Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 11:25
Enorm lange laadtijden en nog erger is die ontzettende lag tijdens het spelen. Heb van alles geprobeerd: commands in console, oudere en nieuwere drivers, punkbuster geüpdate, verschillende settings veranderd en ga zo maar door. Word er echt schijtziek van, waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Hardcore mode? Kijk eens bij je settings in de server filter. Daar kan je hardcore uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:07
HgnX schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:28:
[...]

Hardcore mode? Kijk eens bij je settings in de server filter. Daar kan je hardcore uitschakelen.
Haha had ik laatst ook, ik doe altijd Quick Match zonder instellingen. Had al zo'n vermoeden dat het n serverside configuration was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

lange laadtijden zijn opgelost met een SSD, Lag ligt of aan je pc of aan de internetverbinding. WLAN toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428891

brilsmurfffje schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:42:
lange laadtijden zijn opgelost met een SSD, Lag ligt of aan je pc of aan de internetverbinding. WLAN toevallig?
jep hdd is veel en veel trager met dit spel met het laden.

Hier heb ik het probleem dat het het deploy scherm ineens niet meer werkt,ik kan wel op escape drukken,die reageert dan nog,maar als ik op deploy ofzo klik gebeurt er niks.En dat is me vandaag 2 keer geburt in een paar uur gamen.Erg vervelend.Iemand anders die dit ook wel eens heeft gehad en weten op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 22:55
Anoniem: 428891 schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:50:
[...]

jep hdd is veel en veel trager met dit spel met het laden.

Hier heb ik het probleem dat het het deploy scherm ineens niet meer werkt,ik kan wel op escape drukken,die reageert dan nog,maar als ik op deploy ofzo klik gebeurt er niks.En dat is me vandaag 2 keer geburt in een paar uur gamen.Erg vervelend.Iemand anders die dit ook wel eens heeft gehad en weten op te lossen?
als je niet op deploy kunt drukken moet je gewoon enter proberen. Volgens mij komt het omdat er ook al deploy staat terwijl die counter er eigenlijk had moeten staan. Maar na 3 of 4 seconden op enter drukken werkt bij mij meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Ik heb in TS push-to-talk button gezet op Q. Dat is in BF3 default voor Spot/Communicate. Dit werkt niet lekker samen, dus had ik in BF3 die knop op Z gezet want Q geeft meer bewegingsvrijheid tijdens het TSen. Maar als ik dan ingame Q druk komt ik alsnog in het Comm menu. Met Z ook, dus het is niet foutgegaan met het toewijzen, maar blijkbaar wordt de Q knop niet volledig gereset. Weet iemand of ik dit in een .cfg bestand oid (heb hier zelf geen ervaring mee / verstand van) kan veranderen en zo ja, welk bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LeVortex schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:52:
[...]

als je niet op deploy kunt drukken moet je gewoon enter proberen. Volgens mij komt het omdat er ook al deploy staat terwijl die counter er eigenlijk had moeten staan. Maar na 3 of 4 seconden op enter drukken werkt bij mij meestal
bedankt ik zal dat de eens proberen als het me weer gebeurt,met bf3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:45

ötzi

eclecticus

MEN-O schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:17:
[...]

Ja, Origin helemaal afsluiten en weer opnieuw inloggen en alles, wss zie je nu ook geen games in origin staan ?
Eh Nee , dit is het zeker niet en heb ik zelf al geprobeerd .

Wat ik tot nu toe heb gedaan ;
Verse window install met alleen het benodigde voor BF3 op een nieuwe schijf.
Mag allemaal niet baten en ondertussen moet ik zeggen dat ik er goed klaar mee ben , eerst een week bezig geweest om 'm draaiend te krijgen , draait vervolgens helemaal flawless en strooit de patch weer roet in het eten en kan ik niet meer online komen...
Ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit zo'n ongelooflijk slecht werkende game ben tegen gekomen , de fixes vind ik ook behoorlijk lachwekkend ; upnp uitzetten in routers , kaarten terugklokken , third party software uitschakelen etc. etc.
Ik ga dan ook mijn geld terug claimen , heb de game vanaf het begin en heb misschien 10 uur kunnen spelen in totaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:56
Zonder het hele topic te moeten doorspitten, heb ik het volgende probleem:

Ik kan op een willekeurige server een potje spelen, maar zodra we naar de volgende potje gaan blijft me pc hangen. Het beeld blijft dan zwart en ik kan enkel met ctrl-alt-del Battlefield 3 afsluiten. Dit was voor de update nog niet zo. :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Anoniem: 304457 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:00:

- Spelen zonder monitor-tool (nVidia system monitor) en nVideo settings tray uitzetten helpt ook niet.
Ook geen andere tools zoals GPU-Z /CPU-Z? Die veroorzaken namelijk ook de problemen zoals jij die beschrijft.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:56
BF3 stopped responding hebben wel heel veel mensen last van, zijn er ook mensen die dit opgelost hebben?

[ Voor 180% gewijzigd door mdcobra op 28-11-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ötzi schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:34:
[...]

Eh Nee , dit is het zeker niet en heb ik zelf al geprobeerd .

Wat ik tot nu toe heb gedaan ;
Verse window install met alleen het benodigde voor BF3 op een nieuwe schijf.
Mag allemaal niet baten en ondertussen moet ik zeggen dat ik er goed klaar mee ben , eerst een week bezig geweest om 'm draaiend te krijgen , draait vervolgens helemaal flawless en strooit de patch weer roet in het eten en kan ik niet meer online komen...
Ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit zo'n ongelooflijk slecht werkende game ben tegen gekomen , de fixes vind ik ook behoorlijk lachwekkend ; upnp uitzetten in routers , kaarten terugklokken , third party software uitschakelen etc. etc.
Ik ga dan ook mijn geld terug claimen , heb de game vanaf het begin en heb misschien 10 uur kunnen spelen in totaal...
Ik ben het er wel mee eens dat het spel veels te veel bugs heeft en je ziet overal ook problemen met deze game.Echter het is vind ik echt een erg leuke game om te spelen en i kdoe het regelmatig.Het is alleen te hopen dat nieuwe patches problemen oplossen en niet dat je er nieuwe bij krijgt,zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 428891 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:45:
[...]

Ik ben het er wel mee eens dat het spel veels te veel bugs heeft en je ziet overal ook problemen met deze game.Echter het is vind ik echt een erg leuke game om te spelen en i kdoe het regelmatig.Het is alleen te hopen dat nieuwe patches problemen oplossen en niet dat je er nieuwe bij krijgt,zoals nu het geval is.
Mee eens. Het spel zelf vind ik schitterend en heb er ook veel plezier mee maar het aantal bugs is onacceptabel. En de laatste patch heeft veel opgelost maar heeft ook weer een sloot nieuwe bugs gebracht. 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Laatst online: 17:45

ötzi

eclecticus

Anoniem: 428891 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:45:
[...]

Vind het zelf ook een hele fijne game om te spelen maar door al die problemen is het momenteel meer frustratie dan speelplezier...
Ach, misschien wacht ik wel (even) tot de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 09:25
mdcobra schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:35:
BF3 stopped responding hebben wel heel veel mensen last van, zijn er ook mensen die dit opgelost hebben?
Ja, maar dat kost wel even tijd:
  • Verwijder BF3 & BF3 Beta compleet en download en installeer (alleen BF3) opnieuw
  • Verwijder je video drivers met driver sweep en installeer ze helemaal vers
Ik ben zelf nog verder gegaan en heb mijn hele harddisk geformatteerd (dat moest toch) en alles opnieuw geinstalleerd. Daarna NOOIT meer deze problemen gehad. Daarvoor had ik altijd dat in ieder geval mijn eerst game "not responding" deed en soms naar een nieuwe map bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
Heeft iemand nog de 11.11b drivers geprobeerd? Toen ik namelijk de 11.11 gebruikte had ik veel last van FPS lag. Zit nu weer op 11.9 :P (11.10 werkt ook goed?)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Oakley schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
[...]

• Verwijder BF3 & BF3 Beta compleet en download en installeer (alleen BF3) opnieuw
Ik ben zelf nog verder gegaan en heb mijn hele harddisk geformatteerd (dat moest toch) en alles opnieuw geinstalleerd. Daarna NOOIT meer deze problemen gehad. Daarvoor had ik altijd dat in ieder geval mijn eerst game "not responding" deed en soms naar een nieuwe map bleef hangen.
Weet niet of dat voor iedereen gaat werken. Ik speel BF3 op een verse W7 install en heb bij letterlijk íédere eerste game die ik join 'Battlefield 3 stopped responding' error. Overigens geen last van bij maps switchen. Lijkt me dus sterk dat een verse install het probleem gaat verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:13

Sargan

Filmfreak...

Oakley schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
[...]

Straks ook maar eens deze oplossing proberen.
Ik heb namelijk ook het probleem dat de game vastloopt net nadat ik een server join, deze problemen heb ik pas sinds de patch van afgelopen dinsdag.

Toen de game net uit was had ik ook het probleem dat de game vastliep en moest ik via contr. alt delete de boel afsluiten. Ik had 2 gb ram geheugen en heb dit verhoogd naar 4 gb en de problemen waren weg.

Nu dus na de laatste patch weer vastlopers met het verschil dat ik nu gewoon op de esc toets kan drukken en ik kom gelijk weer in battlelog.

Specs:
Moederbord Intel Socket 775
Processor Intel Core2 Duo 6700
Geheugen 4GB DDr3
Videokaart ATI Radeon HD 6950
Windows 7 32-bits

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Sargan schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:22:
Toen de game net uit was had ik ook het probleem dat de game vastliep en moest ik via contr. alt delete de boel afsluiten. Ik had 2 gb ram geheugen en heb dit verhoogd naar 4 gb en de problemen waren weg.
Geheugen 4GB DDr2 of DDr3 (weet ik niet zeker)
Huh, je weet nu al niet meer wat je er 4 weken geleden bij hebt gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Snorro schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
[...]

[...]

Huh, je weet nu al niet meer wat je er 4 weken geleden bij hebt gestoken?
Foutje, toen wist ik niet wat ik erin had en ik heb even een copy paste gedaan van een eerdere post.
Het is ddr3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ipv van een 3 toets oplossing (CTRL+ALT+DEL)hebben ze het kunnen patchen naar een één toets oplossing (ESC), best efficient van EA.. :z

En zoals alle BF versies zijn de eerste patches wat noodoplossingen voor exploits- en bugfixes, voordat ze echt wat aan de game/performance gaan doen, ben je al verschillende patches verder..

Been there, done that..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 16:22
Sinds een aantal dagen het probleem dat altijd het eerste potje dat gespeeld wordt sinds het openen van de browser een appcrash oplevert, de tweede poging komt met de melding "could not join server (1)" en de derde poging geeft de melding "disconnected from EA online". Vanaf de vierde poging en verder wisselt het tussen de 3 foutmeldingen en wel kunnen spelen.
Andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

mdcobra schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:35:
Start eens eerst je icoontje van bf3, zodat je Origin opgepopt krijgt wat meldt dat bf3 geladen word,
daarna opent vanzelf Battlelog zich in je browser en probeer dan eens een game te joinen..

Op die manier ervaar ik alleen de 1e pot alleen nog maar een black screen dat dmv ESC weg te halen is, en min of meer hetzelfde als die gecrashte BF3 melding is, en dat zelfs niet altijd, waardoor hij waarrempel ook wel eens de 1e keer start.. ( 2 vd 3 of 2 vd 4 eerste potten starten zo door, zelfs na een coldstart en valt het best mee...)

[ Voor 16% gewijzigd door SAiN ONeZ op 28-11-2011 23:24 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:56
Okee, bedankt voor de tips, het varieerd heel erg hoe vaak ik dat krijg, vandaag weer 4 uurtjes foutloos kunnen spelen 8)7
Misschien ligt het ook wel aan de serverkant, het viel mij op toen ik een aantal keer achter elkaar problemen had een maat van mij dit ook had.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Sargan schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:22:
Straks ook maar eens deze oplossing proberen.
Ik heb namelijk ook het probleem dat de game vastloopt net nadat ik een server join, deze problemen heb ik pas sinds de patch van afgelopen dinsdag.

Nu dus na de laatste patch weer vastlopers met het verschil dat ik nu gewoon op de esc toets kan drukken en ik kom gelijk weer in battlelog.

Specs:
Moederbord Intel Socket 775
Processor Intel Core2 Duo 6700
Geheugen 4GB DDr3
Videokaart ATI Radeon HD 6950
Windows 7 32-bits
Een socket 775 moederbord ondersteunt volgens mij alleen maar ddr2 ram.

Waarom installeer je niet de 64bit versie van Windows 7, dan wordt je 4GB tenminste ten volle benut.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:24
Gisteren 11.11 ATI geinstalleerd, maar heb nu continue, in elke game, een vastloper. Zwart scherm, bovenin beeld een soort ruiswave en het reeds bekende geluid. PC is niet te CTRL-ALT-DEL en moet gereset worden.
Voordat ik 11.11 erop gezet had heb ik mijn oude drivers met driver sweeper en save mode verwijderd.
Bij het terugzetten naar 11.9 krijg ik een error in ATI install scherm. Heb er maar weer 11.11 op gezet.
Ik vermoed dat hier meerderen last van zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Snowwie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:51:
[...]

Een socket 775 moederbord ondersteunt volgens mij alleen maar ddr2 ram.

Waarom installeer je niet de 64bit versie van Windows 7, dan wordt je 4GB tenminste ten volle benut.
De 64 bit komt er pas over een tijdje aan. En nogmaals ik kon de game prima spelen nadat ik er 4gb geheugen in had gestopt, deze wordt ook gebruikt. Sinds de patch van afgelopen week krijg ik vastlopers.

In ieder geval heeft een uninstall van BF3 en het gebruik van een driver sweeper niet geholpen.
Het gekke is dat als ik een server wil joinen ik het volgende zie:

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/ScreenShot006-1.jpg
Hij geeft aan "loading level", terwijl het (omcirkelde) icoontje er wel al staat, als ik hier op klik dan pas kom ik in de game.

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn214/sargannl/ScreenShot007-1.jpg
Hier zie je het beter, hij is de game al aan het laden terwijl hij in battlelog aangeeft "loading level".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 15:07
Je game zal automatisch full screen worden wanneer het level geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Vreemd want voorheen ging hij idd automatisch naar full screen en moest hij alsnog het level laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 19:21
Sargan schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:24:
Vreemd want voorheen ging hij idd automatisch naar full screen en moest hij alsnog het level laden.
Hij is daar toch ook nog het level aan het laden? als je pas in het squad scherm komt staat er "you are playing" ik moet ook vaak weer even in bf3 gaan omdat ik er meestal eerst opklik om te kijken of hij niet crashed en dan alt tab ik er weer uit tot hij geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Het is ook geen groot probleem hoor, het viel me gewoon op dat het voorheen anders was als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Zijn er meer mensen die BF3 onstabieler vinden na ATI/AMD 11.11 te hebben geinstalleerd?
Bij mij crasht nu geheid elke game na verschillende tijsduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 22:08
Na de Nov22 update nog steeds last van artifacts. Erg vervelend. Onspeelbaar op grote maps.
Ben nu Nvidia's 290.36 beta driver aan het installeren.
http://uk.geforce.com/wha...-36-beta-drivers-released
Dit staat in de eerste alinea van de release pagina:
"Furthermore, a Battlefield 3 fix is included to combat the random appearance of triangular artifacts"

w00t!

Op hoop van zegen:)

edit: half uurtje gespeeld, tot nu toe geen gezeik :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaanJordaan op 29-11-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 07:37
Raimundus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:46:
Zijn er meer mensen die BF3 onstabieler vinden na ATI/AMD 11.11 te hebben geinstalleerd?
Bij mij crasht nu geheid elke game na verschillende tijsduren.
Probeer eens de 11.11b =) Die werkt bij mij erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 03-07 12:01
Heb gisteren na het installeren van de patch kunnen spelen op mijn pc.Helaas vandaag na het aanklikken van BF3 de melding dat het spel mogelijk niet goed is geinstalleerd 8)7 Precies dezelfde melding als drie weken geleden toen had ik de hoop na enkele dagen al opgegeven,vreemd genoeg wil het spel wel op m'n 2e pc,maar dat gaat meestal maar een potje of twee goed en dan is het ook einde verhaal met een black screen en een muis cursor,jammer dat EA dit spel zo buggy heeft uitgebracht,heb er lang naar uitgekeken maaar dit is gewoon om droevig van te worden :'(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Afgezien van de problemen met Battlefield zelf, wil nu ook Origin niet meer fatsoenlijk starten.

Die update heeft meer kwaad dan goed gedaan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 11:31
Ik kan het spel al 2 weken niet spelen bijna, iedere keer Battlefield3.exe werkt niet meer. Al de nieuwste ati driver geprobeerd, paar keer opnieuw geinstalleerd.. ik snap er echt de ballen niet van. Ik baal er zo van dat ik een spel koop en het niet eens op kan starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Ik heb sinds een paar dagen een enorme last van artifacts met mijn GTX560 Ti hawk

Meer mensen met dit probleem?
Ik heb al verschillende drivers geprobeert maar geen resultaat.
MSAA staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Toen de betá van Battlefield 3 uit was heb ik gelijk een origin account aangemaakt en ben ik de betá gaan spelen, hoewel voor zover mogelijk. Wat een problemen toen.

Zodra de RELOADED versie van Battlefield 3 uit was heb ik deze gedownload en de singleplayer al vrij snel uitgespeeld, toch wel leuk maar ik wilde de multiplayer!

Gisteren dan origin maar weer geïnstalleerd, mijn Battlefield 3 code verzilverd en gedownload/geïnstalleerd en....... ja dat is het wel zo'n beetje. Ik heb het spel vandaag nog maar eens verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg gewoon doodleuk ''Battlefield 3 werkt niet meer'' te zien zodra ik een server wil joinen, zie onderstaand screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W127kIafli9sSie5enTXQ9lg/medium.png

Dit gebeurd me nu keer op keer, ook kan ik trouwens helemaal niets selecteren qua filters. Ik kan klikken wat ik wil maar een filter aan klikken werkt gewoon niet. Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe ik dit kan oplossen.

Iemand die wellicht een oplossing voor mijn probleem weet ? Op deze manier is het weer een goede reminder waarom ik vaker games download en speel dan dat ik deze legaal koop. Sowieso een rot manier dat Origin. Ik heb al steam, nu komt daar ook nog eens Origin bij. What's next ?

Geld terug vragen gaat hem denk ik ook niet meer worden met een ''verzilverde'' productcode....of toch wel ?! :F

Update 1: Via internet explorer kan ik ineens wel filters aankruisen, ook zie ik ineens bij vrijwel alle servers de ping. Maar ook via internet explorer krijg ik doodleuk de error zoals hierboven beschreven.
Update 2: Het spel wil ook niet gewoon met campaign starten zowel in offline als in online mode krijg ik de error zoals hierboven beschreven. Kortom: ''Battlefield 3 werkt niet meer''

Update 3: Probleem opgelost; ''tm'' weg gehaald uit de map naam en in de register waarde aangepast en voilá. Ik kan eindelijk van mijn spel genieten!

[ Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Royer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:06:
Ik heb sinds een paar dagen een enorme last van artifacts met mijn GTX560 Ti hawk

Meer mensen met dit probleem?
Ik heb al verschillende drivers geprobeert maar geen resultaat.
MSAA staat uit.
Heb hetzelfde en meer mensen hebben er last van.
Ik heb de 290.36 beta drivers geprobeerd, dacht dat het opgelost was.
Niet dus! Net Caspian Border gespeeld en weer eens onspeelbaar door die bloody zwarte strepen (en ander vreemd spul).

Duidelijk een texture probleem. En het moet toch iets te maken hebben met RAM dat volloopt, want het gebeurd pas na een kwartiertje, halfuurtje spelen. |:(

Blijkbaar bedoeld Nvidia met deze zin:
"Furthermore, a Battlefield 3 fix is included to combat the random appearance of triangular artifacts"
Alleen de rare polygonen die vanuit je crosshair lopen.
Deze heb ik namelijk niet meer gezien sinds de beta driver.

[ Voor 17% gewijzigd door DaanJordaan op 30-11-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 15:15

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb de volgende computer:
e2180 @ 3ghz
2gb ddr2
ati 4870 512mb

Stel: Ik wil de game op medium kunnen spelen, welke dingen zouden er dan vervangen moeten worden (of is dat teveel theorie crafting?).
Waarschijnlijk ga ik voor een intel 2500k + 8gb ddr3 (geheugen kost toch geen drol), omdat de huidige processor toch een beetje traag wordt/geheugen beetje weinig is en een upgrade op 775 socket niet meer echt rendabel is. Zou de huidige videokaart voldoen voor bf3 op medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Rub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:24:
e2180 @ 3ghz
2gb ddr2
ati 4870 512mb

Stel: Ik wil de game op medium kunnen spelen, welke dingen zouden er dan vervangen moeten worden (of is dat teveel theorie crafting?).
Waarschijnlijk ga ik voor een intel 2500k + 8gb ddr3 (geheugen kost toch geen drol), omdat de huidige processor toch een beetje traag wordt/geheugen beetje weinig is en een upgrade op 775 socket niet meer echt rendabel is. Zou de huidige videokaart voldoen voor bf3 op medium?
Misschien ken je 't al, maar misschien heb er wat aan:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hmmm naja, bf3 werkt nu wel prima........... op low.

maargoed, ik had het hier in dit topic moeten zetten. Zag het bf3 hardware topic beetje te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
e2180 @ 3ghz
2gb ddr2
ati 4870 512mb

Ik heb zelf een C2D E8200 2.6 @ 3.2 + 4gig en ook een 4870 512mb.
Het is bij mij op zich wel goed te doen op low/medium maar soms trekt mn pc het even niet en dan hangt de game voor een volle 1 a 1,5 seconde, meestal ga je dan kapot wat echt heeeeeeeeel irritant is.

Mijn CPU load is echt hoog tijdens BF3, 80~95% (ook op 3.2 Ghz)
Je moet echt een cleane pc hebben, virusscanner uit etc.
Ik denk dat jouw setup eigenlijk net te slap is maar misschien als je 'm helemaal op low zet dat het dan te doen is.
Waarom probeer je het niet gewoon? spel is maar 35 euro.

Ik ga zelf upgraden binnenkort, ook naar een 2500K + 8gig maar de videokaart laat ik denk ik even zitten nog want de ATI 7000 serie komt begin 2012 uit. Ik kijk eerst ff hoe het loopt met een nieuw systeem.
Als ik echt zat geld had kocht ik wel meteen een nieuwe GPU erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

e2180 @ 3ghz
2gb ddr2
ati 4870 512mb

vga is het belangrijkst voor dit spel,ik weet niet of je eventueel ergens goedkoop ddr2 geheugen setje kan kopen,maar anders zou ik de vga eerst vervaneg en er wat geheugen bij zetten(als je goedkoop ergens een setje kan vinden),dan ben je al aardig op weg om het spel goed te kunnen spelen.

De vga is niet genoeg om op medium te kunnen spelen,eerder op low,zekers bij een hoge resolutie.Ik heb zelf een 4870 1gb gehad,maar die trok het spel totaal niet op medium,ondanks dat ik een hogere porcessor als jou heb,een I7 920.

Met nieuwe cpu en geheugen zou je het spel nog niet op medium kunnen spelen warschijnlijk...je vga is de grote bottleneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
Ik speel het spel op high met een E8400, GTX260 core 216, 4GB DDR2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:57:
Ik speel het spel op high met een E8400, GTX260 core 216, 4GB DDR2 :D
op welke reso?

ik kan me niet voorstellen dat je een GTX 260 op 1920x1200 bf3 hebt draaien,met een fps van 40 tot 60,want dat is toch wel een beetje wat voor FPS je moet hebben voor de game

1920x1200 is de reso wat hij wil draaien namelijk

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 428891 op 30-11-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Dit zal mischien wel een herhaling zijn,

Maar ik heb een Crossfire opstelling.
En sinds de laatste driver update van AMD krijg ik alleen maar foutmeldingen dat het geheugen van de kaarten niet meer word gelezen (krijg gewoon de foutmelding dat er minimaal 512Mb nodig is)

disable ik de crossfire werkt het gewoon,
Iemand hetzelfde probleem? en lost de beta driver dit op?
Wil geen risico nemen met de beta en dan mogelijk problemen krijgen met terug rollen naar .10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
Anoniem: 428891 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:11:
[...]

op welke reso?

ik kan me niet voorstellen dat je een GTX 260 op 1920x1200 bf3 hebt draaien,met een fps van 40 tot 60,want dat is toch wel een beetje wat voor FPS je moet hebben voor de game

1920x1200 is de reso wat hij wil draaien namelijk
Ik draai ook op 1920x1200. Mijn processor draait standaard op 3.0Ghz en mijn settings op high, AA uit, motion blur uit, v-sync uit en op 1920 x 1200 is dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:50:
[...]

Ik draai ook op 1920x1200. Mijn processor draait standaard op 3.0Ghz en mijn settings op high, AA uit, motion blur uit, v-sync uit en op 1920 x 1200 is dit geen probleem.
mja ik heb een kennis,met een 4870 die haalt dit echt niet,ik ook niet met mijn oude 4870,nu is bf3 wel meer een nvidia game,dat zal er mee te maken kunnen hebben.

maar goed ik heb nu een 570 en het draait verder prima :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 428891 op 30-11-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
In BF3 heb ik regelmatig last dat het geluid niet naar behoren werkt. Vooral als er veel geluiden tegelijkertijd komen, dan vallen veel geluiden compleet weg. Vaak is komt dit weer terug als ik eens schiet, en zo een nieuw geluid 'creëer.' Het verpest toch wel een beetje het speelplezier. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Efe64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 09:14
You were disconnected from EA Online.

Word er gek van... Het internet stikt ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik word gek van BF3!
Zie ik zo'n vent staan, ik raap er 60 kogels door heen, en word ik alsnog gedood door die ene 10 kogels van hem.
Schiet ik een bazooka af naar een heli, komt hij aan, stoot de heli bijna tegen de grond, vliegt hij weer vrolijk verder... En ja je raad het al, die andere 2 bazooka's waren natuurlijk mis geschoten op een straaljager...
Dan spring ik van het dak af, druk 10x op spatie, komt er geen parachute, dus zelfmoord.

Dan maar COD met slechte graphics, beter dat dan dit! :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:41:
Ik word gek van BF3!
Zie ik zo'n vent staan, ik raap er 60 kogels door heen, en word ik alsnog gedood door die ene 10 kogels van hem.
Schiet ik een bazooka af naar een heli, komt hij aan, stoot de heli bijna tegen de grond, vliegt hij weer vrolijk verder... En ja je raad het al, die andere 2 bazooka's waren natuurlijk mis geschoten op een straaljager...
Dan spring ik van het dak af, druk 10x op spatie, komt er geen parachute, dus zelfmoord.

Ik heb eerlijk gezegd geen enkele van de problemen die jij beschrijft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
DaanJordaan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:14:
[...]

Heb hetzelfde en meer mensen hebben er last van.
Ik heb de 290.36 beta drivers geprobeerd, dacht dat het opgelost was.
Niet dus! Net Caspian Border gespeeld en weer eens onspeelbaar door die bloody zwarte strepen (en ander vreemd spul).

Duidelijk een texture probleem. En het moet toch iets te maken hebben met RAM dat volloopt, want het gebeurd pas na een kwartiertje, halfuurtje spelen. |:(

Blijkbaar bedoeld Nvidia met deze zin:
Alleen de rare polygonen die vanuit je crosshair lopen.
Deze heb ik namelijk niet meer gezien sinds de beta driver.
Ik had die beta driver ook geinstalleerd maar bleef ook problemen houden. Ook de temp van mijn videokaart schoot omhoog. Zelfs idle werd ie 56 graden.
Heb zojuist de laatste WQL driver maar weer terug gezet.
Ik hoop snel op een oplossing want zo kun je echt niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 23:49
Vreemd. BF3 werkte op zich wel redelijk, maar omdat de laadtijden bijzonder lang waren, is mij een upgrade van memory aangeraden. Prima, kost geen drol, dus waarom niet.

Dus van 4GB naar 12GB. Verder is er niks gewijzigd aan mijn pc. (870 extreme, Phenom II X6 1055T en Radeon 6870)

Sinds de upgrade van mem stottert het spel online om de 3 seconden, een soort lag. Bloedirritant. Heb de 2x2 geheugenbankjes er al uitgehaald en 2x4 nu, maar dat helpt dus ook niet. Ook het virtuele geheugen staat op 1,5x het fysieke geheugen, helpt geen drol.

Wat zie ik over het hoofd? Drivers van videokaart zijn up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Vandaag opnieuw een install. gedaan en tegelijk de battle log aan m'n favorieten toegevoegd,en ik kon warempel verschillende keren inloggen en heb zo'n 2 uren achtereen kunnen spelen zonder problemen,misschien een hint dus,voeg batttle log toe aan je favorieten en log vandaar in,origin start dan ook op heb ik standaard uit staan als ik windows start.

Heb verder bijna alles op high en ultra staan,8x AA,en loopt vlekkeloos zonder enige lag.
Nu maar hopen dat ik morgen ook zomaar in kan loggen O-)

update:kan zonder problemen inloggen,ben wel blij tot nu toe dat ik weer een potje kan spelen zonder problemen :)....

Nee dus.....krijg nu een melding "game in the background needs to be closed", zucht ..was weer te vroeg aan het juichen,nu es uit vinden (of niet)wat ie nou bedoeld :?

[ Voor 22% gewijzigd door Fern op 01-12-2011 10:59 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 16:04

Kolky

subtitle not available

Voor de mensen met een appcrash van BF3.exe heb ik hier de oplossing die voor mij werkt! Na eindeloos proberen met drivers upgrade, downgrade, punkbuster reïnstall, game reïnstall, realtek sounddriver disable, gpu core speed downgrade, upgrade powersupply, enz enz enz zonder succes ben ik met de 'bcdedit'-oplossing van de plotselinge crashes/freezes/vastlopers van battlefield 3 mp af. Ik ben de bcdedit-oplossing hierboven nog niet tegengekomen, dus hierbij:
http://www.pixelshine.net...3-nov-22-patch-crash-fix/

Mijn specs: Core2Duo 8400 @ 3.00Ghz, 4GB, HD6970, 700W voeding, W7-32bit

Ik zou zeggen: proberen! Ik heb net na 3 weken 3 kwartier aaneengesloten kunnen spelen zonder crash. wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
ph4nt0m schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:02:
[...]

Probeer eens de 11.11b =) Die werkt bij mij erg fijn!
Bedankt,
dit heeft bij mij nu ook gewerkt. Nog niet uitgebreid kunnen testen, maar de eerste potjes waren hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 11:40
Hebben sommige spelers ook ervaren dat de rondes gespeeld op Karg Island, op servers GoTBF3.nl #1 en #5, niet terug te vinden zijn in de battlelog statistieken? Haal daar altijd awesome scores, maar helaas kan ik ze niet terug zien : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ik word gek van BF3!

Sorry, maar dit heeft niets met problemen te maken maar is eerder te wijten aan onkunde. Misschien wat meer oefenen? Vergeet niet dat de learningcurve wat stijler is dan COD. Het heeft gewoon wat meer tijd nodig voordat je redelijk tot goed bent. Kwestie van geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:27:
Dit zal mischien wel een herhaling zijn,

Maar ik heb een Crossfire opstelling.
En sinds de laatste driver update van AMD krijg ik alleen maar foutmeldingen dat het geheugen van de kaarten niet meer word gelezen (krijg gewoon de foutmelding dat er minimaal 512Mb nodig is)

disable ik de crossfire werkt het gewoon,
Iemand hetzelfde probleem? en lost de beta driver dit op?
Wil geen risico nemen met de beta en dan mogelijk problemen krijgen met terug rollen naar .10
Heb ook nog steeds hetzelfde probleem als dat jij beschrijft.
CF: Sapphire HD6950 2GB
Voeding: CM M700

Dacht eerst dat het misschien de voeding zou zijn maar zelfs met een Cooler Master 800 Watt voeding (heb ik even kunnen lenen) krijg ik dezelfde fouten:
- vastlopers
- soms de foutmelding die jij krijgt

Heb daarnaast bijvoorbeeld COD: MW3 helemaal kunnen uitspelen met CF.
Singleplayer van BF3 wil al niet eens bij mij met CF, daar moet ik CF ook al uitzetten...

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 02:26

Neophyte808

Gadget inspector

Hoi ik heb een:

C2D E8500
2X2GB DDR2-SDRAM
GTX560Ti

En ik krijg het spel nauwelijks draaiende op low, de multiplayer gaat nog wel enigszins, maar de singleplayer is praktisch onspeelbaar. Ook haperen de cutscenes ontzettend.

Ik speel op resolutie 1650x1050, nieuwste drivers heb ik al, anders kon ik battlefield sowieso niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
Ik word gek van BF3!

Parachute probleem heb ik ook wel eens ja, is het nou de bedoeling dat je hem (spatiebalk) kort indrukt of in moet houden of hem te openen?
Neophyte808 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:35:
Hoi ik heb een:

C2D E8500
2X2GB DDR2-SDRAM
GTX560Ti

En ik krijg het spel nauwelijks draaiende op low, de multiplayer gaat nog wel enigszins, maar de singleplayer is praktisch onspeelbaar. Ook haperen de cutscenes ontzettend.

Ik speel op resolutie 1650x1050, nieuwste drivers heb ik al, anders kon ik battlefield sowieso niet spelen.
Vermoed dat het aan je CPU ligt, dual core is wat krapjes voor BF. De rest kan BF3 minstens op medium draaien.
Heb hier een Q6600, 2*2GB, GTX275 en draai textures op high en de rest op medium @ 1080p en daar merk ik nooit een lage fps in.

[ Voor 32% gewijzigd door Magiciano op 01-12-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heb sinds een week een probleem dat mijn toetsaanslagen op het keyboard blijven hangen, dus niet hardwarematig (denk ik). Met name de WASD toetsen, bij de bewegingen blijft dit vaak hangen als ik de toets al los heb gelaten. Iemand enige idee hoe dit kan komen? Is echt zwaar frustrerend aangezien je zo niet meer fatsoenlijk kunt spelen....

Ik heb trouwens een Gigabyte Aivia K8100... Drivers gewoon geinstalleerd, werkt al een half jaar naar behoren zoiets... Lijkt wel of het sinds de nieuwe patch van BF3 is ontstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Kolky schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:40:
Voor de mensen met een appcrash van BF3.exe heb ik hier de oplossing die voor mij werkt! Na eindeloos proberen met drivers upgrade, downgrade, punkbuster reïnstall, game reïnstall, realtek sounddriver disable, gpu core speed downgrade, upgrade powersupply, enz enz enz zonder succes ben ik met de 'bcdedit'-oplossing van de plotselinge crashes/freezes/vastlopers van battlefield 3 mp af. Ik ben de bcdedit-oplossing hierboven nog niet tegengekomen, dus hierbij:
http://www.pixelshine.net...3-nov-22-patch-crash-fix/

Mijn specs: Core2Duo 8400 @ 3.00Ghz, 4GB, HD6970, 700W voeding, W7-32bit

Ik zou zeggen: proberen! Ik heb net na 3 weken 3 kwartier aaneengesloten kunnen spelen zonder crash. wat een verademing.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik dank u zeer voor de link ;)
Eindelijk weer kunnen spelen zonder een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Neophyte808 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:35:
Hoi ik heb een:

C2D E8500
2X2GB DDR2-SDRAM
GTX560Ti

Ik heb ook een 560Ti en 4x1Gb RAM, met een Q6600. Draait High op 1080p als een zonnetje dus of BF3 is echt extreem CPU(-core) afhankelijk of het gaat ergens anders mis. Ik neig toch naar dat laatste want ik kom zelden boven de 60% CPU verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
Sargan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:04:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik dank u zeer voor de link ;)
Eindelijk weer kunnen spelen zonder een crash.
Bedankt voor de link, zal vanmiddag testen hoe het werkt en dan me resultaat posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? Ik heb een en ander wel opgezocht op internet maar geen oplossing.
ik kon na drie weken eindelijk spelen na de laatste update,echter toen ik de pc afsloot en de volgende dag weer aanzette kon ik BF3 niet starten vanwege de melding "games on the background has to be closed" :?
Ben dus wezen kijken wat dat nou was en bleek bf3.exe dus inderdaad te draaien in de background(zo'n 180KB?) alleen was dit met geen mogelijkheid uit te schakelen,ik moest dus m'n pc afsluiten maar kom dan weer het zelfde euvel tegen zodra ik bf3 wil spelen.Ik zit dan al op battlelog en ben aangemeld .
wie o wie kent dit probleem en weet de oplossing ;(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066

Ok is er iemand die mij met het volgende kan helpen?

Als ik op de pc een co-op game wil spelen (mompelt iets over co-op unlocks) en probeer in een game te komen via random matchmaking knalt de verbinden er telkens uit (tijdens het laden van het level). In battlelog staat er volgens een melding ala: "disconnected from server, closed down by client".

Mijn verbinding is in iedergeval in orde aangezien ik wel conquest games kan joinen via de serverbrowser.

Heeft er iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 07-07 15:35
@Zomg
Heb dat probleem ook constant gehad. Op youtube staan wat dingetjes die je kunt uitvoeren.
Heb die sites niet meer. Verder zul je wel gelezen hebben dat het met je router/netwerk te maken kunt hebben.
Voor mij heeft dat allemaal niet geholpen.
Misschien een lullige streek. Als je in het laatste level de bom laat ontploffen krijg je ongeveer 4000 punten voor.
Als je vanaf dat punt doorloopt naar buiten. Moet je niet het gebouw ingaan. Maarja dat gaat altijd lastig als de ander dat wel doet.
Als je voor de politieauto's staat kun je constant op de mannetjes schieten, die voortdurend daar spawnen.
Als je eenmaal over de stoep bent gelopen, dan lukt dat niet meer.
Wat ik deed is wanneer ik een public matchmake aanmaakt, is de mede speler toevoegen op je BF3 account, en dan maar hopen dat de gene je accepteert, om vervolgens dat filmpje te laten zien.
Zodat hij weet dat je dat wilt.
Overigens vind ik het stupide dat je niet met elkaar kunt communiceren in coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
noud schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:18:
@Zomg

Misschien een lullige streek. Als je in het laatste level de bom laat ontploffen krijg je ongeveer 4000 punten voor.
Als je vanaf dat punt doorloopt naar buiten. Moet je niet het gebouw ingaan. Maarja dat gaat altijd lastig als de ander dat wel doet.
Als je voor de politieauto's staat kun je constant op de mannetjes schieten, die voortdurend daar spawnen.
Als je eenmaal over de stoep bent gelopen, dan lukt dat niet meer.
Dus... een spawnkiller ;)

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 07-07 15:35
:P. Ja.
Om een wapen te unlocken moet je gemiddeld 6 a 7 levels behalen.
In totaal zijn er 7 unlocks. Ik had het al heel snel gezien als je voor de 3e keer een missie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-07 22:13
Perkouw schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:12:

Update 3: Probleem opgelost; ''tm'' weg gehaald uit de map naam en in de register waarde aangepast en voilá. Ik kan eindelijk van mijn spel genieten!
"tm" weg gehaald? Uit welke map precies? En kan je aangeven waar die register waarde precies staat? Dan kan ik kijken of dat ook bij mij werkt aangezien de eerste keer server joinen altijd resulteert in "battlefield reageert niet meer" sinds de patch.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 10-07 22:13
Anoniem: 346066 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:46:
Ok is er iemand die mij met het volgende kan helpen?

Als ik op de pc een co-op game wil spelen (mompelt iets over co-op unlocks) en probeer in een game te komen via random matchmaking knalt de verbinden er telkens uit (tijdens het laden van het level). In battlelog staat er volgens een melding ala: "disconnected from server, closed down by client".

Mijn verbinding is in iedergeval in orde aangezien ik wel conquest games kan joinen via de serverbrowser.

Heeft er iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Dit kun je oplossen door upnp aan of uit te zetten in je router. Of poorten open te zetten, maar die weet ik niet. Probeer het vinkje bij upnp in je router eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucjuh8
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:23
ik heb net battlefield 3 gedownload en geinstalleerd, ik weet dat het illegaal is maar als het bevalt koop ik hem voor de ps3. maar iedere keer als ik het spel probeer op te starten staat er een error met: kan toegangspunt van procedure CreateDXGIFactory1 niet vinden in DLL-bestand dxgi.dll.
ik heb op meerder plaatsen gelezen dat je dan moet updaten naar de laatste update van vista en als het dan niet kan dan kan je videokaart geen directx 10 of hoger aan, ik heb een ati radeon 4770 en die kan wel directx 10.1 aan en mijn updates zijn ook bijgewerkt weet er eimand waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
  • Laatst online: 18-01 19:02
Hallo medetweakers,

Sinds ruim twee weken ben ik een trotse eigenaar van BF3, de game waar ik lang naar uit heb gekeken, en zelfs een speciale pc voor heb gebouwd (de oude had een ATI 4200 serie graphicscard).

Nadat ik het had geinstalleerd vanaf de CD, heb ik die avond gespeeld (een uurtje of 2). Maar toen begon de ellende: tijdens een bepaald level, Operation Guillotine, crashte de game steeds na het openingsfilmpje. De game bleef runnen volgens Windows, en ik zat volgens Windows ook in de game, maar hij gaf mijn bureaublad weer. Dit gebeurde elke keer bij hetzelfde punt, bij elk moment hiervoor in de game ging het goed.

Daarom contacteerde ik de EA livechat, die mij een aantal dingen aanraadden, achtereenvolgens: 'herstellen' in Origin, deinstalleren en opnieuw installeren en als laatste een complete whipe, met alles compleet gewist wat ook maar met Origin te maken heeft.

Nu deed ik wat de medewerkster mij adviseerde, maar niks werkte, dus ging ze steeds een stapje verder. Nadat ik de laatste stap had gedaan, en Origin opnieuw had geinstalleerd, installeerde ik BF3.

Toen deze klaar was met installeren, verscheen echter de button 'installeren' opnieuw. Nadat ik dit een stuk of vijf keer heb geprobeerd, heb ik het opgegeven. De volgende dag de livechat weer gecontacteerd, maar geen passende oplossing.

Daarmee was mij de lust ontnomen om het spel te spelen, maar nu wil ik het weer proberen, ik heb het spel natuurlijk niet voor niets gekocht! Daarom post ik hier mijn probleem, en hoop ik dat iemand mij kan helpen.

Ik zit niet dit topic te campen op antwoord, dus verwacht ook geen instant-antwoord aub (doe ik ook niet), maar ik reageer zo snel als ik kan (misschien ook via mobiel, dan maak ik soms foutjes met de autocorrect, aub geen aandacht aan schenken).

Bvd,
Frank

Systeem: Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD3H, G.Skill RipjawsX 8GB DDR3-1600 CL9 kit, EVGA GeForce GTX 570 Classified 1280MB, OCZ Agility 3 60GB, Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2TB, Corsair Professional AX850 850W, Noctua NH-D14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
Hebben er meer last van elke keer gekickt te wordeen door PB? Ik heb elke keer violation.
PBsetup nogmaals gedraaid. Alles zou aanwezig moeten zijn. iemand een idee?
Twee minuten spelen en 5 minuten aanloggen schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vreemd probleem vandaag, kan geen enkele server meer joinen, krijg steevast de melding: game disconnected could not join server, game disconnected no reply from server, game disconnected could not connect to server , you were disconnected from ea online, dit alles in willekeurige volgorde. Via google veel hits is een bekend probleem blijkbaar. Bij mij is het gewoon spontaan begonnen, geen zaken geinstaleerd, heb firewall uitgehad, virusscanner etc.etc. Heb uiteindelijk bf3 verwijderd incl punkbuster en alles opnieuw geinstalleerd met geen gevolg. Iemand de goude tip? begin afkick verschijnselen te krijgen namelijk

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435003

hey heb battlefield 3 een maand geleden opgestart
nu ben ik er 2 weken niet op geweest
ik start het op en blijkbaar moest ik een update doen, of mijn game-play zou nadelen kunnen hebben
doe de up-date
spel start op
en mijn shooter kijkt vanaf nu enkel naar beneden

wat kan hier aan gedaan worden ????

heb het bij campaign en online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
@low_wieza, legale versie?

bij BF2 had je dit probleem bij illegale versies namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja eerlijk gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39
Heb je een of andere controller stuurtje/joystick aangesloten ? Zo ja : ontkoppelen en nog eens proberen.

Bij mij was ineens rumble op m'n 360 controller geactiveerd (heel irritant geratel op het bureau dus.)
Misschien heeft de patch nog meer gedaan en is dat je probleem ; zo niet zou ik gewoon ff de helpdesk dinges proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
Word er een beetje moedeloos van dat als ik ff uit de game alt tab en weer terug ga het scherm niet full screen gaat. Hij blijft maar windowed mode staan en soms resized hij naar een hele lage resolutie.. Als ik in opties kijk zie ik dat alle instellingen gewoon goed staan. 85x opnieuw battlefield in en uit gaan wilt wel eens helpen zodat hij weer in fullscreen schiet.

[ Voor 4% gewijzigd door JerX op 03-12-2011 01:13 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb geen andere controler gebruikt
ga seffes de x en y waarde van de muis is proberen te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 10-07 19:47
Ik wil weer eens BF3 gaan spelen, na een update van 800 mb maar eens een server ingegaan.
Maar mijn scherm blijft zwart? Er is verder wel gewoon geluid, maar ik zie niks :s

draai single 5870 op 11.11 drivers.
Is dit een bekend probleem?
Want skyrim draait wel lekker met deze drivers.

Edit:

Ik heb de russische versie van het spel, dus voor mensen die ook last hebben van een zwart scherm na de update, dit hielp bij mij: http://answers.yahoo.com/...qid=20111125112849AAanTvQ

[ Voor 26% gewijzigd door BertusB404 op 03-12-2011 13:49 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 11:28
oke ik kan me ook inschrijven op dit topic helaas...

speel dit spel sinds de release zonder problemen, tot net 10 minuten geleden.
Vanochtend nog gewoon lekker kunnen spelen, gelunched, wil ik weer een potje doen, crash

ik klik op en join, en het laden begint, na het laden wanneer normaal het scherm opent om te deployen crash ik terug naar desktop. Ik hoor de geluiden nog en zie het icoontje nog in mijn taakbalk staan maar erop klikken heeft geen effect..

Heb verschillende servers geprobeerd
Paar keer opnieuw opgestart
Punkbuster handmatig geupdate ( maar er waren geen updates )
Terug gegaan van de laatste beta naar de vorige officiele whql driver van nivdia
mijn cpu terug geclockt naar default

ik heb een

i7 860 nu dus op 2,8
8 GB DDR3 ram
een Asus GTX 580 ( factury overclock, de direct cu 2 versie )
dit alles op een p55 gd65 MSI plankje
met een corsair 650 watt voeding.

en geen geschiedenis van crashes of wat dan ook met andere spellen.

iemand ?

edit : singleplayer modes crasht op dezelfde manier, na het laden ben ik weet terug op mijn dekstop, met de geluiden nog steeds spelende op de achtergrond.

[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 03-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Skybullet schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:50:
oke ik kan me ook inschrijven op dit topic helaas...

speel dit spel sinds de release zonder problemen, tot net 10 minuten geleden.
Vanochtend nog gewoon lekker kunnen spelen, gelunched, wil ik weer een potje doen, crash

ik klik op en join, en het laden begint, na het laden wanneer normaal het scherm opent om te deployen crash ik terug naar desktop. Ik hoor de geluiden nog en zie het icoontje nog in mijn taakbalk staan maar erop klikken heeft geen effect..

Heb verschillende servers geprobeerd
Paar keer opnieuw opgestart
Punkbuster handmatig geupdate ( maar er waren geen updates )
Terug gegaan van de laatste beta naar de vorige officiele whql driver van nivdia
mijn cpu terug geclockt naar default

ik heb een

i7 860 nu dus op 2,8
8 GB DDR3 ram
een Asus GTX 580 ( factury overclock, de direct cu 2 versie )
dit alles op een p55 gd65 MSI plankje
met een corsair 650 watt voeding.

en geen geschiedenis van crashes of wat dan ook met andere spellen.

iemand ?

edit : singleplayer modes crasht op dezelfde manier, na het laden ben ik weet terug op mijn dekstop, met de geluiden nog steeds spelende op de achtergrond.
toevallig iets geïnstalleerd?
Probeer anders systeemherstel,kun je tegelijk zien of er daadwerkelijk iets is geínstalleerd,succes!

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManUDie4
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08-2015
Wat mij nog heeft geholpen met het crashen van BF3 naar desktop is het aanpassen van de (Nvidia) PhysX instellingen zodat de GPU deze taak neemt ipv CPU.

E8400 @ 3.0 Ghz, Asus GTX560 1 GB, 4 GB ram, Win 7 32 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 11:28
Fern schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:09:
[...]

toevallig iets geïnstalleerd?
Probeer anders systeemherstel,kun je tegelijk zien of er daadwerkelijk iets is geínstalleerd,succes!
nee het enige rare wat ik me in kan denken was dat tijdens mijn lucnh ik een willekeurig youtube filmpje keek, en toen opeens heel het scherm wit werd, het geluid bleef hangen en de computer opnieuw opstartte.. maar geen idee waardoor dat kon gebeuren..

@ MANUDIE4, hoe doe je dat ?

[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 03-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Dat BF3 gaat een eigen leventje leiden volgens mij,iedereen heeft weer een ander probleem en als die schijnbaar is opgelost ,loop je tegen een nieuw probleem aan.
Ik hoop echt dat ze snel met een nieuwe patch komen die dit alles uit de wereld helpt en dat het speelt als BF2. nooit een probleem mee gehad sinds de release.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

JerX schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:59:
Word er een beetje moedeloos van dat als ik ff uit de game alt tab en weer terug ga het scherm niet full screen gaat. Hij blijft maar windowed mode staan en soms resized hij naar een hele lage resolutie.. Als ik in opties kijk zie ik dat alle instellingen gewoon goed staan. 85x opnieuw battlefield in en uit gaan wilt wel eens helpen zodat hij weer in fullscreen schiet.
alt+enter wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ManUDie4 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:32:
Wat mij nog heeft geholpen met het crashen van BF3 naar desktop is het aanpassen van de (Nvidia) PhysX instellingen zodat de GPU deze taak neemt ipv CPU.

E8400 @ 3.0 Ghz, Asus GTX560 1 GB, 4 GB ram, Win 7 32 bit.
bedankt voor deze tip,het lijkt wel dat hierdoor bf3 bij mij in ieder geval nog beter draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39
Let op, bij elke driverupdate staat het weer op automagisch, zie ik net, heb em ook weer op gpu gezet, werkt bij mij ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hebben jullie nog steeds dat als je een cfx/sli draait dat je bsod's krijgt? ik krijg ze nog steeds 1x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hebben jullie op dit moment ook moeite met inloggen op origin?

Hier kan ik totaal niet inloggen (ik heb origin ook al een keer opnieuw opgestart, maar lost weinig op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:14

The_Worst

Unox

Klopt, hier ook. Op Battlelog druppelen al meer klachten binnen. Spijtig aangezien dit één van mijn weinige vrije zaterdagavonden is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Laatst online: 07-06 09:07
Rub3s schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:43:
Hebben jullie op dit moment ook moeite met inloggen op origin?

Hier kan ik totaal niet inloggen (ik heb origin ook al een keer opnieuw opgestart, maar lost weinig op)
Yup same here! Blijft steeds vragen om wachtwoord (zeker weten goed :P ) en dat zelfde wachtwoord werkt wel op battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Na 10 minuten ben ik ingelogd.

"Er zijn geen games gedetecteerd voor dit account."

fffffffuuuuuuuuuuuuu |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Rub3s op 03-12-2011 21:54 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.