Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Devian schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:38:
Wat een drama die WhatsApp update...helft van mijn scherm kwijt aan leeg en onlogisch geplaatste knoppen.
Inderdaad, eerst zat alles onder en bij elkaar. Als je nu je toetsenbord omhoog hebt zie je 1 of 2 berichten staan... Lekker overzichtelijk :9 Ik verwachtte juist een grotere verandering bij het beginscherm, dat was wat mij betreft hetgeen dat er het meest gedateerd uitzag...

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
ziet er inderdaad wat ruim opgezet uit, vreemd. Knopindeling vind ik wel veel fijner.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Hoe zitten jullie met video's verzenden met de laatste updates?
Ik vind dat lang duren en het word helemaal niet verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Royalty schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:03:
Hoe zitten jullie met video's verzenden met de laatste updates?
Ik vind dat lang duren en het word helemaal niet verstuurd.
Zelfde hier, 2 uur bezig geweest om 1 video van welgeteld 39 seconden (1920x1080) over 4G de deur uit te krijgen.

Maar ik heb sinds de laatste whatsapp-update alleen maar gezeur met mijn Lumia 640 (W10M)

Zo duurt het soms heel lang voor de tijd op mijn lockscreen verschijnt bij het uit standby halen. (dit doet zich voor sinds de WA-update, ervoor 0 last gehad, maar op het toestel van mijn vader hetzelfde euvel onder WP8.1/Lumia 630)
Soms zie ik helemaal geen chats in de lijst van whatsapp (maar ze zijn er wel, want als ik tik opent hij een chat) en moet ik toestel restarten om het te fixen.
Video's versturen is drama.

Ik ben er niet vrolijker van geworden, ondanks dat die hinderlijke belknop nu eindelijk eens verplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 11:34
Suicyder schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:48:
[...]

Zelfde hier, 2 uur bezig geweest om 1 video van welgeteld 39 seconden (1920x1080) over 4G de deur uit te krijgen.

Maar ik heb sinds de laatste whatsapp-update alleen maar gezeur met mijn Lumia 640 (W10M)

Zo duurt het soms heel lang voor de tijd op mijn lockscreen verschijnt bij het uit standby halen. (dit doet zich voor sinds de WA-update, ervoor 0 last gehad, maar op het toestel van mijn vader hetzelfde euvel onder WP8.1/Lumia 630)
Soms zie ik helemaal geen chats in de lijst van whatsapp (maar ze zijn er wel, want als ik tik opent hij een chat) en moet ik toestel restarten om het te fixen.
Video's versturen is drama.

Ik ben er niet vrolijker van geworden, ondanks dat die hinderlijke belknop nu eindelijk eens verplaatst is.
Misschien dan toch eens een herinstallatie overwegen?
Ik heb nl ook een Lumia 640 met de nieuwste fast ring W10M-versie en de problemen die jij beschrijft zijn mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Dat zou de 3e herinstallatie worden in amper 2 maanden tijd, moet niet gekker worden. Gebruik buiten mail/whatsapp/telegram vrijwel niets op het toestel...

edit:
8.1 -> W10 insider -> insider -> W10 stable

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 16-05-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Suicyder schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:48:
[...]
Ik draai W10M stable op mijn 640 LTE en heb ook nergens last van na de laatste whatsapp update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
Ik vind WhatsApp na elke update weer beter en fijner worden, echter... WhatsApp neemt steeds meer ruimte in beslag, vorige week na installatie zo'n 86MB en op dit moment al 151MB.. Op den duur groeit hij nog meer en moet ik een herinstallatie (zonder backup) uitvoeren om het werkbaar te maken.. De app opent op dat moment heel traag en soms kan ik niet eens typen omdat de app dan simpelweg vast loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hmm... zit net te kijken, mijn WhatsApp is alweer gegroeid naar 600 MB+ (lang leve groepen met fotospammers).

Vanavond toch keer full reset van W10M en dan gelijk whatsapp ook maar weer inkrimpen en zonodig wat groepen eruit mikken en niet direct alle chats terugzetten uit de backup :P

[ Voor 10% gewijzigd door Suicyder op 17-05-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Suicyder schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:
Hmm... zit net te kijken, mijn WhatsApp is alweer gegroeid naar 600 MB+ (lang leve groepen met fotospammers).

Vanavond toch keer full reset van W10M en dan gelijk whatsapp ook maar weer inkrimpen en zonodig wat groepen eruit mikken en niet direct alle chats terugzetten uit de backup :P
Ik heb dit probleem dus ook maar dit probleem maakt mijn app ook enorm traag.. Foto's verwijderen lijkt geen nut te hebben.. Ik snap niet waarom de app zo groeit terwijl de foto's gewoon lokaal op de schijf staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
rscheper schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:56:
[...]

Ik heb dit probleem dus ook maar dit probleem maakt mijn app ook enorm traag.. Foto's verwijderen lijkt geen nut te hebben.. Ik snap niet waarom de app zo groeit terwijl de foto's gewoon lokaal op de schijf staan..
WhatsApp houdt cache bij, je kan berichten etc verwijderen wat je wilt, maar in de cache blijven ze niet achter omdat deze niet netjes wordt geleegd. Een oplossing is WA uninstall -> install, maar dat is dweilen met de kraan open.

Het is bij mij dan ook zo dat WA zelf net zo snel meegroeit als de fotomap van WA op de SD kaart. Het lijkt er dus op dat WA zelf niet de foto's opent vanaf de SD kaart, maar vanuit de cache, vreemde keuze maar zie niet wat het anders kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
Een vraagje: Krijgen jullie WA notificaties te zien in het Action Center? Ik zie ze namelijk al een hele tijd niet meer en heb geen Insider Build draaien. Kan er ook niet veel over vinden via Google.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 11:34
Serial-X schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:06:
Een vraagje: Krijgen jullie WA notificaties te zien in het Action Center? Ik zie ze namelijk al een hele tijd niet meer en heb geen Insider Build draaien. Kan er ook niet veel over vinden via Google.
Ja, die krijg ik te zien. WA werkt prima bij mij. Ik draait de fast ring op een Lumia 640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ik krijg ze ook gewoon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Serial-X schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:06:
Zelf geen idee hoe het werkt op niet-insider, maar Ik hoor geen klachten van mijn vriendin, dus het zal nog wel werken bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hier ook het idee dat bepaalde notifcaties van WA niet doorkomen.. 8.1 op 640..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Ik heb bij mij ook het idee dat notificaties soms vertraagd binnenkomen. Vandaag nog, berichten die 's morgens rond half 8 verstuurd waren, kreeg ik om 12 uur ineens een notificatie van toen een ander bericht binnenkwam :?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Hey all. Ik probeer een backup te maken van iemands bestanden en dat te restoren op een nieuwe telefoon. Dit is heel belangrijk omdat daar chat met haar overleden zoon instaat.

Het werkt niet volgens de whatsapp instructies. Op de andere telefoon krijg ik niet de restore melding.

Weet iemand of je IN het geheugen van de telefoon kunt browsen, de whatsapp (chats) folder kunt kopieren en die later terug kint zetten?

Damn dit is echt kut en echt belangrijk.

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan niet bij de bestanden van de apps op de telefoon.
Je zou kunnen overwegen om in web.whatsapp.com het gesprek te openen en dan deze te kopieren. Dan staat het in ieder geval veilig.
Misschien dat een SD kaartje in die telefoon zetten en de app verplaatsen daarnaartoe en dan het SD kaartje in de andere telefoon zetten ook wel werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 20-05-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Is dat een model met SD kaart? Zo ja, dan kan je de backup naar SD kaart maken.
Maak backup op de oude mobiel.
Doe de SD kaart in de nieuwe mobiel en start daar voor het eerst WhatsApp op. WhatsApp ziet de backup en vraagt of je die backup wil gebruiken of dat je schoon wil beginnen. Kies backup.

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaker1234 op 20-05-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

2.16.64 is als update beschikbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Caelorum schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:13:
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan niet bij de bestanden van de apps op de telefoon.
Je zou kunnen overwegen om in web.whatsapp.com het gesprek te openen en dan deze te kopieren. Dan staat het in ieder geval veilig.
Misschien dat een SD kaartje in die telefoon zetten en de app verplaatsen daarnaartoe en dan het SD kaartje in de andere telefoon zetten ook wel werkt.
Vanuit whatsapp kan je ieder gesprek wel naar jezelf mailen (had ik al gedaan) maar een .txt file is toch anders dan het whatsapp gesprek in de app terug kijken.

Als backup-optie had ik iig door het hele gesprek gescrolled en steeds screenshots gemaakt. Daar kan ik dan 1 lange image van maken.
Tweaker1234 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:07:
[...]

Is dat een model met SD kaart? Zo ja, dan kan je de backup naar SD kaart maken.
Maak backup op de oude mobiel.
Doe de SD kaart in de nieuwe mobiel en start daar voor het eerst WhatsApp op. WhatsApp ziet de backup en vraagt of je die backup wil gebruiken of dat je schoon wil beginnen. Kies backup.
OK HET IS GELUKT!!!

Ik kreeg van iemand anders ook de tip dat je een SD kaart in de telefoon moest hebben. Dat stond niet op de Whatsapp help page die ik las 8)7 waardoor ik dacht dat de backup niet werkte. Beide telefoons hebben een memory slot en de overzet is dus gelukt!! :*)

Ik heb meteen de files van die SD ook op mijn PC gekopieerd. Het is gewoon een whatsapp folder met files er in.

Thanks voor het meedenken!

[ Voor 12% gewijzigd door MASiR op 20-05-2016 17:41 ]

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
MASiR schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:41:
[...]
Vanuit whatsapp kan je ieder gesprek wel naar jezelf mailen (had ik al gedaan) maar een .txt file is toch anders dan het whatsapp gesprek in de app terug kijken.[...]
Die optie heb ik im whatsapp niet meer sinds een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Caelorum schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:43:
[...]

Die optie heb ik im whatsapp niet meer sinds een tijdje.
Jawel, zit er nog op. Toevallig gisteren nog gedaan. Was wel even zoeken. Want dacht ook dat ie er niet meer in zat.
Optie zit onder profiel.

Maar je krijgt echt een verschrikkelijke txt file.
Heb je ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duikje
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:00
Zijn er hier meer mensen die na de installatie van WA 2.16.64 het probleem hebben dat WA niet meer opstart maar blijft hangen. Heb de applicatie al uninstalled en daarna opnieuw installed, ook met reboot maar niks lijkt te werken. Kwam in de reacties op de update ook al tegen dat meer mensen hier last van hadden, maar niemand had een oplossing. Het toestel is niet van mij maar van een kennis en ik ben zo slim geweest het exacte type te vergeten, maar het gaat in ieder geval om een Nokia Lumia.

Het toestel werkte voor de update prima met WA en de Wifi / internetconnectie werkt prima.
Zou je eventueel een oude versie van de app kunnen installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

duikje schreef op zondag 22 mei 2016 @ 02:21:
Waar wil je die vandaan halen?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
duikje schreef op zondag 22 mei 2016 @ 02:21:
Zijn er hier meer mensen die na de installatie van WA 2.16.64 het probleem hebben dat WA niet meer opstart maar blijft hangen. Heb de applicatie al uninstalled en daarna opnieuw installed, ook met reboot maar niks lijkt te werken. Kwam in de reacties op de update ook al tegen dat meer mensen hier last van hadden, maar niemand had een oplossing. Het toestel is niet van mij maar van een kennis en ik ben zo slim geweest het exacte type te vergeten, maar het gaat in ieder geval om een Nokia Lumia.

Het toestel werkte voor de update prima met WA en de Wifi / internetconnectie werkt prima.
Welke OS versie draaide op de Lumia? Het is tevens niet mogelijk om een oudere versie te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 13:15
Hier ook problemen met de laatste update. Een update ervoor kreeg al gezeur over pushnotificaties. Ik zou volgens de faq het toestel moeten rebooten, maar dat bracht geen oplossing.
Ik had gehoopt dat het met de laatste update wel hersteld zou zijn..... is ook hersteld, want nu werkt het helemaal niet meer :P

Het is niet alleen bij Lumia's, wat ik lees over dit probleem. Ik kwam ook ios en android tegen.

Ik heb nog steeds mijn oude Nokia Lumia 800, draait op 7.8... ja ja, het is een ding uit de tijd van de Batavieren. En zolang deze nog niet kapot is, zal ik 'm niet vervangen. Want alleen de telefoon vervangen omdat whatsapp niet werkt vind ik een beetje kolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duikje
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:00
Dank voor de reacties, dit is de 1ste windows phone die ik ooit in mijn handen gehad heb en voor mij dus onwennig, IOS en Android kan ik mee lezen en schrijven, maar dit is even zoeken.
toestel Type en os versie etc. ga ik vandaag opdiepen, alhoewel er weinig hoop is dat dit gaat helpen bij een oplossing, lijkt erop dat we zullen moeten wachten op een nieuwe update van Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 13:15
Vandaag een update uitgekomen en whatsapp werkt weer. Nu alleen nog het probleem :"meldingsprobleem" en dan werkt het weer als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Paddywacker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:58:
Vandaag een update uitgekomen en whatsapp werkt weer. Nu alleen nog het probleem :"meldingsprobleem" en dan werkt het weer als voorheen.
Welke versie is dat dan van Whatsapp? ik heb nu 2.16.64 W10 mobile

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgens Softpedia is er alleen een update uitgekomen voor Windows Phone 7.8 en Windows Phone 8.1 http://www.softpedia.com/...a-new-update-504427.shtml

Versie 2.16.65

[ Voor 4% gewijzigd door Stefan22 op 24-05-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:13
Valt me zojuist op, dat text invoer erg traag gaat met WA. En daardoor ook wazige typefouten maak.
Draai W10 op een L830 en WA 2.16.64.

Meer mensen? Heb al de boel uit/aan gedaan.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
hansie_k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:16:
Valt me zojuist op, dat text invoer erg traag gaat met WA. En daardoor ook wazige typefouten maak.

Heb ik af en toe ook last van, maar dan is mijn WhatsApp weer 400MB+ groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
hansie_k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:16:

Had ik ook last van... Heel irritant, de update heeft naast het toevoegen van een lelijke extra balk, ook WhatsApp lekker stroperig gemaakt! In ieder geval, met vlagen. Over het algemeen werkt het prima... :+

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Werkt als een tierelier op mijn 930. Helemaal nergens last van. oOo

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:13
barta123 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:36:
[...]

Had ik ook last van... Heel irritant, de update heeft naast het toevoegen van een lelijke extra balk, ook WhatsApp lekker stroperig gemaakt! In ieder geval, met vlagen. Over het algemeen werkt het prima... :+
Heb WA opnieuw geïnstalleerd...werden 5000+ berichten terug geplaatst (had al heel wat verwijderd naar mijn idee...) en nu gaat ie weer soepeler...
Binnenkort maar weer een keer opnieuw installeren, en dan geen backup terug zetten.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Sinds kort het probleem dat WA geen notification banner meer geeft. De settings staan goed maar ik zie niks.. meer mensen die hier last van hebben? Betreft Windows Mobile 10, niet op fast ring en alles up-to-date.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb er geen last van dat jouw telefoon bij WhatsApp geen banner toont bij een bericht. (flauw grapje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
stevens20 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:44:
Misschien niet helemaal ontopic maar toch:

Sinds een update van whatsapp is de verzendbalk onderaan het scherm bij de chats niet meer waar hij voor was. Het is nu iets geworden om berichten te kunnen "flaggen". Is dit aan te passen? Ik gebruikte die balk standaard om te versturen. In mijn optiek is dit geen verbetering.
De verzendknop staat nu weer op de plaats waar hij tot voor kort ook stond. Je kunt het in elk geval niet zelf aanpassen.
(Ik reageer maar even in het topic waar het m.i. beter past... :9 )

Sinds de laatste update is het trouwens ook mogelijk om een bericht te 'quoten'. Dat kun je doen door een bericht ingedrukt te houden en dan de optie 'reply' te kiezen. Zeker in een groepsapp kan dat best handig zijn, lijkt mij.

[ Voor 15% gewijzigd door hherrie op 30-06-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
hherrie schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:15:
[...]

De verzendknop staat nu weer op de plaats waar hij tot voor kort ook stond. Je kunt het in elk geval niet zelf aanpassen.
(Ik reageer maar even in het topic waar het m.i. beter past... :9 )
TOP! Dank je. Wel jammer. Ik gebruikte die onderste balk liever dan de huidige verzendknop.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

hherrie schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:15:
[...]
Sinds de laatste update is het trouwens ook mogelijk om een bericht te 'quoten'.
Zeker, maar dan moet je het ook wel zien in web.whatsapp :9
Dat is nu nog niet het geval

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik vind de locatie van de verzendknop totaal niet handig, nu druk ik continu op selecteren.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Cyrus The Virus schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:38:
Ik vind de locatie van de verzendknop totaal niet handig, nu druk ik continu op selecteren.
Ik moet er (na 4 appjes) op z'n minst nog ff aan wennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
Ik ben dus niet de enige...
Druk je daarna ook direct op verzenden waardoor je het bericht selecteert?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
stevens20 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Ik ben dus niet de enige...
Druk je daarna ook direct op verzenden waardoor je het bericht selecteert?
Ik gebruik altijd enter op het toetsenbord om te verzenden, het was me nog niet eens opgevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nixo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:33:
[...]

Ik gebruik altijd enter op het toetsenbord om te verzenden, het was me nog niet eens opgevallen.
Dat is juist de eerste instelling welke ik uit zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Had twee updates heel kort achter elkaar ontvangen, binnen 24 uur. Eerst 2.16.106 en nu .108, geen idee wat er gewijzigd is tussen beide versies.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Selecteren van berichten werkte (voor sommige personen) niet meer na de eerste update. Dat maak ik tenminste op uit de reacties op windowscentral.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kenneth schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:32:
Selecteren van berichten werkte (voor sommige personen) niet meer na de eerste update. Dat maak ik tenminste op uit de reacties op windowscentral.
Oké, heb dat nauwelijks kunnen proberen. Ik begrijp nog steeds niet waarom Whatsapp, bij even actief WA-pen, zoveel stroom verbruikt. En dan ben ik nog maar met één persoon bezig geweest, voor nog geen 30 minuten, en zegge en schrijven totaal 50 berichtjes over en weer, en 4 afbeeldingen ontvangen. Dan gaat het ineens heel erg rap met de accu terwijl ik anders daarover weinig te klagen heb.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Crimineel wat een rotknop idd, als je gewend was aan die verzendknop is het wel heel onhandig dit, en wie selecteerd er nu berichten 8)7 ik delete juist regelmatig alle berichten

[ Voor 6% gewijzigd door The_Scarabial op 01-07-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik heb weer eens een keer last van het niet kunnen downloaden van video's...
Ook nu weer een video afkomstig van een Samsung S-dinges. Mijn vrouw heeft met hetzelfde filmpje (groeps chat) hetzelfde probleem.

Herkennen mensen dit probleem?

BTW: Wij hebben allebei de laatste WA versie en Windows production ring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 19:20

P_Tingen

omdat het KAN

The_Scarabial schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:45:
[...]
Crimineel wat een rotknop idd, als je gewend was aan die verzendknop is het wel heel onhandig dit, en wie selecteerd er nu berichten 8)7 ik delete juist regelmatig alle berichten
Daarnaast vind ik het ook zonde van de schermruimte. Er staat nu een 'selecteer' knop in zijn uppie op een balk die de hele breedte inneemt. En als je die knop nou vaak zou gebruiken dan was het nog iets geweest. Nu is het een beetje een misser wat mij betreft

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:12
Die selecteerknop is niet eens nodig... als je berichten wilt selecteren kun je gewoon links van het bericht tikken om de selecteermodus te starten en het bericht gelijk te selecteren -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Kolere zeg. Die nieuwe whatsapp met die switched send/select knop. My. God. Vreselijk irritant, en kan er nog steeds niet aan wennen... snel terugzetten!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
NeFoRcE schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:27:
Kolere zeg. Die nieuwe whatsapp met die switched send/select knop. My. God. Vreselijk irritant, en kan er nog steeds niet aan wennen... snel terugzetten!
Nee! Niet terugzetten, maar die selectknop ook weghalen en verplaatsen naar het menu. Die verstuur knop was net zo irritant op die plek ivm de weinige ruimte tussen de knop en de windows knop op sommige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Inderdaad, het is vrij irritant. Ik hoop dat ik er snel aan kan wennen, maar toch druk ik elke keer weer op multi select knop |:( Haal die knop gewoon weg, snappen toch wel dat je de berichten vanaf ze zijkant kan multi selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
Helemaal mee eens. Erger mij echt kapot aan de nieuwe "select" knop. Noem hem nu gewoon fuck jou knop :(
Jerrythafast schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:45:
Die selecteerknop is niet eens nodig... als je berichten wilt selecteren kun je gewoon links van het bericht tikken om de selecteermodus te starten en het bericht gelijk te selecteren -O-
Ze hebben die knop toegevoegd voor mensen die niet al te heldere lichtjes zijn. Die hebben voor elke handeling een knopje nodig :X

[ Voor 37% gewijzigd door vali op 04-07-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Die knop is echt de meeste slechte verbetering!!! Gauw terugdraaien dan in zon geval is terug uit vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:43

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

bacardifrans schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:38:
Die knop is echt de meeste slechte verbetering!!! Gauw terugdraaien dan in zon geval is terug uit vooruitgang
Helemaal mee eens, in maart hadden ze ook al de smiley-knop en voice-message-knop verplaatst. Helemaal nergens voor nodig, de interface is nu een grote zooi geworden. Sinds de update 100% van de keren op selecteren ipv verzenden gedrukt :X

Het viel me trouwens ook op dat m'n status teruggezet was naar dat laffe "Hey there, I'm using Whatsapp!" en dat "enter to send" ineens weer aanstond, alsook dat alle media automagisch mag downloaden op wifi. Performance is er ook nog steeds niet op vooruit gegaan...

Ik heb nu in de Store maar een review van 1 ster achtergelaten en via Contact Support m'n gal gespuugd, hoop dat meer mensen dat doen

UPDATE 9:12
Reactie van Whatsapp support:
Hi,

Thanks for your message.

We understand this may have caused confusion, but this is actually an intended functionality of the application and its features.

Thank you for your feedback. Your input is highly appreciated and will help us to improve our product!

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!

--

WhatsApp Support Team
Lekker nikszeggend dus. Hopelijk gaan meer WP bezitters klagen

[ Voor 23% gewijzigd door BdK9001 op 05-07-2016 09:14 ]

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik vind de app prima. Ik ga niet klagen. *knip

probeer een beetje op je taalgebruik te letten, ook al is het niet tegen iemand specifiek gericht, sommige voelen zich toch aangsproken

[ Voor 62% gewijzigd door Prulleman op 05-07-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ook ik heb maar even een mailtje gestuurd. Echt irritant op deze manier.

edit: en al reactie terug na 3 minuten:
Hi,

Thanks for your message.

We understand this may have caused confusion, but this is actually an intended functionality of the application and its features.

Thank you for your feedback. Your input is highly appreciated and will help us to improve our product!

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!
Gewoon een mailtemplatetje dus...

[ Voor 76% gewijzigd door NeFoRcE op 05-07-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Ik zal niet de enige zijn, maar ik weet niet of het een algemeen probleem is: notificaties komen niet aan én web whatsapp is bijna niet te gebruiken omdat hij kort nadat je telefoon weer locked ook de verbinding kwijtraakt, enige oplossing daarvoor is weer je telefoon ontgrendelen en whatsapp openen.

Nu was de laatste insider build ongeveer tegelijk met de laatste whatsapp update, dus ik weet niet van welke het zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Achtergrond taak staat niet uit neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Lijkt alweer opgelost te zijn door een herstart, dat terwijl ik dat al een keer had gedaan. Ik merkte net dat een aantal andere applicaties ook niet lekker werkte, waaronder pushalot dat maar niets wilde binnenhalen en een spel dat niet wilde starten. Dus toch maar geherstart en voor ik het wist werkte alles weer. Kortom: OS issue. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ah ik ben duidelijk niet de enige die zich blijft vergissen met de selecteer knop, echt wie dat heeft bedacht......

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Wat mij betreft halen ze die hele balk met die selecteer knop weg, je kan nu al makkelijk selecteren door in het zwarte gedeelte links van een berichtje te tikken.

En zonder die balk heb je weer meer ruimte :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 10:49
mrsar schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:42:
ah ik ben duidelijk niet de enige die zich blijft vergissen met de selecteer knop, echt wie dat heeft bedacht......
Nee, irriteer me dood dagelijks. Kut app

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
mrsar schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:42:
Geen last van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Harmsen schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:11:
Wat mij betreft halen ze die hele balk met die selecteer knop weg, je kan nu al makkelijk selecteren door in het zwarte gedeelte links van een berichtje te tikken.

En zonder die balk heb je weer meer ruimte :)
Ik heb het ook als feedback gegeven... (zwarte gedeelte heeft bij mij de kleur van mijn achtergrond :D) WhatsApp is op Windows Phone trouwens veel beter te customizen dan bij Android en iOS, door aanpassing van de kleuren. Bij mij staat hij op geel, waardoor mensen haast onmogelijk mee kunnen lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik vind het helemaal prima zo die verzend knop.
Zo komt er wat eenheid overal hetzelfde email berichten en whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:31
De kompasroos voor slechtzienden De verzendknop kan sowieso wat subtieler.
Prut design.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Nog iemand problemen met whatsapp vandaag ? ( gisteren was nog alles goed )
Ik krijg geen meldingen meer als mij iemand app.

Pas op het moment dat ik Whatsapp open komen de berichten te voorschijn. ( opnieuw instaleren heeft niet geholpen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ErwinJ schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:58:
Nog iemand problemen met whatsapp vandaag ? ( gisteren was nog alles goed )
Ik krijg geen meldingen meer als mij iemand app.

Pas op het moment dat ik Whatsapp open komen de berichten te voorschijn. ( opnieuw instaleren heeft niet geholpen )
Dat zit in WM, niet in WA. Ook Skype, Messenger en email hebben hier last van.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

chaoscontrol schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:15:
[...]

Nee, irriteer me dood dagelijks. Kut app
Volgens mij is jouw manier van het gebruiken van de app Kut. Zoek het dus ook eens bij jezelf..... De app is gratis, niemand dwingt jou de app te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:52:
[...]

Volgens mij is jouw manier van het gebruiken van de app Kut. Zoek het dus ook eens bij jezelf..... De app is gratis, niemand dwingt jou de app te gebruiken.
Nee, de meerderheid is het met mij eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
chaoscontrol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben was het er mee eens, maar na dagen gewenning irriteer ik mij er nu minder aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

chaoscontrol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Uiteraard, wat dom van mij. Excuus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:52:
[...]

I beg to differ... "iedereen" dwingt mij de app te gebruiken. Helaas zitten de meeste Nederlanders vrolijk vergroeid aan whatsapp en is vragen of ze ook een alternatief willen installeren volledig uit den boze.

Ik zou met liefde overstappen, maar zolang mijn omgeving de noodzaak er niet van inziet zit ik er toch aan vast...

En daarnaast, na een jaar op een bepaalde plek klikken om te verzenden is het best een overstap om ineens heel ergens anders te moeten klikken. Zelfde verhaal toen de smiley-toets verplaatst werd.

Dat het voor jou niets uitmaakt, of dat je 'enter om te verzenden' gebruikt, of gewoon belachelijk snel je spiergeheugen kunt veranderen is voor jou alleen maar mooi, maar dat neemt niet weg dat het door anderen wel degelijk als een beperking/afbreuk aan de gebruikservaring wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:
[...]

Uiteraard, wat dom van mij. Excuus....
Kan gebeuren, het is je vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

BdK9001 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:07:
[...]

I beg to differ... "iedereen" dwingt mij de app te gebruiken. Helaas zitten de meeste Nederlanders vrolijk vergroeid aan whatsapp en is vragen of ze ook een alternatief willen installeren volledig uit den boze.

Ik zou met liefde overstappen, maar zolang mijn omgeving de noodzaak er niet van inziet zit ik er toch aan vast...

En daarnaast, na een jaar op een bepaalde plek klikken om te verzenden is het best een overstap om ineens heel ergens anders te moeten klikken. Zelfde verhaal toen de smiley-toets verplaatst werd.

Dat het voor jou niets uitmaakt, of dat je 'enter om te verzenden' gebruikt, of gewoon belachelijk snel je spiergeheugen kunt veranderen is voor jou alleen maar mooi, maar dat neemt niet weg dat het door anderen wel degelijk als een beperking/afbreuk aan de gebruikservaring wordt gezien.
Dat snap ik wel hoor. Je bent er aan gewend geraakt, het is een automatisme geworden. Maar dat maakt het nog geen KUT app, Je bent eerder zelf wat beperkt in die zin dat je je erg moeilijk kunt aanpassen. Komt ook wel weer goed, uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Whatsapp doet het hier prima, berichten komen gewoon binnen terwijl de telefoon op standby staan, inclusief melding en banner.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Dat snap ik wel hoor. Je bent er aan gewend geraakt, het is een automatisme geworden. Maar dat maakt het nog geen KUT app, Je bent eerder zelf wat beperkt in die zin dat je je erg moeilijk kunt aanpassen. Komt ook wel weer goed, uiteindelijk.
Ik denk dat je het verkeerd ziet. Whatsapp was al een kut app op Windows phone en het is nu nog een stukje erger. ;) Dit gezever heb ik niet op andere telefoons. Iedereen wie ik ken welke een Windows toestel gebruiken lopen tegen dezelfde issues met whatsapp, dat het kut is is dus zeker geen verkeerde conclusie of user-afhankelijk. Ik denk dat jij eerder die enkele user bent die het wel fijn vind werken maar dat hoef je niet als feit te projecteren op de overige gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 13-09 18:47

Punkrocker

Mostly harmless

CAP-Team schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:
Whatsapp doet het hier prima, berichten komen gewoon binnen terwijl de telefoon op standby staan, inclusief melding en banner.
Ook hier geen problemen. (L640)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb ook nooit beweerd dat de app kut is, alleen dat de nieuwe interface een behoorlijke achteruitgang is voor mij. En naast de interface zijn er nog wel meer 'features' toegevoegd aan whatsapp die mij gestolen kunnen worden en ik graag zou uitschakelen/verbergen zoals spraakberichten en whatsapp-bellen (en het feit dat je daarvoor beperkt bent tot 5 ringtones die whatsapp voor je kiest) en de eigen camerafunctie die gewoonweg een aanfluiting is.

En wat beperkt zijn betreft, mijn inlevingsgevoel vertelt mij dat we dan in een off-topic en op-de-man verhaal terechtkomen. So let's agree to disagree on that one :)

Meer ontopic: ik heb zo nu en dan dat ik geen meldingen op m'n lockscreen te zien krijg, maar zodra ik het toestel dan weer lock en unlock is het weer business as usual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

chaoscontrol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat je het verkeerd ziet. Whatsapp was al een kut app op Windows phone en het is nu nog een stukje erger. ;) Dit gezever heb ik niet op andere telefoons. Iedereen wie ik ken welke een Windows toestel gebruiken lopen tegen dezelfde issues met whatsapp, dat het kut is is dus zeker geen verkeerde conclusie of user-afhankelijk. Ik denk dat jij eerder die enkele user bent die het wel fijn vind werken maar dat hoef je niet als feit te projecteren op de overige gebruikers.
Prima. En weer doorrrrrr ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:12
BdK9001 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:25:
Meer ontopic: ik heb zo nu en dan dat ik geen meldingen op m'n lockscreen te zien krijg, maar zodra ik het toestel dan weer lock en unlock is het weer business as usual
Ik heb soms wel dat Whatsapp geen hoorbare melding maakt maar alleen de notificatiebalk toont. Dat gebeurt volgens mij wanneer het scherm uit is gegaan als ik net wat heb gezegd en wacht op antwoord. Wanneer dat antwoord dan komt floept het scherm aan om de notificatie te tonen (2 seconden of zo), maar geen geluid. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Jerrythafast schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Ik heb soms wel dat Whatsapp geen hoorbare melding maakt maar alleen de notificatiebalk toont. Dat gebeurt volgens mij wanneer het scherm uit is gegaan als ik net wat heb gezegd en wacht op antwoord. Wanneer dat antwoord dan komt floept het scherm aan om de notificatie te tonen (2 seconden of zo), maar geen geluid. :?
Hmm, dat komt me niet bekend voor, maar ik heb het geluid meestal ook erg zacht staan. Ik heb wel soms dat als iemand meerdere berichten kort op elkaar stuurt dat ik een aantal keer het geluidje krijg en dan pas de bijbehorende berichten in de notificatiebalk (+/-1 sec per bericht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
chaoscontrol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:20:
[...]

Nee: JIJ vindt WA een kut-app!!!

Zoals jij het brengt vindt iedereen het een kut app en dat is totaal niet waar!

GerCor en ik zijn er in elk geval gelukkig mee en dat is dus niet iedereen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Iemand verderop in de trein die whatsapp't met geluid aan, dat is pas kut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Laatst online: 22:20
Wel als hij/zij populair is oOo

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

St00mwals schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:28:
[...]

Nee: JIJ vindt WA een kut-app!!!

Zoals jij het brengt vindt iedereen het een kut app en dat is totaal niet waar!

GerCor en ik zijn er in elk geval gelukkig mee en dat is dus niet iedereen :+
Inderdaad. Maar GerCor (ik dus) zou nog veel gelukkiger zijn als al mijn contacten overstappen maar GroupMe. Prachtige app maar 'never going to happen'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Update WA, versie 2.16.122.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

In de version notes in de store staat
Links that you share or receive will now include a rich preview. When sending a link, you have the option to remove the preview.
Maar volgens mij stond dat bij de vorige update ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Werkt dat net zo goed als het verwijderen van een door jou geschreven bericht. Maak je een bericht, verstuur je dat en denk je: Krijt Uw Topje, verkeerde groep. Verwijder je dat weer snel ..... ja, op je eigen telefoon... de rest kan het gewoon lezen. Nutteloze functie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

GerCor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:27:
Werkt dat net zo goed als het verwijderen van een door jou geschreven bericht. Maak je een bericht, verstuur je dat en denk je: Krijt Uw Topje, verkeerde groep. Verwijder je dat weer snel ..... ja, op je eigen telefoon... de rest kan het gewoon lezen. Nutteloze functie natuurlijk.
Dat is natuurlijk logisch, je kunt niet bij iemand anders berichten op zijn/haar telefoon verwijderen. Met skype werkt dat wel zo, maja dat is skype. De preview verwijderen is ook alleen mogelijk voordat je op versturen drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wat is het nut dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Je kunt kiezen of je - wanneer je een link stuurt - wel of geen thumbnail van de betreffende site mee stuurt. Op zich leuk bedacht, maar het is meer voor de sier dan echt nuttig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
BdK9001 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:24:
In de version notes in de store staat
[...]
Maar volgens mij stond dat bij de vorige update ook?
Dat staat er inmiddels al 4 updates lang in. Die version notes wordt door WA alleen gebruikt om nieuwe functies aan te kondigen. Bugfixes komen er niet in te staan en wijzigingen van bestaande functies volgens mij ook niet.
Mocht er iets tussen staan wat je niet meer wilt zien? Of je hebt een 'leuk' berichtje gekregen van je 'liefje', maar je bent getrouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Daadwerkelijke verandering:

The App has been bumped to version 2.16.122. The update has brought minor addition to the Application
Now it allows you to write messages with the SYS character fonts.To use it, add front and back to the“This“
Apart from the minor addition there are the usual bug fixes and improvements to the App.
Bron

Pagina: 1 ... 51 ... 58 Laatste