet voor mij helaas.
hoi
http://battlelog.battlefi...GoTBF3-nl-3-64p-Conquest/
Iemand die ik ken heeft dat ook heel vaak.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:00:
Lijkt op een onstabiel systeem want dit is geen bug anders had ik het ook moeten hebben.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zoals als je CTRL+ESC tegelijk drukt, mag je raden waar het voor dient. Daar knal je zo uit de game.
Verwijderd
Maar gister was er dus een gozer die 17-0 stond.. Hij killde iedereen in 1x voordat je zag waar hij zat etc. Ik was sceptisch want ik ken het als mensen whinen dat iemand hackt.. Uiteindelijk stond hij 47-1 ofzo.. en hij killde mij een keer zo obvious toen ik net uit een tunnel was meteen.. Echt kut man, en je kan mensen ook nergens reporten
Hacker reporten bij de juiste instanties betreft BF3
[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 06-11-2011 21:54 ]
Kills 518
Deaths 613
K/D Ratio 0.845
Kill assists 102
Score/Min 264
Quits 27%
Dat zijn niet echt cheaterwaardige scores
Dan was hij flink aan het hackenVerwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:24:
Ik zit in de gamertclan (punt nl) waarbij best wat battlefield veterans zitten. Echt vet met z'n 4e in een squad en dan samenwerken enzo via teamspeak
Maar gister was er dus een gozer die 17-0 stond.. Hij killde iedereen in 1x voordat je zag waar hij zat etc. Ik was sceptisch want ik ken het als mensen whinen dat iemand hackt.. Uiteindelijk stond hij 47-1 ofzo.. en hij killde mij een keer zo obvious toen ik net uit een tunnel was meteen.. Echt kut man, en je kan mensen ook nergens reporten
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/arnaudv89/ dat is de hacker
[ Voor 3% gewijzigd door Brokxie op 06-11-2011 12:38 ]
Verwijderd
Ja preciesAwsom schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:31:
[...]
Dan was hij flink aan het hackenHij heeft een K/D ratio van 0.845. Iemand met zo'n K/D kan gewoon niet 47-1 staan, sorry
Check deze tread: http://battlelog.battlefi...view/2832654489449422664/
probeer ipv high iets lagers? Ik heb crossfire 6870 en kan ook niet heel lekker op ultra spelen. Zelfs high dropt soms wat framesKillerX42 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:37:
Nu heb ik dus mijn E8400 geupgrade naar een Q6600 op stock speed. Mijn 4850 naar een 6870 en mijn 3GB naar 4GB RAM (wel nog steeds 32bit OS). Als ik echter BF3 probeer te spelen krijg ik al gauw een soort van framedrop, waarna het spel freezed en 'niet meer werkt.' Mijn cpu usage komt niet boven 92%. 1680x1050, high instellingen. Enig idee mensen?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2011 12:40 ]
Ben je aan het gamen kijk je rechtonder, is mijn ammo details etc verdwenen. Kijk ik voor me geen crosshair. Eens kijken waar een setting dwarsstaat
Zit je niet op een hardcore serverRamasha schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:40:
Zo mijn eerste rondjes gemaakt met geluid, moest eerst eens even die sound drivers updaten haha.
Ben je aan het gamen kijk je rechtonder, is mijn ammo details etc verdwenen. Kijk ik voor me geen crosshair. Eens kijken waar een setting dwarsstaat
Op ultra lijkt het dat ik 5 fps meer heb, vind het vreemd is dat meer mensen opgevallen?
Op een i7 860 8 gb gtx570
Mischien gebruikt ie op ultra dx11 en op high dx10 en is dx11 wat beter geoptimaliseerd ofzo.
Volgensmij kun je dat niet uitzetten op hardcore serversTankbuster schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:43:
Zijn er ook hardcore servers zonder FF? (Indien ja, zou iemand even een link kunnen posten? Dank u)
Ja, je krijgt opnieuw de medaillerickyy schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:55:
Krijg je trouwens alle medailles maar 1 keer of kan je ze meerdere keren krijgen? Stel je krijgt 50x een ribbon en dus een medaille, krijg je dan bij 100 ribbons opnieuw die medaille?
4GB op 32bit OS = zonde, want je blijft op 3,2 GB hangen. Advies: ga 64 bits installeren. En vooral Windows 7 64 bits is heel wat beter.KillerX42 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:37:
Nu heb ik dus mijn E8400 geupgrade naar een Q6600 op stock speed. Mijn 4850 naar een 6870 en mijn 3GB naar 4GB RAM (wel nog steeds 32bit OS). Als ik echter BF3 probeer te spelen krijg ik al gauw een soort van framedrop, waarna het spel freezed en 'niet meer werkt.' Mijn cpu usage komt niet boven 92%. 1680x1050, high instellingen. Enig idee mensen?
Videokaart zou nog kunnen, ik heb E8400 en HD6970, loopt prima met 4GB.
Een schone windows maakt wel dergelijk verschil uit, omdat het stabiliteit vergroot. Als je Windows netjes houdt en weinig shit installeert maakt het weinig uit.
Wat is hardcore zonder FF? Juist, dat staat beetje raar. Hardcore streeft naar meer realisme op battlefield en daar is FF zoals gewoonlijk aangezet.Tankbuster schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:43:
Zijn er ook hardcore servers zonder FF? (Indien ja, zou iemand even een link kunnen posten? Dank u)
Je moet maar op Normal spelen, het is niet anders, als je niet kan uitkijken...
Mijn Windows 7 Ultimate 64bit komt hopelijk maandag binnen!MrDummy schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:13:
[...]
4GB op 32bit OS = zonde, want je blijft op 3,2 GB hangen. Advies: ga 64 bits installeren. En vooral Windows 7 64 bits is heel wat beter.
Videokaart zou nog kunnen, ik heb E8400 en HD6970, loopt prima met 4GB.
Een schone windows maakt wel dergelijk verschil uit, omdat het stabiliteit vergroot. Als je Windows netjes houdt en weinig shit installeert maakt het weinig uit.
De freezes komen nu elk potje voor, de game is nu echt onspeelbaar. Wat ik vreemd vind, is dat het niet plaatsvond vóór de Q6600/RAM upgrade. Het maakt niet uit of ik high/low settings gebruik, het probleem blijft. Ook de game repairen had geen effect. Op internet heb ik nu al honderden mensen gezien die dezelfde problemen hebben helaas.
Maar: is de favorite lijst zo beperkt? Kan niet veel adden of andere servers gaan eruit.
[ Voor 52% gewijzigd door MrDummy op 06-11-2011 13:40 ]
lolKillerX42 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:15:
[...]
Mijn Windows 7 Ultimate 64bit komt hopelijk maandag binnen!
Wat is daar 'lol' aan?
En nee, ik heb daar natuurlijk niet de hoofdprijs voor betaald.
Legale versie: €18,- op DVD
Al geprobeerd je joystick uit de computer te trekken?Kr44nVogel schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:06:
sinds gister doet mijn muis raar met infantry. Alsof er lag is terwijl als ik vlieg ik er geen last van heb. Als ik de muis niet aanraak dat beweegt hij langzaam naar boven. Dit is niet te spelen. Meer mensen met dit probleem?
Voorbeeld YouTube: BF3 Mouse LAG BUG FIX
de oplossing die daar gegeven wordt helpt niet voor mij helaas.
Ik speelde vandaag even samen met Phytt_, helaas kun je op de EOD geen C4 (meer?) plakken. Wat je ook probeert, het valt er altijd langs. Jammer, zou erg leuk geweest zijnMrDummy schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:39:
1 ding is zeker: EOD is leuk speelgoed :-)
Maar: is de favorite lijst zo beperkt? Kan niet veel adden of andere servers gaan eruit.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
M-COMs bedienen zou tot 1 van de mogelijkheden horen. Dat zit in Rush, kun je dus proberen.its_Lochii schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:12:
[...]
Ik speelde vandaag even samen met Phytt_, helaas kun je op de EOD geen C4 (meer?) plakken. Wat je ook probeert, het valt er altijd langs. Jammer, zou erg leuk geweest zijnWat kun je naast defusen van bommen nog meer met een EOD dan?
Kan tanks fixen en destroyen. Het rijdt zo onder
[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 06-11-2011 15:18 ]
RAM is het probleem, heb ik ook. 4GB RAM in 64-bit is net genoeg waarbij 3.2GB dus niet genoeg zal zijn.KillerX42 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:37:
mensen dood maken en voertuigen repareren of stukmakenits_Lochii schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:12:
[...]
Ik speelde vandaag even samen met Phytt_, helaas kun je op de EOD geen C4 (meer?) plakken. Wat je ook probeert, het valt er altijd langs. Jammer, zou erg leuk geweest zijnWat kun je naast defusen van bommen nog meer met een EOD dan?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
RAM is helemaal geen probleem, voordat ik naar 8GB ging, had ik 3GB, en bf3 liep zonder hort of stoot.Cassie789 schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:15:
[...]
RAM is het probleem, heb ik ook. 4GB RAM in 64-bit is net genoeg waarbij 3.2GB dus niet genoeg zal zijn.
ook was het geheugen nog niet vol ( uitgaande van een netjes ingericht systeem, zonder een hele bak onnodige apps en meuk op de achtergrond. )
hell, zelfs met 2,5GB loopt het nog prima zonder drops of schokjes. ( net getest )
Verwijderd
Hoe maak je dan mensen dood met een eod? Zover ik weet zit er geen wapen op het botje.Proxx schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:19:
[...]
mensen dood maken en voertuigen repareren of stukmaken
Je soldeert ze dood xDVerwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:27:
[...]
Hoe maak je dan mensen dood met een eod? Zover ik weet zit er geen wapen op het botje.
Gast waarbij ik dat de eerste keer deed lag in een deuk op chat achteraf xD
Verwijderd
Gebruikt de eod alleen om M-Coms te armen als het te gevaarlijk in de buurt is eigenlijk.
ook als afleiding. zo'n klein robotje valt niet zo op.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:34:
Moet je dan niet redelijk lang ze solderen, om het zo maar even te noemen, voordat ze doodgaan?
Gebruikt de eod alleen om M-Coms te armen als het te gevaarlijk in de buurt is eigenlijk.
je moet van de gelegenheid gebruik maken op na het armen met ze alle op de mcom af te gaan en iedereen af te knallen die in de buurt komt. hoe je zelf niet eerst door de lijn van verdediging.
ik heb de eod bot ook al een aantal keer gebruikt, aleen bestuuren is erg irritant+ het kan geen trappen of stoepranden op.
[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 06-11-2011 15:50 ]
ora et labora
Hier, rechtsbovenaan bij dat kleine driehoekjerickyy schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:21:
Hoe kan je hackers rapporteren? http://battlelog.battlefi...show/3240608/1/351804938/
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/nibor333/
[ Voor 9% gewijzigd door Row1 op 06-11-2011 16:28 ]
- Killen enemy (verhitten duurt paar sec) dus niet snel, kan je beter achterom of in bosjes doen.
- M-COM disarmen en armen (Zeer ideaal voor Rush)
- mines oprapen
- Repararen voertuigen (je rijdt onder)
- Destroyen voertuigen (maakt ze alleen onklaar, maar vernietigen niet, dus jij kan instappen, dan wordt het repair en kan ie rijden) ook door onder te rijden.
[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 06-11-2011 16:57 ]
Als ik in het gras lig, en iemand van verre afstand op dat stukje grasland inzoomed, heeft die persoon geen gras of bladeren, maar ziet me gewoon liggen.
Terwijl ik zelf midden in gras lig en zodoende niks zie..
Genoeg punten halen?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:04:
Iemand enig idee hoe je de javalin unlocked? heb hem nog steeds niet
82000 engineer scoreVerwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:04:
Iemand enig idee hoe je de javalin unlocked? heb hem nog steeds niet
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

:fill(white):strip_exif()/i/1301920623.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1311881831.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1311881832.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1304076345.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/42820/avatar.jpg?f=community) 
            /u/344110/wthplz.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/382163/zeehondje2.jpg?f=community) 
            /u/293919/crop617d50640d506.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/324900/crop6767f6d867eb8_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/391976/Perry_the_Platypus_by_DragonFirebender_xlarge.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/145751/check-in-minion-small2.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/310769/biohazard2.jpg?f=community) 
            /u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/171987/crop58073e4c0237b_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/267531/gta.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/44113/tux.jpg?f=community) 
            /u/234505/mexican%2520hat.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/114737/crop667473ab3bbc5_cropped.jpg?f=community) 
            /u/177777/crop5d8e29fa08f0c.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/241618/crop5628ac183aa12_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/258116/crop5d27969c3ab9d_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/229548/crop59cec5dd1c3f0_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/133221/crop5c7116104a83b_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/353521/crop5943fca6ac6f0_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/94084/pheaceavatar100k2try.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/373647/b1aa8209a437bf987cf066823c044f0a.jpeg?f=community) 
            /u/179601/castle%2520small.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/60711/x-bladess.gif?f=community)