Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sargan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:40:
[...]

Meen je dat echt? Waarom blijft hij bij mij dan hangen steeds...het enige wat ik kan bedenken is de 2gb ram.
De rest heb ik allemaal up to date en voldoe ruimschoots aan de specs.
natuurlijk meent hij het niet echt, minimum is 2gb. Ik denk dat je deze vraag beter met de rest van je specs in het problemen of hardware topic kan stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:43:
[...]

natuurlijk meent hij het niet echt, minimum is 2gb. Ik denk dat je deze vraag beter met de rest van je specs in het problemen of hardware topic kan stellen :)
Heb toch echt maar 512Mb ram in mijn xbox

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/096/044/trollface.jpg?1296494117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:44:
[...]

[afbeelding]
ik moest laggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
slechte internetverbinding? laGGen
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/096/044/trollface.jpg?1296494117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Laatst online: 04-06 23:37
418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:46:
[...]

slechte internetverbinding? laGGen
[afbeelding]
ik moest nog harder laCHen O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:32
[...]

[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:01

Sargan

Filmfreak...

Ik ben uitgelachen :'(

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeteloes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
het is wel 1 groot campspel en sniperville game geworden. Duurt ook weken volgens mij voordat je eindelijk een goed wapen unlock. Dat operation metro level is totaal verkloot door DICE. Iedereen zit met een grote groep steeds maar de hele tijd bij die roltrappen te campen en van alles en nog wat naar boven/beneden te schieten. Geen snars aan zo en maakt de map niet bepaald geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Laatst online: 21:10
Boeteloes schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:49:
Dat operation metro level is totaal verkloot door DICE. Iedereen zit met een grote groep steeds maar de hele tijd bij die roltrappen te campen en van alles en nog wat naar boven/beneden te schieten. Geen snars aan zo en maakt de map niet bepaald geniaal.
Er zijn genoeg andere maps toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Valentia schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:00:
[...]

Er zijn genoeg andere maps toch?
Is nie veel beter hoor, goeie game om te leren campen, dat dan weer wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Het campen vind ik opzich wel meevallen. Maar goed ik ben dan ook fulltime sniper en ex cod speler dus ja het is maar wat je gewent bent. Het snipen vind ik geweldig. Mijn verste headschot staat nu op 713 meter en dat was in caspian border op de radio tower. Het meest voldoenende is toch wel een headshot te schieten bij een moving target.

Het nadeel vind ik wel als mensen niet voor het speltype gaan maar voor een kill death ratio. Ik zie mensen die 2 meter naast een Mcom zitten maar niet even de bom difusen. Daarbij komt dat kills niet de enige marnier zijn om veel punten te halen als voorbeeld je kunt als recon al vet veel punten halen door gewoon met je spydrone boven de map te gaan hangen en vijanden spotten levert je team echt een enorm voordeel op.

Het enige wat ik echt vervelend vind is dat je in operation metro echt constant raketten aan het incaseren bent. Het lijkt wel wel de 1800 eeuw waar twee partijen als een stel zombies tegenover elkaar staan en domweg over aan het schieten zijn. Op dit punt kan ik het dus wel met de bovenstaande persoon eens zijn

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel squad deathmatch , dat vindt ik het leukste speltype.
Dus dan hoef ik ook niet lekker voor een objective te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik moet zeggen dat ik nog niet heel veel last heb van campers e.d. Over het algemeen speel ik vrij offensief, en 9 van de 10 keer schiet ik de tentjes er nog wel uit. Zo niet, terugkomen => blind een SMAW die kant op blazen, kijken of dat tentdoek dat houdt.

Qua levelen/unlocken, tjah het is maar wat je gewend bent. Sowieso kun je veel harder punten harken op de kleinere maps in rush modes dan op de grote open conquest maps: je komt gewoon meer tegen. Metro en Grand Bazaar in Rush is bij mij in den vrindengroep nog steeds de favoriet als het om powerlevelen gaat, gewoon hard pushen, veel die spawnbeacon zo ver mogelijk naar voren zetten en dan maar doorbeuken. Als Assault moet je eerste doelwit die m416 zijn, als support de m249, recon doet het goed met de shotgun en de pp2000/ump als je niet zo'n fan bent van de semi auto snipers met iron sights/rds (recon heb je nodig om die beacons naar voren te drukken, anders blijf je lopen), en de engineer doet het prima met de default wapens, hoewel de G36C wel erg lekker werkt (de 2 keer dat ik em opgepakt heb).

Zodra de F2000 in de knuistjes is gaat het helemaal ziek, wat een tight groupings heeft dat ding. Heb em zelf nog niet, maar elke keer dat ik hem oppak verbaas ik me der weer over, en maatjes van me zijn er helemaal lyrisch over.

Verder gewoon niet te bang zijn om dood te gaan (wel een beetje blijven opletten), en flink veel flanken. Dat is (m.i.) de beste manier om snel door die levels te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
op naar mn 3 kills voor eod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok WTF ik heb net BF3 binnengekregen ( gisteren besteld )Ik heb er 40€ voor betaald, ok prima leuk, ook kreeg ik niet de normale versie, maar de Limited Edition.
Eenmaal klaar met het creeeren van een Origin account, heb ik de DVD erin gestopt, dus ik denk dat hij ook daadwerkelijk vanaf de DVD gaat installeren, maar nee hij begint met het downloaden van 11.1 GIG!!!!!.
Ok dat kan dan gebeuren maar voor het volgende WTF moment heb ik toch wel eventjes uitleg nodig....
Mijn internet abbo = 25 Mbits/ 2.5MB , hoe kan ik dan in godsnaam een download snelheid hebben van 11+ MB via Origin???????

Pic: Afbeeldingslocatie: http://static.panoramio.com/photos/original/61485273.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Laatst online: 23:51
[...]

Jij hebt RAM in je inbox? Cool, wil ik ook!

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Hij downloadt het dus niet maar haalt het van je DVD af met 11 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:52:
Ok WTF ik heb net BF3 binnengekregen ( gisteren besteld )Ik heb er 40€ voor betaald, ok prima leuk, ook kreeg ik niet de normale versie, maar de Limited Edition.
Eenmaal klaar met het creeeren van een Origin account, heb ik de DVD erin gestopt, dus ik denk dat hij ook daadwerkelijk vanaf de DVD gaat installeren, maar nee hij begint met het downloaden van 11.1 GIG!!!!!.
Ok dat kan dan gebeuren maar voor het volgende WTF moment heb ik toch wel eventjes uitleg nodig....
Mijn internet abbo = 25 Mbits/ 2.5MB , hoe kan ik dan in godsnaam een download snelheid hebben van 11+ MB via Origin???????

Pic: [afbeelding]
Hij download hem van je dvd, voor origin is het 1 pot nat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Ik wil een pot droog :X

[ Voor 8% gewijzigd door Mastermind-- op 01-11-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Laatst online: 14:54
Hij download het inderdaad niet, was er ook al erg verbaasd, hoezo er een pauze knop op een installatie van een game zit was mij ook al een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:53:
Hij downloadt het dus niet maar haalt het van je DVD af met 11 MB/s.
LOL ik dacht al, ben er vandaag niet helemaal bij ..... 8)7

Ik had gehoopt dat ik gratis een snelheidsverhoging had gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Eindelijk mijn eerste paar potjes gespeeld zonder rare time-outs op 14ms servers...
Ik heb nog geen camper gezien. Ik was bagger slecht, maar het was al redelijk Battlefield zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
DaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
"Longest headshot" rondje doen? Zit op 242M. Jammer dat je niet kan zien met welk wapen.
Roept u maar:)
Longest Headshot 1584 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dacuuu schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:54:
[...]

Hij download hem van je dvd, voor origin is het 1 pot nat :)
* Amanoo begreep origin niet en het eindigde erin dat ik hem van Origin afdownloadde, in plaats van mijnCDDVD
Ik ben zeker nog wat ouderwets :)
Lastig al die nieuwe foefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hi, welkom terug op 200 pagina's geleden :P
heeft iedereen gehad, weet neit meer precies hoe je het kan oplossen. iets met origin uitzetten ofzo. ik heb braaf de 11gb gedownload met 1mb/sec...
gelukkig heb jij dus dat hij ook van de dvd download en gaat het dus sneller dan bij mij :D

oh, en ben weer spuitelf, gaat te hard in dit topic echt :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019

Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liteiten schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:58:
[...]

Paar posts verderop zeg ik dat ik vandaag mijn dag niet heb, dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Liteiten schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:58:
[...]

hij was er gewoon niet vanaf moment 1 bij, ben je daarom direct dom?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/polls/001606889/1711517411_stoopid_answer_2_xlarge.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Goed... ondanks dat ik zit te studeren sta ik blijkbaar nog steeds in een soort "war mode"

Ik zit rustig in mijn woonkamer aan de eettafel. Mijn laptop en collegeblok voor mijn neus en ik ben bezig om mijn samenvatting te controleren door op de laptop de sheets van het vak door te nemen en te checken of ik alle inhoud ook in mijn samenvatting heb zitten.
In mijn ooghoek zie ik een glinstering. Mijn gedachten: "Shit een sniper!" en ik kijk ietwat gebukt naar de plek waar ik de glinstering zag.

Oh... wacht... :X

De ondergaande zon zorgde voor een glinstering op het raam van dat andere huis en als ik mijn hoofd op een bepaalde manier houd zie ik hem dus...

En mijn vriendin zit hier op de bank en kreeg het mee. Keek mij bedenkelijk aan... "dude... u're fucked up."

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 01-11-2011 17:07 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

@Ultraman
Herkenbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Heb ik ook wel eens. Maar meestal buk ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ultraman schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:05:
Goed... ondanks dat ik zit te studeren sta ik blijkbaar nog steeds in een soort "war mode"

Ik zit rustig in mijn woonkamer aan de eettafel. Mijn laptop en collegeblok voor mijn neus en ik ben bezig om mijn samenvatting te controleren door op de laptop de sheets van het vak door te nemen en te checken of ik alle inhoud ook in mijn samenvatting heb zitten.
In mijn ooghoek zie ik een glinstering. Mijn gedachten: "Shit een sniper!" en ik kijk ietwat gebukt naar de plek waar ik de glinstering zag.

De ondergaande zon zorgde voor een glinstering op het raam van dat andere huis en als ik mijn hoofd op een bepaalde manier houd zie ik hem dus...

En mijn vriendin zit hier op de bank en kreeg het mee. Keek mij bedenkelijk aan... "dude... u're fucked up."
Welcome to the club :+

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ultraman schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:05:

En ik maar denken dat alle mods eerst een uitgebreide psychologische test kregen. Tijd voor een herkeuring? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ben der bang voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mastermind-- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:53:
[...]

Jij hebt RAM in je inbox? Cool, wil ik ook!
...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

dit wordt wachten op de eerste mortar loze servers...

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

n1, mag ik vragen waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
InSanex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:20:
kun je lang wachten ben ik bang :+

Hoop echt dat er custom server rules oid komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Brainscrewer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:31:
[...]

kun je lang wachten ben ik bang :+

Hoop echt dat er custom server rules oid komen....
Er zijn toch al servers met custom rules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
InSanex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:20:
Ik vraag me echt af waarom iedereen zo hard zit te whinen over: mortars , rpg op infantrie , ...
Probeer niet samen te troepen , loop afwijkende lijnen , zoek dekking .. ik heb er geen last van , en zou irl ook gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 13:50
Dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
Zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen bij Origin. Zegt dat mijn email of pw niet correct zijn. Ik heb alles 17x gechecked en weet zeker dat het klopt. Wachtwoord vergeten optie werkt ook niet. Frustrerend!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:41:
ook lekker kan geen display settings veraderen in bf3 het beeld bevriezd gewoon dan als ik op display druk
Krijg ik inderdaad rillingen van als ik dit lees. :|

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

* Ultraman ziet dat de private server weer vol genoeg zit voor een potje, join!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
pafdaddy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:38:
[...]

Krijg ik inderdaad rillingen van als ik dit lees. :|
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Zijn er meer mensen hier met het Engineer syndroom?

Ik heb alle Engineer wapens al geunlockt, op de M4a1 voor de russen e.d. na, maar die ben ik toch niet van plan te gebruiken. Wil eigenlijk ook wel met andere classes spelen maar ik word echt zenuwachtig als ik een tank of jet zie. Ik MOET EN ZAL die meteen gaan aanvallen, aangezien ik heb altijd veel te langzaam vind gaan als ik het aan andere engineers in mijn team over laat.

Ik voel me zo hopeloos zonder mijn RPG of stinger in de buurt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 07:03
Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:08:

Echt he?
Ik wil dan met een andere class spelen, maar dan word ik geheid weer gekilled door een voertuig, en dan pak meteen Engineer weer.
Het is nu meestal Sniper of Engineer...

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Spekker schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:11:
[...]

Echt he?
Ik wil dan met een andere class spelen, maar dan word ik geheid weer gekilled door een voertuig, en dan pak meteen Engineer weer.
Ah, ik ben niet alleen, fijn om te weten! Moet wel zeggen dat de G35C echt een lekker wapen is, alleen alle engineer wapens zijn van afstand echt proppenschieters. Maargoed, dan maar een RPG die kant op vuren en hard wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 05-10 21:02
Hier nog mensen die samen een potje willen knallen, in de online servers wordt nou niet op hoog niveau samengewerkt enzo dus lijkt me wel mooi! Add me op Xbox: MrTon NL

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 01-11-2011 20:20 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Spekker schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:11:
[...]

Echt he?
True, maar ik speelde in BF2 ook meestal ook anti-tank.

Dat van die sniper-glinstering snap ik ook, ik wil mijn IGLA al van mijn rug halen als ik een traumahelikopter zie overvliegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Net van m'n neef te horen gekregen dat die vandaag aan het statpadden was met z'n hele clan...
met een heli van 6 naar flag vliegen capturen en dan naar de volgende (ander team doet hetzelfde).
(Op een private server)
waar mensen zich mee kunnen bezighouden....

Anyway ik nu normaal potje knallen op GoT server! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:00
kom naar private server van tweakers, we hebben nog 1 iemand nodig om te beginnen!

Edit: mm laat maar;p

[ Voor 12% gewijzigd door MeesN op 01-11-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 23:18
Zoek nog meer mensen voor co-op of gewoon voor fun.
Origin = Dragonm8

Voeg me maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Edit: Oeps, ik zit in de kroeg. Ik post even in het gewone topic.

Er zijn vast wel mensen die naast Battlefield 3 ook Battlefield 2142 hebben gespeeld. Ik heb daarover een vraag.
Nu heb ik net Origin geïnstalleerd en daar zie ik wel de Northern Strike expansion map staan (die heb ik ooit online gekocht maar is nu gratis), maar battlefield 2142 zelf staat er niet bij. Klopt dit?

Ik wil Battlefield 3 met exact dezelfde account gaan spelen, dus wil ik zeker weten dat het klopt.

PS, ik had BF2142 vanaf DVD geïnstalleerd. Inloggen doe je daar nog met een EA accountnaam en dus niet met je e-mail adres zoals bij Origin.

[ Voor 22% gewijzigd door BounceMeister op 01-11-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zijn er ook mensen die samen willen spelen online?
Ik ben het een beetje zat om in mn eentje door de mappen te lopen en steeds te verliezen van een team dat wel goed samenwerkt.

Origin = Anestha

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
mogen mij ook toevoegen: Soltiunist

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:08:
Zijn er meer mensen hier met het Engineer syndroom?

Ik heb alle Engineer wapens al geunlockt, op de M4a1 voor de russen e.d. na, maar die ben ik toch niet van plan te gebruiken. Wil eigenlijk ook wel met andere classes spelen maar ik word echt zenuwachtig als ik een tank of jet zie. Ik MOET EN ZAL die meteen gaan aanvallen, aangezien ik heb altijd veel te langzaam vind gaan als ik het aan andere engineers in mijn team over laat.

Yup, zonder RPG/Stinger kun je echt niks tegen vehicles. Daarnaast is mn scar nog steeds mn grootste vriend, dus zelfs op infantry maps loop ik trouw als engineer rond |:(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 06-10 12:47

Pindamann

Human

Wauw speel nu met IR sight voor M4A1 op mn Medic. Dat ding is echt abnormaal fijn. Net een soort van hack :D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Laatst online: 05-10 13:50
Ik wil weer speluh!:( Zwaar jaloers als ik dit allemaal lees. Maar sinds vandaag opeens last van artifacts en de EA supportpage ligt er ook nog eens uit:(
meh! 40€! MEH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17
Met een paar vrienden speel ik de afgelopen dagen met behoorlijk veel plezier online, alleen vonden wij de hardcore niet hardcore genoeg, vooral omdat de bolt action sniper rifles niet one hit (in je torso bijvoorbeeld) waren. We hebben nu sinds net een server waar we de health met nog 10 verlaagd hebben, zodat het nog iets ' hardcoreder' wordt :)

We zouden het leuk vinden als jullie zouden komen kijken of we de settings nog moeten tweaken:

http://battlelog.battlefi...Ultra-Hardcore-Rush-24-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:37

DjVe

Hatsaflats!

Bobbus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:19:
Met een paar vrienden speel ik de afgelopen dagen met behoorlijk veel plezier online, alleen vonden wij de hardcore niet hardcore genoeg, vooral omdat de bolt action sniper rifles niet one hit (in je torso bijvoorbeeld) waren. We hebben nu sinds net een server waar we de health met nog 10 verlaagd hebben, zodat het nog iets ' hardcoreder' wordt :)

We zouden het leuk vinden als jullie zouden komen kijken of we de settings nog moeten tweaken:

http://battlelog.battlefi...Ultra-Hardcore-Rush-24-7/
Ik zet hem in favorieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Prrrrr... nog negen kills voor een leuke unlock, gooit de GoT Rush me er uit.
Opnieuw inloggen, BF3 vast.
gekilled en nu nog eens joinen...

[Edit]
En dan werkt het magisch weer.
Alleen niet bepalad mijn favo map, Tehran Highway

[ Voor 25% gewijzigd door Ultraman op 01-11-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Iemand zin om de nieuwe servers te testen? Hier draait een beta van R7:
http://battlelog.battlefi...et-DICE-R7-BETA-SERVER-1/

Op Teheran highway, zou nu niet meer moeten laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:52:
Iemand zin om de nieuwe servers te testen? Hier draait een beta van R7:
http://battlelog.battlefi...et-DICE-R7-BETA-SERVER-1/

Op Teheran highway, zou nu niet meer moeten laggen.
Ik zit er nu op (Sk1pp3rt) en heb geen lag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Laatst online: 05-10 23:21
on my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Waar kan je trouwens zien op de hoeveelste plek je staat met iets? Ik hoorde daar iemand over praten maar ik kan het niet vinden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
esc en dan scoreboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
of gewoon tab.

@ArthuaV
Ik had je lekker te pakken steeds :p En jij mij.

@terrz
Op het respawn menu op customise klikken, en dan vehicles.

[ Voor 31% gewijzigd door The_Double op 01-11-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 19:32
Ik heb infrarood & zoom geunlocked met Anti-Air, alleen hoe gebruik ik deze functies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Aha das helemaal makkelijk, je blijft ook leren hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik bedoelde meer met battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-09 22:55
multiplayer > leaderboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:18:
of gewoon tab.

@ArthuaV
Ik had je lekker te pakken steeds :p En jij mij.

@terrz
Op het respawn menu op customise klikken, en dan vehicles.
Ja nu komen er steeds meer mensen (eindelijk) alleen heb ik nu pas door hoe laat het is :+

slaaptijd dus. Hoelang blijft de servert nog open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:50

ErA

Zoals je in CoD:BO nuketown had. Zoals je in BF:BC2 de immer populaire Val Paraiso had, zo is daar nu ook de metro conquest 16 vs 16.

Er zijn al 2 dedicated servers voor dat. Met de assault kit (Random wapen + Defibs + M230 + grenade perk) ram je daar zo 500~600 spm er door heen :) De engineer met rpg of smaw doet hetzelfde natuurlijk.

Een andere klasse hoef je niet te proberen. Het gaat om health uitdelen, reviven en ammo uitdelen. En SPAMMEN!

(http://battlelog.battlefi...show/1837277/1/232219503/)

Server naam: Combat-Ready 24/7 Metro 1 of Combat-Ready 24/7 Metro 2

Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

ErA schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:47:
Zoals je in CoD:BO nuketown had. Zoals je in BF:BC2 de immer populaire Val Paraiso had, zo is daar nu ook de metro conquest 16 vs 16.

Er zijn al 2 dedicated servers voor dat. Met de assault kit (Random wapen + Defibs + M230 + grenade perk) ram je daar zo 500~600 spm er door heen :) De engineer met rpg of smaw doet hetzelfde natuurlijk.

Een andere klasse hoef je niet te proberen. Het gaat om health uitdelen, reviven en ammo uitdelen. En SPAMMEN!

Heerlijk!
Valparaiso was 10x zo leuk als metro. Snap echt niet hoe mensen dit een goede map vinden: gewoon een chokepoint bij ticket hall waar iedereen campt en rpg spamt ...

Daarvoor speel je toch geen battlefield ?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:45
ErA schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:47:

Heerlijk!
17kills met tube en dan nog aanmoedigen om engineer met smaw daar te laten spelen ook.. verneukt heel die map maarja

smaw op infantry is triest anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeau, toch een geslaagd avondje knallen achter de rug. Eindelijk helikoptervliegen onder de knie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:45
DaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:19:
Ik wil weer speluh!:( Zwaar jaloers als ik dit allemaal lees. Maar sinds vandaag opeens last van artifacts en de EA supportpage ligt er ook nog eens uit:(
meh! 40€! MEH!
Soms vraag ik me wel eens af waarom mensen gaan klagen bij EA omdat ze artifacts hebben of BSoD's want dat zijn allemaal computer gerelateerde problemen en het is niet zo alsof ze je pc vanuit een chat kunnen maken.

Niet te heet of iets dergelijks? is het alleen bij bf3? en hebben wellicht mensen met dezelfde computer ook artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Die score per minuut zitten daar ook je lintjes en awards bij enzo? Of alleen wat je haald tijdens de ronde zelf kwa kills en teamwork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22
rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:14:
Die score per minuut zitten daar ook je lintjes en awards bij enzo? Of alleen wat je haald tijdens de ronde zelf kwa kills en teamwork?
pak je rekenmachine er ff bij zou ik zeggen.
op je battlelog pagina staat hoeveel uur je ingame hebt gezeten, hoeveel je totale score is en hoeveel daarvan uit kills komt en hoeveel uit lintjes

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:30:
[...]

pak je rekenmachine er ff bij zou ik zeggen.
op je battlelog pagina staat hoeveel uur je ingame hebt gezeten, hoeveel je totale score is en hoeveel daarvan uit kills komt en hoeveel uit lintjes
Het is al laat :+ .

Het antwoord is dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
oh FFS....
sta ik 42-7 op de got rush server.... crashed het kreng

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:55:
oh FFS....
sta ik 42-7 op de got rush server.... crashed het kreng
Been there. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
kapoet. Klapte er zonet weer uit toen ik er alleen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd! Net eindelijk flares unlocked op m'n jet, klapt ie eruit. Hoppa unlocks weer weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
en toen lag heel battlelog op zn gat. automatisch alle servers dus ook

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben benieuwd of ze het voor 3'en kunnen fixen, wil nog wel ff een potje spelen straks na me werk.

@RocketKoen
Bedankt voor je snelle update met goed nieuws!

[ Voor 28% gewijzigd door Wlie op 02-11-2011 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Wlie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:24:
Ben benieuwd of ze het voor 3'en kunnen fixen, wil nog wel ff een potje spelen zo na me werk.
nu weer up, was maar 5 min.
en blijkbaar niet voor iedereen. want de server heeft het rondje blijkbaar gewoon afgemaakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Had net weer 18-0 voordat ik een crash kreeg @__@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 02:27:
Had net weer 18-0 voordat ik een crash kreeg @__@.
net 19-0, en geen crash :P
niet eens met een voertuig, maar allemaal met de M240B

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
Zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen bij Origin. Zegt dat mijn email of pw niet correct zijn. Ik heb alles 17x gechecked en weet zeker dat het klopt. Wachtwoord vergeten optie werkt ook niet. Frustrerend!!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/dogtags/s/dta027.png
wel leuke dogtag unlocks :P

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 02-11-2011 08:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
PS3 versie telkens disconnected halverwege de coop game. :-(

PSN is gewoon online, volgens mij is EA met zijn servertjes aan het spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Wat een rete gave game. Moet alleen ff quadcore hebben want m'n dualcore heeft het zwaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Het is nu een maintence ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Metro vind ik zelf wel leuk om te spelen, gister alleen slechtste potje ooit met team. Ze hadden alle 3 de vlaggen, want mijn team stond met z'n alle bij de roltrappen en ik met een iemand anders bij de trappen... Gister was het niet te spelen met de teammates die ik had.
Pagina: 1 ... 112 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.