Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik kom dus niet in die chat en ik word helemaal gek van dat muziekje op de hotline van EA =S

* Decennia zit er even helemaal doorheen. |-)

EDIT: BLIJHEID, Het is gelukt. Had @live.nl gezet inplaats van @hotmail.com >___>

[ Voor 21% gewijzigd door Decennia op 03-11-2011 21:11 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Ook met de oude drivers hetzelfde verhaal. Wat moet ik nu? Spel voor niks gekocht denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met al mijn problemen in live chat ingegaan van EA, en op alles zeiden ze dat de patch waar mee ze bezig zijn het gaat fixen. Wachten I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik een post geplaatst waarin ik aangaf dat bij mij het spel na ong tien minuten de computer rebooten. dus zwart scherm en dan restart naar bios, zonder BSOD.
Bleek dat mijn PSU qua wattage het minimum was voor de HD 6870 die ik erin had gezet. zeker gezien de CPU intensiteit van BF3
Heb vandaag een nieuwe PSU geinstalleerd en het probleem is compleet verholpen. Zelfs screentearing en andere glitches zijn weg.
Had een 500 watt zallman heb er een 700 watt OCZ ingezet.

Ik weet dat er een aantal mensen hier ook dit probleem hebben, dus dit is een mogelijke fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er meer mensen die na joinen met de ps3 een vastloper krijgen die alleen oplost met een reset van je ps3?

Dubbelpost zegt een melding me... Beetje kneuzig van de site, ik zit immers in een ander topic nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Patientzero schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:01:
dat moet je invoeren bij command als admin :)
Dus nogmaals dames en heren, krijg je bf3.exe crash tijdens gamen.. voer dit even in, in command
bcdedit /set increaseuserva 2500
en restart je pc ff.
gr.
Dit daarstraks gedaan en ik moet zeggen, sindsdien geen crash meer gehad.
Wel een rush game met heel veel lag maar daarna TDM, een game of 5 zonder crash.
Ik durf het niet te hopen maar ik heb zo lang zonder crash nog niet kunnen gamen.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Mentgeak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:40:
[...]

Ik had precies hetzelfde telkens.
Je kan via de softwarelijst naar de AMD catalyst install manager gaan en klik je op wijzigen. Dan kan je handmatig die Display driver en Catalyst Control Center uninstallen.
Hier kan je de oude driver vinden: http://support.amd.com/us...es/radeonaiw_vista64.aspx
Keertje rebooten en het moet werken. Mocht het niet werken en de map weer blijft hangen kan je nog altijd via taakbeheer het spel sluiten, scheelt je weer een keer opnieuw opstarten ;)

Succes!
Werkt perfect die 11.8 driver. Heb zojuist 2,5 uur op een server gezeten zonder dat hij ook maar 1x bleef hangen tijdens de map change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 13:07
Mijn Battlefield loopt niet zoals het hoort. In iedere game (zowel in MP als in SP) crasht het spel naar de desktop en blijft het draaien in de achtergrond, zonder dat ik het weer kan terughalen. Het is al talloze keren gebeurd, slechts 2x kreeg ik een errormessage, hier screenshots daarvan:

http://i43.tinypic.com/qzlrfs.jpg
http://i41.tinypic.com/2h2owtz.jpg

Mijn videokaart is een GTX560Ti en ik heb de laatste drivers geïnstalleerd. Heb alleen MW2 als ander spel geprobeerd, daar heb ik geen problemen en wordt de videokaart max 50 graden.
Herkent iemand dit probleem en is hier misschien een (bekende) fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
@Hierboven: Ik vind op internet iets over een verkeerde resolutie. Controleer even of je resolutie van BF3 overeenkomt met die van je monitor.

Even mijn specs en probleem:
Core i7 860 @ Stock 2,8Ghz
4GB Kingston DDR3-1333
HD5850 1GB @ 765MHz
Resolutie: 1280 x 1024

De recommended instellingen is alles high + motion blur. Ik heb AA defferred OFF, AA post HIGH en AF 8x. FPS hangt gemiddeld rond de 30, met zakkers naar 18. Af en toe stotters van het geluid. Vrij irritant.
En nu het eigenaardige: Mijn CPU load zit constant strak tegen de 100% aan.
Ik heb Catalyst 11.9 en 11.10 geprobeerd en er zit geen verbetering in.

Volgens mij is dat erg ongebruikelijk, zeker gezien de betrekkelijk lage resolutie. Ik heb even gezocht, maar ik zie dit probleem alleen voorkomen bij oudere generatie CPU's op HD-resoluties met Ultra instellingen en dan word geadviseerd de videoinstellingen terug te schroeven. Lijkt me niet nodig met mijn specs. Ook uitzetten van Hyperthreading blijkt een te verwaarlozen effect te hebben. Het zal toch ergens anders in zitten.

Wie heeft er verder nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Maranello schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:58:
@Hierboven: Ik vind op internet iets over een verkeerde resolutie. Controleer even of je resolutie van BF3 overeenkomt met die van je monitor.

Even mijn specs en probleem:
Core i7 860 @ Stock 2,8Ghz
4GB Kingston DDR3-1333
HD5850 1GB @ 765MHz
Resolutie: 1280 x 1024

De recommended instellingen is alles high + motion blur. Ik heb AA defferred OFF, AA post HIGH en AF 8x. FPS hangt gemiddeld rond de 30, met zakkers naar 18. Af en toe stotters van het geluid. Vrij irritant.
En nu het eigenaardige: Mijn CPU load zit constant strak tegen de 100% aan.
Ik heb Catalyst 11.9 en 11.10 geprobeerd en er zit geen verbetering in.

Volgens mij is dat erg ongebruikelijk, zeker gezien de betrekkelijk lage resolutie. Ik heb even gezocht, maar ik zie dit probleem alleen voorkomen bij oudere generatie CPU's op HD-resoluties met Ultra instellingen en dan word geadviseerd de videoinstellingen terug te schroeven. Lijkt me niet nodig met mijn specs. Ook uitzetten van Hyperthreading blijkt een te verwaarlozen effect te hebben. Het zal toch ergens anders in zitten.

Wie heeft er verder nog een idee?
Heb je dat getest of gelezen?

Bij mij scheelde het ongeveer 15 frames toen ik HT uit had gezet (i2600K).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
ChojinZ schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:06:
[...]
Heb je dat getest of gelezen?

Bij mij scheelde het ongeveer 15 frames toen ik HT uit had gezet (i2600K).
Gelezen. Maar ik vind nergens een verband tussen dat en de CPU bijna constant op 99-100%? Ik ga het vanavond eens proberen.

Krijg het apenzuur 8)7 Als ik mij taakbeheer van gister nog weet te herinneren zag Windows 7 maar 2 cores. Het kwartje viel net ineens. Blijkt een bekend probleem van dit moederbord te zijn. Damn, volgens mij draai ik al een tijdje zo zonder iets gemerkt te hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Maranello schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:24:
[...]

Gelezen. Maar ik vind nergens een verband tussen dat en de CPU bijna constant op 99-100%? Ik ga het vanavond eens proberen.

Krijg het apenzuur 8)7 Als ik mij taakbeheer van gister nog weet te herinneren zag Windows 7 maar 2 cores. Het kwartje viel net ineens. Blijkt een bekend probleem van dit moederbord te zijn. Damn, volgens mij draai ik al een tijdje zo zonder iets gemerkt te hebben. |:(
ik wou net zeggen.. een I7 en dan op 100% cpu met bf3.... dat klopt nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:22
-Edwin- schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:27:
[...]

Ik heb inderdaad een HD4870. Ik zal het eens proberen zo.
Ik heb er met de nieuwste driver ook geen last meer van.
Gisteren 6 uur lang geen 1 crash gehad. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 04-11-2011 10:43 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Patientzero schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:01:

Dus nogmaals dames en heren, krijg je bf3.exe crash tijdens gamen.. voer dit even in, in command
bcdedit /set increaseuserva 2500
en restart je pc ff.
Dit heeft bij mij in iedergeval geholpen!!!! Eerst crashte BF3 om de 15 minuten, nu totaal NIET meer! _/-\o_

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Rudios schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:03:
[...]

Dit heeft bij mij in iedergeval geholpen!!!! Eerst crashte BF3 om de 15 minuten, nu totaal NIET meer! _/-\o_
Geldt dit ook voor bf3 crash tijdens het connecten met de servers?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Ik heb een probleem met battlefield 3:

Soms krijg ik groene knipperend beeld af en toe door het spel heen, net of 1 frame helemaal groen is van de 40 per seconden. Iemand anders hier last van?

Heb 1000w voeding, 580gtx met 8gb geheugen en een i7 870.

Alle drivers zijn up to date van de nvidia site (gisteren nog gedaan). maar resultaat is hetzelfde.
Kaart wordt niet te heet overigens.

Iemand anders hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Gatygun schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:11:
Ik heb een probleem met battlefield 3:

Soms krijg ik groene knipperend beeld af en toe door het spel heen, net of 1 frame helemaal groen is van de 40 per seconden. Iemand anders hier last van?

Heb 1000w voeding, 580gtx met 8gb geheugen en een i7 870.

Alle drivers zijn up to date van de nvidia site (gisteren nog gedaan). maar resultaat is hetzelfde.
Kaart wordt niet te heet overigens.

Iemand anders hetzelfde probleem?
probleem heeft bijna iedereen.

heet screen tearing. kan je weinig aan doen. heeft met drivers te maken die niet optimaal nog werken voor bf3
je kan vertical sync aan zetten. dat helpt voor heel veel mensen. maar kan je minder fps van krijgen.
( met vsync aan is je fps max aantal Hz van je scherm, dus staat je scherm op 60Hz kan je max 60 fps halen met vsync aan)

tis niks ernstigs, je gfx kaart of de rest van je pc zijn niet kapot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:14:
[...]

probleem heeft bijna iedereen.

heet screen tearing. kan je weinig aan doen. heeft met drivers te maken die niet optimaal nog werken voor bf3
je kan vertical sync aan zetten. dat helpt voor heel veel mensen. maar kan je minder fps van krijgen.
( met vsync aan is je fps max aantal Hz van je scherm, dus staat je scherm op 60Hz kan je max 60 fps halen met vsync aan)

tis niks ernstigs, je gfx kaart of de rest van je pc zijn niet kapot ofzo.
Ah top, ik speel op een resolutie van 1920x1200 en met v-sync komt me fps op een groot deel onder de 30 terecht ( aangezien ik ook nog 2 andere schermen aan heb staan met meuk ( zoals films ) dus v-sync zit er niet in.

dacht dat me kaart alweer brak begon te worden :P hoopte op driver probleem. bedankt voor je reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Maranello schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:58:
De resolutie staat goed.
Gister nog op Nvidia forum gevonden dat het blijkbaar een bekend 560Ti (icm BF3) probleem is (http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=213893). Hopelijk word hier aan gewerkt en komt Nvidia snel met een hot fix driver!
Één ding dat daar staat heb ik nog niet geprobeerd, namelijk het underclocken van mn gpu naar 820MHz. Ik gebruik hier altijd Rivatuner voor, maar die herkent mn driver niet als ik hem opstart?? Maargoed, dit hoort meer thuis in een 560Ti topic denk, dus ik zal daar eens gaan rondvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen meer mensen hun settings gewoon niet wijzigen zonder gevolgen? Ik kan dus geen enkele setting wijzigen zonder een zwart scherm te krijgen (geen grafische settings, geen key bindings veranderen, niets). Als ik dit toch doe krijg ik een zwart scherm en moet ik óf de game afsluiten, óf tig keer alt+enter drukken. Geen van beiden geeft een goed resultaat, want zodra ik de game weer speel is m'n scherm blurry (trilt een beetje, die refresh rate lijkt niet goed te zijn ofzo). Wat ik vervolgens moet doen is de 4 bestanden in: C:\...doc&settings\user\bf3\settings verwijderen. Dan start de game weer in de aanbevolen standaardinstellingen op en kan ik zonder problemen spelen. Maar kan dus nog steeds geen settings veranderen. Hebben meer mensen hier last van? Of hoe is dit op te lossen? Ik draai de nieuwste drivers van amd op een hd6950, amd 955 @ 3,2 ghz en 4 gig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

tboheeren schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:04:
[...]

Geldt dit ook voor bf3 crash tijdens het connecten met de servers?
Geen idee, maar het is het proberen in ieder geval waard!! Wie weet helpt het jouw ook. Suc6

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:41:
Kunnen meer mensen hun settings gewoon niet wijzigen zonder gevolgen? Ik kan dus geen enkele setting wijzigen zonder een zwart scherm te krijgen (geen grafische settings, geen key bindings veranderen, niets). Als ik dit toch doe krijg ik een zwart scherm en moet ik óf de game afsluiten, óf tig keer alt+enter drukken. Geen van beiden geeft een goed resultaat, want zodra ik de game weer speel is m'n scherm blurry (trilt een beetje, die refresh rate lijkt niet goed te zijn ofzo). Wat ik vervolgens moet doen is de 4 bestanden in: C:\...doc&settings\user\bf3\settings verwijderen. Dan start de game weer in de aanbevolen standaardinstellingen op en kan ik zonder problemen spelen. Maar kan dus nog steeds geen settings veranderen. Hebben meer mensen hier last van? Of hoe is dit op te lossen? Ik draai de nieuwste drivers van amd op een hd6950, amd 955 @ 3,2 ghz en 4 gig geheugen.
bij andere posts die ik tegenkomen gebruiken mensen 3th party bf3 configuratie programmaatjes, die openen gewoon je cfg files en doen daar de instellingen zodat het niet meer ingame hoeft. dan schijnt het goed te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik heb een vraag met betrekking tot het spelen van CO-OP. Ik kan niet joinen met een vriend.
- Multiplayer werkt zonder problemen
- Single player werkt ook zonder problemen.

Wanneer wij een CO-OP game creëren lijkt het allemaal goed op te starten, echter komt er vervolgens een melding dat de game is gecancelled. De verbinding is verbroken.

Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattijsken
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:32:
Als ik het spel wil spelen zegt ie: There is a problem with your game's setup, please reinstall your game. Nu heb ik hem al opnieuw geinstalleerd, windows vista sp2 voor 64bit geinstalleerd, graka drivers zijn nu up to date. En nog kan ik niet spelen, weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Kijk eens of je in /system32 de file ''xinput9_1_0.dll'' hebt staan en/of in /SysWOW64? Als je bvb. op een server 2008 r2 installatie draait, heb je die standaard niet. Hele avond zitten zoeken waarom men nieuwe pc die error kwam geven en even die file handmatig toevoegen loste het op bij mij. Voor exacte instructies ff googlen best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 07-07 23:52
Terugkomend op de 11.8 driver met de vga HD4870. In eerste instantie dacht ik dat het probleem daarmee verholpen was omdat ik 3 uur lang op een server had lopen knallen. Daarnet even op een GoT server gespeeld en opnieuw vastlopers tijdens de map change :'( Het lijkt ook veel vaker voor te komen op GoT servers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best triest dat er mensen zijn die zitten te janken over de kleinste dingetjes. Wees blij dat je kan spelen in tegenstelling tot andere mensen die het spel al 8 dagen hebben en nog steeds niet 1 potje gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met Battlefield 3: als ik hem wil downloaden dan sluit Origin zichzelf volledig af, ik heb van alles geprobeert: Cash legen / 2 X opnieuw geinstaleerd 2 x op een andere schijf / heb hem met complicatie laten draaien van Windows Xp tot Vista, om het completer te maken begint Origin met voorberijden en dan sluit hij zichzelf af na een paar Seconden ( +/-10 ) ik ben ten einde raad...
De beta heb ik ook al niet kunnen downloaden, ik kreeg toen de melding 111 probeer het later nog eens, heb ik hier 60euro voor betaald? ;w

Mijn Broer heeft hem wel zonder problemen kunnen downloaden, zou het misschien aan mijn internet liggen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:41:
1 format c:/
2 nieuwe drivers installen
3 alle crap windows beveiliging/firewall uitzetten
4 hij loopt als een tiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Mijn code voor de PC werkt niet! Alles geprobeert, het is de limited edition...
Alsjeblieft stuur me een PM als je een oplossing weet, anders ga ik over een paar uurtjes terug naar de winkel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik heb al sinds 27 oktober de game maar hij wil niet starten
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HYUFGYVN.jpg

Ik heb alles geupdate niks werkt. wie o wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:04:
Best triest dat er mensen zijn die zitten te janken over de kleinste dingetjes. Wees blij dat je kan spelen in tegenstelling tot andere mensen die het spel al 8 dagen hebben en nog steeds niet 1 potje gespeeld hebben.
Best triest dat je na 8 dagen nog steeds het spel niet aan de gang krijgt en hier moet gaan zitten janken tegen mensen die problemen ervaren in een topic die over problemen gaan?

Als je het spel niet aan de gang krijgt ga dan inplaats van zitten "janken" op een forum eerst is bij jezelf kijken. En kan je er echt zelf niks aan doen, zou je dan is niet het spel terug brengen naar de winkel? of misschien je geld recallen bij je bank omdat je er toch niks aan heb in plaats van andere mensen "triest" te gaan zitten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
wesleybor schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:46:
[afbeelding]

Ik zou zeggen, verwijder origins is en probeer het opnieuw. als je op battlefield 3 plaatje in origins klikt dan moet er een website opstarten waarvan je het spel opstart. Misschien dat je eerst je plugin moet update van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
wesleybor schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:46:
[afbeelding]

bij mij moest ik het spul de 1e keer met admin rechten runnen. Dat al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 05-11-2011 15:38 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
admin rechten. sorry wat bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:15

Rick-Jan

always connected

Vind battlefield een leuk spel, maar heb bij elke game connection to server timed out. En nog van dat soort verbindingsproblemen. Ping van de server is gewoon laag, game loopt ook soepel, geen downloads oid aan, enig idee? gebruik MSE, firewall is uit, net als upnp in de router. kan ong 10 minuten gamen, dan krijg ik time out. wie weet een oplossing?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
Rick-Jan schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:03:
Vind battlefield een leuk spel, maar heb bij elke game connection to server timed out. En nog van dat soort verbindingsproblemen. Ping van de server is gewoon laag, game loopt ook soepel, geen downloads oid aan, enig idee? gebruik MSE, firewall is uit, net als upnp in de router. kan ong 10 minuten gamen, dan krijg ik time out. wie weet een oplossing?
volgens mij staat de oplossing gewoon op de officiele forum

poorten openzetten van BF3 en linken naar je pc

en waarom hebben ze de Q key hard coded?
echt irrirant aangezien ik gewend bent om te strafen met q

[ Voor 8% gewijzigd door SonyEricsson op 05-11-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook af en toe last van?

http://www.flickr.com/pho...3/sizes/o/in/photostream/

alles outlined a la borderlands, komt niet heel vaak voor.. maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:48:

ziet er wel vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:48:

:D

Ik zou er bijna de PC versie voor kopen! Dat ziet er vet uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:58
wesleybor schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:03:
admin rechten. sorry wat bedoel je
ga naar de battlefield 3 snelkoppeling (of de exe zelf), rechtermuis, run as administrator.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:47

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Ik heb vandaag de game installed. Battlelog zegt dat ik aan het spelen ben, maar ik heb alleen een zwart scherm, met geluid van de game.. Is er iemand die een fix weet? Ik heb google natuurlijk al afgezocht, maar ik heb geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
jediah schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:59:
Ik heb vandaag de game installed. Battlelog zegt dat ik aan het spelen ben, maar ik heb alleen een zwart scherm, met geluid van de game.. Is er iemand die een fix weet? Ik heb google natuurlijk al afgezocht, maar ik heb geen oplossing gevonden.
heb je russische versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Nu online
Dibbuz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:41:
[...]

Dit daarstraks gedaan en ik moet zeggen, sindsdien geen crash meer gehad.
Wel een rush game met heel veel lag maar daarna TDM, een game of 5 zonder crash.
Ik durf het niet te hopen maar ik heb zo lang zonder crash nog niet kunnen gamen.
Laatste update, game crashes sinds de bdedit oplossing: 0,nada.
Helemaal happy _/-\o_

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Dibbuz schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:07:
[...]

Laatste update, game crashes sinds de bdedit oplossing: 0,nada.
Helemaal happy _/-\o_
ik heb dus ook die bcdedit userva whatchamacallit gedaan, en hij crashed idd niet meer.
Wel heb ik nu, dat na een poosje spelen, het spel ineens ff naar windowed, en terug naar fullscreen springt. ( volgens mij precies op zo'n punt dat 'ie normaal gesproken gecrashed zou zijn )

jij dat ook?

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Ik heb regelmatig dat ik als ik Bf3 afsluit of even naar de battlelog ga ik een melding van Aero heb.
Deze zou te weinig geheugen beschikbaar hebben en of ik naar basic wil schakelen.

In game is mijn 8 gb geheugen voor 75% vol. Zou toch genoeg over moeten zijn voor of mis ik iets hier.
Of is dit gewoon een kwestie van overbodige processen en services afsluiten?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06
ionicdog schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:59:
Ik heb regelmatig dat ik als ik Bf3 afsluit of even naar de battlelog ga ik een melding van Aero heb.
Deze zou te weinig geheugen beschikbaar hebben en of ik naar basic wil schakelen.

In game is mijn 8 gb geheugen voor 75% vol. Zou toch genoeg over moeten zijn voor of mis ik iets hier.
Of is dit gewoon een kwestie van overbodige processen en services afsluiten?
Ik heb precies hetzelfde... Er zou toch ergens een optie moeten zijn dat Aero zichzelf niet afsluit oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
na wat googlen zou aero zich zelf moeten uitschakelen. Je kan aero uiteraard ook disablen als je bf3
opstart, door de bf3.exe aan te passen in de prop.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom crashed BF3 ALTIJD de eerste game die ik join? dan staat er "Playing" in battlelog maar BF3 start niet, ik zie wel het spel icoontje in de taakbalk maar als ik er op klik reageert BF3 niet meer en kreeg ik devolgende foutmelding:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e9d3315
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e9d3315
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0001c6ec
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
haarbal schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:29:
[...]

ga naar de battlefield 3 snelkoppeling (of de exe zelf), rechtermuis, run as administrator.
Nee werkt ook niet. Maar kreeg nu wel een melding. "Fout tijdens het starten"

Ik word er niet vrolijk van. Al van alles geprobeerd wil er misschien iemand mee kijken met Teamviewer

[ Voor 15% gewijzigd door wesleybor op 06-11-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 10:42

InFamous

excommunicado

Ik heb momenteel een probleem waar ik zelf even niet meer uit kom,

Zodra ik BF3 opstart is er niks aan de hand, maar meestal zodra de server een map change krijgt dan crasht heel me pc en reboot daarna gelijk. Zodra ik terug ben in windows geeft hij aan bluescreen, echter is daar niks van terug te vinden in mijn logs. Het rare is ook het kan uren goed gaan maar ook bij het eerste potje al fout gaan.

Wat ik zelf al heb gedaan:
Eventuele overclock uitsluiten.
Drivers geupdate.
CCC verwijderd en alleen drivers behouden(CCC zorgde ook voor narigheid)
Google geraadpleegd, niks gevonden wat precies mijn probleem beschrijft.
PB geupdate.
Firewall uitgeschakeld
Virusscanner uitgeschakeld.
CFX Disabled.

Zelf vermoed ik dat mijn display driver crasht en een bsod veroorzaakt (geen idee waarom er niks van terug te vinden is in mijn logs).

Eventuele specs:
I7 980x @ 4,5Ghz
Asus Re3
Corsair dominator 12GB 1866mhz
2x HD 5970 @ 1000 Core /1250 Mem

Temperaturen zijn inorde en voeding is toereikend genoeg.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:40:

Zodra ik BF3 opstart is er niks aan de hand, maar meestal zodra de server een map change krijgt dan crasht heel me pc en reboot daarna gelijk. Zodra ik terug ben in windows geeft hij aan bluescreen, echter is daar niks van terug te vinden in mijn logs. Het rare is ook het kan uren goed gaan maar ook bij het eerste potje al fout gaan.

Drivers geupdate.
PB geupdate.
Firewall uitgeschakeld
CFX Disabled.

Zelf vermoed ik dat mijn display driver crasht en een bsod veroorzaakt (geen idee waarom er niks van terug te vinden is in mijn logs).

Eventuele specs:
I7 980x @ 4,5Ghz
Asus Re3

Ik denk inderdaad dat het met je display drivers te maken heeft. Heb je al geprobeerd met andere catalist drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:20:
[...]

Ik denk inderdaad dat het met je display drivers te maken heeft. Heb je al geprobeerd met andere catalist drivers?
Ja, met 11.10, 11.9 en zelfs 10.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 vraagje:

Allereest Battlefield 3 , wat een mega chille spel !!

Mijn vraag is alsvolgt , ik speel nu een tijdje battlefield 3 , maar soms vliegt ik er tijdens het spelen uit.
Battlefield staat dan wel nog gewoon in taakbeheer op actief.
En onderin de balk ook nog.
Maar hij doet niks, ik moet dan eerst alt tab om op het bureaublad te komen.
Ik krijg geen errors of niks.

Aan de pc kan het niet liggen lijkt me , is een i7 2600k met een GTX 560 TI en een MSI p67A-C43 met 10GB ram.

Ook komt er soms nog een rara / vage piep uit de boxen ........

Waar kan dit aan liggen , hoop dat iemand een oplossing heeft !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Voor mensen met het probleem dat het spel crasht met zwart beeld wanneer het spel is afgelopen. Probeer dit eens:
http://www.youtube.com/watch?v=coD2QpUd-tc

Ik ga het nu zelf uitproberen!

EDIT: Heeft bij mij dus niet geholpen. Ik word schijtziek van dat spel..

[ Voor 15% gewijzigd door -Edwin- op 07-11-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:26:
Ik heb 1 vraagje:

Mijn vraag is alsvolgt , ik speel nu een tijdje battlefield 3 , maar soms vliegt ik er tijdens het spelen uit.

Aan de pc kan het niet liggen lijkt me , is een i7 2600k met een GTX 560 TI en een MSI p67A-C43 met 10GB ram.

ik zou zeggen zoek eens een andere driver voor je geluid? als je boxen raar doen als bf3 crashed kan het daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Het is me eindelijk gelukt! Je moet Origin in-game uitzetten. Daar wilde ik het echter niet bij laten. Het bleek dat mijn BF om de één of andere vage reden in een andere map was geïnstalleerd dan Origin Games. Na een herinstallatie van Origin en Battlefield werkt alles dan eindelijk! Ik hoefde ook geen rare trucjes meer uit te voeren zoals het trademark logotje verwijderen.

Het enige, maar dat ligt aan mijn pc, is dat het spel vaak midden in de game uitvalt. Maar dit gebeurt ook in andere games en ik ben druk bezig met het oplossen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Edwin.

Dat is m.b.t. de error 'there's something wrong with youre game's setup, please reinstall youre game'?

Ik ben hem namelijk ook opnieuw aan het downloaden, dit duurt alleen een eeuwigheid. Origin knikkert telkens mijn internetverbinding eraf tijdens het downloaden. Hij begint goed om dan terug te lopen in de dowloadsnelheid totdat er niks meer over is, hij 'zuigt' als het ware mijn internetverbinding leeg :/

Afgelopen vrijdagmiddag over een periode van 5 uur slechts 7 % opgeschoten... :'-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:37:
@Edwin.

Dat is m.b.t. de error 'there's something wrong with youre game's setup, please reinstall youre game'?

Ik ben hem namelijk ook opnieuw aan het downloaden, dit duurt alleen een eeuwigheid. Origin knikkert telkens mijn internetverbinding eraf tijdens het downloaden. Hij begint goed om dan terug te lopen in de dowloadsnelheid totdat er niks meer over is, hij 'zuigt' als het ware mijn internetverbinding leeg :/

Afgelopen vrijdagmiddag over een periode van 5 uur slechts 7 % opgeschoten... :'-(
Nee. IK kon het spel wel gewoon starten. Maar na elke potje liep mijn hele pc vast en kreeg ik zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:26:
Ik heb 1 vraagje:

Eindelijk iemand met precies hetzelfde probleem als ik. Ik heb zelf alleen geen piep uit de boxen. Ik heb al een hoop mogelijke oorzaken uitgesloten en mbv google een hoop andere mensen met hetzelfde probleem gevonden. Het schijnt dat dit een driver probleem is specifiek met de 560Ti. Naar verluid zijn EA en Nvidia hard aan het werk aan een hotfix. Ik kan niet wachten iig, want ik heb de 'crash' iedere keer binnen 1 minuut spelen en het spel is zodoende onspeelbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg
  • Laatst online: 11-07 11:56

wyg

Hallo allen,

Ook ik heb problemen met BF3 en wel in de vorm van BSOD's. Tot op heden ben ik er nog niet achter wat de reden is van de BSOD's. Meestal kan ik een potje of 4/5 spelen, dan komt de eerste. Na een reboot is het vaak nog maar 1 potje of zelfs maar een paar minuten voor de volgende BSOD.

Allereerst heb ik gekeken naar mijn grafische kaart (4870). Maar zelfs met alles op low en alle toeters en bellen uit en een belachelijk lage resolutie van 1280x1024 blijft mijn pc crashen. GPU-z erbij getrokken. Alles wordt flink onder load gezet door dit spel, maar niet iets wat mijn pc niet aankan. Ook de processor draait op 100% continue.

Een rondje over het internet leert dat ik zeker niet de enige ben. Veel mensen hebben bij BF3 last van BSOD's waar ze dat anders nooit hebben. Het gebeurd bij oudere en bij nieuwere rigs. Ik heb allerlei oplossing voorbij zien komen, van onderklokken tot driver updates etc, maar niks helpt op één ding na.

Voor zover nu duidelijk is lijkt BF3 een serieus probleem te hebben met audio drivers en dan vooral die van Realtek. Zelfs EA heeft al bevestigd dat hier naar gekeken wordt. Mensen die de audiodrivers de-installeren hebben geen crashes of wat zo-ever meer. Uiteraard is het niet leuk spelen zonder audio, maar dan weten we in ieder geval of daar 'het' probleem zit.
Ik ga het vanavond zelf even proberen, ben benieuwd! Zodra ik meer weet dan post ik dat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Krijg steeds you were disconnected from EA online sinds vanmorgen.
Kan geen potje meer spelen vliegt er meteen uit, zijn er toevallig server problemen? Voorheen altijd kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:12

SomerenV

It's something!

Voor iedereen die last heeft van de bug waarbij heel je computer vastloopt (hardlock, geluid dat hangt) heb ik mogelijk de oplossing. Ik had er zelf ook last van en kon 1 ronde met geluk spelen waarna de crash weer z'n kop op stak. Voor zover ik heb begrepen komt het door de Realtek onboard geluidskaart/chip in combinatie met Punkbuster. Ik heb zelf ook Realtek en heb net 4 rondes zonder enige problemen gespeeld (Rush en Conquest, 4 verschillende maps).

Check dit even, mij heeft het geholpen. Het gaat over BFBC2, maar is blijkbaar ook van toepassing op BF3. Bij stap twee moet je bepaalde bestanden verwijderen (die van het screenshot) maar die zijn er niet. Ik heb dat kleine stukje dus overgeslagen, maar dat maakt verder niks uit. Veel succes!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 11-09 13:37
Ik heb "Can you run it" gebruikt om te kijken of mijn PC het kan draaien (mijn eerste vraag is of dit betrouwbaar is).
alles was goed behalve pixel en vertex shader version.
is dit gewoon kwestie van een driver update of zit er meer achter (heb radeon HD 4890)
ik had BF3 gedownload om zeker te weten of ik hem kon draaien of niet, maar ik kreeg dus een foutmelding:
The procedure entry point CreateDXGIFactory1 could not be located in the dynamic link library dxgi.dll
hopelijk kunnen jullie me helpen want ik wil deze game graag kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
YouR schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:24:
Ik heb "Can you run it" gebruikt om te kijken of mijn PC het kan draaien (mijn eerste vraag is of dit betrouwbaar is).
alles was goed behalve pixel en vertex shader version.
is dit gewoon kwestie van een driver update of zit er meer achter (heb radeon HD 4890)
ik had BF3 gedownload om zeker te weten of ik hem kon draaien of niet, maar ik kreeg dus een foutmelding:
The procedure entry point CreateDXGIFactory1 could not be located in the dynamic link library dxgi.dll
hopelijk kunnen jullie me helpen want ik wil deze game graag kopen!
BF3 draait goed op een HD4890, op g2play (of zie legaal gamekey kopen topic) kan je goedkoop het spelletje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 11-09 13:37
Maks schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:27:
[...]

BF3 draait goed op een HD4890, op g2play (of zie legaal gamekey kopen topic) kan je goedkoop het spelletje kopen.
okey, bedankt :) zal wel ff via pricewatch kijken waar die het goedkoopst is.
ik neem trouwens aan dat quad core en 4GB ram ook goed zit, gezien de minimale eisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje kerel voor de reactie, dat scheelt me een hoop zoek werk.
Je weet niet waar ik die info kan volgen wanneer dit probleem is opgelost ???
Snorro schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:21:
[...]

Eindelijk iemand met precies hetzelfde probleem als ik. Ik heb zelf alleen geen piep uit de boxen. Ik heb al een hoop mogelijke oorzaken uitgesloten en mbv google een hoop andere mensen met hetzelfde probleem gevonden. Het schijnt dat dit een driver probleem is specifiek met de 560Ti. Naar verluid zijn EA en Nvidia hard aan het werk aan een hotfix. Ik kan niet wachten iig, want ik heb de 'crash' iedere keer binnen 1 minuut spelen en het spel is zodoende onspeelbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ik heb momenteel vreemde problemen met mijn muis.
Soms als ik het spel opstart en de game in ga, lijkt het alsof mijn muis helemaal naar rechts beweegt, want het beeld blijft naar rechts spinnen/tollen. Ik kan er niets aan doen.
Het gebeurt soms ook als ik even alt-tab en dan weer terug keer. Wat dan ook wel eens gebeurt is dat ik niets meer kan aanklikken in het menu. Muis bewegen werkt wel, maar iets selecteren niet, ook niet met het toetsenbord...
Iemand ervaring met deze problemen?
Systeem: Acer Aspire 5750G (i7-2630QM, 8GB DDR3, GT540M 2GB, Intel Postville SSD).\
Muis: Logitech Performance MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste game zegt ie joining/playing maar lukt niet
2e wel is altijd alles flawless, why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:34:
Dankje kerel voor de reactie, dat scheelt me een hoop zoek werk.
Je weet niet waar ik die info kan volgen wanneer dit probleem is opgelost ???

[...]
Nieuwe driverversies worden vaak gepost in het Nvidia nieuws/discussie topic hier op GoT. Probeer die in de gaten te houden zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Bij de campaign mode en dan het het derde level, waarbij je het euronext gebouw moet enteren kom ik niet verder wanneer je een level omhoog gaat en door een groene deur heen moet. Ik krijg geen action symbool te zien om deur in te trappen? Tevens werkt de co op mode niet bij mij, hij start op maar ik kan niks doen het toetsenboard valt uit.... Alleen handmatig afsluiten werkt dan nog? Weet iemand oplossingen hiervoor, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Niet ernstig, wel irritant: Als ik de game start via Battlelog, start deze altijd geminimaliseerd. Dan moet ik er dus eerst op klikken in de taakbalk om te kunnen beginnen. Het zou makkelijker zijn als die zelf naar de voorgrond springt. Ik weet dat je bij snelkoppelingen "maximized" als parameter mee kan geven, maar omdat de Battlelog browser plug-in zelf direct de executable start werkt dat niet. De resolutie staat op native en fullscreen mode staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:40:

Drivers geupdate.
PB geupdate.
Firewall uitgeschakeld
CFX Disabled.

Eventuele specs:
I7 980x @ 4,5Ghz
Asus Re3

REPOST:
Gister heb ik een post geplaatst waarin ik aangaf dat bij mij het spel na ong tien minuten de computer rebooten. dus zwart scherm en dan restart naar bios, zonder BSOD.
Bleek dat mijn PSU qua wattage het minimum was voor de HD 6870 die ik erin had gezet. zeker gezien de CPU intensiteit van BF3
Heb vandaag een nieuwe PSU geinstalleerd en het probleem is compleet verholpen. Zelfs screentearing en andere glitches zijn weg.

Ik weet dat er een aantal mensen hier ook dit probleem hebben, dus dit is een mogelijke fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Laatst online: 20:41
kipusoep schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:20:
Ik heb momenteel vreemde problemen met mijn muis.
Soms als ik het spel opstart en de game in ga, lijkt het alsof mijn muis helemaal naar rechts beweegt, want het beeld blijft naar rechts spinnen/tollen. Ik kan er niets aan doen.
Het gebeurt soms ook als ik even alt-tab en dan weer terug keer. Wat dan ook wel eens gebeurt is dat ik niets meer kan aanklikken in het menu. Muis bewegen werkt wel, maar iets selecteren niet, ook niet met het toetsenbord...
Iemand ervaring met deze problemen?
Systeem: Acer Aspire 5750G (i7-2630QM, 8GB DDR3, GT540M 2GB, Intel Postville SSD).\
Muis: Logitech Performance MX
Heb je misschien een joystick of iets dergelijks aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
DaanJordaan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:11:
[...]

Heb je misschien een joystick of iets dergelijks aangesloten?
Nope, had zoiets inderdaad op internet gelezen. Verder weinig informatie over dit probleem te vinden.
Verdere info:
Windows 7 x64
Raw mouse aan en uit geprobeerd
Bij muis in Windows staat aanwijzer verbeteren uit
In Setpoint staat aanwijzerversnelling ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:14:
[...]

REPOST:

Hey bedankt voor het meedenken, maar mijn voeding is niet het probleem (silverstone strider 1500watt v2). Andere spellen en grafische benchmarks heb ik nergens last van. Daarnast gebeurt het bij mij altijd bij een map change.

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 08-11-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:30:
[...]

Hey bedankt voor het meedenken, maar mijn voeding is niet het probleem (silverstone strider 1500watt v2). Andere spellen en grafische benchmarks heb ik nergens last van. Daarnast gebeurt het bij mij altijd bij een map change.
Okay voeding klinkt RUIM! voldoende.
ik moet zeggen dat tot ik m'n nieuwe GPU inbouwde en bf3 speelde ik nooit reboots heb gehad met 3 jaar oude 500w voeding. alleen bf3 haalt het slechtse in elk systeem naar boven volgens mij. maar het is idd niet aannemelijk dat dit bij jou ook is met 1500watt strider.

Mischien heb je memory dat instabiel is, heb wel eens gelezen dat niet goed functionerend ram geheugen ook tot reboots kan leiden. zeker als het tijdens laadmomenten gebeurt. is misschien iets om te checken.
Memtest en/of reepjes 1 voor 1 testen.

Verder veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:31:
[...]

Okay voeding klinkt RUIM! voldoende.
ik moet zeggen dat tot ik m'n nieuwe GPU inbouwde en bf3 speelde ik nooit reboots heb gehad met 3 jaar oude 500w voeding. alleen bf3 haalt het slechtse in elk systeem naar boven volgens mij. maar het is idd niet aannemelijk dat dit bij jou ook is met 1500watt strider.

Mischien heb je memory dat instabiel is, heb wel eens gelezen dat niet goed functionerend ram geheugen ook tot reboots kan leiden. zeker als het tijdens laadmomenten gebeurt. is misschien iets om te checken.
Memtest en/of reepjes 1 voor 1 testen.

Verder veel succes ermee.
Ik heb van alles al geprobeerd, ander mem, andere videokaarten, alles op stock snelheden laten draaien etc etc. Maar niks blijkt te werken. Alle benchmarks programma's lopen soepel en voltooien zonder problemen, cpu is prime 95 stabiel, gpu's stressen met furmark haalt ook niks uit. Temperaturen kan het ook niet aan liggen, ik begin steeds meer te denken dat het spel gewoon niet helemaal lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

En als je je onboard geluidskaart even uitschakelt in de bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ApC_IcE schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:16:
En als je je onboard geluidskaart even uitschakelt in de bios?
Dat zou ik nog even kunnen proberen, maar het lijkt erop dat er een mem leakage optreedt, met 6GB gebeurt het sneller als 12GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
Hallo mensen ik ben echt radeloos. 50 euro weg voor een game die ik niet aan de gang kan krijgen.
alles geinstalleerd. connect met origin en als ik dan op spelen druk laad hij niet naar battlelog.
Wie wil mijn helpen pm me even of bor_99@hotmail.com. Dan hoor ik jullie denken ga naar het EA helpcentre maar me Engels is 0.00

Alvast iedereen dan

systheem: Phenom X4 955BE
5770 CF
4GB dominator
xonar D2pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Het realtek + punkbuster probleem gaat verder dan dat.
Het probleem treedt op bij 3 factoren

1. Punkbuster
2. Realtek onboard sound
3. Windows 7 gecrackt met bv. RemoveWAT.

Haal 1 van deze 3 weg en alles werkt als een zonnetje.
Ik draaide Windows 7 x64 met de removewat crack. Op non pb servers had ik geen probleem.
Met een USB geluidskaart had ik ook geen probleem.

Daarna een legale Windows 7 x64 geïnstalleerd... En geen probleem meer...
deze tip stond ergens onder een YouTube video en gek genoeg was dat het ook nog. Het heeft niet te maken met alleen een herinstallatie want dat had ik al eerder geprobeerd net de illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:12

SomerenV

It's something!

SomerenV schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:49:
Voor iedereen die last heeft van de bug waarbij heel je computer vastloopt (hardlock, geluid dat hangt) heb ik mogelijk de oplossing. Ik had er zelf ook last van en kon 1 ronde met geluk spelen waarna de crash weer z'n kop op stak. Voor zover ik heb begrepen komt het door de Realtek onboard geluidskaart/chip in combinatie met Punkbuster. Ik heb zelf ook Realtek en heb net 4 rondes zonder enige problemen gespeeld (Rush en Conquest, 4 verschillende maps).

Check dit even, mij heeft het geholpen. Het gaat over BFBC2, maar is blijkbaar ook van toepassing op BF3. Bij stap twee moet je bepaalde bestanden verwijderen (die van het screenshot) maar die zijn er niet. Ik heb dat kleine stukje dus overgeslagen, maar dat maakt verder niks uit. Veel succes!
Normaals voor degene met crash problemen en dan specifiek met Punkbuster en Realtek. Bij mij heeft het geholpen _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Avira Antivirus heeft zojuist bf3.exe (originele game) bestempeld als malware. WTF.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
peakaboo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:31:
Nog meer mensen die geen coop games kunnen hosten/spelen met vrienden, maar wel via public match?

Telkens wanneer we dit proberen begint de map te laden (loading...) en daarna COOP game was cancelled (you have been disconnected from the server)... Wordt er gek van :(
Sterker nog, ik kan helemaal geen coop games spelen. Online werkt allemaal prima verder maar coop werkt gewoon niet.

Zie de volgende errors langskomen: "could not join server (6)", could not connect, coop game cancelled.

dit al geprobeerd
- al deze poorten open gezet: https://help.ea.com/article/online-ports-for-battlefield-3
- firewall uit
- antivirus uit
- origin en bf3 in admin mode gestart
- Chrome, firefox en IE

Het betreft een gloednieuw systeem met intel i5 2500k, 8GB geheugen, HD5870, windows 7 64 bit, alle drivers up to date.

Op internet zijn er zat mensen te vinden met vergelijkbare problemen maar oplossingen zijn er niet.

Heb EA al een mail gestuurd, nu maar afwachten of zij het weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
Als ik mijn bullguard security aan heb staan kan ik het spel niet opstarten, (hij start op zich wel op maar in de achtergrond die ik niet naar voren kan halen, te zien ook in taskmanager) kom al niet op battlelog, als ik firewall etc uitzet dan gaat alles zoals het hoort. Ik heb in de firewall wel een regel voor origin en battlefield.exe voor toestaan.

Wat zie ik over het hoofd? Ik zou toch graag mijn beveiligingsprogramma actief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadlyGast
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 19:25
hey halo, ik heb BF3 limmeted edition, en heb daar de key van engevoerd in xbox 360 menu , nu heb ik wel een online pass, maar de mappen en wappens van "
Back to Karkand" zijn niet beschrikbaar.. als ik nu in het bf3 menu naar shop ga, en daar de key invoer krijg ik de melding key al reeds ingevoerd, dus dat werkt ook niet meer.. what to dooo What to dooo... ??

Groetjes Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 17:11
DeadlyGast schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:09:
hey halo, ik heb BF3 limmeted edition, en heb daar de key van engevoerd in xbox 360 menu , nu heb ik wel een online pass, maar de mappen en wappens van "
Back to Karkand" zijn niet beschrikbaar.. als ik nu in het bf3 menu naar shop ga, en daar de key invoer krijg ik de melding key al reeds ingevoerd, dus dat werkt ook niet meer.. what to dooo What to dooo... ??

Groetjes Daniel
Misschien eerst even inlezen i.p.v maar gewoon gaan posten?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Hallo,

Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Heb dit hele topic en Google al doorgespit maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem;

Bij mij bevriest het scherm in de Singleplayer van BF3.
De ene keer na een paar minuten, de andere keer pas na 15 minuten.
Kan alleen maar naar het taakbeheer en het spel dan sluiten, erg vervelend.

Heb al een paar mogelijke oplossingen geprobeerd:
- andere drivers: 11.8, 11.9 en 11.10
- 'bcedit' regel in DOS invoeren
- viritueel geheugen verhoogd
- zelfs een complete reinstall van W7

Is er iemand die toevallig dit probleem ook had en een oplossing heeft gevonden?
Gaat dus om de Singleplayer, daar gaat het bij mij al mis.

Specs:
Asus Sabertooth P67 V3.0
I5 2500K
2 x Sapphire HD6950 2GB (CF)
CM Silent Pro M700

Hoop dat iemand iets weet?

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
AllesIsVoorbij schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:55:
[...]

Sterker nog, ik kan helemaal geen coop games spelen. Online werkt allemaal prima verder maar coop werkt gewoon niet.

Zie de volgende errors langskomen: "could not join server (6)", could not connect, coop game cancelled.

dit al geprobeerd
- al deze poorten open gezet: https://help.ea.com/article/online-ports-for-battlefield-3
- firewall uit
- antivirus uit
- origin en bf3 in admin mode gestart
- Chrome, firefox en IE

Het betreft een gloednieuw systeem met intel i5 2500k, 8GB geheugen, HD5870, windows 7 64 bit, alle drivers up to date.

Op internet zijn er zat mensen te vinden met vergelijkbare problemen maar oplossingen zijn er niet.

Heb EA al een mail gestuurd, nu maar afwachten of zij het weten..
Heb hier ook eveneens last van Crashes met Coop.... tot nu toe nog steeds geen passende oplossing. Ik ga er gewoon vanuit dat Dice hiervan op de hoogte is en dit in een toekomstige patch fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:58
FunFair schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:08:
Het realtek + punkbuster probleem gaat verder dan dat.
Het probleem treedt op bij 3 factoren

1. Punkbuster
2. Realtek onboard sound
3. Windows 7 gecrackt met bv. RemoveWAT.

Haal 1 van deze 3 weg en alles werkt als een zonnetje.
Ik draaide Windows 7 x64 met de removewat crack. Op non pb servers had ik geen probleem.
Met een USB geluidskaart had ik ook geen probleem.

Daarna een legale Windows 7 x64 geïnstalleerd... En geen probleem meer...
deze tip stond ergens onder een YouTube video en gek genoeg was dat het ook nog. Het heeft niet te maken met alleen een herinstallatie want dat had ik al eerder geprobeerd net de illegale versie.
is dit serieus? Wat heeft een hacktooltje/activatie tool te maken met het spelen van een spel?!

ik heb zelf een orginele w7 x64 maar gewoon uit nieuwsgierigheid

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hey jongens,

een kennis van me krijgt het na 2.5 weken nog steeds niet voor elkaar om BF3 te spelen.

Dit is zijn probleem (zou het menu moeten zijn)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2552mig.jpg%5B/IMG%5D

Dat is dus als hij singleplayer wil spelen. Multiplayer lukt ook niet.

system specs:
Windows 7 64 bit
Intel Core 2 Quad Q9450 2.66 Ghz
4 Gb Ram
ATI HD 6870 (laatste drivers, gechecked)
Motherboard Asus P5E with Chipset Intel X38
Avg Free Edition 201 antivirus.

Heeft de hele game al een keer gereinstalled...maar dat wilde ook niet baten. EA chat kan hem niet verder helpen zegt ie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

WTF, vandaag was er een update van Origin en die heeft BF3 verneukt?

Als ik het spel opstart via Battlelog (gewoon Join Server), dan start hij (zoals het hoort) Origin. Origin zegt dan dat hij BF3 gaat opstarten (zoals altijd nog). Dit venstertje verdwijnt, maar er gebeurt verder niets.
Als ik in de Taskmanager kijk zie ik dat het proces bf3.exe inderdaad verschijnt, maar al snel weer wordt afgesloten.

In Battlelog staat er al die tijd nog steeds als status "Joining Server..."

Gisteren werkte het nog prima! :(

Als ik in Event Log kijk staat er steeds dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Faulting application name: bf3.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x4e9d3315
Faulting module name: Dx11Interceptor.dll, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x4eaab494
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00003ee2
Faulting process id: 0x189c
Faulting application start time: 0x01cc9ee7bdbc8c79
Faulting application path: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Faulting module path: C:\Program Files\amBX\Gaming FXGen\win32\Dx11Interceptor.dll
Report Id: fd3b7cd7-0ada-11e1-8294-0009dd501d55

amBX zit dus weer te fucken :( Er was laatst nog een beta versie van amBX FXGen uitgekomen waardoor het werkte met BF3. Nu werkt het dus weer niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Compizfox op 09-11-2011 15:01 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Goldman schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:17:
[...]

is dit serieus? Wat heeft een hacktooltje/activatie tool te maken met het spelen van een spel?!

ik heb zelf een orginele w7 x64 maar gewoon uit nieuwsgierigheid
Ik heb geen idee waarom deze 1 van de 3 is. Punkbuster is echter wel een agressief scan programma dat(volgens mij) rommelt in het geheugen. Tools als RemoveWAT passen echter zaken aan in Windows waardoor bepaalde zaken wel/niet in het geheugen staan. Ik vermoed dat punkbuster een stukje geheugen wil raadplegen, maar daar over de zeik van raakt en een crash tot gevolg heeft. Wederom is het gek dat dit alleen gebeurd bij Realtek on-board sound.

Het verklaart wel deels waarom de "sfc /scannow" optie werkt voor mensen die problemen hebben met Punkbuster (ook legale windows versies). Wat ik kan vinden over dit commando is dit --> "sfc /scannow checks the authenticity of the system files and replace the files that have been fiddled with".

Als je dit commando echter runt i.c.m. RemoveWAT worden er ook bestanden gerepareerd waarna je na een herstart direct de melding krijgt dat je windows illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadlyGast
Rekenblok schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]

Misschien eerst even inlezen i.p.v maar gewoon gaan posten?
Sorry, wat moet ik inlezen ... ?, ik heb de key al 2 weken terug ingevoerd..., dezelfde dag als de release van de game , toen ik hem kocht, ik ken ook gwn online spelen enzow, maar de mappen zitten er niet bij.,,

verder vondt ik niks hier op het forum dat het zelfde probleem lijkt te zijn, of een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

DeadlyGast schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:04:
[...]

Sorry, wat moet ik inlezen ... ?, ik heb de key al 2 weken terug ingevoerd..., dezelfde dag als de release van de game , toen ik hem kocht, ik ken ook gwn online spelen enzow, maar de mappen zitten er niet bij.,,

verder vondt ik niks hier op het forum dat het zelfde probleem lijkt te zijn, of een oplossing..
Hij bedoelt dat in dit topic al meerdere malen is vermeld dat de karkand mappen pas later beschikbaar komen als DLC (Downloadable content) Die hoef je niet te kopen als je de LE edition hebt.
Maar duurt dus nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
YouTube: bf 3

Dat is nou mijn probleem ben nu alles weer opnieuw aan het istalleren. Als hij dan niet werkt flikker ik de cd weg ben het nu zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08

mrc4nl

Procrastinatie expert

wesleybor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:51:
YouTube: rc auto

Dat is nou mijn probleem ben nu alles weer opnieuw aan het istalleren. Als hij dan niet werkt flikker ik de cd weg ben het nu zat
als je hem weg wil gooien, geef m dan aan mij d:)b
en heb je filmpje bekeken, probeer in te loggen op battlelog (sluit origin eerst) als het goed is start battlelog orgin op bij het joinen van server (en ook bf3)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadlyGast
ApC_IcE schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:20:
[...]

Hij bedoelt dat in dit topic al meerdere malen is vermeld dat de karkand mappen pas later beschikbaar komen als DLC (Downloadable content) Die hoef je niet te kopen als je de LE edition hebt.
Maar duurt dus nog even.
ooow.. oke zonde o.0, moet ik nog langer wachten op die mappen -.-,
naja thanks voor de info man:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
Ik kan wel inloggen op battlelog. En dan quick match maar dan blijft er matchmaking staan en hij gaat niet verder.

En ik krijg net. Als ik bij origin naar instellen ga. Zegt hij: De game installatie map is ongeldig selecteer een andere map

[ Voor 35% gewijzigd door wesleybor op 09-11-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb net een nieuw toetsenbord, de logitech illuminated, en nu kan ik opeens niet meer springen tijdens het rennen, ik moet de ren knop dus echt loslaten voordat ie springt. Het probleem doet zich voor zonder en met de logitech drivers, en een andere usbpoort werkt ook niet... iemand?
Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.