Zit je wel op te letten? De ene keer speel je als RU en de andere keer als US.
Het startwapen voor beiden facties is anders ja, maar later krijg je ook wapens die je altijd kunt gebruiken.
Daarnaast is het als beginnende speler niet moeilijk om aan een wapen met wat unlocks er op te komen. Als je iemand gekilled hebt en die persoon heeft een leuk geupgrade wapen, dan pak je gewoon zijn kit op, tadaa.
Voorbeeld: Mijn broertje heeft op moment niet de mogelijkheid om veel te spelen, dus die is er in de avond soms maar een uurtje. Hij is dus pas iets van rank 2 of 3 en moet het ook doen met de M16A3/AK-74M. Gisteren speelden we toevallig tegen elkaar. Ik moest back to base om ammo te halen, toen heeft hij mij in mijn rug weten neer te schieten. Pakte mijn kit op, toen had ie ipv van een kale M16A3 of met ACOG 4x ineens een AEK-971 met leukere unlocks er op en was ie een stuk effectiever.
Goed voor de Assault score en dan ben je ook eerder bij een wapen die je voor beiden facties kan gebruiken.
Beetje inventief zijn helpt een hoop.
Of je houdt natuurlijk je eigen wapen en probeert daarvoor kills te halen om unlocks te krijgen, dat heb ik gedaan. Wel als Support een enkele keer een M249 opgepakt omdat ik die zelf niet droeg.
De startwapens M16A3 en AK-74M vond ik allebei prima speelbaar, zeker zodra je wat unlocks hebt. Ik heb ze beiden dan ook vrij gespeeld t/m de Rifle Scope (6 of 7x zoom). En daarna de AEK-971 eens gaan proberen omdat ik die nog niet kende, heb in de beta veel met de M416 rondgelopen die ik heel fijn vond. Maar wilde nu dus eens de andere opties verkennen.
[
Voor 11% gewijzigd door
Ultraman op 02-11-2011 15:42
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.