Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
inloggen lukt nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
Hier nog een, ik kom Origin niet meer in, zat in een spel en wou van server veranderen, nu kom ik origin niet meer in :( heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd, nu probeert-ie al 10 minuten in te loggen..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
oke ik word nu echt gestoord...

wat heb ik nog meer gedaan:

- nieuwste driver nvidia
- nieuwste driver realtek onboard geluid
- nieuwste BIOS flash
- directx geupdate
- battlefield gerepareerd in origin

en ik kan nog steeds niet spelen. Of ik crash terug naar dekstop na het laden, of ik crash met soundloop en de pc start opnieuw op met de foutmelding. Blue screen bccode 116

iemand ?

hoe kan het spel een maand lang goed werken, en een uur nadat ik nog kon spelen opeens dit probleem geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Skybullet schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:36:
oke ik word nu echt gestoord...

wat heb ik nog meer gedaan:

- nieuwste driver nvidia
- nieuwste driver realtek onboard geluid
- nieuwste BIOS flash
- directx geupdate
- battlefield gerepareerd in origin

en ik kan nog steeds niet spelen. Of ik crash terug naar dekstop na het laden, of ik crash met soundloop en de pc start opnieuw op met de foutmelding. Blue screen bccode 116

iemand ?

hoe kan het spel een maand lang goed werken, en een uur nadat ik nog kon spelen opeens dit probleem geven...
Jouw bluescreen code heeft te maken met je videokaart. Corrupte drivers of iets in die geest. Gebruik in ieder geval driver sweeper om de nvidia drivers te verwijderen en opnieuw een oudere installeren (waar geen problemen mee waren) of toch anders de nieuwe te proberen. Check ook of je videokaart niet te heet word.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Laat maar.
Down.. alweer...
Up alweer

[ Voor 85% gewijzigd door noud op 04-12-2011 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
your email, origin ID or password is incorrect..... man ga toch weg. :')

Edit: Doet weer. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kw4kje op 04-12-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Battlelog wil momenteel niet laden. :(

Het probleem met het niet verder willen naar de volgende pot heb ik denk ik verholpen door m'n page file weer te activeren. Die had ik voorheen compleet uitgeschakeld.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
JerX schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:39:
[...]

Jouw bluescreen code heeft te maken met je videokaart. Corrupte drivers of iets in die geest. Gebruik in ieder geval driver sweeper om de nvidia drivers te verwijderen en opnieuw een oudere installeren (waar geen problemen mee waren) of toch anders de nieuwe te proberen. Check ook of je videokaart niet te heet word.
als ik nvidia hardware monitoring wil opstarten dan loopt ie al vast. iets met dat het beeldschermstuurprogramma vast is gelopen en niet reageert.

Al verschillende driverversies geprobeerd ook tussendoor telkens met driversweeper alles schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:09:
[...]

als ik nvidia hardware monitoring wil opstarten dan loopt ie al vast. iets met dat het beeldschermstuurprogramma vast is gelopen en niet reageert.

Al verschillende driverversies geprobeerd ook tussendoor telkens met driversweeper alles schoonmaken.
ik denk persoonlijk eerder dat je videokaart de geest heeft gegeven,heb je al een compleet nieuwe install gedaan van Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
oke het werkt weer..

Ik heb echter niks gedaan met de videokaart. Ik heb mijn Xfi titanium weer uit de doos gehaald en afgestoft. ( vroeger ooit eruit gehaald omdat die problemen gaf met een ander spel, hoe ironisch... )

Met driversweeper alle dingen van realtek geluid eruit gehaald en de xfi geinstalleerd. Werkt weer perfect voorlopig..

Heb pas 1 map getest voor 20 minuutjes, vandaag verder geen tijd om te testen dus ik kom hier over paar dagen wel terug om te zeggen of het nog steeds goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het opnieuw geinstalleerd, alles kwijt maar dat tot daar toe
spel start op en meteen kijkt de shooter naar beneden
kan hem ook volledig naar boven doen kijken, maar daar ben je ook niets mee

dan koop je is een legaal spel om alle troubles te vermijden en dan heb je dit terug voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:09:
oke het werkt weer..

Ik heb echter niks gedaan met de videokaart. Ik heb mijn Xfi titanium weer uit de doos gehaald en afgestoft. ( vroeger ooit eruit gehaald omdat die problemen gaf met een ander spel, hoe ironisch... )

Met driversweeper alle dingen van realtek geluid eruit gehaald en de xfi geinstalleerd. Werkt weer perfect voorlopig..

Heb pas 1 map getest voor 20 minuutjes, vandaag verder geen tijd om te testen dus ik kom hier over paar dagen wel terug om te zeggen of het nog steeds goed gaat :)
dat is wel bizar inderdaad :) ,maar mooi dat het weer werkt,wel raar dat je ga een maand zo heeft gewerkt met de realtek en nu ineens niet meer,had je er soms na de update ineens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:27:
[...]

dat is wel bizar inderdaad :) ,maar mooi dat het weer werkt,wel raar dat je ga een maand zo heeft gewerkt met de realtek en nu ineens niet meer,had je er soms na de update ineens last van?
Nee niet eens, gisterochtend 2 uur gespeeld zonder problemen. ik ging lunchen en keek wat youtube filmpjes.
Opeens tijdens een willekeurig filmpje bleef het geluid hangen en crashte de pc, en sinds dat deed battlefield zo.

naja het werkt weer, me is happy ! :D

alleen wel triest dat het spel ZO gevoelig is voor drivers en hard / software. Als je eens rondkijkt op de verschillende fora hoeveel mensen er problemen hebben met stabiliteit pfff. Hopen dat dat snel aangepakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt ja je hoeft maar een vga driver opnieuw te instaleren,of de game werkt niet meer,heb ik ook al eens gehad,erg irritant

maar zeker mooi dat het weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Die rottige gele buttons op http://battlelog.battlefield.com/bf3/ doen het niet meer?
Het ligt niet aan mn internet...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/ blijft gewoon laden, laden, laden en laden\

EDIT: OP IE doet ie het al beter

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 04-12-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:29

Perkouw

Moderator General Chat
echt great... afgelopen dagen heerlijk gegamed en gelukkig amper problemen gehad. Af en toe kapte battlefield er ineens mee en zo ook vandaag weer. Normaal joinde ik de game via FireFox en had ik geen idee waardoor eht eigenlijk kwam.

Om dat ik in firefox geen filter opties kan gebruiken, maak ik nu gebruik van Internet Explorer. Nu heb ik die toevallig op een ander scherm open staan waardoor ik nu ineens kon zien dat ik gewoon uit games gekicked word met één van onderstaande redenen als resultaat.

Eerst met de reden ; VIOLATION (IGNORING QUERIES) #9006
En vervolgens gewoon bij elke server die ik join ''you were kicked/banned'', kan max een paar minuten lopen/rijden en dan krijg ik het weer.

Kortom what the..hack......
En dan te bedenken dat m'n game up to date is en punkbuster ook -_-' altijd al een hekel gehad aan punkbuster maar dat terzijde. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 04-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Ik heb best wel last van 'lags'. Nu weet ik niet of deze lags van de interverbinding komen of lags van te weinig geheugen oid?
Het gebeurt mij vaak als ik een tegenstander zie en ik wil schieten, dat het beeld enkele mini seconde blijft hangen. Maar net genoeg om mij eerder op de grond laten vallen.
Intel Core I5, Cpu750, 2,67 ghz, 4 gb ram, ati r hd (5850)
Download: 1066.0 KByte/sec, Upload 57.0 KByte/sec, Connection 585.0 Conn/min
Zou ik een extra reepje geheugen kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door noud op 04-12-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
noud schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:07:
Ik heb best wel last van 'lags'. Nu weet ik niet of deze lags van de interverbinding komen of lags van te weinig geheugen oid?
Het gebeurt mij vaak als ik een tegenstander zie en ik wil schieten, dat het beeld enkele mini seconde blijft hangen. Maar net genoeg om mij eerder op de grond laten vallen.
Intel Core I5, Cpu750, 2,67 ghz, 4 gb ram, ati r hd (5850)
Download: 1066.0 KByte/sec, Upload 57.0 KByte/sec, Connection 585.0 Conn/min
Zou ik een extra reepje geheugen kopen?
Je upload is niet denderend hoog,je zou eventueel je settings wat lager kunnen zetten?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Dacht laat ik het nu weer even proberen, we zijn immers zo'n bijna 4 uur verder. En ja hoor word er na een paar minuten uitgegooid ''Game disconnected: you were kicked from the game.''

Echt zo belabberd dit.

Update
Maar even een punkbuster service test gedaan, en ja hoor alles is in orde. Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen zeg.

PC een reboot gegeven, nu een half potje gespeeld en er nog niet uitgekicked. Wie weet.....maar ik juich nog niet te vroeg.

[ Voor 141% gewijzigd door Perkouw op 04-12-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Battlefield.battlelog laadt niet op chrome!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:11
kristan schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:17:
battlefield.battlelog bestaat ook niet

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem van het crashen/freezen van mijn PC (zie vorige posts) heb ik nog steeds niet op kunnen lossen.
Nu las ik ergens dat het kan helpen je videokaart kloksnelheid lager te zetten, omdat BF3 schijnbaar overklokt?

Dat wilde ik vandaag eens gaan proberen, maar het is me nog niet gelukt langer dan 2 minuten te spelen.
Gisteren werkte het spel (afgezien van dat freezen/crashen) prima, maar ik wordt vandaag na minder dan 2 minuten in een server te zijn eruit geschopt. :(

De ene keer is het "Game disconnected: you were kicked from the game.", de andere keer "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '[naam]' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" :?

Er is sinds gisteren niets veranderd op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:34:
Het probleem van het crashen/freezen van mijn PC (zie vorige posts) heb ik nog steeds niet op kunnen lossen.
Nu las ik ergens dat het kan helpen je videokaart kloksnelheid lager te zetten, omdat BF3 schijnbaar overklokt?

Dat wilde ik vandaag eens gaan proberen, maar het is me nog niet gelukt langer dan 2 minuten te spelen.
Gisteren werkte het spel (afgezien van dat freezen/crashen) prima, maar ik wordt vandaag na minder dan 2 minuten in een server te zijn eruit geschopt. :(

De ene keer is het "Game disconnected: you were kicked from the game.", de andere keer "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '[naam]' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006" :?

Er is sinds gisteren niets veranderd op mijn PC.
Dat lijkt exact hetzelfde als dat ik had, een pc reboot was bij mij de oplossing. Verder niets veranderd of gedaan, wellicht dat dit voor jou ook werkt ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:03:
[...]

Dat lijkt exact hetzelfde als dat ik had, een pc reboot was bij mij de oplossing. Verder niets veranderd of gedaan, wellicht dat dit voor jou ook werkt ?!
Reboot lijkt inderdaad te werken, dank :) . BF3 blijft je verbazen.
Als kloksnelheid van videokaart verlagen helpt tegen freeze/crash laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
kristan schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:17:
Vriend van mij heeft ook problemen met chrome en battlelog, hij gebruikt dan maar gewoon IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
JerX schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:25:
[...]

Vriend van mij heeft ook problemen met chrome en battlelog, hij gebruikt dan maar gewoon IE.
ik gebruik enkel chrome, heb geen enkele browser geinstalleerd staan overigens.

Maar iig werkt het hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Skybullet schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:57:
[...]

ik gebruik enkel chrome, heb geen enkele browser geinstalleerd staan overigens.

Maar iig werkt het hier zonder problemen.
Het werkte eerst ook zonder problemen maar nu niet meer :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john molotov
  • Laatst online: 01-10-2020
na de patch van vandaag kan iki mn spel niet meer starten...website niet gevonden of overbelast!

dice ,,,bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
john molotov schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:32:
na de patch van vandaag kan iki mn spel niet meer starten...website niet gevonden of overbelast!

dice ,,,bedankt!
Dat heeft dice allemaal netjes van te voren aangekondigd. Tegelijk met jouw clientside update, voert dice namelijk ook een serverside update uit. Daarom ligt battlelog er even uit voor een paar uur.

Dus als je vingers wilt gaan wijzen, draai je hand dan zo dat ie richting jezelf wijst. want dit had je allemaal al kunnen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niks gezien ,mooie aankondiging maar ik heb er blijkbaar niks van mee gekregen 8)7 ,maar ik kan niks updaten en ook dus battlelog werkt niet nog,maar goed ik wacht het rustig af.jammer Ik had wel graag een potje willen gamen:).

Ik hoop alleen niet dat ik problemen erbij met die nieuwe updates....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john molotov
Mij is ook niets verteld over serversite-update ,maar ik wacht t wel af dan....netjes van tevoren??

Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
het stond duidelijk aangegeven in battlelog stond het boven in.
ze hadden zelfs het vakje waar het instond een opvallend kleurtje gegeven.
maar het ligt plat tot ongeveer een uur of 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psycomania schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:21:
het stond duidelijk aangegeven in battlelog stond het boven in.
ze hadden zelfs het vakje waar het instond een opvallend kleurtje gegeven.
maar het ligt plat tot ongeveer een uur of 12:00
ok,niet gemerkt,gezien dus,maar goed het zal dus wel later vandaag weer online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:40

Crp

Ik heb de laatste tijd last dat mijn BF3 beeld blijft hangen als hij in window mode staat. Het geluid en spel zelf loopt door alleen het beeld blijft hangen. Zodra ik weer overschakel naar fullscreen gaat het weer verder.

Wie heeft daar nog meer last van of heeft er toevallig een oplossing voor ?

Ik heb de nieuwste ATI drivers geprobeerd maar dit helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john molotov
ok , doet t weer [een beetje]kon alweer ruim 10 minuten spelen voordat ik er weer eens uit werd gegooid..is iid geweldig dat dice!! , game is veel mistiger geworden, Echt een puike game...een aanrader!bf 3 is èèn grote campergame geworden , maar ziet er mooi uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier het probleem,dat orginin aangeeft dat bf3 up to date is,terwijl battlelog een update voor de game wil instaleren.Ik heb maar besloten om de game opnieuw te instaleren...

Edit:nieuwe install en het werkt weer...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Voor de andere mensen met de Russische versie: Moeten de language packs weer worden geupdate na de update (die trouwens belachelijk groot is)?

Ja dus, hier te downloaden.

[ Voor 27% gewijzigd door Knul op 06-12-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nksn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb een raar probleem met mijn pc

mijn pc crasht regelmatig op BF3 en SC2 soms crasht bf3 zelf hier heb ik geen last van
maar my pc crasht zo hard dat ik heb moet rebooten en het rare is als hij het spel(BF3) niet zou kunnen draaien dan zou hij het altijd moeten doen maar ik kan zo 2 dagen spelen zon enig probleem
en de volgende dag crasht hij 20x (als hij crasht krijg ik zwart beeld geluid loopt nog ff door en dan is dat ook weg )

ik heb er al een paar mensen bij gehad we dachten hitte probleem maar dat is het ook niet alle temps blijven binnen normale waardes

mijn systeem

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz
Memory: 16384MB RAM
Hard Drive: 4x 1 TB
Video Card: AMD Radeon HD 6970 2GB
Monitor: Samsung Full HD tv 22"
Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Speakers/Headphones: Logitech G35 Headset /
Keyboard: Logitech G15
Mouse: Logitech G5
6xUSB2.0 / 3x USB 3.0
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.110408-1633)
Motherboard: Asus P8P67 pro rev.3.0
Computer Case: thermaltake

overal de nieuwste drivers van geinstaleerd

iemand eening idee wat dit kan zijn

Als Inzicht zich uit.....Komt vooruitgang in zicht!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
Sinds de patch heb ik geen problemen meer met cold start, wat nu wel voorkomt is vlak voor het einde van een CQ game loopt het beeld vast en is CTRL-ALT-DEL de enige oplossing om verder te komen, nog andere met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nksn
  • Laatst online: 26-09-2024
als hij bij mij vast loopt reageert hij nergens meer op dus elke x ijskoud op de reset knop drukken

Als Inzicht zich uit.....Komt vooruitgang in zicht!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Heren,

ik heb ook problemen met Battlefield. Deze zijn onlangs begonnen. (4 dagen geleden ofzo). in de tussentijd heb ik niets veranderd aan mijn systeem.
Mijn systeem is:

Intel core i7 920
Kingston Valueram 6GB 1333
2x Radeon HD5770 1gb

nu draai ik bf3 op medium rond de 100 fps. maar om de zoveel tijd dropt de framerate naar 1 fps. (gechecked met 'render.drawfps true' in bf3 console). Het spel blijft dan ook echt hangen met als gevolg dat mijn heli's en jets nogal vaak onzacht in aanraking komen met de grond (lees: crash). als ik ctrl+alt+del doe, taakbeheer, resource monitor, dan zie ik bij 'disk' dat de hdd bezig is met de pagefile helemaal onder te spammen. kijk ik bij geheugen, dan zie ik dat er nog 700 mb vrij is.. ik heb alvast 6gb extra ram gekocht (extra ram is altijd goed) , maar stel dat dit het probleem niet oplost.
Wat kan het zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Bij het installaren van de patch die vandaag gereleased is krijg ik de melding: DirectX Setup Error: An internal error occurred. Vervolgens zegt hij: Fout bij starten spel.

Iemand anders die hier ook last van heeft?

UPDATE: na een keer opnieuw opstarten deed BF3 het weer ;)

[ Voor 23% gewijzigd door DPhoenix op 06-12-2011 18:32 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:42
Godverdomme 2x al vastgelopen na nieuwe update. Volgende videokaart wordt weer ellendige amd drivers :(
Magiciano schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:14:
Sinds de patch heb ik geen problemen meer met cold start, wat nu wel voorkomt is vlak voor het einde van een CQ game loopt het beeld vast en is CTRL-ALT-DEL de enige oplossing om verder te komen, nog andere met dit probleem?
Dat heb ik dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Nksn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:12:
Ik heb een raar probleem met mijn pc
...

iemand eening idee wat dit kan zijn ?
ja ik, als je wat posts, of misschien en pagina terug gaat, zie je dat ik afgelopen weekend ook het probleem had met crashes.

En ook idem alles geprobeerd met drivers, en driversweeper, battllefield reparen en opnieuw installeren. Bios geflasht, en was van plan windows er opnieuw op te gaan zetten. Tot ik ergens iets las over problemen met Realtek sound. Dus heb toen mijn realtek drivers eraf gehaald en mijn Xfi kaartje afgestoft en in mijn pc gedaan.

Nog niet echt uitvoerig getest ( school, vriendin, you know how it works... ) Maar sindsdien wel crashvrij :)

Ik denk dat het dus in jouw geval ook aan realtek ligt.
Hopelijk kun je hier wat mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ah spijtig, sinds de nieuwe update van vandaag loopt ineens het spel vast. Juist....gaan me xp'tjes van die match -_-' begin er een beetje moe van te worden al dat gezeik zeg. Eerst kon ik het spel al helemaal niet spelen zonder ''tm'' uit de map naam weg te halen en dit door te voeren in het register. Toen het gezeik met punkbuster die me eruit gooide en nu dit weer.

Ik ga me de volgende keer toch nog eens heel goed achter de oren krabben voordat ik een spel koop, ben wel een beetje klaar met dit soort praktijken om eerlijk te zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Perkouw op 06-12-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Sinds de update ingame als ik ren lijk ik om de haveklap te springen, voelt alsof je op de maan rond rent. Tevens als ik prone of crouch ga en beweeg de muis snel, sta ik op. Is dit normaal? en wat kan ik er aan doen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackGhostNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sinds die update crasht het spel om de tien min ofzo :S

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Laatst online: 12-09 23:00
''De 64 bit komt er pas over een tijdje aan''

Werd gezegd een paar pagina's geleden?
Is deze er inmiddels al? Want ik heb 64 bit windows 7 en bij mij crasht de game steeds naar 1 minuut.
Mijn punkbuster heb ik al ge update... Word er een beetje moe van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
ari-equal95 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:03:

Is deze er inmiddels al? Want ik heb 64 bit windows 7 en bij mij crasht de game steeds naar 1 minuut.
Dat zal toch niet ? Draai hier gewoon de 64bit versie van Windows 7 Ultimate en dat levert geen problemen op, althans had nu één keer een freeze. Net weer gewoon een potje kunnen doen zonder problemen.

Edit even in dit topic gezocht op 64 bit, maar vind niets over een 64 bits versie hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 06-12-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Laatst online: 12-09 23:00
Perkouw schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:24:
[...]

Dat zal toch niet ? Draai hier gewoon de 64bit versie van Windows 7 Ultimate en dat levert geen problemen op, althans had nu één keer een freeze. Net weer gewoon een potje kunnen doen zonder problemen.

Edit even in dit topic gezocht op 64 bit, maar vind niets over een 64 bits versie hoor.
Op pagina 64 door Sargan: ''De 64 bit komt er pas over een tijdje aan.''
Maarja, ik weet dan ook niet waar het door komt.
Iemand het zelfde probleem/tips?
K wil hem eigenlijk best graag kunnen spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
ari-equal95 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:04:
[...]

Op pagina 64 door Sargan: ''De 64 bit komt er pas over een tijdje aan.''
Maarja, ik weet dan ook niet waar het door komt.
Iemand het zelfde probleem/tips?
K wil hem eigenlijk best graag kunnen spelen xD
Ah excuus, daar heb ik overheen gelezen. Benieuwd of de 64bit versie echt komt, dacht laat ik maar even googelen en zie inderdaad meer mensen opperen dat de game nog geoptimaliseerd word voor 64bit. Of het waar is, is een tweede natuurlijk.

Verder weet ik niet zo snel of ik je zou kunnen helpen dan de standaard zaken op te noemen. Heb je alles geüpdatet van videokaart driver t/m de game. Heb je andere mensen hun problemen met eventuele oplossingen al bekeken en geprobeerd ?

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 06-12-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iedereen al eens geprobeerd om de game helemaal opnieuw te instaleren?
Bij mij is het vaak dat het met een updaten zelf mis gaat,maar instaleer ik de game vervolgens opnieuw,zijn de problemen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Laatst online: 10-08 02:55
Raar probleem: ...Ik kan het spel spelen zonder enige probleem... nou heb 1 probleem.
Als ik naast een vechicle/aircraft loop dan ga ik er vanzelf in, lijkt alsof "E" gespammed word bij mij.

Klinkt leuk maar dat is het zeker niet... als je je vechicle/craft wil repairen lukt dat niet omdat je automatisch terug in je voertuig gaat.
Heb TV missles en omdat "E" op een of ander manier gespammed word kan ik de missle niet besturen.

Als ik de chat open zie je niet 1mil "E's" verschijnen dus het ligt niet aan mn toetsenbord, buiten het spel heb ik ook nergens last van.(Orgin + Pc herstart, zonder enig succes)
Heb al geprobeerd de key van E naar F te veranderen maar dat hielp ook niet.
Dit is irritant.. iemand enige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bij de keybindings even alles verwijderen en opnieuw instellen? Of misschien een joystick/pad die aan je pc hangt?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Sinds de patch van twee weken geleden kan ik Battlefield niet meer spelen. Tijdens ...loading level loopt het spel vast en krijg ik de volgende error.

Error message:

DirectX function "device ->CreateBuffer(&dxDesc, 0, &buffer->m_buffer)"failed with E_OUTOGMEMORY:ran out of memory. GPU: "ATI Radeon HD 3870 X2", Driver:11.11 (8.911-11125a-128242C-ATI). Free virtual memory: 40944kb/2097024kb. Total resource memory:0kb. Make sure you have a supported graphics card with at least 512 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RNBakker schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:17:
Sinds de patch van twee weken geleden kan ik Battlefield niet meer spelen. Tijdens ...loading level loopt het spel vast en krijg ik de volgende error.

Error message:

DirectX function "device ->CreateBuffer(&dxDesc, 0, &buffer->m_buffer)"failed with E_OUTOGMEMORY:ran out of memory. GPU: "ATI Radeon HD 3870 X2", Driver:11.11 (8.911-11125a-128242C-ATI). Free virtual memory: 40944kb/2097024kb. Total resource memory:0kb. Make sure you have a supported graphics card with at least 512 mb
Apart.. gister is er trouwens een BF3 update uitgekomen. Ook kan je kijken of de Driver 11.11b wel werkt. Desnoods terug vallen op 11.9 of 11.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 05:16

Sargan

Filmfreak...

ari-equal95 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:03:

Dat was ik idd ;)
Nee ik draai momenteel nog altijd een 32 bits versie van W7.
Toen het spel uitkwam kon ik wel een tijdje spelen, maar de crash kwam geheid, toen mijn interne geheugen van 2 gb naar 4 gb opgehoogd en de problemen waren voorbij.
Toen kwam de patch van 22 november, en weer kreeg ik crashes (dit keer al heel snel nadat een potje begon), vervolgens kwam ik in dit forum de volgende link tegen:
http://www.pixelshine.net...3-nov-22-patch-crash-fix/
Dit heb ik uitgevoerd en de problemen waren weg.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
ooh dus je bedoelde dat aan jouw kant de 64bit versie van windows er over een tijdje aan kwam. Dan snap ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Laatst online: 14-08 14:02
Ik heb mijn geheugen ook verhoogd van 2GB DDR2 (800) naar 4GB DDR2 (1066) en mijn lag is helemaal weg. Tevens ook nog een nieuwe HDD geplaatst, maar of dit zoveel verschil heeft weet ik verder niet. Kan nu tenminste fijn spelen, werd wel tijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Naar lang zoeken eindelijk een fix gevonden voor een mattie van mij die tijdens het spelen steeds de melding kreeg dat BF3.exe niet meer werkte. De fix geldt alleen voor x32 users van Vista of W7.

1. Open een CLI als administrator
2. Type het volgende: bcdedit set increaseuserva 2500
3. Reboot PC

Enjoy BF3 zonder fouten!!!!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
.

[ Voor 99% gewijzigd door marko77 op 07-12-2011 19:49 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 12-09 21:26
Zijn er meer mensen met problemen bij het inloggen met Origin???

Het probleem is bekend bij EA, maar wat het precies is weten ze nog niet. Tenminste daar lijkt het sterk op.
Meer info over het Origin probleem in dit forum topic op het EA forum.
http://forum.ea.com/eafor.../45/7788635.page#18629644

[ Voor 67% gewijzigd door LongBowNL op 07-12-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
LongBowNL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:08:
Zijn er meer mensen met problemen bij het inloggen met Origin???

Het probleem is bekend bij EA, maar wat het precies is weten ze nog niet. Tenminste daar lijkt het sterk op.
Meer info over het Origin probleem in dit forum topic op het EA forum.
http://forum.ea.com/eafor.../45/7788635.page#18629644
Hier geen problemen met inloggen hoor, misschien even Origin opnieuw opstarten of je pc ?
Ah je hebt je post geupdate, nee dan gaat een herstart bij jou blijkbaar niet helpen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 07-12-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 12-09 21:26
Het probleem verschilt per account, als het goed is kan je op jouw PC niet inloggen met mijn gegevens en andersom kan ik op mijn pc wel inloggen met jouw gegevens.

Niet dat ik jouw gegevens wil hebben, zo wanhopig ben ik ook weer niet. :P

Laatste nieuws:
quote: EA_NinotheRobot...
We believe we close to a root cause for some of these login issues. We are investigating with our server team now.

Thanks,
Origin Live Ops

[ Voor 29% gewijzigd door LongBowNL op 07-12-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
mocht je problemenhouden met crashen en je hebt al zo'n beetje alles geprobeerd, kan je dit nog proberen.
Maak een nieuwe account aan en log daarmee in op BF3 en probeer een potje te spelen.
Vaak lukt dit wel of je wordt er halverwege uit gegooit vanwege een key-melding.
Login op je "normale" account en kopieer deze folder van je "nieuwe" naar je "oude" account.
C:\Users\<user>\Documents\Battlefield 3\settings\

Dit is het enige wat voor mij heeft geholpen,
Herinstallatie verwijderen enzo heeft allemaal nix geholpen...dit wel
(en nee zeker niet dankzij Dice/EA, pumels zit ik nu (10 dagen) nog op te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
Na de patch, heb ik tijdens het laden van de volgende ronde eindeloos "loading" in m'n beeld staan. Ik heb ongeveer 5 minuten gewacht, maar toen had ik al gauw door dat dit niet klopte. Heb het opgezocht en zie dat meerdere mensen er last van hebben. Voor de patch had ik hier nog niet last van en de eerste ronde heb ik ook geen problemen. Maar het is vervelend om telkens opnieuw in een server te gaan en maar 1 potje te kunnen spelen. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Rockz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:44:
Na de patch, heb ik tijdens het laden van de volgende ronde eindeloos "loading" in m'n beeld staan. Ik heb ongeveer 5 minuten gewacht, maar toen had ik al gauw door dat dit niet klopte. Heb het opgezocht en zie dat meerdere mensen er last van hebben. Voor de patch had ik hier nog niet last van en de eerste ronde heb ik ook geen problemen. Maar het is vervelend om telkens opnieuw in een server te gaan en maar 1 potje te kunnen spelen. Iemand een oplossing hiervoor?
Same here. Sinds de laatste patch heb ik precies dit probleem. Einde ronde, loading......... Als ik het spel afsluit dan zie ik nog wel "saving" staan trouwens.

Repair installation vind niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
Ste7en schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:42:
[...]

Same here. Sinds de laatste patch heb ik precies dit probleem. Einde ronde, loading......... Als ik het spel afsluit dan zie ik nog wel "saving" staan trouwens.

Repair installation vind niks helaas.
Klopt, dit heb ik exact hetzelfde. Wanneer ik hem afsluit zie ik ook "saving" staan.
Ik heb even wat gezocht en vond het volgende op een forum: "It's also a known problem caused by the server administrator changing the server size during the game. You're essentially stuck on the neutral team."

Maar ik geloof dat er bij het patchen iets fout is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:07:
[...]

Klopt, dit heb ik exact hetzelfde. Wanneer ik hem afsluit zie ik ook "saving" staan.
Ik heb even wat gezocht en vond het volgende op een forum: "It's also a known problem caused by the server administrator changing the server size during the game. You're essentially stuck on the neutral team."

Maar ik geloof dat er bij het patchen iets fout is gegaan..
Als je dat verdenkt,zou ik een reinstall doen,bij mij wou die niet eens patchen,gaf aan dat ie al up to date was,nou complete reinstall van alles was het weg.

Dat foutloos patchen hebben ze niet onder controle bij Dice :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
Nee klopt, ze hebben wel meer niet onder controle. Ik had eerst al gedonder met lange laadtijden en enorme lag veroorzaakt door de Nvidia drivers. Dit heb ik later wel opgelost met een upgrade van mijn systeem en eindelijk een goede driver, maar na deze patch krijg ik dit eindeloze loading screen. Hoop dat dit snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 07:39
he medetweakers is heb een groot probleem.
ik krijg steeds na 5 minuten BSOD met beeld staat stil en me speakers ( logitech x530) beginnen een brrrrrr geluid te maken waardoor ik computer handmatig opnieuw moet opstarten dit was niet het geval tot ik de audiomax driver had geinstalleerd dus ik dacht laat ik dat maar verwijderen maar het probleem bleef bestaan ik heb jullie hulp zwaar nodig.
bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik heb een klein probleempje, als ik Ctrl-Alt-S indruk zou er linksboven in beeld iets moeten verschijnen met de dx versie, igo time en nog wat onzin. Bij mij verschijnt het niet, bij jullie wel??

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
haarbal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:31:
Ik heb een klein probleempje, als ik Ctrl-Alt-S indruk zou er linksboven in beeld iets moeten verschijnen met de dx versie, igo time en nog wat onzin. Bij mij verschijnt het niet, bij jullie wel??
Werkt hier prima, je weet dat je het even moet inhouden hé ? je ziet het niet gelijk instant verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
ik heb sinds vandaag een raar probleem. Ik word van alle punkbuster servers gekicked, met de melding dat punkbuster mij gekicked heeft van de server.
Ik heb NIKS veranderd voor zover ik weet.... draai geen mods, cheats of whatever.
Hoe kan ik zien waarom punkbuster mij kicked??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Felke schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:25:
ik heb sinds vandaag een raar probleem. Ik word van alle punkbuster servers gekicked, met de melding dat punkbuster mij gekicked heeft van de server.
Ik heb NIKS veranderd voor zover ik weet.... draai geen mods, cheats of whatever.
Hoe kan ik zien waarom punkbuster mij kicked??
Ik heb dat probleem ook eerder gehad, van alles geprobeerd maar uiteindelijk bleek een reboot van mijn PC de oplossing te bieden. Wellicht voor jou ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Perkouw schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:26:
[...]

Ik heb dat probleem ook eerder gehad, van alles geprobeerd maar uiteindelijk bleek een reboot van mijn PC de oplossing te bieden. Wellicht voor jou ook ?
hij doet het weer! _/-\o_ reboot did it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hoewel mijn systeem niet meer de snelste is (c2d e6600, hd4850, 2gb ram) en battlefield 3 niet het meest stabiele spel is dat ik ken (regelmatige crash bij eerste keer opstarten) deed hij het wel tot nu toe.

Maar sinds vandaag kan ik niet meer spelen. Elke keer als ik het spel opstart krijg ik de melding dat battlefield3.exe is gestopt met werken. Ook gisteren na de patch heb ik nog kunnen spelen zonder verdere problemen. Het spel crasht bij zowel de multiplayer als de singleplayer.

Nu heb ik battlefield 3 opnieuw geïstalleerd en ati 11.11 drivers geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Verder heb ik het volgende geprobeerd:
massareal schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:50:
mocht je problemenhouden met crashen en je hebt al zo'n beetje alles geprobeerd, kan je dit nog proberen.
Maak een nieuwe account aan en log daarmee in op BF3 en probeer een potje te spelen.
Vaak lukt dit wel of je wordt er halverwege uit gegooit vanwege een key-melding.
Login op je "normale" account en kopieer deze folder van je "nieuwe" naar je "oude" account.
C:\Users\<user>\Documents\Battlefield 3\settings\

Dit is het enige wat voor mij heeft geholpen,
Herinstallatie verwijderen enzo heeft allemaal nix geholpen...dit wel
(en nee zeker niet dankzij Dice/EA, pumels zit ik nu (10 dagen) nog op te wachten)
Ik kom zo niet in het spel, omdat er bij origin al wordt gevraagd om een product code..

Heeft iemand anders nog dingen die ik kan proberen?

edit:
Dit nog geprobeerd, maar hij kent de commandline niet.
Techno Overlord schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:59:
Naar lang zoeken eindelijk een fix gevonden voor een mattie van mij die tijdens het spelen steeds de melding kreeg dat BF3.exe niet meer werkte. De fix geldt alleen voor x32 users van Vista of W7.

1. Open een CLI als administrator
2. Type het volgende: bcdedit set increaseuserva 2500
3. Reboot PC

Enjoy BF3 zonder fouten!!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2011 22:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo BF3 gamers,

Sinds de laatste update van BF3 2 dagen geleden kan ik geen party meer aanmaken maar ook geen party meer joinen als ik een invite krijg. De status die ik te zien krijg als ik een invite krijg en deze accepteer is "Could not find party"

Heb het volgende gedaan

Virus scanner uit (eset smart security 5)
Virus scanner op game mode
IE9 opnieuw instellen en de ESN Sonar plugin opnieuw erop
Firefox geprobeerd
BF3 opnieuw geïnstalleerd

Niets helpt, het is denk ik wachten op een update van EA games maar ik hoop dat iemand de goude tip heeft om weer in een party met voice chat te kunnen gamen

spec's

p5ke
q6600
260gtx
4gb ddr2
150gb hdd en 500gb
30mbit internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:08:
Hoewel mijn systeem niet meer de snelste is (c2d e6600, hd4850, 2gb ram) en battlefield 3 niet het meest stabiele spel is dat ik ken (regelmatige crash bij eerste keer opstarten) deed hij het wel tot nu toe.

Maar sinds vandaag kan ik niet meer spelen. Elke keer als ik het spel opstart krijg ik de melding dat battlefield3.exe is gestopt met werken. Ook gisteren na de patch heb ik nog kunnen spelen zonder verdere problemen. Het spel crasht bij zowel de multiplayer als de singleplayer.

Nu heb ik battlefield 3 opnieuw geïstalleerd en ati 11.11 drivers geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

[...]

Ik kom zo niet in het spel, omdat er bij origin al wordt gevraagd om een product code..

ik hoop wel eerst de driver en dan het spel,andersom KAN er voor zorgen dat het spel niet meer werkt,dat was tenminste bij mij het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:18:
[...]

ik hoop wel eerst de driver en dan het spel,andersom KAN er voor zorgen dat het spel niet meer werkt,dat was tenminste bij mij het geval
Ik heb eerst het spel opnieuw geïnstalleerd. Dat kan ik nog proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor het eerst wordt ik constant gekicked binnen 5 minuten (door punkbuster). Handmatig geupdate, kon inderdaad een update vinden. Nah goed, denk oke dat was het. Blijf wederom gekicked worden, echt irritant ik kan zo niet meer spelen. Iemand nog tips?

Game draait op laatste versie, windows is up to date, drivers, niet overklokt etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
peakaboo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:28:
Voor het eerst wordt ik constant gekicked binnen 5 minuten (door punkbuster). Handmatig geupdate, kon inderdaad een update vinden. Nah goed, denk oke dat was het. Blijf wederom gekicked worden, echt irritant ik kan zo niet meer spelen. Iemand nog tips?

Game draait op laatste versie, windows is up to date, drivers, niet overklokt etc...
Ook voor jou geld, je pc al eens opnieuw opgestart ? Zelf heb ik dit namelijk ook gehad en een reboot was de oplossing voor mij, hopelijk ook voor jou. :)
aicaramba schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:08:

[...]

edit:
Dit nog geprobeerd, maar hij kent de commandline niet.

[...]
Hmmm wellicht niet iets waar je gelijk aan denkt, maar zou je het volgende willen proberen ?!
Haal ''TM'' weg uit de naam van de Battlefield 3 folder, verander dit ook even in het register. Start -> regedit -> ctrl+f Battlefield 3 (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 3).

Dan moet je TM weg halen bij 2 dingen namelijk;
1. GDFBInary
2. Install dir

Als je dat gedaan hebt, probeer dan het spel weer eens op te starten. Even kijken of het nu wel werkt.
En nog even een extra opmerking, niet lullig bedoeld, maar 2GB ram is wel heel erg weinig. Als je geen nieuw systeem op de planning hebt staan zou ik er nog een reepje bij kopen van 2GB of meer natuurlijk, dat werkt gewoon echt een stuk vlotter.

[ Voor 59% gewijzigd door Perkouw op 09-12-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me hulp kan bieden met dit probleem?

Ik heb de RUS versie gekocht en engelse patch uitgevoerd.
Dit alles verliep vlekkeloos totdat EA een patch uitbracht en mijn game toen op zwart scherm bleef hangen.
Daarna heb ik een paar weken niet meer verwijderd clean install gedaan.
Nu had OKS ( OnlineKeyStore waar ik het spel heb gekocht) een nieuwe patch uitgebracht om van Russisch naar engels te veranderen. Dat lukt allemaal alleen er is een probleem.
Ik heb geen wapen tijdens het spelen ik heb geen knife geen equipment helemaal niks dus ik kan alleen rennen dit gebeurt op alle servers waar ik speel.
Weet iemand hoe je dit fixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Gebeurt dit ook zonder engelse 'patch'?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:56:
Gebeurt dit ook zonder engelse 'patch'?
Nee maar dan is het spel helemaal in het russisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i42.tinypic.com/fdydug.jpg
Hier dit is wat ik krijg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ik heb de instructie gevolgd die hier staat: http://www.gamekey.nl/bf3language

Geen problemen. Spel doet het bij mij in het Russisch ook... ik merk er weinig van dat het spel in het Russisch is.. :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:09:
Ik heb de instructie gevolgd die hier staat: http://www.gamekey.nl/bf3language

Geen problemen. Spel doet het bij mij in het Russisch ook... ik merk er weinig van dat het spel in het Russisch is.. :-)
Ja ik vind het best wel irritant en russisch speelt gewoon niet lekker ahah
even je link checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMachiel
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik heb her en der al veel gelezen over problemen met Coop in BF3, voral te maken met het niet krijgen van invites. Ik kan wel invites ontvangen en sturen maar ik krijg steeds de melding 'disconnected from server'. Dit gebeurt zowel als ik een vriend uitnodig, en als ik een invite krijg van een vriend. Het rare is dat ik wel met 'random opponent' kan coopen, maar ik wil graag met vrienden gamen.

Iemand dit probleem ook?

m'n specs:
win 7 64 bit
comodo firewall+antivirus
4,2 ghz dualcore
4 gb ram
5850HD graka

www.skratchamental.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
DJMachiel schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:46:
Ik heb her en der al veel gelezen over problemen met Coop in BF3, voral te maken met het niet krijgen van invites. Ik kan wel invites ontvangen en sturen maar ik krijg steeds de melding 'disconnected from server'. Dit gebeurt zowel als ik een vriend uitnodig, en als ik een invite krijg van een vriend. Het rare is dat ik wel met 'random opponent' kan coopen, maar ik wil graag met vrienden gamen.

Iemand dit probleem ook?

m'n specs:
win 7 64 bit
comodo firewall+antivirus
4,2 ghz dualcore
4 gb ram
5850HD graka
Laat ik je vraag eerst met een wedervraag beantwoorden, wat heb je so far geprobeerd om het probleem op te lossen ? Reboot/updaten van de game/reinstall van de game/virusscanner & firewall uit/andere browser etc....

Even een edit -> Ik bedoel het vriendelijk en goed, wellicht dat je iets nog niet geprobeerd hebt of gewoon nog niets hebt gedaan. Allemaal niet erg maar wel goed om te weten zodat we kunnen proberen je probleem samen op te lossen!

[ Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 09-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMachiel
  • Laatst online: 31-03-2024
Perkouw schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:13:
[...]

Laat ik je vraag eerst met een wedervraag beantwoorden, wat heb je so far geprobeerd om het probleem op te lossen ? Reboot/updaten van de game/reinstall van de game/virusscanner & firewall uit/andere browser etc....

Even een edit -> Ik bedoel het vriendelijk en goed, wellicht dat je iets nog niet geprobeerd hebt of gewoon nog niets hebt gedaan. Allemaal niet erg maar wel goed om te weten zodat we kunnen proberen je probleem samen op te lossen!
- virusscanner + fw disabled
- andere browsers
- drivers up to date, ook bijv. oudere graka drivers geprobeerd (draai nu catalyst 11.10 want 11.11 is instabiel bij mij)
- upnp is disabled in router (experiabox van KPN)

Daarnaast heb ik geprobeerd om ports te forwarden. Het zijn er een hele hoop officieel voor BF3. Echter, in de experiabox die ik heb van KPN zijn bepaalde ports al 'defined' waardoor er bij sommigen een foutmelding ontstaat als je ze probeert te forwarden. Ik kan eens een andere router lenen en kijken of dat het oplost. Neemt niet weg dat het gek is dat ik verder geen problemen heb met coop of multiplayer, alleen met vrienden.

Ik betwijfel of een reinstall van de hele game verschil maakt, maar als ik dat doe blijven m'n settings e.d. dan wel bewaard in de cloud van origin?

www.skratchamental.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Durango schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:15:
Hallo BF3 gamers,

Sinds de laatste update van BF3 2 dagen geleden kan ik geen party meer aanmaken maar ook geen party meer joinen als ik een invite krijg. De status die ik te zien krijg als ik een invite krijg en deze accepteer is "Could not find party"

Heb het volgende gedaan

Virus scanner uit (eset smart security 5)
Virus scanner op game mode
IE9 opnieuw instellen en de ESN Sonar plugin opnieuw erop
Firefox geprobeerd
BF3 opnieuw geïnstalleerd

Niets helpt, het is denk ik wachten op een update van EA games maar ik hoop dat iemand de goude tip heeft om weer in een party met voice chat te kunnen gamen

spec's

p5ke
q6600
260gtx
4gb ddr2
150gb hdd en 500gb
30mbit internet
Weet er iemand een oplossing, want ik kamp nog steeds met de zelfde problemen.

Heb nu ook de nieuwste flash en shockwave en de nieuwste nvidia video kaart driver. Ook esn sonor verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Sinds vanavond lagt mij de game. Vanmiddag kon ik nog prima spelen en heb sindsdien niets verandert.
Pings zien er ok uit (<100 voor de meesten) en pc ook al herstart.

Heeft het zin om BF3 opnieuw te installeren, of is het vanavond gewoon een piek tijd oid?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
DJMachiel schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:29:
[...]

- virusscanner + fw disabled
- andere browsers
- drivers up to date, ook bijv. oudere graka drivers geprobeerd (draai nu catalyst 11.10 want 11.11 is instabiel bij mij)
- upnp is disabled in router (experiabox van KPN)

Daarnaast heb ik geprobeerd om ports te forwarden. Het zijn er een hele hoop officieel voor BF3. Echter, in de experiabox die ik heb van KPN zijn bepaalde ports al 'defined' waardoor er bij sommigen een foutmelding ontstaat als je ze probeert te forwarden. Ik kan eens een andere router lenen en kijken of dat het oplost. Neemt niet weg dat het gek is dat ik verder geen problemen heb met coop of multiplayer, alleen met vrienden.

Ik betwijfel of een reinstall van de hele game verschil maakt, maar als ik dat doe blijven m'n settings e.d. dan wel bewaard in de cloud van origin?
Duidelijk, upnp is trouwens toch prima aan te zetten op zo'n experiabox ? Althans die ik toen destijds had toen ik nog bij KPN zat was het kwestie van een vinkje plaatsen en klaar. Maar om terug te komen bij het probleem weet ik ook niet zo goed wat je nu nog kan proberen. Ik zie wel meer mensen met deze problemen, maar dan blijft het meestal bij hun virusscanner uit te zetten. Sorry dat ik je niet verder kan helpen
!
Knud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:24:
Sinds vanavond lagt mij de game. Vanmiddag kon ik nog prima spelen en heb sindsdien niets verandert.
Pings zien er ok uit (<100 voor de meesten) en pc ook al herstart.

Heeft het zin om BF3 opnieuw te installeren, of is het vanavond gewoon een piek tijd oid?
Ervaar je dit in meerdere servers of ... ? Anders even een andere proberen, zelf heb ik hier totaal geen lag en ook hoor ik geen signalen van andere m.b.t. lag. Ik denk dan ook dat het een lokaal probleempje is. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 09-12-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Verschillende servers. Intussen nog een andere server gevonden en probleem lijkt nu weg te zijn.
Beetje raar, maar kan weer spelen :)
Thnx voor de tip!

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squareman
  • Laatst online: 20-06-2022
Gegroet,

Ik heb gister BF3 aangeschaft maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij blijft steeds hangen op het Loading level scherm als ik een server probeer te joinen tijdens matchmaking.
Ik heb van alles geprobeerd en alles is up to date aan me pc. Handmatige punkbuster geupdate, windows 7 is up to date en me drivers van me videokaart ook. Ik heb gister met de helpdesk al wat dingen geprobeerd maar zij konden mij helaas ook geen hulp bieden. Nu hoop ik eigenlijk hier iemand te vinden die mij kan helpen met dit probleem.

Systeem info
Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
Card name: ATI Radeon HD 4870 X2

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Perkouw schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:15:
[...]

Ook voor jou geld, je pc al eens opnieuw opgestart ? Zelf heb ik dit namelijk ook gehad en een reboot was de oplossing voor mij, hopelijk ook voor jou. :)

[...]

Hmmm wellicht niet iets waar je gelijk aan denkt, maar zou je het volgende willen proberen ?!
Haal ''TM'' weg uit de naam van de Battlefield 3 folder, verander dit ook even in het register. Start -> regedit -> ctrl+f Battlefield 3 (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 3).

Dan moet je TM weg halen bij 2 dingen namelijk;
1. GDFBInary
2. Install dir

Als je dat gedaan hebt, probeer dan het spel weer eens op te starten. Even kijken of het nu wel werkt.
En nog even een extra opmerking, niet lullig bedoeld, maar 2GB ram is wel heel erg weinig. Als je geen nieuw systeem op de planning hebt staan zou ik er nog een reepje bij kopen van 2GB of meer natuurlijk, dat werkt gewoon echt een stuk vlotter.
Bedankt voor de reactie. In de folder naam staat geen 'TM'.. Ook in de install dir en GDFBinary namen staan geen 'TM'.

Ik weet dat mijn pc niet meer de snelste is en wil een nieuwe kopen, maar ben een beetje in dubio of dat ik moet wachten op de nieuwe videokaart, dat ik nu een goedkopere videokaart (6850?) koop en later upgrade, of nu een hd6950/gtx560 ti koop. Hoewel het geen snelle pc meer is blijf ik het raar vinden dat hij het tot 2 dagen terug gewoon deed en van het het ene op het andere moment niet meer.

Verder heb ik nog geprobeerd om systeem herstel te doen naar een dag waar het spel nog werkte, ook dat werkte niet. Daarna heb ik systeem herstel gedaan naar vandaag en heb ik battlefield 3 nog een keer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat werkt niet.

Ik heb ook nog wat zitten proberen, met het spel opstarten op de accounts van andere gebruikers op de pc en er zit verschil in.

Bij mijn account crasht het spel wanneer er bij de game manager 'initializing' komt te staan.

Bij het account van mijn moeder kom ik dit punt voorbij en begint de map te laden, wanneer ik daarna in het deploy menu zou moeten komen blijft bf3 hangen.
Dit is wel een beetje raar, want de eerste keer dat ik dat probeerde kwam ik wel in dit scherm en in het spel. Omdat ik het spel opnieuw had geïnstalleerd was ik mijn instellingen kwijt en wilde ik alle settings terug op low zetten. Toen ik over 'ultra' heen ging bleef de pc hangen en sindsdien blijft het spel hangen, wanneer ik bij het deploy menu zou moeten komen. Ook na het opnieuw installeren heb ik hetzelfde probleem.
Wanneer ik terug kom bij de server browser krijg ik een melding dat er een plugin niet is geïnstalleerd, terwijl ik wel een plugin heb geïnstalleerd om battlelog goed te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55
Wel, ik had eset smartsecurity geïnstalleerd, maar die heb ik nu weggehaald en nu kan ik wel bf3 spelen. ik gebruik nu microsoft essentieel en gewoon de firewall van windows.

eset gaf problemen zowel op een windows vista systeem en een windows 7 systeem.
probeer het even zonder eset.
Durango schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:44:
[...]

Weet er iemand een oplossing, want ik kamp nog steeds met de zelfde problemen.

Heb nu ook de nieuwste flash en shockwave en de nieuwste nvidia video kaart driver. Ook esn sonor verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55
voor mensen die problemen hebben met BF 3 in combinatie met Eset Smartsecurity: http://www.wilderssecurit...708&highlight=battlefield

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=311014

[ Voor 15% gewijzigd door westlym op 09-12-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squareman
  • Laatst online: 20-06-2022
Squareman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:18:
Gegroet,

Ik heb gister BF3 aangeschaft maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij blijft steeds hangen op het Loading level scherm als ik een server probeer te joinen tijdens matchmaking.
Ik heb van alles geprobeerd en alles is up to date aan me pc. Handmatige punkbuster geupdate, windows 7 is up to date en me drivers van me videokaart ook. Ik heb gister met de helpdesk al wat dingen geprobeerd maar zij konden mij helaas ook geen hulp bieden. Nu hoop ik eigenlijk hier iemand te vinden die mij kan helpen met dit probleem.

Systeem info
Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
Card name: ATI Radeon HD 4870 X2

Alvast bedankt
Iemand?

[ Voor 78% gewijzigd door Squareman op 10-12-2011 16:06 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.