Las in dit topic dat mensen al vaker problemen hadden met coop, maar nu willen ik en een vriend van mij coop doen, alleen start de game niet? Zodra player 2 is uitgeladen staat er dat de host is gedisconnect. Erg irritant, kan dit komen doordat ik de Russische versie van het spel heb?
Ga naar region and language (tik regio in onder windows 7, of region natuurlijk), ga naar Keyboard en pas je keyboard aan naar United States-International.Robsel_NL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:59:
Ik heb net een nieuw toetsenbord, de logitech illuminated, en nu kan ik opeens niet meer springen tijdens het rennen, ik moet de ren knop dus echt loslaten voordat ie springt. Het probleem doet zich voor zonder en met de logitech drivers, en een andere usbpoort werkt ook niet... iemand?
Misschien staat hij daar verkeerd.
Nee die staat al zo helaas... Maar zeer bedankt voor je suggestie
Oke kan iemand me aub helpen want ik ben effe aant flippen.
Vandaag BF3 gaan halen.
Alles installeert goed... ik start het die origin ik klik op zowat alles beweegt. BF3 start niet op. Het erge is dat ik de sp al uitgespeeld heb via een gedownloade versie en alles werkte perfect... aan de pc zal het dus niet liggen.
Niettemin heb ik het volgende al gedaan :
- Drivers geupdate
- Reinstall
- Repair via origin
- Andere browser ( Chrome en Firefox )
- Punkbuster als admin uitvoeren
- Regedit fix
http://imageshack.us/photo/my-images/213/regeditc.png
http://imageshack.us/photo/my-images/818/installfolder.png
Wat er gebeurt als ik op eender welke server klik of op campaign :Eerst geeft hij volgende
http://imageshack.us/photo/my-images/684/onstart.png
daarna doet ie niets meer en blijft hij op joining server staan of initializing
Please help
Vandaag BF3 gaan halen.
Alles installeert goed... ik start het die origin ik klik op zowat alles beweegt. BF3 start niet op. Het erge is dat ik de sp al uitgespeeld heb via een gedownloade versie en alles werkte perfect... aan de pc zal het dus niet liggen.
Niettemin heb ik het volgende al gedaan :
- Drivers geupdate
- Reinstall
- Repair via origin
- Andere browser ( Chrome en Firefox )
- Punkbuster als admin uitvoeren
- Regedit fix
http://imageshack.us/photo/my-images/213/regeditc.png
http://imageshack.us/photo/my-images/818/installfolder.png
Wat er gebeurt als ik op eender welke server klik of op campaign :Eerst geeft hij volgende
http://imageshack.us/photo/my-images/684/onstart.png
daarna doet ie niets meer en blijft hij op joining server staan of initializing
Please help
Via de Tweakers.net V&A heb ik een Russische Origin-key gekocht en verzilverd in de Origin-software. De download en de installatie van het spel verliepen zonder problemen. Vervolgens heb ik het Engelse taalpakket gedownload en in de goede map geplaatst en in het register de taal gewijzigd. Tot zover alles goed.
Ik krijg het spel echter op geen manier aan de praat. Als ik via de snelkoppeling van Battlefield 3 opstart of via Origin, dan krijg ik de volgende foutmelding:
...://battlelog.battlefield.com/sso/Ciyvab et cetera
Toepassing is niet gevonden
Ik heb toen ergens de tip gelezen dat je bij opstartproblemen kunt proberen om het spel via de browser te starten door naar battlelog.battlefield.com te gaan, de plugin te installeren en dan op launch te klikken. Het spel start dan iets verder door, maar ik krijg dan hetzelfde scherm te zien als dat majic hierboven ook al aangaf. Wat ik op dat moment ook doe, het maakt niets uit. Tien minuten wachten, op elke denkbare knop rammen, er gebeurt gewoon niets. Punkbuster handmatig geüpdatet, Origin opnieuw geïnstalleerd, Battlefield 3 opnieuw geïnstalleerd, drivers van grafische kaart gedeïnstalleerd en de allernieuwste geïnstalleerd, geen verandering.
Ik heb een filmpje gemaakt waarin je duidelijk ziet wat er precies misgaat en op welk moment: http://www.youtube.com/watch?v=XSdtiZcPukA
Als iemand me hiermee kan helpen zou dat erg fijn zijn, want ik snap er zelf niks meer van.
Specs:
Asrock 970 Extreme4
AMD Phenom II X4 965 Black Edition
8GB RAM
Club3D AMD HD6950
Windows 7 Home Premium x64
EDIT: taal teruggezet naar Russisch en gestart als administrator maar geen verandering. Maar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor je reactie.
Ik krijg het spel echter op geen manier aan de praat. Als ik via de snelkoppeling van Battlefield 3 opstart of via Origin, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Ik heb toen ergens de tip gelezen dat je bij opstartproblemen kunt proberen om het spel via de browser te starten door naar battlelog.battlefield.com te gaan, de plugin te installeren en dan op launch te klikken. Het spel start dan iets verder door, maar ik krijg dan hetzelfde scherm te zien als dat majic hierboven ook al aangaf. Wat ik op dat moment ook doe, het maakt niets uit. Tien minuten wachten, op elke denkbare knop rammen, er gebeurt gewoon niets. Punkbuster handmatig geüpdatet, Origin opnieuw geïnstalleerd, Battlefield 3 opnieuw geïnstalleerd, drivers van grafische kaart gedeïnstalleerd en de allernieuwste geïnstalleerd, geen verandering.
Ik heb een filmpje gemaakt waarin je duidelijk ziet wat er precies misgaat en op welk moment: http://www.youtube.com/watch?v=XSdtiZcPukA
Als iemand me hiermee kan helpen zou dat erg fijn zijn, want ik snap er zelf niks meer van.
Specs:
Asrock 970 Extreme4
8GB RAM
Club3D AMD HD6950
EDIT: taal teruggezet naar Russisch en gestart als administrator maar geen verandering. Maar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor je reactie.
[ Voor 4% gewijzigd door FreddyFish op 10-11-2011 00:21 ]
alles afsluiten en dan starten met "run as admin" al geprobeerd?
wel een vage error. Hij wil ook niet in het russisch starten?
wel een vage error. Hij wil ook niet in het russisch starten?
[ Voor 19% gewijzigd door haarbal op 10-11-2011 00:11 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik heb een Russische Origin-key gekocht.
Als ik het spel nu in het russiche speel dan werkt het spel, maar als ik hem omzet naar Engels gebeurd er het volgende:
Bij de multipayer krijg ik een zwart scherm zonder geluid
Bij de singleplayer krijg ik te zien wat Majic ook te zien krijgt met op de vorige pagina, met achtergrond geluid.
Het licht dus aan het omzetten van taal maar hoe los ik dit op?
Als ik het spel nu in het russiche speel dan werkt het spel, maar als ik hem omzet naar Engels gebeurd er het volgende:
Bij de singleplayer krijg ik te zien wat Majic ook te zien krijgt met op de vorige pagina, met achtergrond geluid.
Verwijderd
dit heb ik dus ook gehad,ik heb alles gewoon maar opnieuw geninstaleerd en nu werkt het weer naa behoren.Maar ik hoop niet dat dat elke keer het geval isCompizfox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:37:
WTF, vandaag was er een update van Origin en die heeft BF3 verneukt?
Als ik het spel opstart via Battlelog (gewoon Join Server), dan start hij (zoals het hoort) Origin. Origin zegt dan dat hij BF3 gaat opstarten (zoals altijd nog). Dit venstertje verdwijnt, maar er gebeurt verder niets.
Als ik in de Taskmanager kijk zie ik dat het proces bf3.exe inderdaad verschijnt, maar al snel weer wordt afgesloten.
In Battlelog staat er al die tijd nog steeds als status "Joining Server..."
Gisteren werkte het nog prima!
Als ik in Event Log kijk staat er steeds dit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Faulting application name: bf3.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x4e9d3315 Faulting module name: Dx11Interceptor.dll, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x4eaab494 Exception code: 0xc0000005 Fault offset: 0x00003ee2 Faulting process id: 0x189c Faulting application start time: 0x01cc9ee7bdbc8c79 Faulting application path: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe Faulting module path: C:\Program Files\amBX\Gaming FXGen\win32\Dx11Interceptor.dll Report Id: fd3b7cd7-0ada-11e1-8294-0009dd501d55
amBX zit dus weer te fuckenEr was laatst nog een beta versie van amBX FXGen uitgekomen waardoor het werkte met BF3. Nu werkt het dus weer niet.
Ik heb het volgend probleem bij multiplayer.
Ik moet constant mijn loadout en mijn appearence instellen.
Hij houd tijdens het spel wel alles vast.
Als ik echter uitlog en opnieuw inlog, is alles weer naar de standaard gegaan.
Ook wachten op het saving knipperlichtje heeft geen zin.
Iemand enig idee.
Ik moet constant mijn loadout en mijn appearence instellen.
Hij houd tijdens het spel wel alles vast.
Als ik echter uitlog en opnieuw inlog, is alles weer naar de standaard gegaan.
Ook wachten op het saving knipperlichtje heeft geen zin.
Iemand enig idee.
@Dirtyharry: Zelfde probleem, heel soms is het zoals ik de laaste keer heb ingesteld maar meestal is mijn uitrusting weer default bij opnieuw opstarten 
Gelukkig is het alleen dat en niet de instellingen van de game.

YouTube: How to change Battlefield 3 Russian into English language fixSjembecks schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:15:
Dit & de comments lezen en je krijgt t gefixed, denk ik. Ga t iig ook testen.
Inderdaad o.a removeWAT zorgde voor veel problemen sinds bfbc2.FunFair schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:08:
Het realtek + punkbuster probleem gaat verder dan dat.
Het probleem treedt op bij 3 factoren
1. Punkbuster
2. Realtek onboard sound
3. Windows 7 gecrackt met bv. RemoveWAT.
Haal 1 van deze 3 weg en alles werkt als een zonnetje.
Ik draaide Windows 7 x64 met de removewat crack. Op non pb servers had ik geen probleem.
Met een USB geluidskaart had ik ook geen probleem.
Daarna een legale Windows 7 x64 geïnstalleerd... En geen probleem meer...
deze tip stond ergens onder een YouTube video en gek genoeg was dat het ook nog. Het heeft niet te maken met alleen een herinstallatie want dat had ik al eerder geprobeerd net de illegale versie.
ik weet niet of ik het mag zeggen maar Kuch kuch google Daz loader kuch kuch
problems be gone !
Ik heb ook een vreemd probleem met BF3:
Soms lijken de control in eens te veranderen: mijn gun blijft dan hangen en schiet zijn hele clip leeg. Dan reload, en weer de hele clip leeg. Ik kan dus niet stoppen met schieten, en op de linkermuis reageert het spel niet meer.
Als ik dan in een tank ga blijf ik, zonder ergens op te drukken, maar vooruit rijden. Alleen als ik S inhoud blijf ik stilstaan (maar rijd ik niet achteruit).
Probleem gaat pas over als ik de server rejoin. Iemand een idee?
Soms lijken de control in eens te veranderen: mijn gun blijft dan hangen en schiet zijn hele clip leeg. Dan reload, en weer de hele clip leeg. Ik kan dus niet stoppen met schieten, en op de linkermuis reageert het spel niet meer.
Als ik dan in een tank ga blijf ik, zonder ergens op te drukken, maar vooruit rijden. Alleen als ik S inhoud blijf ik stilstaan (maar rijd ik niet achteruit).
Ik heb al sinds de beta het probleem dat er zwarte randen om het beeld heen staan als ik BF3 full screen wil spelen. Het leek in de eerste instantie een underscan probleem, maar volgens mij wil BF3 draaien in 1080i inplaats van 1080p.
Ik heb een Samsung Syncmaster BX2431, aangesloten op HDMI op een ATI Radeon HD4870. Laatste drivers gedownload, instellingen aangepast in BF3 maar niets werkt. Ik moet nu geforceerd in windowed mode spelen. Opzich geen ramp maar leuk is anders. Op Google vind ik enorm weinig informatie over dit probleem, er zijn wel enkele mensen die het zelfde hebben maar nergens is een oplossing te vinden. Iemand ideeën?
Ik heb een Samsung Syncmaster BX2431, aangesloten op HDMI op een ATI Radeon HD4870. Laatste drivers gedownload, instellingen aangepast in BF3 maar niets werkt. Ik moet nu geforceerd in windowed mode spelen. Opzich geen ramp maar leuk is anders. Op Google vind ik enorm weinig informatie over dit probleem, er zijn wel enkele mensen die het zelfde hebben maar nergens is een oplossing te vinden. Iemand ideeën?
Beste mensen,
Battlefield 3 loopt in principe prima, totdat ik naar het bureaublad terug ga om iets te doen (iemand bellen met skype of teamspeak of e.d.) Als ik daarna terug ga naar BF krijg ik heel veel haperingen terwijl mijn framerate rond de 60-70 ligt (gemeten met fraps)
Ik heb geprobeerd:
-origin repair
-Ik had driver 11.10 preview 3, die heb ik verwijdert en 11.10 erop gezet
Ook stopt battlefield opeens met werken als ik voor de eerste keer BF opstart
specs:
x4 955 @ 3.8
MSI 6950 2GB
12GB
500 W CM
GA-MA-770-UD3 gigabyte moederbord
Battlefield 3 loopt in principe prima, totdat ik naar het bureaublad terug ga om iets te doen (iemand bellen met skype of teamspeak of e.d.) Als ik daarna terug ga naar BF krijg ik heel veel haperingen terwijl mijn framerate rond de 60-70 ligt (gemeten met fraps)
Ik heb geprobeerd:
-origin repair
specs:
x4 955 @ 3.8
MSI 6950 2GB
12GB
500 W CM
[ Voor 8% gewijzigd door ronalddus op 10-11-2011 12:31 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Niemandjasiccama schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:45:
Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Heb dit hele topic en Google al doorgespit maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem;
Bij mij bevriest het scherm in de Singleplayer van BF3.
De ene keer na een paar minuten, de andere keer pas na 15 minuten.
Kan alleen maar naar het taakbeheer en het spel dan sluiten, erg vervelend.
Heb al een paar mogelijke oplossingen geprobeerd:
- andere drivers: 11.8, 11.9 en 11.10
- 'bcedit' regel in DOS invoeren
- viritueel geheugen verhoogd
- zelfs een complete reinstall van W7
Is er iemand die toevallig dit probleem ook had en een oplossing heeft gevonden?
Gaat dus om de Singleplayer, daar gaat het bij mij al mis.
Specs:
Asus Sabertooth P67 V3.0
I5 2500K
2 x Sapphire HD6950 2GB (CF)
CM Silent Pro M700
Hoop dat iemand iets weet?
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Ik had ongeveer zon zelfde probleem in multiplayer.
Dit heeft het voor mij opgelost:
http://www.theblackduck.n...rums&file=viewtopic&p=239
Edit: Sorry zie net pas dat je dat al hebt gedaan.
Heb je 64bits windows? of 32 bit? want met 64 bit werkt die bcdedit niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Awaken1 op 10-11-2011 13:08 ]
Heb ik inderdaad ook heel vaak... Zet mijn pc nooit uit, maar in slaapstand. 9 van de 10x als ik hem eruit haal en het voor de eerste keer na ontwaken wil spelen, dan crasht BF3. Maar als ik hem afsluit en dan opstart is het probleem hetzelfde. Ligt dus niet aan het in slaapstand zetten.ronalddus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:29:
Beste mensen,
Ik heb geprobeerd:
-origin repair
specs:
x4 955 @ 3.8
MSI 6950 2GB
12GB
500 W CM
En als ik BF3 afsluit na een tijdje spelen, heeft mijn pc eerst een minuut nodig om weer 'bij te komen', alles loopt dan traag en als stroop. En dat ligt nou niet echt aan mijn systeem met een AMD 1055T en 6870. Bij andere games hebben daar geen last van.
Ik heb nog even 2 filmpjes om te vergelijken, beide gefilmd met fraps, full size 60 fps, high graphics, 1080pronalddus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:29:
Beste mensen,
Ik heb geprobeerd:
-origin repair
specs:
x4 955 @ 3.8
MSI 6950 2GB
12GB
500 W CM
64 players CQ Canals
Eerst voordat ik naar het bureaublad ga:
YouTube: BF3 lag dinges.mp4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P8yM7wJnBlI]
Dan daarna:
YouTube: BF3 lag test 2_2.mp4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4pI4nOtXyWk]
Het lijkt dan gewoon of mijn FPS is gehalveerd, terwijl die eerst relatief goed loopt voor een 64 players map op een druk stuk met fraps full size
[ Voor 11% gewijzigd door ronalddus op 10-11-2011 13:18 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Na nog even gezocht te hebben kwam ik eindelijk een oplossing tegen die werkteTigerXtrm schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:28:
Ik heb al sinds de beta het probleem dat er zwarte randen om het beeld heen staan als ik BF3 full screen wil spelen. Het leek in de eerste instantie een underscan probleem, maar volgens mij wil BF3 draaien in 1080i inplaats van 1080p.
http://www.rage3d.com/boa...?p=1335627702&postcount=7
Nee hoor, ik werk met 32-bit Windows 7Awaken1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:07:
[...]
Ik had ongeveer zon zelfde probleem in multiplayer.
Dit heeft het voor mij opgelost:
http://www.theblackduck.n...rums&file=viewtopic&p=239
Edit: Sorry zie net pas dat je dat al hebt gedaan.
Heb je 64bits windows? of 32 bit? want met 64 bit werkt die bcdedit niet.
Was voor mij helaas ook niet de oplossing.
Snap er niets van waarom mij scherm bevriest de hele tijd.
Heb voor mijn setup toch wel een goede voeding?
CM Silent M700 voor een CF HD6950 moet toch kunnen?
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Net een beta driver gepost in dat topic, maar die lost mijn probleem niet op.Snorro schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:41:
[...]
Nieuwe driverversies worden vaak gepost in het Nvidia nieuws/discussie topic hier op GoT. Probeer die in de gaten te houden zou ik zeggen!
Hallo Allemaal,
Ik heb even een vraagje:
Ik draai battlefield nu een aantal dagen op een machine met daarin:
i7 920 cpu op stock snelheden
GTX 560 TI Hawk videokaart (1gb geheugen)
6GB 1333mhz geheugen
Wat mij opvalt is dat ik op high settings (met AA op 0) soms een stottering heb. Ik heb het voornamelijk als ik voor de eerste keer spawn in een map en om me heen kijk. Hij stottert dan even en als ik een keer goed om me heen heb gekeken is het dan weg. Verder komen de stotteringen nog heel soms voor als ik gewoon op een grote open plek sta ofzo. Als ik dan plotseling omdraai stottert ie heel eventjes.
Het is allemaal niet extreem maar het valt me op omdat mijn broertje net een nieuwe pc heeft met daarin een GTX 560 Twin Frozr 2 (een tragere videokaart dus) en hij heeft hier geen last van. Hij heeft een i5 2500 CPU in deze pc (geen idee of dat er wat mee te maken heeft?).
We draaien beide de nieuwste videokaart drivers op windows 7 64 bit en we hebben ons systeem volledig opnieuw geinstalleerd voordat we BF3 zijn gaan installeren.
Wat zou bij mij het probleem kunnen veroorzaken?
Edit:
Het ligt echt niet aan de drivers en ook niet aan de voeding. Hier ben ik 100% zeker van.
Ik heb even een vraagje:
6GB 1333mhz geheugen
Wat mij opvalt is dat ik op high settings (met AA op 0) soms een stottering heb. Ik heb het voornamelijk als ik voor de eerste keer spawn in een map en om me heen kijk. Hij stottert dan even en als ik een keer goed om me heen heb gekeken is het dan weg. Verder komen de stotteringen nog heel soms voor als ik gewoon op een grote open plek sta ofzo. Als ik dan plotseling omdraai stottert ie heel eventjes.
Het is allemaal niet extreem maar het valt me op omdat mijn broertje net een nieuwe pc heeft met daarin een GTX 560 Twin Frozr 2 (een tragere videokaart dus) en hij heeft hier geen last van. Hij heeft een i5 2500 CPU in deze pc (geen idee of dat er wat mee te maken heeft?).
We draaien beide de nieuwste videokaart drivers op windows 7 64 bit en we hebben ons systeem volledig opnieuw geinstalleerd voordat we BF3 zijn gaan installeren.
Edit:
Het ligt echt niet aan de drivers en ook niet aan de voeding. Hier ben ik 100% zeker van.
[ Voor 4% gewijzigd door Nipje op 10-11-2011 14:36 ]
Voor het omzetten van de taal heb ik de volgende wijze gebruikt:Sjembecks schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:15:
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html
Het probleem is bij mij opgelost wat heb ik gedaan:
Ik heb het Update-En pack niet in:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Update\Patch\Data\Win32\Loc
maar in:
C:\Program Files\Origin Games\ BATTLEFIELD 3
geplaatst.
Daarna heb ik in het register gekeken daar bleek dat de benodigde keys bij mij in de map :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \EA-games\Battlefield 3
te staan. Deze heb ik gekopieerd naar de map:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \Electronic Arts\Battlefield 3
Ik quote mezelf maar even om zo het probleem en daaronder mijn oplossing te hebben staan, ik heb het spel namelijk aan de praat gekregen en wel in het Engels.FreddyFish schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:07:
Via de Tweakers.net V&A heb ik een Russische Origin-key gekocht en verzilverd in de Origin-software. De download en de installatie van het spel verliepen zonder problemen. Vervolgens heb ik het Engelse taalpakket gedownload en in de goede map geplaatst en in het register de taal gewijzigd. Tot zover alles goed.
Specs:
Asrock 970 Extreme4
8GB RAM
Club3D AMD HD6950
Ik was nog eens helemaal opnieuw begonnen met die taalbestanden en dit keer heb ik de video-tutorial gevolgd die te vinden is op http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html. De video wijkt iets af van wat er geschreven staat op die pagina en daardoor ging het bij mij waarschijnlijk fout. Het gaat mis bij stap 2 op die pagina. In de video wordt laten zien dat je de inhoud van het tweede .rar-archief (een map 'Update' en een bestand 'GDFBinary_en_US.dll) in de hoofdfolder van Battlefield 3 moet zetten (C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3), maar in de tekst staat het anders en verkeerd.
Degenen die dit of een soortgelijk probleem ervaren zou ik dus aanraden om nog eens heel goed te kijken naar of de bestanden allemaal wel op exact de goede plek staan.
Volg dus de video en niet de tekst.
Iedereen bedankt voor de input!
Is er met de nieuwste Origin update niet een fix geweest voor dat Russische key gebeuren? Ik zag er net toevallig wat over toen ik de update installeerde
Nvidia Beta
here.
New in Version 285.79
•Includes several bug fixes and performance improvements for Battlefield 3.
◦Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs.
◦Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs.
◦Fixes cases of black corruption lines/triangles with DirectX 10 GPUs.
•Fixes black screen during playback using Windows Media Center.
•Added or updated SLI profiles for the following games:
◦Aion v3.0
◦Anno 2070
◦Assassins Creed: Revelations
◦Bastion
◦Need for Speed: The Run
◦Payday: The Heist
◦The Adventures of Tintin
◦The Elder Scrolls 5: Skyrim
•Added or updated the following 3D Vision game profiles:
◦Airline Tycoon 2 – rated Fair
◦Assassin's Creed: Revelations – rated Good
◦Batman: Arkham City – updated rating to 3D Vision Ready
◦Deus Ex: Human Revolution – rated Excellent
◦The Elder Scrolls V: Skyrim – rated Excellent
◦FIFA 12 – rated Good
◦Hard Reset – updated rating to 3D Vision Ready
◦inMomentum – rated Fair
◦The Lord of the Rings: War in the North
◦Smash Cars – rated Fair
◦Two Worlds 2: Castle Defense – rated Good
◦Zombie Driver – rated Excellent
Other Details
•Includes HD Audio driver 1.2.24.0.
•Includes PhysX System Software 9.11.11.07.
here.
New in Version 285.79
◦Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs.
◦Aion v3.0
◦Anno 2070
◦Bastion
◦FIFA 12 – rated Good
◦inMomentum – rated Fair
◦Smash Cars – rated Fair
Other Details
Verwijderd
Update heeft wonderen gedaan op mijn GTX280, geen flikkeringen meer bij snel draaien, geen zwarte flkkeringen in ventielatischachten e.d. Echt een enorm verschil.Stronkie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:50:
Nvidia Beta
here.
New in Version 285.79
◦Aion v3.0
◦Anno 2070
◦Bastion
◦FIFA 12 – rated Good
◦inMomentum – rated Fair
◦Smash Cars – rated Fair
Other Details
nevermind. Opgelost
[ Voor 88% gewijzigd door Adel_F16 op 10-11-2011 21:37 ]
Had iemand anders vanavond ook problemen met battlog? Ik had de hele tijd gedoe met mensen die wel online waren maar voor mij niet of dat ik niet online was voor hun. En co-op wou gewoon niet opstarten. Met twee mensen geprobeerd en er gebeurde geen reet maar de multiplayer werkte wel gewoon.
Croissant in hand, I was alone.
Ja dat kwam hier ook voor.guReMcO schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:06:
Had iemand anders vanavond ook problemen met battlog? Ik had de hele tijd gedoe met mensen die wel online waren maar voor mij niet of dat ik niet online was voor hun.
Toevallig hier al een oplossing voor kunnen vinden ? Is specifiek iets wat bij russische versies voor komt...Sjembecks schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:15:
Heb hem niet zelf, maar is dus een vriend die dit probleem heeft..
Same here als bij een maat van mij Russische versie heeft wel geluid in mp en ziet aan het einde alleen de wolkjes meer niet.majic schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:17:
[...]
Toevallig hier al een oplossing voor kunnen vinden ? Is specifiek iets wat bij russische versies voor komt...
Heb hem niet zelf, maar is dus een vriend die dit probleem heeft..
Si vis pacem, para bellum
Bedankt, dan zit dus niet aan mij alleen.shaiwa887 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:46:
@Dirtyharry: Zelfde probleem, heel soms is het zoals ik de laaste keer heb ingesteld maar meestal is mijn uitrusting weer default bij opnieuw opstarten
ik krijg hem nog steeds net werkend. YouTube: Kanaal van wesleybor
Dit is wat er gebeurd
Dit is wat er gebeurd
Verwijderd
Sinds Origin zich bij mij gisteren heeft geupdate kan ik niet meer multiplayeren met BF3. Hij komt niet verder dan "connecting..." en dan krijg ik de melding "Game got disconnected: no reply from the server.". Voorheen deed hij het nog gewoon, maar na die laatste update niet meer. Iemand anders ook dit probleem?
edit: nevermind, hij doet het plotseling weer
edit: nevermind, hij doet het plotseling weer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 13:19 ]
Verwijderd
Hebben meer mensen opeens last van het probleem dat je om de haverklap gedisconnect wordt? Voorheen gebeurde dit nooit, en nu opeens aan de lopende band. 3 potjes spelen en dan zonder pardon terug naar desktop met de melding: "you were disconnected from the server" of "connection to ea server lost". Heel vaag.
Ik heb ook problemen,
Ik draai op high. Soepel. En dan na ongeveer 5 min. Loopt het beeldvast. Gaat naar zwart en dan terug naar windows. Niks dat het aankondigd.
Hopelijk weten jullie het! Vind het sonde van een geweldige game.
Ik draai op high. Soepel. En dan na ongeveer 5 min. Loopt het beeldvast. Gaat naar zwart en dan terug naar windows. Niks dat het aankondigd.
voor de russische versie:
heb al een pm verstuurd naar een andere user met de oplossing:
check goed je directories van de 2de taal pack
die is namelijk fout. je hebt de hele submap erin geflikkerd. foutje in de manual
heb al een pm verstuurd naar een andere user met de oplossing:
check goed je directories van de 2de taal pack
die is namelijk fout. je hebt de hele submap erin geflikkerd. foutje in de manual
Ik heb hetzelfde probleem als Plutonium64, alleen doet hij het hier nog steeds niet...
Hij komt niet verder dan "connecting..." en dan krijg ik de melding "Game got disconnected: no reply from the server.". Soms gaat ie wel verder maar dan krijg ik een zwart scherm, als ik dan taakbeheer start reageert battlefield niet meer.
Dit heb ik nu al een paar dagen, hiervoor deed hij het perfect, aan mijn systeem kan het niet liggen. Baal als een stekker!
Help a.u.b, bij voorbaat dank!
Hij komt niet verder dan "connecting..." en dan krijg ik de melding "Game got disconnected: no reply from the server.". Soms gaat ie wel verder maar dan krijg ik een zwart scherm, als ik dan taakbeheer start reageert battlefield niet meer.
Dit heb ik nu al een paar dagen, hiervoor deed hij het perfect, aan mijn systeem kan het niet liggen. Baal als een stekker!
Help a.u.b, bij voorbaat dank!
Vanuit Origin op BF3 plaatje rechter muisknop en installatie repareren optie kiezen (?)
Hielp bij mij na de laatste Origin update om de game weer werkend te krijgen.
Hielp bij mij na de laatste Origin update om de game weer werkend te krijgen.
Klinkt als oververhitting? Hoe warm wordt je GPU?Beekss schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:
Ik heb ook problemen,
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Thanks voor plaatsen hier!Stronkie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:50:
Nvidia Beta
here.
New in Version 285.79
Other Details
Heb hem er op gezet, maar helaas ook nu weer geen succes..
Na 15-20 spelen weer een freeze .. game stopt, geluid gaat nog ff door. Alleen harde reset helpt.
Ik ga het opgeven, heb geen zin meer in die sh*t, wil gewoon gamen ff en niet uren moeten zoeken en DMP files door spitten omdat ie vast loopt.
Tis dat ik een absolute n00b ben met FPS op xbox anders had ik die versie wel gekocht...
Succes iedereen met zelfde gedoe!
Hallo Allemaal,
Ik heb even een vraagje:
6GB 1333mhz geheugen
Edit:
Edit 2:
Ik heb de nieuwe Nvidia drivers geïnstalleerd en HT op mn CPU uitgezet maar toch merk ik nogsteeds helemaal aan het begin van een game als ik voor de eerste keer spawn en even om me heen kijk dat ik een klein beetje fps lagg heb. Als ik een keer goed overal heb gekeken is dit weg en komt het alleen heel soms ingame nog voor (een keer een stotter). herkent iemand dit en hoort dit voor een 560 TI hawk kaart zo te zijn? Settings staan nog op high en geen AA
Ik heb even een vraagje:
6GB 1333mhz geheugen
Edit:
Edit 2:
Ik heb de nieuwe Nvidia drivers geïnstalleerd en HT op mn CPU uitgezet maar toch merk ik nogsteeds helemaal aan het begin van een game als ik voor de eerste keer spawn en even om me heen kijk dat ik een klein beetje fps lagg heb. Als ik een keer goed overal heb gekeken is dit weg en komt het alleen heel soms ingame nog voor (een keer een stotter). herkent iemand dit en hoort dit voor een 560 TI hawk kaart zo te zijn? Settings staan nog op high en geen AA
Heb je een GTX560Ti?Beekss schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:
Ik heb ook problemen,
Ik heb dat probleem ook soms en ik heb een GTX 560 TI. Wat is daar mee dan Snorro?
Voor mensen die Asus GamerOSD hebben draaien , dit geeft harde conflicten met BF3...
Na dit van mijn systeem te hebben gehaald geen last meer van zwarte schermen etc.
Heeft zich bij mij kennelijk met de moederbord drivers mee geïnstalleerd.
Na dit van mijn systeem te hebben gehaald geen last meer van zwarte schermen etc.
Heeft zich bij mij kennelijk met de moederbord drivers mee geïnstalleerd.
Zo uit het niks sinds vandaag alleen maar problemen met BF3 
Join een server...niks aan de hand. Na een paar tellen af en toe lag gevolgt door een disconnect
Niks nieuws geinstalleerd. Paar keer rebooten helpt ook niet. Bah.
Edit:
Tip van hierboven om de BF3 install te repairen in Origin loopt uit op een onbruikbare installatie...
Hij ging wel het eea downloaden (48MB ofzo). Nadat dit klaar was kreeg ik in Battlelog de melding dat BF3 niet geinstalleerd is. Op de knop 'installeren' drukken in Origin helpt niet. Die knop blijft na de 'installatie' gewoon staan
Join een server...niks aan de hand. Na een paar tellen af en toe lag gevolgt door een disconnect
Niks nieuws geinstalleerd. Paar keer rebooten helpt ook niet. Bah.
Edit:
Tip van hierboven om de BF3 install te repairen in Origin loopt uit op een onbruikbare installatie...
Hij ging wel het eea downloaden (48MB ofzo). Nadat dit klaar was kreeg ik in Battlelog de melding dat BF3 niet geinstalleerd is. Op de knop 'installeren' drukken in Origin helpt niet. Die knop blijft na de 'installatie' gewoon staan
[ Voor 42% gewijzigd door agoNITE op 11-11-2011 22:15 ]
Hmm even een andere vraag:
Ik heb een gtx 560 ti Hawk en ik had de core van 950 naar 1000 mhz gezet. BF3 Crasht alleen als ik het bij deze settings hou. Ik krijg geen artifacts ofzo te zien maar het scherm van het spel wordt zwart en het lijkt alsof mijn afterburner de koeler weer reset naar auto (als ik hem handmatig op 100% heb gezet).
erg vreemd maar waar zou dit door kunnen komen?
Ik heb een gtx 560 ti Hawk en ik had de core van 950 naar 1000 mhz gezet. BF3 Crasht alleen als ik het bij deze settings hou. Ik krijg geen artifacts ofzo te zien maar het scherm van het spel wordt zwart en het lijkt alsof mijn afterburner de koeler weer reset naar auto (als ik hem handmatig op 100% heb gezet).
erg vreemd maar waar zou dit door kunnen komen?
is er ondertussen een oplossing voor het coop connect probleem?
ik heb een maatje in portugal met wie ik graag een potje BF3 coop wil spelen; het is echter maar 2 of 3x gelukt om een potje te starten.
op het web hebben mensen oplossingen gevonden door 'avast' uit te schakelen, maar die is bij ons niet geinstalleerd. ook de wel geinstalleerde antivirus, firewall of wat dan ook uitschakelen helpt niks.
upnp zou een probleem kunnen zijn; ziggo's modem staat standaard op upnp enabled.
enfin, wat zijn jullie ervaringen van coop met een friend? coop met een random persoon gaat trouwens altijd prima. maar dat 'random' doet teniet aan het hele coop verhaal.
ik heb een maatje in portugal met wie ik graag een potje BF3 coop wil spelen; het is echter maar 2 of 3x gelukt om een potje te starten.
op het web hebben mensen oplossingen gevonden door 'avast' uit te schakelen, maar die is bij ons niet geinstalleerd. ook de wel geinstalleerde antivirus, firewall of wat dan ook uitschakelen helpt niks.
upnp zou een probleem kunnen zijn; ziggo's modem staat standaard op upnp enabled.
enfin, wat zijn jullie ervaringen van coop met een friend? coop met een random persoon gaat trouwens altijd prima. maar dat 'random' doet teniet aan het hele coop verhaal.
Na wat googlen blijkt het een bekend probleem met (niet alle) 560Ti's en BF3 te zijn. Nvidia/EA+Dice zijn er van op de hoogte en ik lees nu al sinds de release dat ze met een fix op driverniveau bezig zijn maar tot op heden nog niks. Sowieso klote, maar bijna iedereen heeft er 'soms' last van, terwijl ik binnen een minuut naar mn desktop geflikkerd word, onspeelbaar dus. Ik zou er bijna MW3 van gaan aanschaffen...Nipje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:33:
[...]
Ik heb dat probleem ook soms en ik heb een GTX 560 TI. Wat is daar mee dan Snorro?
Nou heb h etzelfde probleem dus ook met MW3 en Elderscrolls V..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:54:
[...]
Thanks voor plaatsen hier!
Heb hem er op gezet, maar helaas ook nu weer geen succes..
Na 15-20 spelen weer een freeze .. game stopt, geluid gaat nog ff door. Alleen harde reset helpt.
Ik ga het opgeven, heb geen zin meer in die sh*t, wil gewoon gamen ff en niet uren moeten zoeken en DMP files door spitten omdat ie vast loopt.
Tis dat ik een absolute n00b ben met FPS op xbox anders had ik die versie wel gekocht...
Succes iedereen met zelfde gedoe!
De bekende sound ratel.. beng... screen uit.. COmputer hangt.. Videokaart fan draait als de gekte.. en dan alleen een harde reset helpt
Ik heb van alles al getest.. Maar ik ben bang dat het toch mijn video kaart is..
Ik heb een hele nacht die DX11 Heaven benchmark laten lopen en met VM de Video Ram getest.. allemaal geven ze geen errors.. Ook heb ik de voeding V12 lijn gemeten en getest tijdens het stressen en het spelen.. maar deze lijn is gewoon stabiel..
Ik ben ten einde raad
heb uit frustratie gewoon een nieuwe AMD MB en processor gehaald..
Heb jij er ook last van dat je heel soms een soort stotter hebt? Het is best minimaal maar het valt mij op aan het begin van de match en heel soms middenin ook eventjes.Snorro schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:01:
[...]
Na wat googlen blijkt het een bekend probleem met (niet alle) 560Ti's en BF3 te zijn. Nvidia/EA+Dice zijn er van op de hoogte en ik lees nu al sinds de release dat ze met een fix op driverniveau bezig zijn maar tot op heden nog niks. Sowieso klote, maar bijna iedereen heeft er 'soms' last van, terwijl ik binnen een minuut naar mn desktop geflikkerd word, onspeelbaar dus. Ik zou er bijna MW3 van gaan aanschaffen...
Ik snap hem even niet, je denkt dat je videokaart kapot is en koopt dan een AMD MB en processor?Stronkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:33:
[...]
heb uit frustratie gewoon een nieuwe AMD MB en processor gehaald..
Geef eens wat meer info over je HW dan?
Zoals gezegd, ik kan amper een minuutje spelen, dus daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.Nipje schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:33:
[...]
Heb jij er ook last van dat je heel soms een soort stotter hebt? Het is best minimaal maar het valt mij op aan het begin van de match en heel soms middenin ook eventjes.
Vandaag nog meer lopen testen met mijn 560 TI Hawk en ik heb echt aan het begin van de match fps drops na het spawnen. Ik snap er echt helemaal niets van, deze kaart zou goed moeten presteren en mijn broertje draait alles soepel op zijn systeem.
Ik weet niet wat ik er nog aan zou kunnne veranderen.. Iemand tips?
Ik weet niet wat ik er nog aan zou kunnne veranderen.. Iemand tips?
Connect problemen hier niet opgelost, gister leek hij het even te doen maar na twee potjes was het weer hetzelfde, ook na repareren van installatie. denk dat het met de servers te maken heeft.
BF3 Install repairen ging bij mij ook idd fout...agoNITE schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:59:
Edit:
Pas nadat ik hem er helemaal heb afgegooid en weer opnieuw had geïnstalleerd werkte het weer
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Vreemd, elke keer dat ik bf3 voor de eerste keer speel crashed het spel, heeft iedereen dit?
jep same. Scherm blijft zwart en doeiiiimegadoom schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:52:
Vreemd, elke keer dat ik bf3 voor de eerste keer speel crashed het spel, heeft iedereen dit?
Hier heb ik dus ook last van.
Het probleem is reeds bekend bij EA
Zie topic
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7690159.page
Verwijderd
Kan iemand mij helpen dit te doorgronden?
Ik speel al een tijd bf3, met weinig (helaas wel een aantal) problemen.
Nu wilde ik bf3 op m`n c: instaleren omdat dit een ssd is, lekker snel, dacht ik.
Bf3 verwijderd, opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Als ik nu via battlelog probeer te connecten propt windows me met de vraag dei wel allemaal kennen: "WIlt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen?" Dit had ik niet toen bf nog op mijn e: stond (en het wel werkte).
Terwijl ik gepropt wordt begint "joining server", maar dit blijft eeuwig, er gebeurd niets.
Kan iemand me vertellen waarom bf3 weigert te connecten als ik het vanaf m`n c start, maar het werkt wel als het van m`n e gestart wordt.....
Alvast bedankt!
Edit: ok, ben erachter, door zowel bf3.exe als origin.exe standaard als admin uit te voeren werkt het nu!, yey, weet iemand (windowsnub <--) hoe je die berichten van "wilt u dat dit programma wijziging aan brengt" 1x kun aanklikken en dan niet meer?
Ik speel al een tijd bf3, met weinig (helaas wel een aantal) problemen.
Nu wilde ik bf3 op m`n c: instaleren omdat dit een ssd is, lekker snel, dacht ik.
Bf3 verwijderd, opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Als ik nu via battlelog probeer te connecten propt windows me met de vraag dei wel allemaal kennen: "WIlt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen?" Dit had ik niet toen bf nog op mijn e: stond (en het wel werkte).
Terwijl ik gepropt wordt begint "joining server", maar dit blijft eeuwig, er gebeurd niets.
Kan iemand me vertellen waarom bf3 weigert te connecten als ik het vanaf m`n c start, maar het werkt wel als het van m`n e gestart wordt.....
Alvast bedankt!
Edit: ok, ben erachter, door zowel bf3.exe als origin.exe standaard als admin uit te voeren werkt het nu!, yey, weet iemand (windowsnub <--) hoe je die berichten van "wilt u dat dit programma wijziging aan brengt" 1x kun aanklikken en dan niet meer?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 21:21 ]
Nou het verhaal zit zo. Ik was al van plan een nieuwe pc te halen. Dit had ik dus gedaan met onderdelen..mdcobra schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:13:
[...]
Ik snap hem even niet, je denkt dat je videokaart kapot is en koopt dan een AMD MB en processor?
Geef eens wat meer info over je HW dan?
Hieruit blijkt dat ik de video kaart tot het uiterste getest heb.Stronkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:33:
[...]
Ik heb een hele nacht die DX11 Heaven benchmark laten lopen en met VM de Video Ram getest.. allemaal geven ze geen errors.. Ook heb ik de voeding V12 lijn gemeten en getest tijdens het stressen en het spelen.. maar deze lijn is gewoon stabiel..
Bovendien :
Ik heb nu :
Asus M4A87TD/USB3 Mainboard
AMD-64 AM3 BOX PhenomII X6 1100T 3,3 Processor
1600 8192MB 2KIT CORSAIR CL9 DDR 3 Memory
Club 3D- Ultrasilent GTX 560 1 Gig Videokaart
Soundblaster XFI Gamer.
Windows 7 64 bit Ulitmate
Waarvan dus de eerste 3 dingen nieuw zijn.
Ik heb alles nu geinstalleerd.. Windows loopt als een trein.. MAAR
BF3 crashed nog net zo hard met de TRR TRRR TRRR TRRR TRRR sound bug.. Dan een zwart Scherm.. Opspinnen videokaart Fan. Daarna een HARD POWER DOWN.. daarna opnieuw opstarten..
Nieuw is nu wel.. Ik krijg nu met windows foutreportage te zien dat er problemen waren met de Nvidia Driver.. (ik gebruik 285.62) en dat de driver niet meer reageerde.
Dus ja.. Ben al met Club 3D ook al aan het mailen.. Ik wil een nieuwe BIOS update hebben.. Het valt me ook op dat de FAN eigenlijk tijdens het spelen niet boven de 40% uitkomt.. De temp zit rond de 65-75... Lijkt me een beetje warm..
Ik weet het niet meer.. Ik denk idd..
Moet effe wachten tot steam Skyrim gedownload heeft ga ik dat gelijk proberen..
Ok update...
Single player BF3 werkt gewoon..
CoOp na een aantal dingen in mijn systeem veranderd te hebben werkt nu ook.. Vreemd.. Dan is mijn video kaart toch niet brak. Ik neem aan dat in Singleplayer en in CoOp dezelfde engine word gebruikt
[ Voor 17% gewijzigd door Stronkie op 13-11-2011 01:20 ]
sinds de laatste Origin update ondervind ik grote problemen bij het spelen...
als ik campaign, co-op of multiplayer probeer te doen start ie Origin op en start ook bf3, maar in taakbeheer zie ik dat bf3.exe na een paar seconden weer verdwijnt... en er blijft de hele tijd "joining server staan"
als ik campaign, co-op of multiplayer probeer te doen start ie Origin op en start ook bf3, maar in taakbeheer zie ik dat bf3.exe na een paar seconden weer verdwijnt... en er blijft de hele tijd "joining server staan"
Same here, ook na een repair en clean install van BF3Brian1454 schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:32:
sinds de laatste Origin update ondervind ik grote problemen bij het spelen...
* arjants calls it a day en gaat morgen nog es proberen

[ Voor 7% gewijzigd door arjants op 13-11-2011 01:42 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
65-75 is vrij koel voor een hedendaagse GPU.Stronkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:12:
Dus ja.. Ben al met Club 3D ook al aan het mailen.. Ik wil een nieuwe BIOS update hebben.. Het valt me ook op dat de FAN eigenlijk tijdens het spelen niet boven de 40% uitkomt.. De temp zit rond de 65-75... Lijkt me een beetje warm..
OK update zoveel.. Probleem nog niet opgelost.. Skyrim Crashde met de bekende bug en ook mijn MP van bf3 deed het weer niet. Viel me wel op dat Skyrim precies op dezelfde plek crashde als voorheen
Iemand ook enig idee waarom ik zelfs de Singleplayer niet kan spelen?jasiccama schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:45:
Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Heb dit hele topic en Google al doorgespit maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem;
Bij mij bevriest het scherm in de Singleplayer van BF3.
De ene keer na een paar minuten, de andere keer pas na 15 minuten.
Kan alleen maar naar het taakbeheer en het spel dan sluiten, erg vervelend.
Heb al een paar mogelijke oplossingen geprobeerd:
- andere drivers: 11.8, 11.9 en 11.10
- 'bcedit' regel in DOS invoeren
- viritueel geheugen verhoogd
- zelfs een complete reinstall van W7
Is er iemand die toevallig dit probleem ook had en een oplossing heeft gevonden?
Gaat dus om de Singleplayer, daar gaat het bij mij al mis.
Specs:
Asus Sabertooth P67 V3.0
I5 2500K
2 x Sapphire HD6950 2GB (CF)
CM Silent Pro M700
Hoop dat iemand iets weet?
En als je met 1 HD6950 kaart speelt? Je voeding zou het moeten trekken maar je weet het nooit.jasiccama schreef op zondag 13 november 2011 @ 09:18:
[...]
Iemand ook enig idee waarom ik zelfs de Singleplayer niet kan spelen?
Misschien iets wat te warm word?
nog steeds hetzelfde probleem dat bf3.exe 4 seconden in het taakbeheer verschijnt en daarna gewoon weer weggaat, bij zowel single als multiplayer
kan nergens op BF3 forums of Gathering er iets over vinden... wat is dit voor kutprobleem -.-
kan nergens op BF3 forums of Gathering er iets over vinden... wat is dit voor kutprobleem -.-
Heb je PCI-e geluidskaartje? En welke? Ik had wat probelemen met een X-fi. Sjek anders eens je onboard sound of als je al op onboard speelt een PCI-e soundkaartje erin proppe.
Whole lot of stars ***
Jup, hier ook nog steeds, ook na compleet opnieuw downloaden/installeren...Brian1454 schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:20:
nog steeds hetzelfde probleem dat bf3.exe 4 seconden in het taakbeheer verschijnt en daarna gewoon weer weggaat, bij zowel single als multiplayer
Heb de afgelopen dagen niets nieuws geïnstalleerd of geupdate..
HMMMM, ik sluit Xfire af en het werkt ineens?!
zelfs system restore geprobeerd zonder resultaat maar zonder Xfire start BF3 wel op!

[ Voor 18% gewijzigd door arjants op 13-11-2011 13:34 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik heb sinds gisteren de volgende error. Deze error krijg ik als ik een server wil joinen. Ik heb mijn drivers geüpdatet naar 285.79. Vandaag heb ik deze error al 5x gekregen.

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5Ghz
4GB RAM
NVIDIA GeForce GTX460 1GB
Windows 7 Home Premium 64-bit

4GB RAM
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En weer wat nieuws. Kan geen servers meer joinen en Battlelog lijkt 'bevroren' te zijn. GoTBF3 server #1 geeft al 10 minuten aan dat er maar 16 spelers actief zijn
NEEEEEEE!!!!! Sinds deze avond doet bf3 echt super vaag. Ik kan niks meer opstarten, dus geen sp, mp of coop. Hij zegt dan: ' Battlefield 3tm werkt niet meer'. ' S middags deed hij het nog wel... Al geprobeerd opnieuw te installeren, maar zonder succes...
E: boosdoener gevonden, xfire. Als je die gewoon afsluit doet het het perfect. Start je het weer op in een game krijg je weer stoped working.
E: boosdoener gevonden, xfire. Als je die gewoon afsluit doet het het perfect. Start je het weer op in een game krijg je weer stoped working.
[ Voor 22% gewijzigd door Flokman op 14-11-2011 16:40 ]
Dat heb ik nog niet geprobeert, ga ik nog even doenshaiwa887 schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:09:
[...]
En als je met 1 HD6950 kaart speelt? Je voeding zou het moeten trekken maar je weet het nooit.
Kaarten worden niet te warm volgens MSI AB, liggen rond de 60 graden.
Zelfde probleem hier. Krijg na joinen van de server dat bf3.exe opgestart word en daarna weer wordt afgesloten. Nieuwe installatie gedaan enz.. maar helaas! Hopelijk fixen ze het snel!
AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU
Dit heeft een aantal vrienden van mij geholpen dus bedankt voor de tiparjants schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:17:
[...]
HMMMM, ik sluit Xfire af en het werkt ineens?!
Bij mij zijn de problemen verholpen!
Ik draai een AMD phenom II x4 965, AMD Radeon HD 6850 (Cu-koeling), Corsair Dominator 4 gb 1600 mhz.
Ik speelde in win 7 32 bit. Had het probleem dat het spel plotseling crashde na ong 5 min. Zonder aanleiding. Heb nu zaterdag me pc opnieuw geinstalleerd op 64 bit ultimate en alles is verholpen. Superrr chill.
Ik draai een AMD phenom II x4 965, AMD Radeon HD 6850 (Cu-koeling), Corsair Dominator 4 gb 1600 mhz.
Ik speelde in win 7 32 bit. Had het probleem dat het spel plotseling crashde na ong 5 min. Zonder aanleiding. Heb nu zaterdag me pc opnieuw geinstalleerd op 64 bit ultimate en alles is verholpen. Superrr chill.
Ik heb dezelfde error gisteren een aantal keren gehad, idd ook gelijk geupdate naar 285.79 zonder resultaat. Even een reboot uitgevoerd en hierna de error nog 1x gehad waarna ie ineens weer werkte.RobinNL schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:11:
Ik heb sinds gisteren de volgende error. Deze error krijg ik als ik een server wil joinen. Ik heb mijn drivers geüpdatet naar 285.79. Vandaag heb ik deze error al 5x gekregen.
[afbeelding]
4GB RAM
Probeer eens je driver te verwijderen en opnieuw te installeren?RobinNL schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:11:
[afbeelding]
4GB RAM
Eindelijk een tijdje mijn nieuwe computer in gebruik.
i5 2500k @4.5 GHz 8GB ram en 1x 6970 videokaart. Loopt allemaal perfect op ultra zonder MSAA (60+ fps) Echter zodra ik als sniper door de 12x scope ga kijken en in mindere mate ook de 8x scope, dan halveert mijn framerate! Zo heb ik 70/80 fps en ingezoomd opeens nog maar 35!! Dit merk je alleen bij grote maps, zoals caspian border/ Kharg island / Firestorm. Kleine maps hebben dit helemaal niet.
Het schijnt dat dit alleen bij ati kaarten gebeurt.
De oplossing is het volgende, verlaag de terrain quality van ultra of high naar medium. Bij medium neemt de fps zelfs toe als je via scope kijkt!!! Dit lijkt mij een driver issue / BF3 bug??
Hoewel ik absoluut geen verschil zie in medium/ultra terrain quality vind ik het toch jammer dat ik iets op mijn ultra machine naar medium moet zetten
Hebben jullie hier ook last van? Please check dit mbv fraps. Je moet inzoomen op een gebied ver weg
Ik gebruik ooverigens catalyst 11.10 met CAP4 (zonder cap 4 zelfde probleem trouwens)
i5 2500k @4.5 GHz 8GB ram en 1x 6970 videokaart. Loopt allemaal perfect op ultra zonder MSAA (60+ fps) Echter zodra ik als sniper door de 12x scope ga kijken en in mindere mate ook de 8x scope, dan halveert mijn framerate! Zo heb ik 70/80 fps en ingezoomd opeens nog maar 35!! Dit merk je alleen bij grote maps, zoals caspian border/ Kharg island / Firestorm. Kleine maps hebben dit helemaal niet.
De oplossing is het volgende, verlaag de terrain quality van ultra of high naar medium. Bij medium neemt de fps zelfs toe als je via scope kijkt!!! Dit lijkt mij een driver issue / BF3 bug??
Hoewel ik absoluut geen verschil zie in medium/ultra terrain quality vind ik het toch jammer dat ik iets op mijn ultra machine naar medium moet zetten
Hebben jullie hier ook last van? Please check dit mbv fraps. Je moet inzoomen op een gebied ver weg
Ik gebruik ooverigens catalyst 11.10 met CAP4 (zonder cap 4 zelfde probleem trouwens)
Is er al een oplossing bekend voor de zwarte schermen tijdens het laden van multiplayer levels? (Na het laten zien van de stats wisselt de map en hou ik een zwart scherm, geen loading icoon rechtsonder en ook geen saving message rechtsboven.)
Ik heb dit namelijk zo'n beetje elke keer dat de map wisselt en wordt het een beetje zat om telkens opnieuw de hele game te moeten starten. (Irritant om telkens 3 mins later op servers te zijn als mn teammates.)
Ik heb dit namelijk zo'n beetje elke keer dat de map wisselt en wordt het een beetje zat om telkens opnieuw de hele game te moeten starten. (Irritant om telkens 3 mins later op servers te zijn als mn teammates.)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:43:
Ik kan helemaal niet vooruit wandelen. Het probleem wordt al duidelijk zodra het menu opent: het lijkt alsof een toets wordt ingedrukt waardoor het spel telkens door het menu scrollt terwijl ik helemaal niets ingedrukt houd.
Ingame loopt mijn mannetje telkens achteruit, vooruit wandelen gaat helemaal niet.
Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn? Het gebeurt ook wanneer het toetsenbord en de muis niet aangesloten zijn.
Ik heb een vergelijkbaar probleem in het single player tanklevel. Ik kan alleen achteruit rijden in de tank en links en rechts zijn ook omgewisseld.Stoffa schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:45:
Ik heb ook een vreemd probleem met BF3:
Nu heb ik wel keymappings waar ik niks in had veranderd voor de zekerheid gereset maar dat helpt niet.
Uiteraard ook gegoogled maar kom er niets over tegen. Iemand bekend met dit issue?
ps: dit is gewoon een gekochte retail dvd versie uit de winkel.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ik begin me er steeds meer aan te ergeren: ik kan de SP makkelijk op ultra draaien met 30-60 fps.
maar zodra ik de MP speel, na 5 min gamecrash.
MP @ medium gaat wel zonder ook maar èèn keer te crashen.
gtx275, x4 810, 3.2 gb ram (32 bit)
ora et labora
Wordt je videokaart niet te heet?mrc4nl schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:50:
ik begin me er steeds meer aan te ergeren: ik kan de SP makkelijk op ultra draaien met 30-60 fps.
Verwijderd
alle driver geupdate?,temperaturen blijven binnen normale waardes en ook de voltages?.
Watvoor voeding zit er in het systeem?
De game nogal gevoelig is voor fouten in hardware,maar ook veranderingen in software,dus check alles even na.
En wat een verschil trouwens tussen het laden vanaf een ssd of een hdd.Bij deze game is het nladen vanaf een ssd veel korter
.
De game nogal gevoelig is voor fouten in hardware,maar ook veranderingen in software,dus check alles even na.
En wat een verschil trouwens tussen het laden vanaf een ssd of een hdd.Bij deze game is het nladen vanaf een ssd veel korter

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 11:49 ]
Verwijderd
instaleer eerst opnieuw de drivers,maar ook de game,bf3 wil wel eens moeilijk doen als je wat aan drivers verandert.En update ook de direct xRobinNL schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:11:
[afbeelding]
4GB RAM
Mijn vorige probleem is verholpen, er bleken files corrupt na het downloaden.
Maar nu heb ik heet volgende probleem alweer; wanneer ik een server wil joinen via battlelog blijft hij staan op "joining".. ik heb het zelfs een half uur aan laten staan zo! Er gebeurt niets, en EA kon mij ook geen oplossing bieden.
Wat ik gedaan heb:
- Router reset (slappe suggestie van EA)
- Game opnieuw gedownload en geïnstalleerd
- De browsers Chrome en Firefox allebei opnieuw geïnstalleerd
- Tegen mijn PC getrapt
Echter nergens succes mee geboekt.
Maar nu heb ik heet volgende probleem alweer; wanneer ik een server wil joinen via battlelog blijft hij staan op "joining".. ik heb het zelfs een half uur aan laten staan zo! Er gebeurt niets, en EA kon mij ook geen oplossing bieden.
Wat ik gedaan heb:
- Tegen mijn PC getrapt
[ Voor 3% gewijzigd door jediah op 14-11-2011 13:41 ]
Meer mensen die last hebben van de melding:
Connection with the server timed out?
Soms krijg ik die melding gewoon tijdens het spelen en word ik eruit gegooit.
De server heeft echter geen connectie problemen, want andere spelers blijven gewoon connected.
De server heeft echter geen connectie problemen, want andere spelers blijven gewoon connected.
niet toevallig een teamkill gemaakt op dat moment?Sanny_83 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:15:
Meer mensen die last hebben van de melding:
Ik zat gisteren op een hardcore server met friendly fire, 64 players, metro conquest...
durf geen granaat te gooien daar.. je wordt per direct gekickt met die melding of iets dat erop lijkt.
Wel vreemd trouwens dat ik COD MW3 dit weekend gewoon uitgespeeld heb zonder vastlopers of iets dergelijks.shaiwa887 schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:09:
[...]
En als je met 1 HD6950 kaart speelt? Je voeding zou het moeten trekken maar je weet het nooit.
Lijkt mij dat de kaarten dan niet te warm worden en dat het met BF3 toch ergens anders aan ligt...
Heb je een firewall / anti spyware / virus achtigen actief ? zo ja sluit die eens af.jediah schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:40:
Mijn vorige probleem is verholpen, er bleken files corrupt na het downloaden.
Wat ik gedaan heb:
- Tegen mijn PC getrapt
Heb je Pbsetup handmatig gedraait ? ( soms wil het updaten op één of andere manier niet fijn als PB het zelf doet )
Iemand?Shodan schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:33:
Eindelijk een tijdje mijn nieuwe computer in gebruik.
Ja, die heb ik helemaal uitgezet, tevens pbsetup gedaan.jterpstra schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:40:
[...]
Heb je een firewall / anti spyware / virus achtigen actief ? zo ja sluit die eens af.
Heb je Pbsetup handmatig gedraait ? ( soms wil het updaten op één of andere manier niet fijn als PB het zelf doet )
ik heb de nieuwste nvidia driver (285.79)Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:43:
alle driver geupdate?,temperaturen blijven binnen normale waardes en ook de voltages?.
En wat een verschil trouwens tussen het laden vanaf een ssd of een hdd.Bij deze game is het nladen vanaf een ssd veel korter.
prik moet ook genoeg zijn 680 watt (18A per kanaal)
temps lijken me oke, ik hoor de fans van graka niet sneller draaien.
ik blijf nog wel ff trouw aan de hdd, ik kan wachten
en hoe check ik veranderingen in software?
ora et labora
Je kan kijken of er fouten in hardware zitten via device manager. Als er ergens bij een device een vraagteken of een uitroepteken staat dan is er een fout in die hardware
Verwijderd
nou ik bedoel dan vooral,wanneer je een driver hebt vervangen,b.v voor je vga dan is het niet onverstandig om het spel ook opnieuw te instaleren,mrc4nl schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:22:
[...]
ik heb de nieuwste nvidia driver (285.79)
prik moet ook genoeg zijn 680 watt (18A per kanaal)
temps lijken me oke, ik hoor de fans van graka niet sneller draaien.
ik blijf nog wel ff trouw aan de hdd, ik kan wachten
en hoe check ik veranderingen in software?
ik heb zelf namelijk al een paar keer gehad,dat ik b.v de driver svan de audio kaart had vernieuwd,het spel niet meer wou opstarten.
Je weet neem ik ndat je nu de beta drivers gebruikt neem ik aan,heb je de nieuwste final driver al geprobeerd?En update handmatig je direct x bestanden,
Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.