precies. Als je garantie hebt, is het huidige aanbod meer dan normaal. Maar zonder garantie moest je rekenen op coulance en dan was ik al helemaal blij met een dergelijk aanbod. Maar als garantieclaim is dit de normale procedure en meer ga je er ook niet uitslaan.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:39:
@naarden 4ever
Nou het zijn 2 jaar garantie. De helpdesk medewerkers hebben vaak genoeg gezegd "maar meneer uw garantie zal in anderhalve maand aflopen", terwijl de kaart ook al 2 maanden buiten mijn bezit is..
Over surround, daar heb je blijkbaar 2 kaarten voor nodig.
http://www.nvidia.com/obj...-system-requirements.html
Ik lees ook steeds weer terug dat je aan een nvidia kaart alleen maar 2 monitoren kan aansluiten, behalve aan een aantal niet officiële kaarten.
Over dat Nvidia sys req, heb je gelijk. Nvidia formuleert het ook niet helemaal duidelijk, maar zoals ik het nu begrijp is dat elke kaart één monitor aanstuurt, vice versa bij amd (1 kaart stuurt aan, rest assisteert rekenen eerste kaart)
Daar kun je misschien wel tweemaal een deze eruit slaan. Of een 6970. maar op een 6990 zonder bijbetaling hoef je echt niet te rekenen, is kansloos.