gewoon in dat gangetje met een sniper of support:P en als tegenstander: gewoon smaws erin schietenhyptonize schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:50:
[...]
Inderdaad. En dan nog doodleuk spawnen op je squadmembers en meteen weer dood door een explosie.
En maar reanimeren.... om vervolgends zelf weer net zo hard naar de grond te gaanhyptonize schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:50:
[...]
Inderdaad. En dan nog doodleuk spawnen op je squadmembers en meteen weer dood door een explosie.
daar is geen beginnen aan.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Mijn record is 88 meter ofzo, maar ik speel alleen maar Assault. Moet je eigenlijk een stuk boven de tegenstander mikken als je iemand van meer dan 500meter wil neerschieten?
volgens mij rond de 2 ^ dingetjesMichielodc schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:58:
Mijn record is 88 meter ofzo, maar ik speel alleen maar Assault. Moet je eigenlijk een stuk boven de tegenstander mikken als je iemand van meer dan 500meter wil neerschieten?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ja, bij 200-300m al behoorlijkMichielodc schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:58:
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
bij BF2 waren een complete charts van elke wapen, dmg over x afstand, drop over x afstandMichielodc schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:58:

Zal nog even wachten worden voor BF3 tot dat dat komt
maar ja x afstand is y verticaal naar boven mikken
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik wou even kwijt dat ik Seine Crossing een hele leuke map vind
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
ik nietShabbaman schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:01:
Ik wou even kwijt dat ik Seine Crossing een hele leuke map vind
Verwijderd
Misschien een vraag die al eerder voorbij is gekomen, maar hoe kun je de Specact redeemen? Ik heb een code van Wehkamp in de mail gehad maar heb geen flauw idee waar ik deze moet invoeren. BVD
Gister als sniper in zo'n torentje op en brug dat was lekker scoren. Tot ze met rpg's begonnen....timmert26 schreef op dinsdag 0. Dat1 november 2011 @ 11:03:
[...]
ik nietveel te veel rpg's ze komen overal vandaan
degene die punt c heeft wint
In origin op dat tandwieltje rechtsboven klikken en dan redeem code oid aanklikkenVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:10:
Misschien een vraag die al eerder voorbij is gekomen, maar hoe kun je de Specact redeemen? Ik heb een code van Wehkamp in de mail gehad maar heb geen flauw idee waar ik deze moet invoeren. BVD
voor xbox enps3 het zelfde als een andere redeem code invullenVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:10:
voor pc de code verzilveren in origin
Verwijderd
Voor PC: In origin.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:10:
Voor Xbox: Bij redeem code op xbox.com of op de guide knop drukken.
Voor PS3: Geen flauw benul.
Wat ben ik genaaid zeg. Heb al BF3 sinds de 25ste. Moest een nieuwe graka voor ultra dus ik bestel er 1 (plus andere onderdelen) bij Afuture. Ik zou hem binnen drie werkdagen moeten hebben, dit is de derde en hij is nog niet eens verzonden ~ Überrage
There is no real life, there is just AFK.
Ik voel je pijn, maar bedenk: ik moet het spelen op een iMac 27", wat betekend dat ik alles op low speel, in een resolutie van 1280*800 (op een 2560*1440 scherm), en met een fps die rond de 40 schommelt met af en toe dips naar de 15-20. Dus dat je nog geen Ultra kunt spelen, daar ben je niet alleen in..Mastermind-- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:13:
Wat ben ik genaaid zeg. Heb al BF3 sinds de 25ste. Moest een nieuwe graka voor ultra dus ik bestel er 1 (plus andere onderdelen) bij Afuture. Ik zou hem binnen drie werkdagen moeten hebben, dit is de derde en hij is nog niet eens verzonden ~ Überrage
Ik wil het spel niet spoilen, ik wil gelijk met alle remmen los spelen.
Hier wel op ultra, wat een heerlijk spel.. Nog niet op lager geprobeerd, maar echt een mooie beleving zo.
Ik heb regelmatig connection errors, maar mn punkbuster is geupdate e.d.
Zwaar irritant
Zwaar irritant
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik loop rood aan. Ze zijn al te laat, nemen de telefoon niet op, en op hun website staat nog steeds 1-3.
Schandalig Afuture!
Schandalig Afuture!
Iemand al opgemerkt dat die tactical lights in een lichte omgeving net zo erg verblinden.
Zat gisteravond op een server waar ze niet anders deden, ...
Zat gisteravond op een server waar ze niet anders deden, ...
Telefoon nemen ze zga nooit op, email gaat voor roepen ze dan.Mastermind-- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:35:
Ik loop rood aan. Ze zijn al te laat, nemen de telefoon niet op, en op hun website staat nog steeds 1-3.
Schandalig Afuture!
Email zijn ze wel snel mee idd. Telefoon is een ramp..randomg schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:54:
[...]
Telefoon nemen ze zga nooit op, email gaat voor roepen ze dan.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Moneymoneymoney, is goedkoper hea418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:56:
is het niet makkelijker om gewoon naar een lokale shop te gaan ipv te eikelen met een webshop?
Weer een heel tientje bespaart door een week te wachten
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Tenzij je door een fout van EA, Battlefield 3 Limited Edition voor 25 euro op Origin kon bestellen...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik heb zelfs mijn PS3 Limited Edition uit Engeland sinds zaterdag al binnen (terwijl BF3 daar 28 i.p.v. 27-10-2011 uitkwam).Mastermind-- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:35:
Schandalig Afuture!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ryan_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
Ja dat kan. Gewoon de battlelog url kopiëren en plakken in je andere browser
Ik wil een andere browser omdat ik in firefox webmail notifier heb, en elke keer als ik een email krijg, schakelt de game van fullscreen over naar windowed, héél irritant. (In alle andere spellen die ik heb gaat het wel goed. )Gropah schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:41:
Je kunt ook gewoon in je chrome naar battlelog.battlefield.com en vanaf daar origin starten. Dan maakt het niet uit welke browser je gebruikt, dat bepaal jezelf. BTW waarom wil je hem in een andere browser openen dan je standaard?
Ik heb Origin ook aan Steam toegevoegd, zodat ik de steam overlay kan gebruiken, immers zitten al mijn gamevriendjes op steam.
Ik ben er wat mee aan het prutsen geweest, en ik heb nu google chrome geïnstalleerd, daarmee kun je application links maken, dan start je battlelog gewoon in chrome, maar dan heb je geen menubalk enzo, lijkt het net een echt programma.
Nadeel weer is dat de steam overlay dan juist weer niet werkt.
"EA stelt dat de uptime van de servers inmiddels is gestabiliseerd tot zo'n 98,9 procent"
fijn dat wij alleen op de 1,1 procent andere server mogen spelen dan.
fijn dat wij alleen op de 1,1 procent andere server mogen spelen dan.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Krijg je ook nog wat nuttige gratis unlocks als BC/BC2 speler op de PS3?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 12:27 ]
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:27:
Ja. Alleen deze unlocks zijn niet gerelateerd aan BC/BC2 en kun je alleen maar halen door punten te scoren in BF3.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:27:
Nou ja, die m1911 krijg je als veteran geloof ik, maar ook als gun club member, dus hij is niet exclusief voor spelers van eerdere delen..
Iemand ervaring met public match making in Coop?
Heb nog niet echt vrienden in Origin

Als jij je Origin ID hier neerzet, dan zal je er al zeker 10 bij hebbenFantasma schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:39:
Iemand ervaring met public match making in Coop?
Added
Mijne is DeadSeeker
[ Voor 8% gewijzigd door Spekker op 01-11-2011 12:57 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Right... Mss in eerste plaats al moeten doenSpekker schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:42:
[...]
Als jij je Origin ID hier neerzet, dan zal je er al zeker 10 bij hebben
FantasmaOfDoom
Ik ga nog eens proberen om al m'n Battlefield-accounts (nick@gmail, battlefield@mijnsite, heroes@mijnsite, enzovoorts) te mergen met m'n huidige account (ea@mijnsite). Misschien krijg ik er dan nog een aantal Veteran-statussen bij. 
Maar mocht iemand me willen uitnodigen, mijn nick is ook op Origin CodeCaster.
Ik mis trouwens nog steeds het bombastische Battlefield-muziekje. Je hoort zachtjes wel eens wat aan het einde van een multiplayer-ronde, maar zo aanwezig als in vorige delen is 't niet meer. Jammer. Tijdens het skydiven in de singleplayer wel, toen ging de versterker even een tandje harder.
Die singleplayer heb ik zoals verwacht in een middagje uitgespeeld, beviel wel aardig.
Maar mocht iemand me willen uitnodigen, mijn nick is ook op Origin CodeCaster.
Ik mis trouwens nog steeds het bombastische Battlefield-muziekje. Je hoort zachtjes wel eens wat aan het einde van een multiplayer-ronde, maar zo aanwezig als in vorige delen is 't niet meer. Jammer. Tijdens het skydiven in de singleplayer wel, toen ging de versterker even een tandje harder.
Die singleplayer heb ik zoals verwacht in een middagje uitgespeeld, beviel wel aardig.
[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 01-11-2011 12:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
mijn Origin id: mrdummy_nl 
Als je wat meer vrienden wil....
Als je wat meer vrienden wil....
Als we dan toch aan het namesharen zijn:
The_Marsmellow
The_Marsmellow
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Was dit ook aan het proberen om m'n BF2 account bij m'n huidige e-mail te krijgen.CodeCaster schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:47:
Ik ga nog eens proberen om al m'n Battlefield-accounts (nick@gmail, battlefield@mijnsite, heroes@mijnsite, enzovoorts) te mergen met m'n huidige account (ea@mijnsite). Misschien krijg ik er dan nog een aantal Veteran-statussen bij.
Heb m'n huidige vroeger ook al gebruikt om een ander account te maken omdat ik m'n account gegevens eventjes kwijt was. mjah nu krijg ik ze niet gemerged via gamespy
Heb het gelukkig al wel kunnen veranderen naar een ander e-mail account dat ik daarvoor heb aangemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 01-11-2011 13:06 ]
Ik zoek iemand om co-op te doen. Iemand die dat wil?
Op de Tweakers BF3 Teamspeak vast wel iemand die COOP met je wil spelenDragonm8 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:06:
Ik zoek iemand om co-op te doen. Iemand die dat wil?
ik zou graag willen, maar heb nog stage,,,,
OriginID: BertusBeensteen
Voel je vrij om me toe te voegen.
Voel je vrij om me toe te voegen.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik snap niet dat sommige mensen vinden dat de IGLA overpowered is. Als de piloot een beetje skilled is met flares en stealth dan is het echt heel moeilijk om hem neer te halen, vooral omdat ik vaak geen teammates heb die ook op dat idee komen.
Gisteren werd voor het eerst mijn tank kapotgeschoten door een straaljager, ik meteen pissig mijn stinger pakken, en heb er echt 5 minuten over gedaan voordat ik hem op de grond had. Hij flarede echt elke keer PRECIES op het laatste moment, vloog vervolgens de map uit om te wachten op nieuwe flares...en repeat. Iemand hier nog handige tips voor? Ik had een hoog punt gevonden in de map waardoor ik 360 graden vrij zicht had.
Gisteren werd voor het eerst mijn tank kapotgeschoten door een straaljager, ik meteen pissig mijn stinger pakken, en heb er echt 5 minuten over gedaan voordat ik hem op de grond had. Hij flarede echt elke keer PRECIES op het laatste moment, vloog vervolgens de map uit om te wachten op nieuwe flares...en repeat. Iemand hier nog handige tips voor? Ik had een hoog punt gevonden in de map waardoor ik 360 graden vrij zicht had.
@Dersan Ik spreek meestal af met mn vaste buddies dat die laag over mij heen vliegen etc zodat ik mooi de tijd heb om te locken en de jets geen tijd hebben om hun flares af te schieten
Ik heb iedereen hierboven geadd.
Mijn soldier heet HypTon1Ze (let op de 1 ipv de i.
)
Mijn soldier heet HypTon1Ze (let op de 1 ipv de i.
Wat bij mij in 80% van de gevallen werkt: Als het voertuig gelockt is, niet meteen schieten.Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
Ik snap niet dat sommige mensen vinden dat de IGLA overpowered is. Als de piloot een beetje skilled is met flares en stealth dan is het echt heel moeilijk om hem neer te halen, vooral omdat ik vaak geen teammates heb die ook op dat idee komen.
Een groot deel van de spelers gebruikt de flares meteen zodra er een lock is. Door te wachten verbruikt de tegenstander de flares waarna jij vervolgens kan vuren en je hit kans een stuk hoger is.
En mijn ervaring: hoe verder weg het object, hoe lastiger het is om een hit te maken. Dus proberen zo dichtbij mogelijk te vuren.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Mijn PS3 ID is CartmanMMA werkt deze ook op Origin?
Ja, maar zoals ik ook al zei, het was echt ongelooflijk. Hij vuurde echt 10x pas de flares af als mijn raket op 1 meter afstand was, werd echt helemaal leip ervan. En noobs willen inderdaad wel eens te vroeg flares vuren, maar dat was bij deze persoon toch niet het geval.ChojinZ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:32:
[...]
Wat bij mij in 80% van de gevallen werkt: Als het voertuig gelockt is, niet meteen schieten.
Een groot deel van de spelers gebruikt de flares meteen zodra er een lock is. Door te wachten verbruikt de tegenstander de flares waarna jij vervolgens kan vuren en je hit kans een stuk hoger is.
En mijn ervaring: hoe verder weg het object, hoe lastiger het is om een hit te maken. Dus proberen zo dichtbij mogelijk te vuren.
Ik vind ook dat ze wat meer punten moeten geven voor het neerhalen van een jet, als je ziet hoeveel moeite het soms kost voor 100 puntjes. Op die manier zullen er hopelijk zich ook meer mensen voor inspannen.
mijn origin is icanhazheadshotFratti schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:37:
Mijn PS3 ID is CartmanMMA werkt deze ook op Origin?
OriginID = Dragonm8 ben alleen wel bezig met nieuwe pc. Oude draait toch BF niet lekker op veel schokken enzo
[ Voor 18% gewijzigd door Dragonm8 op 01-11-2011 13:59 ]
Mijn OriginID = Jerlin30
Ik speel vaak op de GOTBF3 private server ;-)
Ik speel vaak op de GOTBF3 private server ;-)
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Jep wie ben ik om achter te bljivenThe_Marsmellow schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:52:
Als we dan toch aan het namesharen zijn:
The_Marsmellow
stofstik
Welke lokale winkel? Er is hier geen lokale winkel.418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:56:
is het niet makkelijker om gewoon naar een lokale shop te gaan ipv te eikelen met een webshop?
Tenzij je een Graka en Mobo kan halen bij de Dixons of Bart Smit tegenwoordig
Voor mensen die nog iemand zoeken voor Coop/Multiplay mijn OriginID is Kupauw
quote: http://Battlefield3.nlVoor degenen die nu al eens de vliegtuigen in Battlefield 3 hebben uitgeprobeerd, hebben waarschijnlijk gemerkt dat de instapdrempel behoorlijk hoog ligt. Je hebt in het begin alleen de beschikking over een machinegeweer, waarmee je andere vliegtuigen, infanterie en grondvoertuigen moet uitschakelen.
Het unlocken van effectieve addons en wapens zoals flares en air to air missles is zo simpel nog niet. Ook bij DICE is dit niet onopgemerkt gebleven na de vele feedback en klachen in de Battelog fora over de nut van vliegtuigen in Battlefield 3. Momenteel is DICE bezig met een patch die verschillende bugs en problemen oplossen in de multiplayer - wat een patch natuurlijk hoort te doen, maar worden sommige gameplay elementen ook verbeterd zoals wapens en voertuigen. Wat er precies wordt getweakt aan de vliegtuigen is nog onbekend, maar DICE's Frederik Thylander heeft via Twitter gemeld dat ze worden verbeterd.
Bron: http://www.battlefield3.n...pic.php?f=2&t=1071#p17548
ik blijf het als gebruiker opmerkelijk vinden dat zulke grote fouten (vliegtuigen enzo) in de eerste week van de release pas opgemerkt/gefixt worden.
Zeer slecht inzicht als je het mij vraagt
waar woon je timboektoe?Mastermind-- schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:06:
[...]
Welke lokale winkel? Er is hier geen lokale winkel.
Tenzij je een Graka en Mobo kan halen bij de Dixons of Bart Smit tegenwoordig
Ik moet zeggen dat alleen de eerste 2 a 3 keer in een vliegtuig lastig is om wat punten te scoren maar zodra je eenmaal flares hebt unlocked gaat het een stuk makkelijker. Vind dat het allemaal niet te makkelijk moet worden gemaakt, er moet wel enige vorm van uitdaging blijven om bepaalde dingen te unlocken.
Ja precies. Als het allemaal zo makkelijk moet, dan speel ik wel MWx ofzo.
daar ben ik het volkomen mee eens.Jasperklaren schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:13:
[...]
Ik moet zeggen dat alleen de eerste 2 a 3 keer in een vliegtuig lastig is om wat punten te scoren maar zodra je eenmaal flares hebt unlocked gaat het een stuk makkelijker. Vind dat het allemaal niet te makkelijk moet worden gemaakt, er moet wel enige vorm van uitdaging blijven om bepaalde dingen te unlocken.
EenschMavado schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:14:
Ja precies. Als het allemaal zo makkelijk moet, dan speel ik wel MWx ofzo.
Ook helemaal mee eens, ik moet echt m'n best er voor doen en juist dat maakt het leuk.Jasperklaren schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:13:
[...]
Voor de mensen die lekker arcade willen vliegen en knallen is H.A.W.X een leuk spel.
Ik genoot er in ieder geval van, maar vond 't wel tamelijk makkelijk.
De eerste keer dat ik een tank kapot schoot met een jet in Battlefield gaf dat een véél beter gevoel. Juist omdat het zo moeilijk is. En geloof me, ik heb er lang over gedaan!
Elke keer als ik een jet neer schiet komt dit in me op:DaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:23:
[...]
Ook helemaal mee eens, ik moet echt m'n best er voor doen en juist dat maakt het leuk.
Voor de mensen die lekker arcade willen vliegen en knallen is H.A.W.X een leuk spel.
Ik genoot er in ieder geval van, maar vond 't wel tamelijk makkelijk.
De eerste keer dat ik een tank kapot schoot met een jet in Battlefield gaf dat een véél beter gevoel. Juist omdat het zo moeilijk is. En geloof me, ik heb er lang over gedaan!
YouTube: Top Gun - Highway to the Dangerzone
Leuk spel maar erg moeilijk , ik zit nu op 600 kills en een kill/death ratio van 1.10 overall.
Level 12 ben ik nu.Toch stap ik straks over op MW3.
Leuk dat je dit met ons deeltVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
Leuk spel maar erg moeilijk , ik zit nu op 600 kills en een kill/death ratio van 1.10 overall.
heb je nog wat filmpjes voor ons?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
Neuh, verweggistan
Aan de andere kant van de stad is er een winkel waar ze losse radio onderdelen verkopen, en er is een computer winkel, maar di heeft alleen Touch monitoren, afgedankte harddisks en DDR2 775 mobo's. Tot zover gaat het hier kwa onderdelen winkels.
Voor de rest is er hier serieus niets waar je graka's, ram stickies, etc kan halen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mastermind-- op 01-11-2011 14:44 ]
*argh*Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
Grappig is wel dat als iemand begint te BMe in servers er vaak wel eentje roept go back to cod fanboy
Whaha! Goed werk!Jasperklaren schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:30:
[...]
Elke keer als ik een jet neer schiet komt dit in me op:
YouTube: Top Gun - Highway to the Dangerzone
Voor de mensen op de PS3 , mijn tag is Mythouzo!
"Longest headshot" rondje doen? Zit op 242M. Jammer dat je niet kan zien met welk wapen.
Roept u maar:)
300m exact.DaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
"Longest headshot" rondje doen? Zit op 242M. Jammer dat je niet kan zien met welk wapen.
Alweer? Die was paar pagina's terug ook alDaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
[ Voor 6% gewijzigd door Knijnemans op 01-11-2011 15:07 . Reden: streepje credits geven :P ]
O shit niet gezien, 2km! wtf:pKnijnemans schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:01:
[...]
Alweer? Die was paar pagina's terug ook alDaaruit bleek: ik heb 743m, er was hier volgens mij ooit iemand die eentje van 900+ erin drukte en de nummer 1 op battlelog heeft net iets minder dan 2km
Ach, het trotste waar ik op ben was de 485m op de (diagonaal) running target, dat ging nergens over
Maar waar mensen in godesnaam die 2km vandaan trekken? Misschien op Kharg Island vanaf de bergen naar de carrier schieten ofzo? Zag op youtube een gozer die vanaf de top van de toren in Caspian in de basis iemand neerschoot, en dat was "slechts" een 900er..
Verwijderd
Heerlijk spel, geeft me echt weer het BF2 gevoel terug. Speel nu alleen op de XBOX360, al 15 uur gespeeld en een k/d ratio van 2.62
. Enig minpuntje is dat het wel erg lang duurt voordat je guided missile's unlockt bij vliegtuigen. Trouwens, vliegen is niet eens zo lastig, oefening baart kunst!
Wat lopen mensen toch overal te roepen over hun K/D ratio .... draait dit spel helemaal niet om imho.
Nee.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:23:
is battlelog weer down? D:
Klopt, MVP ribbons zijn vele malen belangrijkerInSanex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:20:
Wat lopen mensen toch overal te roepen over hun K/D ratio .... draait dit spel helemaal niet om imho.
Circa 425mDaanJordaan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
Zijn er hier mensen die de game spelen met 2gb ram zonder problemen?
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Speel met 512mb ram zonder problemen!
* 418O2 rent
* 418O2 rent
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 01-11-2011 15:37 ]
Ben ik de enige waarvan de Mobile AA het favoriete vehicle is? Heerlijk om die kutvliegtuigjes de lucht uit te jassen met ouderwets rechtvliegend lood
Daarvoor heb ik toch mijn stinger?
Gebruik liever een T90 (of hoe dat ding ook heet) om een beetje punten over te nemen en mensen te ownen
Gebruik liever een T90 (of hoe dat ding ook heet) om een beetje punten over te nemen en mensen te ownen
Naja tis maar wat je doel is hé. Ik vind een hoge KDR maken juist de hele kick altijd. En ja ik ben een combat medic, dus die KDR geilheid gaat niet ten kostte van de objectivesInSanex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:20:
Zit nu op 1.67 ofzo. Ik wil graag naar 1.8, dat is voor mij de magische grens
Edit: mijn langste headshot is 182m. Speel geen sniper
[ Voor 5% gewijzigd door Pindamann op 01-11-2011 15:40 ]
9800X3D | 3070
Ja maar met Mobile AA heb je geen last van flares. Helikopters laten exploderen is nog makkelijker. Bovendien kun je er ook prima infanterie mee afschieten natuurlijk.Gropah schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:39:
Daarvoor heb ik toch mijn stinger?
Meen je dat echt? Waarom blijft hij bij mij dan hangen steeds...het enige wat ik kan bedenken is de 2gb ram.418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:37:
Speel met 512mb ram zonder problemen!
* 418O2 rent
De rest heb ik allemaal up to date en voldoe ruimschoots aan de specs.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Longest Headshot 494m, maar idd die nummer 1 heeft bijna 2 km. Dat is gewoon gedaan in een lege server en dan met vrienden op elkaar schieten van een belachelijke afstand.. En snap sowieso niet waarom EA die hackerscores niet eraf haalt.. paar gasten hebben een score van 1 miljard terwijl ze maar 100 kills hebben
Gelukkig! Want die van mij zuigtInSanex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:20:
Een reepje van 2GB of gewoon upgraden naar 2x2GB kost vrij weinig op dit moment. Een upgrade van 2GB naar 4GB zul je dus wel baat bij hebben. Hoeveel hangt af van de rest van je systeem, maar als daar maar 2GB in zit dan denk ik dat dat geen spectaculaire specs zullen zijn?Sargan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:40:
[...]
Meen je dat echt? Waarom blijft hij bij mij dan hangen steeds...het enige wat ik kan bedenken is de 2gb ram.
De rest heb ik allemaal up to date en voldoe ruimschoots aan de specs.
Dit is trouwens meer iets voor in het BF3 hardware topic.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.